- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Sweet.tv - internetes TV
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- PHP programozás
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88046 üzenetére
Ezert kell v2 1000, vagy 1200. Az alul is combos.
Egy negyhenger ezer alul szerintem nem eros. Rettento hosszu az egyes. Ahhoz hogy eletkozeli elmenyed legyen, azt is le kell attetlezni. Szoval egy egykettes rc8 az alul olyat tol, hogy nem kell 300 al menned, hogy erezd, van ereje.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laca1212
őstag
Részletesebben?
(#88050) Teasüti:
A mágneseknél nincs semmi...különben nem tapadna... Matricát? az egész tankor matricázzam össze? -
Topiccsendőr
addikt
Egy szep karcolas stock 1 gen r1 el
A feltavnal felvillano olajszint (igen szint, nem nyomas) jelzo tipikus 1 gen betegseg (a vezlancfesszel egyutt), ha sokat van 13 000 kornyeken, a szelepfedelnel osszegyulik az olaj, mert nem tud visszafolyni. Nagyobb olajcsatornaval kikuszobolheto, ezt szoktak felfurni. Napi fast fact.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88051 üzenetére
V2-ből még nem találtam sporttúrát, ami tetszik. Pedig annak a hangja is jobban bejön, mint a sor4. Kawasaki Z1-essel felveszi vmi a harcot ár/értékben? Sokak szerint a kategória legjobb motorja.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Okuljatok a hibámból! Csapó 2.
Ma majdnem eltaknyoltam. Csak átgurultam egy autómosón, és a kijáratnál vagy elkapta a hátsó kerék azt a szegélyt, ami hosszában középen a padlón van (nem tudom milyen szerkezet az), vagy vmi qrva csúszós a padló, de a hátsó kerék úgy megindult oldalra, mintha jégen lettem volna.
És ezt egyesben kis gázzal. Minden nem létező krosszos tudásom latba vetettem, ahogy letalpaltam sarokkal, hogy ne essek el. És megúsztam. Érdekes élmény volt érezni a hátsó kereket elforogni kis gázon.
Na mindegy. Rerkesen mentem be és retkesen jöttem ki. Nincs egy működő nagynyomású kézi mosó a városban...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88056 üzenetére
Érdekes egy jószág. Sosem hallottam még a márkáról. Mi az a kerék a tankon? Mit kell ott hajtani? Benzinpumpát szíjjal?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
SV1000 nekem iszonyú ronda motor a fejidommal és a meztelen aljával. Mint egy nyaktól lefelé megkopasztott kakas.
Az egész SV sorozat rettenet. A full idomos változattal talán ki tudnék békülni, de nem a legjobb dizájn.
2017-es gép, nagyon komoly ez a kinézet:
[link][ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88055 üzenetére
Igen, persze, lattam a felveteleket rolad...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88064 üzenetére
És az utast hova rakom? És a dobozokat (ha úri kedvem úgy tartja)?
És hol van a szélvédelme (Z1000SX)?[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #88061 üzenetére
(#88062) Teasüti: Nekem pont tetszenek az éles, sajátos vonalai. Az alja tényleg szokatlan, hogy üres, de miután hozzászoktam, nekem már abszolút nem hiányzik onnan semmi.
Sajnos amit linkeltél csak egy amolyan "fan-art" (ami amúgy szerintem is tetszetős), a legfrisebb létező SV1000 évjárat kb. 2006-os.
Frisebb motor csak az új kacsacsőrös DL1000 ezzel a blokkal. [link][ Szerkesztve ]
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88051 üzenetére
Ezért kell nakedbikokat venni, pont erre vannak kitalálva, ott vannak az GSF1200 Banditok, GSX1400, XJR 1200/1300, ezek mind mind a nyomatékról szólnak, 80-100-tól olyan erő van alattuk ami minden igényt kielégít.
Hondának ott az X11 vagy a Yamahának a karbis FZS1000, tökéletes gépek mindennapos használathoz, alul és középtartományban nyomatékosak, felül is rohadt erősek, túrázni is alkalmasak utassal és csomagokkal.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Most komolyan megint ott tartunk, hogy 1000ccm/100LE alatt nincs élet? Nanemár!
3 nap alatt 2000 km-t tettem meg a 48 LE-s 650-es motorommal. Nem éreztem sehol kevésnek, egyedül a Szarajevó előtti autópályán voltam hátrányban a többiekkel szemben (900+ccm/75+LE a másik hámrom motor). Ja, versenypályán nem voltunk, a közút pedig nem versenypálya...
Néhol persze találkoztunk "autóversenyzőkkel", ott kicsit jobban ki kellett használni a motor lehetőségeit, de így is esélytelenek voltak, nem is értem néhány autós mire gondol, amikor elkezdi tolni neki...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #88072 üzenetére
Én a múlt heti, közel 2400 km-es erdélyi utamon kezdtem el kevesellni a GS-t. Érdekes, hogy autópályán teljesen elég volt a 130-140-es GPS szerinti utazóhoz, viszont a kanyargós, kamionokkal teli főutakon való haladáshoz jól jött volna még 20-30 LE.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #88070 üzenetére
Ertem amit mondasz, de egy 4 hengeres motor, ami 12-13 at forog, annak altalaban annyira elhuzzak az egyeset, hogy a nyomatek erzethez mar 70-80 al kell menned egyesben. Valoszinuleg azert is, hogy korforgalomban egy rossz gyorsitasnal, rossz aszfalton ne menjen ki alolad. Plusz az elso 4 fokozatban le vannak szedalva rendesen. Mentem egykettes bandittal, karbis fzs 1000 el, de alul v2 nyomatekot nem tudtak hozni. Pedig az fzs 1000, gsx 1400 az euro minuszketto. Vagy en leattetelezett v2 vel mentem, mert akkor kapott uj lanckereket, meg lancot. Na majd felulok megint valami olasz szarra, es osszehasonlitom
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Mentolka
senior tag
Na és a sorkettesek?
A V2 hangjával, és a sor4 finomságával, majd 90LE. Ott sem kell tépni, hogy menjen a gép. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #88076 üzenetére
Az epitesi mod nem szol bele a nyomatekba. Teljesen mindegy, hogy V vagy sor. A hengerek szama keginkabb a meghatarozo, ilketve a maximalis fordulatszam. Tehat egy v4 1000 ami forog 13000 et nem lesz nyomatekosabb egy ugyanennyit forgo sornegy ezernel alul.
Ugyanigy egy sor2 kb ugyanaz mint egy v2. Nagyon leegyszerusitve.
De egy sorketto nem lesz olyan finom, mint egy sornegy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #88075 üzenetére
1000-es sor4-ek egyesben nem engedik a teligázt ha jól rémlik. Sőt, még az r6r-emben is volt valami gázlimit, de javíts ki ha tévedek. Igaz az az R1 3-ikban is kerekezik gázra, enyém meg csak 2-ben leáttételezve.
Nem követtem mi itt a sírás oka, de egyenesben a 200 ló is elfogy egyszer
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #88046 üzenetére
V4-es, sor 4-es motoroknál jellemzően a több LE, arányaiban több nyomatékkal is jár. Ezért nem emeltem ki most konkrétan a nyomatékot.
Mint írtam ahol nekem több erőre volna szükségem, az a 120-ról kilövés. Hiába rakom vissza 4.-be és lódul meg, az már nem az a fajta qrvárakapaszkodjunkbelémertjönfelazeleje gyorsulás.
Illetve persze alsó tartományban is örülnék nagyobb tolásnak, pláne 2 személlyel.geresics
Miért értetlenkedsz ezen? Mások a felhasználó szokásaink, igényeink, eleve más kategóriát hajtunk. Mentem nem egy ilyen motorral, számomra iszonyú kevés. Városba, agglomeriációba, A-B motorozásra bevásárolni okés, de a 140-150-es utazó elképzelhetetlen velük, illetve a futóművük is korlátozza a komoly kanyartempót.
Téged elvisz tökön paszulyon az a 48 ló, mert neked arra kell, h 110-zel kicsorogj a világból és erdei utakon gurulj, én meg szeretek tempósan közlekedni, kanyarogni és kellően gyorsulni."Néhol persze találkoztunk "autóversenyzőkkel", ott kicsit jobban ki kellett használni a motor lehetőségeit, de így is esélytelenek voltak, nem is értem néhány autós mire gondol, amikor elkezdi tolni neki..."
Ezt meg mindketten tudjuk h egy 48 lovas 1 hengeres motornál közel sincs így.. A 200 lovas autóval könnyen körbeautózható egy ilyen motor, nem beszélve a végsebességről.
A hétvégén egy 2009 körüli Civic TypeR-t értem utol lámpánál. Magam is meglepődtem h utána mekkorát gyorsult 180-ig. Pedig csak 200 ló körüli, 2000-es szívómotor van benne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ath
senior tag
nagyon csúnya baleset volt az m7-en a tárnoki kihajtó környékén valamilyen bmw volt, valószínűleg gs. feje letörve, a hátsó kerék kiszakadva valahol.. a motor mellett bukó a fűben.. az embert nem láttam, előttem ért oda nemsokkal a mentő, remélem nem lett komoly baja
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88079 üzenetére
V4 sornegy motorok helyett inkabb azt mondanam hogy ezresek. Teljesen mindegy az epitesi mod.
Tobb nyomatek, amit azonnal elkurnak egy nagyonhosszu egyessel, ami kb 150 ig tart. Plusz 1234 ben van benne "fojtas"[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88075 üzenetére
Volt FZS1000 és VTR1000f, mentem SV1000-el, az FZS jobban volt használható már alulról is, az 1000 V2 nagyon nem szereti a 3500 alatti fordulatot.
Ott csak prüszköl, csapkodja a láncot, az FZS 60-80 között olyan szépen tol nyomatékból hogy öröm volt nézni a VTR és SV 100-110 alatt nagyon beteges.
És ahogy a fordulat emelkedik az FZS szépen lelépi mindkettőt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88086 üzenetére
Azt elhiszem, annak tudnék örülni. A kicsi, vizes Bandikát ki kellene egyszer próbálnom... (Amúgy jelenleg a Honda NC700X - 750X borzolja a kedélyeimet, de - számomra - elérhetetlen árban vannak.)
szerk: és kizárólag ABS-szel!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #88079 üzenetére
XT klubbosokkal egyszer gurulj majd,mondjuk csak egy Szentendre-Dorogi tó kanyart. Most ne Geresics tempója/tudása legyen a mérce.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88075 üzenetére
Bandit 1200
5.ben nyomatékgyorsulás,
100-140 3.5 sec
140-180 3,5 secAzért ez eléggé nyomatékos, érzésre a V2 amúgy sokkal vadabbnak tűnik, azt a valóság mást mutat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Mentolka
senior tag
Esetleg a Triumph-ok 3 hengerrel? Állítólag egész simán járnak.
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #88079 üzenetére
A hétvégén egy 2009 körüli Civic TypeR-t értem utol lámpánál. Magam is meglepődtem h utána mekkorát gyorsult 180-ig. Pedig csak 200 ló körüli, 2000-es szívómotor van benne.
Egyik nap egy kis seggrakétával játszadoztam kicsit. Vmi tuning Mini Cooper, szép hangja volt. És nem csak a hangja volt szép.
Konkrétan úgy ment, mint a 600-as CBR-em.
Hiába forgattam csúcson, épp csak tartani tudtam a lépést. Amíg nem jött kanyar, mert ott én azért nem voltam annyira kamikaze, főleg ismeretlen kanyarokban. Na meg eleve autó, gyorsabban kanyarodik.
Így is már a komfort zónámon kívül motoroztam, országúton. Nem vagyok hozzászokva a kanyar előtti intenzív fékezésekhez.
Na szó mi szó, kezd kicsit átalakulni a világnézetem. Eddig azt hittem csak a szupersportkocsiktól kell óvakodnom, de egyre inkább olybá tűnik, hogy a 600-as motorok nincsenek olyan magasan a táplálékláncon. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #88090 üzenetére
Igen, megint belefutottam a sztereotipiak csapdajaba. Nem mindegy milyen v2, meg epp annak milyen az attetele. Egy egykettes kethengeressel szerintem nem tud mit csinalni semelyik negyhengeres alul. Ha epp olyan az attetel gyarilag
De az r1 en is tudok ugy ulni, hogy hiaba nyelezem le 1-2-3 ban, nem fogja emelni az elejet. Meg A mode ban sem. Kicsit hatrebb ulok, es nem figyelek ra, hanyattbsz. Szoval akar mondhatnank azt is, hogy nem eleg eros[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #88092 üzenetére
Fazer 1000-el jöttem Balaton irányából Litéren keresztül rá a 8-as autóútra, jól fel volt torlódva a sor Veszprém irányába.
Az elején megpillantottam egy Audi TT és Mitsubishi Lancer EVO 9-et, nem is kellett több, gyorsan odaálltam melléjük, kikanyarodva rálépett a gázra mindkettő, én pedig tövig csavartam a gázt.
Nyúltam el tőlük, a TT mintha állt volna az EVO mintha sétálna én meg elrohanok mellette.
Mire visszanéztem nagyon nagyon távol voltak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
yodamastah
őstag
válasz Teasüti #88092 üzenetére
5-600 ló kell autóba hogy úgy menjen egyenesben mint egy 600as sportmotor. MIndez kb 200-220ig igaz, utána elkezd erőlködni a 600as, nem tudja már úgy tolni a levegőt.
Ha jött veled a type-r, akkor csirkén húztad neki nagyon. 1-ben csúsztatott kuplunggal tartani 1kerekezés határon, aztán mehet nyél,tiltás előtt váltani csak. Így kb 8-9 sec között kell legyél 200on, a typer az tuti nem megy így közel sem.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz yodamastah #88096 üzenetére
Lehetett az komolyabb tuning gép is. Durva szerkezetek járnak az utakon és kívülről nem látszik rajtuk semmi.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88093 üzenetére
Hát nem tagadom. De szerintem ahhoz nem kell nagy tudás, hogy 60-ról kilőjjél, mint a golyó. Megvolt a kapaszkodj-mert-leesel effektus is (csúcson forgott, ahogy írtam), de vhogy nem csökkent a távolság köztünk.
Nem hogy nem forgattam el eléggé, inkább az volt a gond, hogy nem váltottam el. Bár 4-esben is már 120 mérföldet karcoltam, annál gyorsabban már nem akartam menni.
Minden kanyarból kijövet olyan 6-8k között indultam, de az egyenesekben mégsem tudtam behozni, amit a kanyarban elvesztettem.
Más pilóta lehet röhögve elmegy neki.
Én azért nem mentem le full retard módba, így se éreztem magam biztonságban. -
Geresics
addikt
válasz runner 125 #88079 üzenetére
Nem értetlenkedek, csak a "1000 ccm és 150-160 ló alatt nem igazán van élet" kijelentés szerintem nem igaz. De igazad van: mindenkinek mások az igényei! Az enyémeket tökéletesen leírtad!
"200 lovas autóval könnyen körbeautózható egy ilyen motor"
Először is a 200 lovas autó motor megfelelője nyilván nem az én túraendúróm, másodszor is csak olyat előzök meg, akit utolértem - márpedig nyilván nem ok nélkül értem utol: gyorsabb a tempóm. Ha köcsögösködni akar, 200 lóval már tud. Ha akar. Pláne, hogy az én motorom vége valahol 160-170 között van......és mindenki más:
Akit egy szerpentinen, vagy más kanyargós úton lenyom egy átlag autó, az biza valamit nem jól csinál. Pont. Lehet, hogy erős/tuning autóról van szó, de még akkor is! Mennyi alatt gyorsul százra? Átlag: 11, komolyabb: 7mp? Na most akkor mindenki írja ide, hogy az ő motorja mennyi alatt? 4mp? 5mp? Ha pedig 50-ről kell megindulni, akkor mekkora a motor tömege? 200-250kg? És az autóé? Naugye...
Akit pedig a kanyarokban fogott meg az autó, az sürgősen fáradjon el a legközelebbi vezetéstechnikai tréningre, mert ott komoly bajok vannak... Nekem egy szaros túraendúróm van, TKC 70-es félterep gumikkal, mégis tudom, hogy hogyan kell kanyarodni! Sávon belül maradva is olyan ívet lehet fogni a motorral, ami akár 20-30km/h-val nagyobb kanyarsebességet eredményezhet! Mondom, félterep gumi, és endúrós futómű mellett, szumma 48 LE-vel! Akkor mivan? Jó-jó, nyilván egy Ferrari megver mindenhol, mert 3,9 alatt gyorsul 100-ra, és olyan futóműve van, hogy kirázza az összes fogtömésed... De aki szupersportkocsival akar versenyezni, az nem az én motorommal áll neki...és Mosquito34 jól írta: ne az én tempóm/tudásom vegyétek alapul, mert az a béka segge alatt van! Tényleg! De legalább tisztában vagyok vele, és ennek megfelelően csinálom a dolgokat!
Teasüti - "így se éreztem magam biztonságban"
Akkor bizony el kell engedni! Ha menni akar had menjen! Annyira sose siess, hogy ne érj oda!Szólottam, UFF!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz Geresics #88099 üzenetére
Akit egy szerpentinen, vagy más kanyargós úton lenyom egy átlag autó, az biza valamit nem jól csinál. Pont.
amikor először mentem a 24-esen, relatív gyors tempóban, akkor is letolt egy bömös. miért? mert egyszerűen nem volt a komfortzónámban az, hogy egy vadidegen terepen annál a tempónál jobban kenjem neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen