-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Akkor tehát a héten kakucs. Melyik nap legyen p/cs? Nekem a péntek jobb, de egyedül nem mennék le, szóval a csüt is összehozhazó ha muszáj.
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #70251 üzenetére
Én tuti csütörtökön megyek, elvileg Ath-nak is jó a csütörtök. Gábornak asszem ma derül ki.
-
ath
senior tag
válasz Something_ #70252 üzenetére
Igen, en is csutortokkel tervezek.
-
canniball
nagyúr
Tegnap elkapott az eső, átázott a csizmám. Kellett nekem halogatni a kezelését... Vajon kitehetem-e a napra hogy gyorsabban száradjon? A bőrnek tudom hogy nem használ, de a Lorica fantázianév fogalmam sincs tulajdonképpen mit takar és hogy annak ártana-e a napsütéses száradás.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #70252 üzenetére
Jó akkor legyen csüt. Egyelőre 26 fokot mondanak ami mesés lenne.
szerk: Most nézem a honlapot csüt 13h-tól zárt körű rendezvény lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70255 üzenetére
Elmennek a p.csába, múlt héten még nem volt kiírva. Eringre menjünk inkább? Ja ott meg autós nap van. Tökönszúrom magam...marad kecsó...sajnos más nap nem jó, főleg nem az utolsó pillanatban.
Amúgy nekem még semmi sem biztos, ki az, aki nem lábon megy? Csak ha nem tud jönni a másik ember (ma kiderül) akkor legyen mivel számolnom. Persze ki kéne találni hova menjünk...kakucs de. nem jó, nagyon korán kell menni...ami nem is lenne baj, de rohanás van mindig, azt meg utálom.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #70256 üzenetére
Eringre nem szívesen megyek a majdnem új pirellikkel, széttépi mint állat Kellene eringezni valami kemény keverék hátra, mondjuk K3 racetec....
Nekem bármelyik nap jó a héten kakucsozni és az idő is jó a héten. Sajna a héten kecsón nincs kiírva motoros nap.
Én lábon mennék, direkt azért vettem pirelliket azt tesztelem hogy bírja gumimelegítő nélkül. (régen jól bírta).
Múltkor azért kerestem tréleres tártsat, mert nem volt műszaki a motoron. Azóta lett.
Esetleg kimehetünk délelőtt kakucsra, 8-13ig simán lehet annyit menni hogy fizikailag bőven sok.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #70257 üzenetére
Ez van. Nekem kecsó is jó, leszarom Yoda? Sajnos nem lesz autó úgy néz ki, szóval...csak ha tudok menni valakivel. Kakucs is jó, csak akkor 7-kor már úton kell lenni...
yodamastah: jaja, nekem a Metzeler K2 jól bírja, viszont előre oda meg K1 kéne Szóval mehetünk reggel kakucsra is, ha korán kelünk és tudunk térelerezni.
mod: akkor sajna nekem nem jó, maradok a seggemen
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70260 üzenetére
K3 csak mintásban van, Slickből csak K1 és K2 van (metzeler oldala szerint is). Én a slickről beszélek, azt nem tépte meg.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
togvau
senior tag
válasz -Mosquito- #70247 üzenetére
nem lehet. Tiszta. Csak protokollból eljárást kell indítaniuk, ami szerintük is eredménytelenül fog zárulni...
[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
Daywalker
addikt
válasz togvau #70262 üzenetére
Nézd, csak úgy nem foglalnak le semmit. Milyen protokoll? Mert a protokoll nem egy meghatározott valami, hanem valamire hivatkozni kell, hogy mi az alapja...szóval ez így kicsit kusza. Nem inkább őket kéne kérdezni, mint hogy itt barkóbázzunk?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
Itt a lényeg (már ha erre gondoltál).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
imibogyo
veterán
Ha jöttök Euroringre köszönjetek be. Mindenkinek tudok adni bambit, meg egy kis szerelni-valót...
Zárójelben, ha minden jól megy holnap talán már megpróbálhatom indítani végre a motort. Sikerült megjavítanom a benzincsapot, most már nem csöpög sehol. "Mindössze" egy új tömítést kellett esztergálnom, hogy jó legyen... Holnap reggel megkezdem az olaj, hűtővíz, benzin feltöltést és kiderül, hogy egy nagy halom ócskavasam van, vagy egy potenciális motorom....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Csüt eringen autós nyílt nap van, szóval ha csüt megyunk valahova az csak kakucs délelőtt lehet. Én kakucsot preferrálnám, ott még nem voltam, és ideje lenne már ezt pótolni
-
Teasüti
nagyúr
Öhm,
milyen átülni egy 160 kilós motorról egy 200/230 kilósra?
Nézegetem a 650/1250 S Banditokat, árban nagyon elérhetőek, tetszik a kinézet (sajnos a full idomszett elég ritka , de létezik ), van abs elől és hátul is (összekötött a fékrendszer is vajon?), szóval minden adott.
Csak a dög nehéz tömege bizonytalanít el kicsit.
A kis 160 kilós Kawámat úgy terelgettem az úton, mint egy biciklit. Tudtam kormányozni combbal, fél kézzel, hirtelen ellenkormányzásra feszes határozott dőléssel válaszolt. Egyszerűen imádtam hajtogatni a motort a csatornafedelek körül vagy a körforgalomban, stb.
Viszont most itt van ez a Bandit, amihez eddig csak képeken volt szerencsém: mindent tud amire szükségem van, 2007-től jó a dizájn, relatíve olcsó is, de nehéz. A kicsi 650-es is 200 kg.
Ez mennyire probléma egy könnyű sport-túra után?szerk: Gondolok itt főként a rutinpályás attrakciókra.
Gondolok itt a mindennapos balfaszkodásra, mikor lábletétellel kell visszanyerni az egyensúlyt mert ütközésig fordítottam a kormányt megforduláskor, vagy gyök kettővel kell araszolni, vagy egy erősebb gázadással kell kikanyarodni a kereszteződésben figyelem elvonással, vagy araszolásnál hirtelen satura elég erős leszek-e megtartani a motort lábból, hogy ne dőljek el mint egy krumplis zsák, stb. Jelzem a kicsi Kawánál ezek nem okoztak túl nagy meglepetést, egyszer sem estem. Nem mondom, párszor előfordult, hogy lábbal támasztottam meg rollereztem, de sose dőltem fel.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #70268 üzenetére
Nekem jó lesz a csütörtök délelőtt, szerintem Ath-nak is. Daywalker a szállítós autó miatt esett ki, nincs futós autója senkinek, aki éppen jönne.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #70270 üzenetére
Köszi, hogy leírtad mégegyszer, de gondolom elsőre is el tudta olvasni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Szerintem nem lesz probléma hacsak nem hagyod túlságosan ledönteni magad mert akkor az Isten sem hoz vissza Amúgy tapasztalatból mondom, én is egy 200+ kilós gépet terelgetek. Eddig egyszer volt olyan, hogy fel akartam vele dőlni álló helyzetben egy rossz helyen sikerült parkolás során. Még idejében megfogtam de azért kellett hozzá az erő de megoldható volt.
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz Teasüti #70269 üzenetére
A motorok jelentős része 200-210-220 kilós. Csak igazi balfaszkodással lehet elesni vele. Ha meg valahonnan ki akarod tolni pl akkor a motor mellé állsz kicsit magadra döntöd és kész súlypont jó helyen mi baj lehet? Egyébként meg nagyon sok egy szál belű motorost látni sport gépeken, nagy turakon, ha ők tudnak araszolni akkor mindenki. De már megint ott tartunk hogy ... ezt fórumon keresztül nem lehet sem jól elmondani sem megtapasztalni. El kell menni meg kell nézni rá kell ülni.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz tboldi #70278 üzenetére
Gondolom nem az volt a helyzet, hogy be volt fordítva koppig a kormány és első fékkel ráfékeztél utassal együtt, majd térdből kellett megtartani ~45 fokos szögben a motort Mert azt bibis lábbal tuti nem csinálod meg
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz tboldi #70281 üzenetére
Azért ne vicceljük el a témát. Mármint úgy értem, hogy kicsi motor után a nagy súlya mindenképpen érződik, de szerintem nem is annyira motorozás közben (persze másképp mozog a nagyobb, nehezebb motor, de ennek kismillió oka van, nem csak az, hogy nehezebb). Ellenben az ilyen helyzeteknél, meg tologatásnál nem kicsit számít. Amiért nehéz erre válaszolni, az az, hogy mindenki másképp éli meg és mások a paraméterei (magasság, mit bír el stb). Tehát univerzális válasz nincs, ki kell próbálni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mike- #70274 üzenetére
Jah, hogy a 160 kg az átlagon aluli volt?
(#70282) Daywalker
186cm és 76 kg. Nem vagyok nyeszlett, de azért testépítő sem.
A tologatás nem tartozott a kedvenc mutatványaim közé. Amíg meg nem mutatták hogy kell megfogni, meg picit magamra dönteni, addig csak bajor módszerrel ment a dolog. De azért rángatóztam vele nem egyszer kapun ki-be, meg szegélyen át - a haverok örömére.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Amíg csak magad felé döntöd a motort nem lehet gond.
De ki kell próbálni, aztán meglátod.(#70283) Teasüti: Igen. Általában ~200kg körül van egy nagyobb motor, a supersport kategóriában vannak "lefogyasztva" nagyon, de az ezresek ott is ekörül vannak.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #70282 üzenetére
Hű, nekem a GS500 a mai napig nehéz, igaz, én elég satnya vagyok.
A kis, teli tankolva 124 kilós, és amúgy is alacsony súlypontú csopperkémet imádtam ilyen szempontból. Na, meg az ülés kényelme miatt is. Azzal viszont motorozni volt sz*r, és nem csak a kis teljesítménye, hanem a "nem létező" fékei és futóműve miatt. Azzal nehéz volt akár 10 métert is egyenesen menni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Sok megírták előttem már, de én is csatlakozom. Nem az a +40 kiló számít, hogy hogyan tudod terelgetni kanyarban. Sokkal inkább a motor felépítése. Africa Twin kicsit nehezebb, magasabb, satöbbibb, mint a DL-650-es, mégis könnyebbnek érződik menet közben.
Ha meg eldől, akkor hidd el, adrenalinból felkapod a 300 kilós dögöt is, azzal nincs probléma -
V.Stryker
nagyúr
Na addig addig, hogy én is rendeltem egy Kettenmax lánc tisztítót. Főleg, hogy most akciósan 5k.
Attól kérdem, akinek van ilyen, hogy láttam olyan videót, amin csak rápattintották és használták, de láttam olyat, hogy ollóval méretre vágták a sörtéket (:0:30-0:50 között), ami nekem logikusnak is tűnik. Ti is méretre vágtátok a sörtéket?
Van az a helyzet, mikor motor nélkül is fel tudok dőlni. Csak sörmennyiség kérdése.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz Teasüti #70283 üzenetére
184/94 vagyok, de a busát gödörből kitolni nem olyan jó, főleg hátrafele De pl. Mosquito Hondáját egyszer tologattuk odébb kakucson tavaly a sík parkolóban és az rosszabb élmény volt. Motortól függ.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz V.Stryker #70287 üzenetére
Holnap hazafelé beugrok én is hozzájuk. Már fel akartam dobni, de nekem kb 250km után a lánc fényes. Pedig újabban lemosom amennyire tudom fémtisztára és castrollal lekenem. No de ilyen futással nem ezzel akarom eltölteni a reggelemet főleg, hogy nincs se emelő se közép sztendó.
-
tboldi
nagyúr
válasz Daywalker #70282 üzenetére
Ezzel egyetértek, csak gondoltam, hogy ebből a szempontból valamelyest szélsőségnek számítok. Vagyis ha nekem ilyen lábbal nem okoz különösebb gondot (és ezzel nem azt mondom, hogy nem is fordulhat elő), akkor a kollégának sem jelenthet valószínűleg problémát a dolog.
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #70287 üzenetére
Bizony érdemes méretre vágni mert a gumi tömítőgyűrűket ki fogja kezdeni a kemény sörte! Inkább szélesebb laposabb tálcát tegyél alá ill. a lánc alá rongyot tegyél ha leverné a sok dzsuvát az fogja fel.
Úgy, hogy xar a Castrol.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #70294 üzenetére
Én most legközelebb Mol-ra fogok átrongyolni motorolajnál és lánckenőnél is. Amúgy 1600 forint a mol láncspray....
Olajat is itt találtam legjobb áron.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
canniball
nagyúr
Szuperzöld!
Más.
Tanktáskát használókhoz kérdés: bankkártyát, telefont stb.-t hogy teszitek bele? Létezik valamiféle "antimagnetikus szütyő" vagy ilyesmi ami megvédi ezeket a mágnesek okozta esetleges károsodástól?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Babzsákfotel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs