- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dellfanboy
őstag
válasz Tarill #73204 üzenetére
en voltam olyan turan Angliaba, hogy meg a 100e alpin/Sidi is beazott, sott itt Hollandiaba is 1x 2x kapott el olyan eso hogy rongyig aztam, eso ellen a kulso eso csizmak a legfaszabbak, gugliz ra pl shox free, vaghy akar a lidl-bol
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
polimorf
tag
válasz Tarill #73204 üzenetére
Nekem ez van, Tökéletesen vizálló bármilyen esőben. Könnyen felvehető és kis helyen elfér.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Tarill
őstag
Meggyőztetek akkor probiker speedstar lesz meg veszek hozzá ilyen esővédőt
-
demars
addikt
Életre kelt a motor!
Még az idomokat kell feltenni, meg hátsó konzolt, ilyesmit. De minden világítás, stb működik. Van töltés is.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Előző tulajnál belemászott valami állatka. Össze rágott mindent, aztán csak leszigetelte. Eddig birta... Láttuk a kis fog nyomokat.
Nem szerelő csinálta, hanem haverral és öcsémmel hárman, ahogy volt időnk rá.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #72927 üzenetére
Írtam a MotorOázis-nak, és ezt a választ kaptam:
"Sajnos ezt a típust nem hozzuk Magyarországra, mert nincs rá igény. Egy kezemen meg tudnám számolni, mennyien keresték idén. Sajnos a gyártól nem tudunk 1 db-ot rendelni. A minimum rendelhető darabszámot (méretenként és színenként 6 db, tehát összesen minimum 30 db) gazdaságtalan, üzletileg indokolatlan megrendelni.
Az ára 59.000Ft lenne."
Azért elmennek a 'csába... 2016-ban, az internetes rendelések világában ne mondja nekem, hogy nem tud 1 db-ot rendelni!
Azt elhiszem, hogy minimum 30 bukót kellene rendelnie a maximum kedvezmény eléréséhez, és így túl kicsi volna a haszna, ezért inkább nem is foglalkozik vele.
Vagy legalább mondaná azt, hogy csak tavasszal rendelnek más típust, és ha akkor még kell nekem a bukó, akkor hozzácsapják...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Nyilván mindent értesz. Inkább menj még pár ezer km-t a gumiddal, és okoskodj abban a témakörben...
Amúgymeg a gyártónak van hivatalos magyarországi kereskedője. Kihez is kellene fordulnom, ha nem hozzá? Talán hozzád?
Nyilván meg fogom oldani a bukó-kérdést más úton, ha így nem megy, csak tudod van, aki szívesebben rendel magyar embertől, mint külfölditől...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chrys_
addikt
válasz Geresics #73213 üzenetére
Erről van szó?
188€ szállítással együtt Magyarországra, és még akár Paypal-fizetés is megy. 3-5 napot írnak a szállításra, de ez a szállítás startját jelenti. -
HSM
félisten
válasz Geresics #73215 üzenetére
Csupán azt nem értettem, miért kell kígyót békát kiabálni rájuk, amikor igazából fogalmunk sincs róla, milyen feltételekkel kapják. Mivel ők hivatalos viszonteladó, ők nem vehetik meg csak a gyártótól, míg te nyugodtan rendelhetsz bárhonnan a világból. Értsd, sanszosan te könnyebben szerzed be magánszemélyként, mint ők hivatalos forrásként. Erre próbáltam célozni.
Amúgy a gumim remekül megvan, így, hogy nem tudtak az indulás előtt megfelelő cseregumit adni, végülis megspóroltam az új gumimból eddig ~4000km-t. Nem panaszkodom. És még használható a régi.
-
Tarill
őstag
válasz -Mosquito- #73212 üzenetére
44
-
IMIIKE1998
őstag
Előbb-utóbb meg kell próbálnom megint nyeregbe ülni, mert így már fóbiám van minden benzinmotoros járműtől, félek a hangjuktól és nem akarok megbolondulni. Kezdésnek szerintem megpróbálkozok a garázsban pihenő röpsúlyos babettával. Annyi kérdésem lenne, hogy mennyi időbe telt nektek megtanulni váltani? Nekem még sosem volt váltós gépem, ezért kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz IMIIKE1998 #73220 üzenetére
A motoros oktatás tapasztalataiból kiindulva kellett kb 10 perc a dologhoz ha a kuplungos váltásra gondolsz.
Hello darkness, my old friend...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #73180 üzenetére
Köszi a jókívánságokat! Hogy a 250-t hamar kinövöm? Lehet, de suli mellet tuti nem akarok semmit amit ettől többe van fenntartani! Az éves kötelezőm is csak 5390 lesz a KH-nál. Most már azt is tudom, hogy a V blokkal fogok a későbbiekben is barátságban maradni, talán majd egy SV650... esetleg egy Raptor suli után .
Ezeknek a kicsi, lámpára/kormányra erősíthető plexiknek van értelme? Vagy különösebben nem nyújtanak semmit csak díszek!?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
IMIIKE1998
őstag
Régebbi endorokból mi az, amit még megvennétek(van hozzá alkatrész) és minőségi(nem javíthatatlan kínai cucc). Illetve egy off kérdés: Ha leteszem az autóra a jogsit, akkor vezethetek 125 cc-ig váltós motorokat?
-
Horvi
őstag
válasz IMIIKE1998 #73224 üzenetére
B-s jogsival 50ccm a max amit vezethetsz. Ha van B125-d akkor vezethetsz 125ccm gépet, hogy váltós vagy sem az ilyen szempontból nem számít.
Hello darkness, my old friend...
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #73220 üzenetére
Annyi kérdésem lenne, hogy mennyi időbe telt nektek megtanulni váltani?
2-3 perc kb. A kezelőszervek helyét és a fokozatok kiosztását (125-ös ETZ-n: 1-N-2-3-4-5) tudtam fejből már régóta, illetve autót is már megtanultam addigra vezetni. Szerintem ez is segíthet, hogy motoron könnyebben ráérezzen az ember fia a gáz-kuplung együttes kezelésére.
Apum elvitt az utca végére, majd átadta a stafétabotot. Először csak elindulás, megállás 1-esben, aztán már mehetett a 2-es, 3-as is.[ Szerkesztve ]
-
Na majd holnap. vömm vömm!
Micsurin! Oooh nem az a költség dehogy az! Etetni kerban tartani, fumi, lánc stb.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz IMIIKE1998 #73227 üzenetére
amelyik ötvenes 70-80-at megy, az nem SMKP, hogy 100% road legal legyen arra is rendszám kellene.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #73229 üzenetére
Tudom, csak megütötte a szemem.
Lánc csere lassan időszerű is lesz ránézésre... tavasszal tuti csere, azt nem tudom simát vagy milyen gyűrűset lenne érdemes feltenni rá. Erre valami tanács, esetleg a kis plexire valaki?..Megunás meg nem mostanában lesz, ma még barátkoztam vele... kis 150km-es barátkozó út, ég és föld a kis 125-ös után!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #73227 üzenetére
Annyival egészíteném ki kcsa kollégát, hogy az 50ccm az (hivatalosan) max. 45kmph.
Micsurin!
A plexi szerintem nagyon motor és motoros függő, így leginkább akkor tudod meg ha te magad kipróbálod.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Grillo
senior tag
válasz IMIIKE1998 #73220 üzenetére
Ahogy kolléga is írta, kb. 10 perc alatt természetes volt, 15 év autó, és 4-5 év robogó után.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem kell ahhoz 2 szezon. Tavaly ugyanilyen blokkos Hyosung GV250-es csopperben is gondolkodtam, de egy másik motoros fórumon szerencsére lebeszéltek róla (meg rohadt kényelmetlen is ülni rajta). Szerintem azt már széthajtottam volna... .
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
Összeraktuk végre. Egy kis próba út is belefért.
Még a kis garázs ajtót kell összehoznom, hogy esztétikus és jó legyen aztán meg van mindenem.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #73234 üzenetére
Ma eléggé meg volt hajtva 4 litert "számoltam"... Napi számláló + teli tank, majd mocizás végén megint vissza a kútra és 4 liter ment bele. Szerintem ez elég jó!
Lesz még a láncon kívül költség... Hiába van alig km a gumikban, nem vagyok elájulva ezektől a Pilot Activ gumiktól...@kcsa: Psszt! Kitudja! ... Bár azzal már az első alkalommal amikor az M0-ra felmentem éreztem nem lesz hosszabb távú a kapcsolat.
@bogyo112: Nekem gyakorlatilag minden ismerős csak ajánlotta a kis Hyot, és pont megbízhatóság terén. Fura...
@canniball: Oké köszi, akkor szerintem felrakok majd egyet!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #73239 üzenetére
Szó sincs róla, hogy rossz lenne, sőt!
Csak olyasmi a karakterisztikája, mint anno a kis csopperemnek volt: csak nyélgázon (nagy fordulaton) van benne erő, nyomaték kevés. A kis Honda sem köszönte meg a nálam töltött 19 ezer kilométert digitális gázkezelés mellett. Végül egy GS500-at vettem (a 48 lóereje éppen beleférne az A2-be is) és egyenes úton, előzésnél bizony kell. 120-nál meg mindössze 6000-et forog, nem kell kínozni hozzá. 100-120között hajtva a GS is kijön 4,0 literből százon.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
IMIIKE1998
őstag
Egy enduro amúgy mennyit zabál normál használattal? 40-50kmph-val terepen használva.
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #73238 üzenetére
Látod... Így jártam. Igazad van, örülök, hogy nem lett nagyobb baj. Ha nem most áll meg, még le is éghetett volna. Tudom.
De ez a része legalább most jó és nem kell emiatt aggódnom.
Ami bassza a csőröm, hogy megint a fasza hétvégén szereltem. Majd amikor szakad az eső meg hideg szél fúj akkor minden pöpec lesz.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73240 üzenetére
Most vitatkoznék veled... 120-130-nál közel sem vagy nyél gázon a kis GT-vel... 120-nál olyan 7, 130-nál kb kerek 8 ezret pörög a blokk, nem hiszem, hogy ez annyira kínozná.
Csak olyasmi a karakterisztikája, mint anno a kis csopperemnek volt: csak nyélgázon (nagy fordulaton) van benne erő, nyomaték kevés.
Szerintem 250-hez képest kimondottan nyomatékos , alacsony fordulaton 5-6.000-ig pedig az alapján amit egyik évfolyamtársam GS500F (Igen szerintetek az a randa burkolt... ) gépén tapasztaltam még talán több is benne az élet.
"100-120között hajtva a GS is kijön 4,0 literből százon."
Örülök neki, de annak még jobban, hogy a kis Hyot nem tudom tovább kergetni remélhetőleg mint 4 liter!
"[...]és egyenes úton, előzésnél bizony kell."
Hmm nem tudom, nem hiszem, hogy a kis GT-vel országúton normál körülmények közt gond lenne az előzés adott esetben 90-es megengedett tempónál ugye. Utasról persze itt nem beszéltünk! De nyilván a nagyobb mindig többet tud. De továbbra is elégedett vagyok a géppel, hogy váltok majd e előbb vagy utóbb ? Még szép! De addigra korlátlan jogsi és nem diákmunka... (OFF)Talán meg lesz a CCNA és valami jó kis állás mellé. Na akkor majd lehet már válogatni. (/OFF)más: Ami viszont nagyon meglepő az a motor felfüggesztése, az valami isten császár!
Gondolom rég szétrágott cupák a téma de... A levegő-olaj hűtéses motor a szintetikus vagy az ásványi olajat szereti jobba? Vagy nincs különbség? Csak mert a kis Kymco valamiért a szintetikusba belekortyolt anno mindig... és az is levegő-olajos volt.
Fékfolyadék cserénél a DOT számon kívül kell figyelni valamire? Vagy a legelső akár
áruházbana kezembe kerülő megfelel?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #73244 üzenetére
A naked Hyosung biztos jobban megy, mint a GV250 csopper ugyanazzal a blokkal (más áttétel, más súly, stb.), annak konkrétan úgy 125-130 a valós végsebessége. Itt kevés híján 10000-et forog.
Nem a gépedet becsmérlem, csak a saját példámat írom le: teljesen elégedett voltam a kis 125-ös Hondával, csak ciki volt, hogy néha a konstans nyélgáz (90-100) is kevés volt ahhoz, hogy a román kamion utol ne érjen. Gondoltam váltok, és veszek valami 250-est (a 20 LE-s Honda CBF 250, illetve a 27 LE-s Hyo kis csopper volt a képben, mert qrva jól néz ki!). Elég az nekem, ha 15-20-szal gyorsabban fog menni, mint a kicsi. Valóban ekkora tempóval járok a GS-sel (120 körül országúton), de az a 250-eseknél (főleg a gyengébbik Hondánál) szintén csutka gázt jelentett volna, a GS-en meg pontosan félgáz. A várható élettartam miatt nem mindegy, plusz néha jó, ha van egy kis "tartalék" is a motorban. Használd egészséggel, vigyázz magadra, és ha a korod miatt leteszed a korlátlant, akkor majd úgyis veszel erősebbet (főleg ha utassal is túrázol).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73245 üzenetére
Csak reagáltam rá, tudom miről beszélsz a Quannon egy kis 5 sebességes levegős blokk volt vagy nyeleztem és maxra pörgettem vagy a 308-as busz a régi Fótin lenyomott....
CBF250 az megint érdekes egy kis gép... de a kis Hyot közel se kell nyelezni, hogy szépen haladj egy azéárt kényelmes 120-al, lehet a GS500 sokkal jobban bírná... de nekem az nem játszott mert egyáltalán nem tetszett. [link] 7300-ná adja le a legnagyobb nyomatékot, tényleg nem kell nyelezni annyira.Erről a kabátról van valami véleményetek? A mostani Rush-t szeretném lecserélni. A sisak szerintem továbbra is elég ehhez a géphez is nem hiszem ettől kéne komolyabb... (HJC IS17) de ez a olcsó kabát cserés lenne szerintem.
Vagy még a Shoxban néztem a Factory Evo-t, de a Shox termékektől nem vagyok elájulva... Shoxos kesztyű egy szezon volt... A Rainers Octanemban már estem tenyérre mégse szakadt, vagy sérült a bőr...
Vagy inkább ebbe a kabátba tegyek minőségi protikat és külső gerinc védő (Akkor UFO esetleg?!)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73245 üzenetére
Kövekező állomás egy Busa lesz Bogyo, igaz? Csak h legyen tartalék.
_
Hétvégét Ausztriába töltöttük, gurultunk egy lightos 500-ast, így át is fordult a 20k km.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz Micsurin #73244 üzenetére
Van egy manual ami megmondja. [1-4-es menü] - Persze írja, hogy prémiumot használj meg ott az API szint is, amit már a castrol is tud, de mondjuk egy motul (5100 10w40) több ilyen minősítéssel rendelkezik, kérdés, hogy van e értelme, megéri e.
runner! Akkor épp bejáratódott nem?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #73248 üzenetére
Köszi,akkor az 5100 tuti jó? Nem fogja enni / elégetni mivel levegő olaj hűtéses blokk? Mert volt aki panaszkodott rá és a kis Kymcom is belehúzott mindig a szintetikusba. (Bár az durván csinálta már... 1 literből 2-3 decit lehúzott pedig nem füstölt.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest