- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
V.Stryker
nagyúr
No, akkor néhány szösszenet a mai "két órás" Totalbike - Hungaroring villámtréningről:
- össze volt csapva. Az elején mi a lassú tempóval való manőverezéssel kezdtünk. Felmentünk a pályára egy szó nélkül. "Gondolom", hogy szokjuk a pályát, de igazából előttünk egyszer se ment végig az oktató. Azt se tudtuk merre menjünk az elején.
- Dög nehéz volt, nekem legalábbis ez a lassú tempós manőverezés. Kb. 10 kör után mondták, hogy ja, ott az emelkedőn is fel kéne menni és ott van egy rámpa, azon lassan át, majd vissza a lejtőn. Mondták, hogy mit hogy kéne, de nagyon rövid volt az idő.
- Ezután átmentünk a terepes pályára. Ott nem saját motorral, hanem két 125ccm-es kis kross-enduró motor volt. Tízünkre volt 2 motor és kb 20 perc. Elmondták mit kéne, itt meg is mutatta a srác. És ezek után észrevehetően ment mindenkinek.
- Itt rájöttem, hogykurvárabejön nekem a krossz motorozás. Minden percet imádtam, abból a kevésből. Olyannyira, hogy a végén még mentem plusz 3 kört. Kanyarban lábat kitéve cibáltam, minnél jobban tette ki a seggét, annál jobban húztam és vigyorogtam. Szóval ezt a témát szerintem még nem engedem el.
- Ezután visszamentünk a beton placcra a vészfékezést és a vész kikerülést csinálni. Ez volt a legnagyobb csalódás, mert a vészfékezés alkalmával kétszer tudtam menni. Kikerülést szintén kétszer. Ezek után mondta az instruktor, hogy álljak félre oda odébb. Aztán nézem az órát... Alig lesz pár perc múlva 10:30. Mondom mi van, nem olvastam el rendesen és lesz még egy feladat?!
Aztán kiderült, hogy ennyi volt. Én a 9:00 -11:00 -es csoportban voltam. Ennek ellenére 11:07 -kor már itthon voltam a XIX. -kerben.Szóval csalódás volt, mert inkább volt egy bemutató, de akkor minek volt fizetős. Eleve az időt nézve arányaiban egy drága okulásnak indult mondjuk egy két napos Hondás képzéshez képest, ami 35k-ért két nap, kajával együtt. És mindezek mellett a két órából szűk 1,5 órát csinálni.... nem fer szerintem. Akkor egy feladatot ki kellett volna hagyni és azt a kettőt pedig jobban, nyugisabban megnyomni.
Ezek után persze mondhatják,hogy pl a 6 órás képzéseknél nincs ilyen, de rögtön arra tudok csak gondolni, hogy akkor az meg 4,5 óra lesz?
Szóval részemről inkább a Honda Safety képzések lesznek a következők.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71304 üzenetére
A Hondás srácokat merem ajánlani, én még a régebbi, kétszintes rendszerben voltam, és nem csalódtam bennük. Tisztességesen meg volt tartva/kitöltve az idő. Ja, és mindent megmutatnak, és ami nagyon jó, nem saját motorral mész, szval ha valami nem adja ki, nem sokszázezres kárral indítasz, mert azok full ki vannak bukócsövezve.
Van náluk terep-képzés is... Bár azon nem voltam, még.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
Rohadt sokan vannak, es dog meleg van. Elso ismerkedos korok utan 50.2
Volt egy izgalmas kigyorsitas, hirtelen total keresztben voltam :/ -
Grillo
senior tag
Felteszem itt is a kérdést, itt többen vagytok.
Kaptam kölcsön egy kamerát kipróbálásra, ilyet.
Fel is csavaroztam a tükör szárára az adaptert, majd 2-3 órával később indultam volna, de arra már el volt törve a cucc. Gondolom ki kellett volna valamivel bővíteni a szárat, hogy ne feszüljön ennyire.
Na mindegy, így lett egy kamerám, amit most használni is szeretnék, míg meg nem érkezik csingcsungból a hasonló adapter.
Van hozzá egy sisakra ragasztható is, viszont most nézegetem a Nolan N102-t, és nem nagyon van hova, max a fejtetőre, ahol már épp nem éri el a felnyíló állrész. Valakinek ezzel tapasztalata?
Vagy rakjam inkább az első sárhányóra, és akkor minden látszik (vagy legalábbis az autók ütközője biztosan...).Ezek a 3M kétoldalú cuccok mennyire távolíthatóak el nyom nélkül?
-
baboss
őstag
válasz Grillo #71312 üzenetére
Én így raktam fel, amerre nézek azt veszi a kamera, ha a sárhányóra rakod akkor az fix kamera állás, és az út hibái miatt meg a motor rezgésétől a kép biztos remegni fog egy kicsit, viszont a sisakon stabilabb képet kapsz. Nekem van az elsős sárhányón és a hátsó csomagtartó aljára rakva rögzítő konzol, és tapasztalat alapján a sisakon a legjobb a kamera. A 3M kétoldalú ragasztó nekem elég sokáig bírta, az esőt nem nagyon szereti, kb 10 esős használat után kezdett elválni a ragasztó a sisaktól. Ezzel ragasztottam fel, ez már bírja az esőt is, egy hátránya van, hogy a sisakról nem lehet sérülésmentesen leszedni a rögzítő adaptert.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #71314 üzenetére
Asszony nem dontotte el hol akar nyaralni, igy meg en se tudom belefer e meg 80e a honapba. kisebb nyomason valamelyest jobb volt, 48.2 volt a legjobb. Majd lesz valami. Elmondhatatlanul faraszto ilyen melegben motorozni, a palya nagyon eros balos, kb kanyarbol rogton kanyarba mesz. Ugy elfaradt a kezem a bal huvelyk meg mindig tikkel
-
yodamastah
őstag
Fárasztó hát. Ha jól mész akkor a célegyenesben sincs már függőlegesen a motor, csak hátul kb 3 sec-et. Többi ledöntve végig Sokat kell kijárni és megedződsz Ha van kedved, jövő hét szerdán megyünk újra. Próbálom kisakkozni miért gyalulom le a gumit (geomoetria vagy nyomás). Itt egy 44es kör [link]. Azért remélem 43 még idén meglesz. 42 meg majd jövőre
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz yodamastah #71318 üzenetére
Ha az utolsó előtti balost kintebbről kezdenéd meg és kanyar után még maradnál kicsit bal oldalon már meg lett volna a 43 is.
-
yodamastah
őstag
válasz -Mike- #71319 üzenetére
Azt az utolsó előtti balost szerintem nem jó teljesen jobbról kihúzódva kezdeni. Sokáig tart amíg kihúzódsz, annyi idő alatt be lehet játszani szüken is. És ha így elrontva csinálod, az előtte levő kanyart sokkal gyorsabban be lehet venni. 125ös helyi menők is így mennek ha jól láttam. Bár a gixxer nem 125ös
A 43hoz lehet elég lenne 2esben menni (3asban mentem eddig csak). A motor erejét még mindíg nem használom. Viszont 2esben nehezebben lehet kezelni.
A gumi bal elejét meg valószínűleg a dupla balosban túrom szét.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #71318 üzenetére
Varj, en most kecskemeten voltam, nem kakucson. Kakucs kevesbe volt eddig faraszto, mint a kecskemeti.
A szerdat meg meglatom, a heten sok a tennivalo -
yodamastah
őstag
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #71323 üzenetére
volt egy kawás srác, az nagyon kente neki, ő 42 ment. egyszer már este felé beragadtam egy ezres gixer mögé, de az istennek nem lehetett elmenni mellette, mert egyenesben kijött az ereje mi számít kecskeméten jó köridőnek?
-
yodamastah
őstag
Kecsón 41 már nagyon jó idő 600-1000es sportmotorral. Supermotoval 40 eleje a jó idő. A kawás srác gondolom a piroskás motorral az egyik helyi menő lehetett. Ők mennek ilyen 41-42-eket. 43ig relatív könnyű lemenni, utána már kenni kell neki keményen. Nem tűnik soknak a 2 sec difi, de 41 és 43 közt elég nagy már a különbség. Sokkal nagyobb mint mondjuk 48 és 50 között.
Kakucs hasonló csak plusz 1 sec. 44et menni nem kell semmi extra. Lapon mész mindenhol és megvan. De a 42höz már nagyon precízen össze kell rakni a kört, és kellenek a jól megválasztott ívek, kemény kigyorsítások meg jó gumi.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
Van valakinek Transaplina - Transfogaras útvonalterve?
Jövő pénteken indulnánk. Nagyjából megvan az út, mégis jó lenne egy olyan, amit mostanában bejárt valaki. Összesen 3 nappal számolunk.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #71326 üzenetére
Tegnap jöttünk meg onnan, dobd fel a tervet és megmondom jó-e. Hol szálltok meg?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #71327 üzenetére
Nem lesz foglalt szállásunk. Tudnál tippet adni esetleg?
Kolozsvárról indulunk (itt van szállásunk) szombaton reggel Transalpina fele, terv szerint Argyasudvarhely körül keresnénk szállást, vasárnap pedig végig a Transfogarason majd haza.
Ez lenne az útvonal, de valamiért nem engedi a Bilea-tó - Nagyszeben útvonalat vissza észak fele Kolozsvárig.
Köszi!
Nektek milyen időtök volt? Volt valami para?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #71326 üzenetére
Két dolgot tudok javasolni.
Nagyvárad- Déva közötti szakaszt lehetőleg kerüljétek. Szinte végig félpályás, lámpával szabályozott útjavítás van rajta.
A másik kerülendő szakasz az Olt völgye, (E81 főút). A teljes román kamionforgalom ott megy át (legalábbis ez az érzése az embernek), 1 sávos, kanyargós féligmeddig szerpentin, előzni, még motorral is szinte képtelenség, de legalábbis állandó életveszély, és kb a 20. megelőzött kamion után feladod, és beállsz a 40-50-el tötymörgő kamionok közé.
Vadulni meg azért sem érdemes, mert záróvonal átlépésért a román rendőr azonnal elveszi a jogosítványt. Nem azért, mert szemétkedni akarnak a magyar motorossal, hanem azért, mert mindenkitől elveszik, aki átlépi a záróvonalat. -
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #71331 üzenetére
Nincs. Most voltam július közepén.
Egész pontosan, úgy emléxem, valahol Belényesnél kezdődik a cumi, de kitart egészen Déváig.
De ha hazamegyek, megnézem a tracklogot, hol csökkent le az átlagsebesség.
Gondolhatod, hogy mennyivel lassabb arra az út, induláskor a GPS azt írta, du 2 körül érek oda (beleszámítva a román időre átállást is), végül 6 körül érkeztem. Pedig általában hamarabb szoktam érkezni, mint a GPS által 50-60km/h átlaggal számolt érkezési idő."Nagyvárad - Kolozsvár"
Visszafelé arra jöttem. Sokkal jobb az út. Vannak benne hosszabb, többsávos szakaszok, az emelkedők majd mindenütt így vannak megoldva.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #71328 üzenetére
Nem tudom hányan mentek de ajánlott szállást foglalni! Délután/estefelé fogtok szállást keresni, nem jó ötlet! Itt nézzél körbe amit kell x és már dobálja is fel. A [link] vagy [link] Bp-ről indultok akkor inkább M5 le Nagylak ott Lukoil kút tankolás majd határ után egyből fel a Román autópályára A1. Majd E673 Facsádon tudsz tankolni vagy Déván ott megint fel az autópályára. Én inkább Szászsebes, Petrozsényben néznek szállást.
Csütörtök - Vasárnap voltunk kint, napsütés kb 25-30. Pénteken fogarason volt egy kis eső fel/le, szombaton 5x áztunk el kb 30fokban abból 3 lájtos 1 közepes 1nagy eső volt. Semmi gond nem volt, annyit leszámítva,hogy a társamat majdnem elcsapták előzés közben,ráhúzta egy hülye Picasa a szutykát.Hasznos:
Itthon váltsál Lejt ne kint.
Nix, nem kell motorra Románoknál autópálya matrica.
Nagylak/határokon kb 30-40percet fogsz szívni ellenőrzés miatt.
Trafipax van a pálya felett elhelyezett digitális infó táblák mögött. (hátulról mér)
Obársia Lotrului-Brezoi (7A) szakasz első 20-30km KATASZTRÓFA! Életemben nem jeleztem kézzel lábbal ennyi kátyút, rossz utat, kavics/homok/föld felhordást ezen a szakaszon. Utána már elfogadható a szakasz."Nos megvolt a Transzfogaras (itt már voltunk) és a Transzalpina. Borzasztó állapotban van Transzfogaras felmart, helyenként kátyú/javított utak.Motorozhatóság nem sok,látvány is csorbult az évek során. Ezzel szemben Transzalpina valami csoda, kb mint egy mini Glockner, csodás volt nagyon tetszett! Új szerű aszfalt, igaz fent a csúcson volt pár út felbontás 50-80cm széltében de kárpótolt a táj,látvány,élmény. Ami szembetűnő volt a románok még mindig nem tudnak bevenni kanyarokat, majd mindegyik lelopja és/vagy a szembejövősávba kanyarodik fel/le. Záróvonalon előz, index nélkül kanyarodik, tükört nem ismerik sokan. "
Vlevi:
Fura mi Brezoi - Nagyszebent simán abszolváltuk pedig volt karambol is.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Czimby
addikt
Van itt valaki aki 4.-én jön a ringre és el tudna hozni egy térdkoptatót a superzone-ból?
15.-ig nem postáznak mert szabira ment aki az ilyet intézi!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #71334 üzenetére
Oks, köszi!
M5 nem játszik, mert Kolozsvárt érinteni szeretnénk, ott várnak minket. 3-an megyünk.
A linkelt Transalpina-Transfogaras útvonal amúgy jó? Vagy máshol kellene elmenni?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Én sztem fogom magam és elnézek Parádsasvár felé utána meg Lillafüredre. Úgy sem voltam még szabin, mindenki tehet egy szívességet és elvégzi az én munkámat. Hajnalban indulnék mint melóba, a sallang részt ami Bp és kékes között van letudom hamar és még a kellemes időbe érkezek a jó részhez.
Gyöngyös - 24-es út, majd 25-ös-Eger, Felsőtárkány és Lillafüred. Vissza meg majd ahogy hozza a sors. 2 tank benzin.[ Szerkesztve ]
-
válasz StoneBridge #71338 üzenetére
Valami látnivaló esetleg a környéken?
GSP tartót felkötöttem, ma belerakom a telót, már napok óta fent van le nem esett, most súllyal tesztelem. Már csak app kéne, hogy navi alatt ne kapcsoljon ki a kijelző.Mindenképpen a parádsasvári részt 1-2x oda vissza békésen megteszem milyen. Mondjuk gondolom 60-ról nem is kell lassítani.
Csak kitolni tudom a világítást, de utána ki kell vennem feloldani. Halat nem lájkolom mióta majdnem megfulladtam.
Sopronba is várnak. Az nagyobb falat lesz, oda veszek matricát.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
-
válasz Grillo #71342 üzenetére
Kiváló, valamiért nem gondoltam rá. A google maps elalszik.
Megint lánc. Valvoline sem nyert nagyon. Ugyan úgy kb 200km és kenni kell. Valaki videózza már le mit ken. MErt én úgy ahogy a matrica is írja, ráadásul melegen, de csak ennyit bír ki. Elment a flakon 1-2 hét alatt.
-
doc
nagyúr
válasz Kolondrum #71343 üzenetére
lemaradtam az elozmenyekrol, mi van a lanccal? spray-t keresel?
mert akkor egyertelmuen S100
amiota kiprobaltam csak ezt hasznalom, jo idoben 1000 km-t is elmegy es az esot is nagyon szuperul birja
probalkoztam elotte castrolokkal meg valvoline-okkal, de sehol nincsenek az S100-hoz kepest -
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #71336 üzenetére
Én tuti nem mennék Kolozsvári kerülőt,inkább Szászsebesre tenném a gyülekezöt. Transzalpina Transzfogaras utad jónak tűnik, bár ugye fogaras (alja) nem igazán jó útszakasz. Az időjárás még mindig közbeszólhat és ha csak egy felé mehetsz akkor borul a bili..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #71336 üzenetére
Transalpjnán is voltam. Jobb az ut, mint a fogarason.
A transzfogaras eleje és a vége nem a legjobb minőségű aszfalt, van ahol kb. mogyoroscsokoládé.
A transalpina 2 ujabb, jobb minősrgű, de pár helyen még most készül. -
Tarill
őstag
üdv! 2003 előtti 650-es SV-re lehet bekötni fokozat kijelzőt?
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #71343 üzenetére
Nekem a maps sem alszik el. Mégakkor sem, ha nincs töltőre kötve a teló.
Talán az igo csinált olyat, ha nem volt töltőn, akkor bealudt, de amikor mkmdani akart valamit, felébredt.És persze a telefonomon az alvo modot sem kell babralni, mert a navigacio felülirja az alvo modot. Youtube videó is bealszik? Mert az kiba...., ha nem tudsz vrgigmézni valamit, mert elalszik.
Láncspré? Eddig mindig másfélét vettem, olyat, ami a közeli boltban volt.
De nálam birja a kiképzést, saccperkábé egy ezrest elmegy egy fujassal.
Én, ha lehetőség van rá, este fujom le, akkor van ideje rászáradni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs