- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144897 üzenetére
A multja nincs osszefuggesben a fenti folyamattal, ami ellen kuzdeni kell.
Az altalam tobbszor leirt videoval van osszefuggesben, amit azert hoztam fel hogy gondolkodjanak az emberek egy kisse arnyaltabban, es kritikusan, mivel az nagyon nem megy a tomegeknek. Nem az erdekkepviselet alapveto celjaival osszefuggesben, legalabbis ameddig azok nem valakiknek a megbelyegzesevel vagy kirekesztesevel bovulnek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #144901 üzenetére
Az a videó gusztustalan. Nem is akarom védeni, de azért a mai világban ez az ami meghaladja az emberek ingerküszöbét, egy ennél enyhébbről mi sem beszélgetnénk, sőt, lehet mi se nézzük meg.
Egy bármilyen balesetnél, pl egy közel 40 cm mély nyomvályúban eleséskor is a motoros a hibás, mert nem figyelt, minek ment arra, stb. Ha így járnál, jobb ha nem hívsz rendőrt, mert még a károdon felül jól meg is büntetnek. És ezt az átlag autós normálisnak is tartja.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144900 üzenetére
Smpk ra vonatkozo sebesseg ENSZ egb rendelet, nem pedig valamilyen szankcionalo intezkedes eredmenye, mivel a legnagyobb tervezesi sebesseguk eleve 45 km/h.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144903 üzenetére
Ezt értem, ezzel együtt a legtöbb 2T 50-es lazán megfutja gyári állapotában a 60-at, de a fojtások nélkül biztosan. A fojtás meg ugye a kipufogóban egy vakcső, meg a variátorban egy alátét, ami nem engedi az első tárcsákon teljesen kifutni a szíjat.
Gyakorlatilag az a tervezési sebesség, hogy csinálnak eleve többet tudó robogót és azt lebutítják a kívánt szintre.Mond ugyanolyan maszlag, mint a 35 kW-ra butított 50 kW-os motor. Futómű, fék, váz, blokk, váltó, kipufogó ugyanaz. Mintha a 35 kW-os jogsival a 36 kW-os motoron mindenki kivétel nélkül fejre állna, illetve a 36 kW-tól a 150 kW-ig mindegy lenne a teljesítmény.
És robogósként továbbra is tartom, hogy sok a türelmetlen ember az utakon kerékszámtól és lökettérfogattól függetlenül. Nem az zavar, hogy nem megyek, csak 50-nel, hanem hogy sávon belül tol le a barma 50-es táblánál 70-nel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144902 üzenetére
Ha ez az ami meghaladja az emberek ingerkuszobet, akkor meg kell allapitsam: az emberek budos bunkok akiket tenyleg vezetnie kell vkinek kezenfogva. Akinek a szemelyet kritika nem erheti, mivel o fogja a kezedet.
Ez autonal is igy van. A gumiszabaly, hogy nem a korulmenyeknek megfeleloen valasztottad meg a sebessegedet. Autonal ez altalaban egy torott felniben kimerul, es jobb esetben, ha nem kell a kezedet fogni, egy kis civil kurazsival- utkezelovel valo fenyegetozes-perelessel karteritenek. Itt nagy kulonbseget nem tesznek sztm, bar el tudom kepzelni, hogy ha a rendszerkritika elkezdodik a motoros erdekvedelemnel, akkor elmehet olyan iranyba, hogy ellensegmenedzsment aldozata lesz a motoros tarsadalom
amire semmi szukseg, mert eleve nem jo velemennyel vannak a motorosokrol a mediaban mutogatott balesetek miatt, meg hogy a csak es kizarolag autot vezeto emberek nem tudjak elkepzelni, hogy az a sebessegkulonbseg, amivel megelozol egy autost, az egyaltalan nem veszelyes, es nagyon hamar el lehet erni egy motorral. De egy swiftbol ez veszelyesnek tunik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz bacus #144897 üzenetére
Helyes. Mindent meg is tesz ezert a motoros tarsdalom. A hangos kiopufogos szagulsozos agyatlan pocsokkel egyutt megy a sorozes, mert motoros. De szaguldozos autos egy szemet.
A slepje miatt szopik a normalis. De nagy osszetratasba a fasszsag elnezheto tenyezo.Sajat magat diszkriminalja a motoros tarsadalom, elukon Dodor. Bocsanat, de jelen vilagban, ha nincs diplomacia erzeke valakinek, sokra nem fog menni.
Lokalis problema szuk ember csoporttal.Elvezetes motorozast a versenypalyan kell keresni, vagy minimal forgalmu helyen.
Evvan. Eltelt 30 ev, az utak szarok, aforgalom megnott. A motorzhato utak szama lecsokkent es koncemtralodik.
Miert nem szervez, megmozdulast az utak biztonsagosa tetelere. Vagy a relativ sebesseg gumiszabaly ellen? Vagy a szetfolyatott szarok ellen? Mar reges regen megserultek a szemelyes jogok. Ennel sokkal sokkal nagyobb vloumenbe.A fejekben van baj. "Volt is lesz is ez itt a prakszis, minden kornak rendszere van"
Ez van. -
zgospel
őstag
válasz bacus #144897 üzenetére
"CSAK MOTOROSOKNAK 40-60-as korlátozások várhatóak"
Ha ez igaz, akkor ez tipikusan megint egy olyan dolog, amikor zsigeri és átgondolatlan megoldást próbál valaki adni egy olyan problémára, amihez kurvára nem ért. Természetesen az évtizedes hazai jó szokás szerint mindenféle szakmai egyeztetést nélkülözve. Ársapka és társaihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #144905 üzenetére
De te is ismered gondolom azt a kísérletet, hogy ha egy békát a forró vizbe dobsz, akkor onnan azonnal kiugrik, míg ha hideg vizbe teszed és elkezded melegíteni a vizet, akkor nem ugrik ki és megfő.
Mivel a "kiakadási" küszöböt a televiziók, reklámtáblák stb jelentősen megemelték, ezért extrém dolgokra kapja már csak fel a fejét a társadalom. Lehet büdös bunkózni őket, de azt mindenkinek el kell fogadja, hogy csak a népet nem lehet leváltani., viszont befolyásolni igen.Gyerekként felkaptuk a fejünket, mikor Kern azt mondta a tévében, hogy "kurva anyád". Ma ennél sokkal durvábbak vannak a tévében. (csak erős idegzetűeknek, bár lehet ez nem tv, hanem valami mozicsatorna volt)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz csongi #144907 üzenetére
Te elfogadod, mások meg nem. Szerintem küzdeni kell érte, hogy ne legyen rosszabb.
Én nem akarok pályázni, nem való nekem, közlekedni, túrázni akarok, motorral, ami nekem élvezet, pl egy pár kanyar kombináció, nem kell ahhoz túl lépni a megengedett sebességet, hogy az jó legyen. Nem akarok többet, csak kevesebbet sem, mint ami egy 4 kerekűnek jár. Főleg, hogy az adókból is kiveszem a részem, pl ugyannannyi a megyei matrica ára a motoromra is mint az autómra. Egyáltalán, hogy VAN matrica motorra, mikor a környező országok nagy részében nincs.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #144909 üzenetére
Gyerekkoromban még néztem néha parlamenti közvetítést, lehetett tanulni, hogy küld el a másikat az anyjába úgy, hogy egy csúnya szót sem mondasz. De ami úgy 8-10 éve megy, azt kb senki nem engedi meg magának a környezetemben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz bacus #144910 üzenetére
Ertelek,de tevuton jarsz.
Szerencsere a kamionosok nem kezdenek el harcolni. .
Autosok miert nem harcolnak a behajtani tilos kiveve celforgalom tabla ellen? Vagy miert nem harcolnak a motorosok ez ellen?Mint mondtam, nem fogadom el, egyenlore a jelenlegi helyzetben megertem, a modja meg meggondolatlan.
Tovabbra sem latom a motoros kozossegbe a szabaly kovetes, illetve a szabalysertok kizarasata kozossegi eletbol. Ha minden pocst motorsnak tartunk, akkor min csodalkozunk?
Es meg is erkeztunk a sajat diszkriminancionkhoz.
Es kivancsi leszek, amikor tobb tb-t kell fizetni egy motorosnak, hanyan mennek utcara hozongeni.
Lesz ilyen is, hamarosan.Egyszer sem hangzott el,hogy a szabalytalan motorost tiltsak ki.
Nem is lesz,nincs kspacitas a kiszuresre. -
Caboose
tag
válasz csongi #144912 üzenetére
"Tovabbra sem latom a motoros kozossegbe a szabaly kovetes, illetve a szabalysertok kizarasata kozossegi eletbol."
Hogy kell kizárni valakit a "közösség"-ből? Odamegyek és elveszem tőle a motorja kulcsát? Netán megfenyegetem vagy megverem az illetőt, hogy most már viselkedjen? Áruld már el légy oly szíves, hogyan képzeled el ezt a dolgot!
-
dellfanboy
őstag
válasz csongi #144912 üzenetére
Tovabbra sem latom a motoros kozossegbe a szabaly kovetes, illetve a szabalysertok kizarasata kozossegi eletbol.
autosoknal kerekparosoknal latsz?
meg milyen szabalyokra gondolsz?gyorshajtas?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz csongi #144912 üzenetére
Autosok miert nem harcolnak a behajtani tilos kiveve celforgalom tabla ellen?
- Simán bementem, mert arra közelebb, rendőr igazoltatott is. Első körben köszönt, kérte az okmányokat. Majd megkérdezte:
- Tudja-e, miért állítottam meg?
- És maga tudja-e, hova megyek?
Szó nélkül adta vissza az okmányaimat és engedett utamra. Kb 18 éve történt Szegeden. Erre minek harcolni?A gond az, hogy azon a szakaszon, amit Visegrád környékén kitábláztak a motorosok kárára, nincs köztes megálló, elágazás, ház, bármi, ahova lehetne menni célforgalomként. Azon a szakaszon csak áthajtani lehet a gyakorlatban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144909 üzenetére
az a -tulnyomoreszben - kommentelokent megjeleno nep (kb 3-5e ember) akiket minositettem, azoknal nem ez a problema.
problema tulnyomoreszt sztm hogy eleve atomizalva van a tarsadalom, hogy ne tudjon osszeallni semmilyen erdekvedelem. (Autos- motoros ellentet pl, de mindenre van pelda. Bp-videk, ertelmiseg-munkas, no-ferfi) Nem a kuszob emelkedett meg, hanem hogy hogyan nezel arra akivel ossze kellene allni, mert a celjaitok ugyanaz lenne. Ha pedig massal tortenik vmi, de nem veled, azt pont leszarod, mert egyenkent kell tulelned.eleve olyan tarsadalmi retegbe tartoznak, akiknek - akar sajat hibajukon kivul- nem volt reszuk elegseges oktatasban, szocialozalodasuk leginkabb arrol szol, hogy egyenkent elj tul, mert erre tanitotta ez a tarsadalom es rendszer, ami korulveszi oket, es rendszerszinten nem tudnak gondolkodni, csupan hangolni lehet oket valami- valakik ellen, a serelmeik, frusztracioikra sot szorni, ennek menten pedig vmi bunbakot kinevezni, amivel nem lesz megoldva a problema.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144909 üzenetére
Mielott felreertes lenne. En egyetertek, h ki kell allni a motorosoknak a jogaikert, enis alairtam a peticiot.
hogy ilyen ember jutott, aki osszefogja, hat ez van. Azzal nem fogok egyeterteni ha ilyen moslekot csinal, akarki legyen, ezt meg kell latni, nem vakon bologatni mindenre.
Ahogy korabban mondtad a stoppos analogiat, ha a cel egyezik, akkor be kell szallni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Rolifiu
friss újonc
Sziasztok
Vettem egy vetereán korú de de stabilan működő motort azonosításam szerint egy aprilia tuareg 85" legalábbis a rotax v127 erre utal ahogy olvasgattam. Viszont az előző tulaj Olaszországban egy piacon vasarolta rá a hengert ami állítása szerint 160ccm , ugyanakkor én semmi ilyet vagy hasonlót nem találok a neten van rajta egy 98 10. beütés de képek odalent , errol valaki bármit tud mondani ki láthatott nár ilyet ? -
csongi
veterán
válasz Caboose #144913 üzenetére
Hogyan fogadod be? Nah annak az ellenkezője.
Mint ahogy nem fog befogadni egy Goldwinges közösség egy Yamahával.
Nincs ebben nagy csoda. Ha mérnek a Mátrában nem kell posztolni. Pont a pöcsöknek ad segítséget, és nehezíti a szelektálást. És rengeteg ehhez hasonló dolog van, amivel egyszerűen elfordul a társadalom tőlük.
El lehet határolódni tőlük. Nyugodtan el lehet hajtani a visegrádi gyülekezőn aki szándékosan vereti a herélt kipufogóval. Voltak páran. Pont olyan hülyegyerek ,mint az autós. Könnybe lábad a szemük mert motoros, és ez az összetartás alapja? Elég gyenge valami. De ha nem motoros és hangos kipufogója vagy vereti, akkor már vérgyökér lesz.
Először a saját háza táján söprögessen az ember.vihartigris:
A probléma nem itt van. Most akkora diszkriminácó lett, hogy jajj.
Írtam korábban. Ott kellett volna felsorakozni az elmúlt 12 évben az összes megmozduló mellett. A nagy diszkrimiánicó már réges régen megtörtént. Az alap jogok már rég nem léteznek. De most ha tábla lekerül, akkor lesz nagy győzelem, és minden rendben lesz?
Mert sajnos csak eddig fog elmenni a dolog, de itt sem lesz nagy változás sztem.
Illetve fosigrád meg szarigrád...stb. Elég szánalmasak a hangadók.
Ha lenne diplomácia érzéke az önjelölt vezetőnek, már változás lenne.
Dodor állítása meg, kb 12 hónap alatt beigazlódna. És a helyi környezet indítványozza változtatást mert érezhető a kiesett bevétel. Továbbá nem csökkent a hangterhelés.A Polgi intézési módja is hagy kívánni valót maga után bőven. Ezt már ős is tudja sztem.
Ezekkel az emberekkel így nem fog sikerülni szót érteni. Jelenlegi vezetésnél ez nem működik.
Minden 4. évben van lehetőség változtatni.dellfanboy
Nem tudok róla, hogy bármilyen influencer csatornán az menne, hogy mi vagyunk autósok, és ti pöcs motorosok vagytok.
Nem látom a megkülönböztetést a maguk részére a motorral közlekedőkkel szembe.
De lehet csak nem botlottam bele.
Ennek szöges ellentétje a motort vezetők hangadói.Topiccsendőr:
Nem lett a legjobb hasonlat elismerem.Nem akarok vitatkozni, csupán jó lenne ha konstruktívan ítélné meg és látná magát kívülről a motoros közösség. Sztem ez az első lépés.
Ehhez pedig az egyénnek kellene tudnia, hogy közúton nem a saját élvezetem kielégítése az irány adó. Mert ezzel a közösség többi tagjának tudok ártani.[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
Nos sikerült az első taknyolásomat beszerezni ma.
Kis tempó (30), 90°-os kanyar, ezerszer bevettem már. Tőlem 5km-re van, arra visz az út is, gyakorlatilag kikerülhetetlen.
Kanyarodnék szokásos módon, szokásos dőlés, tűző nap, még be se döntöttem a motort rendesen már ki is vágódott alólam és elcsúszott a másik sáv széléig.
Baratnőm jött mögöttem autóval, egyszerre indultunk, szegény nagyon megijjedt. Én már a kanyarvétel kezdetén valahogy éreztem hogy ez esés lesz, fene tudja miért.
(Funfact, még indulás előtt a bőrkabátomat vettem fel a szövet helyett, hiába 28 fok volt, valamint farmert, abból meg kivettem a gyári protektort és vettem fel különállót, pedig elterveztem hogy a friss XLMoto-s pulcsiban és rövidnadrág+térdprotiban megyek) Gyorsan felálltam, felállítottam a motort és félretoltam.
Út nem tűnt csúszosnak, út szélén mondjuk sódermaradvány volt, szóval én vagy arra, vagy simán csak pechre tippelek.Motor fékkar végéből 5cm letört(először elhajolt, próbáltam visszaegyenesíteni de meg is adta magát azonnal), váltó hajlott picit, de szerencsére kis noszogatásra és egy kedves ott lakó fogójának hála a helyére került. Mentem is volna tovább pár perc pihi után, de hálistennek volt annyi eszem hogy még lecsekkoljak mindent, mert a jobb első index és az első fékkar használatára a féklámpa nem ég. Érdekeség, hogy a hátsófékre működik. Valakinek ötlet esetleg? Ma már nem akartam nekiállni (ez olyan fél1 körül volt), de holnap kellene, illetve szerelőhöz sem vinném el ha csak valami relé/csatlakozó szétcsúszás van a dolog mögött. Nem a pénz, egyszerűen eddig minden alkalommal pechem volt és hónapokat állt sorban a szerelőnél.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
-
zgospel
őstag
válasz d@vee #144923 üzenetére
A fékkarnál van egy kapcsoló, ami adja a jelet a féklámpának, hogy épp behúztad a kart. Úgy tűnik ott van a gond.
Jó hír, hogy nagy baj nem lett.
Ha minimális dőlésre is már kiment alólad a motor, akkor ott valami folyadék lehetett az aszfalton (vagy a gumidon), hűtővíz, gázolaj. A sódert az út közepén azért láttad volna nem?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
válasz csongi #144922 üzenetére
Ehhez pedig az egyénnek kellene tudnia, hogy közúton nem a saját élvezetem kielégítése az irány adó. Mert ezzel a közösség többi tagjának tudok ártani.
én nem mondom nincs igazad mert igazad van.
csak azt furállom hogy mindezzel miért csak nekünk kéne foglalkozni?érted az autósok hol vetik ki maguk közül a tükörbe nem néző nem indexelőt. a biciklisek a piroson leszaromátmegyeket meg az egyirányú nekem nem az. vidéken a világítást éjjel és hajnalban sem használókról már szót sem ejtek. a rolleresek kompletten önmagukat...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #144926 üzenetére
Hozzatennem, hogy az, hogy autos, motoros, biciklis- ilyen nincs. Emberek vannak, akik kozlekednek, egyenenkent akar tobb jarmufajtaval. Ezert megkulonboztetni autost- motorost- gyalogost eleve nincs ertelme, de megis meg lehet, ha hangolni akarod az orkokat.
valaki ezt a hulyeseget tenyleg meg tudja elni, hogy pl az autosok ilyenek es ilyenek.Nekem sosem volt ennyi konfliktusom vagy ennyi nagyon fura jelenet, aminek szemtanuja voltam, valamilyen jarmu vezetese kozben, mint amikor magyar utakon vezetek barmit is. Az emberek idegileg teljesen szét vannak csinalva, es ez az utakon jelenik meg abban, hogy erthetetlen elozesekbe mennek bele, tolakodnak, pirosnal kiszallnak, egymas ablakahoz mennek kellemes napot kivanni. Van aki meg ahogy ezt a visszapillantobol meglatja, hogy jokivansagat akarja atadni a mogotte levo, a piroson keresztul padloval atmegy. Vagy ha egy nonemu elozott meg egy hatarozottam ferfi nemu embert, az azonnal visszaelozi, mikozben letekert ablakkal orditja ki, hogy utodokat nemzek neked, miutan kirangattalak az autobol, te prostitualt. Es napestig tudnam sorolni egyetlen egy nap alatt megtortent szamomra fura eseteket.
mekkora bunkónak kell ehhez lenned, hogy igy viselkedj a neten, az utakon, meg barhol?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #144928 üzenetére
ezzel sem szállok vitába, de azt sajnos tartom hogy az autóval közlekedés iszonyuan általános velejárója az országban:
nem indexel
leszarja hogy jössz a belsőben kirántja hogy satuznod kell
a sávtartás is egyre inkább luxus, úgy kóvályognak a vonalon túlra mintha ott osztogatnának valamit
hogy a modern autókkal napközben miért kapcsolnánk fel a tompítottat, hiszen ott a drl... hogy éppen esik-e és szar se látszik belőled hátulról kitérdekel.a vidéki bringás pedig 100ból egy világít.
szóval valóban emberek akik esetleg átülnek másba és másra, de a bajok azok vannak és sajnos igen széleskörben elterjedt... ennek szólt a skatulyázás.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
pepucs
tag
Bevált varroda kétrészes bőr szett (túlméretes) igazítása cölöpműveken kívül BP és vonzáskörzetében?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz pepucs #144931 üzenetére
Zuglóban a Tábornok utca, Zászlós utca sarkánál van egy bőrös. Vannak náluk saját gyártású motoros cuccok is kiállítva: kabátok, nadrágok, táskák.
Egy kérdést megér.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #144928 üzenetére
"az azonnal visszaelozi, mikozben letekert ablakkal orditja ki, hogy utodokat nemzek neked, miutan kirangattalak az autobol, te prostitualt"
Mééééég, ezen hangosan felnevettem. Ilyen finoman átfogalmazva, hát ez jól sikerült.
Én próbálom a magam szintjén ellensúlyozni a többi hülyét az utakon, lehetőleg mindent előre látni, kivédeni, nyugodtnak és türelmesnek maradni minden körülmény között. Egyre jobban megy, igaz soha nem az életemért rohanok, stablil családi háttér, stabil jövedelem, saját vállalkozás. Az egyetlen hátránya, hogy amikor pl már dudálni kéne, akkor sose találom, mert nem szoktam nyomkodni, így az az évi kettő is megússza, akire jó lenne rádudálni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz vihartigris #144924 üzenetére
Ihatnank, de utoljara 3 eve ittam 3 centet. .
Sajnos jarmuvel kozlekedem, a nap barmelyik szakaban volan moge ulhetek. .
De kavezhatunk.Pszihologushos elmegyek, amennyibben szukseges es johet velem a vezetok 90,% a .
fattyu:
Termeszetesen nem csak nekunk.
Ahogy irtak masok, emberek kozlekednek. A megkulonboztetest kellene elengni elso lepeskent.
Es kozeledni, bekitetni. Sajnos ilyen alacsony ovis szintre kell lemenni, ujrakezdeni, hogy 5-7 ev mulva legyen valtozas. De nagyban hozza tesz a jelenlegi
politikai helyzet. Az emberek feszultek, valtananak de nincs kire... stb.
Mire alapozom? A munkambol adodoan, orszagos szinten vannak kapcsolatok es sajnos ellegge viharvert a hangulat.Talan ez az alapja.
De a tesommal ugy gondoljuk, a levegobe lehet valami. Az osztrak hatart atlepve megvaltoznak.
Nemzetisegtol fuggetlenul. . Ott mashogy viselkedik.
Idehhaza rengeteg a balkani nemzet keveredese.
Roman, szerb, bulgar,ukran, torok... stb
Ilyen kis helyen keveredve, meg van a kozlekedes romantikaja. .A valtozast, szisztematikus kozuti ellenorzesekkel lehet elerni. Nem a trapiax mogott sunnyogni.
A kozlekedesi moralt pedig az influencerek javithatnak.A Visegradi peticio hogy all?
Mennyien irhattak ala? -
Rolifiu
friss újonc
Lemaradtak a képeim a henger azonositos post alatt
[ Szerkesztve ]
-
Caboose
tag
válasz csongi #144922 üzenetére
"És rengeteg ehhez hasonló dolog van, amivel egyszerűen elfordul a társadalom tőlük."
Tegyük fel, hogy amit leírtál nem csak fingreszelés (de az). És ettől ők mit fognak csinálni? Hirtelen megváltoznak és nem lesznek bunkók? Vagy netán egymás társaságát fogják még inkább keresni?
De figyelj rajtam ne múljon: Mától ünnepélyesen kitiltok minden "bunkó" motorost a normális motorosok klubjából!
Na megoldottam a problémát! -
-
macilaci78
nagyúr
válasz Caboose #144936 üzenetére
Kiközösíthetik őket, mint a nácikat az Amerikai história X filmben. Majd a kiközösített emberek csoportokba tömörülnek és szervezkednek. Biztosan fognak maguknak szervezni néhány napot évente, amikor együtt jól elmennek motorozni kicsit a saját stílusukban. Szerintem tök logikus, hogy ezt az ilyen célra kitalált és üzemeltetett pályákon teszik majd és nem mondjuk a Pilisben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
senior tag
Szeretnék valami átmeneti kesztyűt venni, ami jobb egy kicsit hidegebb időre is, illetve egy kisebb eső esetén se ázik be rögtön. Ami fontos kritérium, hogy ne egy nagy ormótlan téli kesztyű legyen, nyáron is inkább a cross kesztyűket szeretem, nem szeretem ha agyon van párnázva meg nehéz benne mozgatni az ujjaim (pl a sportkesztyűket sem szeretem).
Ezeket néztem ki, van valakinek bármelyikkel tapasztalata (van mindből férfi kiadás is), vagy melyiket vennétek?
Ilyen kesztyűim vannak jelenleg:
Icon Athem 2 Stealth - nyárra
KTM RACETECH WP GLOVES - télre, de zavart hogy nincs protektor, illetve kicsit nagy is rám, az idők során meg elvesztette a vízhatlanságát.
Macna Chill RTX - Ez hasonlít leginkább egy cross kesztyűre, de nincs a bütyköknél protektor, ez nagyon nem tetszik, meg nem tűnik valami vastagnak.
Furygan Jet All Season D3O - Hasonló a mostani kesztyűm is kinézetre, tetszik a lyukacsos kialakítás felül és talán ez levegőzik a legjobban is. Ezzel az a bajom, hogy nem ismerem a márkát, illetve hogy nagyon sok a párnázott rész az alján, félek hogy fogni nem lesz jó vele.
MACNA TERRA RTX - Ez jónak tűnik, de hosszított kesztyűm se volt még, nem minden kabátba tudom belegyűrködni, illetve a tenyér részen a megerősítésnél az a gumis rész kérdéses, egy sima nyári kesztyűt már próbáltam tőlük, és ott zavart a gumis rész, elég merev.
REV´IT Crater 2 WSP - Ez tűnik a legjobbnak, gore-tex meg minden, itt csak egy a bajom, hogy ez is kicsit olyan ormótlan, vastag (téli) kesztyűnek tűnik így képek-videók alapján. Minden esetre ez tűnik a legjobb döntésnek. -
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #144939 üzenetére
Hűvösebb időre ~10C-ig és lightos esőre mondom a hatalmas trükköt: Meglévő vagy legolcsóbb xlmotos bőrkesztyű + Decathlon 500ft-os vékony thermo alá. A vékony thermo puhasága miatt nagyon kényelmes lesz. Ezt lefújod a W5 vagy XLMOTOS-s impregnálóval a különbözetből pedig legalább 1 teli tankod megmarad.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
senior tag
válasz pepucs #144940 üzenetére
Jó lenne, de olyan passzentos a nyári kesztyűm (ami amúgy esélyesen kicsi is, jövőre cserélem), hogy az alá biztos nem fér be semmi. Na meg nem is a legolcsóbb kesztyűre mennék rá, jó lenne ha bírna ez is pár évet. A linkeltek között meg van olyan, aminek az ujján van ilyen vízlehúzó izé, hátha jobban leszedni a plexiről a vizet mint az, hogy kézzel elmaszatolom
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #144940 üzenetére
Ha 2 kesztyu van rajtad, a borkesztyunek min 1 szammal nagyobbnak kell lennie. sztm egyszerubb, egy a kezedre valo teli kesztyut venni, mint ket kesztyuvel szorakozni, amibol az egyik raadasul bor esoben. Nem tudom elkepzelni, hogy ne zavarna a karok kezeleseben, vagy hogy ez jobb kombinacio, mint egyetlen kesztyu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #144942 üzenetére
Tavaly is volt téma, az én álláspontom is változatlan annyira minimális pluszt jelent a decas halál vékony thermo. Ez egy nagyon budget opció. A difi esőkesztyűmbe agyrákot kapok a belső vízálló anyagtól és külső-belső illesztés közti légréstől. 13e km (tudom nem olyan sok az) alatt 1 alkalommal kapott el egernél akkora eső, hogy szükségem legyen arra a f0$-ra.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Harcipocok84
junior tag
Srácok, már régóta meg akartam kérdezni...
Mi történik ha tegyük fel 90-es tempónál 6. sebességben véletlenül lekapcsoljuk a "KillSwitch"-et? Kapok egy jó nagy motorféket és valszeg zakózok egyet? -
bajnokpityu
félisten
-
Shadowbull
addikt
válasz Harcipocok84 #144944 üzenetére
Semmi extra. Nagyon enyhe motorfékkel szépen kigurul.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dellfanboy
őstag
válasz Harcipocok84 #144944 üzenetére
itt van a macso rider tapasztalata: [link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #144945 üzenetére
-
pepucs
tag
válasz Harcipocok84 #144944 üzenetére
90-nél 6-osba engedd vissza hirtelen 0-ra a gázkart. Ua történik kb. Alapjárathoz közel pedig kellemesen rángatni fog ameddig le nem fullad.
Yoda-val mi történt? Rejtett kézifék gomb volt?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs