- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Word topic
- Bittorrent topik
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Francia91 #97550 üzenetére
Ennyi infó alapján csak ez van, de próbálkozhatsz az Unix-nál is.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Francia91
veterán
-
zgospel
őstag
Na végre eljutottam én is a szervizbe, fent van a két új gumi, új első fékbetétek, olajcsere, átnéztek mindent szokás szerint, még a váltókar gumiját is cserélték, végre mehetek én is motorozni. Illetve megdícsérték a motort hogy nagyon jó állapotban van, kevés FZ6-ot visznek oda ami ilyen vagy jobb állapotú. Ja és örülnek hogy mindig tisztán viszem oda
A Power kettesek viszonylag szép egyenletesen koptak, nem kockásodott fel, a széleken se maradt sok. Az elsőn még volt a kopásjelzőig kb 1 mm. Az elsőt még 32 ezer km-nél vettem rá, most van a motorban 47 ezer, tehát 15 ezret bírt, de ránézésre még 1-2 ezret bőven el lehetett volna vele menni. A hátsó nem egy szerviz vagy műszaki alkalmával lett cserélve, úgyhogy ahhoz nincs felírva km, de nagyjából 9-11 ezret bírt, az viszont középen már a kopásjelzőn túl van egy jóideje.
Az új páros Rosso Corsa II lett végül, egyelőre csak hazagurultam vele, de a terv hogy most a hosszúhétvégén pályán bekoptatom őket, a fékbetétekkel együtt Egyébként azt azonnal éreztem hogy sokkal hegyesebb profil, kisebb kormánymozdulatra is sokkal nagyobbat dől. Kíváncsi vagyok rá nagyon, főleg hogy ez a hátul 3 komponens mit nyújt.
Vettem General Mechatronics időmérőt is, csak a vevőt, és a pro verziót. Az ügyfélszolgálatos végig nagyon kedves volt és gyors. Személyes átvétellel kértem és amikor mentem átvenni kaptam egy elég jelentős kedvezményt is a listaárból.
Amúgy elég jó kis csomag, egy igényes puha hordtáskával jön, adnak hozzá mindent, még elemet sem kell külön venni, azonnal lehet használni. Még a hétvégén megálmodom hogy hova rakom fel, mert nem annyira egyértelmű ezen a motoron. Azt mondták az Euroringen van kint ellendarab fixen amivel ez működik, úgyhogy oda elég csak a vevő.Szóval today was a good day
Május elsején egy Euroring valaki? (Vasárnap nem érek rá sajnos)
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dave0825
őstag
Üdv.
Most tervezek motort venni pár hónapon belül (Aprilia RS 125 1998 volt 6 évig, most lesz korlátlan jogsim nyáron).
Évek óta a GSX-R-ek tetszenek, kb. 2004-es évjáratot szeretnék, az még a számomra megfizethető kategóriába tartozik. Kb. 900.000 Ft a max, amit névre írva rá szeretnék költeni. Kinézetre, vagyis színre ezek tetszenek a legjobban.
Több helyen korábban hallottam/olvastam róla, hogy nem nagyon igényesek, alkatrészek nem a legdrágábbak hozzá, jól is mennek, szóval elég népszerű motorok ezek.
Mindenképp gyorsaságit szeretnék, és tényleg évek óta a GSX-R-ek jönnek be a legjobban.Munkatársam szerint viszont a Honda CBR 600-ak jobbak, minőségibbek, de Yamaha R6 is hasonlóan jó.
Szerinte a GSX-R-ben jobb, hogy nem elektronikus (akármire is gondolt), így jobban megy.
Ki, melyiket ajánlja? A GSX-R-ről olvastam eddig többet, hogy milyenek, meg nem szeretnék olyat venni, ami nem tetszik (színre, formára).
Érveket, ellenérveket tudnátok mondani e 3 típushoz?Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
#25954560
törölt tag
válasz dave0825 #97558 üzenetére
nyeh, nagyon belenyulsz ezzel a kerdessel
roviden: mind a negy japan 600-as (636-os) jo. egyik ebben jobb, masik abban, kinek mi fontos. ha rendesen karban volt tartva, akkor barmelyik jo valasztas. a kulonbsegek leginkabb forszirozott uzemmodban jonnek elo. ha a gixer tetszik, keress abbol jo allapotut. -
runner 125
nagyúr
válasz dave0825 #97558 üzenetére
14-15 éves, 600-as sportmotornál nagyjából el kell felejteni a márkákat. Állapot, előlélet, legfőképp e két tulajdonság alapján vásárolj. Persze, ha neked a K4 GSX-R tetszik, azon belül kell nézelődni. Típusspecifikus forumtopikjaira keress rá neten. Ott azért jellemzően mindig leírják, h az adott évjáratnál különösen mire kell figyelni.
Egyébként mindenképpen nézz meg több példányt, szakmailag nálad jártasabb emberrel, h legyen egy általános piaci képetek, összehasonlítási alapotok. Szükség szerint vidd be valahova átnézetni és csak utána dönts.ui. Gyorsan rákerestem, nézted a piaci árakat? K4-et én 1,190M alatt nem látok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
-
yodamastah
őstag
válasz dave0825 #97558 üzenetére
K4 600al és 750el én rengeteget motoroztam. Most is megvan a 750 Összességében egy megbízható és strapaíró szerkezet. Motorikus hiba nekem 2005 óta (sacc 100e km utcán és olyan tizenX ezer km pályamotorozás) nem jött ki egyiken sem. A két motorral összesen úgy 10et estem (750el többnyire), és voltak nagyok is. Jól bírták. A 750 vázát nemrég kimérettem gyári értékeken belül volt minden
Tehnikailag kicsit elmaradott a mostaniaktól. Nem a sok elektronikai segédletre gondolok, hanem a váz és a futómű, a súlyelosztás nem olyan jó. Kicsit gyenge is. Kicsit testesebb, lomhább mint egy mai 600as. Gyári vázgeometria nem túl agilis, de ezt nem nehéz módosítani. Fék szar, van mit tuningolni rajta. Utcára bőven jó, de ha komolyabb terhelést kap, jönnek a problémák. Ez orvosolható. Az első futómű érzetre kicsit bizonytalan, és ez így is marad amíg nem kerül bele mondjuk Öhlins cartridge (szelepelés nem elég). Rugóstag marha gagyi a gyári. Gyorsan elmelegszik, állítani kis tartományban lehet, és nem valami precíz.
Persze ezek a negatívumok akkor jönnek ki ha amatőr szinten már egy jó tempót tudsz menni versenypályán. Ilyen normál utcai körülmények közt lehet fel se tűnne semmi Sőt egy átlag hintaló túramotorhoz képest nagyon is feszesne/precíznek tűnhet.
R6ból 2006 sokkal jobb versenypályára. Nagyon jó váz/futómű kombó gyári állapotban is. de nem lehet annyit nyúzni mint egy K4 gixxert. Szerintem a CBR is jobb 2005től. Ez persze ne tántorítson el a gixxeről, mert hiába gyorsabb úgy 1 seccel az R6 a hungaroringen. 5-10 év pályamotorozás kell mire eljutsz oda hogy a motor lesz a szűk keresztmetszet köridőben
Azt vedd amelyik tetszik, de jól nézesd meg. Komolyabb műszaki hiba, csúnyán összetört állapotból helyrehozott bármelyik motorral lehet.
Árakról. Ha lenne egy kifogástalan esztétikai állapotú K4em (enyém nem az ) Akkor oda nem adnám 1M alatt. Nagyon elmentek az új motor árak, és ez húzza fel a használtak árát is. 900ért szerintem olyat kapsz, aminek valami baja lesz. Jó esetben esztétikai, vagy sok KM. Vagy olyan adja el aki nem tudja mennyit ér a motorja
Fentiek a saját tapasztalataimon alapulnak. Túl kicsi a mintavételem (10-20 K4-5 tulajt ismertem az elmúlt tizenévben). De ezekből ennyi jött le.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
ha egy VFR800 RC46-II kb. 2,5 évet állt, akkor kell valamit tenni indítás előtt a géppel, vagy csak olajcsere, oszt' haddszóljon? (remélem a benzin jó)
Száraz, tiszta, pormentes helyen volt tárolva addig.
-
-
KrAt
veterán
válasz etnies #97566 üzenetére
Szia,
köszi, akkor így fogok tenni.
kb. szűk 1 éve volt egy nagyobb átmozgatás (egyik helyről a másikra, utánfutóval, ráülve, megszeretgetve, stb, csak beindítva nem volt), így remélem a gumi-teleszkóp páros megmaradt épen.
Benzintől félek, elvileg ha gáz, akkor le tudom (remélem) ereszteni, vagy felhígítom frissel, az majd kiderül. Mint ahogy a többi is
Igazából az jutott eszembe, hogy vajh' az olajkenést kell-e pótolni valahogy a blokkban (pl. felülről gyertyáknál), vagy sem, nehogy kárt okozzak az indításnál. Az olaj megvan, az nempara, remélem szűrő is akad.
-
runner 125
nagyúr
Mai etap jól indult.
Elindultunk cimborammal reggel h megnézzük a Duna kanyart. Komaromnal megálltunk, és a srac bukojat lefújta egy széllökés az ülésről (alapszabály h oda sose rakjuk..). De ez meg semmi, konkrétan egy kavicsos szakaszra ahogy leesett elemeire tört a plexi mechanika... Nolan N91
Meg szerencse h minden elemet össze tudtunk szedni a földről és volt köze egy tesco, így fel óra alatt össze lett pillanatragasztozva az egész szerkezet, h legalább a helyen maradjon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #97573 üzenetére
Az para, ennél nagyobb masszívságot várna az ember egy ilyen drága sisaktól... Esésnél sem szerencsés, ha leesik a plexi. Nekem eddig a Shoei sisakom kétszer esett ülésről, egyszer szél (betonra), egyszer barátnő jóvoltából. Pár durvább karcon kívül sérttetlenül megúszta mindkét esetet.
-
Gaboman
nagyúr
Ennél mondok jobbat, Lidlssisakban 60-ról repülés, telibe fejelés a betont, pördülések a földön azt pár karcolás lett rajta.
Azt hiszem jól vizsgázott a 15 ezer forintos sisak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
-
Gaboman
nagyúr
Így is működik egy normál sisak, nálam sem jött le, megvédett mindenhol.Ha akkor nincs rajtam szétfolyt volna a fejem mint ahogy egy görögdinnyét odacsapnál a betonhoz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Van nekem egy Aprilia RX50 motorom, 2006-os vagy 2007-es, már a Derbi blokkos. Az idomjai kopottak, az nincs jó állapotban, de motorikusan abszolút rendben van, még sosem volt ilyen gondtalan kismotorom.
A kérdés: hiába kerestem rá gumit, mint marha drágának tűnik, és a 110/80-R18 és a 90/90-R21 méretekből elég kevés olyan fajta van, ami ugyanolyan típus előre és hátra.Azon is gondolkozom, hogy el kéne adni magát a motort, kisebb problémák vannak vele, pl. szétcsúszott valahol a kilóméteróra spirál, nem tudom, hogy hol sajnos, nem nagyon értek hozzá. Illetve új akku kéne bele, meg 2 új gumi, mert a mostaniak túl öregek, ezért sem használom.
Mennyit ér egy ilyen motor, vagy érdemes-e bele invesztálni?Szökőévente használnám csak, Pestre költöztem, oda nem valószínű, hogy felvinném, mert elég veszélyes, nem is fogyaszt keveset, inkább járok autóval vagy BKV-val. Viszont a szülői házban olykor-olykor jó lehetne. Mondjuk valami protektoros kabát nem ártana hozzá.
Szóval ebben kérném a véleményeteket, mert nehezen tudok dönteni. Nincs igazán szükségem a pénzre, de ha max 200k-t ér a dolog, akkor elég fájdalmas ilyen 45k-t gumira költeni.
Van abból valami olcsó, de jó ajánlat? Elkopni lassabban fog, mint elöregedni. Aszfalt és legfeljebb nagyon könnyű terep (~földes utak, töltés, stb).Köszi előre is!
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
dave0825
őstag
válasz #25954560 #97559 üzenetére
runner 125, geresics, yodamastah: köszönöm mindenkinek a választ!
Nem szeretném pályára használni, egy, de többször két személlyel kirándulás lenne csak (nem több napra, se több száz km-e, csak úgy országon belül, esetleg határtól nem messze motorozás a cél).
Nézegettem elég sokat neten (használtautó, képesmotor, használtmotor, willhaben.at), és 850-900-ért láttam már párat. Ezt, és ezt, többek között. Az elsőben már sok km van, így egyelőre a 2. az, ami nagyon tetszik, árban is, km-ben is megfelel, kívülről sem látszik (képen) semmi nagyobb hiba. Személyesen még nem néztem, nem a közelben lakok (Pápán).
Munkatársammal el tudnék menni, neki volt több motorja is, de inkább cross és túra, sportmotor nem nagyon, de így is több viszonyítási alapja van, mint nekem az 50-es és 125-ös RS-ekkel.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
-
dave0825
őstag
válasz Micsurin #97583 üzenetére
2 volt munkatársamnak is ennyi körül volt benne 3 éve, nagyjából ilyen idősek az övék is. Persze, más kategória, de az én RS-emben is 44 ezer van.
Akkor azt mondod, hogy a km-re ne adjak? A motorokat is pörgetik vissza, mint az autókat? Hihetetlen....[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Francia91
veterán
válasz KoVee84 #97586 üzenetére
Egy szezonban megyek a 251-es ETZ-vel 13 ezer km-t...
(#97585) tboldi
3,5 éve van meg a 251-es, szépen végighaladtam a hibáin, gyengepontjain, abszolut megbízható gép lett. Nem utolsósorban beraktároztam eredeti gyári alkatrészekből, ismerve az utángyártott szarokat. De mostmár tényleg ott tartok vele, hogy csak tankolni kell évközben, meg évente egyszer átnézem, átkenem a bowdeneket, megcsiszolom a késes biztosítékok érintkezőit, és pár fontosabb sarucsatlakozást. Ez kb 1 órát vesz igénybe egy szezonban. Meg persze a fékbetétcsere, fékfolyadékcsere pedig 2 évente. Ezen kívül semmi hozzányúlnivaló nincs az ETZ-n. Mindenhova megbízhatóan elvisz
Amúgy egy MP06-os Honda VFR gyújtótrafó üzemel a MZ-n, ez is egy atombiztos cucc[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
HSM
félisten
válasz etnies #97589 üzenetére
Az esetek 99%-ában semmi baj nincs azzal, hogy az ülésre rakod, minden nap oda rakom. Kényelmes és stabil hely az neki (legalábbis az SV-n, szép nagy sima felület van neki). 5 év alatt egyszer figyelmetlen voltam és leverte a szél, belefér.
A tükörre én az SV-n nem fogom rakni, az 100%, egyfelől nem tiszta, másfelől kevés dolgot utálok jobban, mint amikor elállítódik és állítgatni kell....
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz zgospel #97592 üzenetére
Mint kiderült a hsz-ből, nem szoktam rárakni...
A menetszéltől nem állítódik el 200-ig, az tuti, alattam többet nem megy a vas, ez tesztelve, de pl. ha véletlen kicsit nekimegyek attól már igen. De a kosz, meg számomra a kényelem hiánya továbbra is a tükrös akasztgatás ellen szól.[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz dellfanboy #97593 üzenetére
Kollegám csinál Pannóniákat és Jawa 350-eseket. Most is van nála egy csepptankos 350-es, amit újít felfele
Neki meg van 2 db P20-asa, 1 P21-ese, meg még pár fajta Pannóniája
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-Mike-
addikt
Félve írom be, de minden hátsó ülés alatt van egy kihajtható fül a bukósisakok felakasztására, ha nem akartok egyensúlyozni a bukóval az ülésen, tankon, tükrön, akármin.
Pl.: -
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #97597 üzenetére
Jah, amire ha egyszer felakasztod frankon össze is karcolja a fenyezest.
Kezdetek óta felnyitva a tukorre rakom, onnan egyszer sem esett meg le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Call of Duty: Mobile
- sziku69: Szólánc.
- kissgábor007 károsultjai
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Escape from Tarkov
- Windows 11
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest