-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Ha esetleg valakit érdekel.
Csináltam 3 fotót és egy kis videót a házilag készített temomatomról és annak működéséről
[link]
Ha valakit az elkészítés részletei érdekelnek szívesen elmondok mindent akár privátban is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz polimorf #36701 üzenetére
Háát te érzed, de én nem használnám. Tempomatos az autóm, és ha a fék nem kapcsolná ki, akkor szerintem xarba lennék. Szerintem macerás kezelni, és túl sok figyelmet von el a megfelelő sebesség beállításához. De ha neked bejön, használt egészséggel, és sok sok kilométert hozzá. Egyébként ötletes.
-
Something_
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #36696 üzenetére
Na meg a háromszöget nem 10 méterre rakjuk ki, hanem vagy 150-re úgy tudom.
Meg mit keres a belső sávban "autópályán", főúton lerobbant kocsival? Szanaszét büntetném a tagot, ideális esetben ő a hunyó a balesetért.
Még ha meg is döglik a járgány, lednületből még kiállok a leállóra, de minimum kipattanok és kitolom a padkára.Más: Jó, h feljött a bukó téma. Mit ajánlotok 40k-ig, ami felnyithatós + napszemüveg + pinlock?
Ennyi pénzért gondolom még csak kőnehéz sisakot lehet kapni.
De ha azt nézem, hogy sokan filléres bukókkal járnak, akkor talán kellően nagyvonalú volnék ezzel a kerettel.
Viszont úgy hallottam a sisakok közt védelemben nincs különbség, csak komfortban.
Vagyis elvileg a legolcsóbb bukónak is ugyanolyan jól meg kéne védenie, mint a legdrágábbnak.
És a bónusz: rendelt már vki kínából sisakot? Ismerősöm elégedett a sajátjával (ne kérdezzétek mije van), vmi 15k volt szállítással és van benne minden jóság, mint a 40k-s felnyithatósban.(#36703) HGabor89
Itt is nem meglepő módon sokak hibája együtt okozta a katasztrófát.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Szégyen hogy nem tudom, de valaki mondja már el hogy a húzófokozati csillapítás állítása a felfüggesztésen mi célt szolgál és mire érdemes állítani?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz csongi #36702 üzenetére
Egyáltalán nem macerás kezelni. Egy újjal működk, csak azért csináltam bal kézzel, hogy a videón jobban látható legyen. Ha meg lassítani kell ugyan úgy visszatolom a gázkart mint ha ott se lenne.
Nem értem mi ezen a macera.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ferdzsoo #36705 üzenetére
Mit értesz húzófokozaton? Odaút vagy visszaút csillapítás?
Odaút egyértelmű, ennyi energiát nyel el a kerékre mért ütésből, kvázi minél keményebb, annál nagyobb ütést érzel alulról. Ha túl nagy, akkor autós analógiával élve gokartozni fogsz és szétveri az út a motort meg a gerinced, ha meg túl puha, akkor könnyen felkoppanhat a teló.
Visszaút pedig a kerék úton tartását kontrollálja, a kirúgás sebességét.
Sajnos nincs univerzális beállítás. Úttípusonként, sebességenként és terhelésenként eltérő beállítás lenne ideális.
Vagyis inkább aktív felfüggesztés lenne ideális. -
Something_
őstag
válasz Teasüti #36704 üzenetére
Felnyithatosbol nem fogsz talalni ertelmeset ujonnan szerintem. En is most vettem a bukot, szoval utana nezegettem.
Fuggetlen teszteredmenyeket itt talasz: [link]
En mindenkeppen 4 vagy 5 csillagosat akartam, ha mar bukot veszek.
Eloszor kineztem az 5 csillagos MT-t 17e-ert [link]
Aztan jott a 45rol 25re learazott 4 csillagos Nitro, mert hogy az mt kenyelembol fapados: [link]
Ezutan arra jutottam, hogy napszemcsis kell, mert mindenki nagyon dicserte. Elokerult az 5 csillagos caberg v2, ami 25tol kezdodik, de mintasat 37ert mar kapni: [link]
Aztan a vege egy SHOEI XR1100 lett, ne kerdezd hogy... -
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #36708 üzenetére
A full face-t értem, de mi az a system típusú sisak a tesztoldal szerint?
-
Bogyó bá'
nagyúr
Elmentem estefelé egy rövidet (80km) motorozni, és nem bírtam rájönni, hogy miért lehet most sokkal jobban döntögetni, nem akar leesni az útról, pedig mindig is ilyen hajlamai voltak a csótánynak. Rá nem jöttem volna, először azt hittem azért, mert patyolat tiszta (tegnap egész délután a krómjait súrolgattam).
Aztán leesett: nincsenek rajta a kib*szott oldaltáskák, a cipész javítgatja őket. Eddig fel sem tűnt, mert mindig is táskákkal motoroztam, sőt azokkal (de nem a mostaniakkal) vettem meg. Hiába majdnem üres, hiába van 2-2 helyen oda pántolva a konzoljához (tehát nem lifeg összevissza) de mégis.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #36703 üzenetére
Mi az, hogy. Még jobban is mint a videón érzékelhető.
(#36704) Teasüti: azért vannak olyan meghibásodási lehetőségek amikkel többed magaddal sem fogod tudni letolni az autót.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Teasüti
nagyúr
Jah, ha kiszakad az anyaghibás Thalia futóműve (megtörtént egy régi ismerőssel) országúton 90-nél (frontális ütközés lett belőle).
Azt nehéz lenne letolni az útról. Amúgy olyan meghibásodás, ami nem okoz közvetlenül balesetet, csak közönséges módon menetképtelen lenne a jármű, de képtelen lennék megmozdítani, na azt kétlem.
Példa?
Meg ilyen esetben már azzal szabályt szeg a sofőr, hogy a vélhetően alkalmatlan műszaki állapotú kocsijával egyáltalán fel mer menni autópályára. A videóban látható ócskavas éppen ezt a benyomást kelti. Nem is értem mit csinál a belső sávban, jobb helye lenne inkább vmi kapaszkodó sávban. -
Steven
addikt
válasz canniball #36669 üzenetére
Jah Steven kolléga le cserélte mert asszony ki harcolta... tavaly voltunk 2 hetet Horváthba motorral. Fzs 1000 el nem volt baja, de sv -vel elképzelhetetlen lett volna feldobozolva, felpakolva fullra... főleg úgy hogy sv vel óránként meg kellett állni mert nem tudta tartani magát párom a tankon...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Dexar007
veterán
Vigyazzatok a Matraban/hegyekben, ma ket ozgidat is lattam az ut szelen ugrabugralni.
Give me your cum,bull!
-
canniball
nagyúr
válasz polimorf #36698 üzenetére
Gondoltam; de múltkor a motorkiállításos képek között toltál egyet a lányodról, megállapítást nyert hogy csinos, most meg a videón láttuk az édesanyját, erre írtam hogy már értjük kitől örökölte a lányod a szépségét. És hogy gratula a családhoz.
Teasüti!
A system a felnyitható. Amúgy én is azt hittem nagy buli lesz a felnyitható sisak, de rá kellett jönnöm hogy nem az. Persze ha maszk nélkül használnám talán még tudnám is élvezni ezt a fícsört...de maszkkal használom.
A Caberg Duke smart black nem sokkal lóg túl a kereten (43k), de a többi Duke-kal ellentétben ehhez nem jár pinlock. Ami pedig remek dolog és ha külön veszed kb. ott vagy mint a többivel (+5k-ért láttam).Steven!
Ezek szerint jól emlékeztem; és mégsem öregszem annyira.
És érthető a párod "óhaja", nem ültem még a hátsó ülésemen de nem tűnik túl kényelmesnek.TayRol!
Ez volt a mai nap fénypontja!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Steven
addikt
válasz TayRol #36719 üzenetére
műszer falat nem nézem vezetés közbe... amúgy nekem se tetszik ... kb leszarom... 1000cc-s motort nem mondanék nyomaték szegénynek főleg nem egy 600 sor 4 hez képest, mostanában sokat mentem 600 cc vel: gsr600 , fz6n (fél évig nálam volt) ,sv650, er6, stb ... azoknál 12 ezerig kb nem történik semmi.. az én motoromnál nem ezt érzem 3-4 ezernél szoktam váltani ha túrázok... de 7 ezernél már nyomaték csúcs van... ami ugye 110 nem 50-60 nm....
szvl 110nm mire nem elég? nekem full felpakolva két személyel elégnek éreztem
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz canniball #36726 üzenetére
értsd jól...ne kötözködj er6 ot is meglehet magyarázni az sor 2 de mindegy értette aki értette...egyesével most írjam le melyik motorrol mi a tapasztalat?
amúgy er6 a legfosabb olyat tuti nem vennék pedig jól néz ki
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
canniball
nagyúr
válasz Steven #36727 üzenetére
Mi nem tetszett az ER6-on? Én a csupasz változatán vizsgáztam és egyben az volt az első nagymotor amin ültem, és bár igaz hogy a tanfolyamon eléggé korlátozottan lehet próbálni a képességeit de barátságos gépnek tűnt. Legalábbis újoncként nem okozott gondot a kezelése.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Grillo
senior tag
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #36731 üzenetére
""Csak az az analóg műszerfal ne lenne...""
Pedig a motorteszteken általában pont a teljesen digitális műszerfalat szokták fújolni, mert nehezen olvasható. Ezt nagyjából alá tudom támasztani, a Yamaha FZ6-on, mire megtalálod, mennyi a fordulatszám, már régen késő.Persze van olyan digitális műszerfal is, ami olvasható, de az a ritkább.
-
amdk7
aktív tag
-
-
Xaels
félisten
[link] mit gondoltok? Persze a sok giccset leszedném róla, menne vaterára
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #36738 üzenetére
Nekem is korábban ez a klasszikus felállás volt a legszimpatikusabb, most már úgy vagyok vele ha jól olvasható akkor mindegy.
TayRol!
Akkor hajrá!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Steven
addikt
válasz canniball #36729 üzenetére
Mielőtt leírom a véleményem tudni kell hogy 6 éve csak 1000 el járok szvl ahhoz képest írok véleményt... másik hogy ez szubjektív szvl ez a szeret nem szeret kategória .... ez az én véleményem másé lehet más...
ER6N vélemény: Desing nekem bejön bár vannak rajta ilyen olcsó kínai hatások...motorikusan unalmas egyszerű semmi extra.... húzod a bajszát nem történik semmi ... nem okoz túl nagy meglepetést (7 ezer után meg aztán végképp semmi) futómű az nálam jó kategória . túrázásra nekem kicsi amennyi cuccal járok... (méretre)
sv650n : tetszik a design bejövös ... nyomatékosnak hat ... motorfék vicces , ilyen tipikus élvezet motor szerintem kategóriájában van erősebb is ,az első futómű fos... túl puha .. lenne ilyenem olaj cserével kezdeném valami sűrűbbet bele , túrázásra nekem kicsi amennyi cuccal járok... (méretre)
fz6n : tök más kategória mind árba mint egyébként a felső kettőhöz képest... 9-12 ezernél egész mókás ott megjön a 100 paci, ha ott használom fullos nem érzem hiányát az 1000cc nek... futomű ok .. design bejön ...
gsr600 : ua az véleményem kb mint az fz6n ről bár ezzel egész keveset mentem...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz TayRol #36748 üzenetére
amúgy a fézernél van túrásabb motor is ez inkább a kettő közötti ... ha akarok állatkodok ha akarok túrázom.. én ahogy megismertelek neked valami nyugisabb cucc kéne mint mondjuk egy gsf1250fa vagy az új DL1000 100 Le és nyomatékkos bár az is v2 azt utálnád
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Facebook és Messenger
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen