-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz A Zéé #145480 üzenetére
mi a tokom ez a fejidom? marmint idaig volt az gsx8-on(talan az ezresen is) ez az emeletes szar, kicsit az mt7-9en, erre iden megkapta ez is meg a cb500 is. ennyire nincs penz kreativkodni?
gondolom ezt nem a kiska tervezte. e mellett a 890 szepbar ha jol nezem a ktm-nek 15eve is volt 990-es superduke- 120loerovel, ez meg tud 123at?persze van benne elektronika, wheeli control meg anyamkinja de ez mennyi lesz6milla? mert akkor meg most betarazok akcios 890bol 4ert. hat ez nem nezki tuti dealnek..-.
az 1hengeres ducati nekem jobban bejon(ne)[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #145501 üzenetére
"bar ha jol nezem a ktm-nek 15eve is volt 990-es superduke- 120loerovel, ez meg tud "
Jjja, igen.
Nekem a 950SM [link] rémlik, és persze a 950 adv. túraenduró, apránként növekedett, abból lett a 990 Duke, mostmár 1290-nél tart, de lehet, nemsokára lesz belőle mégnagyobb. -
tboldi
nagyúr
válasz hroberto #145502 üzenetére
Gyanítom, a sensor shiftes iPhone-ok sem kedvelik annyira a tartós vibrációt. 🤔
Az autóban ilyen Quad Lockot használok, vajon érdemes lenne lenne azt a csillapító biszbaszt beszereznem?
-
senior tag
A CFMoto-nak van szerintetek itthoni szervize, hivatalos forgalmazója?
Forgalmazót mintha látnék, de nem sok modell van náluk, újak egyáltalán nem. Főleg inkább a szeviz érdekelne, van valakinek itt CFMoto-ja?
Nagyon tetszik az új 450 MT, ha nem lesz horror ára, meg van itthon szerviz, esélyesen cserélnék rá. -
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #145499 üzenetére
Igazad van, kicsit utánaolvastam és más fórumok szerint a Transalpot is Thaiföldön gyártják. A CB750-et pedig habár Olaszországban tervezték, nem írnak arról, hogy ott gyártanák, úgyhogy vélhetően az is thai.
#145507: elnézve a többi modell árát, alig olcsóbb, mint a "nevesebb" márkák, nem értem, ki meri bevállalni őket. Jobban megnézve inkább még drágábbak is.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #145507 üzenetére
nah ennek is jo emeletes lampaja van
am van olyan, hogyCFMOTO Hungary – Hivatalos magyarországi importőr (cfmotomagyarorszag.hu)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
senior tag
válasz dellfanboy #145509 üzenetére
Az mondjuk pont nem tetszik benne, de oldalról pl nagyon is
Egyébként meg egy rakat tulajdonságban jobb mint a 390 Adv, futóműben biztos visszalépés lesz valamennyire , de ez majd kiderül. Vétel előtt úgy is ki fogom próbálni.
Ezt láttam én is, erre mondtam, hogy egy csomó új modell nincs is feltüntetve. Ellenben a szerviz kérdésre meg van a válasz a Viszonteladóink fülön írnak egy pesti szervizet. -
Biqci
aktív tag
válasz Pttypang #145500 üzenetére
Nem tudom pontosan mennyi a gyári vastagság. Nekem a Banditon ha jól emlékszem 4,5mm volt az eredeti vastagsága, 70k km után volt 4,1-4,2mm körül. Ott talán 4mm volt a minimum, tehát volt még benne vagy 20-25k km. Szerintem túl korai még újra cserélni, ha van még 0,5mm tűrése. Ahogy írtad, nincs válla...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #145465 üzenetére
Az én termetemmel nem sok előnyét élvezem az ún. szélvédelemnek. De igen, ezért tettem hozzá, hogy robogó, város. Nincs akkora sebesség és városon belül a hőmérséklet is magasabb pár fokkal, mint a pusztában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145510 üzenetére
Erre kivancsi leszek, hogy valojaban miben is lesz majd jobb mint a KTM.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #145501 üzenetére
15 eve az euro norma is mas volt, es a nyersanyagarak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz rottenbull #145513 üzenetére
Hát amit egyelőre tudok: nagyobb tank, 2 henger, alacsonyabb ülés, fűzött kerék-gyárilag jobb gumi számomra, jobban felszerelt (értem ezalatt a bukócsövet, dobozokat, biztos lesz olyan modell amihez alapból adják), és esélyesen árban is kevesebb lesz, gombbal kapcsolható abs, kézzel állítható plexi, gps mount, usb, 21-es első kerék....
Amiben esélyesen roszabb: futómű (kyb vs wp, bár a cf-nél nagyobb a rugóút, ugyan úgy állítható de talán nem kézzel), fék (a cf-nél nem tudni ki gyártja, de a hátsó tárcsa nagyobb, meg elvileg 4 dugattyús az első), +5-10 kiló, meg egy hangyafasznyival gyengébb.
Szerintem sokkal több pozitív tulajdonsága van, ha árban alá lőnek, nekem instant buy lesz. (csak szabaduljak meg ettől a temetőtől, persze ha egyáltalán sikerül megjavítaniuk)[ Szerkesztve ]
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145515 üzenetére
Ok, szoval te inkabb off roadra koncentralva latod az elonyeit. Nekem nagyon bejott az egy henger a 390-en. Meg ugy az egesz merete, kezelhetosege. Mondjuk az off road az nekem max a rossz utfelulet.
-
senior tag
válasz rottenbull #145516 üzenetére
Ebben azért nem volt sok offroad előny A fűzött kerék meg a gombbos abs. Az összes többi inkább túra előny. A nagyjából azonos fogyasztás de 3 literrel nagyobb tank túránál hasznos, dobozok szintén túránál előny, stb.
Én is 1 henger párti vagyok, még a nagyobb (500-700km) túráknál sem fáraszt meg nem zavar a rezonancia engem, de meg kell hagynom, ha kifejezetten túra gépet keresnék most, biztos nem vennék már 1 hengerest. -
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145517 üzenetére
Azert a 21-es elso kereknek sincs tul sok elonye aszfalton.
Abban egyetek, hogy a 390-hez kellett venni ezt azt. Meg egy kicsit nagyobb tank is fasza lenne. mondjuk ha kibirna 600km koruli tavokat. |Meg olyan szelvedot sem talaltam, ami kitakarna. Nekem szerencsem volt, mert bukocsovel, alu motor takaroval es kullos kerekekkel vettem. Az sem tetszik, hogy ugy aruljak az elektromos extrakat, hogy minden be van epitve, csak aktivalni kell. Meg az sem, hogy lefullad hidegen. Ez az elso motorom, szoval azt elmondhatom, hogy ennel faszabb gepem sosem volt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145518 üzenetére
Ez a lefulladas tipikus euro5 problema, illetve az extrak manapsag ilyenek, hogy aktivalni kell penzert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145519 üzenetére
Ezt az extrak dolgot el is engedtem igazabol, nincs mit tenni.
-
senior tag
válasz rottenbull #145518 üzenetére
A legtöbb nagyobb köbcentis túraendurónak 21-es kereke van.
Az a baj az Adv szélvédőjével, hogy nem állítható. Vettem hozzá túra plexit, de nekem pont rossz magaságú, így fent maradt a gyári. Ha veszek rá egy kis szélterelőt azzal be tudtam volna lőni a megfelelő magasságot, de az megint X összeg. Itt meg belerakták, nem nagy ördöngősség.
Gondolom te akkor az SW-t vetted. Na nekem a sima van, arra a küllős kerék pluszba 300 rugó, a bukócső 50-100 között, a haspáncél emlékeim szerint szintén 50 körül. Az alap modell emlékeim szerint 2.6M, az SW 2.9M. Ha az SW-re csak a bukócsövet, az állitható plexit meg a dobozokat megveszed pluszban simán 3.5M körül találod magad. A 450 MT biztosan nem fog ennyibe kerülni.
Néztem, a 450 NK-et, az a 390 Duke-al van pariban, annak 2.1M az ára. Esélytelen, hogy a 450 MT-nek a felszerelt változata 3M felett legyen.
Szerintem meg pont jó ez az utólag engedélyezés, ha összejön rá a keret akkor nem kell a motorhoz nyúlni, fél óra és bekalibrálva megkapod.
Ha már itt tartunk, a CF hátránya még, hogy abba nincs gyorsváltó (vagyis csak nem láttam mint opciót), ez lehet valakinek negativum.Amúgy meg örülj neki hogy csak hidegen fullad le Az enyém időjárástól függetlenül megáll ha nincs kedve menni, de nem leszek ilyen negativ, legalább nem robbant fel.
-
Khaosz55
addikt
MT09 SP Gen2-őm van már közel 60K kilométerrel. Idáig hibátlan, szeretem. Gen3-at istennek sem vettem volna meg a Gen4 nekem tetszik. Majd ha lesz lehetőség kipróbálom aztán eldöntöm cserélem-e. Páromnak 07 van gen 2. Gondolom arra 2025-re jön a frissítés. Lehet én is megvárom aztán egyszerre cseréljük a mocikat.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145521 üzenetére
Nem SW, hasznaltan vettem ezekkel felszerelve. otszazegyneheny kilometerrel szinte uj volt. Azota vettem hozza egy normalis labtartot, kormany magasitast meg egy jol atgondolt szelvedot, amibe belert a kezvedo mielott teljesen elfordulna a kormany igy ez hasznalhatatlan.
Van quickshifter, meg vettem egy szett gumit ra, mert inkabb aszfalton hasznalom. Mindenestol is olcsobb, mint az alap 390 a szalonbol. Mondjuk tenyleg jo aron vettem.
Nekem nincs bajom a CF-ekkel sem, csak nem lattam az elonyeit igazan. Nyilvan ez a sajat igenyeimhez merten ertendo. En nemreg kiprobaltam egy Benelli 500-as turamotort is, az is fasza volt. Meg azert van meg nehany, amin rajta a szemem. Eleg jol alakul a kis tura kategoria mostansag. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145521 üzenetére
Az uj motor eleg sokszor ilyen.
Vissza kell vinni garancialisan, megoldjak a hibakat, utana pedig jo lesz. Semmi anyagi totalkarral jaro hiba nincs jelen a motorodnal, raadasul a javitattasat nem neked kell finansziroznod. Miutan rendbe lesz rakva, az egy normalis motor lesz. Ennyire negativan nem erdemes nezni, en nem gondolkodnek a lecserelesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Zsírkrétamen #145517 üzenetére
Ez a 450 nekem inkabb offroados.
Egyhengeresbol ezzel szemezek egy ideje.
A hazai szerviz meg tarsai sztem a nullaval egyenlorottenbull: Magyar aszfalton nem egy halatlan dolog az 21 es kerek.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Az új Honda CB1000 Hornet. Szép motor, de ez a oldaltáskánál nagyobb méretű kipufogó. Kár, hogy nem tudták máshogy megoldani.
-
senior tag
válasz csongi #145527 üzenetére
Ez az, de a sima verziója nem ennyire, az a NX500-ra hasonlít nagyon.
Ez sem rossz és nem is vészes az ára
(Mondjuk én nem venném, nincs szükségem 500ccm feletti motorra, 90%-ban pesten vagy elővárosban használom most a motort, oda meg felesleges a több erő-nagyobb súly.) -
csongi
veterán
válasz Zsírkrétamen #145529 üzenetére
Nyomatékból kapsz többet, Le-ből nem . Súlyból is, ez tény.
-
rottenbull
senior tag
Az mondjuk nem tul megnyugtato, hogy a 390-es lefulladasra egy csomo "tuti" megoldas van a neten. Igazabol sok oka lehet. Marmint ha melegen is lefullad.
Itt azert kicsit kijon az indiai minoseg. Nem tudom mekkora halmazt erinthet a dolog, van sok video es bejegyzes is errol.
Az hogy van a tobbi gyartonal, hogy a szervizkonyv az digitalis? Mennyire elterjedt ez? Mert a 390-hez semmit nem adtak. A szervizben vezetik digitalisan a kotelezo es soron kivuli csereket, javitasokat es ennyi. Tulzottan nem zavar, de fura. Meg nem a legolcsobb ugye. -
senior tag
válasz rottenbull #145531 üzenetére
Mondjál már egy tuti megoldást, ami működik Majd ha végre visszakapom a motorom, szivesen alkalmaznám
Amúgy van valami ebben az euro 5 dologban, a husky még euro 4-es, az nem fullad le.
KTM-nél rég óta így van, a 2020-ban vett motoromnál is már csak elektronikus volt. Bármikor le tudod kérdeztetni, és ha venni akarsz egy használt motort és a gazdája is beleegyezik, akkor másét is lekérdezheted. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145531 üzenetére
Melegen nem kellene lefulladnia. Hidegben nehezen indulnak az euro5 motorok, mindegyik markanal vannak ilyen problemak. Japan-europai.
Tehat csak hidegen johet elo, melegen nem. Utkozben plane nem.
Nincs osszefuggesben azzal, hogy indiai, itt a befecskendezessel lehet valami (eleve a fejlesztesnel), ami fuggetlen attol, hogy hol rakjak bele, melyik feltorekvo orszagban.Milyen megoldasok vannak egyebkent erre?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145533 üzenetére
Nekem nem csinalja, csak neha hidegen. Viszont vannak paran, akiknel siman leall melegen alapjaraton. Lampanal, valtaskor, akarhol.
Volt aki a gyertyan talalt valami fura feher porozus bevonatot a ahogy lehuzta a kabelt.
Volt akinek ki kellett tisztitani a pillango szelep kornyeket. Ezt 20k-nal csinalja a szerviz, de ugy latszik sokkal korabban kell.
Sokaknal a clutch switch volt hibas. A lancot 300km utan fesziteni kell, vagy legalabb is ellenorizni, ha lazabb, akkor tobb a leallas menet kozben.
A quickshiftert kikapcsolva szinten kevesebb bajuk volt.
Sokaknak megoldott az utan, hogy a kill switch belovese utan vartak kb 45 masodpercet az inditassal. Egy arc csinalt is errol videot, hogy ezt mar evek ota igy csinalja a 390-es eseteben, mindegy milyen motorban van. Az tuti, hogy a moci csinal valamit ugy 40mp kornyeken, mert felvette a hangot amit hallani. Ezutan beinditja, var amig 3bar megvan es azutan nincs gond. Gondolom nem ezt erdemes venni rablasokhoz.
Volt akinek befujtak a szervizben valami legszuro tisztito folyadekot es jo lett a motor.
Ha meg csak lefele valtaskor fulladt le, azoknak segitett ha kitisztitottak vagy kicsereltek a kuplung karban levo muanyag kapcsolot.
Ezutan kb meguntam a musort, de biztos van meg tovabb. -
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145532 üzenetére
De ez igy mondjuk lenullazza, hogy en csereljek legszurot, olajat, stb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145534 üzenetére
Aham, ahogy latom ezek a megoldasok babonák.
A lampanal melegen leallas az befecs terkep, update-tel ezt pl annal a markanal orvosoltak, ahol en dolgozok. A tipus megjelenese utan fel evvel. Tobbek kozott emiatt is erdemes szervizbe vinni a modern motorokat.
A feher bevonat a gyertyan zsir szokott lenni, hogy ne rohadjon ossze a gumival, mert annak trafokabel csere a vege egy gyertyacserenel, ha nincs bezsirozva, es az draga.
A pillangoszelep nem kap annyi olajparat, ami akkora lerakodast produkalna, hogy emiatt lealljon a motor, ott a hiba biztosan megmaradt, mert nem ezzel van kapcsolatban, hanem a map szar ilyen hibaknal, nem mechanikus baja van a motornak.
A kuplungkapcsolo hibat dob azonnal, amit ki lehet olvasni, amennyiben nem mukodik jol, illetve lampanal alapjaratnal nincs szerepe.
A lancnak sztm semmi koze nincs a leallasokhoz, hiszen a fojtoszelep es befecskendezes okozza, nem a hajtas.
A hideginditasnal valoban tobbszor le kell kapcsolni a gyujtast, vagy a kill switch-et, ha nagyon nem akarja, de a motor sok mindent nem csinal ezido alatt, csak tul keves benzint ad hideg allapotban.
Az, hogy nehany relé kattog miutan lekapcsoltad a gyujtast, annak megint nincs koze a befecskendezett benzin mennyisegehez. 3 bar azonnal megvan, nem kell varni ra. Abban a pillanatban, amikor a gyujtast raadod, megvan a 3 bar.Legszuro tisztitotol sem valtozik a kitoltesi tenyezo.
Ezekre csak azert kell reagalnom, mert felrevezetoek.
Pontosan nem tudom, mi a problema, de biztos vagyok abban, hogy a mappal van baj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145536 üzenetére
Az is benne van, hogy ezek ilyen ezoterikus megoldasok.
-
rottenbull
senior tag
Gondolom vannak itt akik tobb sisakot tartanak. Gondolkodtam, hogy jo lenne valami motocross szeru nyarra, akar szemuveggel, meg egy zart, hosszabb autopalyara vagy ha hidegebb van. Ki hogy oldja ezt meg. Azert 30 fok felett egy nyitottabb az igazi aldas.
-
dellfanboy
őstag
válasz rottenbull #145538 üzenetére
Azert 30 fok felett egy nyitottabb az igazi aldas.
errol sztem a stefano favarro-t kene megkezdezned.
motocross sisak hangos lesz, meg a legellenalasa se olyan franko bizonyos motoron/testalkat melett +100 felett szivas is lehet vele az elet utcan,forgalomban
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
rottenbull
senior tag
válasz dellfanboy #145539 üzenetére
"errol sztem a stefano favarro-t kene megkezdezned"
ezt hogy erted?
-
crocy
tag
válasz rottenbull #145540 üzenetére
balesetezett nyilt sisakban aztan kisebb lett az arca.
-
crocy
tag
válasz rottenbull #145542 üzenetére
kerdes mennyit vagy hajlando felaldozni a biztonsagbol a kenyelem erdekeben.
vannak felnyithato sisakok is. de ezek altalaban nehezebbek ill. zart allasban sem nyujtanak annyi vedelemet mint a teljesen zart. ez lehet egy opcio. nyiltat en biztos nem vennek. -
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #145539 üzenetére
Matt fekete sisakjaim vannak, hosszabb úton (30+ perc) nincs velük gondom. A tűző napon közlekedve sem melegebb, mint gyalog, sőt! Jól szellőző sisakot keress és akkor nem lesz gond a lehajtott plexi és állvédő sem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #145544 üzenetére
Azért ott van a sisakokban egy viszonylag vastag sztiroform védőréteg, ami nem csak a házak falán bizonyított már. Egy idő után azonban minden meleg lesz, nem számít a szellőzés...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
rottenbull
senior tag
Akkor, nehany kort lefutva eljutottunk oda, hogy vannak eltero igenyek, amikhez van megfelelo megoldas is
Nekem pl most igenyem tamadt egy 890 smt-re.
Valojaban tudom, hogy nem szabadna, de mar azon agyalok kozben, hogy irok par kereskedonek mennyiert szamitana be az adventuret 😂 -
Biqci
aktív tag
-
macilaci78
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest