- Linux kezdőknek
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- PHP programozás
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Crypto Trade
- Synology NAS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Vírusirtó topic
- MinDig TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Így hajnali egykor azt hiszem keresztbe oda és vissza le*om magam.
Egy facebook csoporttag hívta fel a figyelmem mi keltett neki magas fordulaton zajt, hááát same here. Gyújtótrafó rögzítőkonzol hiányzik egy csavar, vitte magával a trafon lévő menetelést is. Én meg mint a hülye vagy mint egy nagyot halló nyugger már egy hete hallgatom és körbe körbe járom a motort mi a franc rezonál vagy berreg. Mindenre is gondoltam legalábbis ezt hittem, még a vízcsövek bilincseit is végig megnéztem nem érnek e valahol a vázhoz vagy a bokkhoz és nem zörögnek e...
Ennyit oda nem illő rezonanciát még sosem kerestem... de legalább az összes csavart és gumialátétet kicseréltem az idomokon, a tank levétele van hátra csak úgy fog beférni a kezem...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
laccczka
tag
Gumicsere esedékes a Hondámon.
Nyíregyházán hova érdemes vinni a motort ahol a szerelést is megoldják?"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #121252 üzenetére
Nekem a műszerfal szokott 'ciccegni' néha, arra tippelek beázott valahol a legutóbbi mosáskor
Ill két hete voltam hosszabb túrán, aztán valami iszonyúan csörgött.
Vagy 10x legalább megálltam, mire rájöttem, hogy a táskámban a franciakulcs csavarja zörög.."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Steven
addikt
Elkezdtem össze karcolni a térdemmel a motort két oldalt , tud valaki valami jó megoldást fóliát akármit átlátszót?
Ami könnyen fel szerelhető/szabható és le is szedhető .
köszi!Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #121257 üzenetére
Keress valamilyen kavicsfelverődés elleni átlátszó fóliát. Előtte papírból csináld meg a sablont, elviszed magaddal és kérsz egy akkora ívet, h 2x ráférjen a sablon. Kivágod, felragasztod és kész. Nekem ilyen van rajta, tökéletes.
De előtt ha nagyon karcos lett meg kellene polírozni a fényezést."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #121258 üzenetére
Köszi utána nézek!
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Altalanossagban veve egy Adventure motor mennyivel praktikusabb, mint egy naked bike hosszabb tavu turazasra (300-400 km/nap )?
Gondolok en itt a kenyelmes ulespoziciora, illetve a terhelhetosegre / tarolorekeszek felhelyezhetosegere.Korabban meg voltam rola gyozodve, hogy nekem adventure motor kell ,de mivel elkoltoztem Magyarorszagrol az Alpok labaihoz, errefele sok, jo minosegu aszfalt ut van a motorosoknak. A naked motorokbol pedig joval nagyobb a hasznalt valasztek, hasonlo aron, mint az adventure kategoriabol. (Kezdo motoroskent 500 ccm alatti motorokat nezegetek (Honda CB300 R, BMW 310 R, KTM 390 Duke es lehetseges tarsaik)
-
vlevi
nagyúr
válasz dangerzone #121260 üzenetére
Valahol próbálj ki egy CB500X, NC750X, ... motort. És utána ezeknek a normál változatát, a csupasz CB500-t, NC750-t.
Nem kell megilyedni az NC 750-től, alig 50 lóerősek, igaz, alulról is nyomatékos.
Legfőbb különbség valóban a pakolhatóság, de a másik a szélvédelem. Hosszabb egyenes szakaszokon, ahol kieresztenéd 100 fölé is, ott már jól jön, hogy leveszi a terhelést a felsőtestről. -
Ricardo128
aktív tag
Sziasztok!
Most értem vissza sikeres forgalmi vizsgáról (korlátlan).
Egy-két hete már kirobbantottam itt egy háborút, hogy lehet-e adatlappal vezetni, folytatom. Amint letettük a gépeket, a vizsgabiztos a szokásos szöveget elmondta, hogy: "okmányirodába el kell menni, ott adnak egy adatlapot, amivel vezethetik ezt a kategóriát is." - mondom ez biztos be van állva, rákérdeztem az oktatónál is, aki szintén ugyanezt mondta. Június 17-től van ez így elvileg. Nem akarok okoskodni, legfőképp senkit sem bíztatni, hogy így vezessen (elég ha én teszem), de azért valami rendeletnek, jogszabálynak örülnék.
gölmétcsül ©
-
#14787072
törölt tag
válasz dangerzone #121260 üzenetére
Szia.
Nálam egyszerű a helyzet: egész egyszerűen kizárólag az Adventure motorokon férek el a 201 cm-mel. Az összes naked bike olyan alattam, mintha gyerekbicajon ülnék és a lábam magam alá van csomagolva. -
etnies
senior tag
Pár hete közelebb állítottam a fékkart a markolathoz, nem sokkal, egyetlen állással kattintottam beljebb. Azóta úgy érzem, hogy nem tudok akkora maximális fékerőt kifejteni.
Ez elképzelhető vagy csak szoknom kell? (erőkar mérete csökkent?)
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
válasz #14787072 #121263 üzenetére
Erről az jutott eszembe , hogy Szlovákiában láttam egy motorost fjr en ... nem tudom a kivágott kép mennyire adja át ,de térdéig ért az ülés a gatya meg bokáig ... szerintem volt vagy 210
Félelmetes látvány volt.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
TRob1
veterán
válasz Ricardo128 #121262 üzenetére
Nem kell ehhez háború. Amit adnak az okmányirodába A4-es adatlapot, azzal vezethetsz minden abban megjelölt kategóriát... de csak országon belül. És ez biztos.
¤ R'n'R ¤
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #121255 üzenetére
Őrületbe tudnak ezek az apró zajok kergetni főleg mert az előző mocimon ezek valami aránylag $$$$ problémát jeleztek előre minden alkalommal és elég gyakran.
Tévedtem amúgy nem a trafó volt, röhejesebb és banálisabb... fékkar. Annyira log már, hogy 6000-nél elkezd sétálni fel-le és rezonál haveromnak mutatnám van-e tipp erre random pont rátámaszkodik a kormányra. Elhallgat..., azt hittük beszarunk a röhögéstől.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JóGéza
aktív tag
válasz Ricardo128 #121262 üzenetére
A válaszok között a jogszabály is linkelve volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #121274 üzenetére
Nem. Vagy de? 🤔
Amúgy nem egyből jött az alma a ZTE Blade után, még volt egy echte kínai Star S5-öm, aztán egy Nokia Lumia 520, egy Sony Xperia SP (ezt a kórházban fekve rohadtul megutáltam), egy Microsoft Lumia 640 4G, egy Xiaomi Redmi 3 Pro, egy iPhone 7, egy 8 Plus, és most a XS Max.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #121275 üzenetére
Akkor kipróbáltál minden rendszert, míg idáig eljutottál. Már én is gondoltam rá, hogy venni kellene egy ájfont, hogy mégis milyen. Tudod, ismerd meg az ellenséget
Hú, de mostmár befejezem, ez már túl off"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #121276 üzenetére
Még egy offot engedjetek meg:
Mindent azért nem, a Symbian sajnos kimaradt. Pontosabban nyomkodtam pár S40-es és S60-as telefont, de sajátom sosem volt, Sony Ericssonos voltam abban az időben. Viszont van egy ősrégi Palm m100-as PDA-m, még a bolhapiacon vettem.
Jut eszembe, a Windows Mobile-os eszközöm sem volt.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Ricardo128 #121262 üzenetére
Max covid miatt. Uj kategoriat nem vezethetsz a lappal, csak kartyaval.
-
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #121281 üzenetére
Vágható teflon lap, teflon alátét... műveltséged néha határtalan Ultra birka tudsz lenni
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
TRob1
veterán
De ez nem igaz.
08.26-án igényeltem (19-én vizsgáztam), és rajta is van hogy 10.25-ig vezethetek vele. És eleve elmondták a kormányablakban is, hogy lehet vele vezetni Mo területén minden rajta felsorolt kategóriát. (Annyi, hogy választhattam h megtartom addig az eredeti jogsim - ekkor csak személyes átvétel az újra a kormányablakban - és külföldre is mehetek autóval, vagy leadom és csak Mo-n mehetek mindennel - Ekkor ki is postázzák ha kell.)
Sőt, előtte kb 2 héttel egyik ismerős linkelte egy oktatói csoportba, hogy vezethetnek vele a sikeres vizsgázók...[ Szerkesztve ]
¤ R'n'R ¤
-
A Zéé
addikt
válasz TRob1 #121285 üzenetére
nekem meg 3 hete azt mondták, hogy addig eszembe ne jusson vezetni a kategóriát, amíg nincs plasztik kártya, mert a papír az semmit nem ér, sőt ha a régebbi kategóriát akarom használni, akkor csak a személyes átvétel játszik, mert ha leadom a régit, akkor nincs jogosítványom, mivel nincs sorszáma a papírnak. Amúgy hétfőn igényeltem, csütörtökön megvolt a plasztik kártya, szóval azt azért ki lehet bírni (ha nincs benne egy szép, napos hétvége)
15 éve, amikor a B-t csináltam, akkor meg az volt a mondás, hogy a megyén belül nem szól érte a rendőr...Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #121282 üzenetére
Mentem 401-el, maradandó élmény abban a "kis szarban" konkrétan nyomatékra majdnem ott a CB ereje és fele a súlya nem sok híján nagyon baba dög.
Kuka az egész munkahenger, kéne bele felújító is de mivel ritka (20k egy felújító) ezt a brembot csak a késői CB-kre és a Vigorra tette a Honda, jobban járok az új CB500F széria Nissinjével. Többen feltették és semmi változás fékerőben (talán inkább minimálisan de pozitív irányba volt 1-2 tapasztalat) és van hozzá felújító készlet is. (Bontva nem is vészes az ára.)
Na meg nincs menet az aljában mert fogták és a csavart mint egy szöget átütötték a meneten így a kar nem igen jön ki szétvágás nélkül se a csavar, érzésre a spiáter ház hamarabb fog engedni mint a csavar. Németben is vannak f*szparaszt gánymesterek...
Szerintem a Hyo után érthető ha félek a hangoktól...! Meg na egy régi öreg szar de nagyon megszerettem az elmúlt 5k km alatt a malacot.
A mai kanyar is egy élmény volt Felcsút - Perbálos régióban, olyan utak voltak!
Kép előtt sikerült aszfaltozáson átmenni, úgy összevertük a gumikat vagy 1-2 kilométert tuti szlalomoztunk mire sikerült letakarítani a dzsuvát róluk...Megint nagyon randomok voltunk mindenkit annyira feltúrt agyilag az online oktatás, hogy: "guys laborgyak reggel nektek valami? Utána valamerre?"
Tamás9x Köszi de inkább csere / javítás, főként előbbi a taglaltak miatt, sok mindent megbarkácsolok otthon de fékkel nem játszunk még csak ha a kar is az. Ha megszorul valamiért akkor jön a cumi cunami.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz TRob1 #121285 üzenetére
Elég szétszórtak akkor... Nekem a papíron rajta volt a régi, és hogy azért van ideiglenes jogsim, mert megcsináltam a következő kategóriát: XY.
Ebből nekem tök az jön le, hogy csak belföldön, és csak a régit vezetheted vele, az újat nem. Bár attól még vezettem, bízva az esetleges igazolás esetén lévő emberségességben. Nyilván ha megtartom a régi jogsit addig, akkor külföldön is mehetek, a régi kategóriával.
Ugyanezt mondta a nő is, hogy a régit vezethetem a papírral, az újat nem, mert a jogosítvány sorszáma alapján azonosítják, hogy van-e X kategóriám, és a rendszerbe is fel kell kerülnie, hogy igen, rendesen megvan, érvényes ettől eddig, fotó stb, amit igazoltatáskor elér akár a rendőr, akár a központ. (Nyilván ez azért előbb megtörténik, mint a kártya megérkezzen, de elhiszem, hogyha aznap még nincs fent, hogy igényeltem) Volt már olyanra példám, hogy nem tudtam igazolni /igaz, kötelezőt/ valamit, és a rendőr rákérdezett a központban, hogy wasistdas. Megvan nekik minden is, csak nem biztos, hogy a kollegina ért is hozzá->felesleges leparkoltatása a járműnek, mert a kollegina úgy olvasta, a kötelezőm törölt... igen, 2 hónappal későbbi dátummal... Na mindegy
Külön bekezdés volt, hogy X kategóriákra van jogosítványom ettől eddig érvényességgel. Az új csak ott szerepelt, ahol indokolták az ideiglenes jogosítvány kiállítását.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121288 üzenetére
Ha az atmeroje a fofekhengernek ugyanaz (az aljaba bele van ontve, hogy mekkora) akkor nem lesz fekhatas valtozas, es ki lehet cserelni barmelyik gyartora, a lenyeg, hogy az atmero stimmeljen.
Egyebkent meg tenyleg, feket barkacsolni, meg hezagolgatni, eszem megall :D ha rossz, akkor csere, kesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #121291 üzenetére
Méret stimmel azt tudom ezért nem is értettem azt az 1-2-öt aki szerint jobbat fog....
Csak a tartály kisebb de az nem számít... mod.: fém csöveken agyalok még ha már úgyis borítjuk a dolgokat.Sok mindent megbarkácsolok de féket futóművet biztosan nem fogok kendácsolni.
Ha az a kar log akkor az log ergo kikopott a perselye, 2-3k egy Vicma kar.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ath
senior tag
válasz TRob1 #121285 üzenetére
[Újabb vezetési jogosultsági kategória megszerzésének bejegyzése]
Melyek a járművezetésre jogosító okmányok Magyarország területén?
Vezetői engedély
Nemzetközi vezetői engedély
új vezetői engedély kiadásáig, de legfeljebb a kérelem benyújtásától számított 60 napig:
az adott kategória tekintetében lejárt érvényességű vezetői engedély és
a közlekedési igazgatási hatóság által a kérelemről elektronikus úton kiállított adatlap -
Micsurin
nagyúr
Azt honnan fogom észrevenni ha beszarik a benzincsap? Szag? Tócsa? Többen szívták már meg, hogy átengedett és a karbi meg befolyt. Ott szar volt akkor a tűszelep is nem?
Pihen már a fiókban egy vatta új csap, nem tudom preventíven betegyem-e vagy várja csak szépen a gyári zacsiban a bevetést. Nem nem rossz a mostani de mivel 23 éves a motor élek rendszeresen a gyanúperrel, hogy ezt azt érdemes beszerezni. A következő páros egy CCT és egy feszszab lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121294 üzenetére
Nem, a tuszelepnek nem feladata tobb napig a benzint tartani. Ha a membran atszakad, akkor esetleg plusz benzint sziv a motor a vakuumcsovon keresztul?
Betaraztal japan motorhoz? :D
Nekem is van egy pot vezlancfesz, fotengelyjelado a fiokban, mert ezek kopnak am :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #121295 üzenetére
Állóhelyzetre gondoltam, ha átszakad a membrán nem fog befolyni a karbi és onnan elkezdeni orrán száján mindenfelé? Hyonak masszívabb megoldás volt a vákuum csap eleve elzárni sem lehetett kézzel mint a CB-n.
Még nem de folyamatban van a teljes lista amit szeretnék a fiókban tudni:
- vezlánc feszítő (manuálison is erősen agyalok mert sok felől hallom az új feszítő is 1-2 éven belül megint zajos lett... itt akár a modellezés és CNC is játszana.)
- vezlánc + vezetők
- karbi felújító kit + 2 membrán
- feszszab
- bowdenek
- kuplungrugók, fém és kopó lamellák
- szabadonfutó
- önindító
-------------------------------------------------------------
Télen ezeken felül a terv:
-Vákuum csövek és vízcsövek (összes) cseréje új szilikon csövekre. (Fehérben még menne is az elképzel koncepcióhoz, de nem ezért. Balos vákuumból pl reggel egy centit le kellett vágjak mert megrepedt a nyakán. Nem fiatalok kizárnék mindennemű meglepetést.)
-Fékek szét, új dugók, o gyűrű, olaj.
-Elől munkahenger csere.
-Fékcső csere, fém vagy gyári még nem tudom.Anyagilag megéri? Nem. Meglépem? Igen, jó alap megéri vele foglalkozni igazi mindenes szerintem megfogom tartani hosszabb távon is mert szívesebben / nyugodtabban fogom ezt letámasztani a suli / melohely előtt mint esetleg egy Duke 790-et vagy CB650R-t.
Na meg télen a fűtött garázsban jót tesz a léleknek a motorral való mókolás.
Igen ma volt téma, haverok szerint sem vagyok teljesen normális!mod.: Na meg a PS5 Digital is jobb árat kapott mint saccoltam így szabadabb az elképzelt keret. Pályamotort elvetettem megint, nem lenne rá annyi időm mind amennyit bele kéne ölnöm időt és pénzt. Lesz de majd egy pár év múlva.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121296 üzenetére
Volt nehany tipus, amelyik fel tudta tolteni a forgattyushazat benzinnel, ha nyitva volt a szivoszelep epp, es a karbi is epp ugy tudott allni, hogy a szivocsobe folyt a benzin, nem tudom, hogy a cb ilyen-e.
A szilikoncso nem tudom mennyire idotallo, kb en vmi nagyon dragat vettem de 5 ev utan elkezdtek elegge kemenyedni, es a 30 eves robogomban a gyari feketenek meg semmilyen baja nem volt. Azota szkeptikus vagyok az uj csovekkel szemben, remelem neked jobban birja.
A gyari feszito es zajossag az megint valami vajtfulu felesleges aggodas valakitol, mert ha nem feszit, akkor az vodor csavar, nem pedig cicereg.
A manualis nekem nem szimpatikus, mert tul tudod vele huzni.Nem szakzsargonnaciskodom, csak sztm felreertem amit irsz. A munkahenger a nyereg, a fofekhenger az felul, amit pumpalsz.
Szoval fofekhengert cserelsz? :D
Azokra a munkahengerekre is raferne egy nem uszora csere :DJa igen, en is beszereztem egy teljes kuplungot szabadonfutoval :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #121297 üzenetére
Kapott most tisztességes betéte meg egy pucolást már az első nyere, így annyira nem lepra ehhez az 57 lóhoz pont elég. Egy határozottabb nyomáspont többet nyomna a latba. Igen főfékhenger csere lesz mert ehhez a retekhez marha macera beszerezni felújítót ha éppen belehet és legalább a kar is hülyén van megoldva nem lapos az érintkezési felület hanem egy kis harangszerű rész nyom a karon egy félgömböt idegesítő ahogy ropog egy erősebb fékezésre.
Na meg marad ez a villa ha már teljesen felújítottam, króm szárak etc.Igen én is tartok tőle de az angol srácok találtak egy gyártót (reggel belinkelem ha visszakerestem újra) akiké elvileg aránylag masszív. De egy biztos a már meg meg repedtek helyet csak jobbak lehetnek még ha pár évente cserés is.
Tessék ettől jobban nem lehet leírni a feszítő okozta zajt és ez olyan gyönyörű a fülnek jóleső tónusba csap át fordulaton/terhelésen! Ha kell ha nem csere csak kussoljon egy darabig. Manuális ennyire para lenne? Beteker amíg érzel ellenállást, beröffent majd alapjárat mellett finoman addig tekered még beljebb amíg pont elnémul nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121298 üzenetére
Hat sztm ettol jobban le lehetne irni, ha felporgetne, akkor egybol lehetne hallani, a fordulat ejtesnel, hogy mi okozza. Ez igy siman csorog, ami lehet huszfele dolog. de a komment, miszerint "szetszedte es beolajozta" a feszitot, majd elmult ez a zaj :D majd a masik, miszerint kuplung. Pontosan ennyire hasznalhatok szamomra ezek a videok.
Jah, betekered. Ugy erzesre. Nem para, nem azt mondtam, csak en egy napi jarkalasra szant motornal egyszeruen nem erzem szuksegesseget, es nem akarnek barmihez nyulkalni. ha egyszer ki van cserelve a feszito, az fix, hogy minimum 30 ezret elmegy.
Ha ez a zaj feszitotol van, az nem 1-2 ev alatt jon ossze.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz TRob1 #121286 üzenetére
nem játszik közre benne a covid. ha volt már bármilyen kategóriára érvényes jogsid előtte, akkor a papírral (legalább 5 évvel ezelőtt is) azt vezethetsz itthon, ami rá van írva. az egyetlen oka, hogy nem az egész EU területén az az, hogy magyarul nyomtatják ki a papírt. én sem mendemondák alapján gondolom így, hanem nekem is ezt mondták 5 éve az (akkor még) okmányirodában, majd igazoltatásnál sem volt egy rossz szavuk sem a biztos uraknak.
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- TCL LCD és LED TV-k
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Linux kezdőknek
- Milyen videókártyát?
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért - II. rész
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs