- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Facebook és Messenger
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
Azt már régóta akartam kérdezgetni hogy tudtok ajánlani olyan motoros mentőt aki bárhol MOn belül bármikor hívható ha vmi gáz lenne? Neten találok csomót de hátha akad olyan akinek (sajnos) van tapasztalata.
Fontos lenne hogy motoros mentő legyen mert ha lerohad a váltó/szakad a szíj fel tudja csörlőzni a mocit, mert ezt nem tolod fel max ha 3-4 megtermett faszi van jelen."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Mizsala
csendes tag
válasz TommyGun #37051 üzenetére
Van ilyen, "motorosmentőZsoltinak" hívják. Sajnos már volt vele tapasztalatom, iszonyat korrekt a srác, és árban sincs elszállva. Szalonok is szokták hívogatni, hogy vigye be hozzá a gépét annak aki pórul járt
A névjegykártyája megvan, ha érdekel bescannelem és elküldöm neked.
(tavaly nekünk Paksról Pestre vitt egy gépet, úgy hogy még a srácért beugrott a kórházba is Szekszárdra, úgy volt valami 25k)
Mellesleg megy külföldre is akárhova érted, egyedi megegyezéses díjszabás alapján.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Mizsala #37052 üzenetére
A biztonság kedvéért én is elkérném azt a bescannelt kártyát...ne legyen rá szükség, de ha mégis, legalább olyat hívnék, akivel jó tapasztalata volt valakinek.
Másik:
Tudtok Budapesten olyan motormosót, ahol a fém dolgokat is tisztítják (kipufogó-cső-könyök, hátsó lánckerék maga a kerék és a "küllői"), nem csak simán lefújják samponnal s vízzel?
Annyira nincs türelmem ezekre -
Zomb€€
őstag
Sziasztok!
A közeljövőben tervezem egy motor (R6) beszerzését, de a ruhánál szeretném kezdeni.
Számomra még új a téma, tudnátok ajánlani boltokat, illetve konkrét ruhamárkákat, bukót?
Illetve bármilyen kezdő tanácsot is szívesen veszek.Köszi
"Egyszer fent...egyszer fent!"
-
Something_
őstag
válasz Polemius #37055 üzenetére
Szerintem jöhetne közösbe, senki nem fog megsértődni ha ingyen reklámozzák.
Nah, letudtam a felbontott Hungáriát, nem is volt gáz, még motorral nem voltam itt (meló-haza útvonalon kívül nem igazán voltam még sehol), de nem volt vészes. Figyelni kell nagyon és jobban kell mozogni, mint a nagy, csúnya autósok. Jó volt csapatni a hungárián/lágymányosi hídon.
Viszont Kreszből megbuktam, még plusz 2 hét[ Szerkesztve ]
-
Zomb€€
őstag
válasz yodamastah #37059 üzenetére
Hm. Mondjuk legyen 300k.
De érdekelne, hogy ár/érték arányban mi most a legjobb megoldás."Egyszer fent...egyszer fent!"
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #37056 üzenetére
36e, Laci azt mondta akár valós is lehet mert jó állapotban van, ment vele pár kört meg már 2x is szervizelte, de hát akármi történhet.
Szíj miatt azt javasolta ha nem veszem észre, tehát nincs árulkodó nyom/hang hogy problem van a szíjjal, akkor addig menjek vele amíg lenem szakad, ha kicseréljük mondjuk jövőre ~40-42e-nél és elmenne lehet 80-at jobban megéri 1x bebukni a trélerezést.Kéne vennem trutyit a kerékbe ha defektet kapnék, van olyan amivel mondjuk haza jutok ha épp 100-150k-e vagyok otthontól? Nem feltételezem hogy lerohadok miskolcon lesz helybe gumma és szervíz akik ott azonnal megcsinálnák.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
zedok
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok esetleg ajánlani S.O.S-be olcsóbb motoros GPS-t? Aminek a fényereje is jó?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #37062 üzenetére
A probléma az, hogy nem gyerekjáték szétszedni, munkadíjban annyi mintha ott lenne a felújítószett (szíj, görgők, fogaskerekek etc) meg a tököm tudja még mi csak nem szereled be, szal nem 5 perces meló, mindezt azért hogy megtudd milyen állapotban van a váltó szíj/meghajtás miegymás. Mivel használt motor és nem tudni az előéletét ugye ez lutri. Egy ilyen váltó felújítás nem 2ft sajnos. HA valós benne a kilométer elvileg még 25-40e van benne, ha nem szaggatod a gázkart állandóan, meg ez ugye azon is múlik ki hogy használta előtte. Külföldre egyelőre nem tervezek menni vele, itthon is rohadt sok hely van amit meg akarok nézni. Külföldi túrázásra már vennék egy rendes nagy túragépet. Mondjuk egy Paneuropant, az a kövi tervem majd pár év múlva. Mondjuk ha lenne egy null kilóméteres burgium azzal se mennék külföldre, egyelőre nem vonzz.
De nem is a lényeg, bármi más is történhet, vhogy haza kell hozni a gépet, vagy legalább egy korrekt szevízig eljuttatni.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Mizsala
csendes tag
Ránéztem a névjegy kártyájára, nem is kell scannelni, van weboldala: http://www.motorangel.hu/
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #37061 üzenetére
Ha Magyar akkor valós lehet a km. Viszont öregszik/repedezik a szíj. Nem mindegy,hogy helyileg (itthon/külföld) hol szakad el. Gyüjtögesd azért a lét.
Defektre. Nekem a kukacos van. Plusz még van egy spray is. [link] Bár ha szövet/oldalfal szakad/sérül vagy sikerül valami extrém dolgot összeszedni akkor tehetsz bármit a gumiba.Csongi:
Javítás cakk pakk kb 150-250eFt megvan,de ezt te is tudod. Ki mennyire ügyes.Zedok:
Garmin vagy valamelyiket használtan.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #37066 üzenetére
+
Vagy telefon + IGor. Olyat,hogy nagy fényerő olcsón variáció nincs.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #37066 üzenetére
Igazából a Pénz meg van rá, de ha most elmegy még 20-30 ezreket akkor "feleslegesen" egyelőre nem cserélném ki főleg hogy Laci szerint teljesen rendben van de jobb felkészülni mindenre, gondolkodok rajta hogy jövőre vagy utána (1-2 éven belül) veszek vagy egy paneuropant vagy egy 2009-2010es burgonyát. Meglátjuk hogy jön ki. MIaza a kukacos cucc?
Mizsala köszi, igényesnek néz ki első látásra
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Mizsala
csendes tag
Jut eszembe, nekem is lenne egy kérdésem. (vagy lehet hogy már fel is tettem???)
Nekem küllős a felnim, belső gumis megoldású. Van valakinek tuti tippje út széli defekt javításra? Nyilván nem olyan, mint egy bringa gumi, hogy kifordítom a belsőt és tiptoppal megfoltozom, majd vissza és megyek tovább
Létezik olyan defekt spray ami kifejezetten belső gumihoz való? Sajnos én nem igazán találtam még ilyet.
Bármi ötletet, gondolatot szívesen fogadok.Mosquito34: A varádon küllős a felni? Kellett már defektet gyorskezelned?
TommyGun: Nincs mit, sose legyen rá szükség!
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Zomb€€ #37060 üzenetére
Hát akkor egy példa: Sisak HJC 60e körül, ruha Mugen Race 100-120e körül, Csizma Sidi ST vagy Vortice 80-100e, kesztyű 20k körül van sok használható. Gerincvédő 20k körül ugyancsak.
Láthatóan olcsó ruhát ajánlottam drága csizmával, közepes sisakkal. Esetleg a sisakből lehetne jobb, pl Shoei. Nekem valahogy az alakult ki, csizmán sisakon nem annyira szeretek spórolni. De az olcsóbb bőrrühák egyáltalán nem olyan rosszak. Az olcsó sisakok és csizmák viszont nekem nem ütötték meg soha a minimum szintet.
Bőrruhát esetleg akciós / használt is meg lepet próbálni. Pl. vettem már 70k-ért alig használt 2 részes SPIDI ruhát ami újonnan 230e. Vadészni kell, vannak néha jó használt vételek.
-
ujskodas
tag
Ma megvolt a műszaki vizsgaja a mocinak. Mivel minden gyári, így nem lehetett gond. Fények ellenőrzése: gyújtás, teszt végigfuttatja magát, helyzetjelző, tompított, fényszóró, indexek, duda, féklámpa, renszámtáblavilágítás. ok.
fotók, stb. km óra állás: Mivel másképp nem látszik: gyújtás, (tesztet lefuttatja) világítások fel automatikusan, fényképezés, ok.
papírok kész, beöltözés, gyújtás, teszt lefuttat, világítások fel, stb. indítóz-NÉK - SEMMI! aztán, a kijelzőről még az időóra is eltűnt. Próbáltuk tölteni, semmi. bikával indult, mihelyt levettük megállt. Telefon márkakerbe, milyen akku kell bele. ok. Telefon apámnak, jöjjön értem, hozzon pénzt is!. Be Miskolcra, akku megvesz, vissza a vizsgaállomásra, (mindezt csizmában, bőrnadrágban, aláöltözővel, klíma nélküli autóban) akku beszerel (napon, ugyanebben a szerkóban). Gyújtás, indítózás, minden ok. Röviden ennyi. Most van egy vadi új akkum. Semmi előjele nem volt, kb. 2 hete mentem vele, azóta nem, és ma reggel is elsőre indult, minden gond nélkül.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
-Mosquito-
őstag
-
Láncszett cserés lett. Szakaszosan magnyúlt, szemek rozsdásodnak kissé, van ami alig hajlik vagy alapból ki sem egyenesedik, lóg és az első fogaskerék mint a fűrészfog. Hát ez is nagyon kellett most nekem. Pedig csak benéztem a szerelőhöz. Meglátta, aszongya nekem ezzel semerre már, lazán el is szakadhat. Így mint most még soha nem lógott, mármint ott ahol épp meg van nyúlva. Kicsit eltolom akkor feszesebb.
-
csongi
veterán
Tommygun:
Értem is meg nem is. Ha az össz javítás kb 15-250ezer, így is úgy is, akkor miért ésszerű megvárni egy szíjszakadást amitől a költség akár több is lehet. Nem beszélve a szállításról a kínlódásról, a töménytelen szívásról amivel ez jár.
Nem is értem, hogy lehet ilyet javasolni egy szerelőnek
ettől függetlenül, nekem mindegy teljesen . Csak nekem ellentmondásos egy döntés, és szervizes vélemény.Mosquito34: Így van, szerintem is
-
canniball
nagyúr
válasz Dexar007 #37034 üzenetére
Ez már csak ilyen móka. Én pont azon gondolkozom hogy harmadik kabát kéne, mert a "nem nyári" kabátomból ha kiveszem a bélést akkor lötyög rajtam és össze-vissza rángat a szél.
Amúgy lenne rá egy kisebb összegem hogy ez sosem volt 50k.dodopek!
Ez elég sz@rul hangzik.HGabor89!
Szégyelld magad!ujskodas!
Remek móka lehetett... Még jó hogy legalább a műszaki végét kivárta.csongi!
Szerintem arról szól a történet hogy azért nem akar pénzt kiadni, hogy jó pénzért szétbontják és megállapítják hogy rendben van, nem kell cserélni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Én nem tudom be tudom határolni a kb javítási díjakat ha nem blokk szerelésről van szó. 4ezret tévedtem pluszba a lánccserés témában is. Meg volt már ,hogy megbeszéltünk vmit és kevesebb lett.
-
Igaz csak körbe járhattam, de az is élmény volt, egy injectoros GSX1400-ast. Hát az valami hatalmas motor. Tetszett, egészen addig még meg nem néztem mennyibe kerül. Aztán jött a hibátlan 600-as gixer. óóóúúú. El is húztam a belem a szerelőtől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #37075 üzenetére
Ha tudja Laci,hogy itthon fut a gép akkor ez egy megoldás. Csúnyán hangzik ez van. A szakadás pillanatában hallható némi zaj/zörej,majd megnyekken. Hogy mikor,ki tudja. Minnél fiatalabb a gép,biztosan tudott előélet annál tovább bírja a szíj és lefutja a ~60eKm-et. Az hogy belenézzen 40-50eFt kerül kb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Mizsala #37070 üzenetére
Belsőgumi legyen nálad, az a legkorrektebb megoldás. A statisztika szerint motoron a defektek 96%-a a hátsó gumin következik be, így ha nem egyforma a 2 kereked, akkor hátsóhoz vigyél belsőt. Én is vettem, Erdélybe nem mernék elindulni nélküle. Kemény 1350,- forint volt. Ja, meg egy biciklipumpa sem árt, a Lidl-ben 1690-ért volt nagyon jó alumíniumházas, 20 centi hosszú az egész. Nem öröm vele egy motorgumit felfújni, de 10 perc alatt megvan.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Outlander
őstag
Lehet h most ti is kiröhögtök... de muszáj megkérdeznem.
Elöbb bent voltam egy dekoros, fóliásos, stb cégnél.
Hogy a bukósisak plexijét szeretném lesötétíteni mondjuk egy 30%-ossal... de kiröhögtek hogy azt nem lehet.
Hát már láttam jó pár sötét plexis bukót, sőt fényvisszaverőset meg csillámpónisat is... szóval ez msot nekem hihetetlennek tűnik.Rossz helyre mentem, vagy pedig tényleg nem lehet fóliázni, ha nem lehet, akkor meg másoknak hogy hogy sötét? "Anyagában" sötét maga a plexi?
Köszi a választ.
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
whYz
addikt
válasz Something_ #37084 üzenetére
Enyemhez csak 10k es akkor mar van 2 plexim, maris megerte.
Gondolom attol is fugg, hogy milyen bukoja van. -
Outlander
őstag
válasz Something_ #37084 üzenetére
Igazából engem az érdekelne, h ténylegesen nem lehet ezeket fóliázni?!
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #37086 üzenetére
Ezeket a plexiket a gyár utángyártja és külön nemkevés delláért vehetsz sötétített pelxit, de ezek anyagaiban sötétek, meg uvszűrős, meg anyánkínja. Nekem is ilyen van, sima fehér plexiben sohasem motorozok. El sem tudom viselni annyira kell hunyorognom...
Szerk:
Aki szeretne most jó áron hozzájutni egy Alpine motosafe füldugóhoz, nálam megteheti, ugyanis én sajnos nem tudom hosszútávon hordani, egyszerűen nyomja a fülem, ma végképp beteszteltem és nem bírom 2 óránál tovább... Sajna így jártam.
amúgy 2x volt a fülemben, szépen szappanos vízzel megmostam, és alkoholsprével lefertőtlenítettem. Amúgy jó a cucc, klasszisokkal jobb mint a sima sárga 3m füldugasz...Ára 6k.
Jövőhéten járok mindenképpen pesten, így személyesen is át tudom adni...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37088 üzenetére
Én inkább a telefonom "agyba dugós" fülesét fogom használni, mondjuk Paul Simon-tól a Csend hangjait hallgatom....
(#37087) polimorf: olyat te Magyarországon nem csinálhatsz és nem is használhatsz szerintem. Illetve csinálhatsz, de közúti forgalomban biztosan nem vehetsz részt vele.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Outlander #37086 üzenetére
A régi bukót én is elvittem egy fóliás haverhoz, és dettó ugyan ezt mondta, hogy plexit nem lehet fóliázni mert melegítve kellene rárakni a fóliát az íveltség miatt. De ha elkezdi melegíteni a fóliát a plexin akkor a plexi a hőtől deformálódni fog. Ezt így elmagyarázta és logikusnak tűnt.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #37089 üzenetére
Ha nem használható az csak a bürokrata fejeseknek,és törvényhozóknak köszönhető. Pedig praktikus és okos dolog. Pl. ha a családdal nyaralni megy az ember vihetné a vasat is és ott a nyaralás helyszínén is lehetne motorozni.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #37080 üzenetére
Rendben megertettem, csak furcsan hamgzik elegge
-
fattyu
veterán
válasz polimorf #37092 üzenetére
én nem is tudom hogy mennyire jó ötlet az.
elvégre a kormány nem volt rögzítve a hátsón gurul a kormánynál fogva pedig nyeklik nyaklik.
azt már meg sem említem hogy egy átlagos sportgumi hátsó úgyis 6-7k km után kuka, ezt akkormár inkább vigyorogva teszem bele mint utánfutva...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
polimorf
tag
Ez is egy okos, praktikus szerkezet. 1:10-től látható.
És szerintem házilag is elkészíthető könnyen.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Outlander
őstag
válasz polimorf #37095 üzenetére
De itthon házilag készítettet csak akkor használhatsz ha kap műszaki.... De ezek egyike sem fog kapni hungarisztánban.
Ez nem uk vagy benelux, h lefénymásolod rendszamod és felrakod bármire.
NNálunk mindenre elavult és értelmetlen szabályozások vannak.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
polimorf
tag
válasz Outlander #37096 üzenetére
Utánfutónak értem, hogy kellenek papírok mert kereke van, de ennek nincs kereke. Akkor a kerékpár szállításához kapható vonóhorogra szerelhető alkalmatosságnak is kellene forgalomba helyezési engedély nem? Az is ehhez hasonló elven működik.
Persze nem akarok okoskodni és ez csak a magán véleményem, de értelmetlennek tartom az efféle túlzott engedélyezgetést.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Outlander
őstag
válasz polimorf #37097 üzenetére
Nézd.. manapság ha nincs egy E betű belesütve a lámpádba.... mehetsz szigorított műszakira.
Nem vontathatsz csak úgy akármit vagy bármit, bizonyos országokban.
Én ezért kaptam egy 700 eurós büntit 2 éve....
Magyar autóval, angol épített, 2 rámpás (2 moci) utánfutó... az utánfutónak semmi papírja mert uk-ban nem kell, a rendszáma meg mindig a vontató autó rendszámának a másolata...
Németben már nem fogadták el, (mondjuk az a magyar autó miatt volt, ha uk lett volna a rendszám nincs baj.) itthon is örültem h megúsztam mindenféle igazoltatást...
Tehát uk, benelux, meg usa.... itt gyakorlatilag bármilyen járművet építhetsz, ha van rajta fék meg jelző berendezés... résztvehet a forgalomban.
Hogy on maradjak... lásd Orange county choppers... nálunk ilyet?
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Dexar007
veterán
Na,nalam is megvolt az elso es talan utolso vezetestechnikai trening a motorosfamily jovoltabol,megpedig ezen a palyan.: [link]
7:30-kor kezdtek a regisztralast,nekem mivel Gyöngyösröl kellett beernem,ezert hajnali 6-kor mar a motoron ultem,es meg igy is csak 9-re voltam ott.Ami,nem is baj,mivel fel oras volt a regisztracio,utana pedig meg fel ora "sztar" fsszopas kovetkeztett Akossal vagy kivel. Igy gyakorlatilag pont idoben erkeztem meg,mivel a regisztracional nem kellett sorba allnom,es 15 perc varakozas utan indult is az elso modul,ami slalom volt egyenletes tempoban,majd par meterrel arrebb veszfek eloszor 30-rol,majd vegul 50-rol.
Masodik modulban "nyujtott slalom" vagy minek hivtak,plusz akadalyelkerules 40-50-rol,a legvegen ugy,hogy az oktato mutatta merre kell kikerulni az utolso pillanatban.
Vegul a szokasos szuk nyolcas,slalom,fek csak kicsit gyorsitott tempoban. Ja, a legvegen meg volt egy kis palyazashoz hasonlo valami,kicsit temposabban az idealis iven kellett bevennunk 4-5 kanyart.
Mikor vegeztunk,ekkor jott talan a leghasznosabb resze az egesznek.: elsosegely mini tanfolyam. En utoljara 13.5 evesen vizsgaztam M kat.-ra,azota egyszer sem kertek,mivel ebbol erdekes modon eleg egyszer levizsgazni,nem olyan lehuzas mint pl kresz.
Az egeszet pedig egy dogunalmas bme tanar zarta,statisztika elemzessel. Szo szerint,nem volt semmi masrol szo 45 percen keresztul,mint hogy x motoros ilyen serulest szerzett,y robogos pedig amolyat.Kozben 10-15 percekre volt egy ket ,,streetfighter" show,es persze egy feloras ebedszunet. (1500-ert vettem egy kiscica adagnyi porkoltet nokedlivel )
Mivel egyebkent teljesen ingyenes volt a rendezveny,igy nem mondom azt,hogy nem erte meg,de meg egyszer nem mennek,
mert mar igy is agyondicsertek.Erdekes volt egyebkent latni,hogy a legerosebb gepeken ulok,tudtak a legkevesbe motorozni.Volt egy cbf-es es gsxr-es srac a mi csoportunkban,akik 3. nekifutasra sem tudtak megcsinalni a szuk nyolcast,mert kozben 6x tettek le a labukat.Akadalykikerulesnel pedig a cbf-es ilyen harlem shake fele rangatozast csinalt a kormany eltolasa helyett,es termeszetesen ment egyenesen tovabb-- mindezt hatalmas 30-as temponal.
Persze mondhatjuk,hogy az endurosok/"supermotosok" voltak a legkonnyebb helyzetben ezeknek a feladatoknal,ami feligmeddig igaz is.De amikor a chopperres elobb csinalja meg a feladatot,mint a cbf-es akkor ott mar gond van.
Egyebkent egy kisebb eldolesen kivul,szerencsere nem volt mas gubanc.Ezt is egy GS-es srac hozta ossze allo helyzetben,de fel volt bukocsovezve..Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- OTP Bank topic
- Autós kamerák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen