-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz FIREBLADE78 #70848 üzenetére
Én ennek feléért vettem, de pl egy ismerősöm bmw-jére sem volt 20k alatt. Meg a helyedben ingyenes szállítással keresnék, mert erre még rámegy 10 Euro.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
Sziasztok megint én vagyok, úgy néz ki lenne egy moci amit megnéznék... végül nem enduró ( Kawa Er-5) mit érdemes megnézni ? A hátsó lengéscsillapítón kívül milyen gyermek betegsége van? Ajánlott / nem ajánlott típus? Alkatrész beszerzés mennyire nehéz?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
togvau
senior tag
válasz Micsurin #70852 üzenetére
Alkatrész beszerzés laza, mert nagyon sok van belőle, másrészt kawasaki, elterjedt márka. Én csak a hátsó lengéscsillapító görbülést hallottam róla mint gyakran előkerülő probléma. Esetleg azt, hogy 50 ezer km-nál elkezd a belső lánc csörögni, de az nem jelent rosszat, mert még sok tízezer km-et elmegy azzal, csak van akit zavar a hangja. Ebből viszont könnyen meg lehet állapítani, hogy tekert-e a km órája, vagy valós km-el hirdetik. Egyébként cserélhető, bár a legtöbben lexarják.
hitler, sztálin, micro usb
-
Micsurin
nagyúr
válasz togvau #70854 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Akkor ha olyan úgy néz ki megint hamarabb lesz moci a garázsban pihenve mint kategória!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
emre
veterán
válasz FIREBLADE78 #70853 üzenetére
Az SMS 630-ra való nem jó rá? De ne a hirdetés képe alapján akard kitalálni, mert nem valószínű hogy minden típushoz külön képet tettek fel.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #70855 üzenetére
Itt egy teszt, ha véletlenül még nem olvastad volna... (a szitáló kormányt hozza legfőbb hibájának).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #70863 üzenetére
Hány km-nél jársz a Vara-val?
Nem készülsz megválni tőle, nem? Azért jó lenne látni majd egy 2-3-400.000km-es használttesztet.VFR Club-on Kozma Tomi alól ha tavaly nem verik ki a fogaskerekes 800-ast, most úgy 300.000km körül járna...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #70864 üzenetére
Jelenleg 77 meg egy kicsi, hónap végén már 8-asal fog kezdődni a Km óra. 100ekm-ig ez csak bejáratós. Min. 2x annyi lenne ha valamire le/cserélném de ér e 2x annyit? Meg amúgy is megbízhatatlan egy jószág, tankolom meg a kötelező szervizek vannak, uncsi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz demars #70870 üzenetére
Más módon nehéz megállapítani, hogy szitál-e. Gond nincs vele, csak valami nem tökéletes, de ugye ezt se tudtam, mielőtt megnéztem volna. A rángatásos teszten átmegy a kormánycsapágyam.
Ami pedig az elengedést illeti, arról az a véleményem, hogy aki nem tudja, mit csinál, ne tegye. Se 10km/h-nál, se 130-nál.
-
Ferdzsoo
addikt
Bőven. Mindenféle cucc okozhatja. Még a gyári doboz is. Nemhogy egy rápókozott valami...
Próbáld ki úgy is hogy tök csupasz, és 30-nál 90-nél meg 120-nál.
De ez tervezési sajátosság is lehet, villaszög miatt stb.togvau legalább hülyeségeket ne beszéljünk. Az enyémen sincsen semmi, mégis elengedem 20km/h-nál és 120-nál is, semmilyen különbség nincs soha! Stabil mint annak lennie kell.
Aki meg azt jelenti ki hogy felelőtlenség, annak nincs viszonyítási alapja a saját motorján kívül más motorokhoz...
HSM: Az a cucc csoda hogy nem tépi ki a kezedből a kormányt, nemhogy csak beszitál.
Máskülönben meg igen, enyhe kanyarokat be lehet venni testből kormányzás nélkül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #70874 üzenetére
Nem csak "valami", egy jóféle Louis-os motoros zsák. [link]
De értem, amit mondasz.
Akkor sanszos, hogy ő volt a hunyó, mert amúgy nem vettem észre szitálást rajta korábban. Majd kipróbálom nélküle is, ha legközelebb megyek valahova."Aki meg azt jelenti ki hogy felelőtlenség, annak nincs viszonyítási alapja a saját motorján kívül más motorokhoz..."
Vagy nincs meg a tudása, hogyan kell testből irányítani a vasat. Nem baj, akinek nem megy, inkább ne erőltesse.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #70874 üzenetére
Tény, hogy nem próbáltam elengedett kormánnyal más motort. Ahogy az is, hogy csak kis sebességnél próbáltam jó minőségű úton.
De nem akarok ám vitát gerjeszteni a lófütyi rutinommal!
Úgy fogalmazok inkább, hogy én nem merném 120 nál elengedni, holott stabil a paripám.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #70874 üzenetére
Csurig volt pakolva, és teljesen jó volt. 180-al is, nagyon jól bírta. A szitálás is egész finom volt, gondolhatod, milyen gyenge, ha másodpercekre el tudtam így is engedni a kormányt gond nélkül.
Ó, én tudom, hogy be lehet. Az SV mondjuk pont nem jó erre az erős motorfék és tempomat hiánya révén, de más motorral (Aprili RS125) simán csináltam ilyet. Bicajjal km-eket is lenyomok kéz nélkül.
(#70876) demars: A lényeg a jó út. No, meg hogy érezd a paripát, mit akar. De tényleg, ne erőltesd inkább, amíg nem vagy biztos a dolgodban. Remekül el lehet enélkül is motorozni.
-
válasz -Mosquito- #70863 üzenetére
Nekem lóg a tompítottban az izzószál. Hamarosan nyekk.
-
yodamastah
őstag
Ha sima gurulásnál szitál a kormány ott alapvetően baj van. Mindenképp figyelmet érdemel, még egy hegyes villaszögű sportmotornál is.
A jó állapotú kormánycsapágy megléte legalább olyan alapvető mint a jó féké. Ha felmerül a gyanú hogy baj van a kormánycsapággyal, azonnal érdemes foglalkozni vele!
40km/h alatt normális ha elengedett kormánynál elkezd nyolcasozni a motor. Főleg egy sportmotor nem fog ilyen tempóban egyenesen menni elengedett kormánnyal.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Sziasztok,
A múltkori pályázás alkalmával yoda bogarat ültetett a fülembe, hogy kellene egy rendes csizmát vennem. Így most ebben szeretnék segítséget kérni.
Főleg sport csizma érdekelne ha netán jobban rákapnék a pályázásra, de azért egy hosszú túrán se legyen kényelmetlen, valamint jó lenne ha valamilyen szinten azért vízálló lenne.
Nézegettem pár gyártó termékét (Alpine, Dainese, TCX, Mugen, Sidi). Van valakinek tapasztalata ezek közül valamelyik gyártó termékével?
Ami így elsőre bejön azok a Sidi csizmái, bár az áruk elég húzósnak tűnik.
Ha esetleg van még olyan gyártó/termék ami megérne egy misét akkor tudnátok ajánlani? Illetve a tapasztalatokra kíváncsi lennék.
Előre is köszi!Üdv,
HorviHello darkness, my old friend...
-
Chrys_
addikt
Én IXS Estoril-t vettem, csak rövid ideig motoroztam benne esőben, nem ázott be, hosszabb tesztet nem csináltam. Száraz időben 4h-t volt rajtam, elég jó. És az ára sem túl magas.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Én a Sidi Mag1, vagy a vortice-t ajánlom. Ezek amik védenek csavarodás ellen is.
Nem olcsó, viszont jó drága. Nekem vortice van 3 éve. Nagyon elégedett vagyok vele."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
canniball
nagyúr
válasz Polemius #70839 üzenetére
Utóbbi fal mellett nem jó, előbbinek meg van egy olyan sejtésem hogy olyan ára van amiért maradok a tologatásnál.
Horvi!
Nem tudom most milyen csizmád van, én egy Forma Poker után vettem Sidi ST-t.
A rövid távú tapasztalatok:
+ jobb védelem
+ baromi jól szellőzik (még akkor is ha zárva a szellőző és ennek ellenére cca. 15°C-ban sem fázott benne a lábam)
+ cserélhető bizbaszok
- kemény a talpa, így jóval kényelmetlenebb, én túrázni biztos nem indulnék el benne
- árAz első utamon elkapott az eső, teljesen átázott lábfejnél, ajánlott lekezelni; azóta én is megtettem de (szerencsére) esőben azóta nem kellett motorozni.
-Mike-!
Az sajna kifutó (helyette jött az ST), így mérethiányos a paletta; kis- és nagylábúak nyerő helyzetben.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
Hogy őszinte legyek afelett elsiklottam, hogy te is említetted a túrázást.
Ezt csak arra írtam, hogy korábban többen is említették itt, hogy ilyen célokra is kényelmesek ezek a csizmák. Azt persze nem mondom hogy abszolút alkalmatlan, de az említett túracsizma szerintem erre jóval kényelmesebb.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Antibazsi
aktív tag
Sziasztok!
Tippetek szerint egy olaj - olajszűrő csere + állapotfelmérés / láncfeszítés mennyi időt vesz igénybe egy szervizben? Honda CBR600 F4i. Csak mert azt ígérték, hogy tegnap este megcsinálják a motorom és ma mehetek érte. Viszont a giroszkópos , GPS-es riasztóm szerint (ami már egy apró mozdításra is bejelez) a motor még mindig ugyanazon a szent centiméteren tartózkodik ahova tegnap délután leraktam a szervizben. Olajszűrőt, olajat vittem. Egyre jobban izgulok, hogy esetleg át fognak baszarintani , jobb esetben pár perc alatt lecserélik az olajat, de a szűrőt pl nem és hogy át sem nézik, de a díját kifizettetik.
Üdv, Balázs
-
Chrys_
addikt
válasz Antibazsi #70894 üzenetére
Milyen riasztó ez?
Közben találtam egy tesztet az ilyen gps riasztókról.[ Szerkesztve ]
-
Okosítottam a motort. Ha világít akkor mennie kell a ventinek. Ha világít,de nem hallom akkor van gond.
[link] -
Antibazsi
aktív tag
válasz Chrys_ #70896 üzenetére
Nekem ilyenem van.
Szerencsére ez nem 300€ volt. És korrekt app is van hozzá mobilra.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest