-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
canniball
nagyúr
válasz KoVee84 #29889 üzenetére
Köszi, végül ez most nem volt olyan dilemmás mint múltkor, mindjárt az első nyert.
(#29894) bogyo112!
Igen, emlékszem; szerintem te simán tágítottál egy méretet rajta.(#29900) bob.zxr!
"mindenki képzeljen elé meg egy számjegyet"
A 0 jó lesz?Nekem csak egyszer csúszott meg egy erősebb fékezésnél; igaz én csak egy óvatos ~10km-es távolságra merészkedtem el...de arra elég volt, hogy megkívánjam a tavaszt...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
canniball
nagyúr
-
válasz canniball #29905 üzenetére
Értem! Nekem legközelebb január 10 után lesz start. Akkor lesz túl a 21 napon, kíváncsi vagyok. Csak az a baj, hogy február 10-től nekem nem lesz időm a motorra ha jól a sejtéseim. Addig el kéne vinni vizsgára meg a gumikat lecserélni. Nem lesz belőle semmi. Az időjárás tesz róla.
Más: Miért érzem azt, hogyha behúzom a kuplungot és utána fékezek, akkor hamarabb megcsúszik a kerék mintha kiengedett kuplung mellett fékeznék? Ezt tegnap folyton éreztem. Hülyén hangzik, de ezt éreztem. Táncolt kicsit a segge. Kuplunggal nem.
-
ujskodas
tag
válasz Kolondrum #29906 üzenetére
Most akkor behúzott kuplungnál csúszott, vagy anélkül? Az elején az egyik variációt írtad, a végén a másikat!
"behúzom a kuplungot és utána fékezek, akkor hamarabb megcsúszik a kerék ..... Táncolt kicsit a segge. Kuplunggal nem."Én még sose fékeztem behúzott kuplung mellett.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
61k lenne a két gumi szereléssel a GS-re. Kizárt ennyim közel sincs. És még nem vizsgázott, nem volt súlyadó, biztosítás.
ujskodas! Hooppp. Tehát ha kiengedettel fékezek sokkal stabilabban lassul. Ha behúzottal akkor hajlamos elmászni a hátulja.
TayRol! Sajnos. Ebből szinte biztosan nem lesz első csere. Csak a hátsóra futtja.
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
válasz Kolondrum #29908 üzenetére
Talán nem véletlen, hogy nem behúzott (kuplung)karral fékezünk.
Olyan, mint az autó üresben gurulva: az is megy mindenfelé - jó némi túlzással, de az is instabil.Párban mindig olcsóbb a csere, mint külön-külön. Legalábbis ahogy nézegetem, így van.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
válasz vendingo #29911 üzenetére
De ki lehet ahogy néztem akár harmad áron, de azok 2010-es új gumik. A gumiból csak jó és közel mai gyártású jöhet szóba. Az első a képek ellenére tagnap is bizonyított. Direkt szórakoztam. Előbb bukfencezik előre mint megcsússzon. Szerintem az lesz, hogy később lecserélem, addig meg rendszeresen kap gumiápolót.
-
Archer
őstag
Mondjuk érdekes, hogy nekem a pár Metzeler M3 is majdnem ennyiből volt meg (asszem 65 körül) pedig az 180-as hátul. Minél ritkább egy méret, annál drágábban lehet rá gumit találni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz sziada5925 #29914 üzenetére
Ez most ebben a percben változott meg, ugyanis számoltam és nincs keret az első kerékre. Ezért az elsőhöz igazítom a hátsót is. MICHELIN Pilot Activ. Mivel keménység ide vagy oda jól tapad gondolom a hátsóval sem lesz baj.
DE még bármi változhat. -
Archer
őstag
válasz Kolondrum #29917 üzenetére
Nagyon jó gumikat 180/190-se méretben kapsz, (újonnan) 80-100k-ért a párat vagy még felette. A régi/kopott guminál minden jobb, Mitast mondjuk kerülném, de ebben a méretben az ismert gyártók gumijai között nem hiszem, hogy nagy különbségek lennének. Nekem az előző motoron volt BT45, ha bemelegedett, tapadt rendesen de előtte meg valami olcsóbb Continental volt, az is jó volt. Pályán nyilván kijönne a különbség de én ott nem jártam velük.
Egyébként egy hasznos oldal mindenkinek gumi ügyben: [link]
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #29919 üzenetére
Ezek szerint az én gumijaim nem valami nagy számok, de 125-ösre jók lesznek: Hátsó: ME77 110/90x16 , Első: ME22 90/90x18
szerk: vizes utat nem szereti (én sem, így még egy métert sem motoroztam esőben).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz Archer #29919 üzenetére
Az a baj hogy ide akárki írhat értékelést. Vesz egy autót/motort, használt rajta egy vagy két féle gumit, majd aztán jól megmondja anélkül hogy lenne valós viszonyítási alapja.
Főleg amikor valaki túrásan megy de aztán az ő gumija hát az tapad, az fasza, nagyon jó. Mintha tudná mik a gumi határai illetve az milyen lenne más gumival.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Archer
őstag
Nyilván igazad van de valamilyen viszonyítást azért ad. Aki annyira benne van a témában, meg nap mint nap a gumijai határát feszegeti pályán vagy akárhol, az úgysem nézeget ilyen értékeléseket mert vannak erre jobb információ forrásai is. Meg mondjuk többnyire lehet tudni innen-onnan, hogy a hangzatos típusjelű gumik úgyis jók, itt inkább a soha sem hallott/emlegetett típusoknak érdemes utána nézni. Persze nem szentírás ami ott van de az X motoros magazin amit csinál gumitesztet, ott is ki tudja mekkora borítékot adott a gumigyár a tesztelőknek...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Integra
titán
kaptam ügyfélkaputól mailt, hogy a motorom műszakja februárban lejár, vigyem műszakiztatni. biztos nem fogom februárban, semmiértelme, meg dög hideg van. mi van ha áprilisban viszem el? történik ezalatt a 2 hónap alatt valami szankció érte? vagy mindegy, mert úgyis fizetem a kötelezőt és a súlyadót az évre folyamatosan..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
BoB
veterán
válasz vendingo #29924 üzenetére
Nem elég!
"Útvonal engedély ( ideiglenes forgalomba tartási engedély)
A belföldi közúti forgalomban csak olyan gépjármûvel lehet részt venni, amely érvényes forgalmi engedéllyel rendelkezik. Ha a jármû mûszaki érvényességének lejárta miatt nem rendelkezik érvényes forgalmi engedéllyel ideiglenes forgalomba tartási engedély adható ki, ami 3 napig érvényes."
Persze ez csak akkor számít ha igazoltatnak a rendőrök. A rendszámról már lehet látni hogy lejárt a műszaki.
(#29928) vendingo: de, elvileg pont hogy baszogat ha nincs útvonalengedélyed, mivel kötelessége eljárni a szabályok szerint ellened.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #29926 üzenetére
nem kell túlvizionálni, egyik ismerősöm fuvaros mellett segéd, és őket is megállították éppen akkor amikor lejárt a műszaki az autón nem mellesleg még meg is jegyezték, hogy van egy ilyen jegyzékük és így tudnak szemezgetni amennyiben erre van ingerenciájuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #29923 üzenetére
No ppara. én is 2 hónapra rá vittem a cbf-et hogy lejárt, amúgy is mi esély van arra hogy pont akkor állít meg a jeka. Nem tavaly tettem le a jogsimat B-vel egyetemben és eddig még SOHA nem igazoltattak. Se motoron se autóval pedig azért közlekedek nemkeveset. Nemtudom lehet ilyen a formám. Már direkt várom amúgy mikor igazoltatnak végre, komolyan mondom. Mindig ha látom hogy igazoltatás van már örülök előre hogy na mosz végre, de eddig mindíg tovább legyintettek.
No ccomment. Majd egyszer talán 5 év múlva sikerül."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
sokat jelenthet, egy állítható első/hátsó futómű egy-egy motoron pl. banditok és hornetek újabb verziói, vagy amire azok ki lettek találva annyira nem oszt nem szoroz, hogy állítható az előfeszítés stb. a motoron?
ezen kezdtem el most tanácskozni magamban, mert eddig nézegettem a "sima" első telós motorokat és felvetettem magamban a kérdést, és gondolom megkérdezlek benneteket
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
eléggé butácska és amatőr kérdés fog következni: egy 2005ös 600as gixerrel lehet szépen komótosan is gurgulázva motorozni? azért kérdezném, mert láttam egyet egész jó áron és elgondolkodtatott, meg olvastam róla, hogy 3000től már egészen használható a blokkja, a sportmotorokra nagyobb karbantartásigény jellemező pl. egy alapvető használat során? vagy akkor ugyan annyi kb mint egy sport-túránál?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29936 üzenetére
Tényleg butácska kérdés. Visszakérdezek: egy Ferrarival lehet normálisan közlekedni?
Naugye.
3000-től?! Nem hiszem...minimum 6000 lesz az. 3000-nél max tartod a sebességet, úgy lehet használni biztosan, de ha ilyen igények vannak, akkor inkább más motort nézz."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #29936 üzenetére
Ha kis fordulaton is használható motort szeretnél, akkor V2-es kell neked.
Enyém már 3000-től tol rendesen, 4000-től meg megy mint a baromCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #29937 üzenetére
igazából nem alakultak ki az igények, most úgy vagyok vele, hogy a banditák biztosabbnak tűnnek a jövő szezonra, tettszik, számomra szép, és elegendő. Csupán azért merült fel bennem ez a kérdés, mivel találtam egy egész jó kis masinát és gondoltam körbejárom a témakört
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #29939 üzenetére
Nehéz szülés lesz de szíííííííp gyerek lesz.
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29939 üzenetére
Értelek. Döntsd el mire kell (város, túra, pálya, kávézó), milyen tempóban motorozol, milyen a vérmérsékleted, egyedül vagy ketten ültök rajta többet, és úgy általában, milyen motorok tetszenek igazán? Ha ezekre megvan a válasz, akkor tudod, hogy mit kell venned. Sportmotor is jó mindenre, csak nem ideális, de aki bele van buzulva a sportgépekbe, annak úgyis mindegy, mert azt fog venni. Látszólag nálad nem ez a helyzet Szerintem egy jó erős "bandival" is királyul lehet csapatni. De mindig a gázállás és a jobb kezed dönti el, hogy a vas menyire megy alattad. Ha akarod megy, ha nem akarod nem megy, nincsenek csodák.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #29941 üzenetére
város és crúzolós ( tökölős tempó ) az NEM a sportmotor.
Tudom hogy te is tudod csak kiegészítés mondom. Mert mondá nyugis tempó ami kint oké de dugóban állás meg araszolás az nem az amire a sportmotorok hűtését méretezték.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #29936 üzenetére
Én mentem 600rr-el Mikor a naked 600-asom volt. Megállapítottam hogy 7-8000 ig szinte észrevehetetlen a különbség. Afelett viszont igenis érezhető hogy jobban megy. Meg ugye a naked 11k nál végetér mikor a sport még onnan is húz egy disznó méretüt. Ergo túrázni mész szinte nem fogsz különbséget érezni, de ha kergeted a fordulatszámmérőt ne csodálkozz ha nagyongyorsan odaérsz a kanyarba.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #29942 üzenetére
"Sportmotor is jó mindenre, csak nem ideális"
Ismétlés a tudás anyja vagy apja? Aki mindenáron sportmotort akar, azt nem érdekli a dugó, sem az araszolás.
Azért nem kell túlzásba vinni sem az aggódást, ki van az találva. Nekem nem volt vízforralós gondom...és a mostani motoroknak sincs, ha minden ok velük, szóval akár araszolni is lehet. Tény, hogy nem itt érzik magukat a legjobban, de azért ezek is csak "utcai" motorok."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #29944 üzenetére
injektorral már igen.
Karbival pillanatok alatt melege lesz felborul a keverékképzés és ugrál meg fullad sajnos két külön motorral tapasztaltam.
Amugy annó a k6os gixerem se kedvelte a várost pedig az már injektor. 105 fok víz a dugóban és folyamatosan visító venti.
Nem erre vannak ezek kitalálva. 60 -70 kmh tól van elégséges hűtésük már keményebb nyári napokon is az én tapasztalataim szerint.
Városba amugyis supermoto
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
Haverom tavasszal vesz Fazert. Azt meg kell magamnak nézni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs