-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Visszatért az "élmény". Megvan miért nem volt eddig. Az élet amit folytatnom kell mostanában, DE ma szartam mindenre és csak a motor. Végre arra keltem, hogy igen ma megyünk és nem tételeket mondtam fel félálomban. Ott megrohadhat az egész mindenség ahol van ma csak a motor. +
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Már sötét volt, valahol Kerepes magasságában jártam és a az út szélén jó néhány csaj támogatta egymást és nagyon szerették volna ha megállok, mindezt bikiniben. Volt valami ház fentebb az úttól. Komcsi ha nincs bnőm megállok.... Pffff. A mögöttem lévő motoros sem állt meg.
-
-
válasz Dexar007 #37803 üzenetére
Elkeveredtem a víztorony felé ha mond ez neked valamit. Hát fiúk ha ott robban le a gép abból baj van... Út szélén a bidámok meghallottam egybe is gyűltek páran és odaálltak a járda legszélére. Ha nézéssel le lehetett volna engem onnan verni akkor megtörténik. Ott nagy gázzal átmenni max, de az út nem engedi.
-
Integra
titán
válasz Kolondrum #37808 üzenetére
ha el is dob, az nagyon ritka és azonnal betapad, jó gumik, jó keréknyomás, bolondbiztos a futómű és az elektronikus kormánycsillapítás miatt semmit sem érzek, mintha sínen húznák a motort ilyen aszfalton is. ha a tt-n ez a motor megfelel, akkor nekem is tökéletes kell legyen. volt szerencsém a szigeten járni, ráadásul a versenykor és ugyanolyan szar helyenként az aszfalt, végig mentem rajta én is.
egyszer volt a pilisben necces egy ilyen eldobás, de az még a fézerrel volt, víz átfolyásból ott maradt homok a lejtő alján, na akkor kaksi volt egy pillanatra... de az is betapadt utána, nincsen idő másra, csak előre figyelni.
illetve a bükkben, hideg volt és a k3 már nem tapadt úgy, a bevezetőn van friss aszfalt, aztán egy meredek balosban átmegy ultrafosba, és ott csúszott az elsőm pár métert, na ott azt hittem, hogy tényleg fejjel odaverem az elejét meg magam is... onnantól csigatempóban nyomtam, semmi bizalmam nem volt a gumikban és az aszfaltban, nem is volt jó az aznapi motorozás. rommá is áztam megkoronázásként hazafelé...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dexar007
veterán
válasz Kolondrum #37809 üzenetére
Hogyne mondana.Az a ,,duránda" széle.Ott tenyleg nem jo ötlet lerobbanni.
Give me your cum,bull!
-
válasz Dexar007 #37811 üzenetére
Pfúúú hallod hihetetlen mennyire más környék az. ***** szólt, hogy oda nem menjek be, de csak elkeveredtem oda.
Más: Mátraházát végigjártam A-tól Z-ig. Hát az sem szegénynegyed hallod. Néha csak lestem, hogy úr Isten ide építettek egy palotát? Még bolt sincs rendes a környéken.
Integra! Jaa vágom, nekem ilyen nincs, volt már gond a "huplikból" az ugráláson túl. Kerepesen redős az út vagy valahol ott már nem tudom. Ha hátsóval ráfékezek mondjuk 70-nél addig nincs gond még nem megy le a kerék a redőről, ott akkor megcsúszik és beáll a kerék, pattogva állva megy tovább, ha meg lelépek a fékről nem fékezek, ergo alapból marhára lassan kell mennem. Első fékkel meg tilos fékeznek, mivel bólint felkoppan fékezésre és minden huplin üt elég keméynet. Ilyen belendül és nem jó az út témából nem 1x volt már gond. Azt hiszed megáll ahogy elgondoltad és nem mert csak pattogok az úthibákon. Mióta rendes meleg van a gumik lényegesen jobban tapadnak. Épp tegnap kifelé gyöngyösről egy jó részen néztem meg mi van vészfékezéskor. Hát a téli meg a mostani tapadás össze sem hasonlítható kb. Előbb megállok mint ahogy a mutató nullára tud érni.
Röviden: Én csak totál sima úton haladok úgy mintha sínen húznának, ott harapja az aszfaltot fékezéskor. De mit várjak egy fapados motortól?Mosquito34! Ilyen túrára most még akkor sem indulnék el ha egy BMW 1200GS lenne alattam. Lassan fejlődik az ember és ez nekem még olyan durvának hat ránézésre is. Néha megkérdezik hogy te nem félsz pl az M0-áson 110-el menni, vagy alapból felülni a motorra. Hogy vagy képes ezeket az erőket megfogni és hogyan áll meg egy ekkora tömeg? Kölcsön adtam tegnap a leendő sogornőmnek a motort még csinált rajta pár pikáns képet (tehát ha láttok egy csajt GS-el képen az az enyém ), alig bírta megfogni pedig akkor épp jó ha 200kilós volt.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #37813 üzenetére
Ott van ilyen esetekre a motorfék is.
Tegnap megbántam, hogy nem motorral mentem koncertre. Persze így megihattam 1-2 sört nyugodt szívvel, de nem esett igazán jól. Én olyan vagyok akinek nem kell koncerten innia, hogy élvezzem a zenét, de a többiek elvetették a sulykot kicsit, jobb lett volna felülni és a kellemes időben hazagurulni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Igen ott van szoktam is alkalmazni.
ÁÁ én meg ezért nem ihattam. Jó hideg sört. Maradt a kóla.
[link] - Megérdemli. Kellett neki bunkó módon szétzavarni az autókat meg 200-al a kocsik között menni. Hát nem?
Hm lehet h direkt nyitotta rá? Autóból kiszállva tükröt nem néz?[ Szerkesztve ]
-
K3NZO
senior tag
válasz Kolondrum #37815 üzenetére
Nem ment Ő olyan gyorsan szerintem. Na meg a kresz-ben is nagy betűkkel van leírva, hogy ajtó nyitás előtt mindig meg kell bizonyosodni arról, hogy ki lehet e szállni. Mellesleg autópályán TILOS kiszállni.
Amúgy nekem is ez a szitu a rémálmom. Sajnos sokat kell motoroznom a Hungárián
"Per aspera ad astra"
-
citkar
addikt
A Hungárián/Könyvesen figyelni kell erre sajnos, álló autóból bármelyik ajtót nyithatják (persze a leggyakoribb az anyósülésé), nem is csak a külső sávban, de néha a középső és a belső sávban is eszükbe jut kiszállni, anélkül, hogy hátranéznének. Most meg ez a sok túrás és az a körüli sárga terelő/választóvonalat hol követik az emberek, hol nem, figyelni kell.
#37817) SymbianOS:
Ha autóról szállsz át motorra Budapesten, fellélegzel, hogy haladsz, meg tudsz állni/parkolni és még parkolódíjat sem kell fizetned
A négy kerék borzasztó nagy hátrány ebből a szempontból.[ Szerkesztve ]
-
-
valóban annak tűnik. Néztem is már korábban de 78lovas csak. Az is olyan h menni kéne vele és ha jó bekerül a listára a gs után mint lehetőség. Tudom NEM minden a ló.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #37827 üzenetére
Neked inkább egy SV lenne megfelelő vagy másik V blokkos utcai motor. Azokat nem kell annyira hajtani, hogy menjenek.
Én is elgondolkoztam rajta, hogy egy "csupasz" SV-t ki kéne próbálja mert múltkor ugyan az "S"-es nem jött be kényelemre, de menetdinamikailag azért nem volt rossz.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dexar007
veterán
válasz Kolondrum #37827 üzenetére
Az enyem pedig 48 lovas csak,es csutka gazon meg sosem gyursitottam vele. Igy is lehetetlen a legalis sebessegtartomanyban maradni vele,nem hogy egy erosebb motorral.
Te is nem tudom minek aggodsz,amikor ott a GS-ed,aminek az ereje jo ha negyedet kihasznalod,mivel nem mered huzni neki a hangos kipuf miatt.Give me your cum,bull!
-
K3NZO
senior tag
válasz Kolondrum #37829 üzenetére
TayRol:
K6-os lég olajos 650ccm Bandit 77 lóval. Szeretem nagyon, de néha tényleg kicsinek érzem, de ez főleg két személynél érezhető. 3000-es fordulattól szépen húz bár eléggé forgatni kell ahhoz, hogy jó tempót lehessen vele motorozni, de ugye ez szemelyiség függő. Pl nekem csak a sor négyesek tetszenek. Kipróbáltam barátom TDM-jét és személy szerint nekem nem tetszett a V2 sor négy után. De ez teljesen SZUBJEKTÍV ugye. De amit legjobban szeretek ebben a motorban, hogy egyszerű és olcsón fenn lehet tartani.Dexar007:
Túrázni,dobozokkal, két személlyel szerintem kell legalább 800-900 ccm az élvezetes motorozáshoz.[ Szerkesztve ]
"Per aspera ad astra"
-
válasz Dexar007 #37830 üzenetére
már szokásom forgatni egy ideje. Jobb valóban.
Nem 260al akarok menni, de legyen erő pl előzni. Gyakran azért nem,mert kevés a hely, ha ez megszűnne már jó. Ha 170et kényelmesen megy ez mellé a tulajdonság mellé szavam nincs.Teasüti! Ha pest felé jársz jelezd. Megállok körbe lehet járni, tudok beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz Kolondrum #37833 üzenetére
Kiket akarsz elozni? Ha a 90-nel haladokat,akkor nem tudom,hol a problema. Mondjuk nalam egy henger van,gazadasra jon az osszes nyomatek,pillanatok alatt 130-140-en vagyok,sot 150 sem problema,utana all meg lassan a tudomany,es valahol 165 kornyeken tilt le.
Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, möggyüttem a mecseki túráról!
2 és fél nap, 3 motor, barátságok, rengeteg hasznos tapasztalat.
A kép címe: "Két ütem? Négy ütem? Isten se tudja..."Az MZ-s sráccal (35 éves TS 125, de 150-re fúrt hengerrel, más tuning nincs) voltunk 2 éjszakát a magyarhertelendi Forrás Campingben, a harmadik srác a 125-ös Honda Varadero-val csak szombaton volt velünk, de neki volt a legnehezebb dolga: hajnali négytől kb. éjfélig motorozott, 590 km össztávot megtéve. Ő lesz az erdélyi útitársam, kettesben fogunk menni, ha minden igaz. Közös pont: mindannyiunknak "csak" A1 jogsija van. A negyedik-ötödik társ (egy idősebb házaspár egy Keeway 250-es chopperrel) nem jutott el a kempingig, otthontól (Tata) 11km-re széttört az egyik hátsó teleszkópjuk, a túlterheléstől a párja meg meggörbült. 20-szal haza bírtak legalább evickélni valahogyan...
A tegnapi igen hajtósra, döntögetősre vett nap eredményei:
Gyorsulás, kb. 75-ig, hegyre fölfelé:
1., Csótány 2., Varadero 3., MZ TS
Végsebesség azonos terepen, "egymás mögött" haladva, GPS szerint:
1., MZ TS (108km/h) 2., Varadero (102km/h) ... .....Csótány (94km/h)
Fogyasztás a tegnapi teljes együtt gurulásunkkor:
1., Csótány (2,9 liter/100km) 2., Varadero (3,5 liter/100km) 3., MZ TS (4,3 liter/100km)A csótány teljes harci díszben, sátorral-hálózsákkal-matraccal-gázpalackkal-kotyogó kávéfőzővel-3 literes (teli) vizeskannával, két napi konzervkajával, egy heti ruházattal, meg még amit el lehet képzelni: közel 35 kg (A túracucc kitesztelve, nagyon minimális változtatásokat kell csak eszközölni Erdélyre):
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #37841 üzenetére
Ja, még egy apró szívás, ami indulás előtt színesítette szürke hétköznapjaimat: a 10-11 éves, de 5 évvel ezelőtt hibátlan állapotban eltett gumimatraco(ka)t és a hozzá tartozó pumpát - valami isteni sugallatra - péntek délelőtt kipróbáltam (tavaly még polifoammal voltam túrázni, de azt nem bírta a fájós derekam, egy szemhunyásnyit sem aludtam akkor). Nem jó a pumpa. Némi ügyködéssel szelepet vágtam bele gumiból, így már OK lett. Kíváncsiságból kipróbáltam (az egyik) matracot: nem lyukas, hanem teljes anyagában elöregedett, perforálódott, úgy kb. 100 helyen eresztett (gumírozott vászon, az a régi klasszikus fajta). Másik matrac dettó. Nem kicsit voltam ideges, irány a helyi Aldi, valami önfelfújós csodát vettem hatezeré'. Az meg nem akart beleférni a teli tömött hengerzsákba. Valahogy csak beleerőszakoltam. Este a kempingben (vélhetően a matrac évek óta rohadhatott összecsavart állapotban) nem akart "felfújódni", kellett neki másfél óra, mire megjavult. Most már tökéletes, bejáródott, 2 perc alatt felfújja (szívja) magát.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #37843 üzenetére
Az. Nyakig pakolva, 2 személlyel beledöccentek valami kátyúba, aztán szétment az egész rugóstag...
Azon viszont teljesen meglepődtem, hogy az öreg kis MZ (150-es gyári hengerrel sem több, mint 12 LE) végsebességre "megeszi" nem csak a csótányomat (ezt tudtam), hanem a Varadero-t is. Ráadásul az MZ-s srác vagy 100 kg, a Varadero-s meg picike. (Új ülést kellett csináltatnia, hogy egyáltalán leérjen a lába).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #37845 üzenetére
Nem tudom mennyi féle gépet próbálgattál már. Ahány ember annyi féle elvárás van a gépekkel szemben. Van aki szereti a S4 sima járását és, hogy pörgetni kell. Van aki a V2-es pöfögését szereti és van olyan aki olyan gépet szeretne amit nem kell pörgetni, hogy menjen. SymbianOS is szerintem inkább ez utóbbihoz tartozik és ez meg tudom érteni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Polemius
aktív tag
Continental Road Attack (a sima, nem 2 meg 3) jó választás 600-as Banditra szerintetek?
Kulturált közlekedésre, túrázásra kellene.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hunt: Showdown
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RTX 2080TI javítás
- Házimozi belépő szinten
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen