-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz bajnokpityu #128450 üzenetére
Nekem is. Az 1200es kocka zöldben...
Megnéztünk szerelemmel két olyat. Geci drágán össze vissza hazudott takolt szarok.
Aztán elengedtem a fejidom és szín ragaszkodását jött ez. Bontatlan az utolsó csavarig mindene eredeti valós hogy mennyi van benne gerinces eladó.
Egy nagy szerviz kell neki. Szelephezag vezermulanc karbi. Láncszett fék. És ezzel együtt is olcsóbb lesz a vége mint amennyiért a zöldeket amik fosok voltak próbálták eladni
Lomha8v: miért ? Tisztességes fotel a hátulja. Párom nagyon értékelte és egy 80km karika után nagyon lelkesen ugrott a nyakamba hogy kényelmes motort vettem "neki"
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Lomha 8V #128453 üzenetére
volt az is javaslatok között.
amugy FJRen volt utas egész sokat még régen. azt mondta hogy az fjr annyiból jobb hogy volt doboz aminek neki lehet dőlni. ülésnek ez hibátlan
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #128449 üzenetére
Doboz ellen még küzdök. tök jó lenne pakolóhely. meg asszonnyak a háttámla. de hogy ezt a gyönyörűséget én el nem rondítom vele az tuti
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
-
etnies
senior tag
Lassan aktuális lesz a fékbetétcsere. Jelenleg sinter EBC HH van, a sinter Brembo dupla annyi.
Megéri az árát vajon?"önmagam hite vagyok magamban"
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! 4 ütemű motornál, ha új henger kerül fel új dugattyúval akkor azt érdemes bejáratni.
Mi a helyzet a teljesen új 4 ütemű motorokkal? Mire érdemes oda figyelni? Itt is létezik még a bejáratás? -
KuZo
tag
válasz fattyu #128336 üzenetére
"A nagy része nagyon aktívan segít." "A BP-i soforok 99% valoban nagyon korrekt es megprobal helyet hagyni, elengedni."
Jó ezt olvasni többetektől, mert sokszor engem néznek hülyének, hogy én így érzem és mesélem kollégáknak. Napi szinten járok a Dunaharaszti-Soroksár-Újbuda útvonalon és elvétve találkozom tahókkal. Mondjuk én pont azért nem robogóval járok (2 évadot úgy mentem), mert motoron (MT03) nagyobb a fun faktor és pont ugyanúgy elférek az autók között és a 320 köbcenti is 3-3.2 körül kér inni. Egyébként sok esetben én is lehúzódom az SM-ek elől, mert ők úgy mennek a sorok között, mintha nem volna holnap.. -
Xero
nagyúr
válasz zsolti_20 #128464 üzenetére
Nekem az uj vasnal is javasoltak es a muszaki venam is ezt diktalja. ~1000km-ig tudatosan jarattam. Az elso 7-800 km-en szigoruan 5500 alatt tartva, varialva a fordulatot amennyire lehetseges, majd az utolso 200-on meg neha megkinaltam 12.000-ig nem tul hirtelen gazzal csak, hogy mas tartomanyt is kapjon a henger. Az elso lejott olajjal nem volt baj, es az azota eltelt 1200km alatt sem volt igy kinja, kelloen erosnek tunik. Persze ezt csak akkor lehetne tutira mondani, ha szetfuzne valaki a blokkot es mikroszkoppal nezegetne mindent ahol kell.
-
Topiccsendőr
addikt
Az elso lejott olajjal soha nincs baj. Nem is tudom, mi baj lehet vele egyaltalan.
Varialt fordulat felesleges. Nikaszil henger. Semmit nem kopik. Valla sem lesz, amit a nagyobb fordulattal kellene kikuszobolnod. A fordulatszam hatarokat uj motornal azert talaljak ki, hogy valami olajfuratban bennmaradt anyag, vagy barmi ilyesmi, ami a gyartasnal kerul oda, ne okozzon tul nagy problemat, ezert jo ha betartja az ember. Legalabb nem szantja fel annyira az olajpumpat, vagy valamelyik csapagyat, az, ami bennmaradt. Es ez eleg gyakran megtortenik, megsem erzekel belole semmit az ember.
A varialt fordulatszam vashuvelyes hengernel kell, kb 80 as evek szocimotorjai, vagy 2T robogok.
Itt teljesen ertelmetlen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #128467 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ.
Ma sikerült hozzá jutnom egy KTM Duke 125-ös motorhoz. Az első gazdája én vagyok. Lábon kellett haza hoznom a gépet, ami kb 100km volt. 5500-ig mentem a fordulattal. Amikor már majdnem haza értem akkor toltam ki 8 ezerig.
Az első 1000km-ert kíméletesen, vezetem le, aztán jön úgyis az első kötelező szervíz és ott kiderül ha valami nem okés. -
palfitom
félisten
-
Tamás9x
őstag
Rendelkezik valaki tapasztalattal Benelli TK502-vel kapcsolatban ?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #128458 üzenetére
Gratula! Képről teljesen élhető vasnak tűnik. Esetleg egy gusztusos csomi mehetne rá. Ha utazásnál egy hengertatyót rápókozol, akkor megvan a háttámla. Előre meg egy mágneses tanktáska. Csajos túrán én abba pakoltam a nehezebb cuccokat. Stabilabb lett az eleje, mert az utas, meg a hátsó pakk el tudja könnyíteni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
Tudtok ajánlani olyan protektoros farmert amiből kivülről ki lehet venni a protektort? Ismerős keres ilyet, insportline nadrágot próbált, de nem az Ő fazonja.
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #128474 üzenetére
a Sixgear Maddox farmernadrágomból kívülről ki lehet venni, ha csak ennyi a szempont
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz Tamás9x #128478 üzenetére
Tök más, ez budget túra... Az első villa vastag de nem állítható, a hátsó viszont de. 4 alja a 90-110 körüli országúti utazós fogyi, 130 GPS azért megy neki utazoban de ott már nem fickos. Nem árt magasnak lenni hozzá mert torony, kolléga 185 és pipiskedve ér le. Az ülés brutál kényelmes utasnak is. Fékek lehetnének fickosabbak főleg két ember mellé, de majd kap rendes betétet következnek, nem szar, de inkább közepes. 235 kg menetkesz tömeg azért nem kevés, és ezért murvan kívül sok helyre nem igazán érdemes... Menet közben már szépen teszi a dolgát, de nyilván alacsony tempo mellett birkózni kell vele néha. Szelvedelem jó, bár nekem 198 centivel kell egy kis emelő a plexire, mert pont a sisak tetejére dobja a turbulenciat.
A legnagyobb baj hogy kevesen értenek itthon hozzá, a Gyulai elhajtott a fekfolyadek cserével pl, úgyhogy most az importőr csinálja... Ezen túl az alapjarat nem tetszett nekem, 2019/5-os a cucc, a stepper motor tisztitasa rendbe hozza, elvben az újak már nem csinálják.
Árban kb a cb500x, mással nem is érdemes nagyon hasonlítani.
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #128480 üzenetére
Azért olcsóbb vagy 10%-kal, és egy nagyobb méretű motor, magas embereknek kényelmesebb. Külsőre is el tudom képzelni, hogy valakinek jobban tetszik. Kicsit nagyobb fékek (elől dupla tárcsa, igaz nehezebb is), 41 helyett 50-es első futómű...anno én is nagyon nézegettem, de végül nem mertem bevállalni (pedig volt Keeway-em, amivel 1 cég, úgyhogy nincsenek ilyen előítéleteim se ), talán annyival nem olcsóbb, hogy megérje a "kockázatot".
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #128480 üzenetére
Amit Join ír, meg 19 júniusi gépet árult a gyerek 1.6-ert 7kkmmel hátsó dobozzal... Utas ülése is kényelmesebb a benellinek nem kicsit. Így már buli volt... Két három évig joez, aztán 650 strom és hazaertem
Nem mellesleg pl tavasszal 500x elszorva is alig volt, ez meg minden színben
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Tamás9x #128484 üzenetére
Hát kérdés hogy kinek mi... Az új ára 2.2 +- misi. Ha tényleg kell a túra és csak új játszik, én mögé tennem a maradékot egy 650 vstromhoz. Az is van 3 alatt, nem lesz rajta bukocso pl, de azért az egy komolyabb technika minden szinten.
Nekem ez csak azért lett, mert ennyiért nem tudtam ott hagyni...meg mi max belföldön megyünk egy darabig... Hosszabb túrára azért van jelentősen jobb célgép ami reggelire megeszi nyilván.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
Az elmúlt két napot dugó menet toltam a zrx-el. Az a helyzet hogy azt kell mondjam nem a motor limitál senkit hanem a magabiztosság.
Én senkinek nem voltam útban. Nekem viszont nagyrobistol endurosig speedesig mindenki.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Geresics #128487 üzenetére
ne értsd félre.
nem siettem. nem forszíroztam, nem reckíroztam. semmi. csak mentem a saját ritmusomban a bálnával és jó volt. magas a tükre nem egy síkban az autókkal. kormány is.
ettől autók között nettó keskenyebb mint a gsxr. a huskynak a kormánya széles és tükörmagasságban van.
a nyomatékhegy pedig elképesztő.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #128488 üzenetére
Igen, az a praktikus városi motor, aminek a kormánya magasabban van az autók tükrénél.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #128490 üzenetére
Hánykor mész, még nem találkoztunk.
Amúgy ja, ma felmentem szinte Újpestig, aztán le Újbudára, a délutáni csúcsban. Időben indultam, így egyáltalán nem siettem, de egy motoros se tudott utánam jönni a sorok között, jó ez a kis sh. -
bacus
őstag
válasz Burt1793 #128492 üzenetére
Kérdés, hogy akart e. Ma is meg tegnap is végig Margit krt - Bach csomópont között oda vissza 2-3 db rendszámos robogóval mentem együtt, plusz volt egy lány egy 50es vespával, na ő rendesen fel is tartott, elég kezdő lehetett, mert nagyon bizonytalan volt.
Viszont ma, miközben épp azon gondolkoztam, hogy mennyivel lehet itt gyorsabb egy 300as robi egy rendes sofőrrel, jött egy marha wink-es kaja szállító robesz, a doboz a hátán volt, nem is a motoron, úgy száguldott el a sorok között, igaz ahol nekem mm vannak, ott neki 10 - 10 cm, viszont a hátán a doboz, na azt párszor odacsapkodta busz oldalának, kisteher autóknak.., de pár mp és már nem is láttam. 40-el ment a sorok között.
Na egy ilyennel eszem ágába nincs lépést tartani, mert ha ez megáll egyszer a pirosnál, miközben előtte odaverte a dobozt egy SUV oldalának, hát azt ott megverik.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
Valaki holnap Citadella?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bacus #128493 üzenetére
Minap autóval araszoltam a szentendrein. Hallom a hangot, látom, hogy jön egy csajszi jobb hátulról. Már majdnem elengedtem, de azért rutinból belenéztem a balos tükörbe. Naná, hogy ott is jött egy elmeroggyant. Egy rutintalan autós símán satuba szorítja, miközben jóindulatúan lehúzódik a másiknak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
2x voltam, az egyik rendőri biztosítás mellett jó volt, a másik viszont minden nélkül.., na ott az Erzsébet híd után le is léptem. A rendőri biztosítás mellett is van aki legutoljára indul és legelsőnek akar oda érni, de mikor az sincs, kifejezetten egy marha csorda vonulására emlékeztet, csak motorokkal.
Nagyon figyelj, mert simán csodának tartom, hogy nem volt komoly baleset.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
Holnap du. mennenk ocsemmel a Matraba. Aki jart mar ott, az tudna mondani par tippet, hogy melyek a jobb es melyek a kerulendo szakaszok a kornyeken?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- foobar2000
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs