Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    Sziasztok!

    2018-as 308 130 lovas turbo benzin
    Van két kérdésem, amiről el szeretném dönteni, hogy normális-e.

    Nemrég volt éves garis szervizben, ahol megemlítettem, hogy néha enyhén rángat a motor.
    Azt mondták, hogy a hibakód olvasásnál lambda szonda hibát találtak, aminek szerintük fel kellett volna kapcsolnia a check engine lámpát, de nem kapcsolta fel.
    Cserélték, és azt mondták, hogy a rángatás el fog múlni, és a csere óta szerintük jobban is megy az autó.
    Valóban, 2000 körül egy lehelletnyivel jobban megindul, viszont azóta 3000 felett érezhetően sokkal gyengébb lett.
    Most állt helyre a világbéke? Ilyennek kell lennie?
    Fogyasztásban nincs változás, a rángatás maradt.

    Másik észrevétel: A légkondi egyik oldalon 20 fokra állításakor (ismerős szokása a saját oldalán) a fogyasztás úgy megugrik, hogy városban ilyen 9-10 liter jön ki, pedig nem nehéz a lábam kicsit sem mostanában, és dugóba sem kerültünk az utóbbi időben.
    Ha 24-25 fokon megy mindkét oldalon, akkor 8.5 körül tudom tartani óvatosan nyomva.
    Normális, hogy egyik oldalon ez a néhány fok ennyivel megtolja a fogyasztást?

    Ami még kérdés, hogy indítás után néhány mp-cel fura szag érezhető, ilyen rohadó záptojás szag.
    Ez a légkondiból jöhet, vagy a lambda szonda miatt van?
    Mindkettőnél említik a guglis találatok, hogy hiba esetén lehetnek furcsa szagok.

    Mivel a márkaszervíz be van táblázva és amúgy is csak próbálgatja javítanak, és a rángatás elmúlását is egy fél parkolókör alapján állapították meg, nem biztos, hogy oda vinném vissza.
    Először inkább tapasztalatokat szeretnék gyűjteni, hogy mennyire jellemző az ilyen hiba a típusra.

    Köszi előre is!

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák