- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bardi
aktív tag
válasz tboldi #141502 üzenetére
A 6 és 7 gen civic könyve is egy fos ilyen szempontból, van egy táblázat, hogy 0W20-tól 10W40-ig jó minden kb, a besorolásokat meg már úgy kell kikutatnod.
A váltóba meg volt olyan, hogy rakjál bele 10W40 motorolajat, csak gyakrabban cseréld, miközben a honda mtf-ről meg semmi info nincsen, hogy mivel mással lehetne helyettesíteni, de a 10W40 biztosan jó Ez ilyen japán betegség, suzuki is hasonló, miközben az európai gyártók megadják pontosan mi mehet bele, és nem kell gondolkodni a boltban.'92 Honda VFR 750
-
Biqci
aktív tag
Na, úgy tűnik volt itt egy kis olaj vita. Szóval, hogy stílszerű legyek és nem akarok olajat önteni a tűzre, de a gyárilag ajánlott Castrol Power1 Racing 10W-40 vagy inkább az eddig használt Motul 7100 10W-40 az igazibb? Mert van kb 50% árelőny a Castrol javára... Még mindig Street Triple
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #141507 üzenetére
Mindegy is szakmai dolgokban tuti hiteltelen vagy
Alap dolgokkal nem vagy tisztaban mint latszik, de tanacsot adsz ez Karos es Veszelyes
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
norbert1998
veterán
El tévedtem. Beragadtam.
A képet majd a gls hozza, mert túl nagy...
[ Szerkesztve ]
-
vihartigris
őstag
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #141510 üzenetére
Konvertálás JPG formátumra se segít rajta? NPG 128Mpx 1MB! JPG 128MP 20MB!
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
vihartigris
őstag
válasz norbert1998 #141513 üzenetére
Az ország melyik részén vannak ilyen "motoros marasztalók"?
bármi reciproka a semmi
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #141513 üzenetére
Ennek a motornak ezzel a gumival nem ez az erőssége
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #141513 üzenetére
Ezt így tervezted, vagy jobbre számítottál indulás előtt?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
norbert1998
veterán
Ez az egy ilyen nagy sár volt. Fent is akadtam rajta
Persze, ezek a gumik kukák. Cserélni fogom őket. Vannak elképzelések.
Mi az a motoros marasztaló?
-
norbert1998
veterán
Ezen a nyomvonalon mentem. Amúgy egész jó volt.
Na megyek gumit rendelni
-
#14787072
törölt tag
válasz norbert1998 #141513 üzenetére
Egyszer régen én is bekeveredtem egy ilyen útra a régi DL650-emmel. Hasonló gumival. Ketten sírtunk: én és a motor.
-
norbeerto
csendes tag
Sziasztok!
Utángyártott idom-matrica szettre tudtok megbízható forrást?
[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
Ha dekorosok, akkor esetleg:
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbeerto #141520 üzenetére
Tobbszines dekor szettek gyari minosegben altalaban szitanyomtatassal keszulnek vedolakkal. Ezt nem szivja az UV, es az arnyalatok, szinatmenetek tokeletesen kivitelezhetok, szinhelyesen.
Ezzel a technologiaval senki nem gyart le manapsag matricakat mert
Nincs szakmai igenyuk ra
Nem ismerik a technologiat
Nem akarnak ekkora penzt belefektetni valamibe, amibol ki tudja hany db ot fognak eladni
Joval olcsobb, de nem ilyen minosegu, gyorsabb technologiak elerhetoek.Ez utan kovetkezik a digitalis nyomtatas. Nem szep szinatmenet, nem szinhelyes, de gyors, olcso, UV bantja. Vekonyabb foliakat is alkalmazhatsz, amivel barmit bevonhatsz.
Egyszerubb grafikakat, keves szint, betuket foliavagassal szoktak csinalni. Nem szinhelyes, mivel anyagaban szinezett foliak vannak amik korlatozott szinekben elerhetoek, de nagyon jo UV allosaga van, nehezebb felrakni, es vastagabb a folia, mint a gyari, sokszor pedig tul olcso hatasa van ranezesre is. Cserebe a legolcsobb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
Topiccsendőr úr
Segítene megoldani egy nyomozást?
BT1100 Bulldog, karbival. Nem igazán akarja az igazat.
Nem indul, alig van alapjárat, ha van, gázra azonnal megáll.
Ekkorra a srác a fél karbit kicserélte, pucolt már mindent, valami csöveket is nézett.Most azóta annyit érrt még el, hogy a benzincsövet levette, elvileg jött belőle kosz. (Feltételezem, hogy akkor a kosszal ő is fetételezi, hogy ez lehet karbidugulás újra, mert amúgy ügyes srác)
Vágott le a gyújtás kábelekből (idk why)
Most gázra már reagál, de elindulni nem tud vele.Simán csak karbis ugye a rendszer, van egy TPS, de az állítása szerint jó.
Szar volt a szívócsok, még azt cserélte ősszel. Aztán hol megy, hol nem... Most újra nem.A biztonság kedvéért holnap ránéz újra arra, hogy biztos nem dugulás tötént, tankot mos, csöveket mos, etc.
Talán sikerült mindent úgy leírni, ahogy valójában volt -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141526 üzenetére
Megkaptam a levelet elvtars uram, postafordultaval kenytelen vagyok azonnal visszakuldeni. Tértivevényesen.
A főispán unokaöccsét tudtam raallitani az ugyre, aki máshogyan ugyes, de ebben az emberhianyos idoben legalabb elérhető, es amugy is rokon. a kristálygömbünk kolcson van adva a polgarmesternek.Szoval jah. Tankot kellene nezni, mennyire rozsdas. A tuszelepek elott szuro van, ez felfogja (elmeletben) a sok rozsdat, ez elott pedig altalaban benzinszuro van, de nem minden tipuson. Bt-t nem ismerem annyira.
Inkabb etetorol kellene inditani epp ezert.
A rossz hir, hogyha szetszedsz egy 20-30 eves karbit, minden o-gyurut, tuszelepet, tomitest ki kell cserelni, kulonben ujra hibat viszel a rendszerbe. Ez tetemes koltseg. Enelkul en nem is raknek ossze ujra karbit, mert sokszor mar minden tiszta, de valahol vmi tomites ereszt (pl mikuniknal maga a fuvoka tarto blokk bent a karbi belsejeben) es megint nem mukodik normalisan semmi.
Gyujtas kabelek roviditese felesleges.
TPS akarmennyire van ellallitva, annak jarnia kell.
Milyen karbi van ezeken?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
Huszon évesen motorozni szeretne valaki, megnézi ezt a short videót, már el is megy a kedve..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz bacus #141528 üzenetére
Jogsi 3-400k
Sisak 100 kornyeke (vicces, mert pont a karasnaban probaltam eloszor es van 70-ert egy vagy ketto, a tobbi 100 felett indul azt hiszem)
Terdprotektor eleg kerdojeles mar a forgalmi vizsgara is a korlatlannal...Szoval ruha 350 inkabb, motor meg 1,5milla , jogsi 400k.
Ezekkel talalkozva meg mar nem is tudom, mi a kerdes? Nyeregbe!
(oktatasnal a varakozasi idoket meg se merem emliteni, mennyire veszi el a kedvet, amikor egy szezon elmegy, mire levizsgazik)
Everybody lies.
-
DLS
csendes tag
válasz Topiccsendőr #141527 üzenetére
Kedves Topiccsendőr úr!
A nyomozáshoz hogy több információval szolgáljak, így az elkeseredt Bulldog tulajkènt írok
A motor tavaly makacsolta meg magát, menet közben elment az alapjárat, durrogósabbra vette a figurát, de finom haza tudtam vele jutni lábon (pár kilométer volt csak).
Karburátor vagy fals levegő problémára gyanakodtam, így ott indítottam a nyomozást.Amit cseréltem, illetve elvégeztem:
- új szívócsonk a karbi és a henger közé (elég repedezett volt már)
- teljes karbi felújító készlet, összes tömítés, O gyűrű, tűszelep, kis szűrő amit írtál, és egy teljeskörű ultrahangos mosás
-szinkron beállítás, vákuum csövek cseréje
-minden gyújtás alkatrész ellenőrzése a gyári szervíz manuál szerint ( a gyujtókábelből vágtam egy nagyjából centit, mivel levettem a gyertya pipákat, és nem akartam csak úgy vissza tekerni a már kijáratott részbe)
-termèszetesen új gyertyák, lég és benzin szűrő
-TPS-t ellenőriztem, beállítottam a gyári helyére (szintén szervíz manuál alapján)
-membránokat a karbiba ellenőriztem, jónak találtam
-komoressziot ellenőriztem, eltérés a két henger között kevesebb mint 0.3 bár, gyári értéket hozA tankot egyenlőre nem bántottam, nagyjából két éve egy festésen esett át, akkor kipucoltam a tankot, a csapot, amit illik
A jelenség ami fenn áll, a motor beindul, alapjárat van, gázra szépen reagál.
Viszont ahogy berakom sebességbe, és elindulnèk vele veszi a gázt, megindul, és mikor már minden jó lenne, fogja magát és lebök.
Ezek után nagyjából fél év telt el, addig néha szabad ég alatt, néha garázsban állt. Nemrég megjött a két szívócsonk a karbi és a légszűrő közé, mert azon volt egy szakadás, nekiálltam ismét, de pont ugyan azt produkálja most is.
Következő lépésben ismét kitakarítom a karbit, most már a tankot is, megnézem a benzin csapot is.
A motorban kizárólag 100as benzin van (legutóbb talán az OMW-n tankoltam bele).
Egyenlőre ez az állás. Ha valami javaslata lenne, szívesen venném.
Köszönettel, T.D.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Pttypang #141529 üzenetére
A motor ára egy dolog, de amikor én (újból) neki kezdtem a motoros vizsgának ilyen számokkal találkozom, tuti hagyom a fenébe.
17 évesen MHSZ keretein belül kb 1300 Ft -ból meglett volna a jogsim (1988), miközben a középiskolai ösztöndíjam 600 Ft volt, majd a főiskolai pedig 6000 Ft körül, mellette pedig dolgoztam kb egy 20e összejött havonta.. Na most ehhez képest a jogsi ára, hogy is mondjam nevetségesen olcsó volt. (nem is érdekelt annyira, hogy akkor letegyem, mert tudtam autót is fenntartani)
Lányom mondogatja, hogy ő szeretne motoros jogsit is (a B már 4 éve megvan neki), de ilyen áron én biztos nem egyengetem a motoros karrierjét
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
Majd kimész az erdőbe és szembe jön egy iylen : [link]
pár hónap pihihttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
DLS
csendes tag
válasz Topiccsendőr #141527 üzenetére
Amit buta mód lehagytam, hogy egy Mikuni páros van rajta, sajnos pontos típust nem tudok mondani hozzá, de rakok be egy linket a robbantott abrájához.
https://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/motor-robogo/1099cc/bt-1100-bulldog/bt1100-5jn2-2003/carburetor -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #141536 üzenetére
~200-250-et az átképzésre mondtak nekem... A2-ről kb fele óraszámmal mivel a félbemaradott miatt gondoltam megint neki futunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #141539 üzenetére
Volt a videóban egy vágás, valószínüleg megszorították a csizma felső csatját, az el tudja szorítani iylen esetben a vérkeringést, míg kiér az erdőből, majd felpóckol és megvárja a segítséget. Van egy pár perc adneralin löket, amit érdemes kihasználni a mozgásra mielőtt elfogy és elkezd fájni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #141539 üzenetére
Oda a mentő nem fog értelemesen bemenni egyszerűbb kijönni szerintem legalább valami nyílt részre ahova legalább a légiseknek van esélye kimenni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #141543 üzenetére
Nem arra ertettem hogy ott kell maradni.
Csak ugy tunt, ugy ment tovabb,hogy jo van az, kicsit atszurta a labam egy landzsa. De sebaj, a csizmaba elfer a ver, majd felszivodik. .
Nincs itt semmi baj.Szoval az ellatas ha volt, ki lett vagva a videobol.
Akkora lyukat utott az az ag, hogy hiaba szorit a csaton, azon a lyukon gyorsan nagy szarba lehet kerulni a verveszteseg miatt. Motorzva meg foleg.De remeljuk meguszta nagyobb gond nelkul.
-
Geresics
addikt
Üzletbemutató: látogatás a MOTOZEM pozsonyi motoros áruházában - Onroad.hu
Piszok-mocsok-szemét Mackó megint pénzért dolgozik, és reklámot csinál egy új(?) motoros boltnak a szemét! Ráadásul egy olyan semmirekellő brigádnak, ami 2 órára van Budapesttől, és ahol van bőségesen választék nevenincs márkákból, és szemét rabló világmárkákból is, akik mind csak le akarják húzni a motorosokat, hogy megfizethessék az olyan ingyenélőket, akik youtube-ra csinálnak videókat, mert másra képtelenek!A többieknek pedig itt egy remek boltbemutató, amit érdemes lehet megnézni, ha már unjátok az unalomig ismert webshopokat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #141544 üzenetére
El tudja, a legfelső csatot koppig tolja, és teljesen el is zár mindent. Vagy öv, és egy pár ruhadarab a térd hajlatba, és akkor még marad annyi mozgás, hogy ki tudjon evickélni, a vérzések elszorítása benne van a elsősegély vizsgában. Húzható vizsgakérdés a végtagsérülés és vérzés elállítása. hónalj, ágyék, térdhajlat, nyomókötések... Ezeket azért illik tudni, mert egyedül, egy gumipók is meg tudja menteni az életedet, ha tudod hogy kell hazsnálni, vagy a saját öved.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Sys85
veterán
válasz Geresics #141547 üzenetére
Pont az előbb néztem én is a videót.A munkám miatt hamarosan 2-3 hónapig győrben fogok lakni átmenetileg,lehet átugrok majd,elég tetszetős a bolt és a választék.
Neten már rendeltem tőlük 2 plexit az Exo 1400-hoz,szóval ismertem már a céget.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
pepucs
tag
válasz Geresics #141547 üzenetére
24mx, xlmoto,stb... filléres automatizált visszaküldési folyamat, olcsóbb árak. Amúgy tök szimpi ez a bolt Itt legalább lehet mindent IS próbálni
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs