-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88750 üzenetére
Igen,esetleg van nem mm szabvány hanem más? Plusz egy mm nem fér be tuti
Mr.Brightside
-
imibogyo
veterán
válasz Topiccsendőr #88750 üzenetére
Hogy legyen azért egy napi jó hír is...
Sikerült a gyári fék- és kuplungkar berohadt csavarjait szépen eltávolítanom, úgy, hogy a gyári menet nem sérült. Elég nagy bravúrnak élem meg, mert kb. 0,5 mm-em volt körkörösen a fúrásra a menettetőktől. Miután túl voltam a fúráson már csak szét kellett "trancsírozni" a megmaradt csavarpalástot és egy kis csavarlazítós segítséggel tökéletesen el lehetett őket távolítani.
Elég erős a késztetés, hogy ezeket rakjam vissza a motorra, egyrészt mert mégis csak minőségibbek, mint a kínai alternatíváik, másrészt azok festése annyira gyenge, hogy rengeteget fakultak, így az eredetileg piros festésük most már inkább rózsaszín, ami hát hogy is mondjam, nem igazán az én világom.
-
vendingo
veterán
Az normális, hogy a most cserélt hátsó fékbetétek nyikorognak kicsit menet közben?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88756 üzenetére
Biztos,hogy a furat nem jó,mert a régi ugyan így "mozgott" benne,na majd meglátjuk,csak nem szeretném mégegyszer szétszedni
Vagy valahogy megpróbálom pasztával "igényesen"Mr.Brightside
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Lehet furcsa kérdés, de szerintetek miért van az, hogy egy babettával sem tudok bánni kanyarban, egyszerűen ha dönteni kell, muszáj vagyok lassítani, mert felborulnék. Biciklin nagyon érzem az egyensúlyt, de ezen nagyon nem megy, és nem értem, miért. :/ Hátha valakinek volt hasonló gondja és van ötlete. Talán a kevés gyakorlat?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz IMIIKE1998 #88759 üzenetére
Lehet, hogy gatya annak a Babettának a futóműve...
Másrészről az ellenkormányzást kellene megtanulni,
és máris beesik a motor a kanyarba, meglátod.Bicikli amúgy ugyanez, csak kis tempónál nemigen
szokott az ember az ellenkormányzással kezdeni...
(Annyira ösztönből csinálja, hogy nem veszi észre.)[ Szerkesztve ]
-
gabor128
aktív tag
válasz yodamastah #88708 üzenetére
Szia,
A GSXR-600-kat nézegetem. Egyszerűen tetszik a motor. Az üléspozíciót még nem próbáltam.
A Hondánál az nem tetszik hogy a kipufogó az ülés alá van berakva.Igazából még az sem tiszta hogy mire akarnám használni. Kezdőként mindenképp valami utcai furikázásra. Később kipróbálnám pályán is.
Egyébként még azt tanácsolták, hogy vegyek inkább túra vagy naked-et, mert sokkal kényelmesebb az ülés, az utasnak dettó és a kormány is magasabban van, nem olyan csapott, mint a sportmotorokon.
Egyébként kb. annyi tapasztalatom van csak motorokkal kapcsolatban, hogy a rutinon, meg forgalomban egy Honda Hornettel mentem. Különösebb gondom nem volt vele. Kényelmes.
kb. ennyi
-
Topiccsendőr
addikt
Esetleg ha van valami kupos tusked, amivel a szimering peremet egy picit kihajtogatnad? Vagy megfelelo meretu dugokulcs, a kinai fajtabol, aminek lekoszorulnem meretre a veget, es kalapaccsal igazitanek a szimeringen ezert jok a kinai keszletek, mert akarmilyen celszerszamot csinalhatsz beloluk.
A repapasztat egy ido utan oldja a benzin, inkabb valami lakkosabbat probalnek, mondjuk csapagyragaszto?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz gabor128 #88762 üzenetére
És ezen belül melyik évjáratot? Megbízhatóság szempontból én csak jókat tudok mondani a suzukiról. 2005 óta a második gsxr-t nyúzom (sacc 90e km, ebből kb 10e nyél gázon) és hibával még nem voltam szerelőnél , csak karbantartás miatt (ebből viszont volt bőven). Van rálátásom sok gsxr-re üzemszerű használat közben (nem túra) és jól bírják nagyon. Ettől függetlenül ez még így is túl kicsi minta. Nem gondolom hogy különösebben megbízhatóbb lenne mint a többi japán.
Bármit is veszel egy dologra fgyelj. Az összes sportmotornak van egy nagy csapdája. Végsebességig atom stabilak és precízek. Elhitetik a kezdővel hogy jól motorozik, közben meg gyakori hogy közel sem. Emiatt nagy alázattal érdemes már egy kezesebb 600ashoz is közelíteni. Gyakorlásra pedig érdemes sok időt fordítani, kifejezetten ajánlott a hazai versenypályák sűrű látogatása.
"A Hondánál az nem tetszik hogy a kipufogó az ülés alá van berakva."
Az első jobboldai esés után már lehet hogy szeretnéd
"Egyébként még azt tanácsolták, hogy vegyek inkább túra vagy naked-et"
Mire szeretnéd használni a motort? Sportmotor inkább sporteszköz, pályamotorozásra az igazi. Közlekedni, túrázni kevésbé jó, de ha fizikailag jól bírod, jó erre is. Kényelmes az nem lesz egyik sem.
[ Szerkesztve ]
-
PoLizei
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #88759 üzenetére
Az is előfordulhat, hogy rossz irányba nézel. Én is nagyon bizonytalan voltam a körforgalmakban, amíg az úthibákat lestem a motor előtt. Tudatosan az ív belsejébe kell nézni.
P*L****
-
runner 125
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #88759 üzenetére
Ülj fel egy motorra és próbáld azzal is. Azért egy Babettánál még a Tesco-s biciklinek is jobb a futóműve..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
Ha hazaértem beszámolok mindenről.
horvathkrisz
Nem, az utasom és én is rendesen bevoltunk öltözve. -
Moleman
addikt
Mentem egy karikát végre a protektoros farmerban, tényleg kevésbé rohadtam bele, még ilyen melegben is, kényelmetlen se volt. A dereka alacsonyabb, mint az ideális, de így legalább jó helyen van a csípőprotektor.
Viszont a térdprotektor egész úton a combom tetején feküdt... Egyenesen állva pont jó helyen lenne, de ha leülök, felcsúszik. Gondolom eséskor az aszfalt nem várja meg, hogy visszacsússzon a helyére. Pont azért vettem beépített protektoros nadrágot, hogy hosszú útra ne kelljen felvenni a külső neoprén térdvédőt (= meleg és vág a térdhajlatban).
Vagy próbáljam meg valahogy 15-20 centivel lentebb varrni a protektor zsebét? -
vendingo
veterán
Elkezdtem összepakolni a jövő heti motoros kempinges nyaraláshoz. Asszem lesznek gondok.
SV jobban pakolható volt, mint az africa. Az africara nem megy fel a tanktáskám, szóval táskával kevesebb, a hátsó doboz meg annyira fos, hogy nem merek bele értéket és nehezebb cuccokat pakolni. Sajna az alu doboz még nem lett felszerelve.Azt hittem, az AT milyen jól pakolható lesz, de látszik az első modellen, hogy ezt még inkább terepezni, mint túrázni tervezték. Egy rohadt akasztószem nincs sehol. Bezzeg ami utána adtak ki a nép igényeire szabva, annak több csomagrögzítő opciója is van. Mondjuk az újabb szériák 1-2 dolgot leszámítva sokkal gyengébb konstrukciók, mint az enyém. Jövőre lesz komplett dobozrendszer, túraülés, azokkal már nem lesz gond egy több hetes túra se. A kempingcuccok elég sok helyet elvesznek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Moleman #88771 üzenetére
Egy szabót kell felkeresni vele. Megnyugtatlak a drága farmerben se feltétlen passzol a térdprotektor. Konfekció méretek. Annyit is érnek. Nekem a Richa farmeren pl. befelé fordulnak a szar és szűk szabás miatt, amint behajlítom a térdem és a csípőm.
A cordurával meg az a gondom, hogy a zseb fejjel lefelé van és a vékony tépőzár csík kevés, hogy megtartsa a protektort. Az meg folyamat lecsúszik.
A dzsekivel se vagyok elégedett.
Szar az egész márka.
Majd nézek egy másik márkát, amiben D3O protektorok vannak.Level 2-es védelemmel gyárt vki dzsekit?
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #88775 üzenetére
Az a vicces, hogy az ülepe és a szár vége között pontosan ugyanannyi a távolság, mint a kordura nadrágomnál, de ott majdnem egy egész protektornyival lentebb van a zseb. Sajnos nekem mindkettőnél alul van a tépőzár, meg kicsit gagyi, hogy nincs több szint, ahol rögzíteni lehetne. Ennyi pénzért ennyi jár.
-
Orbb
aktív tag
válasz vendingo #88772 üzenetére
Meglep amit írsz. =)
SV-t jobb málázni? mert van 1 kampója?
AT-re még a bukócsőre is gyártanak oldaltáskát, van aki a haspáncélra rakatja a szerszámos készletet.
Kis ráfordítással rommá lehet málázni.
Nekem van háló rögzítő kampóm, de sosem használtam.
alapjáraton hátsó doboz, tanktáska, oldalsókufferek.
És hozzátenném, hogy semennyire nem változik meg a motor kezelhetősége, akár 2személy cuccával megrakva. max a fékút.The Practise make perfect...
-
Genesistibi
tag
Ha berohadt a kormányvégsúly és a rögzítő csavar feje is szét van ba*#va, milyen lehetőségem van leszedni onnan?
-
tboldi
nagyúr
válasz Genesistibi #88780 üzenetére
Ütvefúró.
-
ath
senior tag
válasz Genesistibi #88780 üzenetére
ha végképp semmi megoldás nincs, lefúrnám a fejét. utána a gumi dugó már nem feszül a kormányban, ki kellene tudnod húzni
-
FIREBLADE78
addikt
Ma jönne egy vevő motorra. Állítása szerint nem adtak neki kp-t és utalnà a pénzt előttem. Szerintetek lelehet állítani az utalást másnap reggel? Úgy értem h kamuzik vmit a bankjának. Szoktam sűrűn utalni,de ilyen információt nem tudok. Másik, lejárt a forgalmi. Ő haza akarna vele menni Bpre,adásvételivel ha megbasszák a rendőrök,ő felelőssége lesz már vagy még az enyém?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #88783 üzenetére
Elvileg nem lehet már visszamondani, ha egy utalás megtörtént, az ki is fog menni (cégnél szoptam már be így..), viszont ettől függetlenül én ilyenben nem bíznék. Max úgy, ha másnap reggel 9:00-kor megjön a pénz, átadnám a kulcsot is viheti a motort.
Ha messziről megy és ez a kifogása, vegyen ki 1 napra egy szobát 5000ft-ért és várja meg a pénz beérkeztét. Vagy menjen le délelőtt, korzózzon 3-4 órát valamerre, amíg nem ér át az utalás, de az biztos, h a mai világba én addig nem engedném el, míg nincs a számlámon a vételár.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Genesistibi #88780 üzenetére
Flex a legkönnyebb. Csavarfej szintjéig elég, utána lehúzható.
-
Ribi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #88783 üzenetére
Szerintem bankja válogatja, hogy vissza tudja-e vonni. Necces a dolog.
Ez a nem adtak neki kp-t ez hogy is mondjam furán hangzik.Nehány banknál ugye az "esti" online utalást csak másnap reggel dolgozzák fel és lehet addig vissza is tudja vonni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #88784 üzenetére
Utalás munkanapon, munkaidőn belül max 2 óra alatt megvan. Én is így vettem motort, elutaltam, elkezdtük felkötni utánfutóra, mire végeztünk a pénz is megérkezett. Kezet fogtunk és viszlát.
Szerk.: de tény, fura a sztorija.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Jogász topikban írták h vissza lehet vonni. Akk marad a gép.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
zgospel
őstag
válasz FIREBLADE78 #88783 üzenetére
Munkanapon munkaidőben óránként mennek az utalások, délután fél hat az utolsó. Az adásvételire írd rá a pontos időpontot, utána bármire büntetik már őt terheli nem téged. Igaz neked fog kijönni a bünti de utána az adásvételit bemutatva tudod tisztázni magad. Apámnak így volt amikor eladta a kocsit, tezsvírek autópálya matrica nélkül mentek természetesen, de az adásvételin rajta volt a pontos idő így az ügyfélszolgálatos ennek megfelelően törölte apám bírságát.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
citis voltam, napi 200 volt a kp kivétel, megváltoztathatatlanul. én is belecsúsztam abba, hogy szombaton hoztam volna el a motort, de egyszerűen nem fértem a pénzemhez, mert ráadásul a citinek nem is volt hétvégén pénztára. muszáj volt kölcsönkérnem, bármilyen abszurd is, és úgy tudtam csak megvenni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #88789 üzenetére
Legalább lesz időd leműszakiztatni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Holnap délbe kell mennem BP belvárosba motorral...... én szegény.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz FIREBLADE78 #88791 üzenetére
Akkor másnap reggel (ha munkanap az is) fél nyolc az első időpont amikor utalnak. Én elfogadnám az utalást mert megértem, 1 milliót ha ki akarok venni felszámolnak 10-15 ezer forintot a semmire... de persze addig nem adnám a motort oda és nem írnám alá az adás-vételit amíg az utalás nem teljes. Van még egy olyan megoldás is hogy ügyvédi letét, de az is pénzbe kerül plusz az sem azonnali, inkább ingatlan vásárláskor szokták használni, motornál talán nem annyira reális opció.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Pocee
senior tag
Szakik! Hogy rakjam fel a dugót a hajtókarra? A gyűrűk csapjai szívó vagy kipufogó oldal felé nézzen?egyik nyílásba se tud megakadni bárhogy rakom.nincs nyíl a dugón.én kipufogó felé raknám a csapokat.
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen