-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Pttypang #141095 üzenetére
Ha elakadsz, tele van a Youtube jobbnál-jobb videókkal, ez csak egy példa.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #141093 üzenetére
Valoban, olyan, mint regen, ugyanolyan szerintem nem lenyeges aspektusokbol megvizsgalva a tema, mint amikor egy lufival szemlelteti hogy milyen hatasa van egy 1mm vastag o-gyurure vmilyen oldoszer, ami soha nem lesz feloldva azzal a mennyiseggel, vagy amikor olajban levo reszecskemeretek alapjan hatarozza meg, melyik gyartonak megbizhato a motorja.
Nekem a relevans informaciok hianyoznak.Kezdve azzal, hogy.
A hatso kerekre juto nyomatekimpulzusoknal nem vette figyelembe a tehetetlensegi nyomatekbol adodo impulzusokat, ami elegge osszekeveri ezt a kepletet. epp ezert a jelensegert fejlesztettek ki a crossplane motorokat. Tehat az, hogy mennyi ideje van pihenni a hatso guminak, az nem igy nez ki.
Illetve a 2T egyhengeresekrol ne is beszeljunk, amik ugyanugy sikeres terepmotorok voltak, es nem igy jut a hatso kerekre az ero, ahogy "optimalis"A V2 esek hajlamosak hosszabbak lenni - irrelevans. a 90 fokos v2 onel nincs szukseg kiegyensulyozo tengelyre, tobbek kozt ezert volt kedvelt epitesi mod/meg mindig. A rugostagot szimplan oldalra teszik. Tl1000, panigale, monster, shiver.
A boxernel konnyebb az olajat pumpalni- teljesen irrelevans. Tobb loero-nem ez hatarozza meg.A sor3 gyorsabban tud felporogni, mert mindig mozog valamelyik dugattyu - nem ettol tud gyorsabban felporogni. a lendtomeg meretetol. Nem az epitesi mod hatarozza meg.
Sor4 tehetetlensegi nyomatekra rengeteg abrat lehetett volna talalni a neten.
Masodlagos kiegyensulyozatlansag ugyanugy van a tobbi epitesi modnal is.A 6 hengeresnel is jelen van a dugattyu alatti ternel a levego mozgasa, attol, hogy 6 hengeres, a dugattyu alatti teret mindig ki kell toltenie a levegonek, ami veszteseggel fog jarni, mert a masig dugattyu alol fog oda at menni.
A v4 20 000 rpm et is tud forogni. -nem az epitesi mod miatt.
Szinte a legkevesebb koze van hozza. Kell egy nem rugos szelepvezerles, desmo, vagy pneumatikus, vagy eleve kis meretu szelep, rugoval. (250ccm sor4) nem a hengerelrendezes miatt forog ennyit egy motor.
Es hogy ez a legjobb epites. Erre hogyan jottunk ra?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #141102 üzenetére
Szerintem nem érted. Nem a műszaki részt, hanem a videós részt. A napelemes csatornámon (amikor még volt időm foglalkozni vele) én sem fogalmazhattam meg mindent kőpontosan, mert 1.) tized ennyi ember érti meg; 2.) a kutya nem názte volna meg; 3.) nem segítek vele senkinek, márpedig az volt a cél.
Ezek a videók nem szakembereknek szólnak! Ezek konyhanyelvre lefordított videók, amik olyan mélységig mennek a témába, hogy megértse őket mindenki, és segítsen a több sok-százezer kérdezőnek. Ezen kívól még kell bele az "entertainment" faktor is!
Ha olyanoknak csinálna videókat, mint Te, akkor lenne vagy tized ennyi nézője, és azok is belekötnének az utolsó szóba is, ami elhangzana...
...és látod? Az olyan, mint régen részből Neked az rémlik, hogy mi nem tűpontos szakmailag, nekem meg az, amit örömmel néztem! Ez a különbség, és hiába nevezed át magad topikispánnak, akkor is csak szőrszálhasogatás amit csinálsz, hogy piedesztálra emeld a mindenkinél mindent jobban tudó, megkérdőjelezhetetlen szakmaiságod. Azt mondom, amit mindig mondani szoktak: csináld jobban! Mutasd meg, hogyan kell! Eskü, én feliratkozom! Csinálj jobb, színvonalasabb, informatívabb, és többeket érdeklő/elérő videókat! Jah, és az se baj, ha közben segítesz vele másoknak!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JoinR
senior tag
válasz Geresics #141107 üzenetére
Ha valakit részletesebben érdekel a téma, akkor a driving4answers jó csatorna, rengeteg videója van különböző hengerelrendezésekről.
-
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #141109 üzenetére
Ne keverd szándékosan a hazugságot a konyhanyelvvel és a leegyszerűsítéssel, mert nem csinálsz mást, mint (szokás szerint) kiforgatod a dolgokat.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz csongi #141104 üzenetére
Egyébként van különbség olaj és olaj között is (majd a csendőr úr kiegészít). Tavaly nyáron lett felújítva a teleszkóp. Hyperpro rugóm van. Kapott új becsúszószárat, mert a régi hólyagosan rozsdás lett (Anglia...) és a sallangokat cseréltük (teflon gyűrűk, tömítések, stb).
Ment bele Motul 15w. Tökéletesen működött egész nyáron és ősszel, de 5 C° fok alatt teljes berúgózáskor fémes-csattanó hangot adott. Egy ideig hallgattam, majd szétkaptam és kicseréltem az olajat Hyperpro-ra, ahogy eddig is volt. El is múlt a hang.
Úgy tűnik, hogy két 15w olaj között is van különbség.Nekem így még nem nézett ki olajleeresztő csavar, okozott is két nap késést. Elsőre elhalasztottam az olajcserét, mert ezt már nem akartam visszarakni, rendelni kellett egy újat.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #141093 üzenetére
Idegesített az ideiglenes csáó, egyszerűen bármi volt a téma, nem bírtam nézni. Ráadásul végig a Car Throttle csatorna kigyúrttörpe hülyegyereke jutott eszembe róla
Ryan-t még akkor is megnézném, ha tejet altatna
Pttypang:
Pedig nekem sincs sokmindenem, és nem is nagyon lesz, amíg lakásban vagyok, remélem ez két éven belül újra családi házzá változik. Igaz, a szülői házhoz bármikor visszamehetek, de alapvetően szeretném összerakni mielőbb a saját szerszámparkom, de amíg nincs saját garázsom se, addig felesleges. Pár krovám, fúrók, kalapács.
Mondjuk a szimmering beütő a DL650-nél éppenséggel sziloplasztos pekedli szoknyája volt
Leleményesség-Mosquito-
Azért aki egy E27 izzót nem képes otthon kicserélni, főleg férfi létére, az szégyenlje el magát, de nagyon!
Értem én, hogy mostmár nagyon woke-ok vagyunk és a nőknek is illene ugyanezt, de ez nem a hanyatló nyugat mégsem. Pedig ismerek én is olyan csodaférfit, aki ennyire teszetosza.
Mindenesetre a lényeg: Talán azért itt a társadalom intelligensebb fele van túlnyomó többségben, így meg merem kockáztatni, hogy nem vállalná be közülünk senki műszaki analfabétaként a szimeringcserét. Ha egyáltalán van itt műszaki analfabétaetnies
Pedig magyarországon is divat kiszámlázni olyannak a cseréjét, amit nem végeztek el
Pl szombathelyi VW csoport márkaszervíze rendszeren "elhagyja" azokat az olajos kannákat, amiket a tulajok vittek, hogy ezt öntsék bele. Arról is kétszer hallottam már, hogy a tulaj az autóban várakozott, hogy sorra kerüljön az autója az olajcserére, aztán csörgött a telefon, hogy mehet érte
Máshol kiszámláznak 180 ezret egy 2 órás vezérlés és olajcserére, ahol az anyag 50 ezer.
De legjobban azokat a pofátlan tuskókat szeretem, akihez elviszed az autót, hogy ég az ABS lámpa, pedig ABS sincsen a kocsiban, feldufja a gépre, megmondja, hogy hát ő nem tudja mi baja, tízezer.
Cserébe a központi zárat meghülyítették. Ez kb 10 éve volt.
Szóval ezért cserélem én a saját fék, futómű, vezérlés, egyéb elemeimet. Az egyetlen dolog, ami nem megy, az a futómű állítás, mert ahhoz drága a szerszám, hogy megvegyem.(#141108) JoinR
Pontosan, ő el is mond mindent, de sokkal nehezebben követhető, mint FortNine. Előfordulhat az is, hogy ő is hibázik, kihagy, téved, talán nekem is feltűnt egyszerkétszer, de sosem orbitális dolgokban. -
veterán
válasz norbert1998 #141113 üzenetére
Nekem pvc csovet javasoltak, egy extra alatettel alatta, hogy ne kozvetlenul usson lent.
Kertes hazbol koltoztem panelba, a szuksegesnel jelentosen nagyobb szerszamkeszlettel, mert valahogy semmihez se ereztem, hogy erdemes lenne kihivni az aktualis szerelot, mindig valami aprosag volt...Everybody lies.
-
dzsampi
junior tag
Sziasztok!
Tanácsot, segítséget szeretnék tőletek kérni.
Szeretnék vásárolni egy motort.
Van egy A1-es jogosítványom a B mellett, így max 125 cm3 11 kW motort használhatok a jogosítványommal.
A cél, hogy Budapesten a legköltséghatékonyabban tudjak közlekedni a lehető leggyorsabban.
Igazából ügyfelekhez járok napi szinten és mindig problémát okoz, hogy lassan érek egyik helyről a másikra, ezért gondoltam a robogóra.
Ami cinkes kicsit, hogy "szép" ruhában kell járnunk (ing, stb...)A kérdés, hogy tudnék-e szerintetek a városban történő közlekedésemen gyorsítani egy motorral?
Mennyire lennék koszos? Nem szeretném, ha úgy érkeznék, hogy tele vagyok bogarakkal (vagy max. veszek fel valami vékony kabát szerűt)
+ 1-2 év múlva költözünk vidékre. Ott egy 20 km-es vonalon fogom használni napi 2-szer városon kívül tehát jó lenne, ha 90-el tudna közlekedni minimum a motor.
Utolsó szempont a fogyasztás. 2-3 literből ki lehet hozni 100 km-t?Köszönöm szépen!
-
Geresics
addikt
válasz dzsampi #141115 üzenetére
Hali,
árat nem írtál. Ha ügyfél-látogatásról van szó, akkor érdemes lehet Vespa-ban gondolkodni, mert az még mindig (számomra érthetetlen módon) presztizs-márka, ami pozitív megjelenést biztosít. A miértet nem értem, de irtózatos a hype körülötte.
Más 125-ös robogóval is jól jársz, de ott több lesz a lenéző pillantás, sajnos ilyenek az emberek.
Kell egy nagy plexi az elejére, és jóidő!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz dzsampi #141115 üzenetére
Szia! Vannak olyan robogok amiknek eleg jo szelvedelmuk van es felfogjak a "kosz" nagy reszet. A por, eső viszont ohatatlanul el fog kapni. Only varosba még élhető lehet egy 125ccm, de amint kiszabadulsz onnan kevés lesz. En 3-400ccm koze tennem azt a robogot, amivel kenyelmesen fogsz tudni kozlekedni 2 varos kozott is. Ezek is beérik 3 literrel 100km-en, ennel max fél literrel (ha) kevesebbet eszik egy 125-os. A 90km/h kb a 125-os vege nyelgazon, nem kenyelmes utazo. Amugy varosban kis rutinnal -nagyon- sokkal gyorsabb leszel mint autoval. Ertsd 1 oras autos dugozast abszolvalsz 15 perc alatt motorral.
[ Szerkesztve ]
-
dzsampi
junior tag
válasz Geresics #141116 üzenetére
Köszönöm!
Az ár az max 1-1,5 millió forint amire gondoltam.
Egy dolgot még leírok amit nem nagyképűség vagy bármi ilyesmi miatt tartok csak nem akarok "birka" lenni az élet legelőjén.
Szóval ha mindenki vespával jár, akkor án járok hondával. Nem akarok beilleni a presztizs márkát használók közé. Nem azt mondom, hogy nem ülök fel vespára, de pl többet nem fizetnék azért, mert vespa. -
norbert1998
veterán
válasz Pttypang #141114 üzenetére
Sok esetben olcsóbb a célszerszám, mint a szerelő, hát még ha többször is kellhet, ne mcsak egyszer
Például az utolsó ilyen:
Renault szabadkezes kártya másolás (ez azt tudja, hogy elég ha a zsebedben van, odamész az autóhoz, a kilincs megfogásakor már ki is nyílt az autó, beülsz, gombnyomás és indulhatsz is, távozáskor meg zár egy halk dudaszóval vagy pedig kilincsen lévő külön gombbal). A párom 2003-as Megane-jához csak egy darab szabadkezes kulcsot kaptunk, és az is már elég viseltes volt, így mindenképpen kellett új kulcs, legalább egy, de ha már az autó gyakorlatilag fullextrás, akkor szabadkéz is legyen.
Kulcsmásoló úriember: Utángyártott kuclsok vannak csak, 33 ezer a sima kulcs, 44 ezer a szabadkezes.
A megbízható pótkulcs és a szabadkezes fő kulcs így 77 ezer forint lett volna.A diagnosztikai eszköz, ami Renault specifikus 60 euró volt 3 éve, sokmindent megcsináltunk már vele, tempomat ki-bekapcsolás, nyelv váltás, élő adatok, stb. Már rég visszahozta az árát. Ezen felül tud kulcsot is írni.
10 dollár volt a sima kulcs, 50 a szabadkezes. Durva kerekítésekkel ez 120 dollár, és felszámoltunk egy olyan gépet is, ami már rég visszahozta az árát. Fél áron megvolt magamnak, és ezentúl bárkinek meg is lesz később még olcsóbban.dzsampi:
Szintén jelentős presztízsű motor lehet, igaz nem robi, a Honda XL125V Varadero. 1 millióig terjed ezeknek az ára, testmérettől függően akár 110-120-at is tud tartani, és annyira strapabíró, hogy a folyamatos tiltáson üvöltést is bírja Nem is birka nép motorja, mert relatív ritka, de eszméletlen megbízható. Néha még mindig hiányzik.125-ből nincs ilyen Burgman vagy hasonló nagyrobi, ami szintén villantósabb? Valami Yamaha L betűs is van azt hiszem, de nem ugrik be a neve. Majesty?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #141110 üzenetére
Szokas szerint
Kiforgatni nem szoktam dolgokat.
Nem csak megfogalmazasbeli hianyossagok vannak, hanem valotlansagok a videoban. Ezeket megosztottam veletek, amivel akkor segitettem, ahogy azt hianyoltad.
Az, hogy nem nezik meg, ha szakmailag vmi pontos, es nincsenek valotlansagok yabban a videoban, ez egyaltalan nem igaz.
Mivel belinkelted ide, megneztem, velemenyeztem. Ezzel jar, ha ide belinkeled. :D
Nem megyek oda az oldalara krvaanyazni.A szakmaisagommal kapcsolatban ez most bok volt, vagy kritika? :D
Ispanra csak jovo evben tudom atnevezni magam, ez akkor a jovo evi terv.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz norbert1998 #141113 üzenetére
Én ezen mindig kiakadok!
Amikor megyek szervizbe, mindig elmondom, hogy beszéljük meg, mi fog történni, mennyibe fog kerülni. Ha valami gond van szerelés közben, észrevesznek valamit: hívjanak.
Végezzenek rendes munkát, ki fogom fizetni! Ezek után ezt kaptam: 2x kellett visszamenni és végül mindent le kellett ellenőrizni, javítgatni. Kb 30 Fontot költöttem arra, hogy kijavítsam a "szakemberek" munkáját.
Ez azért nevetséges, mert én, mint nem szakember jobb munkát végzek, pedig soha nem tanultam. Kézügyességem átlagos, intelligencia szintem feletti. Vannak jó minőségű szerszámaim: Dewalt, Bosch, Beta, Proxxon és minőségi nyomatékkulcsaim. Van egy 600 oldalas, Suzuki szerelési könyvem (ha kell valakinek, 1050-re is megvan PDF-ben) és abban minden le van írva. Még csak gondolkodni sem kell nagyon.Azt várom egy szakembertől, hogy jó munkát végezzen és gyorsabban, mint én.
Nem érdekel, ha 3 órát számláz ki, de csak két órát dolgozott, mert el is várom egy szakmunkástól, hogy rutinos és tapasztalt legyen, nem zavar, ha előbb végez, mint a gyár által megadott idő. Én is egy órát szöszöltem az első tanklevételnél, most fél óra alatt fel is töltöttem a hűtőfolyadék tartályát és vissza is szereltem a tankot. Ez ilyen.Minden második évben hazamegyek a motorral és beadom egy nagyszervizre, ahol sok, felesleges dolgot is kicseréltetek, mert olyan szarok az itteni szerelők, nem akarom, hogy hozzányúljanak a motorhoz, mert ez a vége... A magyar szerelő becsukja boltot, megunta, akit pedig ismerek, 100 km-re van tőlem...
Az otthoni szerelőmmel megbeszéltük, hogy ha én viszek alkatrészt, akkor mehet a magasabb órabér, mert tudom, hogy kapnak kedvezményt az alkatrészre és nem adják tovább, nem akarom a profitját lenyúlni. Keresse meg a pénzét rajtam nyugodtan, de a munka legyen tökéletes.
És az is. Otthagyom nála a motort 3 napra, majd kifizetem a számlát és minden rendben van. Utána még soha, semmit nem kellett javítani, szerelni, pótolni. Nem olcsó, de amit megcsinál, az meg van csinálva. Ezt várom egy szakembertől, s magam is így dolgozom."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #141116 üzenetére
Nem tudom, odahaza mi a helyzet, de Londonban mindenki robog, nagyon pörög az ételszállítás (Über eats, Just Eat, Mcdonalds, stb).
Vespa-ja egyiknek sincs, sem semmilyen olasz, a többség Yamaha Nmax 125-el megy.
Nagy plexi, Tyúkanyó paplan és kézvédő és utcai ruhában szaladgálnak az étellel. Ezrével. Tízezrével?
Lehetne akármilyen robogójuk, mert ezek mind fiatal gépek lízingre, árkülönbség nincs nagyon.
Szerintem lehet valami oka. Egy robogó sehogy nem reprezentál szerintem, főleg nem Magyarországon, ahol nagyobb presztízse van egy 15 éves, lekotlott, német prémiumnak, mint egy új Dacia Dusternek."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz norbert1998 #141119 üzenetére
"Sok esetben olcsóbb a célszerszám, mint a szerelő, hát még ha többször is kellhet, nem csak egyszer"
Nekem így lettek meg a szerszámaim. Lánccsere 120 Font. Dewalt ütvecsavarozó (950 Nm) aksival és töltővel 160 Font (a kis lánckerék meghúzási nyomatéka 145 Nm, nem olyan könnyű leszedni kézzel, nagy erőkar kell hozzá). A Did k500r 60 Font. Két csere és már vissza is jött az ára. Én már 5x cseréltem összesen, vastagon visszahozta az árát.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dzsampi
junior tag
Ezekről a motorokról mi gondoltok?
-
csongi
veterán
válasz etnies #141111 üzenetére
Ez nálad pont kijött.
Függ a teleszkóp setuptól is.
Ez a tapasztalat. És annál kell maradni ami működik.Tiger 1050-en az alu részekről a festék lerohadt. Mindene, ami érintkezett a párával.
Azt hogy honnan jött nem tudom, de kb mindegy, a kémia egyformán működik -
csongi
veterán
válasz dzsampi #141125 üzenetére
Koszos leszel. Nem szerelő koszos, de lesz ott korom por, meg minden.
Izzadni fogsz. Foltosra.
Ha motoros kabátot, még jobban.
És minimum védő cucc egy kabát.
Én nagyobb távolságokon próbálkoztam ezzel.
Elengedtem. Amennyire kényelmesnek tűnik kintről, annyori nyűgös belülről.
Persze ha nem folyamatos a telefonálás, és 10 percenként kell megoldani valamit, supportot adni, akkor még lehet olan évszak mikor előny lesz.
Kb semmit nem tudsz vinni. Egy motoros szemmel sokkal többet. mint egy váltós motorral. Autós szemmel, a kesztyűtartóba több minden elfér.
Lehet a tömegközlekedés sem sokkal lassabb, de hogy olcsóbb az biztos.
Egyes kisebb 1,25-1,3 klímás autóval is olcsóbban lehet közlekedni. -
Somatom
veterán
válasz zgospel #141128 üzenetére
Ugyan már! A motor jó buli, de ugyanakkor közlekedési eszköz is. Van, akinek csupán az A -ból, B -be jutás módja. Arra pedig ideális a robogó. A Scarabeoval utcai ruhában szárazon vészeltem át olyan időt, amiben a HD -ról vizes zoknival szálltam volna le. Nem is kell ehhez eső. Nyáron Budapesten elég kifogni egy locsolóautót.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dzsampi
junior tag
válasz norbert1998 #141130 üzenetére
Inkább robogót szeretnék, pont a pakolhatóság miatt
-
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #141132 üzenetére
Min. 16"
El is adom a Tmax-ot
dzsampi
Amit te szerenél (jól fogyaszt, város és elővárosra is jó, nagy raktér) arra egy xmax 300 vagy egy forza 350 a legjobb. Ha mindenképp 125 kell akkor xmaxot ne vegyél. Ekkora testhez kevés a 125. Nmax vagy pcx. Pcx-nek meglepően nagy a csomija. Nmax szerintem kényelmesebb, jobban ki lehet nyújtani a lábad.csongi
"Autós szemmel, a kesztyűtartóba több minden elfér. "Xmax-ot dobozzal használtam. 6 szatyor kaja fért bele. Dobozzal több mint 100 liter azért az nem egy kesztyűtartó. Oké 2 méteres deszkát nem tudtam vinni vele. De mondjuk egy zakó befér az ülés alé úgy, hogy nem kell kettéhajtani
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #141133 üzenetére
Ez is egy lehetőség, bár praktikusabb lett volna eleve nagyobb kerekűt venni.
Kiskerekűből az adott célt figyelembe véve inkább egy BMW C1 -et választanék. Vagy, vmi hasonló, teli burkolatosat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #141110 üzenetére
Te meg duzzogsz ha valaki nem ugrik azonnal óriási hájppal' arra tartalomra amit idehozol ne adj isten még bele is mer kérdezni... hiába lettél Te a topikgazda...nincs mindig igazad,és mint már régebben kívülállóként felhívtam a figyelmed,hogy nem mindig jól használod ezt a státuszt,namármost ez miatt Te meg felhívod valaki figyelmét,hogy ő meg hiába nevezte az magát... nemár.
Te amúgy nagyon jó lobbista lennél
Mr.Brightside
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #141134 üzenetére
Nagy kerék tényleg jó, csak ott csomagtér megy a levesbe. Ha csomagtér fontos szempont, akkor 14+15 coll a legjobb kompromisszum (xmax/forza). 20. szezont tolom bp-en motorral. Mentem sportmotorral, xmaxokkal, tmax-al sokat. Próbáltam sok robogót, nagykerekűt, kiskerekűt, 50-650 ccm-ig. Ha minden számomra fontos szempontot figyelembe veszek, xmax 300 volt a legjobb. Nagy csomagtér, és a 14-15 coll stabilitása már rendben van.
Tmax 15-15 coll, 120al berakod kanyarba és szépen vonalon hinta nélkül befordul. Biztos nem cserélném le egy scarabeora
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Ez megint kezd átmenni személyeskedésbe. Inkább menjünk el egy késdobálóba, aztán ott face2face megbeszélítek, mi meg kávézunk és nézzük
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #141137 üzenetére
Nekem a három dobozos Scarabeom volt. Ilyen. Komplett bevásárlást meg tudtam vele csinálni. A kanyarstabilitása valóban nem volt az igazi. Ez nagyban köszönhető annak, hogy az enyém még egyoldali hátsó telós volt. Később már két telósak lettek, amiknek sokkal jobb a kanyarstabilitásuk. De, sztem ahogy nekem, úgy a kérdezőnek sem a sportosság az elsődleges szempont. Egy városi közlekedőedény robogónál sztem túlzó elvárás a 120 -as kanyarstabilitás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #141111 üzenetére
A femes csattogo hang valoszinuleg, amikor zarja a furatot a villaban az utkozesgatlo, es fekszik fel a vegpont elott a villa. Nem szep hangja van, de nem okoz kopast, mert nem fem a femmel utkozik. Inkabb nyaron kellett volna tortennie, nem telen, ha olajjal van osszefuggesben, ez inkabb rugoero fuggonek kellene lennie.
Amennyiben a femes hang ez volt, dehat ezt nem latom innen a tavolbol.
Kulonbseg van ket ugyanolyan jelolessel ellatott villaolaj kozott.
A googlebe ezt kell beirni: fork oil cross reference chartNem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz yodamastah #141133 üzenetére
Irónia volt, de akkor is lóf.sz jóska a 100 liter, egy Fiat pandához képest is.
És csak időt spórol egy csúcsforgalom esetén. Én nem látom pénzben a spórolás mértékét. Nem hozza vissza a kevesebb üzemanyag a költségeket.
A jelentősen magasabb kockázat egy baleset esetén a munkából kiesését, mikor a bőre ráég az ülésre. Az izzadságtól tapadó fehér ing látványát..stb,
OK egy melós eszköz, mikor bemegy az ember egy helyre dolgozni. Ott van lehetőség rendbe szedni magát. De egy ügyfél látogatási kört járni. Az eget nézni mikor csap légy vihar, vagy baszom oda magam az aszfalton. De utcai cipőbe megyek, mert a motoros védő eszköz nem illik a képbe. Láttam átéltem.
Van ebben ilyen is. A futárok sztem tudnának mesélni.
Kishazánkba majd valamikor Aug-szeptemberre tudatosul, hogy motorosok is vannak.
Lehet szopni mire értelmes orvost talál. Gyorsan elég a spórolásnak vélt pénz.
Szerintem legyünk realisták, és ezt az oldalt is illik elmondani, mert ez is vele jár.
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #141140 üzenetére
Scarabeo amúgy tényleg jó, nekem esztétikailag nem tetszett sosem. A három dobozos azért nem egy városi motor. Xmax egy közepes testű robogó, és a csomagtartója ehhez képest hatalmas. Ha nem kell a raktér, és kell a nagy kerék akkor SH300/350 úgyis visz mindent.
Tmax stabilitását 120-al csak azért említettem, mert 15 collos kerékkel is lehet jó stabil egy robogó. Igaz nem klasszikus robogó felépítése van. Ez az oka. Nem a csak a kerék méret számít.
-
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #141143 üzenetére
Persze pénzt spórolni nem lehet, csak időt, és rengeteg bosszankodást. BP robogóval egy élmény, én imádok csapatni a városban
Sokan keresnek meg ismerősök hogy BP-en robogóznának vagy motoroznának, mert nem bírják a dugózást. Igyekszem lebeszélni mindenkit. Gondolják meg jól, mert egyáltalán nem olcsó, és veszélyes. Motorozás folyamatos veszély és küzdelem az elemekkel. Vagy meleged van, vagy fázol. Nincs az a luxus mint autóban, hogy szól a kellemes zene, 22 fok van bármikor.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #141144 üzenetére
Vmit kifelejtettél. A kérdezőnek A1 -e van, tehát 125ccm, 11KW a plafon.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dzsampi
junior tag
Lehet hogy ki kell egészítenem a korábbi írásomat, mert lehet félreérthető volt.
1 ügyfélhez 1 nap csak 1-szer megyek és egész nap ott vagyok. Tehát reggel utaznék 20 percet meg este 20 percet a robogóval. Napközben nem nagyon járkálok.20 perc alatt leizzadok és koszos leszek? Tudom, hogy egyén függő, csak keresem a jó megoldást magamnak.
A másik lehetőség egy elektromos roller.
-
gonger
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NBA és kosárlabda topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Tudományos Pandémia Klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest