- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Egyelőre csak egy álom, de mennyibe kerülhet egy Yamaha MT07-ből kivetetni a folytást? Arra gondoltam, hogy megveszem 35kw-os változatban. Majd ha elegendő rutint szerzek vele akkor kivetetem belőle a folytást. Természetesen úgy hogy minden legális, és megvan az A" korlátlan jogosítvány.
Írtam a Yamahának (2db márkakereskedés) de semmi válasz
Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
MCs88
aktív tag
-
lazatt
csendes tag
Ha már nem fér több matrica a motorra és még mindig nem elég gyors.
https://motodan.com/products/kickstand-moto-shoes -
csongi
veterán
-
energy4ever
addikt
Az Icon bukomhoz neztem RST Blue plexit. Ezek a szinezett plexik mennyire hanszalhatoak ejszakai motorozasnal? Munka miatt minden nap megyek sotetben is... Sosem volt csak tiszta atlatszo plexim, igy nem tudom egy szinezett milyen lehet sotetben.
-
dellfanboy
őstag
válasz energy4ever #115660 üzenetére
felejtos
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #115660 üzenetére
Már szürkületben is használhatatlanok.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
A Zéé
addikt
válasz energy4ever #115660 üzenetére
nekem volt sötétített plexis sisakom, még városban is használhatatlan volt este, nemhogy lakott területen kívül.
Just a simple Lineman...
-
energy4ever
addikt
válasz dellfanboy #115661 üzenetére
Dellfanboy, Micsurin, A Zéé koszi, akkor nem veszek hozza masik plexit.
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Elemet szeretnék fújatni, eléggé karcos.
Nem kaptam a motorhoz gyári könyvet. Honnan tudom meg a színkódot? -
etnies
senior tag
válasz Nikaré #115665 üzenetére
Ülés alatt szokott lenni egy matrica, de az csak támpont egy használt motornál, normál fényező kitalálja neked a megfelelő színt.
Ha csak egy elemet szeretnél fújatni, akkor a többihez kell mérni, mivel az idő és az uv-sugárzás módosította a gyári színértéket rendesen."önmagam hite vagyok magamban"
-
RAiN91
őstag
LS2 Vector sisakja van valakinek? Érdekelne, mennyire megy le a napszemüvege?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz runner 125 #115629 üzenetére
Így viszont, hogy nem ismeri a kresz a kőfelverődést, hogy lehet biztosítási káresemény a KGFB terhére?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
runner 125
nagyúr
válasz macilaci78 #115668 üzenetére
Úgy ahogy leírtam fent.
Ha elismeri a károkozó és ad betétlapot, h az ő autójáról esett le/ vagy ő verte fel az útról. Ilyenkor a káresemény "bizonyítható" fizet a biztosítód, akinek nyilván fizet a vétkes biztosítója és valamelyest következő évben nő a károkozó biztosítása.
Illetve, gyanítom a káresemények létrejötte nem jelenti mindig azt, h KRESZ megszegésre került valaki által. Nem vagyok szakjogász, de gyanítom ezzel a biztosítók is tisztában vannak. Ritka helyzet, de lásd a kavicsfelverés ide tartozik.
Ilyen szituban tényleg a becsület számít egyedül. Ha letagadja, a rendőrök nem tudnak eljárni a vétkes fél érdekében.
Írtam tegnap a biztosítómnak is, kicsi esélyt látok rá, h érdemben tudnak segíteni, de azért leírtam a szitut...
CASCO-m nincs, mert erre bemondtak annó évi 200.000ft-ot.., szóval már kezdem elkönyvelni, h beszptam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
julius75
aktív tag
válasz runner 125 #115669 üzenetére
"valamelyest"....családban van gabonázós fuvarozás, novemberben az egyik sofőr lekoccolt egy opel astrát. Két elem volt fényezős + egy első lámpa csere.
Az a valamelyest itt annyit jelentett, hogy az évi 470ezerből 850 lett a kötelező.Ami annyit tesz, hogy szinte jobb, ha biztosító bevonása nélkül fizeti zsebből.
Viszont az sem működik általában, de az már tényleg nem ide tartozik.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115517 üzenetére
Nem tudom láttad-e, vagy végig olvastad-e a korábbi indexes, kipufogós sztorimat, a lényeg, hogy egy ilyen alis 2$-os relét már raktam fel a gyári helyére. Az kellett a ledes indexhez. És ahogy írtam, jó is volt, egészen amíg fel nem váltottam 3. sebességbe. 3. sebességben nem villogott, hanem folymatosan világított. Kedves itteni fórumtaggal dumáltam erről, ő is ilyeneket használ, probléma nélkül. Elképzelése szerint, lehet hogy kifogtam egy szart. El tudom képzelni simán. Illetve azt is hogy a 600 Ft-os relé helyett az általad linkelt jobban fog muzsikálni. Szóval ha tényleg csak ennyi a szitu, hogy be kell kötni a másik helyére, akkor az menni fog.
De mivel nem motorozom, addig amúgy is elleszek amig nem esz erre téged rossebb. aztán majd kitanítasz pontosan. A vilamosmérnök szomszéd már elmagyarázta nagyjából, de hát ki érti ezeket a mérnököket. (Szerintem téged sem foglak. XD ) Lényeg, hogy ha addig nem fog működni, majd valamit összehozunk.
Ja, azt nem tudom Gabomann mondta-e hogy ez enduro, és arra is van szerelve, nem SM. Nem tartanám ésszerűnek arra is használni...erősen gondolkozom inkább azon, hogy Persu által ajánlott RX-ből beszerezni egy hulladékot, és azt működésre bírni, vagy ha rámszakad a bank, akkor a TE610-ből venni egy SM verziót is.
Szóval ha így is érdekel, csak akkor gyere, nehogy csalódás érjen. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Nikaré #115665 üzenetére
Szia!
Sajnos a színmérőben nem szanad bízni nekem is kimérték és koze! nem volt a gyári színhez. Én megmondom hol találtam meg sajnos utólag a gyári színkódot. oem-partson nézegésd meg az idomokat és minden egyes gyárí színnél (az én esetemben) ott volt a pontos színkód is az adott idomnál információképp. Próbát mindenképpen megér.
Ill. Ha csak karcos biztosan nem fujatnám, egy polír nem elég neki? Az atom kiszedi a karcokat bizonyos szintig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Nikaré #115674 üzenetére
Én nem regisztráltam. Ott csak azt szoktam megnézni hogy eg yadott alkatrészt hogyan tudok lerendelni a márkakereskedésben. Merthogy jobb áraik vannak. Sokkal.
Csak infóért szoktam menni oda.
Te magad próbltad a polírt, vagy elvitted valahova? Mert nekem olyan mély karcokat is szinte teljesen eltüntettek, amiben biztos voltam hogy már fújni fog kelleni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nyogo83
senior tag
válasz Nikaré #115674 üzenetére
Sajnos sokszor a gyari szin se minden, mert ugye idovel minimalisan valtozik az arnyalata.
En a Carcolor-nal szoktam kevertetni festeket, beviszed az idomot vagy motorral mesz es a srac szinkartyaval osszehasonlitva a valodi idomszinhez fogja az arnyalatot keverni geppel. Sokszor kevertettem mar naluk 5-6 evnel idosebb autohoz/motorhoz es 1-2 minimalis arnyalattal mindig masabb kellett mint a gyari szinkod.
-
Nikaré
őstag
Srácok!
Köszönöm az infókat!
(#115676) Ferdzsoo
(#115677) nyogo83
-
Geresics
addikt
Hali srácok,
szerintetek hol, milyen első féktárcsát érdemes keresni?
Kawasaki KLX250-hez (2009) próbáltam keresni, de nem igazán találtam túl sok opciót.Eddig amiket találtam:
Unixnál találtam egy NEWFREN-tNagyvas.hu TRW Lucas
Motoralkatresz.eu EBC
Louis-nál nincs hozzá való, Shox-nál nem találtam egyáltalán féktárcsát, néztem a Brembo és a Ferodo gyártói oldalt is, de ott sincs semmi...
Egy helyi kereskedő tudna gyári tárcsát 70-ért, de ezt az opciót nyilván el is engedtem rögtönJa, és még a pécsi Enduro motorosboltból várok visszajelzést, de az elmúlt pár óra keresgélése után túl sok reményt nem fűzök már hozzájuk sem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #115680 üzenetére
Hyon nekem Lucasra lett cserélve nem volt vele gondom, apum sem panaszkodik rá.
GS500-ra haverom végül dettó, Lucast vett nagyvasból ő se szidalmazta különösebben.
Ha ez segít valamit.
Ha a háromból a TRW az egyedüli ami nem szegecses én tuti arra mennék, valamivel biztosan masszívabb kialakítás terepen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #115683 üzenetére
Mert a gyári 70eFt, a többi meg 25-30eFt, én pedig spúr g@ci vagyok
27500km van a mociban, és piszok vállas a tárcsa. Már vásárláskor is az volt, csak megfeledkeztem róla, de tegnap nagyszervizt tartottunk (olaj+szűcsere, légszűrő kimosás és olajozás, teleszkóp-olajcsere, GPS-szerelés, meg egy-két apróság), és most már tarthatatlannak bizonyult a helyzet...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #115684 üzenetére
Sosem fogom megérteni hogyan lehet egy 27500km-es tárcsa vállas.
A vfr-emben 58k kilcsi van és nem lehet mérni a tárcsa kopását. De a 36k-s CBF-600-asomén sem lehetett.
Gyári fékbetétet használtatok végig?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #115685 üzenetére
halvány lila dunsztom sincs, hogy mit használtak, amíg a motor pesti futár-jellegű munkát végzett, de az olyan kopott volt, hogy nagyon hamar kidobtuk belőle. Amúgy ennek a KLX-nek betegsége volt az üzemeltető szerint, hogy ha sokat áll, akkor berohad a fékdugattyú, nekem is volt, hogy befogott egy darabig, és ez azért tűnt fel, mert haverom fel tudott ott menni, ahol én nem, pedig ez fordítva volt jellemző
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #115686 üzenetére
Jah abban akkor tudod hol volt 27000km? Inkább 270.000.
Meg sok itt az ellentmondás - sokat állt berohadt, de akkor hogyan kopott el, és hogy volt futármotor? Nah mindegy. Csak nem értem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
veze
őstag
nekem a LUCAS tárcsa [link] cbf500-on (első) 10e km olyan vállas lett, hogy az alsó határig kopott ( 4,5mm) de ott szerintem a betét is ludas volt , mert nem gyári betét volt hanem szinter, soha többet nem kell ilyen betét.. Mi tettük fel tehát az hogy ki tudja mennyi km van benne, ez esetben nem játszik. És nem szorult vagy ilyesmi amitől folyamatosan kopott volna indokolatlanul is.
most EBC tárcsa lett helyette [link] ebc organikus betétekkel, ez kevésbé kopik ( a tárcsa) csak a betétet kellett cserélni ug y 5+6e km után Ez a tárcsa viszont nem 5,0mm vastag hanem 6,0mm ( nagyobb tömeg) és ugyanugy csak 0,5mm kopas megengedett rá ( tehát a lucast 4,5-nél ezt meg 5,5-nél kell majd cserélni..
A hátsó is Lucas, egyidőben lett feltéve az elsővel( és szinter betéttel) az is kopott, de még határ felett volt aztán orgabikus betét lett beletéve, azóta a kopás megállt..
A magyarázatokat nem tudom, de ezek a tények.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Pontosan a betétek is sokszor ludasak. Ezért kell megvenni a gyári betétet és akkor már a tárcsát sem baszod el mert spóroltál a betéten 10k-t ami fele annyi ideig sem bírja mint a gyári. Utána meg cserélheted a tárcsát is ami ha megint nem gyárit veszel megint fele annyi ideig fogja bírni... 21-es csapdája. Meg kell venni a gyárit és kész. Mindkettőből.
Minden más hosszú távon állítom drágábbra jön ki. Nálam az első fékbetétek elmennek 25k-t!
A hátsó még többet! Normál használat mellet/néha pályanap. 10k km egy tárcsának?Ne vicceljünk már."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #115690 üzenetére
De akkor az sok-sok pályahasználat.
És nagyon kevés átlaghasználat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #115687 üzenetére
A motort a volt munkahelyemen vették 0km-esen, és használták járőr-kivonuló motorként jó időben. Ezért hívom futár jellegű használatnak, mert áll, hidegen beindítják, és már tépik is neki. Többen használták, nem egy gazdája volt, hanem aki épp műszakban volt. Aki az üzemeltetésért felelt, az elvitte valamelyik márkaszervizbe mindig idő (és km) előtt, ott a cég fizetett, de sok olyan nyomot találtunk, hogy a munkát ennek ellenére nem végezték el. Ennél konkrétabban, vagy épp össze-esküvősebben nem mennék bele, a lényeg, hogy valóban 27ekm van benne, és valóban tré módon használták, épp ezért valóban gombokért vettük anno, de ezt talán írtam is itt akkoriban. Jah, és ősszel letették mindig, és csak tavasszal vették elő, és ilyenkor minden tavasszal be volt rohadva az üzemeltető szerint a fék. Miután megvettük (és rögtön kipróbáltuk) mi is tapasztaltuk ezt a berohadást, ami a FirstRide videómban még balf@szkodásnak nézett ki, meg szar guminak, arról utólag kiderült, hogy az első fék enyhe folyamatos fékezése is segített benne. Tudom, aki tud motorozni, az így is tud, de azok nem mi vagyunk, ugorjunk is ezen tovább... Most télen is, használtuk, és nem volt ilyen berohadás, igaz, mi magunk tartjuk karban, és így amit elvégzünk, az tuti el is van végezve rajta...
(#115689) Ferdzsoo
Ne keverjük már egy túramotor használatát sem egy kivonuló, sem egy 95%-ban endurózásra használt motor használatával...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #115694 üzenetére
...és ez, hogy szegecselt, vagy nem, ez számít egyáltalán valamit?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz Nikaré #115678 üzenetére
A gyari szinkod sem fog sokat mondani.
Az szineket es kaveresi aranyait adja meg.
De, hogy a metalhoz a szemcse meret pontosan mekkora, azt mar nem.
En gyari szinkod alapjan csinaltam. Sajnos az ezust szemcse merete egy picit nagyobb. Igy egy halvany arnyalattal fenybe vilagasoabb, de az arnyekolt oldal egyszinu.
Nem olyan egyszeru ez. :).
Vagy fujasd telibe, vagy polir es ha marad karc, akkor marad. :).
geresics:
A spanyol tarcsak Deauvillen650en jol mukodnek, par ezer alatt nem volt gond veluk. Marka tars leirasa alapjan.[ Szerkesztve ]
-
-
veze
őstag
válasz Ferdzsoo #115689 üzenetére
Ööö.. én is csak lestem, mert nem volt semmi extra használat..
a 600-ast 45k km -el ugy vettem (marországon lett eladva üzembe helyezve igy az eladás napjátol lekövethető most már a km állás tehát kivételesen tényleg igaz) szval azon is tárcsa meg betét lett cserélve mielőtt megvettem , nulla válla volt és az valahogy 10k km után is ugyanolyan még -
Micsurin
nagyúr
Nem bele vau de nem bírja minden tárcsa tudtommal a szintér betétet.Vagy ez sem ökölszabály?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest