- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #103648 üzenetére
Erre gondolok. Amúgy szerintem ez jó videó a témában.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
odipapa
senior tag
válasz runner 125 #103648 üzenetére
....pedig messziről lerí h megrendezett az egész.......
Valószínű.
- Hé főtörzs! Csinálhatok belölletek, meg a rendőrségből hülyét, egy rövid videóval?
- Hát persze!
- Akkor azt kéne csinálnotok, hogy ....... -
zgospel
őstag
válasz odipapa #103653 üzenetére
Szerintetek egy DRZ-vel a nyílegyenes országút kellős közepén meg lehet lépni egy rendőrautó elől? Amúgyis rendszámos motor, de ha nem volt rajta akkor erősítéssel elkapták volna simán. Miért ne lehetne hogy egy barátjuk járőrként dolgozik és vele csinálták, poénból?
Ha ez nem megrendezett akkor a Győzike show sem volt az sohahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz odipapa #103653 üzenetére
Szóval ti vagytok azok, akik Győzike show-n nevelkedtetek ..én csak kb egy lenéző mosollyal konstatáltam, h valakinek qrva sok ideje van polgárpukkasztásra és nem túl magas intelligenciával bír, ha ezt még menőnek tartja és megosztja.
A videón a fent is tárgyalt DR-Z S látható, ami 40 ló, valahol 130-140 környékén van a végsebessége, azzal a SuperB-bel 3x körbe lehet autózni, gyakorlatilag minden tartományban.
De ha önmagában ez nem elég, ahogy zgospel is írta, a DRZ-S-ek mindvégig rendszámmal jöttek ki, kizárólag az E-ből tudtál újonnan rendszám nélkülit vásárolni. Nyilván attól még levehette ő is, de itt akkor életbe lép az első pont. A videón 25-30 km/h-val (órája szerint) megy a srác. Ha jobban megtekerem a bringámat, még azzal is elévágok és megállásra késztetem, nem h autóval és sokadrangú, szűk úton. )
A motoron minden bizonnyal supermoto szett van, hisz kockagumival, egy kézzel tolni még a legprofibbaknak is komoly odafigyeléssel megy (valós "stresszhelyzetben" - amikor épp egy rendőrautó "üldöz", meg pláne..)
Szóval, a letérek földútra és elmenekülök emiatt itt nem működött volna, a motor teljesítményével, határaival, végsebességével meg csak tisztában van egy user... és valós ilyen szituban nem kezdeményezné a balhét.Itt találtam meg gyorsba a videót jó minőségben. Nézd meg újra és figyeld a részleteket, és állítsd meg az "akció" részeinél.
- A rendőrautó mindkét ablaka le van húzva, az autót vezető tag qrva nagy lazasággal, bal könyökével az ajtó peremet támasztva, 1 kézzel vezet. Ha egy rendőr valós akcióban vesz részt, talán nem ekkora lazassággal tolja..
- A rendőrök arca ki van takarva, pedig változott már jó pár éve ezügyben a jogszabály, ugyanis közszereplőnek nyilvánította őket az alkotmánybíróság. Ha a motoros akkora faxagyerek h még fel is tölti a videót, mi a szarért takargatja még az általa egyébként lenézett rendőrök arcát, akiket épp oktatott pár órája? Nyilván azért, h ne legyenek a haverkák felismerhetőek és ne legyen a rendőrségen belül belőle dádá.
- Ugyanez az oka annak, h 10 másodpercnél, amikor visszanéz a motoros nagyjából fél másodpercre, gondosan ügyelt rá, h a rendőrautó rendszáma is ki legyen takarva...
- Tedd ki teljes képernyőre a videót. 8 másodpercnél amikor gondolta a sofőr, h jóvan, most már jót "szórakoztunk", lassítok, megállok, az anyósülésen helyet foglaló tag a fuck off-ot, egy szitnúgy fuck off-fal válaszolta meg. Oké oké, a szellemei klavitásaik sok esetben vitathatóak, de gyanítom azt azért megtanítják nekik, h nem 3 éves gyerek szintjén kell kommunikálni, reagálni.Na, kb. ennyi.
Most te jössz. Mi volt az Való világ tegnapi epizódjában?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #103657 üzenetére
Octavia, nem Superb, komolyan, olyan felületes vagy...
-
dellfanboy
őstag
válasz -Mike- #103658 üzenetére
total felhaborito, foleg mivel az elso villa upside down, szoval valszeg gyari sm verzio.nem s..
bar egy also hangon 10 eves vasrol beszelunk, ki tudja hanyszor boritottak szet, es raktak ossze egy e verziora a muszarfalat+sm villat.[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #103667 üzenetére
Semmi különös, csak szerintük megsértődtem, és a fröcsögésem csak feltételezés alapú végig.
ui. Jah és Mentolka nem találta a videót a link alatt, utána pedig a videó hangját.De mindegy, én elengedem a témát, mindenki úgy fogja fel ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103643 üzenetére
Ma adott ki eveRide egy videót a Husquarna FE350-ről. Ahogy elkezdtem nézni, rögtön az jutott eszembe, hogy ez a motor mennyivel jobb volna Neked, mint a DRZ. Aztán végignéztem, és...
Nem lövöm le a poént, nézd meg inkább magad!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103671 üzenetére
Hiába mondja a gyártó, h az FE350 egy dual sport gép, közel sem.. pontosan ugyanúgy üzemórás, mint a többi 350-es vagy 450 versenyenduro.
Hjah, a DRZ sokkal olcsóbb is, és a fenntartása is töredéke és egész jól tartja a lépést a 350-es Husky-val.
Bár a tömegkülönbség szűkebb, durvább terepen, erdőben azért kijönne. Viszont ennyi kompromisszum nekem belefér. Kíváncsian várom milyen lesz gyakorlatban, ha végre találok valamit.Amúgy nem ismerem a fickót, de minőségi tartalmat gyárt.
Apropó, gumi téma. Van tapasztalatod alapvetően crossosabb, kockás jellegű, de hivatalosan utcán is használható (és nem csak az E jelölés miatt, hanem valamennyire aszfalt tapadás miatt is) gumik terén?
A siófoki használtenduros csóka a Mitas C-02-t ajánlotta ilyen célra.
A dual megoldás tényleg nem fontos, arányaiban én ezt 10% aszfalt és 90% mellékút használnám.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103672 üzenetére
eveRide videói piszok jók, és (most utálni fogjátok) miatta kezdtem el videózni!
Gumi: 90/10 arányban a Continental TKC80-at tartják a legtöbben a királynak idehaza!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #103674 üzenetére
A 90/10 a terep/aszfalt arány
A Metzeler Karoo-nak meg van több változata 50/50-től 90/10-ig. De hogy pontosan miért ajánlják jobban a Continentalt, azt én nem tudhatom, de olyasmire gondolok, hogy aszfalton és/vagy esőben jobb, esetleg tovább bírja!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #103673 üzenetére
+1 a TKC80-ra. Mondjuk kicsit gyorsan kopik. DR650-en talán valami 5-6000 Km-t bír mindössze (persze a DRZ könnyebb majd 20 Kg-val). Érdemes még megnézni a Dunlop D606-ot is, ha inkább a terep az elsődleges (KLR tulaj ajánlotta anno, szóval nem tudom milyen, neki bejött, én nem próbáltam).
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103673 üzenetére
Ez túl vegyes használatra van ahogy nézem a profilt, nekem ennél keményebb terepgumi kell majd rá.
Lehet pontatlanul fogalmaztam. Teszem azt, megyünk terepen egy 70-80km-es kanyart, abból lehet h 20km aszfalt. Inkább úgy pontosítanám, h élje túl az aszfaltot a gumi és én is, de leginkább terepre legyen optimalizálva.
imibogyo
Köszi, ez a D606 már szimpatikus, viszont jó drága.. db-ja 30k.
Kepesmotoron találtam egy hirdetőt, ő a Mitas C21-et és ennek a párját, az XT754-et mondta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103678 üzenetére
Hát, még sosem láttalak terepen motorozni, de szerintem az a TKC80 bőven túlmutat a tudásodon!
Amúgy meglestem most a Mitas honlapján, és az általad kiszemelt 2 gumi a Rally kategória náluk. Javaslom töltsd le a gumi mellett található brosúrát, elég frankón le van írva benne, hogy mi mit jelent!Szerk.:
nem tudom, ezek streer-legal gumik? Vajon milyen a kopásuk?Szerk.2:
A TKC80 asszem 80% terep, 20% aszfalt, és korábban rosszul írtam...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103679 üzenetére
VFR-es cimborámnak, mint pár perce kiderült, pont TKC80 van fent, ő ezzel vette a DRZ-t és hát a leírtak szerint neki se jött be.
mod.
A srác azt mondta h E betűs, tehét utcán is használható vele a motor, műszakin elfogadják.A fene tudja, mondjuk én az árán azért meglepdődtem..30k-ból kijön egy pár. Ha ennyiből 3-4.000-et elmegy, már boldog vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103680 üzenetére
Csúszik és kapar? Hmm... hány kg az a DRZ?
Africa Twinesek off road túrákon imádták pl., de simán okozhatja a különbséget a súly is (ha könnyebb, könnyebben megcsúszik, könnyebben elkapar). Ha a cimborádnak van saját tapasztalata vele DRZ-n, akkor az beszédesebb minden fórumnál! Csak kérdezd meg, hogy újan vette-e a gumit, nehogy egy elkopott, lekerekedett élű gumiról írjon - mert a terepgumiknál nem a profilmélység számít, hanem a bütykök "éle"! (Épp nemrég olvastam egy "önélező" gumiról, amiről ódákat írtak!)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #103681 üzenetére
Valószínűleg a tömeg lesz a kulcs (épp ezért én konkrétan DRZ-t használó tulajokkal beszélnék első körben, ahogy te is mondod), mert nekem a DR650-en "tökéletes" volt az én (nem túl magas) tudásszintemnek. És földúton is csak pont annyit csúszott és forgott el, amennyit az ember egy terepmotortól el is vár. Ha pedig leginkább a terep a fontos, akkor még mindig ott vannak a terepre optimalizált gumik, de azok sokszor elég drágák és aszfalton is (általában) jobban kopnak.
(#103678) runner 125: Hát igen, sajnos ez van... De én úgy vagyok a gumik áraival, hogy amennyi szabadidőm egyáltalán általában akad motorozásra, nekem egy 4-5000 Km-t kibíró gumi lényegében azt jelenti, hogy az adott teljes évet kibírta, úgy pedig már nem olyan vészes az a havi 6.000 Ft-os átlag a két gumiért. Legalábbis ilyen számolásokkal szoktam magam vigasztalni és az asszonyt lenyugtatni a hobbi-kiadásaimmal kapcsolatban...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103681 üzenetére
138-140kg körül, bár lepattintott róla minden felesleges sallangot ő is, mint gyári rendszámtartó, nagy index-ek (minden led-es), hátsó lábtartók, tükrök.
Ahogya chat-ből is láttad, a hátsó már fogy el neki, de amikor megvette, egész szép volt.
imibogyo
Jah, ezek a legjobb önigazolások!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #103671 üzenetére
Gyönyörű videó, jó motor, kitűnő motoros. Ez a motor kétségtelenül jó erre. Én inkább azokat az AT-s és hasonló videókat érzem hamisnak (nem szó szerint), amikor nálam összehasonlíthatatlanul jobb motorosok veretnek a motorral laza talajon, szűk fordulókban úgy, ahogyan én (a felhasználók óriási többségével együtt) sosem tudnék. Elhitetik az emberrel, hogy ez a motor akár erre is alkalmas, pedig szerintem nem...
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz #31733248 #103684 üzenetére
Ja, én is bírom az olyanokat, amikor negyed tonnás vasakkal úgy veretik, ahogy én biciklivel se merném, és ezzel reklámozzák őket. Kb a felhasználók 99% nem használja így a motorját, de a tudat megvan, hogy akár így is lehetne. Egyszer túráztam egy busás fickóval, nem szokott száguldozni, csak azért van busája, mert neki kell az érzés, hogy akár 300-al is mehetne.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
Hejj,
Úgy néz ki a vonzás törvénye működik srácok! Leírom gyorsan h ne vegyetek motort sose, nekem hiába jött be eddig 1x és remélem most másodszor is.
Pár hete figyeltem már a DRZ piacot, hahun épkézláb db nincs a huszon pár hirdetésből, kepesmotor szintúgy kuka. Próbáltam persze google-ban is elindulni, fb-n keresgélni, hátha valaki csak itt hirdet, de nem jutottam előrébb, szép, és korrekt árú db nem volt. Egyszerűen milla fölötti árat meg szerintem nem érnek, legalábbis számomra az már a lélektani határ fölött van ennél a típusnál, pláne úgy, h a komplett enduro ruha is minimum 200k, és akkor nem nézette át az ember a motort még..
Végső elkeseredettségemben tegnap késő délután már a jofogason keresgéltem, a "DRZ" betű kombót mindenféle szóközzel, kötőjellel beütve, mondom hátha (és bízva abban h valaki pl. elírta).
És baszki találtam egyet az utolsó oldalon, egy DRZ hővédő és egy akksitartó közé beékelődve!
Kék-fehér, utolsó évjáratos 2007/6. havi., full full gyári (de még az az undorító nagy rendszámtartó is rajta van, a figyelmeztető feliratos matricával együtt a farokidomon), 15k km-rel, _első tulajtól_ és a legkeményebb 890k-s áron hirdette. Fejlécben "újszerű" állapot, októberi hirdetésfeladással. Áh mondom, ezt tuti beszoptam, ennyi idő alatt, már eleve ár alatt valszeg az első héten elpattintotta, de gondoltam egy telefont megér, hiába 410km tőlem Miskolc, végülis a VFR-ért is utaztam vagy 2200-at.
Az esélytelenk nyugalmával hívtam fel.
Kb. 40-es, családos, szimpatikus fazon, azonnal megkérdeztem tőle mindent (mármint a motorral kapcsolatban). 2007-ben vették 1,4-ért a helyi Suzuki szalonban, olyan városi rohangálós céllal, de volt mellette végig utcai motorja, most is ott állt a garázsban mellette egy Fazer és egy robogó képek szerint. 99%-ban csak utcán használta, 1-1x földúton, de a gumik is gyáriak..
Lényeg a lényeg, a 15k-s futás garantált, KEKKH szerint is. Nagyon keveset használta, és megmondta frankón, h fájt rajta 50-60km után a segge (azért ettől kicsit én is tartok, max zselésítek..), lényeg a lényeg, fájó szívvel, de eladná.
Éreztem én rögtön már a 3 jofogas képből h ez az én gépem (kb. mint az eddigi összes gépemnél), de próbáltam nem lebuktatni magam, sőt, rögtön levágtam, h a pali is megörült a telefonomnak, h végre valaki hívja. (Nem csodálom, csak jofogason motort árulni, azért meredek.. hahun, vagy kepesmotoron ezt 1 hét után eladta volna fix áron, ennyiért 2-3 évvel öregebb, 45-50k-t futott darabok mennek..)
Az alap infok után kértem tőle videót, fotókat, minden kis szart lefotóztattam vele körbe a motoron. Kíváncsi voltam, h van-e kókányolásnak nyoma. Csavarfejek gyáriak, nincsenek elnyalva, minden eleme gyári, tükröktől a randa sárga bumszli indexeig, minden, újkori számlája is gondosan elrakva, igazából tényleg elég patika. Oké, a műanyag elemeken 1-1 karc van, de hát 30-ért van ezekhez komplett idomszett, meg alapvetően egy enduronál azt pont leszarom, de legalább a fényük és a matricák is gyáriak mindenhol.
Az alap, megkímélt, keveset futott műszaki állapot volt most számomra az elsődleges, ami viszont egyértelműen teljesült.
Közöltem a tényeket vele, h van köztünk 410km (igen, igen, én akarok venni) és tudom h nem illik telefonban alkudozni, de egy megnézés erejéig nem tudok utazni 820km-t, így céloztam rá, h beszéljük meg az árat, és hát 11 év az 11 év, kell rá 2 új gumi, markolatok, általános szerviz, meg persze itt a tél.., így ennyi pénzem nincs rá..
Válaszolta rögtön, h oké, ő is 850-re gondolt. Rögtön reflektáltam, h de én sajna nem. Mert h mennyire? (Itt már elkapott a gépszíj, éreztem h lesz ebben még mozgástér), hát mondom 800 kereken.
Áh, annyiért nem adja el. Mondom oké, semmi gond, nem sürgős nekem sem, majd akkor beszélünk még, ha mégis megfelel valamelyikőnknek valamelyik ár. Leraktam a telefont, ma reggel hív. Átbeszélték az asszonnyal, odaadja.
Gyors kértem számlaszámot, utaltam 100k foglalót h vegye le minél előbb az aprót - ezt persze nem mondtam neki, le is vette, ezért is írtam csak most ide.Na, így lett DR-Z-m, amit még nem is láttam élőben, nem is próbáltam, majd el kell mennem érte, de megvan, már az enyém, érzem, jó lesz!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #103687 üzenetére
Grat!
Aki nem szeret sokat olvasni annak leírom: vett egy drz-t és most örül.
-
Micsurin
nagyúr
Minden igaz jövőhéten viszem a felniket a Kékholdhoz, mennek fel az új R5-ösök.
Nyár közepe óta itt rohadnak a szobasarokban, akciósak voltak párban...
Kicsit fognak hiányozni a BT45-ök egész jók voltak de anno kíváncsivá tettek itt is egyesek a Road 5-tel kapcsolatban.Nem hiszem mondjuk azzal a mintázattal egy ilyen akciót túl élnének a R5-ösök:
Remélem nem bánom meg a cserét, BT45 nyáron a Mátrában is jól vizsgázott!
Ez a clickbait kép mi? Pedig nyár közepei! Geresics van mit tanulnod a clickbaitről!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #103687 üzenetére
Grat, legyen szerencséd vele.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veze
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103687 üzenetére
1. Gratula a vashoz!
2. Csipkebokor vessző!
3. Milyen védőfelszerelést fogsz venni? Van már terved? (Kíváncsi vagyok)(#103688) -Mike-
(#103689) Micsurin
Hát Neked meg mit ártottam, hogy már Te is a földön fekvő vloggerbe rúgsz?(#103691) veze
Ez rohadt jóóóóó!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #103688 üzenetére
Kösz, deazértmennyapits..!
Amúgy nem is hosszú.
vendingo, geresics, köszi nektek is!
Néztem már cuccokat, linkeket elmentettem, de majd informálhatsz ha van kedved márkákat, cuccokat illetően, mert az enduro világban kevésbé vagyok jártas. Első körben az O'neal szimpatikus és találtam belőle kb. mindent, bár a protektormellényüket azért kicsit sokkallom, abból jó lenne 50k alattit találni.
Első körben ezeket vadásznám össze:
- Enduro sisak. Kizárólag plexis verzió jöhet szóba, beépített napellenzővel.
Amit néztem: O'neal Sierra II 2019
- Csizma. O'neal Taranis. Ez amolyan adventure jellegű, nem akarok vérbeli crosscsizmát, amiben 3 métert nem lehet gyalogolni.
- Protektoring
-Térdvédő
- Gatya, mez. Parilla oldala nem megy, sima kék fehér O'neal.
- Kabát hűvösebb időköz
- Kesztyű, sima enduros, kb 5-6k, nem tudom mit bírnak, vagy érdemesebb-e ebből is valamiféle protektoros verziót venni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103693 üzenetére
Térdprotektorban mindenképp olyat vegyél, ami 2 csuklóponttal rendelkezik (pl. enyém ilyen)! Ez nagyon fontos!
A többi szerintem rendben van! Sisakból nekem is bejön az oníl!
Csizmát mindenképp próbáld ki vásárlás előtt motoron! Amiket én először próbáltam, azokban nem tudtam váltani, sem fékezni! Aztán egy 3 csatos Forma Adventure lett végül. Jellemzően a Quadosok csizmái az ideális mindenesek...
A protektoring durván jól néz ki!
Gatya, mez kb. mindegy (én mezt vettem a sisak mintájához tartozót!
Kabát pedig kb. akármi lehet! Nem kell, hogy motoros legyen, mert a protektoringre akármit fel tudsz venni (ami rámegy). Kivéve persze, ha divatbemutatóra mész!
Kesztyűt én Kínából rendeltem nemrég, még nem tudtam próbálni, de lesz olyan jó, mint bármi...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #103687 üzenetére
gratula merész dolog előre utalni manapság, de nem is nagyon tudsz máshogy komoly vevőként feltűnni, főleg nem ilyen messziről.
ez a motor még nekem is tetszik, pedig halálom a kék-fehér suzuki -
z123456789
addikt
válasz runner 125 #103687 üzenetére
Kész vagy, grat.
-
Francia91
veterán
Kész lett a cikk a II. Tátra-túráról az MZ Club Hungary szervezésében
Akit érdekel, olvasgassa, nézegesse a képeket"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #103698 üzenetére
Az 1.2-es árát telibe kifzettem a németnek előre tavaly. Ugyanezt a szitut játszottam végig, minden papírt bekértem tőle másolatba. Haverom szivatott és végig az odaúton, h odamegyünk a címre, aztán azt se tudják mit akarunk.
Van egy rendszámom, millió fotóm, szkennelt forgalmim, rajta a lakcím, mentett fb profil, meg jellemzően jó emberismerő vagyok. A foglalót nem ő kérte, hanem én mondtam.
Egyébként elkeserítelek, de 100k környéki csalásnál a rendőrség tudod mit csinál? Semmit. Sőt, bármennyire fájdalmas, a 100k a mai világban már nem az a 100k, mint 15 éve.
Olyan embernek, aki 2 összetett mondatot képes elmondani telefonban és nincs dikkmáh akcentusa, úgy vélem nem ér meg 100k-ért kockáztatnia bármit is.
Konkrétan még házhoz menni kopogtatni se érné meg, ha ne adj ég elfutna vele, az út és a ráfordított időm többe kerülne.
De ez persze (és most tényleg az ) csak feltételezés, nyilván nem is agyalok ilyeneken, mert tisztességes a fazon.geresics
Tény h jól néznek ki az MX bukók (bár én abból is minél visszafogottabb vennék, kb. 1 színűt), de ez nekem túl hard.. folyton szemüveget rávenni, ami szétnyomja az arcomat, szűkíti a látóteret, nyáron csak izzad alá az ember, párásodik, stb. Áh, nekem nem komfortos, ez a teli plexi megoldás jobban tetszik.
Oké, köszi, nézek akkor ilyen térdprotektort.
ath
Köszi, jah, amúgy szerintem se csúnya. Nyilván van ennél menőbb enduro, meg újabb, de nekem az elsődleges érv a megbízhatóság és a nem üzemórás konstrukció volt.
Ez fillérekből fenntartható, üzemeltethető, relatív könnyű, tengernyi van belőle, így alkatrész is. Meglátjuk milyen lesz. Ha mégsem jön be, 100% h bukó nélkül ki tudok szállni belőle, de szerintem amire nekem kell, arra elég lesz.z123456789
Köszi!
Ezzel tuti nem fogsz látni Győrben, a Kisfaludyban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szilchi
őstag
Ehh...a pizza olasz,erre egy olasz motort se látok .Egy Monster pizzát simán meg tudnék enni .
A Hayabusa pizzáról hiányoltam a pirított Blackbird darabokat .Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest