-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93749 üzenetére
Amikor én mentem, nyitva volt, lehdt az előttem érkezők megoldották. Haveromék rendszeresen mennek, ingyenes.
Pécsiről dobok majd linket, ha gépközelben leszek (googlemaps, pécs mellett keletre közvetlenül).*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mike-
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Na tessek, errol beszelek, erre muszaj licitalnom. Fasszom.
Izgalmasabb filmet kellett volna valasztani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
-
hroberto
veterán
Nekem is opció volt a 640 is. De azért lett inkább a 690 mert a jó 640-es is 1 milla felett volt, és úgy gondoltam ha már ennyi pénzt adok ki, akkor inkább teszek hozzá még egy keveset, és veszek egy 690-et, ami azért újabb technika.
Nem használom túl nagy távokra, igaz mentem vele 2-300 km-t is egy nap, de nem ez a jellemző. A DRZ-vel már 100 km is sok volt, mert már fájt a hátsóm, ráadásul a rövidebb áttételek miatt kínszenvedés volt egyenes utakon menni vele.
Mivel a Bükkben lakom a legtöbbet itt használom, néha átugrunk a Mátrába is, ezeken az utakon nagyon jó vele motorozni.
A csapat akikkel járunk, elég vegyes összetételű. Nagyrészt sportmotorok (R6, ZX-10R, S1000 RR), van akinek szintén Z-750 van, de BMW GS-el is járnak, meg ugye KTM-ek. A hosszabb egyenesekben esély sincs menni velük, de mindig bevárjuk egymást. Mentem már huzamosabb ideig 160 körüli tempót, de ez már nagyon nem neki való, és rá kell feküdni a tankra, ami nem kényelmes, és ilyen tempó ezzel a motorral nem biztonságos.
A hegyi szerpentineken viszont már nincs olyan nagy előnyük. Ha kicsit bátrabban megyek, simán tudom tartani a tempót.
Amit még észrevettem, hogy hosszabb utak alkalmával néha megfájdult a fejem. Hogy ez a vibráció vagy a hang (nem a gyári dobok vannak rajta) miatt van nem tudom, de az idén ki fogok próbálni egy hosszabb utat úgy, hogy füldugót használok.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #93761 üzenetére
Az SM690 nem rezonál úgy mint a régebbi LC4-ek, inkább a hang lesz a ludas, nekem is zavaró volt egy bizonyos idő után a túl hangos rendszer.
A rezonancia inkább a tenyér, fenék és talp zsibbadásáért lenne felelős.
Sima LC4 árak nagyon elvoltak, vannak szállva, egy-két darab fordul elő normális áron, volt fent egy 2003 kis olajkörös, SMC 660 full Akra rendszeres 950-be.Ez a gép reális áron volt de, az ilyenre gyorsan le is csapnak.Amúgy a 1-1.1 milliós árak a sima LC4-ért nevetségesek, főleg annak tudatában hogy elég nagy szakadék van a két típus között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Ditech re (aprilia, suzuki, gilera, peugeot) ezzel tudsz developer mapot rakni, (igazabol ez amolyan tuning, innentol nem veszi figyelembe a kornyezetvedelmi eloirasokat, es eleg jol megy utana) illetve kiolvasni, hogy hany orat ment a motor, szenzorok altal kuldott ertekek, hibak, blablabla.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93763 üzenetére
De ez csak injektoros gépekhez jó nem, vagy karbis motoroknál is alkalmazható?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz Gaboman #93762 üzenetére
Én is inkább a hangra gyanakszom ezért fogom kipróbálni a füldugót. Mert egy KTM úgy KTM ha van hangja.
Zsibbadást még nem éreztem, azt a DRZ-n tapasztaltam inkább.
Ezek szerint jól döntöttem, hogy a 690-et választottam. Igaz ez sem volt olcsó, viszont tényleg újszerű állapotban van, és 8000 km volt benne mikor megvettem. Szervizkönyv, gyári szerszámkészlet is megvan hozzá.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #93766 üzenetére
Hát ez ízlések és pofonok, a közvetlen befecskendezéses SMC 690 EVO1 kittel és programmal írva nem igazán hozott lázba, az többet tud egy SM 690-nél.
Egy SMC 660 nyitott állapotban, hozzáállítva a rendszerhez más élményt nyújt, az FCR41MX karbi az valami hihetetlen milyen agressziót ad a motornak.
Eleve az sem tetszik hogy az újabb LC4 KTM-ek egyre jobban híznak, ne feledjük 2001-2003-ban a 118-121 kg-os típusaik is voltak az LC4-ből.
Ez már igencsak észrevehető a mai 140-160 kilós gépekhez képest, mivel ugye én endurózom nálam ez alap hiba, hiszen így megölték azt a részt amit a legjobban szerettem.
Volt nekik, könnyű, erős, mégsem üzemórás motor amit ha akartál SM vagy enduróként használtál.
És egy 118 kilós nyitott állapotban 73LE/78Nm nyomatékot leadó gép igencsak vigyorfaktor, nézd meg a mai KTM gépek tömegeit hol kezdődnek ugyan ebben a kategóriában, és aztán csak felfelé megy a súlyuk.
Pont pár órája nézegettem teszteket az új 690 Enduroról, nehéznek találják stb......
Pont ezért maradtam meg és keresgéltem a régebbi típusok között, mivel számomra a legfontosabb a minél kisebb tömeg és a minél kisebb kötelező karbantartás.persuader Köszi!Ezért is kérdeztem vissza, mert ezeket az elektronikai dolgokat úgy tudtam csak injektoros motorokhoz lehet használni.
tboldi Szívott valamit előtte a rider!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93770 üzenetére
Injektoros akart lenni!
hroberto Az úgy rendben is van, nálam is csak az off-road végett jelentős a dolog.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93754 üzenetére
GoogleMaps->Műhód->46.103113, 18.295362
A pálya mellett van egy nagy terület endurozni is, füves, és erdei szakaszokkal. Az erdőben észnél kell lenni, mert vannak 2-3 méteres árkok, amiken le-fel kell menni! Elég hamar meg is futamodtam a Pegasoval*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz Laca1212 #93736 üzenetére
Ezt a lötyit használom én is, szintén 100-as OMV nyállal.
Most szándékosan nem inditgattam télen, majd tavasszal töltöm az akksit egy kicsit aztán röffentem.
Kap friss olajat aztán go...
Jöhetne már a jó idő!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
BoB
veterán
Ezt a pechet: [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93772 üzenetére
kosz! cserebe megneztem a videot...
eleg fura krosszpalya, alig van kanyar, csak ezek a dobbantok, azok se valami nagyok. igazan lenyelezhetetted volna az egyik kisebb fajtan, akkor joval tobb bazmegolas es eletkozeli elmenyed is lett volna.
vagy legalabb eleshettel volna. evil knievel is direkt bevezette a produkcio vegen a focielesest, mert akkor folyik a ver.es kellene venned egy normalis motort vegre. meg normalisan kellene motoroznod is. akkor tegyel fel videot ha ezek rendelkezesre allnak.
asszem ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93776 üzenetére
Nézzél inkább Taschner videókat.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz imrufo #93703 üzenetére
Ez a napokban döglött meg, szaknyelven szólva: beállt mint a gecis bugyi.
Ez egy folyamatos üzemű cukor centrifuga csapágya volt, .A csapágy elforgott a felületen, a tengely kissé elgörbült a terheléstől, de a golyók megvoltak.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
Úgy nézem nem rossz áron van: Brake Fluid Bleeder Hand Held Vacuum
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
nyogo83
senior tag
Ha mar az utobbi idoben ugyis offroad volt a tema, akkor egy kis tutorial
(sorry ha volt mar ) [link][ Szerkesztve ]
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Csak szeretném megkérdezni, hogy sportmotor full átfestése hozzávetőlegesen mennyibe fáj?
-
imrufo
tag
válasz gabor128 #93788 üzenetére
Szerintem ez olyan sok mindentől függ, hogy csak találgatni lehet. Kb. 50.000 és 1.000.000 között valahol.
Egyszínű legyen vagy mintás, egyszínű, de matricázva, alapszín vagy matt, metál esetleg gyöngyház, netán flipflop?
De mivel az én motorom is most lett fényezve, azt meg tudom mondani, hogy mennyibe fájt.
Megközelítőleg 300 körül járok úgy, hogy a tank még nincs benne.
De teljesen egyedileg saját kérés szerint kialakítva. Minden felirat ami matrica volt, az fényezve van. Egy csomó olyan műanyag elem is fújva lett, ami gyárilag sima műanyag volt. Tankkal együtt olyan 350 körülre tippelem a mutatvány végét...
itt van, hogy miből mi lett.
Az meg hogy a színösszeállítástól ki mekkora rókát dob, az most nem releváns. -
Geresics
addikt
válasz nyogo83 #93787 üzenetére
De hogy nem esik el?...amúgy a srác nem balf@sz, itt a videó folytatása!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93792 üzenetére
Nem, nem az. Tudjuk, Te mindenkinél mindent jobban tudsz, de szerintem nem kis teljesítmény egy 240kg körüli (csak tippelek) motorral egy akkora gödörben bohóckodni, úgy, hogy el sem esik, és a végén még ki is jön (2. videó)!
Be sem kellett volna menni? Igen, de ez szimpla hülyeség, nem balfaszság. A haverja simán kijött onnan quaddal, és ő megmutatta, hogy azzal a tehénnel is át lehet ott menni, erről szól az egész.
Az meg, hogy egy 100kg körüli crossmotorral mit lehetett volna csinálni jelenleg irreleváns...Amúgy Te, aki nyilvánvalóan nem vagy balfasz (sőt, már már karcolod a félisten szintet) hogy oldottad volna meg ezt a feladatot nembalfaszmódon?
(Köztudott, én balfasz vagyok, ezzel a döggel én tuti eldőltem volna ott, tehát nem én vagyok aki jobban tudja, és megmondja a tutit...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93793 üzenetére
Ne szopass mar, ez most komoly??? Ez igy fasza? Igy kell csinalni?
ez a video kimeriti a BALFASZ fogalmat.
Tenyleg nem latod? (Jah varj, te is hasonlokat toltesz fel, kb tizzel atmesz egy bukkanon, es elkezdesz karomkodni. Az, hogy ezt igy leirom, nem magam minositem mekkora kiraly vagyok, attappsva rajtad. Nehogy mar ez legyen a fasza, az isten szerelmere. En vagyok a gyoker? Tenyleg?)
En szemely szerint nekimentem volna labtarton allva, lenduletbol, jol hatrarakva a sulyomat, nagygazt huzva akkor, ha elerek a domboz, hogy ne fejeljek bele az arokba. Akarmennyire 300 kilos motor, ezt mashogy nem lehet csinalni.
Lehet elestem volna husszor, de buszken nem a labammal pipiskednek, ez itt nem mukodik, aki igy csinalja az kurvara nincs kepben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mm89
őstag
válasz hroberto #93761 üzenetére
Köszönöm a választ, én is így gondolom hogy ha már 1M fölé kell menni akkor legyen újabb. Alatta jöhet a 640.
Hát jó neked hogy a hegyekben laksz, én Szegeden itt nincs annyi szerpentin...
A füldugó jó dolog, én ha kimegyek a városból akkor mindig használom (alpine worksafe).ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93794 üzenetére
Hát Te hülye vagy.
Ez egy istenverte V alakú árok!Mondjuk nem értem teljesen, hogy a "nekimentem volna labtarton allva, lenduletbol, jol hatrarakva a sulyomat, nagygazt huzva" azt jelenti, hogy
a.) az árokban Te lefelé nem is mentél volna, hanem "ráugratsz" a felfelé menő részre (ami ugye a domb a Te szövegkörnyezetedben), akkor az kb. impossible mission, és instant halál (minimum a motornak).
b.) az árokba lendülettel mész bele a lejtőn, akkor szerintem úgy akad meg az első kerék, hogy öröm volna nézni azt az esést. Ha pedig elég nagy a lendület megkockáztatom még a villa is megbánja a kalandot.
c.) az árokba már alapból lapos szögben (nem pedig arra merőlegesen) érkezel valamekkora lendülettel, és az átellenes oldalon távozol - ez szerintem a legjárhatóbb út, bár a mikor a srác próbálja (nem kintről indítva) kicsúszik a hátulja. Ja, és nem esik el!
Amúgy az egész valószínűleg onnan indult, hogy a kamerázó simán belement quaddal merőlegesen az árokra, és simán ki is jött onnan, ez a gyerek pedig be akarta bizonyítani, hogy ez a motor is képes erre...Ami pedig az én videómat illeti először is meg vagyok döbbenve, hogy odáig süllyedtél, hogy megnézted! Szégyelld magad. Másodszor pedig kb. 30-40-el megyek neki a 10-es asztalnak, és kb 2-3 métert repültem a levegőben. Te is tudod, hogy ez a motor (pláne nem én) nem erre való, nem mellesleg sosem mondtam, hogy "ez a fasza".
Jah, és igen, Te tényleg gyökér vagy!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93797 üzenetére
Ezt kikérem magamnak, én igenis bírom a kritikát!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen