-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #46457 üzenetére
Meglepően értelmes fazon. (Egy-két videója alapján nem mondtam volna meg.)
SymbianOS: na, hát ez az. A Sonyban meg van, és baromi jól kisimítja a képet,
csak éppen azon az áron, hogy lecsökkenti a felbontást: kivág a Full HD képből...
(Szóval HGabor89 YT-on látott videóját emiatt kár leszólni, hogy nem ér 20K-t se.)[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
igénybevette valaki a bp váci úton a bowdenszerviz szolgáltásait mostában? Mennyiért hozhatnak össze egy gázbowdent? Azt hallottam régen megérte (3000 forint körüli árakkal), de mostanában annyira elkanászodtak az árakban, hogy alig kerül többe a márkaszervizes eredeti bowden, ami az én esetemben kb 9 ezer lenne...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
Ma én is elővettem a motort de azt hiszem megy vissza pihenni még egy darabig, valahogy nem élveztem. Optimális körülmények között már azért nagyjából tudom, hogy hol milyen határok vannak de most még abszolút lutri az egész, inkább várok a jobb időre.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #46505 üzenetére
Én megtettem az idei első 100km-t és élveztem, részemről elkezdődött ha nem lesz cudarabb idő. Igaz az én tudásom még sehol sincs, nem döntögetek meg amúgyis kevésbé kanyargós úton voltam és óvatosan duhajkodtam.
Viszont a helyem nem találom a gépen. Ha hátra csúszok az ülésen akkor egyrészt nem működik a "lábbal szorítom a tankot" megoldás, másrészt mivel előre kell dőlnöm a kormányon támaszkodok és ez nálam automatikusan azt váltja ki, hogy görcsösen szorítom a kormányt. Ha előre ülök akkor lazább a kezem pozíciója, combolom a tankot, viszont valahogy nem kényelmes a lábfejemnek ("nem esik annyira lábra" a fékpedál meg a sebváltó) és hátracsúszok kigyorsításkor (ha hátul vagyok ugye tart a hátsó ülés). Próbáltam a "derékból tartjuk magunkat" jótanácsot is gyakorolni, de annak ellenére hogy többnyire azon kaptam magam hogy nem ezt csinálom mégis frankón megfájdult a derekam (vagy a hátizmom alja, azt még nem tudom eldönteni ). Nincs valami motoros-bölcsi, ahol megtanítanak helyesen ülni?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #46507 üzenetére
"nem esik annyira lábra" a fékpedál meg a sebváltó"
Mondjuk állítsd be, hogy jó legyen Vannak csavarok amikkel lehet állítani általában....ricnis tengelyen odébb kell rakni stb.
Nálam áprilisban lesz az első gurulás (mármint ami nem robogóval lesz). Még hideg van bármi normális mókázáshoz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #46507 üzenetére
Én kb. 70 km-t gurultam ma, a tegnapi motordiagnosztika (kompressziómérés) majd karburátorszerelés után, és hát sajnos nagyon úgy tűnik hogy meg kell bontsam a blokkot
Nicht kompót! Nicht kompót!
A szelepeim jól zárnak, a dugattyúgyűrű/hengerfal viszont erős kopást mutat, és az alapjárati problémáim oka is 99% bizonyossággal az elöregedett szelepszárszimeringekből adódik:Megjött a
kompressziósűrítési végnyomás mérőm, pénteken készült hozzá M12-es gyertyamenetű toldat is, így tegnap - 10 km üzemmelegre járatás után - el tudtam végezni a méréseket. Nyitott fojtószeleppel, de csak a gyárilag előírt 600 RPM helyett mintegy a felével: akksi hibátlan, de ez ennyit forog, slussz-passz.Mérések (többször egymásután, hiszen egy mérés nem mérés):
- Melegen, "simán": 8-8,5 bar az előírt 13 helyett.
- Melegen, 2-3 köbci olajat spriccentve a hengerbe: stabil 14 bar, még 4 mérés után sem fogyott el az olaj, a legelső mérés 15 volt.Tehát - ha egyetértetek velem - a szelepekkel baj nem lehet, mert akkor nem "javult" volna meg a gép az olajtól. Tettem be egy gyertyaképet is, gyakorlatilag olyan, mint amikor 1500km-rel ezelőtt betettem, szinte fémszínű, pedig konstans nyélgázon járok vele... Az olajat nem nagyon eszi, ez talán a gyertyán is látszik.
Most az a legnagyobb gondom, hogy honnan veszek gyűrűszettet a géphez (japán belpiac rulez, semmivel nem csereszabatos)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #46509 üzenetére
Ha csak gyűrű kéne...de valszeg gépmunka (fúrás/hónolás) túlméretes dugó és gyűrű is kelleni fog, nem?
Red baron tuti hoz neked arany áron...
Amúgy érződik valami, szarabbul megy mint kéne ilyesmi?"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #46510 üzenetére
Sokkal gyengébb a motor, a 90-et sem nagyon futja meg már. Hidegindítási gondok, beállíthatatlan alapjárat: belövöm 1500-ra, húzok egy gázt, elengedem, akkor csak 4000-re megy vissza, ilyenkor picit füstöl is, majd vagy 10 mp múlva megy vissza normálisra, majd le is áll: a fenti mérések szerint a szelepek jók, a kompresszió nagyon gyönge, és a szelepszárszimering miatt nincs alapjárat (falsol a hengerfejből, ráadásul olajat is).
Dugattyú nem létezik sem alapméretben, sem túlméretesben az eddigi infók szerint, alapméretes gyűrűszettet viszont találtam egy német nyelvű oldalon, már csak az a kérdés, hogyan jutok hozzá. Addig nem bontom meg a gépet, amíg itt nincs az alkatrész, járok így vele...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #46508 üzenetére
Azt sem tudtam hogy ott lehet bizergetni.
De nem tudom kell-e állítani rajta, szerintem azért fura mert eddig előttem voltak a pedálok, így meg alám kerülnek. Akkor azt mondod ott vagyok jó helyen, szoktassam magam előre?Hogy neked később kezdődik az érthető, pályázáshoz gondolom hogy ez még kevés.
Bogyóbá'!
Felét nem értem annak amit írsz de szomorúan hallom, azt hittem az a gép a te kezeid között "örök élet + egy nap".[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Cocacolás flakont megeszi a benzin?
-
torzo
Ármester
válasz Bogyó bá' #46511 üzenetére
Nem szakmám, szóval ha blődség, amit írok, akkor nem ér a nevem. Amikor a Varaderot megvettem, kaptam rendesen marketingdumát, de volt benne hihető is. Hajdani motorversenyző, aktuálisan eladótól származó emlékeim ezek.
Tehát. A Honda motorok hengerfalának belső néhány mikronja valamilyen spéci eljárás eredményeként (cementezésnek mondta, ha jól emlékszem) extra kopásálló. Ha ez a néhány mikron elhasználódik, kuka. Ezek nem a szokásos öntvény blokk-ok, és ezáltal lehetnek jóval könnyebbek is. Tehát ha ez igaz, a mocid blokkját nem lehet fúrással, felméretes készlettel meggyógyítani. A biztos egy új blokk lenne, nem?#SymbianOS Nem.
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Bogyó bá' #46517 üzenetére
Passz. Hét éven át volt bogárhátúm, már ezer éve nem gyártották, mégis mindent lehetett kapni hozzá, igaz, közel aranyáron. Más, hasonló blokkal gánymunka lenne? Ha hülyeségeket beszélek, nézd el!
#kcsa Na, most, hogy már megmondtad, mi ez az eljárás, találtam a guglin olyan műhelyt, ahol ezt alkalmazzák a felújítás során.
[ Szerkesztve ]
-
Ki fogom próbálni a 100-as benzint, de legalább a 98-ast. Vélemény? Kicsit szánok arra időt, hogy kísérletezzek benzinnel adalékkal.
-
m4rc!
őstag
Sziasztok! Friss motoros vagyok, tavaly novemberben lett meg a jogsim meg a motorom is (GSR600). Még nem sokat használtam a gépet, de most, hogy kicsit jobb idő van kimentem vele 1-2 körre. Egy nagy problémám van: nem tudom értelmesen beállítani a tükröket.. Állóhelyzetben beállítottam, de utána menet közben már semmit nem látok bennük, gondolom máshogy ültem aztán rajta, mint egyhelyben.
Viszonylag magas vagyok, 188, hiába tekergetem a tükröket feljebb-lejjebb semmit nem látok.. Ez elég zavaró, mindig nagyon forgatni kell a fejem, sőt jelenleg azt se látom mondjuk a pirosnál, hogy áll-e mögöttem valaki..
kellene rá másik tükröket venni, vagy egyszerűen csak balf*sz vagyok?[ Szerkesztve ]
We are analog players in a digital world
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #46522 üzenetére
Nekem a vfr egyértelműen simább és jobban megy 100-assal. Hogy mennyit eszik belőle nemtudom.
De nekem a haszn. utasításban is az van benne hogy legalább 98-ast, vagy minél magasabbat, mert profitál belőle a motor."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Elvileg akkor van érezhető különbség üzemanyagok között ha a motort úgy tervezték meg hogy tudjon belőle profitálni.
Ezt írja a haszn. ut.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Azt írja 91-es vagy jobb benzinnel kell etetni és kitért a max 10% etanolra. Felette nem fogja szeretni a blokk.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #46522 üzenetére
Én már csak és kizárólag Shell V-Power Nitro+ Racing 100-at tankolok, ez bizonyult a legjobbnak az itteniek közül. A manual csak annyit ír, hogy 95, vagy magasabb legyen. Érezhetően virgoncabb és simább a motor tőle. Fogyasztás 3.5 körül van százon, nagyrészt városban.
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #46507 üzenetére
Tavaly volt ilyen problémád? Nem az lehet,hogy inkább majré van és el vagy szokva a motorozástól?
m4rc! :
Be kell állítani újból,ha így sem ok akkor a tükör szárán/menetes adapternél is állítsál. Vagy tegyél fel egy ilyet. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #46532 üzenetére
Inkább ilyet vegyen Szélesebb vállú embereknek megváltás
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #46534 üzenetére
Én is így jártam el pár hete: 5000,- ért vettem Index fórumon 2 db használt, de hibátlan állapotú, hosszú szárú Hornet tükröt a Csótányra, azóta hátrafelé "kinyílt a világ" előttem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #46532 üzenetére
Ááá, majré az nem volt, inkább a józan észen múlt hogy ne nagyon cibáljam.
Tavaly is hasonló volt a helyzet annyiban, hogy éreztem nem kóser valami mert a "laza a kéz, csípőből dolgozunk" megoldás nem nagyon ment, a veztech tréningen is rám szóltak hogy ne markoljam már olyan görcsösen mert az nem jó. Ezért gondoltam most a szezon elején, még frissen jó irányba próbálom terelni a dolgot.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen