-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mentolka
senior tag
Fúvazzeg. Tényleg képes itt valaki a motoros szerepét kérdőjelezni? Ebben a topikban? Nemár! Az a motoros akár én is lehetnék - nem leszek álszent.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #129449 üzenetére
Az MC témát engedd el, nem a Te világod, dunsztod sincs róla! Nem vagyok H.A. fan. Ha képben lennél, akkor tudnád, hogy speciális esetektől eltekintve sértés X klubhoz tartozó emberre azt mondani, hogy Y klub rajongója. Magyarországon jelenleg nincs ilyen speciállis eset. De, mielőtt beskatulyáznád az MC -ket, javaslom, hogy keress rá arra, hogy "Toy Run"! A hazai HA pl. a karcagi kórháznak szervezett gyűjtést. A dévai jótékonysági túrákon is vannak MC -k. Én is voltam már velük a dévai árvaháznál.
"Apokalipszis lovasaként" egy kezemen meg tudnám számolni, hogy az utóbbi 30 évben hányszor mentem országúton olyan tempót, amit itt a topikban rendszeresen mutogatnak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
Sztem továbbra is közösség közlekedik az utakon.
A fenti esetben is van vizsgálati oka a motorosnak.
Az Audis azért kap, mert egy állat barom volt. A motoros meg azért mert ő sem volt szabályos.
Így igazságos. Az hisztizzen és akarjon szabályos magatartást kérni a másiktól, ha jómaga szabályt betartó.
A többi maszlag, és gyevi bíró szemlélet.Majd a vizsgálat kideríti mitörtént.
Az nem látszik a videón, mi a kiváltó ok. simán el tudom képzelni, hogy közös forgatás volt.
Kinek nagyobb a fa.rka, és a felvételből már csak végkifejlet látható.Összetartás nem a szabályt be nem tartó motoros melletti kiállást jelenti-
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hmm... Lemaradtam valamiről? A vitatott felvételt készítő motorost egyáltalán mi alapján tudnák beazonosítani a közegek? Rendszám, név, telefon le lett adva, jelentkezett, vagy hogy?
Aki vitatja a motoros viselkedését, hova tart a sávban, stb, annak figyelmébe ajánlom hogy dupla záróvonalnál nem párhuzamos hanem szimpla sávban haladva miért kellene számítson arra hogy megelőzik... ?
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Defektet kaptam, felvittem a helyi szerelőhöz, azt mondta nem lehet javítani. Én úgy tudtam, hogy ha az oldalán sérült akkor nem, ha a futó felületen akkor elvileg javítható. Új gumi, alig volt még használva. Nem akarta javítani, vagy tényleg újat kell, érdemes vennem ?
Ha felpumpálom, 2 perc alatt leereszt. A felniről nem lett leszerelve.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Somatom #129454 üzenetére
Csak offban jelezni szeretném, hogy az Apokalipszisnek négy, különböző színű és jelentésű lovasa volt, a lovasok szerepének értelmezési vitája pedig az egyik legérdekesebb a vallási tárgyú kultúrtörténeti emlékek között. Mondjuk nem hiszem, hogy a témában egymást érnék a vitaképes tudással rendelkező tagok a motorosklubokban.
-
baboss
őstag
válasz Tamás9x #129465 üzenetére
Nem tudom, elég nagy, nem értek hozzá.
Azt gondoltam, valami jobb fajta kukac szerűséggel betömik a lukat, majd belülről raknak rá még egy jó fajta foltot, biztos ami biztos alapon. Nem vagyok gumiszerelő.
A gumis ránézett és meghozta a döntését, le se szerelte a felniről, hogy megnézze milyen belül a sérülés.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Mentolka #129453 üzenetére
általában nem meglepő módon előjön itt is ahogy sokszor máshol is az ilyen, nincs ezzel semmi gond szerintem. Nyilván sokkal inkább általánosságban ment a beszélgetés, a kialakult szituáció nem a motoros hibája volt jelen helyzetben éppen tök mindegy hogy előtte megelőzte e 200-nál és ettől pöccent be az audis.
Ettől még miért csodálkozol azon, hogy ahol egy topikban lakik Racsinger Bíboros, Csakisa Hátsókerékenjani, Kezsuálkrúzer meg úgy mindenki is ezek között, akkor elő-elő jöhet olyan, hogy normális e szemrebbenés nélkül rokihelyre állni motorral, városban egykerekezni, lámpánál gumit füstöltetni, ésatöbbi ésatöbbi. Mert sokan motoroznak sok okból, sok féle képpen, attól hogy leírjuk hogy nem leszek álszent még nincs validálva semmi. Pl a srác csatornáján is van még anyag, Jhon néven meg lehet találni yt-n. Lesz aki szerint tökös, lesz aki szerint meg szánalmas, más meg pont leszarja. Mondjuk közepesen értelmetlenek ezek a viták, mert változást egyik oldal számára se fog okozni még rövid távon se, így maximum ugyanazt lehet szajkózni újra és újra és újra
-
Burt1793
veterán
válasz Tamás9x #129465 üzenetére
ZR17, radiális, amúgy is radiálisak ezek a gumik általában.
Javíthatónak tűnik, nekem még csak robogóval volt defektem hasonló helyen, erre a kékholdban azt mondták, hogy 130 fölé ne menjek. 300as robogó annál úgyse tud többet, de motorral azért szívás.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Ezt nem tudtam, bar ott van a leirasba gondolom, eddig hala egnek meg nem kaptam ilyen defektet. A kukacoskodas akkor csak ideiglenes utkozbeni, kesobb erdemes gumishoz vinni, vagy a legkozelebbi legetosegnel csere?
Erdekes modon elkerulnek a defektek.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #128809 üzenetére
Szétkaptam teljesen a nyergeket, el lett pucolva minden, viszont a dugattyút nem sikerült teljesen. Maradtak benne ilyen rozsdapöttyre emlékeztető részek benne meg ilyen húzások is. Remélem a kép nagyjából visszaadja a dolgot. Ha végighúzom rajta a körmöm akkor beleakad. Sajna mind a négy dugattyún vannak ilyen felszíni sérülések. Jól gondolom, hogy akkor ezek így cserések?
[kép]Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
Voltam ma SOSben fékfolyadékot cseréltetni, mert sikerült szombatra regisztrálni a Hungaroringre. Azt mondta a fickó hogy az első betétek max 50%. Pislogtam bambán, mert tavaly szeptemberben kapott vadiúj betéteket visszahívás miatt. Azóta 2 alkalom Hungaroring meg kevés városi használat volt, max 700 km összesen.
Hirtelen arra gondoltam hogy tavaly mégse lett kicserélve, csak papíron, de egyrészt nem valószínű, másrészt amíg be nem kopott addig gyenge volt, szóval érezhetően új volt.Hungaroring eszi ennyire az első féket, vagy a Brembo M50hez amúgyis valami nagyon gyorsan fogyó betét került be?
Normális az ilyen gyors kopás?Ha normális az ilyen mértékű kopás azt elfogadom, csak jobban oda kell majd figyelnem rá, mert erre nem számítottam. Ja, meg vissza kell szokni pályán kívül a hátsófékre ezek szerint, úgy gazdaságosabb
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #129476 üzenetére
Akkor a gumi kopik az se olcsó.
Én ma jöttem rá a husky 4300km alatt CSUTKÁRA megette a hátsó gumit. vidám gyorsítások motorfék.
középen már majdnem slick és szép kocka formája van. 50 ezer a gyári contiattack sm
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #129476 üzenetére
Túl sokat fékezel A jó köridőhöz a legjobb tanács: gázt húzzad, ne a féket!
Komolyra fordítva egy átlag (gyári) szinter betét nagyon sok pályanapot kibír. De volt olyan verseny betétem ami 3 nap alatt elfogyott. Szóval erősen betét függő. Ha ez egy sima utcai betét, akkor 2 pálynap alatt nem normális hogy elkopott. Hacsak nem végig fékeztél
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #129478 üzenetére
Mihez képest jó? 2:07-2:08 ment tavaly, utcai motor, utcai gumi, utcai pilóta Lövey ment ennek a motornak az R változatával 2:04eket.
Féktávokon eléggé tépem, célegyenes végén kattogott az ABS, de szerintem az a hátsó kerék elkönnyülése miatt. Kikapcsolni nem merem, pályamódban volt.
Nem tudom a betét típusát, de gyári brembo. Az előző szett az kb 5 ezer km-en fogyott 70%ra, de azzal csak euroringeztem meg mátráztam, aztán volt rá visszahívás balesetveszély miatt. Az eredeti betét csöndes volt, az újnak van egy ilyen fémes cicergő hangja enyhe fékezéskor (ha ez segít az anyag típus megfejtésében bármit is).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baboss
őstag
Ez reggel volt nálunk.
[link] Még nem tudom kivolt. Őszinte részvétem a családnak. -
yodamastah
őstag
válasz zgospel #129480 üzenetére
Az már jó. 15 éve én is 07ig jutottam utcai gumival Mondjuk az sportec m1 volt, az itt már csúszott össze vissza
Betét meg lehet ennyit bír. Brembot sajna nem ismerem. Eleinte gyárival mentem (igen jó az is pláyázni), valamint ami legjobban bejött a gyári fékhez az a vesrah.
-
yodamastah
őstag
Ennek így se füle se farka. Rengeteg gixxert láttam a ringen (gsxr klub kupa, dunlop trophy, pályanapok), de ilyen storyhoz még nem volt szerencsém. Fék nem ég szét (birja, erre lett tervezve). A gyári tárcsa éveket kibír, évente 10 pályanappal. Betét is elég sokat elmegy. Egészen korrekt köridők mellett.
Rossz futómű/geometria beállítás miatt én is szívtam már hogy 1 nap egy első gumi. GHátsőkat is téptem már cafatokra 1-2 nap alatt, de ezek nem a tempó miatt voltak, hanem rossz beállítások, illetve vezetéstechnikai hibák miatt. Nagy bénázás kellett oda ha igaz ez a történet.
Egy ilyen storyról tudok ami 1 session alatt kuka lett egy hátsó gumi. Alpok adria superbike valaki felment egy szuperlágy kvalifikációs dunloppal, viszonylag hideg aszfaltra. Na az kb 2 kör alatt kuka lett De ez már a pályacsúcs közeli tempó. Fotót előkerestem róla:
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz baboss #129467 üzenetére
felelőtlen fiatal fejjel (najó, akkor is elmúltam már 30) voltam kukaccal javított gumival pályázni a pannóniaringen. sok gumis nem mer/akar motor gumit javítani. ha ez a hátsó, akkor simán megéri kukaccal próbálkozni. vagy tényleg másik gumishoz vinni, aki belülről betapasztja. kukacnál arra figyelj, hogy ne lógjon ki a gumi futófelületéről, mert úgy viszont az aszfalt ki tudja rántani a kukacot egészben
#metszéspontok
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #129484 üzenetére
Nem voltam jelen en is hallottam a storyt igy siman lehet, hogy nem valid.
-
zgospel
őstag
válasz fattyu #129477 üzenetére
Supercorsa elöl-hátul 4000-4500öt bírt. Bármikor autópályán kellett menjek pörgött a szemem előtt az elpazarolt pénz Pályán viszont isteni volt, lehet placebó, meg nem vagyok annyira skilled, de mintha konzisztensebben viselkedett volna kanyarba befékezéskor mint a Corsa 2. Ez lehet akár az egykomponens előnye is, nem tudom.
Egy szezonra általában egy szett gumival számolok, de azt legalább tudom hogy hol mennyire fogy. Ez a betét dolog most azért eléggé meglepett
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Horvi
őstag
válasz csongi #129475 üzenetére
Összepróbáltam/lemértem a dolgot és ha a dugattyút teljesen visszanyomom a nyeregben akkor a karmantyú felett 5mm látszik ki a dugattyúból és pár karc/mélyedés/rozsdás folt van mélyebben is amit már takar a karmantyú. Hát ez nem túl biztató eddig
Hello darkness, my old friend...
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #129481 üzenetére
Jej szerencsétlen... azért a tempó érdekelne, az az FZ nagyon ropira lett törve. Már ha a kép az tényleg egyezik az esettel. Blokk ki, váz ketté, rugóstag hátul szintén kiszakadva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
baboss
őstag
válasz Lomha 8V #129492 üzenetére
Pont ezt jutott az eszembe nekem is. Van egy bukkanó is előtte, ott is volt már pár baleset.
Én minden bukkanónál kimegyek az út szélére, ha esetleg egy idióta előz nehogy elcsapjon. Az autópálya lehajtó is elég veszélyes a kanyarban. Pár éve egy idióta nő miatt majdnem frontálisan ütköztem vele. A pályáról lekanyarodott egy kamion, mellettem a pályára fel akart kanyarodni egy kamion a besoroló sávban állt. Pont mellette mentem a sávomba, amikor szembe megjelent a csajszi kocsija, igen csak meglepődtem, hogy mi a fszt keres ott. Éppen hogy eltudtam menni jobbra, szerencsére volt egy lekanyarodó sáv ahova el tudtam menekülni. Remegtem utána mint a kocsonya. Az volt a mákom, hogy amikor meglátott engem nem kapta félre a kormányt, csak jött egyenesen, de már fékezett.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Politika
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Óvodások homokozója
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest