-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz -Mosquito- #72603 üzenetére
Talán nehezen hozzáférhető a lánc, mint nekem a TDM-en.
-
HSM
félisten
válasz Tarill #72594 üzenetére
Ahogy a fórumtárs linkelte (#72595) CyberPunk666.
Szval lazán kell tartanod magad, és főleg a karokat. Ha súly van a kormányon, nem tudod irányítani sem kellően precízen a motort. Nyilván először ez igen fárasztó derékból, rá kell érezni, hogyan tudod tartani magad kissé előredőlve, de mégis kellően lazán. -
Imy
veterán
válasz Yoshida #72573 üzenetére
Ezt az FZ6S-et nézegetem, de ez még a régi, nem?
De nem írtál semmi hibát szinte.
-
mrhero
tag
Mosquito34, először arra gondoltam, hogy veszek tízet, kifúrom és a nyakamba akasztom, aztán rájöttem, hogy másra is jó lehet..
...mondjuk egyszerűbbé teszi a lánckenést. Otthon gondolom gyertyával világítaszgeresics, nem is rossz ötlet.
doc, köszi, megnézem a louis-t[ Szerkesztve ]
-
stereodead
csendes tag
Korábban feltettem már a kérdést, hogy milyen gumit ajánlotok Kawasaki ER-5-re, és többen is a Michelin Pilot Roadot és Pilot streetet említettétek, kiemelve, hogy a 3-as 4-es széria az igazán jó. Én viszont
110/70R17+130/70R17-as méretben csak az első szériából találok. Van egyáltalán ebben a méretben pilot road 3-4? Vagy ne is törődjek ezzel mert teljesen jó a Pilot street 1 is?fgsfds!
-
Lomha 8V
addikt
válasz -Mosquito- #72605 üzenetére
Persze, hiszen végül is áram nélkül is van élet, és tűzön is melegíthetem a fonott kalácsot.
-
Godmax
tag
Sziasztok! Tudna ajánlani valaki megbízható szerelőt Újpesten vagy közelében? Kismotorhoz, Yamaha DT 50 MX. Sajnos a hétvégén megfőtt a motor, valószínűleg nagygenerálra vinném. Tolva :/.
-
togvau
senior tag
Új láncot mikortól kell fújni lánckenő spray-el? Eddig kb 1200 km ment bele, és nem száraz, rajta van az a sűrűbb gyári kenőanyag, de kicsit csörög, terheléstől függetlenül, sőt mintha terheléssel kevésbé csörögne.
hitler, sztálin, micro usb
-
Godmax
tag
válasz nyogo83 #72620 üzenetére
Szia, köszönöm! Megkérdezhetem, hogy Neked személyes tapasztalatod van velük? Hallom, hogy drágák de én nem nagyon tudok ilyenben viszonyítani, nem volt még ilyen nagy szervizem, szóval ha bemegyek fogalmam sincs mi lesz a drága . Mit mondtok, mire mérnek most egy ilyet. Esélyes, hogy nincs olyan nagy baj egyébként, de mondjuk ha a hengerszettet cseréltetem mondjuk erre vagy ilyesmire?
(tényleg 50ccm-est amúgy nem találtam)
-
nyogo83
senior tag
válasz Godmax #72625 üzenetére
Nekem 2 haverom javittatta ott a motorjat (kb 5 eve) illetve egy motorszervizes jobaratom szokta hozza vinni a ketutemu motorokat ha komolyabb javitasra/gepmunkara szorulnak.
A negativ tapasztalatokat en itt forumon olvastam, fokent robogokkal.Pedig bizom benne, mert telen en is szetboritom a motort es ha ugy alakul, oda vinnem gepmunkara a blokkot.
-
Khaosz55
addikt
Hu bakker nekem bridgestone gumival van szerelve az MT07-em. 11 000km-nél járok és középen még 3,2mm a profilmélység. Nem hiába hívják ezt a gumit fakeréknek a Német fórumon. Cserés lesz akkor tuti olyan lesz ami inkább kevesebbet fusson, de tuti legyen a tapadás.
-
Godmax
tag
válasz #79335424 #72628 üzenetére
No igen, ez is benne van a pakliban. Ha tudnám hogy kell a dugattyút befűzni még lehet meg is próbálnám magam. És ugye ott van az is, hogy nem lehet-e mondjuk olcsóbb felfúrni (ha sérült a henger és esetleg nem csak a tömítés szakadt át). Nem tervem tuningolni, tartós megoldást keresek és nem magasabb végsebességet. Egyébként ha valaki járt már hasonlóképp, mit gondoltok, nagy gáz lehet (bár sejtem, hogy ezt látni kell)? Istenhegyin fölfelé megszorult, úgy fél óráig meg se mozdult, majd óvatos tolásra ugyan kiszabadult a dugattyú a szorításból, de nem indul. Marha mázlival hazahozta egy kollégám nekem a mocit autóval. Azóta nem értem még haza világosban, hogy kikapjam a gyertyát belekukkantani. Rúgásra van ellenállása is, hallom ahogy pöfög de ennyi. Hétvégén meglesem.
Az pedig külön kérdés, hogy miért szorult meg? Az olajat 1:40-re keverem, vagy picit sűrűbbre (pl ha a számítás mondjuk 120ml-re jön ki akkor 125-ös osztásig engedem a pohárba).
Bemelegedésig mindig füstöl, onnan épp hogy látni, tényleg nehezen észrevehetően valami párát, de azt mondanám, hogy nem. Eddig pöccre indult szivató nélkül, első rúgásra.
Mellesleg nem kizárt, hogy az előző tulaj berhelt valami szörnyűt, elektromosan voltak benne "érdekességek". -
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #72631 üzenetére
Bridgestone BT023 az indexet nem tudom de jól emlékszem F
-
válasz Bogyó bá' #72634 üzenetére
A szomszéd fazer mellettem az évben még nem ment 100-at sem. Lassan megeszi az időjárás. Itt a 10 motorból csak az enyém mozog napi szinten, a többi alig vagy párszor vitték el. Elég sokra rá lehet húzni, hogy garázsban tarott közben meg nagyon nem... Akadnak keveset futott vasak, az más kérdés, hogy ez mennyire káros ha kint áll, vagy ha simán csak áll.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Khaosz55 #72636 üzenetére
Hm, meglepve olvasom, nekem most az van fent, de egyelőre semmi panaszom rá, mitöbb VFR club-on sokan használták/ják, ott az ajánlott kategóriát képviseli. Többnyire 8-10k km alatt ráadásul mindenkinek elfogy.
Illetve az RC46 II egy időben ilyen garnitúrával jött ki újonnan.
Valszeg nem húzod neki elég tökösen.De a tapadásával nincs gondod? Mert az, h kevésbé fogy alattad, nem jelenti azt h rossz gumi lenne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #72638 üzenetére
Nekem is volt fent BT023 a VFR-en, és nekem sem volt gondom vele. De ennyit nem ment el azért. VFR nehezebb, az MT-07 meg kifejezetten könnyű motor. A súly is sokat számít.
Most a 8R-en Pilot Road 4 van fent, de még nem csúszott ennyire egyik gumi sem alattam mint ez.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #72638 üzenetére
Hát pedig húzom neki. Mt07-ben azért van nyomaték is. Nem kímélem persze nem vagyok egy őrült. Osztrák szerpentineken nem volt gondom a tapadással. Nem csúszott meg, inkább az én bátorságom hagyott alább a döntögetésben nyilván mert először jártam azon az úton és nem néha nem tudtam, hogy ez most 90 fokos vagy 180 fokos kanyar lesz.
Német MT07-es fórumon mindenki másik gumit ajánl. Azzal bátrabban lehet dönteni.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Khaosz55 #72641 üzenetére
VFR800 teljesítménye minden fordulatszámon nagyobb mint egy MT-07-é. Nyomatéktól nem kell hasraesni, a végtermék a teljesítmény.
Honda CBR650F vs. Kawasaki Ninja 650 vs. Suzuki SFV650 vs. Yamaha MT-07
[link]Lehet látni a nyomatékot:
És a teljesítményt:
A nyomatékos motor ad neked pl 4500-as fordulaton a sornégyes 650-el szemben (Honda) olyan 4 lóerőt. Ez a minimális különbség nem fogja jobban kiadni a gumikopást ezek között a motorok között ugyanolyan használatnál.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Khaosz55
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs