-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #147735 üzenetére
Tracer 900, vagy 700?
Mert a 900-ban lévő kiporges gátló nem szereti, ha közép állványon, sebességben rakva forog a hátsó kerék. Hacsak ki nem kapcsolod a TCS-t előtte.
Aztán a hiba kódot csak a szerviz tudja kitörölni.Én is inkább kézzel forgatom a kereket, annyi izom munka nem árt
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz rottenbull #147750 üzenetére
Feleségmnek van egy HJC sisakja, kb 7 éves. Mivel évente 2-4 alkalommal használja, pont úgy néz ki, mint ha új lenne.
Ellenben az enyémmel, ami egy évben kb 250 napon van használva, ezen már fakult a festék is."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz rottenbull #147753 üzenetére
Ja, azt nem írtam: 4 éves HJC RPHA-70. A festéken már látszik, hogy napszítta, de a belseje tökéletes, tartja magát.
Azért megyek ilyen sokat, mert nekem ez az elsődleges közlekedési eszközöm kb. 20 éve. Különösen Londonban, itt vagy motorral megyek vagy tömegközlekedem. Néha bicaj vagy séta, de semmképpen nem szeretnék autót, mert általában lassabb, mint a tömegközlekedés, ellenben k drága.
Magyarországon van autóm, mert Budapest mellett lakom, ott általában gyorsabb, mint a tömegközlekedés. Budapestre nem megyek be vele, ha nem muszáj, Cinkotán vagy Örsön szoktam hagyni.Szóval ezért is motorozom sokat, meg nagyon szeretem is. Mondtam feleségemnek, hogy talán ideje felhagyni a motorozással, de azt mondta: "a motorozás te vagy, nem tudod abba hagyni úgysem".
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #147749 üzenetére
A hungarocellen nagyon látszódik az uv. Elporlad. Az a sisakon belül biztos nem megy ettől tönkre. Van 20 eves uvegszalas sisakom, ha valaki vállalná, osszetorheti
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Sys85
veterán
válasz Topiccsendőr #147759 üzenetére
Nekem 3 plexit evett meg tavaly (~7000km) a Scorpion Exo-1400…
Füst,arany,víztiszta.Mind ugyanott repedt el és tört le a nyitó.
Az idei évben még veszek rá, de jövőre csak úgy csattan a kukába a bukó ha megint megzabálja őket.
15-18k egy plexi, ha évente megeszik 2-3 darabot az elég jelentős összeg.
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
macilaci78
nagyúr
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #147759 üzenetére
Nekem nincs ilyen gondom a 70-el.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
Durva amiket írtok , HJC meg SHOEI bukóimmal nem volt ilyen gond egy sem a fent felsoroltakból .
Van egy nolanom shieldes 130k volt ami szerintem egy rakás szar.
PL Nolant soha többet ....Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147761 üzenetére
A legolcsóbb sisakukon meg a plexibe része a nyitó fül, nincsen semmi csavar. Az nekem egy földre leesést is túlélt, a karcokon kívül persze.
'92 Honda VFR 750
-
Zoli bácsi
őstag
Pár hete nézelődök, olvasgatok. Ez a bukósisak piac számomra szinte átláthatatlan, sok gyártó, rengeteg típus. Én jómagam elvesztem, a bőség zavarában.
Meg szerintem sok az új gyártó is, itt a fórumon még keresővel sem találok semmit, meg nagyon a netet bújva sem egy-két gyártóról (Pl. SMK)
Milyen egyszerű volt az élet, mikor elkezdtem motorozni. Kiskőrösi sisakból szerencsés esetben lehetett válogatni (volt a polcon 2 fajta). Meg addig nyúzta az ember, míg tényleg szét nem esett, nem néztük hány éves.
Kicsit off, de talán érdekesnek találjátok. Eszembe jutott erről a szép tavaszi időről, hogyan nyúztam le egyik Kiskőrösi sisakomat.
1986 május 1.-én majálison voltam Simsonnal. Egyszer csak kerekedett egy csúnya, fekete felhő, gyorsan elindultam haza, meg ne ázzak. Nem jött össze, elkapott a zuhé. Szülőfalum bekötőútjára kanyarodva kicsúsztam, elestem. Bosszankodtam, mert nem mentem gyorsan. Viszont feltűnt, hogy habos az út, érdekes ez az eső. Szinte az út széli tócsák is habosak voltak, és tényleg, úgy tűnt a gumik tapadása is furcsa.
Nem foglalkoztam a dologgal, karc a bukón, behorpadt tank, előfordult az ilyen. Következő héten érdekes szóbeszédek kezdtek terjengeni, hogy valami nem kóser, csak halkan, suttogva beszélték hogy valakinek az ismerősének az ismerőse RTG osztályon dolgozik, és kiakadtak a dózismérőik...Aztán hivatalosan is elismerték, atomerőmű baleset volt. (1986. április 26, Csernobil) Persze, azt csak évekkel később tudtam meg, hogy valami szennyezett felhő pont ezt az országrészt kapta el, itt kaptunk radioaktív esőt. 90-es években pletykák terjedtek, hogy akit az az eső itt elkapott, hamar a föld alá került.....De itt az élő példa hogy azért nem így van. Azt a sisakot ha megkeresném a padláson, lehet még mindig sugározna. Ti meg aggódtok az UV-n! -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147767 üzenetére
Shark, HJC, AGV márkákat mondták nekem motoros boltban, mint az elégséges védelmet adó belépő kategóriát gyártók.
A szabványnak megfelelőket kapsz csak itthon, az olcsóbbak tartóssága, kapcsolódó szolgáltatásai, minősége lehet gyengébb.Például van-e pin lock, kapsz-e hozzá plexit, bélést a későbbiekben, a mechanika mennyit bír, stb.
A HJC például maga fejleszt, van szélcsatornája, innovatív. Van, aki csak másol és ahogy sikerül.A sztorihoz: milyen védőfelszerelésben is voltál, ami a sugárzástól is megvédett?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
pietrrr
aktív tag
válasz macilaci78 #147768 üzenetére
Nekem egy alsó polcos MT Blade van, amit már elég régóta nem gyártanak, de pl plexit, pinlockot még mindig lehet hozzá rendelni. Bélés mondjuk nem tudom, hogy van-e hozzá, de ha az itt leírt problémás márkákhoz/típusokhoz viszonyítok, elég király ez a cucc ár-érték arányban, pláne, hogy sok órán keresztül is teljesen kényelmes a fejemen. Mondjuk annyi negatívuma van, hogy talán túl hangos.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #147768 üzenetére
Van egy kollégám, egy igazi motoros, (Nekem hobbi, alkalmi gurulások) igazi nagy vasakkal, most valami 1300-as Yamahája van. Na, ő az LS2 sisakokat szereti, ezt tanácsolta.
Én most tényleg sokat nézegettem, olvasgattam bukók után. Most már az sem biztos, hogy felnyitható kell nekem, írták hogy nehezebb, zajosabb, meghibásodási lehetőség nagyobb, lehetséges hogy gyengébb a védelme.
Beépített napszemüveg kell, ennyi biztos, meg ez a pin lock. Nem használtam egyiket sem, sima nagyon alap sisakjaim voltak eddig.
Most kivárok, olvasgatlak benneteket, hátha olvasok egy jó tippet, vagy járok Pesten, körbenézek. Esetleg bedobnak valahol egy jó akciót. De lehet hogy bepörgök, megveszem azt az SMK sisakot a Shoxban (Azt mondják, az első ötlet a jó), mert én megunom a saját töketlenkedésemet.
A sztorihoz: Védőfelszerelésünk a sisakon kívül nem volt. Simsonokkal, Mz-kkel 15 évig motoroztam, csak sisak volt, meg persze télen kesztyű. Zárt ruházat, ennyi. Minden ismerős így tolta. Hozzáteszem, megúsztuk, igazából motoros balesetem nem volt, persze saját hülyeségem miatt kis sebességgel párszor estem, pár heg a térdemen emlékeztet rá, de még törésem sem lett. -
Shadowbull
addikt
válasz Zoli bácsi #147770 üzenetére
Shoei Neotec 3, Schuberth C5. Egyikkel sem fogsz mellélőni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-Maci-
addikt
válasz Zoli bácsi #147770 üzenetére
"Most már az sem biztos, hogy felnyitható kell nekem, írták hogy nehezebb, zajosabb, meghibásodási lehetőség nagyobb, lehetséges hogy gyengébb a védelme."
Nincs olyan hű de nagy tapasztalatom, de nekem eddig még csak felnyitható sisakom volt.
3 Nolan, egy Caberg és most Shoei Neotec 2
Balesetem ne volt egyikkel sem és ne is legyen.
Szerintem egy komolyabb sisak lecsukva tudja azt, amit egy zárt is, védelem szempontjából.
Nehezebb egy kicsit, de mosndjuk én pont nem vettem észre. Lehet, hogy 40kg-os, anorexiás kislányoknak kényelmetelenebb
Zajra pedig.. Kipróbáltam a haverok zárt sisaskját, még a Shoei vásárlása előtt. Hát nekem nem tüntek csendesebbnek. Ehhez viszont azt is tudni kell, hogy ki, mivel használja a siakot?!
-motor típus (gyorsasági pálya gép, vagy HD)
-Milyen magas vagy?
stb.Szóval inkább ki kellene próbálnod 1-2-t a te magasságoddal, a te motorodon.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Azokat a részeket, ahol valamilyen mozgó műanyag van - műanyaggal vagy fémmel - szilikon zsírral kenjük?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147767 üzenetére
Szerintem fel kell próbálni és tudni fogod.
Nekem volt HJC, Caberg, Nolan, Grex, Schuberth meg még mit tudom én mi, most eszembe se jut. Mindnek megvan valahogy a saját geometriája belül is. Hiába mondom azt, hogy minőségre tényleg a legfaxább a Schuberth volt, mégis Nolan/Grex lett az új sisak, mert egyszerűen az olyan, mintha a fejemre öntötték volna.
De én mindennel így vagyok. Cipőből is felpróbálok x darabot, de amikor bedugom a lábam az "igaziba", már akkor tudom,hogy megérkeztünk , függetlenül márkától, ártól... És sajnos soha nem a legolcsóbb az "igazi".
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147770 üzenetére
Budapestiként könnyebb de így is idő, nagy város.
Első nap 3 üzletet néztem meg a pesti oldalt, második nap 4-et Budán és van még pár a listán. Elhatároztam, hogy türelmes leszek és végigjárom, ami amúgy ruhavásárlásnál nem jellemző rám.
Találtam kettőt, ami 15 perc után sem mutatta jelét kényelmetlenségnek, azokról tettem fel itt kérdést. Én se ismerem a gyártókat, amikről hallottam, véleményem van, az sem biztos, hogy igaz...Az Auner-ben nem igazán foglalkoztak velem, megmutatták, hol vannak a zárt bukók és magamra hagytak. Levettem a szemüveget, felvettem a maszkot és végig próbáltam mindent, ami feljött a fejemre. Kb 30 alatt végeztem, lejöttem a galériáról és elköszöntem. Akkor szóltak hozzám a köszönés után először.
Innen KeloMotor Pesti út. HJC-ket néztem főleg, volt köztük ígéretes, de nem volt méret mindből. Kis helyiség, az eladótérben ketten már tömegben voltunk, az eladó srác mégis csak velem foglalkozott, már szégyelltem magam a sok próbával, kérdéssel. Közben bejött a másik vevő, talpig bőrben. Ő is türelmes volt, amíg az eladó keresgélt nekem, addig az ő sisakos tapasztalatairól volt szó. Megtetszett a hely hangulata, az időm is kiadta, így átmentem a VII. kerületi üzletben.
Ott elővettem a listámat, hol, mit próbáltam, milyen javaslattal engedett útnak a kollégája, hogy a felesleges körökkel ne tartsam fel. Egy volt majdnem megfelelő: az XL mindenhol egyenletesen szorított, tehát jó a forma, csak kicsi. A XXL viszont már nagy volt, laza. A HJC i100-at javasolta, amiből elvileg a héten kaptak, de nem volt időm elmenni.Eleve zártat keresek, mert merevebb, jobban véd, mint a felnyitható és talán könnyebb is, valamint a kevesebb illesztés okán talán kevesebb a szélzaj is. A maszk miatt pedig egy megfelelő forma a fülemet se tépi le talán... A felnyithatót is mindig lezárva, leeresztett plexivel hordom, szóval tényleg csak a felvétel kényelmét áldozom be.
A mechanikában rejlő hibalehetőségről: a 4-5 éves Crivit (Lidl) sisakkal sincs semmi gond, a plexit rendszeresen veszem le tisztítani, a második pin lock van rajta, a micromechanikus csat sem rakoncátlankodott egyszer sem.Szerintem szánd rá magad és menj el olyan helyre, ahol minél több típust tudsz felpróbálni. Ha már ruhás analógia: évekig keresgéltem cipőket, míg egyszer rászántam magam és elmentem egy ajánlott cipészhez csináltatni. A vicces, hogy a valódi bőrcipők bolti árának alsó szegmensében gyárt kérés szerinti fazonnal, színben, talppal, méretre úgy, hogy a rüsztömet is emeli.
Shadowbull: 44-es cipőt hordok, bátran ajánlom mindenkinek.
-Maci-: ez a hangosság annyira egyénfüggő. Tényleg ki kell próbálni. Függ a hangnyomástól, frekvenciától, stb. Igazából ceteris paribus kellene tesztelni a sisakot: szélcsatorna, ugyanaz a motor, ugyanaz a pilóta, de erre ugye keveseknek van lehetősége.
V.Stryker: Én is azt mondom, hogy a viselésre kényelmes sisak nem márka és nem ár kérdése. Ez nem egy sapka, hogy elég jól idomul a fejedhez. Ez még merevebb, mint egy cipő.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-Maci-
addikt
Sziasztok!
Múltkor fel dobtam ezt a led fényszóró témát. Sikerült is megfelelő válaszokat kapnom. Viszont anyagi okokból, ideiglenesen nem szabályos izzót akartam tenni a motorba.
Konkrét ezt:Most a szabályokat, műszaki vizsgát stb. tegyük félre.
Most egy műszaki jellegű kérdésem lenne.
Valaki azt mondta, hogy ne tegyek LED izzót a motorba, mert akár már egy hosszabb túra alatt tönkre teszi a foncsort. Állítólag el tud feketedni és el is repedhet.
Mit gondoltok? Valakinek van tapasztalata ezzel a lámpával?
A motor egy r1200gs az alábbi lámpával:Szóval mit gondoltok műszaki szempontból? Merjem, vagy ne merjem?
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
macilaci78
nagyúr
válasz -Maci- #147776 üzenetére
Merjed!
A fizikát nem lehet meghágni. A led is melegszik, azért van rajta borda, némelyiken aktív hűtés is, ami elvezeti a hőt a foglalat felé, ahol a foncsorral találkozik.
A hagyományos halogén izzóknál ilyen nincs, ott az izzószál és a búra melegszik, a foncsortól távolabb. Viszont a led a foncsorhoz közelebb adhatja le a hőt, ami lokálisan több lehet, mint a halogénnél.Foncsorral mi anno a Ladánál basztunk ki. A gyári 55/60W halogén izzó helyett betette apám az 55/100-ast. Szó se róla, király volt a refi, de a gyakran használt vidéki utakon előfordult, hogy 10-20 percig is mehettünk refivel, mert nem volt forgalom.
Az emelt teljesítményű izzó nem érkezett kiégni, először az tűnt fel, hogy a foglalat olvadt, deformálódott. Ennek javításakor tűnt fel, hogy barnult a foncsor is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #147777 üzenetére
Na most akkor nem értem. igen, vagy ne?
(Ezen a LED-en is hűtő ventillátor.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
-
soldi3r
veterán
válasz Zoli bácsi #147770 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok, ha megunom, akkor megveszem a kovetkezot ami szembejon. Az LS2-t nekem is ajanlottak, azt megprobalom megnezni valahol, meg az itt sokat emlegetett HJC-ket.
Ma kiprobaltam egy par Jetet es Givit, ilyen biztosan nem lesz. Ami viszont kenyelmes volt, az az AGV K3, csak annyit nem szannek ra.E30 (oo=[][]=oo)
-
etnies
senior tag
válasz Zoli bácsi #147770 üzenetére
Szerintem napszemüveg legyen benne. Pinlock akkor érdekes, ha mész esőben vagy hidegben.
Intercom előkészítés is érdekes lehet, ha haszálsz olyat."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #147775 üzenetére
Kelomotorban vettem életem első sisakját, örömmel olvasom, hogy még mindig a vevővel foglalkoznak, nagyon jó kis bolt!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147777 üzenetére
A fizika ebben az esetben az, hogy infra tartomanya a lednek kisebb, mint a sima izzonak, viszont az uv resze biztos nagyobb, ami eheti a foncsort. Viszont az infratol lesz meleg. Ugye.
A foncsor tovet melegitheti a led.
Nekem annyi tapasztalatom meg nincs a leddel, hogy ilyenekre valaszolni tudjak, az biztos, hogy a sima halogen is kinyirja a foncsort, ezzel eleg nagy tapasztalatom van. Sajnos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz vlevi #147751 üzenetére
Tracer 7 (nem 700, mert az a régebbi évjáratok neve volt).
Üresbe rakva csinálja, sőt, párom most mondta, hogy üresben behúzott (!) kuplung karral is forog. Szóval most úgy fújjuk, hogy nincs beindítva és forgatjuk a kereket. Csak szerinte ez továbbra se normális, én meg nem tudom, inkább kérdezek itt.Kötelező szervíz lesz, akkor át lesz nézetve mindkettő, de ebbe a hónapba már nem fér bele, meg kb 1000km-el ezelőtt volt kötelezőn mindkettő.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #147787 üzenetére
Ez a hónap a mai nappal amúgyis kb véget ér.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rottenbull
senior tag
válasz macilaci78 #147775 üzenetére
A szelzaj foleg alulrol jon be a sisakba. Minel jobban zart a sisak a nyakad korul annal halkabb
-
senior tag
válasz macilaci78 #147788 üzenetére
A hónap a fizetésnappal kezdődik
Viccet félretéve, az én volt motoromat elvittük az új tulajjal átvizsgálásra, konkrétan semmit nem mondtak rá, csak azt hogy mi a nem gyári rajta, meg hogy a kövi garis szervíz mikor esedékes. 15 rugó volt, annyit nem mondtak, hogy amúgy meg volt már kissé nyúlva a láncom, az a kövi garis szerzívnél biztosan cserés, és hogy a hátsó féket lenyomva semmit nem fog a keréken.
Na ezért nem akarom ugyan ide elvinni "átvizsgálásra" a motort, majd akkor megyek, ha az esedékes olajcsere is eljön, mert akkor tudok szerelővel is beszélni, őt meg ha megkérem, hogy pillantson már rá erre-arra, akkor megteszi, megkommentálja.
15 rugót erősnek érzek azért kifizetni, hogy hozzá se nyúljanak, csak ránézzenek valamire, amit amúgy is ők szoktak szerelni, ha időszakos szervízre megyek (és az előző tulaj is odavitte).
A Yamahánál nem tudom mi a helyzet, de szerintem az is az Ivanicsban volt szervizelve, és mi is oda vinnénk, gondolom ott se ingyen van az átnézés, ergo ugyan ez a sztori mint a KTM-nél. -
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #147779 üzenetére
Idő közben rá jöttem, hogy nekem van itthon egy ilyen lámpám, ami törött.
Bele pakoltam a LED-et és most az asztalon világít töltőről. Igaz még csak 30 perce világít, de kézzel észrevehetetlen meleget produkál. Kb semmit.
Meglássuk. Hagyom egy jó darabig, addig motorozok a hagyományos izzóval.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
bardi
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #147787 üzenetére
Hideg vagy meleg motorral? Ugye meleg motornál alacsonyabb az olaj viszkozitása, mondjuk Csendőrünk korábban azt írta ez normális.
'92 Honda VFR 750
-
senior tag
-
Shadowbull
addikt
válasz Zsírkrétamen #147790 üzenetére
"A hónap a fizetésnappal kezdődik"
Már ahol, errefelé azzal végződik
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #147794 üzenetére
Meg a világ elég nagy részén heti fizetés van... ott sem 52 hónap van egy évben
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bigdady
nagyúr
Hali
Caberg Vox rival bukóhoz hol tudnék venni/rendelni csak plexit van ötletetek, vagy mivel kompatibilis? Köszi
-
Apophis
őstag
válasz Zsírkrétamen #147793 üzenetére
Megerősítem én is, teljesen normális, hiszen viszkózus olajban fut a kuplung.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Apophis #147798 üzenetére
De itt nem a kuplungban levo olaj hajtja a hatso kereket, hanem az uresben levo fogaskerekparnal az olaj ugyanugy atviszi a hajtast. Ebben az esetben van egy fix fogaskerekunk es egy nem fix. A nem fixet lefogja egy kicsit az olaj, igy kerul hatra vegul a hajtas. Uresben nincs koze a kuplunghoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Apophis
őstag
válasz Topiccsendőr #147799 üzenetére
Igaz.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen