-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
Hétvégén én is kihasználtam a jó időt, sikerült a szomszéd faluig átmotoroznom. Kellemes meglepetés volt, hogy készült egy új kilátó, meg látogató központ (na jó a központ kicsit túlzás) Sándorfalván a Fehér tó partján.
Ha csak lassan is, de jó látni, hogy az alföldön is szaporodnak a látnivalókÉn kérek elnézést!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vityaa #121754 üzenetére
A 11-es szinte mindig be van állva ha nem lenne az lenne meglepő! Szentendréről Pestre bejönni maga a halál, még a 10-es is használhatóbb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
Szombaton lesz megint Hungaroring, van még rengeteg szabad hely.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BloodyEddie
őstag
Sziasztok!
Második motor kiválasztásában szeretném a nálam sokkal tapasztaltabbak véleményét kérni.
SV650-ről (3. generáció) szeretnék egy olyan gépre váltani, amivel a hosszabb túrák is teljesíthetőek, de elsősorban jó városi gép, és nem fordul elő olyan, hogy nem indul be reggel. Imádom az SV-t, egy élmény vezetni, de egy-két óránál többet nem lehet ülni rajta, még akkor se, ha szüneteket tartok - nem kényelmes akkor már az ülés (az üléspozíció amúgy jó), a plexi se menti meg a szélvédelmet.
Mivel nagyrészt városban használom, ezért kifejezetten túragépet nem szeretnék arra a havi 1 nagyobb útra. Fontosabb, hogy a munkába járásnál jó partner legyen, cserébe a túraképességekben kötök kompromisszumot, ha kell. Fontos szempont még, hogy 2011 vagy utáni legyen, azaz tudjak rá kötni casco-t, nem akarok álmatlanul forgolódni, hogy elvitték-e a garázsból.
A sporttúra kategóriával szemezek, de eddig nem találtam olyan típust, ami egyértelmű befutó lenne. Ezeket próbáltam/néztem eddig:
DL650: ha túramotort akarnék, tuti ezt venném. Jól is megy (bár nem olyan izgalmasra van hangolva, mint az SV), és roppant kényelmes, csak ez inkább egy guruló fotel, városban én nem éreztem odaillőnek a próbaút során.
Versys (600): nekem ez kényelmetlen volt, a V2-höz képest vérszegény volt a próbaúton, és a 17-es első kerék ellenére még ez is túl nagy.
VFR: ha nem 240 kiló lenne, tuti ezt venném - majdnem feldöntöttem szegényt, mikor ráültem. Városban ez nekem túlsúlyos, még akkor is, ha egyébként jól megy.
VFR Crossrunner: ezt valahogy könnyebbnek éreztem, mint a sima VFR-t, pedig nem az. Ha lenne belőle eladó, meg is fontolnám de alig van, a 2015 előttiek pedig nagyon gány műanyagos, összevisszalógó kábeles külsővel bírnak. Nyilván nem ez az elsődleges szempont, de élőben ez annyira vészes volt, hogy inkább elvetettem.
CBR600F: ezt még nem próbáltam, de "papíron" jó lehet: nem túl sportos az üléspozíció, elég erős, és dobozolható is.
CBR650F: lásd fentebb. Viszont itt tartok tőle, ez rosszabb mint a régebbi 600-as (teljesítményben és minőségben is), bár még nem próbáltam.
FZ8 Fazer: lásd CBR600F.
CBF600: tartok tőle, ez a V2 után visszalépés lenne a hétköznapokban, de egyébként szimpatikus.
Tracer 900: még nem próbáltam. Ha valaki adna el belőle piaci ár alatt, akkor befutó lenne de nem fér bele a keretbe sajnos.
ER6F és Ninja 650: próbáltam. Sor2 létére meglepően jó élmény volt az SV után vezetni, de az új Ninja nem dobozolható, a régiből meg nem találok normális állapotú, nem lehasznált példányt értelmes áron.
Hornet: ez kéne, csak idomos változatban, 2011 utáni. Ilyen meg nincsen sajnos.Mit gondoltok? Van olyan típus ami nincs a fenti listában, de passzolna az igényekhez? Vagy olyan, ami benne van (a még nem próbáltak között) és abból kéne vadászni szerintetek?
-
vendingo
veterán
válasz BloodyEddie #121758 üzenetére
Z1000SX?
Én is SV-ről váltottam túrásabb gépre. DL650 volt mindig is a vágyam, de valahogy soha nem jött össze, pedig nagyon kényelmes és számomra kellően erős is.
Végül vettem egy öreg, "gyenge" gépet DL650 árban. Nem bántam meg.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
gergobaby
aktív tag
válasz BloodyEddie #121758 üzenetére
A 2011 utáni kitételt nem értem, nekem 2005-ös CBF600S-en van full casco (törés, lopás minden). A***anz biztosito. Emiatt ne zarj ki egy jo 2010est
-
martonx
veterán
válasz BloodyEddie #121758 üzenetére
Nekem CB650F van, városban nagyon jó (szvsz nem városban is), mondjuk szélvédelem alapból nincs rajta, de nagyon olcsón lehet rá plusz plexit keríteni.
Én kérek elnézést!
-
veze
őstag
válasz BloodyEddie #121758 üzenetére
cbf600s abs, gyárilag is van némi szélvédelem, nálam a legmagasabbra van állítva ( van lehetőség a magasság állítására pár cm) 160-ig nekem teljesen jo, igaz nem vagyok 190 magas
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
Az enyémen meg van gyári extraként kérhető mini plexi, ami olyan 130-ig ad védelmet, utána már hasalás van. Viszont ahogy látom 100EUR-ért egész sokféle utángyártott, méretesebb plexiket lehet keríteni hozzá, jövőre tuti beszerzek egyet.
Ha nem is lesz szépségdíjas vele, de 4 imbusz csavar tartja, semeddig nem tart egy túra előtt felrakni a nagyobb plexit, a hétköznapi városi, környékbeli rohangálásokhoz meg visszarakni a gyárit.Én kérek elnézést!
-
gergobaby
aktív tag
válasz BloodyEddie #121764 üzenetére
Ha a CBF600 bekerült a listába, csak gyengének érzed, esetleg FZ6S második generáció? Az fejidomos, valamivel erősebb, és szintén lehet kapni emberi áron
-
dellfanboy
őstag
kivancsi vagyok aHringen mikor cserelik le a dogszallitokat ilyenre [link] 12:50-tol kva jo, meghonositanam, mennyivel autentikusabb mint egy futo
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Agostino
addikt
sziasztok
itt a topikban találtam linkelve [ezt] a decathlonos aláöltözőt, szerintem nekem valami ilyesmi kellene, hogy ne fázzak fel azonnal, amint reggel ráülök a lehűlt nyeregre. elolvastam a termék alatti kommenteket, de arra nem jöttem rá, hogy melóban, irodában ez ha a farmer alatt marad nem izzadok bele? ha át kellene öltöznöm esetleg a boxer változatot kellene választani?
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
A Zéé
addikt
válasz Agostino #121769 üzenetére
Ha nem is csorog végig a lábadon az izzadtság, azért ha meleg van, ez alatt is meleg lesz. Én ilyeneket hordok munkában, amikor télen egész nap kinn vagyunk nyitott placcon. Ha bemegyek fűtött helyre azért elég hamar elkezd melegem lenni bennük. Egész nap ebben ücsörögni a fűtött irodában biztos, hogy sok lenne. Viszont motoron tök jól működik. Szombaton már rám sötétedett mire hazaértem és egyáltalán nem fáztam még benne.
Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz Agostino #121769 üzenetére
En vettem ilyen szettet pár hete, azóta minden reggel használtam. En a melohelyemen leveszem, viszek teljes váltoruhat. Amúgy jó, 10 fokig tenyleg nem fazok benne. Felette alul motoros farmer, felül póló es motoros kabat van (utobbi csak eso belessel, thermo nincs benne).
Ha mar deka-ba mentek, nyaksalat is vegyetek.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
köszönöm szépen mindenkinek a tippeket és információkat : ) tboy93: jó ötlet, köszi!
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Topiccsendőr
addikt
A dji action- ben tenyleg nincs semmilyen gps modul?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #121775 üzenetére
Őőő... nincs most előttem, de nem rémlik, hogy lett volna benne...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #121778 üzenetére
Nincs benne GPS. Pl a Sony AS 200-ban volt, sose kapcsoltam be.
DJI most 80eFt.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #121779 üzenetére
Igen, a SONY-mban én is rögtön kikapcsoltam. Egyszer kipróbáltam, és soha többé nem használtam!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
jacis
nagyúr
Srácok, most akarom megvenni quadlock szettemet és elkezdtem filózni, hogy ez a rezgés csillapítós kialakítás biztos nem véletlen van kiadva mint opció. A lostbiker-es srácnak is tönkre ment a rezgéstől a teló képstabilizátora. Gondolom az ilyen visszajelzések okán került most kifejlesztésre ez a kis kütyü. A gondom az, hogy ha felrakom ez a rezgés csillapítót illetve a qi töltőfejet is elég otrombán fog ott a kormányon kinézni ez a tartó.
Mit gondoltok erről?[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #121778 üzenetére
A nyitóára közel azonos volt az akkor aktuális 7-es GoProval.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
BloodyEddie
őstag
válasz gergobaby #121767 üzenetére
Ez szerintem az évjárat miatt fog elhasalni, de egyébként jó tipp, köszi!
(#121769) Agostino: ilyesmi célra nekem ez még a best buy Decathlonból. Nadrág fölé veszed, esőtől is véd a szélvédelem mellett, és pontosan ugyanazt tudja, mint a sokszor ennyibe kerülő "motoros" hasonló esőnadrágok. Ráadásul vékony és könnyű. A képeken nem látom, de ami nekem van, azon a lábszár végig zipzározható, így motoros bakancsban is könnyen fel-le vehető munkába járásnál.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #121779 üzenetére
En meg bekapcsolnam palyara eleg gyakran.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #121781 üzenetére
Még egy telom sem ment tönkre a kormányon az elmúlt két évben, pedig se a kis V2-es se a CB sor2-ese nem épp rezonancia mentes a felső tartományban.
Qi töltőt feleslegesebbnek érzem ezzel együtt mint a csillapítót.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #121773 üzenetére
Ezek boven jok. En ugyan sielesnel tapasztaltam ki igazan, de -20 fokig siman alaoltozo es ra egy kabat. Ez utan mar neha felveszek egy polart is. Oke ott jobban mozgok, de szerintem fagypontig motoron is eleg.
Erdemes ezust szalasat venni es akkor ha beleizzad az ember, akkor sem budosodik be. Egy si idenyt siman bir mosas nelkul.
Motorra is ezt hasznalom, viszont ott mar 20 fokban is izzadtam. Oke elvezeti az izzadtsagot, de akkor sem az igazi. -
FeniX-
aktív tag
válasz BloodyEddie #121784 üzenetére
Az a dekatlonos esőgatya kicsit csalóka ám. A múlt őszt/telet azzal teljesítettem, és valamiért a stájsznál simán be tudott ázni. (robogón meg mocin is) Talán a varrás csak bizonyos ideig tartja kívül a vizet. Meg egy idő után baromi nehéz levenni, mert nagyon tapad.
-
BloodyEddie
őstag
válasz FeniX- #121788 üzenetére
Lehet akkor mázlim van a saját példányommal, sosem volt gond vele - de a napi fél óra ingázásnál tovább nem is volt rajtam, az igaz.
Más: ezúton is köszönöm mindenkinek a tippeket a motorválasztásban. Ha bármit veszek, először mindig PH-n nézek utána a témának, de motoros témában eszembe sem jutott mostanáig. De mikor azt hittem, már mindenhonnan körbejártam a témát, még akkor is kaptam itt új ötleteket
-
Baboss94
újonc
Hali! Szakmai segítséget szeretnék kérni. Fékpadi méréseket vettük.
Suliban tanultuk, hogy
-van egy adott fordulatszámunk Pl / 10.000 (N)
-van egy adott ehhez a fordulatszámhoz tartozó maximális Nyomatékunk pl / 63Nm (M)
És ebből a két adatból ki lehet számítani az adott motor maximális teljesítményét...
Van egy képlet: 2Pí x M x N vagyis 2x3.14 x 63 x 10.000. ???
Nem tudom, hogy pontosan hogy is kapom meg a teljesítményt Watt-ban..
Elég fura számok jönnek ki. -
BloodyEddie
őstag
A külföldről behozott használt motorokról mit gondoltok? Hogyan lehet megmondani, hogy tényleg jó vétel-e?
Elég sokat találok, ami a képeken és élőben is nagyon szép, de nehezen tudom elhinni, hogy 8-10 év alatt nem mentek vele többet, mint 20-30 ezer kilométer. Nyilván nem csak a futás számít, de mivel műszakilag annyira nem értek hozzá, így nem tudom megmondani, hogy csak szépen lemosták a lehasznált motort, vagy tényleg alig mentek vele. Próbáltam visszakeresni a topikban, de nem találtam infót a témában - ha mégis volt már róla szó részletesen, egy hsz-link is tökéletes ahol visszaolvashatom.
-
jacis
nagyúr
válasz BloodyEddie #121794 üzenetére
A külföldi motorokban szinte mindig 20-30ekm van. Ennyire pörgetik őket vissza.
Sajnos itthon is egyre nagyobb divat ez.
Nagyon meg kell válogatni sajnos mert az eladó motorok nagy része átverés.
Ez pl egy tökéletes példa az átverés kategóriára: [link]
7ekm után szénné égett katalizátor, rozsdás féktárcsák stb...[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
yodamastah
őstag
-
zgospel
őstag
válasz BloodyEddie #121794 üzenetére
A km állás az egyik dolog, a másik, hogy ezek általában a kínálat aljába kerülnek be, még annak ellenére is, hogy van rajta egy regadó, egy útiköltség, egy szállítási költség, egy árfolyamkockázat, meg még valamennyi haszon is.
Nem olcsóbbak a motorok nyugatabbra sem, szóval képzelheted, hogy ott milyen állapotban és áron kell megvegyék, hogy itthon még mindig az alsóbb ársávba kerülve árulják.(#121796) yodamastah na ez durva
Azt mondja "chenge" bazzeg...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz yodamastah #121796 üzenetére
Vazze, 115+k-ról 30k alá tekerni, ahhoz azért kell pofa...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen