-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
+az egyik legjobb védelmi eszközt ne felejtsük el, amire sokan nem gondolnak: tanulás és gyakorlás a határon, biztonságos helyen... (alapvető kezelési ismeretek, fékezés, lábtartóig döntés, ...)
Csak ez úgy csapódik le, hogy baleset helyett egy "majdnem..." story lesz belőle, de ez is rengeteg életet menthetne meg.Tegnap is volt kakucson két lány... cbr600, meg r6, vágott slick.... de totál kockásra kopva, dönteni nem mernek, de kell a 120-140 lóerős gép alájuk...
-
ath
senior tag
válasz zgospel #97646 üzenetére
Nem muszaj a csovel parhuzamosan lennie, akar szoget is zarhat, vagy akar a kabeles vege a befogon is lehet, teljesen mindegy. Indulas elott fogod ugyis csak nyomkodni, meg az elso kor utan, amikor kereses funkcioval indulsz ranezni elkapta e az adot.
Remelem konnyen osszejon ha eringre nem is, kakucsra vagy a mostani hetvegen, vagy utana ki kellene menni, 17-en menni akarok hringre. -
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97651 üzenetére
Ez a lábtartó dolog visszatérő gondom.
Most tegyük félre, h baleset megelőzéshez teljesen haszontalan tudás; viszont érdekelne hogy az enyém miért nem tud leérni már végre, amikor a majrécsík elfogyott és a tapadási határon motorozok (értsd: általában az első kerék meg-megindul kifelé)? -
Pocee
senior tag
válasz CyberPunk666 #97651 üzenetére
ha megengedhetik maguknak akkor miért ne? szted aki Veyront vesz vagy "csak" RS6-ot annak kell az a lóerő?nemááá'
Teasüti: Te koptattad el a majrécsíkot vagy használtan vetted a gumit?
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
HSM
félisten
válasz Laca1212 #97650 üzenetére
Pl. ilyesmivel fel lehet applikálni sokmindent: [link]. Nem tudom, ez a méret kell-e, de felépítésre ez pl. felmegy a csutkakormányos SV-re.
(#97651) CyberPunk666: Miért baj az, ha 120 lóerős gép van alattuk, de nem merik határra motorozni? Ezerszer jobbakat lehet vele gyorsulni, mint egy feleekkora géppel, és nem kell karcolni a lábtartót, hogy egy jót mosolyogj a plexi alatt. Nem csak picike gépek határra hajtásával lehet tanulni vagy jót szórakozni.
(#97653) Teasüti: Neked sportgéped van, azokon direkt jó magasra teszik, minél később érjen le. Egy túrásabb géppel már lehet rég karcolnád.
(#97656) Laca1212: Valami ilyesmivel: [link]. Nem árt, ha van rajta egy dörzsölésálló(bb) erősebb réteg is, ne legyen meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
-
CyberPunk666
senior tag
Azért, mert aki nem tud motorozni, de erős gépet vesz, az ön és közveszélyes.
A lábtartóig döntés igenis balesetmegelőzési kérdés, ha 1, szűkül a kanyar, 2, szűkíteni kell, mert jönnek szembe, 3, a kockás gumi már kis döntésnél is veszélyes lehet, ha kell, 4, ha hirtelen el kell kerülni valamit... -
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #97659 üzenetére
"Azért, mert aki nem tud motorozni, de erős gépet vesz, az ön és közveszélyes."
Ez egy elég erős kijelentés lett.
Nem az a veszélyes szvsz, akinek 120 lóerős gépe van, és nem tud vele motorozni, hanem akinek akárhány lóerős a gépe, de nincs tisztában a saját határaival. A 120 lóerős géppel is lehet lassan menni és biztonságosan, és egy 30 lóerőssel is el lehet repülni, ha eszetlenül túlvállalod magad.Nem a lábtartóig döntésen múlik a biztonság, hanem azon, mennyi tartalékot hagysz magadnak az általad felsorolt esetek kezelésére.
Halkan jegyzem meg, hogy az említett 120 lóerős gépeken remek futómű és fékrendszer is van, ami adott esetben szintén biztonságnövelő tényező lehet egy kisebb, butább géppel szemben akkor is, ha nincs meg a lábtartókarcolás képessége.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Igy gondolom en is. 1.8-as motorom van (suzuki vzr). Legutobb melohelyen egy 2017es evjaratu vstrom 650 es “kollega” -val egyszerre ertunk oda a motorokhoz es folyamatosan nyomta a demagog szoveget. Ez tenyleg 1.8? Minek ekkora? Ennyit turazol? Hogy lehet vele birni? Ez mar tulsagosan nagy. Mondtam neki, persze ekkorakat turazok altalaban otthonrol ide (50km meg vissza), neha Balaton kor. Egyebkent a tied ezres? Lattam amugy, hogy hatotven. Engem annyira nem hat meg hogy kinek mekkora. Az viszont, hogy megprobalja megmagyarazni nekem hogy felesleges ekkora, meg hogy birok el vele a dugoban. Mondtam hogy aznap az m0 tol az m3 a Hungariaig beallt es vegig lehetett menni a kocsisorok kozott minimal kuplunggal. Egy szonak is 100 a vege, az a 2 lany a 600 as sportokon lehet, hogy nem dontik lapra, de kevesbe veszelyesek, mint egy-ket hulyegyerek negyed akkora motorokon. Annyira birom az ilyeneket, hogy minek neki akkora, nem tudom pl, hogy mennyi egy 0km 650 vstrom, de sztem vehetett volna O is annyibol egy 10 eves 1.8-as vzrt. Amugy meg a vfr 1.2 volt versenyben. szoval az ilyen hozzaszolasok masrol sem szolnak mint az irigysegrol. Minden fejben dol el, az a ket lany az r6 on es cbr600on boldogabb sztem a ringen, mint aki ocsarolja Oket.
[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
Van egy 1 éves Lazer Bayamo sisakom ami kb. 60 km/órától a plexi alsó szélénél engedi be a menetszelet.
Már zavaróan. A kapcsolatunk elején még nem tett ilyet.
Tudok ezen változtatni vagy csak a szomorú elválás maradt?"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
ath
senior tag
válasz -Mike- #97655 üzenetére
Igen, toroltek a masodikat valamiert, 10-en meg gondolom szokasos 10-kor kezdodik a regisztracio. Van kezdo kuponom, en regisztralok, remelem ido jo lesz.
Mostanaban a szlovakoknal csapattam, hat fel centi se maradt majrenak, olyan utakon mentem beszabehu ha van kedvetek kerulhetunk arra egyet, bo fel napos kor. -
ath
senior tag
Szerintem mashogy megfogalmazva amit ir, azokkal van a baj, akik nem tudjak uralni a motort. Attol eltekinthetunk mekkora ccm, vagy hany loero, ha nem tudja kezelni, azzal legjobb esetben is csak maganak art. Egy erosebb gepnel ez konnyebben kijon, az igaz, egy kis ccm azert nehezebben vadul meg egy rossz kigyorsitasnal pl.
-
Rent
senior tag
válasz CyberPunk666 #97667 üzenetére
Most oszinten mit zavar Teged, hogy ket lany 600ast hajt ringen, eppen nem Rossi modra, vagy nem ugy, ahogyan Te tudsz? 250 kellene alajuk tenyleg? en akkor is csodalnam Oket, ha babettam lenne. Raadasul 60-as nok vannak az m1800r hungary csapatban. Az mar verlazito nem?
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
En sem dontottem meg labtartoig, 3 het alatt 1400 km ert raktam bele. Viszont megneztem mar mit tud es siman ment 4.ben 220 at. Kanyarban meg 180 at. De kit erdekelnek ezek a szamok? Jobban szeretek kruzolni altalaban sebesseghatar alatt boven felvaltva es tudni, hogy van alattam erotartalek egy biztonsagos elozeshez. Nekem az elso volt 100km utna egy nagy tavaszi felkeszites. 260 as kopott kockas hatso gumi csereje 240 es (gyari meret) ujra, olaj, olajszuro, levegoszurok, gyertyak, osszes fekbetet meg fekolajak csereje. Viszont a kockasra kopott 0mm es profilu gumival is mentem 100 km ert. Tudtam, hogy ovatosan kell menni. Sztem nem ezekkel van baj, ha esszel hasznalja az ember a gepet, hanem az eszetlenekkel. Legyen az fiatal vagy kozepkoru 50-2.300cc ig.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #97670 üzenetére
A vágott slick gáz. De ennek mi köze a gépük teljesítményéhez, amit kifogásoltál?
-
Laca1212
őstag
válasz vendingo #97658 üzenetére
Akkor megküldöm én is maszkolószalaggal és powertape-el.
Köszi!(#97657) HSM:
Jónak tűnik az a tartó. -
-Mike-
addikt
Biztos sokat mentél vágott slickkel Háesem, de pár 0km-es utcai gumihoz viszonyítva mind tapadásban, mind tartósságban (legalábbis egy V4es karakterisztikájú motoron) zongorázni lehetne a különbséget. Az enyémen már eltűntek a vágott minták, így már nem fun, a víz foltos Bükkben meg pláne, de amíg ez a gumi bírta (~3ezer km) szemben a gyárival (~1500km) addig közúton nagyon verte az utcai gumikat, a pályát meg kár is megemlíteni.
Nagyon szkeptikus voltam az elején én is, mert csak olyat lehet olvasni, hogy a hegyi utakon csak megdögleni lehet vele, nem melegszik fel, de ezt el kell felejteni, ha van tempód itt nincs szó melegedési problémákról.
Egy karika végén a parkolóban (persze egy fagyizó előtt) meg kell nézni melyik gumi melegebb, fogadok hogy én nyernék.
De ha van egy vágottal baleset, rosszabb esetben halálos, mindenki veri a mellét, hogy én megmondtam, nézzétek milyen gumi, de ilyenkor nem árt mindig megnézni a körülményeket is. Azért írom ezt, mert tavaly ilyennel volt erre felé egy halálos, de nem a gumi volt a szűk keresztmetszet, egy guruljunk még egy utolsót és egy szembejövő autó már más téma.De isten ments, hogy én itt mindenkit arra buzdítsak, hogy slickekkel menjen, nem kell, de nem gáz egy ilyen gumi, nagyon nem.
-
CyberPunk666
senior tag
Miért szeditek szét a hozzászólásomat?
A probléma az erős sportgép ÉS slick gumi ÉS kockásság ÉS tapasztalatlanság EGYÜTT.
Meg lehet melegíteni a slicket utcán is, de nem ilyen tempóban, ahhoz nem elég poroszkálni.
A kockásra kopott gumi mindig veszélyes, a forma miatt. -
-Mike-
addikt
-
Gaboman
nagyúr
Mi történt persuader fórumtársunkkal?
Már legalább 2 hete nincs fent a fórumon!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz -Mike- #97677 üzenetére
Igen, ez is benne van az idei országos motoros rendezvény-listában. Jössz? Én ott leszek! Ki jön még?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
Na felraktam a mérőt, végül oda ahova gondoltam, a fékfolyadék tartályra és a markolat alá. Fasza nagyon.
Ezek a gumik szintén, 5-6 kör alatt bekoptak azóta kibaszott stabil kanyarban. Hátul a majré az mínusz, elől maradt egy egész nagy csík, de az maradni is fog ezen a motoron mert így is a lábtartó meg a csizma lent van teljesen.
A futómű továbbra is szar, féktávon kicsit pumpál.
1:28,4 eddig a legjobb, de még nem érzem úgy hogy lett volna hibátlan köröm.Ideírnám hogy szerintem kimotorozom ami ebben van, de geresics szerint 600ast kimotorozni lehetetlen
Amúgy a tavalyi michelinnel 1:30at csak elég nehezen tudtam összehozni, ezzel a gumival 1:30at úgy megyek hogy bénázok, vagy forgalom van, szóval elég lazán. Ég és föld a kettő.
Remélem délutánra ebből még faragok valamennyit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #97678 üzenetére
én is hiányolom már egy ideje, de nem nagyon volt olyan téma, amiben érdemben hozzá szólhatott volna. A "kimotorozással" kapcsolatos véleményét kifejtette, azóta meg nem nagyon volt érdemi téma (vagy csak nekem nem tűnt fel), ill. ez ismétlődött.
Reméljük nem törte össze magát, vagy ami még rosszabb, nem sértődött be!
Aztán az is lehet, hogy motorozik, vagy Uram bocsá' dolgozik!Szerk.:
CyberPunk666 beelőzött...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #97675 üzenetére
Én nem próbáltam, csak abból indultam ki, amit olvastam róluk.
Mondjuk gondolom az sem mindegy, milyen gumiból készült az a vágott slick, és milyen időben, hogyan használod.(#97676) CyberPunk666: Számomra nem derült ki, hogy ezek így együtt jelentették gondot számodra.
Ettől függetlenül, így sem értem, hogy a "slick gumi ÉS kockásság ÉS tapasztalatlanság" mellé miért kell ÉS kapcsolatban még az "erős sportgép" is. Az első három már önmagában is bőven megállja a helyét, mint kockázai forrás, nem gondolom, hogy azokhoz bármi plusz kockázati faktort hozzáadna az erős sportgép ténye. Főleg, hogy ezek az "erős sportgépek" (600ccm sor4 sport) valójában amíg nem pörgetik őket full döglött, barátságos, gyenge és kiszámítható gépek.... -
Gaboman
nagyúr
Akkor rendben van, azt hittem talán valami van......de akkor gondolom minden rendben.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
etnies
senior tag
Kifejteném az én álláspontomat a biztonsági dolgokról.
Véleményem szerint nem az a fontos, hogy fel vagy-e öltözve vagy hány lóerős géped van, hanem az, hogy mi van a fejedben és mekkora rutin van a kezedben.
A legeslegfontosabb dolog, hogy tud olvasni a forgalmat, a környezetet, a második pedig az, hogy tudj reagálni a váratlan eseményekre. Ez feltételezi, hogy megtudsz csinálni egy hirtelen kitérést vagy egy vészfékezést. Olyan vészfékezést, amikor tényleg vészfékezel. Én azt vettem észre, hogy a motorosok és autósok soha nem próbálják ki az igazi vészfékezést. Menjetek egyenes. tiszta úton, jó időben és rántsátok be a féket ahogy csak meritek (abs nélküliek az elsőt azért ésszel). Sokan megfogtok lepődni.
Nem kell lábtartóig dönteni a motort, elég ha megtudsz csinálni egy gyors kitérést.Futárként rengeteg motorossal dolgoztam együtt, volt hogy 14-en voltunk a csapatban. Azok az emberek, akik képzetlenek voltak vagy túlságosan megbíztak a többi közlekedőben, állandóan elestek. Ha bevoltak öltözve, ha nem, össze-vissza dobálták a gépeket.
Az egész csapatból ketten nem estünk el 2 év alatt, érdekes módon mi voltunk azok, akik a leggyorsabban elértek A-ből B-be a statisztika szerint. Fel kell ismerni, hogy hol lehet menni és hol kell elengedni az időt. Hozzá kell tenni, hogy a futár mindig siet. És ha sietsz, akkor minden gyorsabban történik.
Mert a legfontosabb azt felismerni, hogy az előtted éppen létrejövő közlekedési szituáció tartogat-e potenciális vészhelyzetet, vagy nem. Ha felismered, akkor tudod hogy mire kell készülni, tehát be ki is tudod védeni, ha bekövetkezik.
Két nagyon egyszerű példa:
1. Megyek a főúton, rendes sebességgel (nem gyorshajtva), kereszteződés következik, oldalról érkezik lassan csorogva egy autó. Látom, hogy körbenéz. Azonnal rakom a kezem és a lábam a fékre, közben nézem a kocsi előtti- és mögötti menekülő utakat, fel sem merül bennem, hogy megfog állni. Naponta akár 1000-szer.
2. Csorgok fel a sorok között, egy fehér furgon mellett haladok el, valamiért lassítani kezd. A gyanútlan motoros megy tovább a rendes tempóban, simán előfordulhat, hogy a furgonos éppen kienged valaki egy parkolóhelyről vagy keresztutcából, csak nem látom, mert kitakarja. Én ilyenkor a furgonossal együtt lassítok.Így vezetek, annyira vagyok beöltözve, amennyire az időjárás engedi. Ma pl farmer, Sidi túracsizma, Spidi kesztyű, HJC sisak, Alpinestars kabát (15 fok van Londonban).
Az utolsó 230.000 km alatt nem volt balesetem, az első 25.000-ben négy is volt.Remélem senkit nem bántottam meg a véleményemmel.
Szerintem a legfontosabb, hogy féljen a motoros.
(#97673) Laca1212 Ha igényes vagy, akkor átlátszó fóliát veszel:
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
KrAt
veterán
válasz etnies #97570 üzenetére
Pöccre indult a 3 éves benzinnel is [link]
Viszont a rosszabbik oldal:
vettem a motorba egy akksit, majd a hasznalati utasitas szerint eljarva (sav betolt, lezar, var 20 percet, ami 1+ ora volt) betettem a motorba, beinditottam, majd azt lattam, hogy csopog valami a gepbol. Akksisav volt, ki is marta a szonyeget, ami alatta voltAkksit azonnal kiszedtem, csinaltam 1 fotot, innen johetett? fedel alattra gondolok, kicsit mintha elallna.
Jo messze mindentol feltettem tolteni, ctek 0.8, szepen feltoltotte, nem folyik.
Az akksi szarazon 2 evet allt, nemtudom, szamit-e.
Merjem a motorba betenni, vagy kuka, vegyek újat? Nem tudom, a fedel alol jott-e... azota ott nem folyik, hiaba forgatom.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #97680 üzenetére
1:26:99 lett a legjobb köröm végül, még délelőtt. Majdnem 4 másodperccel jobb mint tavaly a powerekkel.
Délután már egyre csak romlottak az idejeim, még 2 menetig bírtam 1:28 - 1:29-eket menni, de utána fokozatosan romlott, az utolsóban már csak 1:34-ek jöttek. Nagyon jó ez a köridőmérő, köszi ath az ajánlást
Kurvára elfáradtam, főleg fejben, meg a kezeim Idén igazából most motoroztam először, és mivel kevesen voltak kint ezért csoportbontás sem volt, így a délelőtt bőven elég lett volna.Volt kint egy fickó az idei Panigale V4S-sel, pályamotornak átalakítva, azt mondta 1:18-at ment vele. Nagyon szép az a motor.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #97688 üzenetére
Hát ha nagy a tömeg akkor valószínűleg zavaró lennél. De ma talán 15-en ha voltunk, abból is egyszerre szerintem 10-nél többen nem, az meg eléggé eloszlik.
Délelőtt volt egy fickó azzal a baszomnagy 1200es BMW túramotorral. Textil ruhában, dual sport sisakban küldte neki. Lassú volt, szar íveken ment, kilóméteres féktávokat vett, mindenki kerülgette, de senkit nem zavart egyébként.
Szerintem egy laza hétköznapon nyugodtan kimehetsz. Feltartani meg max csak azokat tudnád, akik csak kicsivel gyorsabbak mint te A rendszeres pályázokat csak nagy erőfeszítések árán tudnád feltartanihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #97687 üzenetére
Lesz egy osztott képernyős vidinyó a tavalyi meg a mai körödről?
Egyébként érzésre hol találtad a 3mp-et? Melyik kanyar, féktáv ment sokkal jobban, mint tavaly?
Mondjuk 3mp az kurva sok, 1-2tizednél szoktak ilyet kérdezni, de úgy nagy általánosságban azért csak érzi az ember, bár lehet a rutin miatt ment volna idén is a régebbi gumival 30 alatt.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #97692 üzenetére
Amúgy az nem rossz ötlet Szerencsére a mai legjobb pont meg van kamerán, majd visszanézem, mert az kiugróan gyors kör volt és nem tudom hogy hol jött az a plusz. A többi köreim inkább 1:28-ból mindenfélék voltak, amik jobban sikerültek.
Ha nagyon pontos akarok lenni akkor 3,8 másodperc a javulás. Fogalmam sincs hogy mi ment jobban, igazából én ugyanúgy csináltam mindent mint tavaly. Nem érzem úgy hogy bármelyik kanyart vagy féktávot jobban csináltam volna. Illetve de, a pálya két végén lévő lassú, hosszú jobbos visszafordítókat. Azok sokkal stabilabban mentek mint tavaly. Nem hiszem hogy a téli semmittevés alatt ennyit javultam volna, mert az 1:30-akat délelőtt tényleg nagyon lazán futottam, belehibázgatva vagy forgalmat előzgetve is. Szerintem ez simán csak a gumi miatt van. Azért az a power 2 tényleg elég szar volt.
Amit még érezni lehetett, hogy egyértelműen sokkal stabilabban tart, ledöntve is egész erőseket martam az első fékbe, mindenféle bizonytalanság nélkül. A power kettő ilyen fékezésekkor már jelezte hogy nem kéne, azokkal óvatosabban húztam a féket kanyarban. Továbbá a motor irányítása is könnyebb, nem sokkal, de érezhető, még nekem is.
El se tudom képzelni hogy egy értelmes futóművel milyen stabilan lehetne fordulni
Az a helyzet hogy kurvára le kéne cserélni ezt a motort, de ebbe ne menjünk bele.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Pocee
senior tag
Nekem egy boltos azt mondta,mert a bajom az volt hogy vettem egy felsavazós akkut,feltöltöttem lezártam majd 2 nap alatt kuka,magätól lemerült...es erre mondta miután kicserélte,hogy feltöltés után 6 órát hagyjam állni lezáratlanul,utána már és azóta is(másfél éve) gondmentes.
Mr.Brightside
-
vlevi
nagyúr
Na, sajnos ezt meg kell cáfolnom, saját példán keresztül.
2008-ban vettem a motorba a Banner akksit, ami szintén így, szárazon volt a polcon, az autóvillamossági szervzíz, ahol vettem, akkor bontotta ki, öntötte fel savval. Beszélgettünk 10-20 percet, legfeljebb fél órát, azután beraktuk, és indult. Azóta is ez az akksi van a motoromban, asszem tavaly, meg előtte is gondolkodtam már rajta, hogy le kellene cserélni, de még mindíg megvan...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest