-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #147552 üzenetére
Ez az MKII változat... -
bardi
aktív tag
válasz Zoli bácsi #147546 üzenetére
Egy időben az egész lakótelep arra kelt reggelente, hogy az egyik szomszéd ilyennel fújta a kerekét
Ezt mondjuk jó tudni, hogy hangos, köszönöm.'92 Honda VFR 750
-
senior tag
válasz macilaci78 #147538 üzenetére
ilyen kicsi táskakompresszorban 1100wattos motor? Mi lehet abban, flex (sarokcsiszoló) motor? Úgy nem lesz várható hosszú élettartam..
-
macilaci78
nagyúr
A hirdetésben azt írja.
Persze, lehet, hogy csak a marketingeseknek gurult el a gyógyszere, vagy ez is valami bonyolult, nem publikus képlettel számított teljesítmény. Mint a szívóteljesítmény a porszívóknál, amikor ráírják, hogy a konnektorból 1800 W-ot ránt ki, de amúgy a szőnyeg felől mérve csak 300W...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Az optikai képstabilizátoros telefonok kameráját rázza szét. Azért ez még a prémium szegmensben sem mindennapos extra. De igen, valid dolog.
Én is vettem rezgéscsillapító talpat a telefontartóhoz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #147559 üzenetére
De, már minden napos extra. Viszont ennek ellenére nem minden telefon érintett, főként az iphone bizonyos típusai azok. De Steven ezt tudja, csak nem érdekli , fel tudja mérni, jó e ez így neki.
Egyébként a motorján a gyári navi előkészítésbe rakja a gyári connected ride cradle-t, ami ugyan nem hiszem, hogy rezgéscsillapított lenne, de azt se gondolnám, hogy ezt így bmw ajánlaná, mikor tudja, hogy minden "nem strapa" telefont tönkre tenne. (miközben a bmw -t vásárlók között, nem hiszem, hogy az lenne az általános, hogy vesz egy kínai strapa telefont)
No meg az a motor 4 hengeres, szépen jár, nem egy v2-es rázós valami.Nem lesz semmi baja a telefonjának.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Sys85
veterán
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #147562 üzenetére
hmm, akkor az iphone-ok nem is lennének használatóak bmw szerint, hiszen maga az apple mondja, hogy nem jó.
Samsung azt mondja, nem érintettek a telefonjai. Ennek ellenére én is használok rezgéscsillapítót ma már, de előtte 6 évig nem !, ezt mind a samsung note 4 és note 9 is jól bírta..
Az iphone 12 v. 13 mininek egy havernál a rezgéscsillapító ellenére megölte a telefonját a motor egy hét alatt. Szóval ez sem életbiztosítás.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147560 üzenetére
Nem szoktam más zsebében turkálni, de aki mindenképp telefonnal akar navigálni, az megteheti egy "bulitelefonnal" is, egy olcsó, akár használt telefon, egy feltöltőkártyás SIM-kártya, wifin megosztott net a "master telefonról" és kész. Akkus üzemidő sem téma, elvégre a gyorsan merülő szappantartó miatt is kellene a táp.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Steven
addikt
A 13 pro 27ezer km et élt túl egy 3500 FT os tartóban (esőben viharban télen és nyáron akár 40fokba) . A 14 pro meg jelenleg 3 ezer km et sikeresen túl élt a BMW be egy telet (amúgy a bölcső gumírozott)
UI:
Telefon azért van szerintem , hogy használja az ember mindenre is amire kitaláltákEttől még amúgy tartom magam ahhoz , hogy igen bármi tönkre mehet. ( még én is)
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #147564 üzenetére
Én pl nem akarok több telefont.., van egy normális, ami gyors, mindent tud ami nekem kell (sok pénzbe is került), erre vegyek mellé egy lassú szart, csak azért mert akkor tudok navigálni? Ráadásnak vegyek a nyakamba még egy feltöltőkártyás netet??
Én a dedikált eszköz híve vagyok, de címre menésnél gmap a nyerő telefonnal, mégpedig azzal a telefonnal amit mindenre is használok.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147566 üzenetére
Lassú szar csak egyetlen feladatra. Nem kell sok memória a sok taskhoz és a navigáció nem igényel sok erőforrást.
A netet wifin kapja a normális telefonról, a feltöltőkártya csak a cellainfók miatti pontosabb navigációhoz kellhet.
Arról volt szó, hogy a mindent is tudó telefon esetleg fotózni fog elfelejteni némi motorozás után. Erre lehet megoldás egy csak navigációra használt telefon egy faék tartóval.
A másik megoldás drága telefontartó normálatlan telefon áráért egy-egy tok...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #147567 üzenetére
ok, nekem samsung-om van, engem - gyártó szerint - nem érint ez a kamera dolog.
Több eszköz, több gond, én biztos nem csinálnám ezt, a jó telefontartót választottam , de azt is csak extra biztonságként.
De értem, van akinek ez lehet megoldás.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147568 üzenetére
Ha valakinek kocsmatúrára megéri külön telefont tartani, akkor egy többmilliós motorhoz egy pár kesztyűnél akár olcsóbb telefon nehogy már ne érje meg megoldásként!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Shadowbull
addikt
válasz bacus #147566 üzenetére
"erre vegyek mellé egy lassú szart, csak azért mert akkor tudok navigálni"
Erre találták ki a Connectedride Navigator-t
Amúgy navigációra nem tök mindegy milyen telefon? Én is egy régi, már nem használt készüléket szándékozok bevetni.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Nexx x-wed 3 sisakkal van valakinek tapasztalata?
(huskin még nem értünk a végére a check engine dolognak, most valami szenzort rendeltek hozzá vinnem kell majd megint hogy kicseréljék)
Gipsz Jakab
-
etnies
senior tag
[link]
Elsőfokú ítélet."önmagam hite vagyok magamban"
-
-Maci-
addikt
Sziasztok.
Az alábbi fényszóró van az én BMW-men is.
A neten láttam, hogy többen "LED-esítették" a sajátjukat.
Gyárilag ehhez a típushoz nincs LED, a későbbi modellek lámpája nem csere szabatos ezzel.
A különböző oldalakon lehet látni utángyártott megoldást, amik a vélemények szerint jók is. 80e-100e HUf egy ilyen egység.
Azon gondolkoztam, hogy ha most nem engedhetem meg magamnak, akkor kompromisszumként tudok bele tenni LED "izzót" legálisan? Ami hozza a wow faktort.
Esetleg tudtok ajánlani jót, elfogadható áron?Az izzó egyébként H7-es.
A fentebbi képet a netről szedtem.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
HoaryFox
őstag
válasz Debilon #147575 üzenetére
Jól tudod. A világ többi részén hamarabb fognak mikroszkópikus fúziós reaktorokkal világítani, minthogy nálunk legális legyen az utólagos LED
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
csongi
veterán
válasz -Maci- #147578 üzenetére
Nem lesz jobb. Kitevedsz ausztriaba es rohadt sokba fog fajni. Itthon nem vergodnek vele.
De kint fognak. Meg a kieg lampa is tuv-nek kell lenni. Es azt is a szabalyoknak megfeleloen kell hasznalni.Felesleges tultolni. Egy novelt fenyereju izzo is elegendo.
Ha ejszaka is motorozol, mar jobban lehet latni vele.
Nagyon kicsi az a lathatosagi szog ahol ervenyesul a led ego. Mikor jobban latszik, jobban is vakit.
Es minel sotetebbb van, annal jobban szenved a szembe allo. Csak balaeset veeszelyt noveli.A nappali menetfeny tobbet er mint barmilyen agyon tuningolt ego. Nappal hasznalva.Es nem keverendo az offroad vagy kodfenyszoroval.
A kevesebb neha tobb.
A gyarilag ledes lampak ahhoz a fenyforrashoz vannak tervezve. Igaz, mindegy hogy csurik csavarjak az alap szabalyokat nem lehet megvaltoztatni.
A kissebbik problema a hirtelen nagy feny terheles.
A nagyibbik, mikor megszunik, ahhoz sokkal lasabban alkamazkodik a latas.
Ezen idobe, ami akar tobb masodperc, egy kiugro vadat eszre sem vesz az ember.
Motoron sokkal magyobb kilengese van a fenyforrasnak. remeg, es intenzivebb az iranyvaltasa.
Nem oktatasbol irom, csak erdemes alaposan korbe jarni a temat, ne csak a jol nezzen ki.
-
bacus
őstag
válasz csongi #147582 üzenetére
Az elmúlt 3 évben elég sokat mentem olasz, osztrák, szlovén, szlovák, horvát, svájci utakon, két nem gyári kieg lámpa van a motoron, nappal 30%, éjjel 20% fényerővel világít a maximálishoz képest. Bmw nappal átkapcsol (automata állásban) nappali menetfényre, ez meg itthon nem jó így motoron, de még soha meg sem állítottak.
Dobozon plusz ledsor, ami szürkülettől világít mint a karácsonyfa, irányjelez, fékez, stb, ezért meg itthon egy lámpánál egy rendőr letekerte az ablakot és közölte, hogy minden motorosnak így ki kéne legyen világítva.. (akkoriban még a sisakomon is volt led csík bár az nem biztos, hogy ment akkor)
Ha már led fényforrást rak be valaki, arra figyeljen, hogy azonos szinhőmérséklet legyen minden, mert eléggé elüt a ledes kieg lámpa a tompítottól, az sztem zavaróbb.
"Mikor jobban latszik, jobban is vakit."
sztem ez csak részben igaz, egy jó vetítési képnél nem zavarsz, ugyanakkor bárki mögött megyek, észrevesz Steven-t kérdezd"Es minel sotetebbb van, annal jobban szenved a szembe allo."
a ledek fényereje viszont szabályozható, még a kinai gagyiknak is le lehet venni a fényerejét, de egy pwm szabályzóval meg szinte mindét. (azét nem, amiben benne van egy saját szabályzó elektronika, de azoknak némelyik van egy 3. szabályzáshoz használt érintkezője.) Az enyém éjszaka 20%-on megy, nem világít át a szembejövő sávba, minden 1000. autós jelez érte, mert azt hiszik messziről, hogy refi. Ilyenkor néha rájuk villantok, hogy lássák milyen is az. De ez évente 3x fordul elő.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Zoli bácsi
őstag
Akit érdekel, az MBP M502N akciós áron van. [link] 1,69M ft. Annyiba kerül szinte, amennyiben 1 éve az Imperiale volt. Nézegettem 1 éve, akkor jelent meg.
-
csongi
veterán
válasz bacus #147583 üzenetére
Sztem nem mervado a villogtatasok szama. En sem villogtatok mert zavar, vagy vakit a szembe jovo fenye.
Hanyan hasznaljak a pwm funkciot ,100 utolag szerelt rendszerbol?
A nappali menetfenynek ejszaka nem sok ertelme van.
A vetitett fenynek hiaba lesz nagyobb fenyereje, a kontraszt is vele is no. A feny nyalab kontrasztjan tul vaksag van. Konkretan utalom,meg klausztofob erzes. Az utolgosan beszerelt lampanal, hiaba alligatja a lampat, csak onmegnyugtatas.A motorok lampaja kb szem magassagban van ha a legtobb autosnak.
Az erosebb feny nem helyettesiti a fenyforrasok egymashoz mert tavolsagat, mennyiseget.
Jonak tunik a vetitett kep, de szort feny mennyisege jelentosen megno, ami rohadt zavaro. Az a foncsor amit halogen izzo feny aramhoz terveztek, az ahoz jo. De ha az idom engedi vegre megcsinalom a ledes tesztet egy motorfejlampaba. 3- 5 db led izzoval. H4-H7.
A hatso lampa bovitese doboz esten nekem is volt. Sokat kitakar, egy kisteher jarmuben is sokszor nem lathato rendesen. De a kulso fenyviszonyok ezt is befolyasoljak. Ezzel nem lehet mit tenni.
Alkalmazkodas.
Mondjuk, lassan hatrafele is sugarveto kell, hogy a tv fenyerejet atutve eljusson a szemeig az elotte halado informcioja.Tul van tolva, es egyre jobban tul lesz. A H4-H7 rendszer egy teljesen jo kiforrott rendszer. Se sok se keves. A vetitesi keppel nem lehet mopenzalni ennyi fele magassagbba es tavolsagba elhelyezkedo lampa fenyet. Ehhez hozza tartozik a szembe levo egyen helyzete.
Ami a suvba nem zavaro, az az oktaviaba az lesz.
Esos korulmenyek kozott, meg minden is megvaltozik.
Ez csak az en velemenyem.A csilagok is ott vannak az egbolton, csak le kellene kapcsolni a kornyezeti mesterseges fenyeket es maris latszana a tejutrendszer.
Azt nem fejtem ki mi a kapcsolat a ketto kozott . Aki erti, erti aki nem nem.Nem vagyok alszent, en is teszek fel valamit , de alaposan korbe nezek mit es, hogy van e ertelme egyaltalan feltenni a pegara. kb annyi latszik belole mint egy bicajbol.
-
senior tag
válasz Jakab66[hun] #147572 üzenetére
Sajnos nincs, de én jókat hallottam róla, elég tartós és kényelmes.
Vilijord-ot akartam venni, mert hasonló forma mint ez, csak nekem kellett, hogy felnyitható legyen, csak aztán a Louis Vilitur-t küldött, úgyhogy végül Vilitur-om van.
Viszont vannak hasonlóságok, így hátha hasznos:
Nagyon masszív és minőségi darab. A párnái nagyon puhák, nekem elsőre kicsit kényelmetlen volt, kellett vagy 500km, mire felvette az arcformám, azóta patika. A hozzáadott pinlock is tökéletes, sosem párásodik. Az enyémen a szellőzők nagyon jól el vannak találva, de alapvetően szerintem minden sisakjuk nagyon átgondolt. Az enyémbe a gyári párnák vastagok, úgymond inkább "téli", télen se fagy bele a fejem, nyáron kicsit meleg, de ha kinyitom a szellőzőket akkor nem sülök bele (sőt, rendesen fázik a fejbúbom). Én a beépített napszemüveget nem használom, nem jön le eléggé, pont úgy löki be a szelet hogy könnyezik tőle a szemem, meg nem fedi le a látóterem, borzasztóan zavar. Meg, szerintem baromi hülye helyen van a lehúzója, nem ott mint minden más sisaknál, 3 év alatt nem sikerült megszoknom. Viszont, vettem gyári sötétített plexit, a cseréje pofonegyszerű, nagyon jól sötétít, imádom Csak azt nem, amikor besötétedik, mert akkor semmit nem látok benne. Szerencsére esésem-balesetem nem volt benne.
A hozzá kapható kommunikációt nem ajánlom, bár az enyémbe még a régebbi típus való, de nem olvastam róla jókat, így nem is azt vettem bele. Én újra venném, bár az enyém elég nehéz (nem carbon, és a felnyithatóság miatt), és a felnyitó mechanikája már nem az igazi, de rengeteget használom, így szerintem az idei szezon után lecserélem. -
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #147586 üzenetére
Mindegy, ki, mit gyárt és az mennyire legális. Kis hazánkban jogszabály szerint csak abba mehet led, amit a jármű gyártója is gyártott leddel.
A robogós topikban 1-2 évente előjött ez a téma. A mérleg egyik oldalán a jól látni, látszani és nem vakítani van, a másikon pedig a jogszabály, ami agyoncsap minden jó megoldást is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-Maci-
addikt
válasz csongi #147582 üzenetére
Hu, ezt nagyon szépen összefoglaltad nekem!
Köszönöm szépen!
Akkor egyelőre nem eröltetem a témát. Kókányolni vagy sufni tuningolni nem akartam, szóval ha nem legális, akkor hagyom. Később esetleg megveszem a komplett LED lámpát (ezek már E jelesek).If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Ezt hogyan lehet megoldani szerintetek? Milyen kütyüt szerezzek be?
Hangszóróból kellene bevinni a hangot a sisakba épített hangszóróba. -
senior tag
válasz macilaci78 #147588 üzenetére
Hát ez érdekes, mert nekem a gyári hagyományos izzószálas égőtől eltérően kurvaerős led van a hátsó lámpában és eddig 3 független műszakin ment át gond nélkül....
Lehet hogy azért nem problémáznak rajta mert hátsó fényforrás?
[ Szerkesztve ]
-
-Maci-
addikt
válasz bacus #147566 üzenetére
Nekem egy régi, Samsung Galaxy S7 edge van rendszeresítve navira.
Egyáltalán nem lassú, sőt!
Többféle térképet is le tudsz hozzá tölteni, többek közt a Google Maps-ot is. Nem kell bele SIM kártya és Wifi-t se kell vele osztani. Offline navigál, a GPS meg adott.
Én egy Motochargebar-ral használom. Pont annyit tölt vezeték nélkül, hogy full fényerővel, állandó navigáció közben nem merül a teló.
Nekem nagyon bevált.Nekem is egy drága telefonom van, azt nem tenném ki semmilyen tartóval sem. Ezekben a telefonokban "lötyög" az optika lencse. Ha a füled mellett megrázod, hallani fogod. Ez folyamatosan zötykölődne bármilyen tartón és véleményem szerint nem tesz jót neki.
Szerk.
Nekem is volt gyári Garmin navi a mocin, mikor vettem. Zümo 660-as. Mivel már az előző BMW-n is az emltett telefonnal navigáltam, pár nap alatt meg utáltam a Zümo-t és adtam is el a fenébe.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147588 üzenetére
Erre mi a pontos jogszabaly, azt lehet tudni? Be tudnad linkelni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #147582 üzenetére
Sokkal jobb a led izzo. Ausztriaban nem buntetnek amennyiben legalisat veszel fenyszoroba. Kodfenyszoronal abe papirral- e jellel ugyancsak nem buntetnek
Legfokepp a regi motorok lampajan rengeteget segit, az emelt fenyereju izzok altalaban rovid eletuek es egy regi tipusu foncsornal nem ernek sokat. Ellenben a led tenyleg sokkal jobb, es latni fogsz a sotetben meg egy 30 eves motorlampaval is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem kocsi első helyzetjelzőben volt led, úgy átment műszakin. Látszott hogy led. Szóltak érte, hogy nem kéne, nem szabályos, de átment műszakin. Hátsó lámpa piros burája alatt nem látszik mi van, szóval biztos nem foglalkoznak vele, nem fogja senki leszedni a burát, hogy megnézze.
Amugy én végeztem a ledesítéssel, a helyzetjelzőben is elég hamar kimentek, nekiálltak villogni, egyedül a belső világítás izzói ledesek nálam, de azok is fogynak, hamarabb kiégnek mint a hagyományos izzó. Hozzáteszem, hivatalos helyen, autós boltba vettem, de az ára alapján a legolcsóbb kínai gagyik. -
bacus
őstag
válasz Zoli bácsi #147597 üzenetére
Nekem eddig a led az abszolút gondtalanságot jelentette, mindig mindenhol. Volt, hogy ledszalag foghíjas lett, az az 1-1 led nem vílágított többé, de ez elég ritka, és azok a ledek zord körülmények között vannak, kapják a meleget, hideget, párát..
Autóba soha nem tettem, de a régi dl-be mindenhol az volt, az irányjelző és féklámpa búra mellett az első fényszoróban is. Mivel azonos színű volt az izzóéval, azaz melegfényű volt, ezért nem vették észre, nem szólt érte senki. Kicsit erősebben világított.
A kieg lámpák meg mind led-esek.
"Hanyan hasznaljak a pwm funkciot ,100 utolag szerelt rendszerbol?"
Akik használnak pl hex-ezcan vezérlőt (bmw, harley, ktm, stb), azok mind, mert ez be van építve, akik a kínai lámpát használják ami tud több fokozatot, azok is mind, ha leveszik a fényerőt. Szóval szerintem kb 60-70%-ra saccolnám.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #147596 üzenetére
És sokkal jobban is vakít sztem. Elég sokat nézegetem ezeket a csodákat szemből.
Ködfényszórót nappal használva menetfényként elnézik az osztrákok? (Vagy csak félre értettem)
Nem hinném. lehet ezért nem szed ki a sorból, de ha ettől függetlenül megállítanak, akkor sztem nem marad büntetés nélkül. Közúton akkor is több értelme van egy nappali menetfénynek. Sokkal nagyobb szögből látható.Még nem teljes értékben kiváltható leddel az izzó szálas égő.
Nem oda és megfelelő mennyiségben jut el a fény, nem kompatibilis a foncsorral.
Az Osram street legal lett. 50k itthon kb.
Nekem a 6500K fénye és az 1000-1650Lumen nem tetszik szemből.
Éjszaka meg vissza kell venni véleményem szerint, szuper lámpával akkor is közút marad.
Motorba, meg mennyire fogja szeretni a vizet a venti, meg a magasabb por mennyiséget nem tudom.
A láthatóságon nem sokat javít egy ledes izzó nappal. A fényforrás mérete helyzete ugyan az marad. A hideg fehér fények esőbe párás időbe meg egy önkínzás, legalábbis az én szememnek.Vissza mentem K4000-re. Sokkal jobban élvezem.
kell nekem is valami pót fény nappalra, de nem a színe miatt. Gizda testű motor ez.
A kézvédő környékére telepítetten gondolkozom.A régi vasaknál sokat segít ez tény. Csak szemből nézve meg pont fordítva.
De mindenki olyat tesz be amilyet akar. A lényeg, sztem érdemes ezt körbe járni, mielőtt cserél az ember.A hella videóját is megnéztem, sztem fals. Olyan közegben tesztelték ami az életben nincs. Mattfekete a teszt környezet. legalábbis én ilyet láttam.
147598bacus:
legyen igazad
De ez is halványan kevés % nekem. 95% használattal már boldogabb lennék.-[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Végre megvan a 2 új kicsike egy 2020-as KTM 790 Adv S és egy 2022-es Yamaha Tracer 7 személyében
Az, hogy hülye voltam-e, hogy beleugrottam a KTM-be harmadjára is, az majd kiderül, minden esetre még bizakodom hogy ezzel nem fogok annyit sz*pni mint a 390-el.
Ami viszont fura, hogy míg súlyban kb azonos a két motor, erőben a 790 több, érzetre teljesen más a két motor, sokkal erősebbnek tűnik a Tracer, jobban megindul és mindenre emeli az elejét, a 790-et meg még nem sikerült zavarba hoznom.
Ami még fura, hogy voltunk kint hétvégén bajna-héregen, én mentem elöl (de nem vertem neki, hideg is volt már, és bár én már kívülről fújom a kanyarokat ott, de mégis csak az első utam volt ezzel a motorral), de a párom nem bírt beérni a Tracer-el (pedig ő már kanyargott ott 4-5x már ezzel a motorral), folyamatosan csúszkált a kanyarokba. Mindkettőbe 11ekm van és mindkettőn még a gyári gumi van fent, a Tracer-nek sokkal "utcaibb" gumija van, mégis simán kicsúszik a hátulra egy nagyobb gázadásra, míg a 790 atom stabil.Persze nem is én lettem volna, ha nem szívom meg a motorvásárlással, valószinűleg senkinek nem mondok azzal újat, hogy nézze meg a motoron, hogy az alvázszám és a motorszám stimmel-e a forgalmiban szereplővel Én nem voltam ilyen figyelmes, eredetiségvizsgán derült ki, hogy nekem nincs motorszámom, így innentől kezdetét vette egy 4 napos sz*póroller, mire aztán minden a helyére került. Szerencsémre minden papirom meg lett hozzá, a kezdeti idegeskedés után minden helyre került, csak rohangászhattam a hivatalokba. Így nekem motorkódom van a forgalmiba
Éés a végére egy láma kérdés: Mi történne akkor, ha mondjuk nem lenne (elég) első fékfolyadékom? Tudom, 3 csavar és belenézek a tartályba felülről, de nem volt még ennyi időm, ránézésre meg nem látok a kémlelőnyíláson semmit, az is lehet hogy csak nagyon sötét színű (mint én), vagy hogy nincs benne. Simán leszedem a fedelét és utánatöltöm a megfelelőt (ha mondjuk nincs, vagy kevés van benne), vagy ez ettől bonyolultabb? Egyébként jön-megy teszi a dolgát, megáll ahogy kell, de emlékeim szerint (meg a hátsót látva) ilyen világosabb sárgás folyadéknak kéne benne lennie, a 390-en láttam is a kémlelőnyíláson hogy mennyi van benne, ezen meg semmit. Mivel most nincs időszakos szervíz, csak ezért nem vinném el, ha nem bonyolult a dolog....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs