-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
PoLizei
aktív tag
Nekem ezek a Gammatronix megoldások tetszenek legjobban, az SV-mre is ilyet vettem. 1db fény, ami különböző színekkel és villogásokkal mutatja a feszültséget, pontosabban azt, hogy megfelelő tartományban van-e az értéke. A kerek órák mellé nem akartam egy egérmozit, de én is szerettem volna látni, hogy mi újság a töltéssel. Viszont sajnos a kínaiaknál drágább.
P*L****
-
vlevi
nagyúr
válasz PoLizei #73654 üzenetére
Nekem van egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőm. Akkor szereztem be, amikor a kocsiban szarakodott az akksi (mint kiderült, tényleg az akssi volt szar, nem szívta semmi, csak éppen merült magától is). Motoron sincs gond a töltéssel, ezért csak magam megnyugtatására néha bedugom megnézni, mi a helyzet.
Ilyen bonyoult szerkezet:
A kocsi 1-2 tized különbséggel tartja a 14,3-14,5V közti feszültséget, alapjáraton, reflektorral, klímával is. Motoron már azért kell adni egy kis gázt, hogy a jóval kisebb generátor eleget termeljen.[ Szerkesztve ]
-
Arra kért egy moderátor ha írjam meg nektek, én kértem a HSZ törlést, mert kissé zavart a PÜ dömping és ez már csak plusz, láttam, hogy kicsi kell és nekimegyek itt valakinek.
-
Ferdzsoo
addikt
Hétvégén mentem barátom 2007-es SV1000-ével nagyon tetszett, nagyon jó motor az. Érzésre simán van benne olyan nyomaték mint az enyémben, még a gyári kipufokkal is brutál mit szól. Finom váltó, jó stabilitás, az a motorfék meg nagyonkemény amit a v2 1000cm-ad. Fékbetétet nem kell gyakran cserélni normál használat mellett... Az ülése nekem túl keskeny pedig nem vagyok egy nagy termet, de valszeg csak megszokás kérdése...
Jó gép az biztos, nemhiába filóztam annó a vfr és az sv között... kb csak a dobozszett és az ABS miatt döntöttem mégis a Honda javára...Elkészült a horvát videónk, 6gb-lett 18 perc 50Mbit/sec, a minőséget nem voltam hajlandó lebutítani.
Nem csak motorozás, hanem a komplett túrát foglalja össze..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #73659 üzenetére
Hát amit én különféle fórumokon olvastam az ezres SV-ről, az alapján minden, csak nem "qrva jó motor": a futóműhöz képest túl erős, túl brutális vadállat, ráadásul tele konstrukciós hibákkal (gyenge kuplung, stb). Aztán persze messziről jött ember azt mond, amit akar...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73660 üzenetére
Nekem ezek a dolgok nem jöttek le, persze nem nemtem vele csak 50km-ert kb.
Meg term. Ahoz kell hasonlítani amennyibe kerül. Érthető hogy nem olyan a futóműve mint a vfr-nek meg a fék is azért érezhetően más, de ne felejtsük el, 1/3 árába is kerül.
Abban a kategóriában szerintem bőven hozza a szintet... sőt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
Ez miatt vettem ilyen aljzatot, hogy a szivargyújtó helyére adott esetben több mindent lehessen csatlakoztatni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #73660 üzenetére
Hát ez nagy marhaság... Pont, hogy klasszisokkal jobb a futóműve, mint a kicsiknek, előző generációs GSXR technika, míg az összes 650-es futóműve inkább a 70-es évek technikai színvonalát idézi. A legtöbb kategóriatárssal együtt.
A "tele konstrukciós hibákkal" pedig kimerül abban, hogy az egyenletes járásért felelős rugós szerkezet a kuplungban gyenge megmunkálású [link], ami extrém vibrációt okozhat, de az alkatrész viszonylag potom összegből gatyába rázható és nincs vele több gondod.
[ Szerkesztve ]
-
Soha nem gondoltam, de hátha valakinek van tapasztalata. Mivel tömjem be az olajteknőn tátongó mutató ujj vastagságú lyukat? Imént voltam első hivatali utamon ahol le lettem pattintva, itt ugyan nem megy semmi gyorsan. Ebből kiindulva elhúzódik minden, de a motor kint van letakarva. Véletlenül sem akarom, hogy a blokkot nedvesség érje. Ez a szilikon jó lehet ha belenyomok egy kicsit a lyukba? Beindítva biztosan nem lesz és maga teknő elég magas, semmit nem ér majd a szilikon ami nem lesz cserés.
[link] - purhab? Gumiám?Sőt akkut is ki kell vennem.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Yoshida #73666 üzenetére
Röviden annyi, hogy perecelt egyet, ez "rendbe tette" a motor elejét(felni, telók) és valahogy felakadt a hasidom meg annak a konzolja(a konzol az olajteknőbe van csavarozva) és a csavar/konzol nem letört hanem kihajlított egy részt az olajteknőből. Kb akkor lyuk van rajta, hogy átfér az ujja.
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz Kolondrum #73665 üzenetére
Azt kellene megtudni, hogy Ők mivel ragasztják be a hasonló lyukat, mert utána még nem keveset mentek is vele!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
c4bB
csendes tag
ha jól értelmeztem,azért akarja betömni,hogy ne menjen bele a pára a blokkba a tárolás alatt.nem végleges megoldást akar,nem akar így menni vele.erre a célra tökéletes a duct tape.ennyi erővel minden gány,ami nem egy új olajteknő.
én pl tuti nem tömködném szilóval,meg hasonló ragacsokkal,nem adnék esélyt annak,hogy egy darab valahogy bekerüljön egy olajfuratba a későbbi használat során,eltömítse,aztán jelentős károsodást okozzon az elégtelen olajnyomás/mennyiség a blokkban. -
Jó köszi van egy pár módszer. Már ez a lépés sem azért lesz, mert magamnak akarok jót, hanem aki elviszi.
-
Geresics
addikt
Mikor a felvételeket készítettük, nem is gondoltam volna, hogy mennyire aktuális a téma ebben a fórumban:
S01E08 Casco motorra? DualVlog!
Egy jó kis kecskeméti gokartozás felé menet közben beszélgettünk egy picit, hogy érdemes-e motorra Cascot kötni? Érveket sorakoztattunk fel ellene, és mellette is, de a végén úgy is mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy szerinte megéri, vagy sem!
Szerinted megéri a casco? Vagy inkább más módon érdemes vigyázni szeretett motorunkra?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
félisten
Mi indokolja 13-14 éves 600-as sportmotoroknál, hogy 600-800eFt-ot kérjenek érte?
1mFt körül már sokkal fiatalabbak vannak, aminél el is hiszem, hogy nem fordult át az óra."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
yodamastah
őstag
válasz D1Rect #73681 üzenetére
Relatív kevés az eladó használt sportmotor, főleg a 2006-7 utáni időszakból, az újak meg nagyon drágák. Ha jó a műszaki állapota, akkor a 15 évest én sem adnám oda szarért húgyért. Egyes modellek ha jó állapotban vannak, akár egyre többet is érhetnek. Haveromnak van lezsírozva egy gyönyörű 996, pár év múlva tervezi majd eladni mert már egy ideje megy fel az ára.
Simán lehet egy sokkal fiatalabb szétütött motor rosszabb vétel, még ha nem is sokkal drágábban adják.
-
Chrys_
addikt
válasz Geresics #73680 üzenetére
Németországban van biztosítva a motorom Teilcasco-val 272€/év (150€ önrész) díjért. Vollcasco-val minimum 1130€/év (300€ önrész) lenne (a saját biztosítómnál ez már 1400€ feletti összeg). Mindkettőben benne van a kötelező biztosítás díja is.
Általános infó a casco-ról:
Teilcasco: lefedi pl. a lopáskárt, üvegtörést, jégeső, szél és tűz okozta károkat.
Vollkasko: kiegészíti a Teilcasco-t a saját járműben okozott károk, valamint vandalizmus által okozott károk megtérítésével.Én azt mondom, ha valaki vinné a motort, akkor vigye is és ne csak rongálja a próbálkozással, hogy a casco fizessen, mert a vollcasco-t fizetni nekem nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Chrys_ #73685 üzenetére
A fő kérdés, hogy mennyit ér a motor? Mert ha 5-10% évente a Casco, és csak teilcasco, akkor nem biztos, hogy megéri.
Én végül úgy döntöttem, hogy inkább riasztót veszek az éves díjon, mert kifejezetten a lopás miatt aggódom...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
Én nézegettem a netes kalkulációkat a motoros casco-ra, de olyan eredmények jöttek ki, hogy nem hittem el.
A legkedvezményesebb 8egy összeg, netes ügyintézésnél) simán kihozott nekem olyat, hogy az éves díj a motor vadi új értékének 15%-a meg hasonlók. Mellé 20% önrész még persze...
Majd bemegyek a biztosítókhoz is kalkuláltatni, mert nem hiszem el ezeket az összegeket.
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #73690 üzenetére
Motorra még nem kalkuláltam, de múlt évben kötöttem a kocsimra, először életemben cascot. Na majd lementem hídba mikor mondta az ügyintéző ( ismerős, évek óta náluk van több kocsi, lakás, stb biztosítva).
Erre nemrég csináltam netes kalkulációt a verdára és jóval kedvezőbb összeget dobott ki, ugyan annál a biztosítónál.
Azt írtátok múltkor, hogy motorra másképp számolnak, de kíváncsiságból azért kalkulálok majd, de szerintem csak tavasz környékén kötök, ha kötök.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
StoneBridge
senior tag
Ismeritek az álláspontomat casco ügyben. (a városban ingázásra használt Vespat is biztosítottam pár hete, annak ellenére, hogy annyiba lett majdnem a díj, mint a motoromra)
Véleményem szerint a nagyobb értékű motorhoz alap a casco. Ha sokat használod és egyszer beüt a baj, majd rájössz miért. Én már tudom, mert lenne egy kukázott gépem, ha tavaly nem kötöm meg.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Lipton
őstag
Az elmult napokban megjartam a Hochkoniget autoval vagy 4-5x oda-vissza... Ejjejjjj...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #73694 üzenetére
Idén? Szöges gumival akarsz menni? Ilyenkor bármelyik pillanatban leeshet a hó ausztriában.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lipton
őstag
válasz StoneBridge #73694 üzenetére
Nagyon szep ido van. Szaraz, napos, 13-19 fok.
Par het mulva tenyleg ho lehet itt es az nem 5cm.[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #73695 üzenetére
Ja, lehet hülyén fogalmaztam... május óta ment az Ausztria-túra szervezés, legkésőbb szeptemberig akartuk összehozni. Nem jött össze. Több embernél nehéz összehozni. Jövőre maradunk a max 2-3 fős túránál.
Hétvégén viszont Visegrád-Esztergom-Bajna-Tata kört tervezek. Úgy tűnik jó időnk lesz.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #73698 üzenetére
SENA 10S-t használunk, mert fontos volt, hogy egyszerre akár négyen is beszélhessünk egymással! Az olcsó kínai, vagy akár európai cuccok egyszerre csak 2 ember közötti kommunikációt teszik lehetővé, még akkor is, ha rá van írva, hogy 6 motoros, ugyanis olyankor Neked kell váltogatni, hogy kivel akarsz épp beszélni.
A felvételt pedig a kommunikációtól fizikailag függetlenül készítettük: külön mikrofont kötöttünk a SONY kamerákba, tehát a bukóban 2 mikrofon volt. (VízhangVisszhang azért van, mert cimborám mikrofonja közel volt a hangszórójához, és hangosra állította a hangszórót.)Szerk.: (#73700) kcsa köszi, jogos, javítottam!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Linux kezdőknek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Politika
- OLED TV topic
- Diablo IV
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen