-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #147950 üzenetére
mi ezen a meglepő?
mivel voltál? ez az olasz import dl?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #147951 üzenetére
Igen igen.
Az, hogy egy DL650 egy közepesen kezdő soförrel szénné lett alázva egy vadállat+Transporter kombóval
Az egóm nem viselte jól. -
Zoli bácsi
őstag
válasz norbert1998 #147952 üzenetére
Hadd menjen, egó-t el kell engedni a közlekedésbe. Semmiféle fa.kméregetésbe nem szabad belemenni.
Én távolságot szoktam tartani, mindenképpen, ilyenektől. Egyrészt engedem, hadd menjen, utána meg lemaradok minél előbb.
Mennek jól ezek a kisteherek, én már itthon is tartok ezektől a futárautóktól. Nálunk a Merci mentőautók 160-at mennek, erőlködés nélkül, menne még, elektronika ennyit enged, leszabályoz. -
norbert1998
veterán
válasz Zoli bácsi #147953 üzenetére
-
bacus
őstag
Már csak azért se szabad belemenni ilyen kergetőzésbe, mert ha a másik esik, ütközik, akkor is szívsz, ha másért nem, mert maradhatsz ott elsősegélyt nyújtani, meg tanúskodni.
Én a hétvégén voltam Zalában rokonoknál, visszafelé Zalaegerszeg után van egy jó kis szerpentin, autóval is kedveltem mindig, motorral meg aztán még inkább. Tavaly egy társasággal voltam, elengedtem a lovakat, hamar eltűnt mindenki, aztán valahol Nagykapornaknál bevártam őket. Akkor szóltak, hogy lesz ott egy sebességmérő doboz, csak óvatosan...
Na most arra jöttem hazafele hétfőn, ott nézegetem, hol lehet az a doboz, mikor egy hasalósabb sport motoros vagy naked vagy mi volt, úgy ment el mellettem, mintha állnék.
Az autók is elkezdtek gyorsítani, mondom na akkor biztos elhagytuk a sebességmérőt, még ha én nem is láttam. Napsütés, fasza tiszta aszfalt, fél perc alatt beértem a motorost, aki nem tornászott a motoron, de egész jó tempót ment, helyenként 140 fölé kergetve a gépet. Beálltam mögé, mintha együtt mennénk egy szűkített követési távolságra, ez viszont láthatóan nagyon frusztrálta a másikat, mert egyre vállalhatatlanabb előzésekbe ment bele. Elengedtem egy kicsit, pedig nekem még laza jó tempó volt, de valami kényszere volt, hogy bizonyítson.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz Zoli bácsi #147953 üzenetére
Sem autóval, sem motorral nem megyek bele ilyen ...méregetésbe, pedig szinte nincs olyan nap, hogy ne futnék bele ilyesmibe.
Ma reggel autóval...M0 110km/h tempomat. A suhac a fekete mercivel olyan közel jött, hogy a tükörben nem látszott a lámpája. Nem volt több 1 méternél a két autó között. Nyugodtan befejeztem az előzést, és lehúzódtam....
A motor meg instant versenyzési ingert vált ki sok autósból. De motorn meg pláne nem engedek a provokációnak...
A kanyarban az autó szinte minden esetben gyorsabb, ha tetszik- ha nem. A 4 kerék az mindig több mint a 2.....
-
bardi
aktív tag
válasz norbert1998 #147950 üzenetére
Motorral sose fogsz olyan tempót menni kanyarban, mint egy tisztességes autós. Amíg megvolt a Civic VTi meg utána a TypeR, az összes szerpentinen feltartottak a motorosok, mindegy min ültek. Ettől nem kell fájnia az egónak.
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147958 üzenetére
Erre azert nem vennek merget, plane egy ilyen utcai auto eseteben.
Nem relevans hogy min ulnek az emberek. Lehet alattad 300 loeros turbo busa, ha osszeszarod magad kanyarban.
Utcan pedig tessenek felniMotorozashoz tobb kepzettseg kell, nagyobb batorsag is- ezt inkabb visszavonom- nem batorsag igazabol, hanem egyszeruen tisztaban van az adott pilota a hatarokkal, es ez nem komfort zonan kivuli tempo- mert ahhoz kellene batorsag, ha komfortzonan kivul kellene motorozni.
ami latszik inkabb sztm, hogy az atlag motoros mennyi tapasztalatot halmozott fel, es hol, milyen kanyarsebessegnel van a komfort zonajuk. Ami utcan nem is baj egyebkent.
A baj azzal van, ha komfort zonan kivul motorozik vki utcan. ilyenkor nagyon magas a hibazas valoszinusege, es a rossz reakcio is. Pl panikfekezes kanyarban, es a szembejovo savba atteres, mert egyszeruen nem hiheto, hogy be lehet venni a kanyart azzal a sebesseggel. Pedig a legtobb esetben be lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #147952 üzenetére
Azokat a helyeket, ahol a túlzott egó gondot okozhat, általában fejfával jelölik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
Én azért ezt nem tudom aláírni, mármint, hogy motorral bármelyik autóst feltartottam volna valaha is. Persze egy nagy teljesítményű autó jobban tud menni, meg neki nem gond, ha a külső íven menő kereke kicsit poros, de azért a legtöbb autó elfogy 100 felett, a motor meg ott még nagyon él a legtöbb, az ezresek még 160 felett is. (némelyik ott rakja a kettest) Szóval nem a 700 LE audi, bmw, merci, stb-re kell gondolni.
Az előzéseknél is előny a dinamikus gyorsulás, no meg ha elég széles a sáv (és segítőkész az előtted lévő autó), akkor a motor ott is tud előzni, ahol az autó nem. Záróvonalat nem léped át, még szabályos is vagy.
Arról már ne beszéljünk, hogy a legtöbb autós nem jól kezeli az autóját, a fiatalok is csak vakmerőek, de csak addig, amíg meg nem mozdul az autó feneke.. (és igen, némelyik motoros se kezeli jól a motorját )Az az autós, aki engem megelőz, az a legtöbb esetben csak egy adott szituációban jobb pozicióban van, pl én beszorultam ő meg már megkezdte az előzést, de általában ezeket pillanatokon belül vissza is kell előzzem, feltéve, hogy én akarok olyan gyorsan menni, mint ő.
Városben ez hatványozottan igaz, nyomul, megelőz, aztán a következő lámpánál elmegyek a sor mellett és sose látom többé.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
soldi3r
veterán
-
bardi
aktív tag
válasz bacus #147961 üzenetére
Én csak a kanyarokról beszélek most. Nem egy autóst engedtem már el motorral, mert csak egyenesben voltam gyorsabb, autóval meg rengeteg motoros tartott már fel kanyarban, olyan is, aki látszólag próbált tempót menni.
Az értelmesebbek elengedtek általában, a kevésbé értelmes meg egyenesben elhúzott, azért ahhoz 200 ló se elég, hogy egy motorral tartsd a tempót egyenesben, féktávon meg kanyarban meg ott voltam a seggében újra. Héreg-Bajna, Dobogókő, ahol ez rendszeresen előfordult, máshova nem jártam autónak rúgni.'92 Honda VFR 750
-
soldi3r
veterán
válasz bajnokpityu #147965 üzenetére
Ahogy a kepen is latod, mindket gepjarmu halad, egyik sem allo jarmu.
E30 (oo=[][]=oo)
-
etnies
senior tag
válasz soldi3r #147963 üzenetére
Ez egy érdekes kérdés, mert én is úgy emlékeztem a válaszra, ahogy lent írta Mackó. Ezt valamikor cserélhették, sajnos 20 éve nem vizsgáztam.
Egyébként jómagam ilyen szituációban akkor sem előzök, ha a Kresz maga megengedi, mert a másik fél biztos agyfaszt kap, ráadásul nem beáltható és ezért veszélyes. Simán lehet, hogy Alonso jön szembe átlógva a sávba és akkor nincs hova menekülni.
Megpróbálom megkeresni a friss kreszben ezt, mert régen nagyon penge voltam, úgy tűnik mára ez a tudás elkopott.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
soldi3r
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #147955 üzenetére
Volt közöttünk végig 30-60 méter, egyszer sem mentem bele a fenekébe. Ami közelebbi távolságban volt előttem, az az hogy nem akarok ott maradni, nem vállalom túl magam.
Két alkalommal volt olyan, hogy a belátható jobbos kanyarban a felezovonal jobb szélét elérte a kerekem, és már ficankolt kicsit a motor eleje, még fékeztem, mert az ívet akartam tartani ott, ahol ő nem tartotta.Ami viszont a szegénységi bizonyítványom elég erősen, hogy a motor kerekeit nem ellenőriztem.
Ma reggel néztem rá a benzinkúton. Hátul 1,9; elöl 0,9 bar
Az előző gumi sose eresztett le semennyit. Ez úgy néz ki, ereszt azért. -
macilaci78
nagyúr
válasz soldi3r #147968 üzenetére
Ha csak ennyi, akkor a szabályos előzés körülményeit is kikeresnéd?
Például milyen széles helyre gondolt a jogalkotó, egy nyomon, vagy két nyomon haladó járműre is érvényes-e?etnies: tavaly vizsgáztam utoljára, de ez a konkrét példa nem merült fel, régi ismereteimre hagyatkozom. Talán a két kézikocsit lehet előzni a nyomon haladó mezőnyből.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
soldi3r
veterán
válasz macilaci78 #147970 üzenetére
Pontos oldaltavolsag nincs leirva. Egy nyomon haladot a tabla sem tiltja.
Először is figyelnünk kell arra, hogy legyen elég hely az előzés céljából használatos sávban, tehát ne jöjjenek szembe. Másodsorban a külső tükröt kell igénybe vennünk, hiszen amennyiben minket már előznek, nem szabad megkezdenünk a manővert. A harmadik feltétel, hogy az előttünk haladó jármű nem kezdett még előzésbe, ugyanis ha már megkezdte a manővert, úgy neki van elsőbbsége. Ezeken kívül az utolsó két pont a szükséges távolságokra vonatkozik: meg kell lennie a kellő oldaltávolságnak az előzéshez, illetve elegendőnek kell lennie a helynek a saját sávunkba történő biztonságos visszahúzódáshoz – utóbbinál fontos szempont, hogy ennek úgy kell meglennie, hogy visszatérés közben nem zavarjuk meg a mögöttünk haladót.[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #147970 üzenetére
Én ilyen esetben semmit sem előzök, még biciklist sem nagyon. Egyszer véget ér a kanyar Ha a kanyar a másik irányba görbül és látom, mi jön szembe, akkor adott esetben még a záróvonalat is átlépem, nem akarok álszenteskedni. A lényeg, hogy olyan szituációba nem megyek bele, ahol nem én irányítok.
Régen a szerpentineken én is szenvedtem egy-egy előzéssel (tipkus egyenesben elrúgja, kanyarban ráesek szitu). Ma már ilyen esetben megállok 1-2 percre, hagyok időt elmenni neki(k), nem szenvedek az előzéssel."önmagam hite vagyok magamban"
-
bardi
aktív tag
válasz macilaci78 #147970 üzenetére
Én két éve, de ilyesmire én sem emlékszem. Állat vontatta járműre, meg kézikocsira van más szabály, ilyesmi rémlik, viszont sávon belül mintha csak 1 nyomon haladó járművet lehetne előzni. A lenti képen viszont egyértelműen két nyomon haladót előznek.
'92 Honda VFR 750
-
veterán
válasz norbert1998 #147950 üzenetére
A helyi rutinos arcokat, meg a munkabol hazafele tarto melosokat mindig elengedem, plane, ha 2 kerekkel tobb van alattuk, mert akkor aztan semmi se szamit, a fizika is csak ajanlas Meg drezdabol hazafele is megvolt az erzes, hogy valahogy csak gyorsabban jon az ember, mint amikor kifele ment.
Everybody lies.
-
dellfanboy
őstag
válasz bardi #147973 üzenetére
jo sok eve vizsgaztam de mar akkor is az volt, hogy savon belul en motorral megelozhetek/elhaladhatok egy auto mellett (ha nem jar azzal, hogy atlepem a felezot). viszont forditva nem mukodik
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bacus
őstag
Az egy nyomon haladót bármikor lehet előzni, tábla tilalma alatt is, mert kivétel.
Az egy nyomon haladóval az előzés (záró vonal át nem lépésével), szerintem a párhuzamos közlekedés szabályainál van leírva. Ugyanis ha elég széles az út ÉS nincs felfestve, akkor lehet előzni sávon belül (mert elvileg egy sáv, de egy nyomon haladóval kialakul a párhuzamos közlekedés)
Azaz a fenti ábrán ha menetirány szerint két sáv van ami fel van festve, akkor nem előzhetsz sávon belül.Én 8 éve csináltam kreszt, de ment volna a szigorított is , talán még most is menne a normál hibapont nélkül.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147964 üzenetére
De motorral kozuton tempot menni kanyarban azt jelenti, hogy lapon vagy. Autoval ezt biztonsagosabbnak erzed. Ezert autoval komfortzonan belul eleve nagyobb tempot mehetsz.
De ha motorral ugyanugy kozlekednel, nem biztos, hogy utban lennel az autosnak, de ehhez tudni kell motorozni, mig autot vezetni annyira nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz bardi #147964 üzenetére
Téged feltartottak !!, azok a motorosok akik arra mentek !!
Azért Dobogókőre szinte minden héten felmentünk pár éve, de már idén is voltam 2x. Nekem az a tapasztalatom, hogy állandóan feltartanak az autók, az autók 99,99%-a nem tud vagy nem akar menni közel sem olyan tempót, mint az átlagmotoros.
Itt most magamat is átlag motorosnak mondom, mert bár tudnék menni sokkal gyorsabban is, de ritkán sietek, nem erőltetem az előzéseket sem, ha megfelel az előttem lévő tempója, főleg ha kb a megengedett sebességgel megy.A motorosok többsége, főleg akik nem szoktak csoportban motorozni, nem is tudják megítélni, hogy mennyire lassúak vagy bénák. Talán ismeritek Kmenyus nevét, van yt csatornája is, de ami a lényeg a motorozzvelunk.hu egyik túra vezetője, sztem tavaly közel 35-40e km-t motorozott, ebből 30e saját motorral. Ő a nyugodt túravezető, nem túl tempósan megy, hogy mindenki tudja követni. Ott minden túrán van olyan, aki azt hitte, hogy mennyire rutinos, gyors, profi, közben még ehhez a nézelődős tempóhoz is kevés.
Itt van egy tavalyi videóm ez a tavalyi Pilismaróti Suzuki találkozó tesztmotorozásán készült, a felvezető srác 1050xt, én a 23-as 1050, mögöttem még egy srác 1050 DE-n.
A szakasz elég rövid, a felvezető srác kente neki, mi meg tesztelni akartunk. A végén bevártuk a többieket, a záró motorosra több mint 2 percet kellett várni. Ezen a pár km-es szakaszon. (persze a teszt motor km órája sokkal többet mutat mint a valóság )De lehet menni így is...
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Sys85
veterán
válasz bacus #147976 üzenetére
Mondjuk én az út közepén megyek 2 okból is.
Az egyik az utak külső negyede/harmada sokszor minősíthetetlen.
A másik meg a sok idióta autós.
Megy előttem a sor, szemből folyamatos forgalom,nem tudok előzni.Betartom a jobbra tarts szabályt, erre a marhája azt hiszi hogy ezzel feljogosítottam arra hogy mellém jöjjön.
Előzni ő sem tud, de már jön mellém.
Aztán ha szemböl jön egy busz/kamion, fékezni nem tud mert mögötte is vannak, tehát húzná beljebb az autót mert átlóg, de ott vagyok én motorral.
3x volt ilyenben részem, éppen csak nem történt baj.
Azóta csak sáv közepe/belső fele, hiába nem szabályos.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bardi
aktív tag
válasz bacus #147978 üzenetére
Ez mind igaz, amit leírsz, én csak arra reflektáltam, hogy motorom nem kell az egónak sérülnie, csak mert egy autóssal nem tudja tartani a tempót.
Az átlag autós már engem is feltart motoron, de ők a gumi tapadásának jó, ha 30%-át kihasználják, náluk esőben nagyobb tempóval lehet venni a kanyarokat autóval.'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
válasz soldi3r #147980 üzenetére
Miért lenne hibás? Ott nincs csak egy sáv felfele, meg záróvonal és egy sáv lefele.
Itt egyébként a "bizalmi" elvre is hivatkozás van, hogy azt feltételezed, hogy te és szembe jövők SEM lépik át a záróvonalat, ezért nem lehet baleset.
Az eleve több sávos úton ha saját sávban előzhetnél autóst, akkor mi értelme lenne pl a lámpánál előre sorolásnak, hiszen, még előzhetsz is, az álló autók melletti előregurulásnál az erősebb. Tehát a trükk, a felfestés hiánya !!, ezért mehetsz mellé motorral, mert amennyiben elférsz, máris kialakult a párh. közlekedés.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz soldi3r #147980 üzenetére
Egyéb iránt annyiból megtévesztő az ábra, hogy elegendő út szélesség mellett nem csak motorral lehet ott előzni, hanem autóval is előzhetsz autót, meg a szerpentin sem feltétel Tulajdonképpen nem előzés ez, hiszen az egyik "sáv"ban gyorsabban haladó jármű elmegy a másik sávban haladó mellett.
Ma már ritka, de régebben több úton sem volt felfestés (pl 10. kerület Vaspálya utca), ahol elegendő széles út lévén ki is alakult a két sáv, pedig akkoriban nem volt felfestés. Persze nem záróvonal elválasztás volt szembe, hanem elválasztó járda, meg macskaköves volt.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
Shox-ba van kuponom, ha valakit érdekel. [kép] [kép]
Nem hiszem, hogy a következő tréning előtt el fogom használni, így Budapesten átvehető.Meglett a sisak, Shark D-Skwal 3 blank, egyszerű fehér. Majd összeszokunk. Beregisztráltam a plusz gariért.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Sys85 #147979 üzenetére
Az út közepe veszélyes is lehet, ha nem látod be. A Hungárián ott csúsztam el, sáv közepén olajfolton. A nagy körúton pedig a tavaly felfestett útburkolati jelek csúsznak rettenetesen nedves időben.
Pedig adná magát motorral, hogy ne a nyomvályúban menjen az ember.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #147984 üzenetére
Jól néz ki az a sityak.
Nem is értem, én alapból miért ragaszkodom a feketéhez. Jobban is látható, meg talán az UV sugárzásnak is jobban ellenáll. (A fehér) -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147986 üzenetére
Ez az UV-sugárzás egy kicsit túl van lihegve. Mennyit van a napon? Én mentem tavaly 3,6k km-t tavaly (egyéni rekord), ez egy budapesti 25 km/h átlagsebességgel 144 óra használat. A többi időt a teremgarázsban lévő tároló polcát látta, értelemszerűen napfénytől elzárt helyen. Eszerint ez évi nettó 1 hét napsugárzás egy olyan műanyagtól, amit erre gyártottak.
Igen, a fehér jobban látszik, ezért vettem. Neonsárga nem volt, a mintások felára nem ért nekem pénzt, mert a minta, vagy a szín nem rikító. Az eladónak is mondtam, amíg nem rózsaszín, a szín mindegy.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
Nezegettem ezeket a koptatos olaj teszteket, ez a ester adalalek egesz jol teljesit.
Kopasi mutatoja egy Mannol 4t 10w40 hozza a Motul 5100 10w40 szintet. De jo lenne megnezni ezeket 4000km futas utan is, mit tudhatnak. -
etnies
senior tag
válasz Zoli bácsi #147986 üzenetére
A fekete szín a legrosszabb, amit választhatsz bukósisaknak. Nem látszik és melegebb, mint a többi.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
HoaryFox
őstag
válasz rottenbull #147990 üzenetére
Nekem most ilyen tökfedőm van [HJC FG-ST]
Nagyja fehér, de legalább mintás mellé.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
rottenbull
senior tag
válasz HoaryFox #147991 üzenetére
Ok, de ez sokat nem tesz ahhoz, hogy bemesz egy boltba, odamesz a sisakokhoz, es zseblampaval nezel szet, mert besotetul korulotted. De motoros kiegeszitok, ruhak esetben is ugyanez van.
Sot, a nyari szellos dzsekiket is inkabb veszik feketeben, mint feherben vagy vilagos szurkeben. -
JoinR
senior tag
válasz rottenbull #147992 üzenetére
Egy fehér sisakot azért könnyebb lemosni. Nekem van pár fehér/bézs betét a kabátomon, hát nem sokáig maradt olyan színű. Most tavasszal kimostam, meg is lepődtem, milyen élénk színű.
-
etnies
senior tag
válasz HoaryFox #147991 üzenetére
Én egy kicsit elbizonytalanodtam. Arai Quantic-ot néztem, de van rajta egy el nem zárható légnyílás a tetején, ezért télen hideg (ez nekem szempont ugye).
Steven ajánlotta a Shoei GT-Air 2-t. Tetszik, de gyorszáras. Csak a dupla D, ugye...
HJC RPHA-70-em van, tetszik a 71, de annak meg a plexi lezárása szar a tesztelők szerint.Kicsit most elvesztem, mit is kéne venni, de van még időm kitalálni a téli leárazásig.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #147989 üzenetére
Ha állsz a forgalomban, mind meleg. Ha mész, a légáramlat miatt mind szellőzik. Az előző fekete és egy cseppet sem izzadtam benne jobban, mint hajadonfőtt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #147995 üzenetére
Arai télen szigetelőszalaggal lefedett nyílással?
Oké, hogy paraszt megoldás, de ha csak ennyi hiányzik egy kényelmes, jó sisakból, akkor lesajnálnám. Annyi színben kapható már szigszalag...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
V.Stryker
nagyúr
Hej!
Szerintetek mennyire érdemes CB125F -et venni?
Lassan 700 forint az üzemanyag, nem lenne rossz azzal ingázni a 17-18 km -re lévő munkahelyem felé. Kérdés, hogy a 110kg-m alatt az 5-ös úton hogy tudnék evickélni vele és pont a súlyom miatt érvényesülne-e az elvileg jó fogyasztása?
Plusz megtaníthatnám vele a feleségem és a gyerekeimet is....
Vagy van valami más helyette? Eleve hülyeség az egész?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #147994 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Linux felhasználók OFF topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Wise (ex-TransferWise)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Xbox One
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen