-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110796 üzenetére
Most beszéltem az enduro csoportunkban nagyon ritkán motorozó 2009 Wr450f tulajjal, nagyon lightos használat mellett cseréli 20 üzemóránként, nagyjából 800 kilométer.Viszont komolyabb motorozásnál 10 óránként dobják le belőle.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
KTM nálam offos, de azért köszi.
(#110799) persuader
Ja? Nem is olyan régi hsz. Ez az, ugye?
Jó, ez tényleg nem tűnik olcsónak.(#110802) Gaboman
Hm...Tényleg nem ez lesz az én motorom... :/És most megint lenne pár modell, amikről persze ki tudnám keresni hogy üzemórás-e vagy sem, de ha itt valaki kapásból rávágja, és akár még a betegségeit is tudja, akkor had ne töltsem el az egész napomat ezzel. Persze ha nem jön válasz akkor kénytelen leszek.
Szóval felsorolok itt párat, amit ismerősök említettek, semmi tukmálás, csak valaha álltak ilyenek mellett, akár mentek is vele, és próbálnak ők is segíteni nekem. Annyira nem értenek hozzájuk, mint ti, szóval az elsőszámú zsűrim ti vagytok.Apropó! Gaboman mikor először kóstolgattam itt ezt a témát, akkor Apriliát is említettél, lehet hogy az valami kicsi volt, de emlékszem rá, és tetszettek is. Jelenleg is kérdésem egy RXV450-hez kapcsolódna. Azzal mi a helyzet? Marha jól néznek ki, furcsa mód elérhető áron kapható, böszme erős (biztos üzemórás, vagy a V motor kehes stb...), mondjuk egy 550-esre azt írják akár benyal 12 litert is.
Yamaha WRF250? Gondolom szintén zenész mint a WRF450 (csak mert itt jöttek nekem azzal sokan hogy ne nehéz dögöt válasszak, na azt mondjuk pont leszarom elsőre).
GasGas-ból valami? EC200/300?
Illetve általánosságban ajánlottak még 250-es 4T-t, hogy mi lenne, ha azzal kezdeném? Annak meg sok lenne az egész napos menet, igaz?Mindenkinek a véleményét szívesen fogadom.
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #110803 üzenetére
Kezdőként egy 4T250 tökéletes választás!
A WR250-ről nemrég jelent meg TotalBike cikk egy futár tollából, érdemes elolvasni!
De alternatíva is van: Kawasaki KLX250, vagy épp a Honda CRF250L (a Rally összeül amint ráülsz)
Én mindenképp ezt a kategóriát javasolnám, ráadásul piszkosul tartják az árukat, így ha 2 év múlva tovább akarsz lépni, akkor jól el is tudod adni!
Ha pedig gyenge, akkor olcsón lehet áttételt módosítani (a télen én is fogok, az tuti)!Az az Aprilia eléggé betegágy akkor is, ha gondos gazda volt az előző tulaj, és Te is az leszel.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
senior tag
válasz z123456789 #110803 üzenetére
Most csak úgy kiváncsiságból - miért is 'offos' a KTM pláne ezen a területen???
-
senior tag
válasz Geresics #110804 üzenetére
A kicsit is komolyabb endurok ha valóban karban vannak tartva márka nélkül mind tartja az árát, ez a tendencia. Néha felkerül egy - két frissen behozott külföldi használt példány, vagy akinek gyors pénz kell (mindezek ki tudja milyen háttérrel) leértékeltebb ajánlat, de amúgy nem jellemző - figyelve az elmúlt 4 évben ezt a szegmenst...
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110803 üzenetére
Amiket felsoroltál az összes felejtős! RXV550 egy hulladék, örülök hogy megszabadultam tőle, WR250F kicsike arra hogy közúton is használd, max városban.GasGas 2T üzemórás, többet eszik jóval, azokkal nagyobb túrák nehezebben kivitelezhetők.Én szeretem őket, de 10km/1l benya.Ennek a fele a Husqi fogyasztása, teljesítményben meg tudja amit a 300.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110803 üzenetére
Utananeztem regebben az rxv nek, mert a blokkja jo motorepitesi alap. Aprilia rxv- t a leheto legrosszabb venni kezdesnek. tul eros kinyitott allapotban, es magyarorszagon csak kinyitottak vannak. nagyon szervizigenyes, nem sok hozzaerto van hozza, nem szervizeltek oket, nem tudtak a legtobben a garancialis jogaikat ervenyesiteni, mivel vasarlas utan azonnal kinyitottak, amitol ugrott a garancia, es nem vittek szakszervizbe, az esetleges visszahivasokat, vagy barmilyen fejlesztett alkatreszeket nem kaptak meg. Szemelyes velemenyem az, hogy a 450 es jo motor, de csak olyan keretek kozott, ha van idod es szaktudasod karbantartani. Elso szeriak nagyonsok gyerekbetegseggel kuzdottek, (nagyonsok?... ugyanezeket a hibakat barmelyik japan gyarto is produkalja peldaul az oninditomagnes szeteses a honda es yamaha modelleken 2008-9 ben ugyanugy jellemzo volt, a szeleptoke pedig a tls-r modelleken szettortek az elulso hengerben, de tenyleg nem osszemerheto egy drz igenytelensegevel) onindito magnes ragasztasa, a szeleptokek tul hamar koptak, meg felsorolhatnek meg par dolgot, az osszes belso szervizlevel megvan, illetve hogy mit valtoztattak az idok soran, pl DLC bevonatot kapott a szeleptoke esatobbi.
Nem tudom, feltunt-e hogy 60 loero kornyeken jarunk 450 kobcentibol. 450 ccm bol biztonsagosan- most a hasamra utok- 30- 40 loero kozott kene nezegetni, ha nem uzemoras vagy versenymotort szeretnel, nem pedig ilyen szamokkal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Ami az egész témából itt kimaradt, szeretne velünk eljárni motorozni, Győrben lakik, mi Bakonycsernyén ami cirka 65-70 kilométer.Nem utánfutón hanem lábán jönne le hozzánk, ha most vesz egy 250 4T-t olyan áttételezés kell neki ami műúton is megfelelő, de azzal terepen nem fogja jól érezni magát a motor, vagy fordítva, terepáttétellel egy 250 4T szarrá pörgi magát műúton.
Olyan gép kell amit ha le áttételez akkor is tudja a 120-130 véget, azzal 80-90 átlagtempóval le is tud jönni, és terepen is van bőven kakaó alatta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #110810 üzenetére
a 250 wr futar kozuton autopalyan hasznalta kulfoldi utakra is. O "szarraporgette", ennek ellenere 200e km felett rakta bele a kmeket, innen is azt gondolnam, hogy nem a muut adja meg ezeknek a kegyelemdofest. O peldaul allitolag terepen is hasznalta... gondolom lement az ut szeli murvara neha, mert elaludt ut kozben, es azt mar lehet terepnek nevezni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110811 üzenetére
A gumikérdés is egy eléggé nehézkes dolog, vagy kell neki keresni olyan útszakaszt, földes utakat ahol át tud jönni max Kisbérig és akkor ott találkozunk vele.
persuader: Persze, de mint írod is, milyen földutakon, mert azért ahol mi megyünk ott kell a rövid áttétel, ne erőlködjön a gép, legyen alul is erő, mert pörgetve nem fog tudni felmászni rajta stb.....
És most is azt mondom, egy jó XR650R vagy hasonló, lehet nektek nem tűnik ideálisnak, én akkor is azt vallom nagyon sok előnye van a nagy cm3 gépeknek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #110804 üzenetére
Ahogy Gabo írja, a hosszútávú terveim között van az, hogy eljussak legalább a Bakonyig, és mivel másra nagyon nincs lehetőségem, lábon kell. Így nem bánnám, ha sima úton is tudnék vele tartósan menni. CRF krosszmotor, ahogy nézem. KLX nem tűnik rossznak, ez a WR teszt meg brutál.
(#110805) F1DO
Egyszerű privát indok: vannak márkák amiket nem szeretnék támogatni. Ha egy mód van rá.(#110807) Gaboman
Akkor megint nem léptünk előrébb.(#110809) persuader
OK, köszi a részleteket. Az nekem is feltűnt, hogy böszme sok ehhez az a lóerő, nem vagyok a LE megszállottja, csak szimplán tetszik a motor kinézetre, és ezen van is minden. De akkor dobom.(#110811) geresics
Ez egy valós probléma, ezen eddig annyira mélyen nem is gondolkoztam. valószínű, hogy abban az esetben ha tényleg olyan gyorsan kopik a gumi, márpedig elképzelhető, akkor kell keresnem valami megoldást. Odalakatolom valahova, és vonattal megyek-jövök. Vagy elkérem fatertól az opelt meg az utánhúzót.
De tegyük fel, hogy kijárkálok Győr mellé valahova.Na, amúgy nem akarom hogy vita keletkezzen ebből, úgyis nekem kell majd választanom, most már szerintem kaptam elég támpontot, ha esedékes lesz, el kell tudnom dönteni.
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #110814 üzenetére
CRF250L-t írtam, az nem krosszmotor ;)
Gumi: hagyd a motort valakinél, és menj oda kocsival (én ezt teszem a KLX-el), és máris elég a 250-es
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110816 üzenetére
A csoportunkban a Gánti srác is utánfutóval hozza csernyéig a gépet, onnan meg terep, ezt te is megtudod oldani ha akarod, akkor tényleg nézelődhetsz kisebb cm3 motorokat is.
Lehet ez a 250 kategória sem hülyeség, mondjuk te nem is annyi kiló vagy mint én, alám kevéskék.És itt nem a maximum teljesítményre értem ezt, hanem nekem az kell hogy alulról jöjjön a nyomaték, teljesen másként viselkedik alattam egy 600-650 cm3 motor mint egy 80-90 kilós emberke alatt.
Egy összehasonlítás, amikor megvolt az RXV550 nyitott változatban alattam ment úgy mint haver alatt aki 40 kiloval könnyebb a full rendszeres XR600R.
Ami alattam már gyengécskének érződik, az alattad lehet pont ideális.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BlackPriest
őstag
válasz Geresics #110804 üzenetére
nekem most crf 250m van, városba bőven elég, terepre nem viszem, de a földút, legyalult erdő sima ügy. keveset eszik, nevetségesen ritkán kell (elvileg) olajat cserélni. én meg vagyok elégedve vele, bár néha némi plusz erő jól jönne. jah és nem kell agyon forgatni ahhoz, hogy menjen
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Topiccsendőr #110809 üzenetére
fura, hogy az új crf 450 l mégis kvázi üzemórás (1km az olajcsere, 30ezer a generál). pedig ez a tuning kit-el is negyven valamennyi lóerő keréken
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topiccsendőr
addikt
-
mAtech
aktív tag
Sziasztok!
Már nem vagyok benne a motorozásban egy ideje, de majd ismét szeretnék nyeregbe pattanni, ha lesz lehetőség.
Nézegetem a motorokat és mivel nem vagyok egy Adónisz, így egy fő kitételem van. A motor legyen 200 kg alatti súlyú, vagyis jó könnyű.
Na most a kérdésem arra irányulna, hogy nem látom át ezeket a súly dolgokat. Értelmezésbeli zavarban vagyokAngolul van a dry és wet weight.
Magyarul meg a saját tömeg, összsúly, menetkész tömeg, stb.
A dry weight az a folyadékok nélküli súly. A wet meg a full lötyis verzió, kivéve az egyéb dolgokat (bukógomba/cső, doboztartó konzol(ok) és dobozok, meg az egyéb felszerelés). Ez magyarra áttéve melyik súlyokat jelölné?A 200 kg alatti súly nálam azt jelentené, hogy minden benne van, ami a működéshez kell (olaj, benzin, stb.). Természetesen az egyéb "felszerelés" nem. Ilyen motor pl az SV650 is. Túrázásra kellene 2 személyjel valami moped, ami egy CBF500-tól erősebb és túradoboz mehet rá. Ár max 800.000,- + átírási ktsg.
Nekem a GSX-R 600/750 szimpi. Van hozzá topcase tartó is
Tudnátok tippeket adni?
Köszi!
A.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
vlevi
nagyúr
válasz mAtech #110821 üzenetére
"A 200 kg alatti súly nálam azt jelentené, hogy minden benne van, ami a működéshez kell (olaj, benzin, stb.). "
Ilyen kitételnek szinte csak az endúrók, és a szupersportgépek felelnek meg.
Ahhoz, hogy folyadékkal feltöltve, és némi üzemanyag is legyen benne, és még 200kiló alatt, akkor az szárazon nem szabad, hogy több legyen, mint 170-180 kiló.
Vagy pedig valami nagyon-nagyon kiskobcentis dolog lesz, ami viszont 2 személyhez nem jó.A súly önmagában semmit nem jelent. Sokkal inkább számít a súlypont. Garázsban azért csak el-eltorolgatja az ember a 220 kilós motort is, menet közben pedig nem nagyon érződik.
Nekem pl. súlyra kb egyforma a DL650, és a Tracer900, de utóbbi kisebb, alacsonyab, és könnyebbnek érződik.
De pl. egy új AfricaTwin jóval nehezebb mindkettőnél, nagyobb is, és mégis, olyan a súlyelosztása, hogy nem tűnik fel.Megálláskor kell oldafigyelni, úgy állj meg, hogy ne tolatva tolni kelljen emelkedőre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mAtech #110821 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen, aki nem latja at. A gyartok regebben direkt mindenfele sulyt adtak meg, dry-wet-kerb. Valamelyik nedves sulynal nem szerepel a szerszamostaska, es nincs teletoltve a benzintank, valahol meg valami mast hagytak ki. Emlekeim szerint mara valamilyen eu szabvany miatt a kerb weigt, vagy curb weight el nem lehet csalni, de ha talalsz olyat, ahol nem voltak restek lemerni, akkor gyalazatos, hogy mit le nem mertek irni a gyartok teletankolt tomegnek. [link]
Sajnos birodalmi mertekegyseg, de ha atvaltod, meglepo adatok.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #110824 üzenetére
Sógorom, akitől vette a hayabusat, annak is volt fent hátul (!!!) doboz... :DDD persze mióta nála van azóta a garázsban porosodik a doboz és a konzol.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BlackPriest
őstag
válasz mAtech #110821 üzenetére
gsx-r túrázni? elég perverznek kell lenni hozzá. meg utálni a hátul ülőt
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/xf_650_freewind/suzuki_xf_650_freewind-14815602 vagy hasonlón két ember kényelmesen elvan a sarkon túl isBogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Tamás9x
őstag
Utolsó dilemmám...
Mármint ruha terén
Találkoztam az elmúlt hetekben többféle motoros eladóval, aki jóindulatból beszélt... től a pénztárca kifosztóig.
Most ott lebegek, hogy elég e nekem egy: 35K-s BEAST BST-1909 (Jóindulatú eladó)
Vagy feltétlenül kezdenem kell egy 70K-s Difi Firenze 2
Kicsit hülyének tettettem magam, és már vittek is a málnásba. Persze a jobb ruha jobban állt kényelmesebb de nem mindegy hogy 70 vagy 140 egy kombó.
Igen már mindent szinte végig olvasgattam amit találtam. Ahány ember kb annyi vélemény.
Akár hogy nézem mind 2 ruhában alapból "kuka" a protektor, mert csak egy alap, akkor minek vegyek 70+protektor os kombót, ha a 35+ protektor is annyit fog tudni?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110826 üzenetére
Csak a puhaseggűek és a reumások nyavajognak állandóan, hogy sportmotorral nem lehet elmenni túrázni. Ketten tényleg nem, de ha valaki egyedül megy, akkor azért nem lehetetlen. Pakolni szar, de megoldható.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #110828 üzenetére
nem mondtam, hogy nem lehet, de nem arra való. nekem anno a gsx-f után is fáj a csuklóm a gsx-r-en, sokkal idegesebb is volt a motor, nem túrára való szerintem.
(#110827) Tamás9x
én a shoxban vettem dzsekit, amit kinéztem, ahelyett másikat ajánlottak, végül az lett. minden protektort egyből cseréltem, a gerinc csak egy szivacs volt, a többi fene tudja milyen. ment mindenhova lvl2-es, az a biztos. ha protektorban ugyanazt is tudja mindkét dzseki, azért kényelemben, szellőzésben, tartósságban lehet különbség.Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #110827 üzenetére
Magánvéleményem:
A drágább kényelmesebb (Te írtad), 99,9%, hogy jobb anyagokat használ, és talán(!) hosszabb ideig marad vállalható állapotban.
Az olcsóbban ugyan úgy cserélni fogod a protektorokat, mint a drágábban. Ha csak ez a szempont, akkor az olcsóbb a jobb.
Kérdés, hogy mi a helyzet a praktikummal? Van elég zsebe az olcsóbbnak? Belefér minden, amit szeretnél vinni? Ha belepakolsz, nem lesz kényelmetlen?
(Én fordítva vagyok összerakva, nekem néha még így sincs elég zsebem! Telefon, kulcs, pénztárca, kamerák, pót-akkuk, füldugó, pálinkás flaska, stb-stb)Szerk.:
amit belinkeltem, abban pl. LVL2 protektorok vannak gyárilag, így én a cserét megspóroltam![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mAtech
aktív tag
válasz vlevi #110822 üzenetére
Szia!
Jó meglátás. Vagy supersport vagy enduro. Nem egyszerű. Kényelem az utóbbinál van.
Előbbinél meg a móka. Persze nézőpont kérdése.Én vonakodok nagy súlyú motort birtokolni. Ruhástól vagyok 70kg. 170cm magasság is behatároló. Sok túra, enduró kiesik a magas üléspozíció miatt.
Kis ccm nem alternatíva, jah. Bár a Duke 390 szimpi. Meg a 690 is.
persuader
Köszi a linket!yodamastah
Akkor olyat veszek, mert fakír vagyok
Asszonyt is rászoktatomVan/lesz mit agyalni...
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #110829 üzenetére
Nekem eddig nem volt bajom, tény, nem járok a transzfogarasra, glocknerre, de voltam már itt-ott országon belül, illetve Szlovákiában, és elvoltam. Mások vagyunk...Amúgy nem szeretek túrázni, unalmas.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110827 üzenetére
Inkább egy ilyenre mennék rá, nagy hidegben jobb egy hosszabb fazonú kabát, ami rendesen rátakar a nadrágra is. Elvileg ebben is Level 2-es váll- és könyökprotektorok vannak és csak 40 ezerbe kerül. Mínuszokban volt olyan is, hogy rávettem a rövid dzsekire/protektoringre egy -25 fokra ajánlott, hőtükrös túrakabátot, tökéletes volt.
-
Daywalker
addikt
Én már öregszem, kezdek lustulni, igy szeretek alul lenni, jobb szeretem, ha a csaj dolgozik rajtam :D
Komolyra fordítva, attól függ, milyen a társaság. Voltam baboss-sal is Szlovákiában, hayabusa volt alattam, es mentünk egy 90-es tempót nagyjából végig - lett is vagy 5 literes fogyasztásom :DDD Amikor rsv-vel jött a haver és a barátnője, ugyanoda mentünk, akkor magasabb volt a tempó, de nem őrült. Máskor nagyon vegyes a társaság, ha ilyen gs500-ak meg xt660-ak jönnek, akkor eléggé be van határolva mennyi az annyi. Max autópályán szoktam 160-170 körül nyomulni, azon kívül betartom a korlátokat (max +10 km/h), inkább a dinamizmus a lényeg (jó, van, h az ember felgyorsít, mondjuk király kiloni egy-egy kanyarbol vagy korforgalombol, vagy elveretni egy nyújtott iven, de nem veretem végig mondjuk egy faluban 90-nel. Nem mondom, hogy nem volt olyan, hogy nem őrültünk meg, de az már rég volt, és azok nem túrák voltak, hanem nagyobb karikázások itt-ott. Mostanság lone wolf motorozom és mindig céllal megyek, ingazom, túrázni nem voltam évek óta. Sőt "csak ugy" sem motorozom, mert nincs jobb dolgom. Van két kisgyerekem, inkább velük töltöm az időt.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110837 üzenetére
Ne buktass le :D tudod h ha egyszer elhagyta a mutató a ketjegyu tartományt, akkor oda csak leállítás előtt tér vissza.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Tamás9x
őstag
válasz Geresics #110831 üzenetére
Econ:
Köszönöm megnézem mind a kettőt. SHOX nál szerettem volna lerendeltetni, de nem éreztem részrehajllónak a hölgyet aki velem foglalkozott. Csak tudjuk le vedd meg és csá, volt a mentalitása, ma átnézek Debrecenbe is körülnézni, ha nincs nem eröltetem, a telet kihúzom nélküle, amúgy is le kell tenni pihenni a gépsast. Kora tavaszig, pedig csak találok egy jó ruhát
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #110840 üzenetére
A shoxnál lófasz szokott lenni, már bocsánat. A kurva nagy akció valami 1000-ből 1 emberre jó méretből szokott lenni, ami eladhatatlan náluk is X éve, abból is max 2 darab.
A shox nálam a motoros boltok legalja. Ami olcsó az szar. Ami jó, az meg a többiekhez képest drága.
Egyszer kíváncsiságból voltam náluk, hogy mit lehet kapni, még amikor motorozni kezdtem. Ott levontam a konklúziót, pont egy ilyen év eleji akció alkalmával. Azóta se.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BlackPriest
őstag
válasz V.Stryker #110841 üzenetére
én mondjuk pont náluk vettem jó áron a csizmámat akcióban. a dzsekimet is ott vettem, az is akciós volt, bár másikat akartam, de végül ezt hoztam el. lehet jól is kijönni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
dellfanboy
őstag
válasz BlackPriest #110842 üzenetére
milyen csizmat sikerult jo aron venned?marmint mi szamit neked jo vetelnek?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BlackPriest
őstag
Forma Cape Horn 50-ért
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
v450
tag
Sziasztok!
2019 KTM 690 ENDURO R mennyire megbízható motor?
[ Szerkesztve ]
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110848 üzenetére
Aki alapból 690R vesz nem hinném hogy hosszú túrára szeretné használni.De rövidebb távok autópályán is vállalható, a Duknál sokkal könnyebb gépekkel is mentem többször autópályán, simán bírták, persze nem ezzel mennék le Pestről Szegedre.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
v450
tag
Köszönöm szépen a gyors választ, autópályára nem akarom használni.
Terep útakra megyek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen