-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
Ilyen szerencsém legyen nekem is:
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #37241 üzenetére
Ja, tényleg lol. Amin én voltam veztech tréningen, be sem engedtek a tréningre ha nem volt megfelelő védőfelszerelés rajtad... Nem kellett a 300k-s cucc, de farmerban, vagy utcai cipőben nem jöhettél tréningezni.,.. Vicces hogy a nagy rendőrök meg rövidujjúban nyomják...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37255 üzenetére
Mert ők már olyan profik hogy tuti nem sérülnek.
Komolyra fordítva: nyilván a rendőrök meg a veztech oktatók már kismilliószor végigtolták ezeket a pályákat és nagy valószínűséggel nem fognak leesni, míg aki tanoncként megy el az bármikor könnyen borulhat; így szvsz érthető hogy előbbi csoport tolhatja lazábban is, míg utóbbinak előírják a rendes felszerelést.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
Megjött reggel Angliából a 125-ös vespa
Ha angol rendszám van rajta, akkor a másik sávban kell közlekedni?Mire számítsunk forgalomba helyezéskor? Sok pénz magyarosítani?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Veszélyes szerkezet ez a vespa... ez a marokváltó baromi szokatlan ,ahogyan a lábfék is.
A 2 méteremmel ha ráülök és fékezni szeretnék, akkor beleér a kormány a lábamba. Sarokkal tudom csak nyomni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
sajtee
senior tag
Sziasztok!
Kis állítgatással ezt ugye meg tudom oldani? Nem látok csavart a villában, vízmértékkel is próbáltam megnézni, de nincs. (Bocsi a nyaktörésért.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Szakadt szimmering a becsúszón az nagyon nagyon rossz?
Nem látok a villán koszt, próbakör után sem hordott ki a becsúszó semmi redvát a szimmering alól.
Biciklinél ha kopik a szimmering, akkor a mocskot nem húzza le és becsúszik szimmering alatt, meg vissza is jön kirugózáskor. De itt ezen a motoron tényleg semmi koszt nem látok alatta.
1995-ös CB 500-as a kiszemelt, vajon milyen villa lehet rajta? A motorvillák csillapítása milyen elven működik?
Nyílt olajfürdő? Olajpatron? Ne adj Isten közönséges zsírzott villa?
Vajon mi lehet a belsejében...
Amúgy funkcionálisan jó, csillapít is ahogy kell. Kottyanás nulla. Nem tudtam meglötyögtetni behúzott első fékkel.
Állítólag nem tétel egy szimmering rá, csak vajon mi derül még ki, ha szétszedik!Kuplung kar bovdenfeszítő-csavar ha már ki van tekerve, akkor az a kopott állás, ugye?
Ezek a gumik cserések?
[link]
[link]Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #37268 üzenetére
Huh az a gumi nagyon szarul néz ki.
Még hazáig is csak nagyon óvatosan mennék vele.
A következő út meg a gumishoz és rögtön csere..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz sajtee #37265 üzenetére
Ezt inkább egy szakihoz vidd el.
Csömör Ady Endre út 18 T: +36 30/9510644Teasüti:
Kapott rendesen az élettől már ez a motor. Törve/sérült lehetett ezért ez az újrafényezett foss szín. Ha ez valóban megkímélt motor akkor az enyém új mellette.
Szimmering 3-5eFt.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #37271 üzenetére
Gyári színe piros volt, a tulaj autófényező. Nem tetszett neki a piros.
Nekem tetszik.Ez volt az első kérdésem nekem is. Törésnyomot nem láttam rajta, talán még lefektetve se nagyon lehetett.
Állítólag az elmúlt 8 évben nem mentek vele 1000 km-t se. A gumik öregek, de azonnali cserére szorulnak?(#37273) Mosquito34
Azért raktam be fórumba, hátha észrevesztek olyasmit, amit én nem.
Tetszik a motor, de racionális döntést szeretnék hozni végül.
Jövő héten többed magammal megyünk vissza, legalább látja majd olyan valaki is, aki kicsit jobban ért hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37268 üzenetére
Ez nem a szimmering, hanem a porvédő.
A szimmering ez alatt van, ha az rossz akkor tolja kifele az olajat és rugózáskor folyik. De az szerintem jó ezen a gépen.Amit én itt megnéznék az az első villa.
Gép fel középsztenderre, és megrángatni előre hátra az első kereket. Nem lepődnék meg ha kottyanna.Miért csak CB500 érdekel?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
sajtee
senior tag
válasz -Mosquito- #37271 üzenetére
Elég messze van, de azért köszönöm. Esetleg tipped van, hogy mi lehet a baj?
Közben beszéltem a szerelővel. Látatlanban annyit tanácsolt, hogy nézzem át a csavarokat. Nem nagyon akartam hozzányúlni, de mindjárt ránézek. -
Teasüti
nagyúr
GS500, Er-5 még hasonló kategória, egyik se érdekel. Hornet se fogott meg.
Van még vmi, ami szóba jöhetne?
CB500-ról meg mindenhol azt olvasni, h tökéletes kezdő motor, olcsó, hosszú életű, keveset eszik és erős is.Szóval ez csak egy porvédő, az jó hír, akkor lehet tényleg olcsó lenne a csere.
Oldaltámasz van rajta, nem közép.(#37277) Dexar007
A fizetés az részletre menne. Eredetileg nem is most szándékoztam motort venni, csak úgy nyár vége felé jönne össze a kp. egy az egyben. Részletek mellett maradna pénzem felöltözni, meg megcsináltatni rajta amit meg kell.
Hitelt nem szeretnék, így ha ez nem, akkor nem motorozok idén.
Persze, ha van ennél jobb ugyanennyiért, akkor nyugodtan beszéljetek le róla, ezért vagyok itt!(#37280) emre
Nincs korlát.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #37271 üzenetére
Honda XL 1000VA Tour 2009 a tied ugye?
Sehogy se fér a fejembe mit akartál mondani ezzel: "ha ez valóban megkímélt motor akkor az enyém új mellette."(#37280) emre
Köszönöm!
De naked, naked!
Ezek közül az Aprilia egyedül, amit érdekesnek találok. De az nem Honda.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37281 üzenetére
Nem is fog akkora súly van az elején, ha nincs tehermentesítve.
A 750-es Yamahát a tulaj rendben tartotta, régebben írt a sportmotoron az FZR fórumba. a tulajdonos a sportmotoron
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #37272 üzenetére
Erre a motorra azért kell költeni. Gumik kuka,szimmering/porvédő és ha már ott tart az ember akkor olajcsere is a teleszkópokban. Lánc/fogaskereked,fékbetét,tárcsa,bovdenek vajon milyen állapotban lehet.
Sajtee:
Csavarok jó ötlet. Számomra furcsa,hogy elég hülyén állnak a teleszkópok?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37284 üzenetére
Ezek az érvek ebben az árkategóriában mulatságosak.
Első motornál nem lennék ennyire finnyás, majd talán később ha pontosan tudom mit akarok és lesz is rá pénzem.
hmm naked.... szerintem meg legalább normális fejidom kell mert 120 felett elfúj a szél, de ha mégsem kurva fárasztó. A teljes burkolatot én sem szeretem, mert nyáron elég meleg tud lenni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
sajtee
senior tag
válasz -Mosquito- #37286 üzenetére
Nos, a teleszkópok tökéletesen viszonyulnak a kormányhoz. A kerék áll így. És nem is értem, hogyan
-
-Mosquito-
őstag
-
Teasüti
nagyúr
Az ideális kezdőmotor, mint olyan, valamint a Hondás megbízhatóság és olcsóság nem elég jó érvek?
Ismeretségi körömben van CB500-as, költeni arra még nem kellett a kopó alkatrészeken kívül.
Annyi, hogy az pár évvel fiatalabb, hátul tárcsás már.
De van fent egy 99-es fejidomos CB500 is 450k-ért, viszont külföldi papírokkal.
Az se jó ajánlat? Itt van helyben az is.
Csak az már hiteles lenne a kereskedő miatt sztem.
Vagy a típus ellen kapálóztok, vagy mi az, ami nem teszi jó döntéssé?
A cserés gumi?(#37286) Mosquito34
Lánc az feszes, a ricni elején jár még csak a feszesség állító csavar.
Az első betét szemre 7-8 mm-es lehet, a dobféket nem néztem (most látom csak a gépkönyvben mit kell egyáltalán nézni rajta ).
A kuplung lehet kérdéses, a bovden gép felőli végét nem figyeltem.
A bovdenek jónak tűnnek, a karok könnyen járnak, holtjátékok jók.
Tárcsa nem vállas, de azért érezni rajta, hogy enyhén homorú.
Folyadékok és szűrők állítólag újak, de azokat úgyis cserélném.
Teló olaj sem lehet kérdéses, ha amúgy is szét kellene kapni.
Én csak azt látom, hogy porvédő és gumik. Ez vállalható összeg, ennyi pénzt bármilyen használt motorra rá kell költeni, nem?
Miért lenne jobb vétel a linkeltek közül az ugyanilyen öreg? Valamelyik talán még öregebb is ennél.Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37290 üzenetére
A CB500 olyan semmilyen motor, teljesen jellegtelen, és igazából azon kívül hogy brümmög, megy több jót nem tudok róla (ez valszeg az én hibám, utálom a postás motorokat). De ha neked ez kell akkor legyen. Úgy látom bármi áron képes vagy CB500-at venni. Ha nekem néccázam lenne vasra valszeg az YZF750-et vagy a josungot venném meg, bár nem szeretem a sport gépeket.
Ja, azt a hondás megbízhatóság meg marketing duma, szóval marhaság, mintha más nem tudna jó gépet csinálni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #37291 üzenetére
Köszönöm az ajánlatot, de képek alapján nem igazán tudok azonosulni azzal a motorral.
(#37292) emre
Ezt hallottam már mástól is, hogy jellegtelen postás motor, de laikusként ezt nem tartom hátránynak.
Az ismerősöm is ugyanezt mondja róla, hogy a szíve sokkal inkább húz egy kawa felé, de a CB500 nála racionális döntés volt.
Ezt egyelőre még nem érzem át, hogy jellegtelen.
Ma próbakörön elforgattam a végéig és majd beszartam, 120-nál nem mertem gyorsabban menni vele, igaz elég szar úton is voltam vele, de úttól függetlenül úgy éreztem túl gyorsan történik minden és túl keveset érzékelek a világból. Hihetetlen mennyivel más egy motorral száguldani, mint egy kocsival.
Viszont nem éreztem azt, hogy most ha nyélig húzom, akkor baj lesz, szóval biztonságban éreztem magam rajta.
Vagy épp ez lenne az, hogy nincs meg benne az az erő, amit félni kellene?
Mit kell még tudnia egy motornak azon kívül, hogy "brümmög és megy"?
Nem nevetni, komolyan kérdezem!(#37294) Mosquito34
Megnézem majd azt is. Csak még nincs kezemben a jogsi.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #37290 üzenetére
Nyomos ok kell (számomra) ha más színre kell/kéne fényezni a masinát. Arra futott a lóvéból ,hogy átfesse gy teló szimmering/porvédő na meg a kipuff csövet is lefesthette volna szerintem. Ha már ennyi idős és km van benne én jobban örülnék egy gyári közeli állapotnak/fényezésnek. Nem tom milyen a többi,de azért én még körbenéznék. Gondolom a nagy távolságok és azzal járó költségek riasztanak el,hogy többet megnézz. Új gumikról se feledkezz meg.
A linkelt az egy kereskedő és kintről (Olasz) hozza be a gépeket. Ott van helyben nézd meg,nem kerül semmibe sem. A kettő közül inkább ez. De látni kell/kéne mind kettőt,hogy az összkép,állapot milyen.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy nem kéne ennél erősebb. Már a 80 ló is bőven túlzás lenne, de a 120 lovas YZF750 overkill lenne.
És még csak nem is túramotor (naked).
Sor2 és 50 ló nekem megteszi kezdőnek. Ma megvolt életem első kocsi előzése is 120-al, nekem még nagyon új ez az agilitás, nem éreztem hiányát az erőnek egyáltalán.Amúgy ingázós, hétvégi kimozdulós motornak lenne, oda inkább a kis fogyasztás, olcsó fenntartás a szempont nekem.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #37297 üzenetére
Tudom miről beszélsz, mert nekem egy 100 pacis FZ750 a első és jelenlegi motorom. Mindeközben a kocsim meg egy 900-as városi biszbasz ami padlógázzal lejtőnek megy 120-al. Én meg arra a sebességre voltam szocializálódva, erre ez a gép ott még csak 6000-et forog. Szóval nekem is tanulni kellett nem keveset. Az erőnek a hiányát azért nem érzed, mert még nem tapasztaltad meg mi is az valójában.
A választásba nem szólok bele, de azért ennél jobb ár/értékű gépek is vannak a piacon.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
És gondolod ha ráéreznék az ízére, akkor függővé válnék?
Ha így lenne, akkor most még azt gondolnám csak statisztika lenne belőlem.
Hova nem elég 50 ló?
Két személlyel felmálházva 90-nél kielőzni egy autó mögül 6. fokozatban?
Mecsekben kanyarogni, meg városban mászkálni miért kell erősebb?
Gondolom, ha mennék túrára és erősebb vasak diktálnák a tempót, akkor ott valszeg sarkon fordulnék a jelenlegi tapasztalatommal és haza bandukolnék. -
emre
veterán
válasz Teasüti #37299 üzenetére
Nem kell mindig padlógázzal menni, és jó ha van tatalék a gépben, életet menthet.
"Két személlyel felmálházva 90-nél kielőzni egy autó mögül 6. fokozatban?"
ezt meg majd kommentálja más
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs