-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz D1Rect #69400 üzenetére
Szerinted nem volt fura a kérdés? A téma az volt, hogy hova vigyük az asszonyt romantikus-kajálós programra, hogy kedve legyen a motorozáshoz. Na, most képzeld el, hogy odaérünk a tuti helyre, és elkezdjük kicsomagolni a szenyókat! Nekem más elképzelésem van a felejthetetlen, romantikus-kajálós gurulásról.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #79335424 #69401 üzenetére
Igen, ő eddig szendvicset vitt és érdeklődik, ha nem szendvicset vinne, mennyi lenne?
Szerintem tök jogos a kérdés.
Senkinek nem ajánlgatta a szendvicsét, csak érdeklődik az alternatíva felől.MOD: Sőt, az is lehet, hogy ő boldog ember(hint: nincs asszony )
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #79335424 #69398 üzenetére
Csak azt ne felejtsd el - hogy bár számodra ismeretlen érzés és ezt most nem bántásnak szánom - de ha van két gyereked, mint nekem vagy Xaels-nek, akkor már a másodállás vagy a hetekig külföldön dolgozás kiesik. Mert vagy látod a gyerekeidet felnőni és részt veszel a nevelésükben vagy másodállás, hogy néhány hétvégén és az évenkénti 1-2 nyaraláson dőzsi legyen. Szóval gyerekek mellett már kompromisszumot kell kötni és ebbe beletartozik néha a szendvicsezés is. És ez nem kellemetlen.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz Burt1793 #69406 üzenetére
OFF -ba tesszük ezeket a hsz. -eket, pedig nem is annyira OFF -ok. Különböző életmódot élő, felnőtt férfiak írják le a tapasztalataikat a motorozással kapcsolatos lehetőségeikről. Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy minden oldalon visszaköszön a család, gyerek témakör. Nagyon is meghatározó részei és függőségei egy motoros életének, nem lehet tőlük elvonatkoztatni.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz demars #69408 üzenetére
Elrepedhet, kikophat az a zárrész, ami a platnihoz rögzíti, elhagyják az egyik kulcsát, elszakad belül a lekötő gurtni, ilyesmi....
Ősszel mikor én vettem a fentebb említett E460N-et, akkor 25 +2,2 postáért lett volna használtan "kicsit karcos", ugyanilyen 1 db kulccsal. Inkább a vadiújra szavaztam. (15-20-ért vettem volna használtat, de ennyiért már nem. Nézegettem a kínai, filléres Monokey dobozokat is, de egy másik fórumon egy srácnak ilyen ugrott le a platniról menet közben egy kátyúnál, és törte benne pozdorjává a több százezer forintos DSLR fényképezőgépét. Így lemondtam róla. Amúgy itt van: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gurultam egyet este, ismét valaki felborult most épp az Árpádon. 3-asHatárHegyen azért nem gyenge dolgokat építettek fel.
[link] -
kisninja
őstag
válasz #79335424 #69407 üzenetére
Hát igen család lassan lesz motor viszont szerencsére lányom majdnem minden hétvégén itt van. Nekem ő az első nem tudom még hogyan motorozom vagy ha lesz új nő....
Azt hiszem megvan a kiszemelt motor 2006 os kawasaki z750s kék. 25k km el.holnap lesem meg.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
StoneBridge
senior tag
-
válasz StoneBridge #69413 üzenetére
Motoros oktatóm volt.
Arra nem voltam, talán majd elnézek. -
StoneBridge
senior tag
Pénteki nap, Hungaroring.
Mentem a 899-el, amit el is neveztem gyorsasági radiátornak. Meg lehet rajta dögleni, annyira rosszul megoldott a hőelvezetése. Nem utcára való. Kár, mert szvsz az egyik legszebb V2-es gép a piacon. Alacsony fordulaton ideges, rángatózik, fordulatra persze kisimul.
Másik gyönyörű gyorsasági, a nagytesó. Vele nem lehetett menni, de tömör gyönyör volt látni, illetve hallani is többet belőlük egyszerre elmenni a hosszú egyenesben.
Dario Marchetti pályázott az egyik géppel, nagyon nyitott figura, kérdezgettem a gépről, meg hogy miért ennyire elhasznált a jobb fele a guminak: több jobbos, plusz a Supercorsa SP nem tapad meg eléggé a gép ereje alatt és emiatt sok volt a powerslide.
Még mentem haverom ZX6-R-jével, ami egy nagyon kifinomult és kényelmes speed, nagy is volt a kontraszt a 899 után.
Az MT-m meg jólvan, köszöni. Beszámoló off.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
KoVee84
senior tag
válasz StoneBridge #69415 üzenetére
melyik zx6r? mikori?
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #69415 üzenetére
"Alacsony fordulaton ideges, rángatózik..."
V.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz canniball #69418 üzenetére
Sorkettőm nem ilyen. Megőrülnék, ha városban ilyen tulajdonságai lennének.
Csak érdekel, mert nem próbáltam, de egy SV is ilyen pl.?
Aztán fene tudja, lehet sport módban ilyen, nem volt időm másban próbálni a 899-et.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
amdk7
aktív tag
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Háát, igen. Én SV1000-el mentem egy kisebb karikát, de az is "ideges" természet alacsony fordulaton...
De én úgy éreztem, hogy megszokás kérdése, ha az lenne, biztosan össze tudnánk kovácsolódni.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Gondolom nem annyira mint a 899, de igen, ilyen.
Viszont engem igazából csak veztech tréningen zavart amikor űberlassú feladatot kellett csinálni, na ott olyan volt mintha egy kapálógépen ültem volna. Városi tempónál nem zavaró; bár lehet csak hozzászoktam.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Kroni1
veterán
Így van, csak megszokás kérdése. Egy sor4 után átülve úgy tűnik, hogy dadog a motor V2 vagy Boxer esetén is, olyan érzés mint amikor a s4 már lefulladás közelében van. De aztán idővel rájön az ember, hogy itt ez a természetes és bizony nem fog lefulladni, mert ott alul is van kellő nyomaték!
-
Polemius
aktív tag
Nekem nem lett bajom, csak a térdem-vállam éreztem kicsit. Lassan mentem.
Köszi a linket! Majd teszek fel képet, és örülnék, ha mutatnál majd előtte-utána képeket.SymbianOS:
Remélem telóval meg mással nincs gond azon kívül, amit eddig látok (az is elég).
Próbálgatni nemigen tudom, mert a kormány eléggé elhajlott (örültem, hogy lassan haza tudtam evickélni vele), és a legközelebbi vízszintes, egyenes szakaszig kb. 15 km-t kellene megtenni. -
Horvi
őstag
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Pedig a sor2-d is gyakorlatilag V2, csak nem a hengereket, hanem a főtengelyt ékeltél el.
A K8 SV650 is ilyen, 1800rpm alatt felejtős, rángat, tiltakozik, 1800 és kb. 2800rpm között óvatos gázkezeléssel már sima, és 3000 felett lesz tökéletes. A nagyon lassú kanyarokat leszámítva nincs ebből gond amúgy semmi az ég világon városban sem. Gáz nélkül is megy egyesben (a maga módján), szval abszolút élhető.
(#69421) canniball: Én városban a sor4 motorokat nem szerettem annyira, az ember felváltogat, aztán erő semmi, főleg fordulat nélkül, fordulaton meg nekem kellemetlenebb a hangjuk a V2-nél.
-
válasz StoneBridge #69419 üzenetére
Ernő is hajlamos erre. Vagy hajtod vagy nyűgös. főleg ha 50- el kell menni. Minimum 80 és kisimul.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz StoneBridge #69415 üzenetére
Na akkor megvilágosodtam miért rángat az enyém is 2-3asban,mert szar olasz mv gyártotta
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
amdk7
aktív tag
Csak halkan jegyzem, meg, hogy a megoldás nem az, hogy 80-al menjünk bármi áron a V vagy Sor 2-vel. Hanem, hogy megtanuljuk kezelni a gázkart. ON-OFF -nál persze, hogy rángat, hisz van akkora motorfék, hogy nah...
Asszonynak is ER6N van, az is ilyen, ha elzárja a gázt...
- Pár kanyar után szerintem megtanulható, hogy nem nyitni-csukni kell, hanem tartani és finoman kezelni. különben baj lesz. A Sor4 azért toleránsabb.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-
tboldi
nagyúr
Du. jött az SMS, hogy kész a jogsim, holnap megyek is érte. Gyorsak voltak.
bogyo112: Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Heehh azt hiszed nem forgalom meg? Tök mind1 a fordulat. Akárhogy játszol kis sebességet kis rángatással tart, de ezekkel mind tisztában voltam, még sok egyéb dologgal. Persze nem mindegyik ilyen. Videón én pontosan tudom mikor ilyen, de olyan apró hogy ott nem jön át, érzed.
Ennek az a jó ha tempót megy. 80 mint írtam már kellemes.
Na engem ez eddig érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #69430 üzenetére
Ez a sor4-es FZS600-assal is igy van, pedig azt gondolná az ember hogy az simán jár.. De alapjáraton ls alacsony fordulaton az is olyan egyenletlenül tornássza magát előre hogy csak na. A Kawasaki ER5-ös annak ellenére hogy 500-as sorkettes sokkal simábban járt, azért tudom mert anno olyanon vizsgáztam.
-
Kroni1
veterán
Egyetértek. A V2-es Transalp is érzésre úgy tűnt, hogy dadog, és mindjárt lefullad, de csak érzésre, mert közben úgy ment fel az emelkedőn gond nélkül hogy csak na, a Fazeren ugyanott kuplunggal is játszanom kellett egyesben. Szóval hozzá kell szokni, de mikor rájön az ember hogy hol a határ akkor meg lehet szeretni ezt a tulajdonságát is a kéthengernek.
-
kisninja
őstag
Szerdán megyek a motorom ért, 30km kell elhoznom.... Nagy gáz ha még nem jött meg a jogsi ?
tboldi: hány munka nap alatt jött meg ?[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
FIREBLADE78
addikt
Azt hazudja,hogy otthon maradt. Úgyis vóki-tokin megkérdi,hogy van e és kiderül,hogy van. Ennyi.
Egyszer igazoltattak kocsival,mondja a diszpécseres gyökér,hogy nincs jogsim. Mondom az igen . Aztán többszöri tanakodásra sikerült megtalálni a mátrixban.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vlevi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #69445 üzenetére
Nem biztos, hogy van.
Azért nem küldik ki azonnal az uj jogsit, mert van egy idő, amit kivárnak, amíg a vizsga után az uj jogositvan jogerőssé válik. Való igaz, hogy nincs olyan, hogy ez ne történne meg, de ügyvitelileg akkor is kivárják, és ez idő alatt még nincs meg a jogositvanyod.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest