- Linux kezdőknek
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Facebook és Messenger
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
[link] két köröm a Hungaroringről. Nem tökéletes, de nem is tragikus
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #121952 üzenetére
2-3-4-es kanyar fosat engem. A 2-esben pont az érintési pontnál van egy hupli, azon nem merek átmenni teljesen ledöntve. Ha kintebb fordulok akkor nincs hupli, de akkor meg az ív nem jó. A 3-as is ugye belül huppan egyet (vagy mi a megfelelő szó erre ), a Mansell pedig eleve nem egyszerű a domb miatt, de mintha kifelé is dőlne picit (?), emiatt ezt túlfékezem.
Mi lenne a jó technika ezekben a kanyarokban?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #121945 üzenetére
Azóta sokat fejlődött a droid, és az egész hóbelebanc. Újabb Műholdak is fent vannak..stb.
10év az informatikában rettenet sok idő.
Napi szinten használom a készüléket kocsiba, Navi+Kékfog+Mobilnet. Ez az alap.
Semmie extra nincs már. Hívás közben látod a navit, hallod a hangos navit..stb.
A google maps hangos irányítás időzítésén lehet csiszolni, és fognak is, az tuti.
Az biztos, sokkal jobban működik az egész, mint akár 5 évvel ezelőtt.
Ettől nem fog vetélytársa lenni egy vérprofi navigációnak. De nem is fog annyi plusz szolgáltatást adni egy navi, mint okostelefon.
Ez már csak ilyen -
martonx
veterán
válasz csongi #121954 üzenetére
Én a google maps helyett ezt szoktam használni: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=en_US&gl=US
A hang navigációja sokkal értelmesebb, és egész országokat le tudsz offline-ra tölteni. Google maps-et csak két esetben használok:
1. a közelben keresek valamit konkrétum nélkül pl. pizzéria / tesco ilyesmi.
2. huszadrangú eldugott dolgokat is ismer a google maps, pl. játszóterek[ Szerkesztve ]
Én kérek elnézést!
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #121953 üzenetére
Áááh most a hring olyan mint egy biliárd asztal 2005ben a célra rában olyan luk volt hogy nem lehetett rendesen kigyorsítani Sokan estek el azon. Amióta újraaszfaltozták pár éve jobba a tapadás is, gyorsult a pálya 1-1.5 másodpercet.
Huplis részen ha nem tudsz gyorsan átmenni menj más íven. Állj be gyorsabbak mögé és nézd meg hol mennek
Mansellt balra kihúzódva kell előkészíteni. MInél kisebb legyen a bal kanyar előtt a jobbra döntés. És minél később kormányozz be (balra)
-
tag
Sziasztok!
INTERPHONE TOUR kedvező áron akit érdekel.
Természetesen Sena és Cardo is van jól árasítva"there are more jacks then one at the fair..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #121954 üzenetére
Nagyon egyszerű a képlet,az egyik egy telefon a másik egy motoros navigáció. [link]
Telefonnál szokott elbukni a navigáció,na meg egyéb dolgok miatt is.
Nem vízálló,rossz láthatóság,kijelzőt nem tudja kezelni a motoros kesztyűt,akku nem sokat bír,ha töltöd akkor előfordulhat,hogy túlmelegszik,fényerőt leveszi,vagy kikapcsol.Telefonon a navin nálad is feldobálja a
Benzintút,látnivalók,étterem,stb TripAdvisor,üzemanyagárak,motoros helyszinek/szervizek, teljes Európa trafipax jelzés. Természetesen offline,nix mobilnet.Google térképen tudsz olyat tervezni,hogy mondjuk 700Km,abból ~30% autópálya,40% autóút,30% zergebafta utak,illetve + még 2-3 féle verzióban? 13 köztes pontot el tudsz helyezni?
Az új Africa Twinen van már CarPlay ami nem lehet rossz. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #121959 üzenetére
Miért egy sima okostelefont hasonlítasz? A legelső postomban direkt a linkelt ütésálló, vízálló outdoor készülékből indultam ki, mint motoros gps alternatívák.
A kifejezetten ütésálló, vízálló, 10.000mah-s akksival szerelt készülékek a klasszikus okostelefontól messze állnak. Feltételezem, h emiatt a rezonanciát / esetleges becsapódást, szélsőséges hőmérsékleteket (tűző napfényt) mérföldekkel jobban bírják, mint egy átlagos mobil, tehát valószínű valamivel masszívabb a nyákok, belső alkatrészek rögzítése is, stb.
Más felől tudod te is nagyon jól, h amire ráfogható, h "motoros" (legyen az GPS, trikó, füldugó, stb), azok iszonyatosan túlárazhatóak, mert a motorozás drága hobby, úgyis megveszik. Nos, pontosan ez a véleményem a 180.000ft-os Garmin-ról. Lehúzás.
Harmadrészből én a fenti ütésálló telót nyilván nem első számú telefonnak vettem és, mint navi alternatíva is úgy gondoltam, h meglévő telefon mellé ajánlott beszerezni. Tehát az a fajta esetleg probléma ami felléphet, h hívásnál kidob a naviból, így kapásból megoldott.
A szoftveres részről pedig nem is beszélve. A motoros Garmin navinál van 1 szoftver és pont, míg egy ilyenre halom alternatíva elérhető, köztük kifejezetten outdoor app-ok, amik a földutakat is mutatják vagy szimplán a Maps műholdnézete is elérhető, ami nem csak a legtöbb alkalmazásban rögzített túra földútvonalat jelöli, hanem látod rajta az utolsó erdősáv mellett elhúzódó utat is.
Tehát, nem mondom h arra amire való egy ilyen Garmin navi rossz lenne, de egyre inkább azt érzem, h már csak egy szűk (sznob ) réteg ruház be ilyenre.
De majd tesztelem, aztán írok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tag
válasz csongi #121958 üzenetére
Eddig még a legsötétebb rémálmomban sem gondoltam, hogy sisakbeszélőt veszek... de, ott volt az onroados motorun... hát nagyon nem ártott volna kommunikálni a társakkal. Kizárólag a hasonló túrák-tájékozódásos élménymotorozás miatt rendeltem meg. Meglátjuk.
Zenehallgatás kizárt. Azt már próbáltam többször is 20 év alatt, de nekem a motor hangja és a szél süvítése a zene a füleimnek.
Ha Runner125 kollega jókat mond a terminátorfónra, akkor veszek olyat nettkártyával és max a navi +túrán való kommunikálásra lesz használva. Kiderül.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #121960 üzenetére
Mégis milyen telefonhoz hasonlítsam ami tudja az IP68-at,nagy kijelző és jó fényereje van, kesztyűben is lehet nyomkodni,töltésnél,navinál nem melegszik túl és nem veszi le a fényerőt?
Te most vettél egy strapa telefont,ami majd 40dkg. Az idő eldönti,hogy beválik-e.Én pl ~1 hónapja rendeltem kintről Poco X3-at. Mondom jaj de jó nagyobb kijelző,combos akku,IP53-om. Bazz,nem hogy köröket vert a Mate 20-ra,hanem csúnyán elvérzett akku készenlétbe. Ment is a háztól.
Ezen az XT-n van pár térkép verzió,és még különböző térképeket is le lehet tölteni pluszba. Illetve ~havi szinten jön rá a térkép és a szoftver frissítés. (Ebben a pillanatban is jött egy térkép frissítés)
Figyi már Te sznob ,mennyi is volt a 11 Pro Max-od? Ha jól látom egy előfizuval/normális boltba ~350-400eFt.. Remélem nem a ciki 64GB-od van..
Nem izélgetlek,de amire te használod arra megfeleő lehet a strapafon,amire nekem kellene meg nem. Picit más vonalon mozgunk.
Abban egyet értünk,hogy ami motoros az qva drága,azért mert motoros. De melyik hobbi olcsó..[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Predator2
addikt
Helló
Pusztán a kíváncsiság hajt, de milyen motort ajánlanátok aminek jó a szélvédelme? 2010 után gyártott. Sporttúra/túra kategória, és kezdőknek is ajánlott.
Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #121959 üzenetére
Mint irtam, nem lesz versenytarsa egy celeszkoznek, ha csak a navira hegyezzuk ki a dolgot.:).
Kinek a pap kinek a papne. Nekem nem eletszeru egy ilyen eszkoz.
Torokorszagba, Szerbiaba, Romaniaba elporoszkaltam(tunk) egy google mapsal.
Megfelelt, elvitt,haza hozott.
Nem turazom felhivatas szeruen. Oda biztosan sokkal jobb egy profi cucc.
Az latszik, hogy hianyzik a piacrol egy erre a hobbyra szant eszkoz, ami a csoportos beszelgetest is biztositja.
Mindent ugy kell osszevadaszni, es szarakodni a BT verziokkal, hany kapcsolatot tud, milyen messze, minosegbe...stb.
Kis kinai testverek, hogy nem haraptak ra, nem tudom.:).martonx:
Erre raprobalok.djeperto:
Megorulok a szelzajtol. :).
Szeretem a motor hangjat, de jobb ha bedugom a fulem,mert minden zajra kattog az agyam. A szelep, a csapagy, jaaj biztos a kuplung...:).
Bedugom es bekesseg van.
Radasul a szel olyan zajokat general, mintha folyamatosan durrogna a kipufugo, es sarkany tuzet okadna a kipufogo. Igy bedugom a fulem, es egy csomo szerelestol es agyalastol mentem meg magam. :D[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Ha van itt olyan, akinek jól megy a német és hajlandó lenne segíteni egy Louisos ügyintézésben (kártyacsere), akkor léccci, írjon rám priviben! Köszönöm!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
BloodyEddie
őstag
Sziasztok!
Utólag felszerelt E-számos sportdobbal/rendszerrel mi a helyzet külföldön?
Elolvastam jó pár magyar cikket a témában, de mindegyiknél kb. az a végkifejlet, hogy "nyugi tesó, ha nem túl hangos úgyse nézik itthon". Eddig oké, de egyrész a külföldi tapasztalat is fontos lenne amiről semmit se írnak a cikkek, másrészt nem akarok arra építeni, hogy "úgyse lesz baj", inkább lepapírozom ha nagy a kockázat anélkül.
Szóval elég külföldön a gyártótól kapott műbizonylatot vagy hasonló dokumentumot magammal hordani, ha E-számos az eszköz? Vagy végig kell járni a "plusz vizsgáztatás + forgalmiba beíratás" kört ha külföldön is problémamentesen szeretnék motorozni?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz BloodyEddie #121968 üzenetére
Igazából mindegy hogyan vagy papírozva külföldön. Beállnak a rendőrök a db-mérővel és ha magasabb a megengedettnél akkor fizetős a sztori. Nem egyszer hallottam ezt.
Nem a papírt nézik külföldön. Kb mindegy mi lesz rajta."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Biqci
aktív tag
válasz BloodyEddie #121968 üzenetére
Nekem a múlt hónapban vizsgázott a motorom németben. E jeles Remus dob van fent. Nincs beírva a forgalmiba és nem kérték a műbizonylatot sem, simán átment. Fontosabb, hogy ne legyen hangosabb mint a megengedett dB érték
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
etnies
senior tag
válasz -Mosquito- #121962 üzenetére
Live Traffic csak Garmin Drive-on keresztül lehetséges?
Mert én ezért megyek szarni is google maps-al."önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #121962 üzenetére
37dkg a strapateló és 27dkg a Garmin navi.. az 10 dkg különbség. Nem mondom h nem érezhető, de azért na, a Garmin sem pehelysúlyú.
Céges és 64gb-s."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz BloodyEddie #121974 üzenetére
Vagy a váznyakon ott kell legyen a plaketten, ha nincs ott akkor meg 100dB a megszabott névleges max.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
Nemrég szó esett az aláöltözőkről, most a Lidlben van férfi thermo aláöltöző, 2599Ft/db.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Biqci
aktív tag
válasz BloodyEddie #121974 üzenetére
Igen, legalábbis itt németben 5dB toleranciával dolgoznak a rendőrök az út szélén. A gyári érték pedig a motoron is fel van tüntetve az adattáblán. Ehhez képest mérik és állapítják meg. De te hiába méred mobilos app-al, mert az ő eredményük számít. Ők hitelesített dB mérőt használnak, kb. 1m távolságban és ha jól emlékszem 30fokos szögben, a megadott fordulatszámon, mivel azt is mérik
Micsurin: nincs olyan, hogy megszabott névleges max. Ha nincs fennt az adattábla, akkor is a hivatalosan megadott értéket használják, ami minden típusnál más és más lehet
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #121977 üzenetére
Nem mindig van ott az adattáblán / adattábla sincs csak vázszám. Olyan esetben a 100dB a maximális érték.
A közúton megengedhető értéket a 6/1990(IV.12.)KöHÉM rendelet 11. paragrafusa fogalmazza meg: „A jármű kipufogónyílás közelében mért közeltéri zaja (álló helyzeti zaj) nem haladhatja meg a típusbizonyítványban megadott közeltéri zaj 5 dBA-val megnövelt értékét. Ha a járműnek típusbizonyítványa nincs, vagy abban a közeltéri zaj értéke nem szerepel, abban az esetben a mért közeltéri zaj nem haladhatja meg a 3. számú mellékletben szereplő határértékeket (95 + 5 dB sportkipufogó esetén).”
Innentől kezdve ha nincs meghatározott érték a motoron mit mér a német rendőr? Kapásból mutatok neked 3 Hyosungot és 2 BMW-t amin nem lett ez felírva. 25/35 Kw-ra visszafojtott motorokon meg mikor lecserélik a plakettet gyakran szintén nem teszik rá az újramért / gyári értékeket.
Pont elsősorban a németből behozott "25" "35"kw gépekre gondolok, 2db ER5, egy gixxer k5 600 és egy Horneten sem volt ott a gyári tábla a fojtást követően csak az újra kiállított plakett amin nem volt rpm/dB páros megadva.1 méter és 45 fok lesz az szerintem, ha csak nem térnek el a mérés szögében az itthoni normától.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #121979 üzenetére
Na jó, de ez a Köhém rendelet itthonra. A németek is ezeket az értékeket és szabályokat alkalmazzák?
Mert egyébként ez az 5 dB ráhagyás elég gáláns, ha figyelembe vesszük, hogy a decibel az egy viszonyszám, és átlagban 3 decibel különbség kétszeres akusztikus energiát jelent. Mondjuk az emberi fülnek ez a 3 decibel eltérés általánosságban véve csak egy alig észlelhető emelkedéshttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #121980 üzenetére
Azért alig értelmezhető difi fülre az a 3dB mert a hallásunk is logaritmikus ha úgy tetszik.
Tekintve az a +5dB azonos az említettek szerint és az 1méter távról 45 fokos szögben való mérés is nem hiszem, hogy ne lenne irányszámuk arra az esetre ha a motor nem rendelkezik gyárilag megadott értékkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz zgospel #121980 üzenetére
"decibel az egy viszonyszám"
Bizony! Pl. a Sziget megfelelt. Onnan kb. 2Km -re laktam és köztünk egy lakótelep házsora is zajszűrt. Emlékszem, hogy a szobámban tisztán hallottam, amit a Lukács énekelt.
Szóval, a mért decibel értéket mindíg ahhoz viszonyítják, hogy akarnak-e érte büntetni, vagy sem.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #121979 üzenetére
Nem voltam egyértelmű. A kolléga külföldről kérdezett és én erre a német helyzetet ecseteltem. Fogalmam sincs, hogy most otthon hogy mennek a dolgok, de az ittenivel valamennyire képben vagyok. És ahogy pakfong kolléga is mondta, a német forgalmiban benne van. Nekem pl. a Bandit 88dB álló helyzetben. Az elhaladási zajt 4050/perc fordulaton kell mérni, ekkor 79dB a megengedett. Ez mind le van írva a forgalmiban, de megnézik a plakettet is.
Valamit itt ha folytanak, nem veszik le a plakettet, hanem felragaszanak mellé egy matricát, amin rajta van a folytás ténye.
A szögben tényleg rosszat írtam, a 30 fok a rendszámtábla max. dőlésszögére vonatkozik...[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #121983 üzenetére
előzményt nem olvastam végig ez is jogos.
Érdekes akkor az eredeti plakett valamiképp elveszett elég sok motoron amit néztünk a behozottak közt. edit.: de akkor a nepperre kell mutogatni...Btw kint tudsz valami összeget/folyamatot mennyi beíratni egy műbizonylatos dobot vagy fékkart, kormányt etc bejegyeztetni? Napokban erről erősebb vita volt a haveri csoportban, hogy szerintük kint sem olcsóbb...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz BloodyEddie #121985 üzenetére
A Bosch appja (iNVH) nem olyan rossz ha van alatt egy normálisabb telefon 1-2dB közti pontosságal dolgozik mikor rendes mérővel hasonlítottuk tavasszal.(P20, i11, Note10+)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #121984 üzenetére
Szerintem meg volt az oka, hogy miért hiányoztak a plakettek...
Őszintén, fogalmam sincs, mert nekem a kormány már be volt írva amikor vettem, a dobot pedig nem is kell, mert E jeles. De ha abból indulok ki, hogy az átírás, amikor adnak új forgalmit és új törzskönyvet, az 20Euro volt, (igaz rendszámot nem kellett vennem) az egyéb bejegyzések sem borítják fel a költségvetést.
Sőt, most jutott az eszembe, hogy mikor kb. 5-6 éve, mikor a gázüzemet írattam be a kocsi forgalmijába kb. vagy semmit, vagy néhány ojrót fizettem. Szóval maradt sörre elég"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121979 üzenetére
Minden europaban forgalmazott jarmut homologizalni kell, amit a gyarto megtesz, minden piacon, mindegy hogy eu, usa, azsia, minden adat hozzaferheto. (Hang, karosanyag, engedelyezett meretu abroncsok, minden)
A mas piacra (azsia, usa) gyartott motorokat, amiket (japan) 20-30 evvel ezelott hoztak be nemetorszagba az akkori importor "homologizaltatta", tehat fenyszorot cserelt az osszes altala behozott peldanyon, es leTUVoztette annak rendje-modja szerint. Akkor is szuksege volt ezeknek a motoroknak tipusvizonyitvanyra a sajat piacukon is. Minden adat rendelkezesre all. Manapsag a kulonbozo karosanyag kibocsatasi normak miatt pedig mas piacok jarmuveit nem lehet forgalomba helyezni, de minden piacnak megvan a sajat rendszere, engedelyeztetni kell minden legyartott jarmuvet, tehat olyan nincs, hogy nincs valamirol adat. Talan oldtimerekhez nincs tipusbizonyitvany, mert akkor ilyen nem volt. De ez nem szamottevo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz BloodyEddie #121985 üzenetére
Szívesen
Igen, szerintem a "tuti belefér" helyzetre jó egy ilyen app"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
veterán
Múltkor úgyis megszavaztuk/tátok, hogy jövőre csináljam meg az A2-t.
Csakhogy a költségvetés és a téli álmodozás meglegyen...
Valami turaendurot keresek ismét. Millió alatt mindenképp, lehetőleg bőven; lehetőleg külsőre nem patika állapotut, hogy ne kelljen félni minden földúton. És lehetőleg ne csak papíron legyen (tura)enduro, mint a kisVara.Honda Xl600V Transalp lenne az egyik kiszemelt.
Yamaha XTZ 660 Teneré a másikVan még pár, Aprilia Pegaso 6x0 köbcenti, BMW f650Gs, kle500/650. De ezek, mint a Yamaha, egyhengeresek, azt nem tudom, mennyire akarok túrázni használni, akár tartósan 130-140-el is.
A felsoroltakon kívül mi más ötlet van még, amikre csorgathatom a nyalamat márciusig?
-
FeniX-
aktív tag
válasz norbert1998 #121990 üzenetére
A pegaso helyett a suzuki freewind-et szokták ajánlani. Én is azzal szemeznék, ha "feljebb" akarnék lépni.
-
Xero
nagyúr
Na ma vegre felporogtek az esemenyek. Rutin pipa, forgalom elkezdve, vizsga kijelolve (29.), 2021 CB650R megrendelve.
Forgalomra termeszetesen megkaptam a Spurinal az oreget. Eddig normalis volt kop kop kop. Meg meg is lettunk dicserve, hogy elso alkalomra a legszivatosabb utvonalat jol toltuk. Mondjuk en mentem elol es csaltam mert neztem par videot a XIII ker-es utvonalakrol igy nagyjabol megvolt mi a szivatas benne. Amilyen a formam beszoptam a sarga Hornetet aminek tovabbra is fos a kuplungja de legalabb meg az indexe sem megy igy kalimpalhattam kezzel. Ja es tovabbra is le van ultetve igy oda is vertem egy fekvorendoron.
Kivancsi leszek Lajos bá mikor es mennyire fog kiakasztani, de erezni hogy van benne tuzijatek. -
Micsurin
nagyúr
Én mondtam nagy forma.* Majd mikor a Fiastyúk, Gönczöl utca, etc sztorikat kezdi mesélni akkor kell figyelni mert aznap fixen nem lesz dícséret.
*A maga módján.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Az öreg nem csak akkor szíd ha elcsesztél valamit. Néha túl tolja a dolgot.
A lekopott parkolósáv örökzöld lesz egy idő után... ha túlságosan a külső szélén mész a sávnak azért ha túlságosan a sávod belsőszélén azért.
Amit nagyon szeret még az a templom, kérjétek meg, hogy egyszer nézzétek meg mert ha elmarad és vizsgán kerül elő akkor nagyon legyél ott fejben mert van ha jól rémlik még 2 nagyon buzernyák jobbkezes és egy egyirányú ahol rigtig elfelejtesz lesorolni.
A parkolós hármas nagy kedvencem volt... meg a sportpályánál a parkolók.
Lehet A-ra visszamegyek hozzá majd(Mondjuk a hornet is belefér fojtva. ), bírtam nagyon akkora meséi voltak és nem zavarta se eső se szél heti 3-4x mentünk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Somatom
veterán
válasz lumpy92 #121998 üzenetére
Vagy, ez is a feladat része. Jó motorral könnyű motorozni. De, amikor a lekoppanó a telót, szar féket, kanyarban kígyózást, szitáló kormányt, nem létező alapjáratot, hiányzó fokozatot, olajtól csúszó lábtartót, nem kiemelő kuplungot, szoruló gázt kell kontrollálni, akkor derül ki, hogy tud-e az illető motorozni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen notebookot vegyek?
- Linux kezdőknek
- BestBuy ruhás topik
- Politika
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Microsoft Excel topic
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest