- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Mikrotik routerek
- Linux kezdőknek
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz runner 125 #70800 üzenetére
Igaz valamivel csak összerakták.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Na az elmúlt 2 napban ki hány km-t tolt le? Azért láttam rövidnadrágos nagyrobogóst.
Tarill! Ha hornet és tényleg nincs keret fiatal motorra legalább 2000 utánit nézzél húú talán a kerék mérete a kulcs sajnos ennek mivel nem volt célpont vásárláskor a minden sarkon megfordulása miatt így nem olvastam utána. Kollégám megvette a legolcsóbb 2000-es példányt ami milyen meglepő 30.000km-t futott és olasz. Mára a motorra nem lehet ráismerni. Át lett festve erre fény derült, a kari is befolyt olajba benzin került, venti nem kapcsolt, lánc gumik gatya volt, kormánycsapágy kuka stb. Eltelt 1 év a szűk keret miatt és olyan motor lett belőle ami tényleg ha nem tudom mi volt előtte megeszem, hogy most tényleg csak 38.000km-es. Gyári színt és matricát is kapott. Csak azt akarom mondani, hogy minden szétesett rajta, de a blokkja gyönyörű hangú annak ellenére, hogy biztosan tekert órás.
Az SV az V2-es és nézz be a kipuf csonk alá, nem tartod csúnyának?Akkor én nyertem, ott rohad napok óta ahova leraktam. Fél méter magasra felverte a sarat a ponyvára az eső, jó is lesz levenni.
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
egy 2000 év körüli 600-as Hornet jobb választás volna egy szintén 2000 év körüli 650-es SV-nél? vagy ki mit mond?
-
baboss
őstag
válasz Kolondrum #70811 üzenetére
Tegnap esőruhát vettem fel rá. Ma nem, el is áztam, kivan akasztva a teraszra száradni, remélem reggelig a szél kiszárítja. A cipőkhöz használt impregnáló sprayt lehet használni a bőr ruhához is ? Reggel a csizmát és a kesztyűt hajszárítóval próbáltam meg valamelyest kiszárítani, nem igazán jött össze.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Geresics
addikt
A szokásos hosszú videók után gondoltam csinálok valami mást is. Ezúttal egy nagyon rövid (48 másodperc! ), de annál hasznosabb videóval jelentkezünk!
Előfordult már Veletek, hogy sok hosszú tili-tolival tudtatok csak megfordulni egy szűk helyen? Persze olyankor szakad az emberről a víz! Inkább fordulj meg másodpercek alatt, és már hűtheted is magad az áldásos menetszéllel!
#MotorosTippek - 180 fokos fordulat, avagy hogyan forduljunk meg szűk helyen?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Polemius
aktív tag
válasz Tarill #70828 üzenetére
Az enyém 2002-es, 600-as, naked. Már egyenes vázas, de még légolajos, karbis.
Leginkább arra ügyelj, hogy a gumis fele maradjon alul, az ülés meg fent. (De ha mégsem sikerül, gyári alkatrészek is gyorsan beszerezhetőek, nemrég teszteltem. )Mentem vele 35+ melegben, és ha megálltam, nyilván érezhető volt a plusz fűtés a lábamnál. De ez vizesnél is így lenne, és beöltözve amúgy is egy pillanat alatt szakad rólad a víz ha megállsz...
A forró napokon sem vettem észre semmi problémát, nem volt fura hangja, váltón sem éreztem különbséget. Ha nagy melegben sokat araszolnál, akkor nyárra esetleg tehetsz bele olyan olajat ami elvileg jobban bírja (pl 10W50). De a kézikönyve is kitér erre.
Egyébként tudomásom szerint a 600-asnak típushibája nincs, hacsak az nem, hogy a szélső gyertyák állítólag beázhatnak. Ezt nem tapasztaltam, de azt javasolják, le kell szigetelni ellene. A nagybanditnál előforduló váltó búgás sincs. Nekem 3 év alatt 2 db helyzetjelző/féklámpa izzó ment ki eddig, meg pótoltam/cseréltem elhasználódott dolgokat (farokidomon patentszemet, lábtartó gumit). Ja, meg a jobb oldali utas lábtartó lötyögött. Ezen kívül csak kopásnyomok (meg persze a dőlés, szerencsére nem borítottam nagyot rajta). Szerk.: meg 2 akkut cseréltem. Az első még amivel vettem, lehet hogy rajta hagytam a világítást. A másik egy Varta volt (éppen kifutva a fél éves gariból), ami előre felsavazott-töltött volt. Utólag, a fene tudja mennyi ideje állt a polcon úgy...Vásárláskor a szokásos, általános dolgokra érdemes figyelni, és vinni szakembert. (Kormányvégsúly, kipuff, tükör, index, első sárvédő eleje, farokidom mutatja dőlt-e, markolat, lábtartó gumi, lábnál, ülés alatti váz alatti váz festésének kopása, ülés huzatának állapota, utas lábtartó állapota pedig, hogy mennyire van elhasználva.)
Ha hosszabb távokat tervezel, érdemes elgondolkozni a S verzión, a gyári félidom szélvédelme biztosan jól jön majd. A kerek lámpa meg (szerintem) szebb, és arra is lehet tenni túra plexit.
Érdemes olyat keresni, amihez adnak doboztartót, dobozt, bukócsövet. Ha utóbbi nincs rajta, ez legyen az első amit ráteszel.
Na meg ha akad, akkor magyar forgalomba helyezésű, első tulajos gépet...Egyébként kezes motor, nem ugrik ki alólad induláskor olyan könnyen (az sv a V miatt ugye jobban meglephet), olyan 3e rpm-től érzi jól magát, 5e és 7e környékén érezni hogy több erő jön.
Megjegyzés: az enyémen kissé lötyögős az oldaltámasz, valószínűleg az első gazdája rendszeresen a Geresics által is mutatott módon forgatta a garázsban.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #70752 üzenetére
Jó volt én élveztem, sokat tanultam belőle. A majrécsík lejjebb ment de még van hova fejlődni bőven
Hello darkness, my old friend...
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #70779 üzenetére
Beiratkoztam a tréningre, hamár csak aznap érek rá pályázni, utána 2 hétig tuti nem.
-
Polemius
aktív tag
Sopron környékén nincs valaki, akinél le tudnám cserélni az olajat/szűrőket?
Olaj, szűrők megvannak, csak hely, edény kellene amit összekoszolhatok + pár szerszám (utóbbit mondjuk tudok vinni magammal).
Viszek pár sört cserébe.Tarill:
Ökölszabályként a következőt tudom javasolni:
Döntsd el, mennyit szánsz motorra, külön számolva a felszerelés (sisak, ruha) árát, az átírás és első szervizelés (olaj, szűrők) költségét, hogy megkapd mennyi jut a motorra. Aztán ehhez írj hozzá még 100-150e Ft-ot, avagy ennyivel lentebb kezd keresgélni. Mert a végére úgyis többért fogsz venni, mint gondoltad. -
-Mike-
addikt
válasz Something_ #70842 üzenetére
Majd beszámolhatnál róla milyen volt, ha megéri augusztusban lesz még egy tréningjük akkor arra elmegyek.
-
El kell mesélnem és nem volt kamera! Még jó, hogy nem velem esett meg. Épp ezért körbe szoktam nézni mielőtt elsőnek kihajtok.
Ponosan itt álltam. A busz helyén egy kisbusz volt és kb ebben a pozícióban volt amikor is megjelent a kamion mellette és mint az állat elrobogott. Ahogy azt kell elkapta és letépte az elejét, arrébb is rántotta, repült minden. Busz megáll mindenki lefagy. Majd a fazon észhez tért és elkezdte üldözni a kamiont aki eközben elslisszant az M3-felé. A kihajtón is láttam, hogy dudál neki és hol jobbról hol balról jelez neki álljon meg. Azt a kamiont nagyon meg fogják bszni mert masszív piroson jött át és vagy nem vette észre a balesetet, vagy nem akarta észrevenni. Ha ott motor megy az lehet, hogy a kerekek alá kerül.
-
emre
veterán
homemade fékbetét csere, a lényeg látszik eredeti video
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Futás, futópályák
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Diablo IV
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen