-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz -Mosquito- #44752 üzenetére
Attól, hogy nem látod attól még ott van. Amúgy mi a fért ugatsz bele mindenbe? Ez olyan közel őszinte volt. De tőled már kezdem megszokni.
Erről a mi van mi nincs dologról van vidim csak meg is szólalok, mondom azt nem rakom fel. Visszanéztem, csak kijött.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #44754 üzenetére
Nyugi van nincs itt gond. Tudod mikor nincs nyugi? Amikor közel 200 tonna nem lassít.
-
Archer
őstag
Bírom ezt a kezdésnek elég a sor4 600 szöveget. Azért kíváncsi lennék, a motorosok hány százaléka tud kimotorozni egy "full pówer" (értsd sportmotor) 600-at... Itt nem az ész nélküli nyelezésre gondolok egyenesben.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
BoB
veterán
Kanyarban előzni? Miért ne.
Hajszálon múlt frontális helyett hatalmas repülés: youtube
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
DigitXT
félisten
válasz Archer #44756 üzenetére
Eleve közúton nem lehet "kimotorozni"; ahhoz meg nagyon elborultnak
kell lenni, hogy valaki azt mondja, 220 felett nem húz úgy, kell az ezres.
(Jó dolog a nyomatéktenger, csak azt tudni kell uralni. Az azért büntet.)Az oktató amúgy úgy értette: kezdjek azzal, azt sokáig megtarthatom...
Annyiban igaza volt, hogy a 125-öt hamar meguntam -> buktam 150K-t.
Viszont ha veszek egy 100LE+ gépet, tán már nem élnék sajna. Ez van!
(Nekem elsőre a CBF250 is brutális gépnek tűnt az 50-es robi után, lol.) -
fattyu
veterán
válasz Archer #44756 üzenetére
öreg 900 cbrem van. kb mint egy mai 600. lóban. nyomatékban egy picivel jobb. Szeretnék még 50 lovat és több nyomatékot?
ó igen... kimotorozom a mostanit? ki. ki lehet utcán is. csak ugye az szemöldökráncolós a közösségtől.és nem a végsebességről van szó.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
BoB
veterán
0:34-kor megy át a szembejövő sávba előzni. Utánna nem tud mit kezdeni az infóval, bámulja a szembejövőt, nem tud visszatérni a sávjába. Az előzés üteme is túl lassúnak indul, nincs rutin itt.
Legalábbis én így látom.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Xaels
félisten
Az ok, de messze volt még és sebességre sem volt meg. Simán vissza is tudott volna bújni mögé.
Ha ez így van, lehet jobban teszi ha nem ül fel többet.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Hádde mekkorát repült.
-
Szóval, beszélgettem egy olasszal. Főleg neked mondom Xaels. Nem volt egyszerű, de megértettem mit akar és fordítva. 2010-es ER-6n-re 1évet kell ott náluk spórolni. Majd megtudom tőle mit dolgozik, én is azt akarok. Kérdezte milyen itt az élet, én egy magyar szót írtam és vártam. Kiguglizta.
Itt minden osztva 2-vel legalább.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Szerintem nem hülyeség a lépcsőzetes tanulás csak sajna amikor ma 50-100k között mozog egy átírás dübörgő országunkban, nem "gazdaságos" évente cserélgetni a vasat. Nekem is volt 125 és szinte bukta nélkül el tudtam adni (jó, gumikat cseréltem rajta) szóval azt mondom, megérte, jól jött az a tapasztalat.
Szerintem kezdő motornak valahol a 250 cm3 körül lenne jó, azok már azért mennek is valamennyire, aztán utána jöhetne a nagyobb. Csak nem állnak éppen konténerszám az ilyen motorok a használt kereskedésekben.fattyu: csak annyi lett volna a mondandóm, hogy egy akármilyen mai 600-as sem piskóta már azért, tud az is menni becsületesen, ha kell. Aztán, hogy most 2-ben megy 200-at vagy 3-ban, már csak részletkérdés, ott ha beüt a sz@r, nagy valószínűséggel vége a dalnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Archer-el értek egyet. A motor váltás óriási bukta. Sőt ha körbe nézek a motor eleve nagy luxus. Ez nem az az ország ahol lépkedünk felfelé. Lesz valami, ami sokáig meg fog maradni, mert nincs lehetőség felfelé lépni. Azért van jelen pillanatban GS-em. Ha nem lennének tervek akkor legalább egy CB600F csücsülne a garázsban.
-
KubanitoS
veterán
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Miért ne élnél? Mert megölt volna az a 100+ LE? Menet közben két izmos kéz kinyúlt volna a blokkból és megfojtott volna? Lehet ám szépen is menni akármilyen nagymotorral. Ha meg hülye vagy, akkor a 125-össel is kinyíratod magad, csak idő kérdése.
Én is 600-as motorral kezdtem és még mindig élek, sőt még elesni sem sikerült. (kopp-kopp)
Amúgy a felettem lévő hozzászólással teljesen egyetértek. Magyarország nem az a hely, ahol működne ez a fokozatosság dolog, hogy évente cserélgessük az épp aktuális motorjainkat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-Mosquito-
őstag
A két Burgit ugyan annyiért adtam el 1év használat után mint amennyiért vettem. Közben 2x 17eKm-t tettem bele. Varát is el tudnám most passzolni 1.8-1.9M-ért,még garit is vállalnék rá.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #44766 üzenetére
Igazából nem mondtunk ellent egymásnak, így velem is egyetértesz.
Én lépegettem - buktam (anyagilag). Nem kicsit. Ha újrakezdeném, tuti
másképp csinálnám. De kezdőként az ember tapasztalata sincs meg...
Nincs restart level! Mégis mit vár el a motorjától, mire fogja használni?Emlékszem, hogy anno túráztál az 50-essel. Élvezted. Akkor AZ volt A
szint. Azért a GS: más dimenzió. Főleg amióta benyal a 9K-ba, nem?
De ahogy írtad korábban, ha bizonyos szitukban 100 lóra adod a tüzet,
talán már te se írnál ide. Hamarabb érsz oda, hova nem akartál menni.Emlékszel, amikor 3 éve kirongyoltam hozzád a kis 180-as kecskével?
Nem volt az rossz, hogy volt... Neked nem kell magyaráznom, mennyi
idő lett volna busz-metró-hév-volán-gyaloggalopp módon megoldani.*
Az idő pedig pénz; a tiéd is, az enyém is: luxus a motor? Nem feltétlen!Közlekedésre fenntartani feleslegesen nagy gépet, mondható annak...
Pl. az egyhengeres 400-asom örülök, ha 6 alatt eszik. A 250 meg csak
4-et kér. Városba mindkettő elég, de túrára a 400 is határeset.
Mondjuk embere válogatja: túrán 4-5-ből elketyeg, bogyó meg 2-3-ból:
neki most az a szint, de nézegetett ő már nagyobb vasakat is. Ez van!*: sanszos, hogy nem lett volna üzlet. Nekem KELL motor! Az sem
árt, ha van kettő, amíg az egyik szervizben van. De inkább kellett volna
összespórolnom egy fiatalabb megbízhatóbb vasra, mint locsolni SOK
zsét a lepukkant öreg szarokra. (Madisonon csak a két rugóstag 80K?)Egyszer talán lesz egy ABS-es T-Maxom. Vagy C650GT-m, és kész...
Az "csak" pénz. Ha van, ami tetszik. Az jó. Hitelre azért meredek lenne.
Összespórolni meg évek, mert mindig elqrom az aktuális vasakra.KubanitoS: már rég túl vagyok a 125-ön, de 100 lóval igen, lehet, hogy
már kinyírtam volna magam. 30-40000 km az lófütty, ha elszáll az agy.
Most úgy látom, 250 minimum. Amolyan épp jó mindenre: unalmasan.
Meglepetést nem okoz, teszi a dolgát. A 400 más karakter. Csak 30 ló!
De ég és föld. Akkor képzelem a 100 paci milyen lehet. Még jó, hogy
robogóban nem nagyon van ennyire felokosított jószág. (60+ is durva!
Főleg a nagy rugózatlan tömeg, meg a relatíve kis kerekek okán.)"A robogó nem motor." Bizonyos értelemben tényleg: másképp jó.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Archer #44765 üzenetére
értettem amit mondasz és egyet is értek. teljesen. azzal is hogy a népek nagyon jelentős része iszonyuan nem használja ki a lovakat amik vannak alatta. csak hoztam ellenpéldát.
Kedvenc sztorim amit azt hiszem itt nem meséltem. tavalyelőtt még a zx7r el ( aminek a blokkja már hátizé és abban maradtunk a szervízzel 8000 fölé ne... ) Csömörnél mentem fel a nullásra. komótosan megfontolta mondhatni óvatosan egy gixer1000 a felhajtón én lendületesen kelemesen döntve kikerültem intettem is és beálltam a szokott 180as utazóra ami szabad volt. ( a németországi csömörről van szó természetesen ) nem tellt bele egy perc és vagy 250el eltépett mellettem. ennyi
ettől még én lehet hogy megdöglének egy mostani ezresen. mert én hülye vagyok, de nem hagynék benne sokat
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
KubanitoS
veterán
válasz fattyu #44771 üzenetére
Na igen, meglátásom szerint ez az egyik baja a sportgépeknek. A csávó tutira nem azért előzött meg, mert annyira 250-nel akart tépni, sokkal inkább azért mert nem tudta elviselni, hogy megelőzted. Ha ez így van, ott fejben vannak komoly problémák, de elismerem ezt egy ilyen erős motor simán kihozza az emberből. Minél erősebb, ugye annál nehezebb kihúzatni úgy, hogy ne 200-zal menjél a végén. Ezekből a helyzetekből van a legkönnyebben meg a baleset utána. Észosztás OFF.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
DigitXT
félisten
válasz KubanitoS #44773 üzenetére
Látod, nem is kell kinyúlnia két kéznek a blokkból, hogy megfojtson.
(Ha egy 125-ös szarvát "rángatod", aminek 100 alatt vége van, azért ott
egyrészt nem történnek túl hirtelen a dolgok - másrészt kisebb a perec.
Na nem mintha nem lehetne belehalni akár 50 km/h-s becsapódásba...) -
KubanitoS
veterán
válasz DigitXT #44774 üzenetére
Továbbra is állítom, hogy a "rángatást" nem a blokk kényszeríti a motorosra, hanem fordítva. Kellő önuralommal bármekkora motorral el lehet kezdeni motorozni, bár nagy géppel nyilván nehéz megállni egy-egy gyorsítást, de nem lehetetlen.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
DigitXT
félisten
válasz KubanitoS #44775 üzenetére
De most tulajdonképpen két ellentmondó állítás közt "lavírozol".
Értem én, hogy mit akarsz mondani, és egyet is értek vele, DE
fogadd el, hogy valakinek nehezebb (nem lehetetlen: nehezebb)
lenne "megállni" azt az egy-egy gyorsítást. Ergo tudja magáról,
hogy NEKI nem való egy olyan gép, mert kinyírná magát rajta...Meg mondjuk egész más 200-nál rájönni, hogy nem tudsz (jól!)
kanyarodni, mint 100-nál. Mindkettőből lehet persze nagy baj...És ennek semmi köze ahhoz, hogy Te 600-ason kezdtél s még
mindig élsz, és még el sem estél soha. Egyszer kell olyat esni,
hogy utána nem kelsz fel. Önuralom hiánya, vagy rutintalanság.
Abban szerintem egyetértesz, hogy egy "durvább" gép kevésbé
megbocsátó. Ennyi erővel: miért nem kezdtél 1000 ccm-mel?
(Lehet, hogy azon is élnél, tudod kezelni a dupla nyomatékot...
Lehet, hogy balesetmentes lennél - ugyanezért. De lehet, hogy
már repültél volna róla, mert adott helyzetben meglep az ereje.)Annyit mondok, hogy a Safety Hungary-n "sz*r 50 LE" gépekkel
gyakoroltunk. És nem engedte az oktató, hogy csak kipróbáljuk
az ezredest, mert annyira más szerinte. (És akkor fogta a "sz*r"
50 lovas gépet, és powerslide-olva ment végig bólyák közt.)Szerk: hagyjuk meg mindenkinek a szabadságot, hogy eldöntse,
ő mit vállal be. Lehet, hogy többet ér a lépcsőzetesség, amikor
"kimotorozod" a gépet, és érzed, hogy tényleg kéne már erősebb,
mint rögtön beleülni a tutiba - aztán évekig "pipiskedni" vele, mert
nem tudod kihasználni az erőt. (Vagy nem biztonsággal kezeled.)[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #44775 üzenetére
Nagyon nagy önmérsékletű motorosnak tartom magam.
Emiatt is kezdtem anno 600-al illetve most lépcső nélkül váltottam ugye a vfr-re.
Csak amiatt mertem meglépni mert tudom, hogy tudok magamnak parancsolni. De!
Azért azt muszály megjegyeznem, hogy pl amikor a próbakört mentem a Vifferrel a 600-as után, azt hittem hogy belémfagy a ..... Nem azért mert féltem, hanem mert olyan erőt éreztem benne, amit még semmiben. Kicsit olyan érzésem volt hogy ez egy megveszekedett állat akit irányítani kell. Ilyen mámor érzés fogott el, libabőrös voltam amíg vissza nem értem vele. A lényeg hogy erre az egészre egyáltalán nem számítottam. És annak ellenére hogy a próbakör alatt ugye mégjobban vigyázik az ember, annyira nehéz volt megálni, hogy ne előzzem a kocsikat hogy nem is bírtam megállni.
Aztán egyszercsak meg azt látom hogy olyan sebességeket értem el negyed annyi idő alatt mint a 600-assal, hogy leálltam az út szélére, nagylevegőt vettem megfordultam és visszamentem. Igazán meg voltam lepődve magamon hogy hogyan közlekedtem ebben a 10 percben.
Majd szinte alku nélkül megvettem a gépet. Ilyen eufóriás állapotba kerültem. Gondolom srác látta is rajtam.
Aztán amikor hazafele vittem már máshogy száltam fel rá, tudtam hogy ide minden önuralmamat össze kell szednem hogy ne tépjem neki mint az agyatlan, term. sikerült, és azóta is így közlekedek vele.
Nem azt mondom hogy most sosem pörgetem el, de nem azért mert elkap a gépszíj hanem mert így akarom.
A kettő között óriási különbség, van szerintem értitek miről beszélek.
A szösszenetnek nemtudom mennyire jön le a lényege: Nagy géppel sokkal-sokkal nehezebb megállni a mámor-gyorsítás érzést!!!
Teljes mértékben egyetértek veled...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KubanitoS
veterán
válasz Ferdzsoo #44778 üzenetére
Jó, hát én sem vagyok az országút ördöge. Az említett 600-as gép nem is sportmotor, sokkal inkább sport-túra 78 LE körül és őszintén szólva most, hogy már harmadik éve nálam van a gép jutottam el oda, hogy lehet még ez is sok. A vezetési stílusommal nem is nagyon szoktam állat módjára meghajtani, sokkal inkább elvagyok a nézelődéssel, utazósebességem 100-120 között alakul. Az a 78 LE is 8000 felett van jelen, addig meg nem sűrűn szoktam forgatni őszintén szólva, ezért inkább 50-60 LE az, amit jobban kihasználok. Éppen ezért gondolkodom mostanság, hogy be kéne szerezni valami choppert, vagy ahogy mostanság divatos mondani: cruisert. Azzal is lehetne a mostanihoz hasonló stílusban és tempóban motorozni + lehetne rajta tespedni ezerrel, hosszabb távra komfortosabb lenne.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
DigitXT
félisten
válasz Ferdzsoo #44778 üzenetére
Nekem átjött a lényege. Na ezért nem kéne nekem ezredes... (Még.)
Lehet, hogy pár év múlva már kicsit "érettebben" állok hozzá. Nemt'om!
(Oké, nem a korral jár. Van aki huszonévesen is hót nyugodt, más meg
negyven fölött is versenyzőnek érzi magát, közúton is. Majd elválik...)Egyébként nagyon bírom yodamastah szavait, amit a versenypályáról ír,
tök jó, hogy tapasztalt motoros ír ide (aki tudja, hogy a közút mire való).
Másnál meg ráncolom a szemöldököm - noha én sem vagyok szent, lol!Még akartam reflektálni egy részre, de látom, közben már kivetted.
(Az lett volna a kérdés, hogy akkor a Viffer "nagymotor", a 600 nem?) -
DigitXT
félisten
válasz Outlander #44781 üzenetére
Vagy egy Burgman 650. (A nagyrobogók amúgy bizonyos
aspektusukban hasonlítanak a chopperre, pl. üléspozíció.) -
Ferdzsoo
addikt
-
KubanitoS
veterán
válasz Ferdzsoo #44784 üzenetére
Ha engem is érdekelne a supersport kategória, valószínűleg én is a VFR-t választanám (nem mintha a VFR klasszikus szupersport lenne). Nekem nagyon bejön ez a szép, letisztult, agressziómentes forma, na meg a hangja is visszafogott, mégis erőtől duzzadó. Szóval lájk.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
Megnéztem a videókat, Digit linkelt egy régebbi hozzászólást és eljutottam ide:-)
A második videóban a motoron az a nappali menetfény gyári? Elég jól mutat, feltűnő. -
Czimby
addikt
Ha valaki Motul 5100-at használ, most tudok 8500Ft-ért 10w-40-et 4L-t, ami szerintem nagyon jó ár érte.
Nem én árulom, de ha kell adhatok elérhetőséget!
Természetesen minden más Motul termék is van, meg nem Motul is, gyakroltaliag eddig nekem mindent meg tudott szerezni a srác amit kértem Kocsiba méretpontos hótálca pl
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #44786 üzenetére
Az én motoromon lévőre gondolsz?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #44789 üzenetére
Szerepelsz vele a vezetéstechnikai videóban?
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #44789 üzenetére
Tied a repsol honda?
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #44791 üzenetére
Amúgy azon hol van nappali menetfény? Én sima lámpát láttam csak rajta.
(De most csak ezért nem néztem végig a videót, csak beletekergettem.) -
-Mosquito-
őstag
Nekem Drl 225hp tipusu van,utólag került fel. Nem széria egyik motoron sem a Drl/kiegészítő menetfény. Ez több 10 esetleg 100eft is lehet.
A Repsol Hondán nix semmi Drl,Led,menetfény.
Bmw 1200 Rt,Gs,GSA Honda Vfr 800 ezeknél full ledes fényszóró ( is) lehet már.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #44793 üzenetére
Legújabbakon, ahol már LED lámpákkal jönnek ki, lehet, hogy rajta lesz szériában.
-
-Mosquito-
őstag
Honda Dream-nél is szezonkezdés van. Akciók és tesztvezetés.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #44795 üzenetére
Péntek 13-án. Rossz ómen....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #44797 üzenetére
És tényleg világít. Észre sem vettem. Nem csak egy helyzetjelző???
(Amúgy eléggé gyári megoldásnak néz ki, egybe a tükör, és az index.) -
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #44797 üzenetére
Gyárilag a tükörházban van a helyzetjelző. Itt viszont a hagyományos izzó helyett Led van szerintem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #44795 üzenetére
Azért a forcefield termékek akkor nem lesznek rossz áron. Fel is merült a kérdés bennem, hogy az új kabátomban van hátprotektor...nyilván valami alap akármi. Ha ezt cserélném ki egy helyére beilleszthető forcefield-re, annak van értelme, rendes gerincprotektor helyett? Fele annyiba kerülne, de ezen annyira nem kívánok spórolni, mint minden máson.
Még mindig túrázásról, túramotorról és kordura ruháról beszélünk.....
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Subaru topik
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen