-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #128100 üzenetére
Persu féle szakvéleményt meghallgatnék a témában
-
bajnokpityu
félisten
válasz JoinR #128093 üzenetére
miért, ha teljes rendszer, akkor máris oké?
megjegyzem, azért vannak konstrukciók, ahol szinte szántszándékkal csinálják durrogósra.
uj audi TT, gold gti is ilyen, pedig ott aztán van környezetvédelmi norma szigor turbo is, elvileg kötelezően szar hang, aztán mégis.vagy általánosságban a triumphok, van ahol ritkán, de nagyot, meg van ahol szinte folyamatosan kicsiket durrog gázelvételnél.
meg vannak a speed triplék, ahol gyakran és nagyot akármilyen dobot, gyári, nem gyárit látok ezeken, mind durrog a videokon.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #128094 üzenetére
Euro2 es motoroknal, ahol open loop befecskendezes van, azaz nincs lambda szonda, csak van egy map, ami orok ervenyu, es semmi nem valtoztatja, egy szimpla sportdob teljesen agyonvaghatja a gazreakciot. Csak a vegdob. Amennyiben db eater van benne, es ugyanakkora lesz az ellennyomasa, vagy kb ugyanannyi, mint a gyarinak, semmit nem kell utanaallitani. Altalaban ugyanakkora minden E-jeles dobnak. Bizonyos extrem, nagyonritka esetekben az ilyen rendszereknel ugy elszegenyitheted a kevereket valamilyen E nelkuli vagy db eater nelkuli vegdobnal, hogy akar detonalhat is, de ez egyaltalan nem jellemzo, es azonnal erezni a menetteljesitmenyen. Tehat ha ezutan is hasznalod, ugy, hogy eleg nagy lyukak vannak a fordulatszamskalan, akkor talan, nagyon talan van olyan pont, ahol talan karosodhatna valami, de utcai motornal inkabb missfire lesz, azaz egyszeruen nem fog menni. A kipufogo szelepek beegese TALAN lehet ilyenkor. De csak a kipufogo szelepek. A szelepek leginkabb attol egnek be, ha nincs szelephezag allitva, es mindig nyitva vannak valamennyire. En inkabb ezt latom a valodi oknak, nem a nyitott kipufogot. Nagyon sok nyitott kipufogos motorokkal talalkozok, nagyon regi befecs rendszerekkel is, es nem jellemzo ilyen jelenseg.
Gyorsabban nem fog tavozni a kipufogogaz. Illetve ezt igy nem lehet leszogezni, ez nem teljesen igaz, vagyis ez nem ilyen egyszeru.
Ha szegenyebb a keverek, akkor nagyobb lesz a homerseklete a kipufogogaznak, ami befolyasolja a hang sebesseget a kipufogoban, ami a visszatero nyomashullam idoziteset fogja eltolni. Erre talaltak ki a gyujtas idopontjanak idoziteset, es az egesz rendszer hosszat. De ez euro2, ahol se kioufogo csappantyu, se hatalmas katalizator nincs, csak egy csoben egy katalaizator es vegdob.Euro 5 os motornal egy hatalmas alul elhelyezkedo katalizator van, amirol ha leveszed a vegdobot akkor sem lesz tul hangos. Amilyen vegdobot tudsz ravenni az e jeles, tehat semmit nem fogsz valtoztatni semmin, annyira meg van kotve a keze mindenkinek.
Amit pedig a Bodis ir, az egy szar.
A chamber lenne az egester tippelem.
A kioufogobol friss levego kerul az egesterbe. Gondolom, a szekunder levego rendszerre erti, csak onnan kaphat friss levegot a kipufogobol, ami azonnal elzarodik, amint uzemmeleg a motor. Szoval ez egyaltalan nem all ossze.
Az onroad meg ugye megszokott formajat hozza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #128100 üzenetére
Gondolom a nagyobb oblitesnek utanamegy plusz benzinnel, ami dus uzemhez vezethet, az el nem egett benzin pedig bedurroghat a forro dobban.
Amugy ahogy fentebb irtam sok esetben mar nincs kulon vegdob, csak teljes rendszer csere. Szoval vagy eleg amennyivel a lambda utanamegy vagy varialni a benzinnel is.
-
JoinR
senior tag
válasz bajnokpityu #128102 üzenetére
Ezt nem tudom miből szűrted le, vagy lehet én értelek félre, de arra céloztam, hogy pont a teljes rendszer igényel utánállítást; ahogy persu is írta, az újabb motorokon fojt annyit a katalizátor, hogy végdob nélkül sincs akkora nyomásveszteség, ami gondot okozna.
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor durrog, ha nem egheto a benzin-levego arany, amit elersz ugy, hogy motorfeken el van csukva a gaz, de a fordulat fent van, es ahhoz az alapjarati benzin-levego arany eghetetlen mar. a befecskendezes is ad motorfeken benzint. Gyari dobokban van visszaeges gatlo, tehat ott nagy ritkan egy nagy puff van. Az apro puffogas az utangyartott dolgoknal van.
Ehhez a jelenseghez nem kell semmit allitani.
A bodis ezt a jelenseget a szekunder levegovel hozta osszefuggesbe, holott az mar regesreg zarva van uzemmeleg motornal.Illetve csak igy atirogatni az ecut es jonapot az lenne ecu flash, es gazelemzovel kellene csinalni fekpadon. Annyira nekem nem tunik egyszeru muveletnek, szerszamozottsag tekinteteben.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #128103 üzenetére
Az enyem még csak euro4, 2016-os maga a modell.
E jeles igen, de elvileg a silencerrel tervezik meg az aftermarket kiput.
Szoval azt ertem, hogy maga az E jeles dob nem árt, de a silencer kiszedesevel sem okozok akkor kart szerinted?
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #128106 üzenetére
Igen, ilyen apró puffogas van nekem is. 4-5000-rol elcsukva a gazt. Ez mennyire gaz?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #128107 üzenetére
Euro4 is mar hatalmas katalizatorral van, ha nem erzel lyukat a teljesitmenyben, akkor minden rendben.
Ertsd, nagy motorfek utan gazt huzol, finoman is- hirtelen is pl, ha mindket esetben gondolkodas nelkul teszi, akkor minden rendben.
Nem ettol egnek be a szelepek.
A szelepek attol egnek be, ha nincs szelephezag, es a szeleptanyer nem erintkezik a szelepulekkel, igy nem tudja a hot atadni a szelepuleknek, mivel a hot ott adja le, nem pedig a szelepszaron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #128106 üzenetére
A szerelőm nekem is ezt mondta, hogy euro4-es motorom nál simán csak le kell cserélni a kipufogót, és ettől csak a hangja lesz jobb. Értelmetlen csak emiatt fékpadra, műszerekre, állitgatásra költeni szintén annyit, mint a kipufogó ára, hogy végül, előcsaljanak plusz pár lóerőt.
Ha gyengének érzed a motort, akkor ahelyett, hogy közel egy misit ráköltesz, minimális erősödésért, inkább add el, az árához hozzácsapod az 1 milliót és vegyél ezres motort.Én kérek elnézést!
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #128109 üzenetére
Köszi, megnyugtattal, azt hiszem igy elmagyarázva mar laikuskent is ertem
-
bajnokpityu
félisten
válasz JoinR #128105 üzenetére
Triumphoknal ha beikszelte az első tulaj az arrow rendszert, akkor kapott hozzá a gyari ecura gyári mapot. Enyém is ilyen. Meglepő módon titán rendszer, de a dbkiller be van hegesztve. És nem is üvölt. Viszont durrog, horog, folyamatosan dalol. Katalizátor meg nincs. 2012ben már azért kellett volna. Lambda meg van.
Más motorokhoz nem tudom mennyire van felgyari rendszer, de gondolom van rá hasonló lehetőség.
Ezzel együtt nyilván egy rendes fekpadi programozás lenne az igazi, nálam melegedési üzemben képes csuklani.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #128111 üzenetére
Ez megint mas dolog. Ha plusz loerot akarsz, akkor a kornyezetvedelmi tiltasokat veszed ki a fekpadon, azert is, mert azzal a kipufogoval eleve nem mukpdik jol valami, amit erezni lehet.
Csak akkor lesz plusz loero, es csak akkor kell padra vinni.
Ha a masik kipufogoval minden jol mukodik, veszi a gazt, abbol nem tudsz kihozni plusz lovat, es nem is kell.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #128113 üzenetére
Sok motorhoz van ugyanilyen opcio, de ez nem felgyari rendszer. Ez nem gyari. Akkor sem, ha a triumphnal ikszelheted be. Mivel mas mapot kapsz katalizator nelkul, ez nem kozutra valo, amit mas motoroknal ugyanigy megkapsz extrakent mas kipu gyartoval. A ducatinal a termignonival, a yamahanal az akrapovic-csal stb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #128115 üzenetére
OK. De akkor mi értelme volt behegeszteni db killert?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #128116 üzenetére
Az en akra evo full rendszerem vegdobjaban is van db killer
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #128118 üzenetére
Úgy homológ, nem? Valszeg ahhoz van típusbizonyítvany, minden, h közútra is megfeleljen hivatalosan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #128119 üzenetére
Kozutra nem mehetsz katalizator nelkuli rendszerrel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #128120 üzenetére
Nyilván tudjuk h papíron. Itthon nem mérnek semmit, és a katalizátort se keresi a kutya se.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #128120 üzenetére
Tiedben is van szonda?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #128122 üzenetére
Van
Runner
Katalizator nelkuli rendszert nem homologizalsz, igy ertem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
jelen!
197/80....
Ha használtat vennél....mérőszalag,melledet megméred körbe ,elosztod 2 vel,hozzáadsz 3-at .tehát pl 90/2=45+3 =48..neked 46-48 as mellszélű kabi kell.Ujhossz.válladtól az ujjaid kezdetéig mérj(aláöltözöl,protimellény ,rövidkesztyű) miatt hülyén fog állni ha motoron csak csuklóközépig ér a kabátod.Mindig megméretem a Külső!! vállvarástól az kabát ujj hosszát,nálam ez min. 63 centi kell legyen ha 66 -7 az se baj.Új cuccnál csak a próba ami jó..inkább menj boltba,mert az internetes rendelés okozhat meglepit...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
-
fattyu
veterán
izé. Ismeretlen terület.
Kérhetnék valami iránymutatást. két embernek tetsző járművet keresnék.
A jármű kényes utaskompatibilis. van kapaszkodó és kényelmes hátul. nem ül magasan. Nem lejt az ülés.A sofőr oldaláról pedig a jármű ERŐS gyors autobahn szerű utazótempót tud.
van ilyen?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
új/használt? Árkategória? Így csak mindenféle random bekiabált típusokat fogsz kapni
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
Valaki ma nap kozben egy kis Bajna - Hereg?
Mennek kicsit balf*szkodni, hatha kevesebben vannak es nem egek annyira a gyakorlas soran. -
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #128132 üzenetére
Akkor a zzr tokeletes lenne.
Monocoque vaz, benzintartaly az ules ala benyulik, nagy tengelytav, egybeules, majd' 200 lo. Abs en kivul semmi. Nagy sebessegnel, nagy sebessegu kanyarnal stabil. Erdekes, hogy odairtad, hogy eros legyen, de inkabb a kenyelmet olvassak ilyenkor az emberek :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #128136 üzenetére
Most őszintén mit vártál tőlem?
Csajom felült a kertben állóhelyben a gsxrre és közölte hogy nope...Oké hajlandó vagyok valami nagypapásabbat de akkor legalább legyen erős...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
Hejj, srácok, hátha nagyobb Google mester valaki itt, mint én, vagy ránézésre is tudja, h ez milyen index. Segítsetek pls, hátha kapható még, 1db kellene belőle. Mit gondoltok? Annyiban tér el a klasszikus verzióktól, h ennek nincs "szára". A tetején van egy menet, ott lehet felrögzíteni. Az biztos h nem valami kínai ebay-es verzió, mert ahhoz nagy is és mindenféle jóváhagyás, E betű benne van.
A Yamaha BWS robogóra találtam hasonlót, de az csak hasonló.
Noh meg ez gondolom kínai, E jóváhagyás nélkül, viszont ugyanúgy E betűs kellene műszaki miatt mindenképpen.
Hatalmas segítség lenne, ha valahogy kiderülni. Kösz előre is!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #128146 üzenetére
erre eléggé hasonlít [link]
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #128145 üzenetére
Egyszerű.... motorra kell ülteni az asszonyt. Mármint úgy értem, hogy saját motorra....
Aztán oldja meg.... -
fattyu
veterán
válasz GTVili #128148 üzenetére
Inkább mögöttem üljön üveghangon sikítva, mint egy kezdő tanuló nem kifejezetten adrenalinfüggő tempóját kelljen tartanom....
amugy pont tegnap beszélgettünk erről.
Mikor mondtam neki hogy egy teroetikus zrx1200r husky 701 gsxr750 istállóból egyértelműen a gsxrt adnám először és nagyon sokáig a kezébe meg nézett hülyén... hogy dehát az a leggyorsabb.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs