-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ebben amit én speciel láttam nem volt váltó. De gondolom több változata lesz. Az a baj, hogy amíg nem megy piacra, addig minket ott dolgozókat sem tájékoztatnak semmilyen fejlesztésről stb. (Sőt utánna se, mi is csak annyit tudunk amit leírnak róla. Pont ebbe estem bele, mikor kiderült itt a topikban hogy ott dolgozok, és mindenki úgy gondolta, hogy mindent tudom minden modellről.)
Ja btw. örömmel jelentem már nem szerelek KTM-eket. Átkerültem a Huskihoz.
Gipsz Jakab
-
mm89
őstag
válasz Jakab66[hun] #110101 üzenetére
Most kerestem vissza a cikket amit olvastam tegnap. Hát valószínű benéztem mert két éves cikk
Mi alapján raknak át máshova? Túl sok infót szivárogtattál ki a ktm ekről?
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #110101 üzenetére
"Átkerültem a Huskihoz"
Azért ez is elég izgalmasan hangzik nekünk halandóknak!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Varoz
őstag
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Benelli TRK 502-vel kapcsolatban kutatok most, neten / facebook csoportban olvasgatom véleményeket, benyomásokat ami viszonylag pozitív, bár lévén 2 éves motor konstrukcióról van szó elég ritka madár Európa ezen részén. Vagy legalábbis nekem úgy tűnik.
Itt fórumon egyetlen egyszer fordult elő hsz-ben a kereső szerint
Van valakinek vele tapasztalata?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
#45302528
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110107 üzenetére
Viszont csaknem 40 kg-mal könnyebb a Honda, cserébe 1-200 ezerrel drágább és rondább (bár ez szubjektív, a Benelli meg koppintás, ahogy írod).
Szervizelés, fenntartás, megbízhatóság szempontjából a Hondát választanám, kinézet miatt a Benellit.
Shin Chen: Bp-en, a Szabadság téri Unicredit-székház előtt parkol egy TRK502. Azon kívül én nem láttam még...
[ Szerkesztve ]
-
Shin Chen
tag
válasz JoinR #110106 üzenetére
Tulajdonképpen a két gép között vacilálok, kinézetre a TRK jobban bejövős.
(#110107) persuader most nézem tényleg full multistrada koppintás
(#110109) intruder77 Az hogy nehezebb pár kilóval (60 ) nem tudom mennyire érzékelhető, de kényelmesebbnek és jobban felszereltnek tűnik. Elsőre. Laikusként.
Szervizelés miatt én is fázok, összeszerelési hibákat szoktak felhozni első körökben, de sajnos 20-40 ezer+ km-t még nem láttam egyikben sem neten, így valóban kérdéses a tartósság. Na meg ,ha neadj' Isten lerohadok út közben valahol akkor ki tudja hol találok hozzá értő szakit...Napi használatra gondolom a Honda ,túrázás szempontjából a TRK?
(Szerk:
Elfelejtettem hozzátenni, hogy naponta azzal mennék melóba, meg amellett városban-város körül karikáznék. Kb min 30km/nap (hóban fagyban is )[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
tboldi
nagyúr
válasz Shin Chen #110111 üzenetére
Én a Hondát választanám, de elfogult vagyok a típussal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #110114 üzenetére
Nem, ez még az, amiből már nagy valószínűséggel bilit csináltak.
Und du?
Amúgy most továbberősítem a boyracer imidzset, ugyanis rendeltem LED-es izzót a tolatólámpába, mert rájöttem, hogy qrvára nem látok hátrafelé sötétben. És lesz még a ködzáróban is, mert az egyetlen hagyományos és piros búrás izzó, amit találtam, inkább rózsaszín, mintsem piros.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Shin Chen #110105 üzenetére
Én ültem rajta a bótban, csak kíváncsiságból, meg be is indítottuk. Nem rossz motor, kifinomultan járt, ránézésre eléggé minőséginek is tűnik úgy részleteiben az árához mérten, meg minden led-es rajta, ha emlékezetem nem csal. Egyedül a váz nem tűnt olyan szépen kidolgozottnak, de teljesen vállalható. El is vitték a kereskedésből, hamar megvették.
Nem hinném, hogy gondot okozna a szervizelése, van márkaképviselet, így alkatrész is, annyira pedig nem bonyolult a felépítése, hogy ne tudnának hozzányúlni...más kérdés, ha speciális baja van, akkor nyilván nem tolhatod be akármelyik "japán" szervizbe - vagyis nem biztos, hogy hozzá akarnak nyúlni. Habár jobban meggondolva, talán jobb is. Mindenesetre nekem tetszett, jobban megmozgatta a fantáziám, mint egy tucathonda..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #110115 üzenetére
Nem beszélek németül, de egye fene lefordítóztam.
Nem, még nem vettem, de topictársakat és más ismerősöket elég sokat zaklatom. Egyelőre a fogalmam sincs típusnál tartok, de mindenképp az SM/Enduro vonal van becélozva. Ja, és szorgalmasan gyűjtögetem a cigipénzem. Durva hogy mennyi pénz el tud menni cigire baszki.
Természetesen az összegyűlt összeg is nagyban fogja befolyásolni a választott típust. Valami SM/Enduro hibridet szeretnék, ami nyilván nem létezik. -
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #110126 üzenetére
"Ezzel kb el is mondtam mindet"
Hozzáértőnek biztosan, de nekem ez csak 2 márkanév, mi a különbség?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Geresics #110127 üzenetére
Hát a neve!
Más a fékrendszerek beszállítója. (Szigorúan az offroad modellekre értendő amit mondok) ezen kívül minden ugyan az. Ugyan az a motorblokk, elektronika, már a gyári motorolaj beszállítója is mindkettőnek a Motorex, futómű ugyan úgy WP, hűtők szintúgy WP, ugyan az a himbarendszer, stb.
De akkor legyen egy két érdemi különbség is:
Huski prémiumabb picit (árán is látszik) ProTaper kormány, ugye a Magura is picit prémiumabb mint a Brembo, a composite hátsórész, és más most hirtelen nem jut eszembe. Ezeket vettem észre így két hét alatt.Viszont volt szerencsém pár darab Svartpilenhez meg Vitpilenhez. Na azok nagyon vagány gépek!!
Gipsz Jakab
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #110129 üzenetére
Úgy emlékszem (most nem vagyok gép előtt), hogy a hasmagasságban, ülésmagasságban, és a rugóutakban is van eltérés 🤔
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #110131 üzenetére
My bad: automatikusan a 690/701-re gondolam, sry
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BlackPriest
őstag
hétvégén várhatóan stage 1 tuning a kis crf-en: ejk, k&n légszűrő + ház módosítás, pair valve kiiktatás. csodát nem várok, kíváncsi vagyok mi lesz belőle. sajnos a hónapokig érlelt gpr rendszer már nem érhető el marad a slip on
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Shin Chen
tag
válasz Daywalker #110119 üzenetére
Valóban, a sok pozitívum mellett van egy esztétikai malőr amit legtöbben kiemelnek, az a váz hegesztési varratai (kínai gyártósor-olcsó munka hígleve?).
Plusz ugye a kétely, hogy olasz-kínai, azt meg tudjuk hogy amelyik olasz étteremben kevesen esznek oda nem szabad menni!
(#110125) persuader Majd eldől( ) a tesztvezetéseken."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Daywalker
addikt
válasz Shin Chen #110136 üzenetére
Valahol spórolni kellett, de nem hinném, hogy ettől rossz lenne. Én csak egy helyen láttam igénytelenseget, és az se varrat volt, hanem nem volt utána szépen eldolgozva a felület, hanem fogták és lefényezték. De amúgy meglepően jól osszerakott vasnak tűnt, vállalható. Ha all roundert keresnék olcsóbban akkor bevállalnám.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #110097 üzenetére
Papásodik ő is, nincs itt semmiféle probléma..
-
Geresics
addikt
Írtátok mostanában, hogy műszakira mennyit kell várni. Nos, Pécsett aznapra, másnapra, bármikorra adnak időpontot, és 8eFt volt a vizsga! 2011 óta oda viszek mindent, és még sosem kellett csalódnom bennük!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz Geresics #110080 üzenetére
most jutottam el oda, hogy vegignezzem.
hat ilyen c*gany munkat. kb osszevagtak azokat a videokat amit live alatt forgattak, melle bevagtak full szar zenevel 1-2 dronfelvetelt. wtf.
kb 1 vagas erejeig lattam fullba a ti gepeteket...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
stairmaster
tag
Sziasztok!
Milyen motoros átbeszélőt ajánlotok?
A legolcsóbb érdekel, csak az utastársammal szeretnék beszélni, illetve max. a telefont szeretném rákötni, ha egyedül utazok. (kínai változatok kizárva)
A tél közeledtével hátha kifogok majd valami akciósat
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen