-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #115947 üzenetére
Nem is hivatalos márkaszerviz volt, hanem a győri Red Baron és a saját garanciájuk.
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #115952 üzenetére
Mondjuk a gyári, 2 éves gari is élt volna még, 9 hónaposan került hozzám a motor. És a baleset utáni napon járt volna le.
-
-Mosquito-
őstag
válasz energy4ever #115947 üzenetére
Pl Bmw-t míg garanciális csak hivatalos márkaszervizbe viheted. Ha nem viszed,akkor pl nem lehet meghosszabbítani rá a garanciát. Mondjuk lesz egy szöghajtás hiba (Gs-en 850eFt, vagy Rt-n vezérműtengely problem 3 éves 27eKm-nél,blokk csere ajánlat 3M)
Gs 1250 1eKm-es szervize: 63eFt.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115948 üzenetére
Pár év és ráállnak nyugi, német nyugdíjas autókat már fullos szervizkönyvvel hozzák haza.
@tboy93: Olyan törés után nem biztos, hogy már kényelmesen menne neki a váltás stb.
@boldi: Köszi az akku típust, megrendeltük.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #115954 üzenetére
Számomra nem a vezetési élmény az elsőszámú, sokkal inkább az, hogy legyen egy bármilyen járművem, amivel foglalkozhatok a szabadidőmben, és erre a Jazz is megfelel.
Nem mondom azt, hogy soha nem lesz már motorom, lehet, hogy mondjuk 2 hónap múlva jön egy agykattanás, de egyelőre van, amin kiélhetem magam, elvagyok így.Micsurin: Azzal nincs gond, a korlátlan A-t is megcsináltam valahogy.
Annyi csak, hogy azok a típusok, amiken hegyesebb térdszöggel kell ülni, kiesnek a pikszisből (pl. BMW S1000R). Meg a túraendurók sem olyan jók már, mert bár a magasságomhoz azok passzolnának, és nem is hegyes a térdszög rajtuk, de nehezebben tudok már rájuk felszállni.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #115958 üzenetére
Nem JDM de.... K20B
mod.: Menjen is ha már úgy néz ki mint ami menne, nagy papucsok, boiracerkrómvég, szárny elvégre oda kell szorítani, 1.4 bigblock.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #115958 üzenetére
Gyári xenon jó lenne, de sajna a JDM lámpatestek nem a jobboldali közlekedéshez valók.
Micsurin: A 15-ös kerekek nagyok? A többi stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz tboy93 #115945 üzenetére
Magam cserélem, de ez egy légolajos Banditnál nem űrtechnika. A légszűrő csere a legbonyolultabb, mert ahhoz le kell vennem az ülést, és a tank végét is meg kell emelni, hogy hozzá lehessen férni (azt is cserélem minden olajcserélnél, bár a gyári előírás szerint nem kell. ).
Erről jut eszembe, a kézikönyv szerint olajcserekor új olajjal pár perc járatás, majd 2 perc pihenő után kell nézni meddig ér az olaj. Amit nyilván full jelzésig töltök, de úgy, ha leállítás után nagyobb idő után nézek rá (15-20 perc) akkor max. felett van. Ez normális lehet? Valaki?
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115937 üzenetére
Ez ha jól sejtem, olasz mérnöki remek nálam.
És tudom is hogy melyik szerkezet az ami az indexekért felel. Nem merem relének hívni, mert nem biztos hogy ennek ez a pontos neve, de az egyszerűség kedvéért nevezzük annak. Szóval azt tudom hol van. Ülés leszed, bal hátsó idom leszed, és ott van oldalt.
Az a kis lapos gumi. Érdekes, mert a robbantott OEM parts-os oldalon meg úgy néz ki, mint az alis szar. Beletelt, mire rájöttünk, hogy valójába nem úgy néz ki. Manualban meg rohadtul nem találtuk.
Ja, ha jól értelmezem a manualt, akkor az is Flash Device-nak hívja. (Fél órája keresem. )
[kép] [kép] [kép] [kép]
OEM parts.hu 18-as darab.
(#115938) tboy93
Ha az Accordban le tudod cseléni, akkor motorban is le fogod tudni. (Kivéve, ha tényleg valami extra bontós darab. ) -
nagyúr
válasz z123456789 #115962 üzenetére
Az Accordot en Toth Imihez hordom, en max takaritom meg tankolom
-
nagyúr
válasz z123456789 #115964 üzenetére
Nem, azt is Imihez hordtam
Szeretem ha az éves olajcsere alkalmaval valaki rendesen atnezi a gepet, aki ert is hozza.
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Ha mar ugyis olvasom a topikot, meg a kismotoros topikot ugy erzem, hogy oda tul nagy gep a kismotorom, bekoszonok ide is mar.
Szovel en ezt nyuzom telen-nyaron, minden nap barhova megyek o visz engem:Suzuki GSX-R 125 ABS 2019:
O az A1-es kategoria csucsa. 146km/h a vege. 2-2.5 Literes valos fogyasztas.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz energy4ever #115968 üzenetére
Egy veda alatt ha at tudnal menni, es a levelet ha nyilvanossa tenned errol a vegsebessegrol, azt megkoszonnem :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
energy4ever
addikt
válasz Topiccsendőr #115969 üzenetére
Ha azt nem is, de majd egy Geo Tracker kepet berakok.
Meg nem huzattak ki teljesen(YT vidi alapjan irtam az elozot), 10ezres fordulaton 120-at ment. 13ezernel tilt. Ora szerint valos lesz. Amikor 126al mentem, akkor GPS szerint 119 volt a max. 145, vagy 135 valos ertek engem nem izgat, autopalyara nem megyek ugysem vele. Autouton meg meg elozni is tudtam vele! -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115969 üzenetére
Miért??? Ezt az RS is tudta anno jó régen a lemez A oldalán még, igaz 5,5-6 literrel és akkor be volt állítva nagyjából.
Nulláson kell ahhoz védát dogni nem pont 147 vagy 148 a limitje a pályán 130-nál a védának azol még pont nem kapsz csekket? Pár éve volt kint erről hivatalos adat is. Azóta a kocsiban stabilan 145-re figyelünk és sose volt még gond.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #115967 üzenetére
Most rendeltem egy egyszeru, sisakba rakhato Bluetooth atbeszelo valamit. :).
A fules nyomja a fulem, felvenni keptelenseg a sisakot, hogy ne mozditsa el.
Ertelmes hangeron hallgatva tompitja a szelzajt, de osszessegeben megkapja a ful a zajterhelest a zenevel egyutt. Fuldugonal jobb csillapito nincs. :). Persze az egesz szelzaj fuggo. Van olyan, hogy valoban minimal a zaj a plexi mogott, ha minden klappol. Akkor brutal eros a fules, kizarja a kulvilagot.
Ha megerkezik a sisakba rakhato, megnezem fuldugoval milyen. A kereszt szel miatt zajos a sisak, es ritka a szelcsendes, vagy optimalis szeliranyos km. -
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115971 üzenetére
Az RS az 3x paci a kis gsxr meg 14.8.
Az MCN tesztjén ő lett a leggyorsabb és legkönybb 125 4T,
72Mph-val, az 116Km/h.
Ez nekem fura, mert ettől biztos többet kell tudjon, hiszen a régi 15éves CBR 125 is többet tudott, az is 125 körül ment már akkor. Pedig 1 pacival gyengébbHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
fattyu
veterán
kezdem megbánni a döntésem.
Kuplung ujra. ugyanazokkal a tünetekkel de picit enyhébben. Befog fullra húzva is. Nem annyira mint előző körben de fog. Egyest beveszi de fullad le azonnal.
Csalódott vagyok mostmár.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115978 üzenetére
Vágtam, hogy poén, de engem érdekel mit tud a kis gép, mert amiket a kolléga írt már nagyon sci-fi.
Nekem anno az RS 175 fölött ment kicsivel óra szerint.
A vicc az, hogy létezik yugoszláv 50-es motor ami majdnem tudja ugyanezt!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #115981 üzenetére
Az nem 125-ös volt véletlenül?
4t 50cc akkora bódéval az életben nem fog valós 96-ot menni sík úton, önerőből.
Mod.: Még egy 70kg-os pilótával sem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #115983 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy az még 2T.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
energy4ever
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #115985 üzenetére
Born out of racing, aggressive, capable of expressing dynamic character and light weight in a personal and recognisable style, RS 50 highlights Aprilia's passion for sport with a concentrate of technological refinements worthy of a true Superbike.
Komolyan büntetni kéne a gyártókat néha....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #115976 üzenetére
Nem kell tobbet tudnia, a 15 eves cbr is orult mar, ha harom jegyu volt a vegseb. Ezek ennyit tudnak. Ezert vagyok 4T szkeptikus :D
50ccm bol 170 et tudtommal csak a 3 hengeres (!) Suzuki RP68 tudott, 14 darab sebessegi fokozattal, 19 000 fordulattal. Ha jot egy kis szello szembe, akkor szerintem otot vissza kellett valtani. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
energy4ever
addikt
válasz Czimby #115980 üzenetére
"A vicc az, hogy létezik yugoszláv 50-es motor ami majdnem tudja ugyanezt!"
Suzuki RP68 1968:
Engine type: Liquid-cooled 49.87 cc 3 Cylinder in V
Triple rotating discs valves 2-stroke.
19.0bhp/ 19.000 rpm.
Bore x stroke: 3 x 28 x 25 mm
Carburetor type: 3 x Mikuni 20mm
Compression ratio: 8.8:1
Top speed: 200 kph (OMG )
Clutch type: Dry multiple plates
Transmission: 14 speed
Rotating drum type box straight cut gears Tyres: 2.00-18 / 2.25-18 Brake type (front): 1 drum, 2 cam Brake type (rear): 1 drum, 1 camForras: [link]
(#115987) persuader:
Ezek tolva alig tudtak megindulni.
YT video[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz energy4ever #115988 üzenetére
El tud az indulni, csak nem 3000 nel kell raengedni a kuplungot egy olyan 2T nel, aminek 500rpm-es a power band-je a legtetejen. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #115987 üzenetére
Anyumnak volt CG125 az ugye 11paci, 106 volt a vége alattam.
Az 50-es motor Tomos a 70-es évekből, Yugoszláv versenygépek 17e-t forog és 167 a vége.
Van egy az ismeretségi körben, egy az egyben láncfűrész hangja van, és kurvasokat ér állítólag. Üvegszálas a váza ha jól emlékszem meg hasonló érdekességek vannak benne.
Kb ilyen mint ez. De nem teljesen ugyanilyen az tuti.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
rayoliviero
veterán
Alig volt több az olajcsere fél óránál. Csak azért mondott ilyen sokat, 3-4 órát, mert hagyni szokta kihűlni a motort.
-
dellfanboy
őstag
válasz rayoliviero #115991 üzenetére
haha kva jo duma, lopom
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #115991 üzenetére
a gyertya csere, az mennyi ideig tartott?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115991 üzenetére
Jah én is hagyom kihűlni amíg leveszem az idomot
Akkor a leömlő már hideg lehet matatni körülötte, az olaj meg jön le mint a víz, mert még kb 70-80 fokos.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #115993 üzenetére
Az pár perc. Kettő már rossz állapotban volt nagyon.
Nemrég vettem láncot és fogaskerekeket sajnos gyári méretűt. Ilyenkor még ki lehet cseréltetni az első fogaskereket mondjuk kisebbre (hogy jobban gyorsuljon)?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #115995 üzenetére
Megkérdeztem a szerelőm, mondta, hogy simán lehet még cserélni a lanckerekeket. Aki pályázik, az szokta is cserélgetni. Elől 17 a gyári, azt lecsereltetem 16-ra, hátul pedig azt hiszem 42-es van (gyári méret), azt 45-re. Így javasolta.
Ez a 750-es Gixxer gyári attetellel nem akar kerékre állni, ezért akarom ezt meglepni. Ma egy srác monda, hogy neki a 600-as CBR RR kerékre jön gázra. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #115996 üzenetére
Szerintem ezrest kellett volna venni :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #115997 üzenetére
Igen, jól mondod, már bánom. A múltkor megláttam az R1 hátsó kerekét, már attól libaboros lettem, olyan dög. A hangja is...
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115996 üzenetére
Szerintem ez ne megy jó ötlet már korábban ki is fejtettem.
Én mindig azt mondom hogy elől hátul egyformán kell változtatni. -1/+1 v. -2/+2
Szerintem első körben előre -1 hátul maradhat a gyári.
Ha jobban leáttételezed akkor hosszú távokon idegesíteni fog annyira pörög ,egy olyan sokat csal az óra.
Évekig -2/+2-vel jártam a pályázás miatt. Pályán meg szerpentinen isten volt, de közúton halál.
Hányas fokozatban nem jön fel kerékre?
Kuplungolod vagy csuklasztod vagy hogy akarod felvenni?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Battlefield 2042
- Linux kezdőknek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs