- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 10
- Facebook és Messenger
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Mesterséges intelligencia topik
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI internet
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Egyrészt nem volt kedvem lefesteni, másrészt a fóliázást még tényleg nem csináltam sosem, így ez egy remek alkalom volt kipróbálni. Mindenesetre nem cserélnék szakmát a fóliázókkal, nem is olyan egyszerű mint a videókon. A fóliázásból nehezen élnék meg
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
Nem rossz cucc a fokozatkijelző de igazából minek? Olyan szépen szól a Leo SBK, nagyjából mindig tudom, hol tart a blokk. Néha akarok 7-est váltani de annyi baj legyen Pályán mondjuk jól jöhet.
Indexes tükör: jól néz ki meg biztos hasznos is de kb. 50k egy olyan gyári Honda tükör, ha esés van, nagy valószínűséggel törik az is. Persze lehet rendelni ebayről kínait de az jó eséllyel "Messziről nagyjából hasonlít" szabvány.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
nauro
aktív tag
Ducatti Scrambler-eket néztétek már? Elférne egy a garázsban
-
PoLizei
aktív tag
válasz Archer #44859 üzenetére
Én egy olyan fokozatkijelzőt fogadnék el, ami egy 3 színű LED:
Zöld - üres (ez mondjuk úgyis van a műszerfalon, szóval nem fontos);
sárga - 2., hogy tudjam, hogy visszafelé az 1. jön, ott nagy az ugrás áttételben;
piros - 6., itt a vége
Ez olyan motorokra lenne jó, ahol nem néz ki jól a sok basz a klasszikus műszerek mellett.P*L****
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44861 üzenetére
Ilyenkor rákukkantok a műszerfalra, aztán amikor látom, hogy átugrik az N-en, akkor ok, ott az 1. Felfelé elég lenne csak egy fény a 6-osnál de nem túramotor ez, hogy 6-ban mászkáljak Mondjuk ott ki lehet hozni 5-5,5 literes fogyikat ha nem sietek
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz Archer #44859 üzenetére
En azert szeretnek, mert ugy gondolom, hogy mivel kezdo vagyok, segitseg, hogy hanyadikban vagyok, meddig rughatom vissza, stb.
Fattyunak egyszeru ez az egesz. 1es, 2es lakott terulet, 3as, 4es pedig lakott teruleten kivulRR-hez nem is talaltam ebayen ilyen helyzetjelzos indexes tukort. Jelenleg nekem is indexes tukor van, de szerintem rendelek majd egy masikat, nem vagyok megelegedve az index erossegevel, plusz karbon mintas, ami szerintem nem megy a motorhoz, sima lakkfeketet fogok majd rendelni.
Ebayes kormanyvegsulyok szarok? Habar gondolom, hogyha megegyezik a sulya a gyarival, akkor gond nem lehet. Egyik kicsit le van karcolva.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #44865 üzenetére
Ha csak azért nem vagy vele elégedett, mert gyenge az izzó, akkor PowerLED!
(Nem olcsó, de neked nem tétel.) Utángyárott szarok lehetnek... izé: szarok. -
Czimby
addikt
válasz Archer #44859 üzenetére
Pályán van igazából értelme, közúton csak azoknak kell akik az hiszik Cagiva Mito-val járnak
Pl: egy csúszókuplung nélküli motoron, ha véletlenül egyet többet raksz vissza és ráengeded a kuplungot kanyarbejáraton könnyen megelőzhet a hátulja, ami azért nem túl kellemes.
Vagy pl egy erősen leáttételezett gép (-2/+2) simán kiforog 300-ig célegyenesben és akkor betilt az elektronika, ezért jó, ha nincs meg a 300-as tiltás.
Mert egy ezres gyári áttétellel 5-ben is simán kiforogja a 300-at.
És ekkor átéttel módosításnál a valós tempó kb 250-270 amikor a műszerfal már 300-at lát meg spártaiakat!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #44865 üzenetére
szoktam hármat rakni. Dózsán a rendőrség előtt mindig vicces.
amugy túlspilázod.az egyet észre veszed ugyis. Másképp veszi mert átrúgod az üresen. másrészt ugye nagyon másképp reagál egyben mindenre. Annyira ugra hogy lejjebb ugyse akarod tenni.
Nekem volt annó a gixeremen. Fene se nézte. Én is hetediket próbálok rugni néha. nagy ügy.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #44867 üzenetére
Ugyan kérem... Mindent szét lehet szedni... Sőt, ha utángyártott feketét veszel,
abban is lehet ugyanolyan gyenge izzó, amire esetleg azt mondod, nem tetszik.
Akkor azt is szét kell szedni. Szóval mindent szét lehet szedni.De összerakni?Egyébként meg a kolléga pont most fóliázott karbonmintára... Mi van, ha neked
is csak egy fólia van a cuccon? Gondolom ha fel lehet rakni, le is lehet venni. -
Archer
őstag
válasz DigitXT #44866 üzenetére
Elég szutyik ezek a kínai ledes indexek. Ha nincs pénz normális ledesre, inkább a gyári izzós, az sokkal jobban látszik mint a gagyi led. Meg akkor már illik egy ledes indexrelé, hogy ne ellenállásokkal keljen szórakozni (meg az melegszik is hosszabb használatkor) meg szerintem illik szerezni valahonnan a gyárihoz passzoló steckereket, hogy ne kelljen vagdosni a gyári csatikat meg forrasztgatni. Nem olcsó móka ha az ember normálisan meg akarja csinálni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #44871 üzenetére
Érdekes, egy féktávon lenézni csak azért, hogy lássam hanyasban vagyok... Nekem a motorozás érzésekről szól, ezt is érezni kell.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz Something_ #44874 üzenetére
Látni kell. Amelyik napfényben is látszódik normálisan. Noname között is biztos vannak jók csak vaktában rendelgetni elég lutri. Nevesebb gyártók (Rizoma, Barracuda pl.) cuccai tuti jók csak az árukat is megkérik.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Pocee
senior tag
Lefelé amúgy sem kell nyolcmilliót rakni mert az egyesben megáll a váltókar,nem tudod üresen lefelé pumpálni egy alatt.Felfelé én is 6ban még raknék néha, de nem kell neki.szerintem aki érzi annak nem kell és itt a 6. nem számít,ismerned kell a motorod annyira,hogy adott kanyarban/ból hol lesz a legnagyobb erőd gyorsítani.
Mr.Brightside
-
Xaels
félisten
Európai gyártók közül kik csinálnak chopper/cruiser stílusban motort a Guzzin és a Triumphon kívül? Nekem most hirtelen más nem jut az eszembe.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
félisten
válasz Archer #44872 üzenetére
Tudom, tapasztalat. Van jó, csak meg kell fizetni, s az gyári helyre belemegy.
Ill. atomvillanás fénye van, töredék fogyasztásból. Szóval VAN olyan na.
Ja, persze, LED-es indexrelé alap, különben mit nyerne vele az ember, nem?Pocee: a lefelé "őrült mód rugdosás" nekem már csak a DT50-ről rémlik, úgy
15-20 évvel ezelőttről. Amikor megállsz a kereszteződésben 5-ben, rutintalan
tizenéves módjára (jogsi nélkül) és SOKAT kellett rugdalni lefelé. Franc tudta,
mennyit. És annyira nem volt erő abban a motorban, hogy felfelé sem tudtad,
hogy hol jársz. Húztad, amíg bírtad, rúgtad neki fel... aztán egyszer csak volt
csodálkozás, hogy nem váltott, mert nem volt hova, itt a vége a dalnak.
Nyilván el tud vele közlekedni az ember érzéssel: a két vége lehet érdekes...(Amikor a rendőr üldözött, az csak azért tudott megelőzni, mert nem tudtam,
hogy még van egy fokozatom felfelé, s üveghangon csapattam: csak azért!
Lehet, ha odarakom az utsót, s 10 km/h-val többet megyek, akkor nem is az
előzésem lett volna neki pálya, hanem az útról való lelökés - olyan faszi volt.) -
Xaels
félisten
válasz PoLizei #44879 üzenetére
Tényleg volt ilyen is. Elég csúnya széria volt és a boxer motor miatt igazán előre sem lehet tenni a lábtartót. Tudtommal nem is volt nagyon sikeres típus.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Type-R
őstag
-
Something_
őstag
Gyors ez az FCMoto, 1,5 napja adtam le a rendelest, most jott a mail a kovetesi szammal, hogy feladtak a csomagot.
UPS hozza, gondolom kedd-szerda magassagaban. -
válasz Bogyó bá' #44837 üzenetére
Na ja, az 1x nekem is jól jött volna.
polimorf! Megszokja az ember. Meg nézem a futott KM-t. Most szinkron után van, megint le fogom mérni mennyit eszik 100KM-en, de most lesz a nyúzzuk a vasat és 7000 alatt nem megy, meg lesz a békés városi 50-70-es tempó. Várok egy kis meleget, mégsem -1 fokban méregessek.
-
Olaszországban egy 2010-es ER-6n-re 820 euro a biztosítás / év. Most mondta a fazon, de pl leesett a székről mennyire drágák a motorok nálunk.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #44892 üzenetére
Nekem motorra 3250,- a kocsira meg 8600,- az éves kötelező biztosításom. Nem mindig baj az, ha az ember "kispályás"...
Ja, a kocsira havi 1900,-ért van Casco-m is, de csak nyár közepéig: betölti a 15. évét, és onnantól már nem köt (nem tart fent) a biztosító.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #44894 üzenetére
Ausztriában...vagy Angliában ... valaki mesélte, hogy horror a kötelező ára. Én épp tavaly lepődtem meg év végén, mikor biztosítót váltottam,hogy kevesebb, mint a fele lett idén a kötelezőm a tavalyinak. Ilyen 17k az éves díj baleseti adóval együtt a Mondeora.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
sznorbert86
csendes tag
a "magyarországi forgalomba helyezés esetén" lévő ár az azt jelentené, hogy forgalmi,átírás stb benne van az árban?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz sznorbert86 #44896 üzenetére
Az átírás nincs...a magyar forgalmi és a regadó befizetést takarja. Szvsz. De kérdezz rá, lehet az alku tárgya. Én mindig úgy szoktam alkudni autóra is, hogy ha nem magán embertől veszem, hogy amit lealkudnék, az legyen az átírás.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
jaktib
tag
Ma végre kipróbáltam az ER-5-öt. Amit 19. én vettem. Eddig nem volt igazán alkalmam, mert még nem itt van nálam, míg rossz az idő. A papírokat is elintéztem átírási költsége 60 ezer volt, ebben benne van a biztosítás is. Még kevés tapasztalatom van nagymotoron, előtte 50-es robogóm volt. Most mentem először egyedül nagy motoron friss jogsival. NAGYON JÓ VOLT! Tudom van jobb, drágább is, de akkor is jó volt. Most sem mentem sokat de azért arra jó volt, hogy egy kicsit szokjam. Egyből indult szép hangja van. Majd az idő megmutatja milyen lesz. Vettem egy csizmát is, elég kényelmes, remélhetőleg nem lesz olyan rossz, de most erre volt keret.[link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kedvenc zene a mai napra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Windows 10
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen