-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #45898 üzenetére
Azt hiszem a GS futásteljesítményének a felét legalább Te raktad bele:
az, hogy ennyi futás után megmakkan valami, bőven nem előre látható,
és igen, nyilván nagyjából bármivel megtörténhet, hogy rá kell költeni...
(Biztos vagy abban az 1200 ccm-ben, hogy tudnád rendesen uralni?)Ui: kiderült már, hogy mi kezdett kalapálni? Szerk: oké, tárgytalan.[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #45901 üzenetére
Az 1200-as XJR-re fel sem mernék ülni, csak ahogy az 1300-as úgy az is tetszik küllemre. 1000x jobban bejön mint pl egy hornet 600-as.
21000km-t futott nálam a GS. 53XXX-el vettem át és 74950-nél jött a baj.
Jövő héten lesz valami, nem is baj, mert közeledünk a fizuhoz.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz DigitXT #45901 üzenetére
nekem inkább az jutott eszembe hogy ott azért kicsit más a kopofogyó dolgok ára, és a fogyás üteme is. pl 1200 nakeden elkezdesz vidámabbaka gyorsítani és a hátsó gumi élete hetekben mérhető...
szóval fenntartási költségek is magasabbak, és azért voltak fillérhágós pillanatok a gsel is. no offense csak hangosan elmélkedek.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
gery03
senior tag
válasz Daywalker #45902 üzenetére
Ha visszahozza a csekk befizetőszelvényét, ami le van pecsételve az elvileg bizonyító érvényű lenne, feltéve, ha nem ő pecsételgeti azokat otthon. Mondjuk meglepődnék ezen, motorkereskedésről van szó. De az ördög nem alszik valóban.. Mindenképp megkérem majd erre, hogy én fizethessem.
Köszi, hogy szóltatok!Szerk:
Hogy kapott az a valaki forgalmit, rendszámot? Ha nem fizette be, az önkormányzat nem adja ki ezeket.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #45903 üzenetére
Értem. Amúgy erről van gondolom szó (összesen 3 db van fent, és ez futott 75-öt).
Ez az óraállás dolog amúgy nagyon csalóka. Pláne öregebb vasnál. Én "28000-rel"
vettem a Madisont, de én akkor sem hittem el, aztán mikor 1 év után cserélhettem
vezérműláncot (pedig állítólag fel lett újítva a vezérlés!), megbizonyosodhattam róla.Szóval az, hogy odaírják, hogy ez 75000, az lehet akár az őszinteség is, vagy már
egyszer-kétszer megkerülte a Földet, és azért tekerték oda, mert az éppen hihető.Ui: akkor túloztam a felével, inkább csak harmada lesz. De azért komoly futás egy
ilyen motortól. Lehet amúgy, hogy nem GTK a történet: majd kiderül, ha beborul.
(Persze megértem a feljebblépési szándékot is, ha már így esett. Gyakran mondja
magának az ember, ha már besz*rt valami, akkor jöjjünk ki belőle jól és cseréljük...
Mondjuk nem biztos, hogy ez az olcsóbb út, de velem is előfordult már az életben.)fattyu: jogos. Majom és banán esete. Tankolni, felgumizni, "egyben tartani" húzós.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz gery03 #45905 üzenetére
ugy hogy van egy haver az okmányirodában... aki igazolja hogy te leadtál mindent. aztán nem kerül mellé a csekk az aktának. x évvel később meg kibukik valami leltáron. semmi gond megesik hogy elkavarodik papír. te leszel kedves bemutatni a csekk másolatát. ami már vagy meg sincs vagy ekkor kiderül hogy hamis.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
válasz DigitXT #45907 üzenetére
Egy 1200-ast sem etetni sem vezetni nem tudnám. Túl nagy túl erős túl drága a fenntartása. Sajnálnám nem kihasználni. Persze egy kört azért mennék vele, hogy milyen.
Ha csak a küllemet nézem akkor: Ez - Ez - csak pár példát említsek. 2007-es CB600F is jöhet. 2000 táján rondák voltak. Na és akkor vissza a valóságba: GS. -
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #45904 üzenetére
Értem hogy kicsit sarkítasz, de pl a mostani PR3-as gumimban van 12k km, és azért a vfr-ben is van nyomaték.
Oké ebben a szezonban valszeg cserés lesz de azért 15k km-ert nemmindenki teker le 2 hét alatt.
Persze egy sprotguma fele ennyit nem megy ezt aláírom. Biztosan bizonyos körülmények között jobb is. Ugyanakkor ez is nagyon frankó tapad rendesen....
Nekem nincsenek vele problémáim egyáltalán...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
dellfanboy
őstag
akinek sidi surranója van az segítsen már egy kicsit hogy mennyire tágult a bejáratás után?
most vettem egy vortice-t és a bal lábamra tökéletes a jobbra lábfejbe mintha egy csöppett szűk volna.
persze lehet csak azért mert új és idáig 2x10 percet ha volt rajtam.amúgy baromi jó, igaz járni még alig tudok benne, és a lábujjaimat mozgatni esélytelen annyira fogja nah meg a bokát is
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #45912 üzenetére
Nekem semennyire nem tágult a mag1. Hogy hogy vortice lett a kiválasztott? Asszem a motorline-os csávó is azt mondta, hogy semennyire nem fog tágulni.
-
Czimby
addikt
válasz dellfanboy #45912 üzenetére
Hosszra nem fog tágulni semmit, szélességre minimálisan.
Ez nem járkálós csizma, de kicsit be fog lágyulni szóval a benzinkúton a kasszáig el bírsz battyogni benne.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Kolondrum #45898 üzenetére
Egy egyszerű kompressziómérés sokat elárul, de van jó pár más módja az állapotfelmérésnek.
MAMI vagy RedBaron állapotfelmérése jól jöhet ilyen esetben szerintem!
Azt a 30e-t nem kell sajnálni ekkora tételnél szerintem.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #45900 üzenetére
Amúgy ez szerintem VICC kategória, hogy szerelőnél volt a motor, elmondásod szerint rengeteg pénzt ott hagytál nála, mentél a motorral x kilométert és sanszos, hogy azon a részen van a bibi, amit a szerelő csinált, de 1 hétig nem ugrik neki, mert vannak előtte más motorok is.
Nem úgy kéne, hogy a garancia gyanúst elővenni és megnézni, hogy mi van vele? Nem mondom azt, hogy csinálja meg egyből, de bammeg, legalább mondja meg, hogy mi lehet vele a baj, hogy a tulaj is tudja, hogy mire számíthat.
Én gondolom hülyén ezt a dolgot vagy a Lali jól csinálja? -
Czimby
addikt
válasz Something_ #45916 üzenetére
Tisztelet a kivételnek nagyon sok a sumák és a kókányolós szerelő sajnos...
Én ha bármit csinálok ismerősöknek mindent fényképezek, elmagyarázok stb.
Múlt héten egy puntót csináltam, elégtek a fényszóró foglalatai!
Hogy a fényszórót kivegyem le kell szedni a lököst ahhoz pedig a kereket is le kellett venni.A féktárcsa már ránézésre is durva volt, így mértem egyet 7.7mm, gyorsan katalógus.
Az új 11mm az alsó határ 9.2!!!Ennyit a szerelőkről, mert a fékbetét ránézésre max 1 éves lehetett, szemrebbenés nélkül betette amikor a 2 tárcsa nevetséges 10e Ft.
Átnéztem már a kocsit kicsit jobban, fékfolyadék még a gyári lehetett akárcsak a hűtőfolyadék, mindkettőt mondtam, hogy cseréljük le mert nem nagy összeg, de nagyon itt lenne az ideje.
Hallottam már márkaszervizről is ahol az olajcsere, abból állt, hogy megtörölgették az olajszűrőt meg összelocsolták a beöntő környékét...
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
SirKero
őstag
Üdv.
Főleg Transalp tulajok de minden hozzáértő véleményét kérném. Az eltérő évjáratú tranalpok között mekkora a különbség technikailag ( vagy bármi más ) az az megéri-e a 1996-os és a 2000 utáni motorok között lévő több százezres árkülönbség ?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #45912 üzenetére
Nekem is vortice van, szerintem nekem az égvilágon semmit nem változott. Bár nekem már megvételkor is kényelmes volt.
De mind minden ez is valamennyire azért a lábára idomul az embernek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz Czimby #45917 üzenetére
Sokszor a kuncsaftok pénztelensége vagy sz@rrágosága is közrejátszik ám. Csak amit feltétlenül szükséges és az is csak az utolsó pillanatban alapon. Más kérdés, hogy ha olyan részéről van szó az autónak (fék, futómű, gumik pl.) akkor az lenne a normális, ha a szerelő már az elején kiköti, hogy vagy normálisan megcsinálja és kicseréli amit kell, vagy vigye máshova.
Meg az a mentalitás, hogy Opelt meg Suzukit nem veszünk, mert az milyen égő már, inkább valami régi szutyok Audit vagy BMW-t mert az hűű meg haa, aztán ezer sebből vérzik de négy új gumira már nincs lóvé.
Egy bizonyos részük meg sz@rik az egészre, csak hajtja az autót, volt olyan, kihajtom a leeresztőt csavart, aztán kifolyt kb. fél deci olaj...Daywalker: az esés után nem értet meg annyira helyre pakolni a gépet, hogy utcára is okés legyen vagy miért a pályagép?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Pocee
senior tag
Azért egy nagyobb motor lehet takarékosabb,mint a kisebb,persze a nyomaték eszi a gumit,de nem kell széttépni,hogy "örömet" okozzon,így akár lent maradhat a fogyasztás is egy félős "kezdő" kezében.szerintem
Anno a 600 Hornettel nem volt nehéz 12-13 litert megetetni,az ezressel jókat mosolygok 9 literrel is.szerk: persze mehetne ez is feljebb,de a "mi" utunk(54-es) már így is halálos,néhol olyan nyomvályús hogy leérnek a lábtartók egyenesben is
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #45924 üzenetére
Akkor jól emlékeztem. De így nem értem: ha közúton esel a ramaty út miatt és ezt többet nem akarod kockáztatni ezért csak pályán élvezed a motorozást abban van ráció; de ha pályán teszed le akkor már nincs. Akkor mi a döntés oka? Ahogy Archer írja? Vagy csak nem akartál annyit közútra menni vele hogy ezért megérje fizetni a sarcokat?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Czimby
addikt
válasz Archer #45921 üzenetére
A legjobb hasonló sztori;
Régi swift, megállat a motor a Papi alatt, tréleren bevitték Hatvanba a Suzuki Sós-hoz.
Blokk szét, és szószerint szurok volt benne!
-Olajcsere mikor volt?
-Még nem volt...80e Km és több mint 10év kellett, hogy megálljon a blokk!
Szóval nem szar az a SuzukiIsmerősöm volt akkor ott a műhelyvezető, szóval a sztori nem kamu.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Laraxior
titán
Amik az idomokat rogzitik csavarok azok alatt van valami gumialátét? Egy ideje mintha zoroge, vagy rezonalna... Ha menet közben osszeszoritom a lábam akkor elnemul, gondolom valami ilyesmi lehet, vagy kilazult csavar? Ugye eleg sok a műanyag a motoron
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #45925 üzenetére
Nem tört össze a pályán, azaz szerkezetileg nem lett baja. Csak egy pár idomot kellett "helyre" tenni meg 1-2 dolog görbült, plexi elrepedt, de helyre lett rakva. Ezután csináltam belőle pályagépet, ami legalább kétszer-háromszor annyiba került, mint talpra állítani az esés után. Szóval nem az anyagi része miatt lett belőle pályamotor. Egyszerűen a tököm tele van az utcai motorozással. Fos utak, rakás idióta, és egyébként sem megyek soha messzire...melóhely bringa, utána meg nagyon ritka, hogy van időm kimozdulni motorozni. Túrázástól rosszul vagyok ("ott vagyunk már?" szindróma). Ennyi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz FIREBLADE78 #45929 üzenetére
Milyen motor van benne?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #45929 üzenetére
légyszives legalább tedd offba...ez nem kutyás topic
Mr.Brightside
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #45918 üzenetére
Itt biztos tudnak segíteni. Transalp.hu
A DL ugrott?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #45928 üzenetére
Értem, és részben megértem; ha abszolút nincs a közúti motorozáshoz ingerenciád akkor logikus.
De mi került a pályagéppé alakításon olyan sokba? Azt hittem az még olcsóbb is, lévén nem kell olyanokra költeni mint fényszóró stb.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
Akit érdekel a motorolaj viszkozitás téma és hogy miért érdemes HÍGABB felé eltérni az olvassa el ezt a cikket nem rövid de nagyon jó.
Szóval a legtöbben pont f@szságot cdinálnak amikor sűrűbb olajat raknak a gépbe..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Huszonéves, ronggyá hajtott Csótánykám blokkjában ilyen állapotok uralkodnak a szétszedés pillanatában. Szerintem nevezhetjük gyári új állapotnak is. Nem mostam, nem töröltem, nem pucoltam semmit sem. Szóval nem rossz ez a filléres MOL MotoStreet 10W40 olaj, meg az általam - önkényesen - 3000km-re csökkentett csereperiódus.... Attól rettegtem, hogy centi vastag olajiszap fog várni a - motor életében legelső - blokkbontáskor.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #45933 üzenetére
A pályaidom...full üvegszál és komplett szett kell, tehát minden, ami a motoron van, és másik plexi sem árt...na ez kompletten nem két fillér. Karbon-kevlár protektorok a deklikre és a vázra...ez sem két fillér.
Gyorszárak, ha nem akarsz szarozni a csavarokkal (darabja legalább 2e ft és kell belőle 10 db legalább), slick gumik, és akkor lehet még tetézni, tengelygombval, áttételezéssel (akár vékonyabb lánccal), köridőmérővel...(egyes motoroknál kézi vezérműlánc-feszítő sem árt)
És akkor még a futóműhöz hozzá sem nyúltál...nem vettél könnyebb kipufogót (vagy komplett rendszert) és hozzá PC-t vagy jet-kitet...a határ a csillagos ég.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #45938 üzenetére
Főnök! Ha szerelni is szoktál, segíts már nekem: mi a sz*rral tudom a ráégett papírtömítés darabokat sérülés okozása nélkül eltávolítani a blokkról / dekliről? Elvileg van új helyette, addig hozzá sem mertem kezdeni az akcióhoz (bár még nem próbáltam oda, de a kis kínai azt állítja a zacsin, hogy ehhez a motorhoz való...).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #45939 üzenetére
A motor blokkját nem szedtem még szét, de autónál óvatosan lekapargattam...(vékony pengével - vagyis olyan késsel mint egy szike, csak cserélhető a pengéje és van benne hasonló mint a spakli, csak kicsiben)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #45941 üzenetére
Az utángyártott egy kalap szar, pénzkidobás, és nem véd esésnél (az ABS azonnal törik, az üvegszál reped, lyukad, de könnyebb, olcsóbb javítani, attól nem is beszélve, hogy a pályaidom kevlár erősítésű van a csavarkötéseknél, tehát erősebb sokkal). Meghegesztettem a gyárit, lefényezve nincs, de most nem is lesz rá szükség...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
jaktib
tag
Ez jó!
[link] -
pr1mzejEE
addikt
Sziasztok, üdvözlök mindenkit, egy kérdéssel és kis kéréssel fordulnék hozzátok! Én meg egy haverom arra készülünk, hogy letegyük a korlátozott motoros jogsit, viszont gőzünk sincs arról, hogy hova lenne érdemes jelentkezni. Helyileg bp XI. és Törökbálinton vagyunk (közel vannak egymáshoz) és egy olyan iskolát keresünk, ahol van normális képzés, nem lehúzásról szól az egész és át is lehet menni. Esetleg, ha tudnátok ajánlani pár iskolát nagyon megköszönném, köszönöm a figyelmet, további szép napot!
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
jaktib
tag
válasz pr1mzejEE #45945 üzenetére
S.O.S. motoros suliban csináltam a jogsit. Meg voltam elégedve, velük. Mindenből sikerült a vizsga elsőre. Adnak utalványt a Shox-ba. Kaptam vezetéstechnikai képzésre is kedvezményes kártyát. Motorozni nem az iskolában fogunk megtanulni, de ami a vizsgához kell azt megtanítják.
-
FIREBLADE78
addikt
O'neal bukósisakokról valakinek van tapasztalata? Legalább 7-es szériára gondoltam,ez még nem karbon-kevlár,de 8-as már az. Üvegszálasak gagyik ?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xaels
félisten
válasz FIREBLADE78 #45948 üzenetére
Az oldaluk szerint a 8-as sem Carbon.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
FIREBLADE78
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Androidos tablet topic
- Subaru topik
- Autós kamerák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Arena Breakout: Infinite
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest