- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Péntek szombatra tervezünk egy nagyobbacska karikát haverral, és útvonal opciókat szeretnékj kérni.
Az eddigi elképzelésem az volt, hogy Szobmathelyről Kőszeg felé elhagyjuk az országot, Léka-Rohonc szerpentinnel kezdjük a bulit, majd onnan megyünk végig Ausztrián keresztóül Szentgotthárdig, mondjuk Burgau érintésével, aztán Fonyódon át Várpalota.
Ez a pénteki kör, délutánra. Ebben mindössze a Rohonc-Léka szakasz a fix, illetve az idulási és végpont. A többi szakaszra várnánk javaslatokat, ha esetleg valakinek lenne tippje hozzá.A másnap, azaz szombat teljesen meghatározatlan még, bárhol jó lesz, csak csobbanni akarunk majd valahol, az se baj, ha random egy kis sodrású duna szakaszban vagy nemtudom, tavaly ez épp a rába volt. Héreg-Bajna jó eséllyel érintve lesz, azon kívül várnék javaslatokat, max 500 km-ig bezáróan úgy, hogy Várpalotától indulunk és Győrben végzünk.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Balaton hideg, a folyókba meg rekord vízállás van, rába több helyen ki is öntött, gondolom a duna se jobb. Ha szeretitek a hideg vizet, akkor balaton jó választás lehet, esetleg velencei tó.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144094 üzenetére
Köszi mindenkinek, valahol a lelkem mélyén tudtam, hogy csere, de reménykedtem benne, hogy mégsem..
Élt 45k km-t...
-
veterán
válasz vihartigris #144100 üzenetére
A lehetosegek csokkentese az oktatas helyett, igen, mindenkeppen
Everybody lies.
-
KrAt
veterán
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Ez az útvonal sokkal érdekesebb. Amit te raktál össze, az baromi unalmas. Km-t gyűjteni jó, de kalandozni, nézelődni nem.
Veszprém felől lehet opció a 73-as Füredre, onnan Balatonszőlős-Pécsely-Vászoly-Zánka. Onnan a Káli medence végig látványos, és egész jó minőségű útvonal. Aztán Tapolcától Pinggau-ig igazából csak utazás, de ott az 54-es Pinggau és Aspang közt egész jó is, széles is, lehet döntögetni is. Aztán Aspang felől el lehet indulni vissza, vagy ha bírja a segg, akkor lehet menni még északnyugatra Gloggnitz felé Kirchbergen át, az is látványos. Itt at út nem túl széles, de jó minőségű, a forgalom sem nagy.
De ha elindultok visszafelé, amerre az útvonaltervező visz, az se rossz. Aztán Lékáig megint csak utazás, onnan meg indul az Írottkő. 3x 4x végig lehet csapatni rajtaszerk: jah, most néztem, hogy Szhely az indulás. Akkor is ugyanerre mennék, csak fordítva
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Topiccsendőr
addikt
Az atmeneti ellenallast hivatott ez a megoldas orvosolni, ha a csuszosaruk idovel lazabbak lesznek. Nalad a fesszab halt meg, sztm a saruk nem lesznek megégve.
En sem forrasztanam ossze, sztm egy oldhato csatlakozot oldhatatlanna tenni paraszt megoldas. Probalkoznek kontakt rézpasztával. Azzal sztm nem fog elofordulni, hogy atmeneti ellenallas lesz a csatlakozonal es szétég.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #144089 üzenetére
ahogy én látom.
takarásból NULLA belátással így nem megyek ki sehol kikerülést/előzést megkezdeni. Ha maradt volna a seggén a busz mögött nincs semmi legfeljebb meglepődik hogy na ez hogy került ide.
Ez volt a hiba. És igen még meg is értem nem számított rá hogy ott lehet bármi bárki. Nem jól számolt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Fékezésről, és a nagyobbmotortveszekről jut eszembe
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
vlevi
nagyúr
válasz fattyu #144111 üzenetére
"És igen még meg is értem nem számított rá hogy ott lehet bármi bárki. "
Én még ezzel a részével se értek egyet. Ha őtt ott volt, akkor miért nem számít rá, hogy a szembesávban lesz valaki, aki ugyanúgy jön szembe, és még el akar gyorsan húzni a busz előtt???
Az a baj, hogy ez nem motoros, vagy nem motoros téma, aki így vezet, az a főúton is gondolkodás nélkül kivág előzni, mert nem látott senkit szembe. Ja, persze, mert a SUV kitakarta a Scania-t, de attól az még jön... -
fattyu
veterán
válasz vlevi #144113 üzenetére
mint mondtam az igazi hiba az volt hogy megkezdett egy manővert megbizonyosodás nélkül. szóval ugyanarról beszélünk.
csak azt írtam hogy ÉN is meglepődtem volna hogy a busz előtt elslisszolva még ott egy autó, de én nem akadtam volna fel rá mert megvárom amíg a kanyar után kinézek a busz mellett és ha biztonságos akkor hajrá.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
veterán
Lanc cserehez ki milyen szerszammal all neki?
13-15 ezertol kezdve vannak nittelo keszletek, azzal erdemes mar gondolkodni?Everybody lies.
-
Biqci
aktív tag
válasz Pttypang #144116 üzenetére
Nem tudom pontosan, mennyibe kerül egy lánccsere munkadíja, de érdemes beruházni egy szettre? Nem havonta 2x kell csinálni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pttypang #144116 üzenetére
Legolcsóbbat a shoxból nekem a 3. szettnél kukázta a lánc, egyszerűen elgörbül a befogó. Ellenben ez lassan az 5. szettnél tart, haverokkal felezve vettük: [link]
Biqci 3 rezsiórát rá számolnak pl Pest környéként. ~30-35k. Én két három évente azt inkább megspórolnám.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #144118 üzenetére
Értem, de 2-3 évente? Annyit mész vele? Én nem, max évi kb 6k km-rel számolva is 5-6 évente kell nálam cserélni elméletileg... Én biztos nem adnék érte egy fillért sem. De persze, ez függ a futástól, én csak tisztán hobbira használom a motort, nincs értelme melóbs sem járni vele, mert az autóm is kb annyi benzint kajál, mint a motor. Max azzal 3 perccel korábban érek be...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #144119 üzenetére
10k alatt nem volt még szezon.
Csak talán egy meg az idei tavasz volt ami gyér lett. Idén most 9k-nál tartok és a nyaralás hátra van, fater pont azzal hülyéskedett ma, hogy nem lesz nehéz eladni mert az órában ismét 30000 valamennyi lesz első ránézésre mire megválnék tőle mint mikor vettem anno 4 éve.Fót - Infópark - Óbuda trióra a motor mindent ver menetidőben reggelente és délután is.
Megéri az főleg ha szétdobjátok 2-3 felé.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
palfitom
félisten
válasz vlevi #144113 üzenetére
Így van, ez járműtől függetlenül meggondolatlan és felelőtlen volt.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
norbert1998
veterán
Tegnap végre volt időm felavatni a terepgumikat!
Topiccsendőr, ez még mindig nem számít terepmotorozásnak?
Azért nem mondom, voltak necces helyzetek, kemény pillanatok!
Pár nappal ezelőtt még tartott itt is a folyamatos esőzések sora. Viszont ugye itt már egyszer megszívtam az utcai gumikkal, szárazságban szinte. Most jóval nagyobb sár volt, de ezek a gumik gyakorlatilag olyanná tették az egészet, mintha másik motorra ültem volna. Ahol az előzővel totál biztos, hogy még tolva a motort és egyesben magát hajtva SEM jutott volna át, simán átment úgy, hogy még a lábtartóról se kellett levennem a lábamat.Ettől függetlenül azért dőltem fel párszor, de hát a saját tapasztalatlanságom miatt, nem másért. A 11,4 km-es szakasz 65 perc volt. Ezzel a motorral röhögve meglett volna egy profinak 40 alatt is simán szerintem, vagy még gyorsabban, egy krosszmotorról nem is beszélve.
A szakasz felé az aszfalton még találkoztam egy krosszmotorossal, de lefordult, még mielőtt megkérdezhettem volna, csatlakozna-e. Az erdőben találkoztam egy hatalmas lovagló csoporttal, szerencsére visszatartott annyira egy nagy sártenger, hogy mire tényleg utolértem volna őket, addigra elértek egy olyan pontra, ahol ők jobbra, én balra mentem. Majd az utolsó 4 km-en egy quad-os apuka és a két kisgyereke ért utol, velük is váltottam pár szót Azért a quadnak még az a sár se kottyant meg, amiben eldőltem. A motor megúszta a dagonyát sérülés nélkül, hiszen el van látva védelemmel pont emiatt.
Majd amikor jött az, hogy száraz az út, kicsit nem figyeltem, és ott dőltem el. Szintén saját hiba, de ezúttal nem hozzáértés hiánya, hanem hülyeség, a figyelem hiánya.
Elfáradtam, izomlázam lett. De ezek a gumik akkor is nagyon jók -
martonx
veterán
válasz Biqci #144119 üzenetére
Ezt a garasbaszást mi sosem fogjuk megérteni (pedig én továbbra is Mo-n élek). Nekem az a teóriám, hogy ez igaziból hobbi, mert garasbaszásnak totál értelmetlen az ilyen tevékenységek 99%-a. Csak sokan nem azt mondják, hogy imádok napi 2-3 órát elpepecselni a motorommal, hanem azt mondják, hogy mennyit megspórolok ezzel.
Legutóbb egy ilyen kolléga beszélt rá, hogy minek fizetek olajcseréért, majd ő megcsinálja.
Életem egyik legszarabb döntése volt, hogy belementem. Kezdve onnan, hogy olajat kellett választani, rendelni, kiszállítást intézni, kollégához a 4 litert eljuttatni.
Aztán kollégával leegyeztetni, hogy mégis mikor ér rá, mégsem ér rá, mégis ráér, késik.
Végül már csak a tűző napon a nyár kellős közepén egy órán át a motor körül utcai ruhában térdelni.
És a végén megspóroltam 5, de nagyon maximum 10 ezret?
Kolléga imád motorokkal pepecselni, olyan boldog volt, hogy megspórolt nekem ennyi pénzt, én meg a végén ott tartottam, hogy inkább a többszörösét is kifizetem, csak kényelmesen odamotorozzak a szervízbe, leadjam a kulcsot, megigyak egy kávét egy fotelben, átpörgessem a reggeli híreket, majd fizetek, kezembe adják a kulcsot, és tovább gurulok.Én kérek elnézést!
-
dellfanboy
őstag
válasz martonx #144124 üzenetére
és tovább gurulok.
bizva abban, hogy tenyleg lecsereltek az olajat, + megfelelot ontottek bele, nem csak pecseteltek/azt mondtak, hogy megcsnaltak, par tizezresert. szerencsere nem vagyunk egyformak, kollegadnak jattoltal, vagy ingye bszta el a draga idodet?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz martonx #144124 üzenetére
Haha én ennek az ellenkezője vagyok. Amit csak tudok megcsinálok én, szeretem csinálni, ez nekem a motorozás része. Az öreg gsxrt sokat kell szerelni, mert elég nagy terhelést kap. Kb hetente van gumizás, olajcsere évente 2x, futómű évente 1x ki + egyéb kötelező szervizek. Évente átlag 1 kisebb elcsúszás összejön, az is ad feladatot bőven. Be is szarnék ha ezek miatt egy-egy szerelőre kellene várni
Tmax ugyanez. Egy olajcsere 15 perc, évente kettő olajcsere van. Emiatt miatt 2x fél nap szabit kivenni óriási bukó lenne. Idén a gumizást is megcsináltam én, spóroltam vele olyan 50ezer ft-ot. Ez már volt akkora összeg, hogy köszi inkább megcsinálom én. És ha már kikaptam a kerekeket, megcsináltam olyan rutin szervizt, ami miatt még külön másik szervizbe el kellett volna vinnem a motort. Sorolhatnám
Teljesen megértem ha valaki nem akarja a motorját szerelni, főleg ha nincs hol. De elképesztő könnyebség ha saját magadnak meg tudod oldani az alap feladatokat. Pláne ha több motorod van.
A szerlelők által elb*szott dolgokat nem is kezdem el sorolni (van bőven), anno én pont emiatt kezdtem el magam szerelni a motort.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz martonx #144124 üzenetére
Igen, itt az, hogy magamnak csinalom, nem kell szervizzel egyeztetni, odavinni, megvarni/visszamenni, atnezni, hogy tenyelg megcsinaltak-e, ugy csinaltak-e meg, utana nem bizni benne, mert mi van, ha nem ugy csinaltak meg...
Autoval szivtam mar ezzel par kort, mire talaltam egy szerelot 40 km-re, aki rendesen csinalta, de hozza is ki kellett jutni valamikor...Utcan szerelni szivas, de egyelore aprosagok vannak, egy olajcseret azert nem atomfizika megcsinalni, meg egy rakat egyebet is, ha van valamennyi erdeklodese az embernek.
Everybody lies.
-
GTVili
tag
-
GTVili
tag
válasz yodamastah #144126 üzenetére
.... maxxxximálisan egyetértek...
És még ide sorolnám azt az esetet, amikor a szerelő sem ért a motorodhoz, vagy ne adj' isten olyan motorod van, aminek mondjuk nincs is itthon szevize....
-
Micsurin
nagyúr
válasz martonx #144124 üzenetére
Én a garázsbaszással szemben meg az állandó okoskodó és rosszindulatúan odaszúró kommenteket nem értem ebben a csoportban amik egyre jobban szaporodnak fel.
Végülis nem garázsbaszás lesz a téma legyen akkor a foci a téma egy motoros topicban vagy a Forma1... szerintem lassan megy a kedvencek aljára readonlyba ez a topik is, kezd egy gyenge és ergya Facebookos Akik szeretik a mocikatra hajazni az elmúlt fél - egy évben. Régen ez a fajta stílus* nem volt jellemző de hát változik a világ...
*nem csak neked nem csak most céloztam.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #144120 üzenetére
Ja, így érthető, hogy ilyen gyakran kell csinálni. Nekem más, ahogy mondtam, tisztán hobbira megy a futott km. Ezért is csak 6k km-re van a biztosítás bejelentve. Meg nem is igazán tudnánk szétdobni, mert van ugye kardános motor is, de a fő szempont, hogy mindenki szervizbe viszi a gépet. Csak én vagyok az a hülye, hogy otthon megcsinálom az apróbb munkákat, olajcsere, lánc utánállítás stb. Olyan csodabogár vagyok ezzel...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz yodamastah #144126 üzenetére
Ha szereted csinálni nincs azzal baj. Mindenkinek szíve joga azzal tölteni a szabadidejét amivel szeretné. Én pl. már a motor mosást is gyűlölöm (az autó takarítással együtt), nemhogy még olajat is cseréljek otthon. Az accordon egy dolgot csináltam anno otthon, a kerékcserét. Megjött a céges, el nem tudom mondani mennyire jó érzés hogy azt elég csak beadni a gumishoz és megcsinálják helyettem Nem kell kipakolni, emelni, szenvedni ha nem jön le a kerék, elmenni a kútra felfújni stb.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz martonx #144124 üzenetére
Én olyan kevert vagyok, amit magam megtudok, azt szívesen csinálom, de egy kicsit is komolyabb munkákat csak a szerviz. Leadom, majd 1-2 nappal később elhozom. Azért bízom benne, hogy megcsinálnak mindent, de szerintem nem is engedhetik meg, hogy átb.sszák az embert. Egy márkaszerviznek lenne azért nagy presztízsveszteség ez...
Na és korrektek is. A Triumph-ot a 20k-s nagyszervizre vittem, de mondtam nekik, hogy mivel előtte nem sokkal vettem, így az olajcserét már megcsináltam. Erre mondta a szervizes srác, hogy semmi baj, de a szerviz koplett, tartalmazza az olajcsere árát, de akkor azt nem fogják felszámolni. Amikor viszont elkészült és elhoztam, ideadták a vadi új, gyári olajszűrőt, mert annak az ára is szerepel a költségekben és mivel nem használták fel, így ez nekem jár. Lehet, hogy csak nekem furcsa, hogy nem tartották meg, mert megtehették volna, szóval, csak pislogni tudtam..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #144122 üzenetére
Arrafelé már nagyon régen jártam autóval is, motorral meg még sosem. Csesznek-Zirc szakasz az egyik ilyen klasszikus motorozós, illetve a Zirc-Bakonybél-Pápa útvonal lett elvileg felújítva nemrég, de hogy teljesen vagy csak részben, azt nem tudom.
Just a simple Lineman...
-
yodamastah
őstag
válasz Biqci #144133 üzenetére
"de szerintem nem is engedhetik meg, hogy átb.sszák az embert"
Szerinted amikor a márkaszerviz az 1000km-es szervizen 20w50 olajat rak az új motoromba az ajánlott 10w40 helyett (mert jóazbele), akkor hányszor fogok még oda menni?
Tényleg nem akarom sorolni az ilyen történeteket, tele van velük a padlás.
-
GTVili
tag
válasz yodamastah #144135 üzenetére
Az én motorom konkrétan 3 hónapot pihent a "márkaszervizben" .... ezalatt kicseréltek két gyertyát, és a két trafót, amit én szereztem be....
Végül elhoztam, de használhatatlan volt...
-
Biqci
aktív tag
válasz yodamastah #144135 üzenetére
Elhiszem, de én Németországban élek, erre gondoltam, hogy itt remélem következménye van egy ilyen incidensnek. Ahová én viszem, vittem a motort, egy nagyon jóhírű márkakereskedés (Triumph, BMW és Kawasaki), sok francia is oda hordja, nem a saját országukban szervizelik. Így aztán bizakodó vagyok...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #144135 üzenetére
ivanicsos sztorim is fasza volt anno.
minimum megdögölhettem volna.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Micsurin
nagyúr
válasz martonx #144139 üzenetére
Akkor félre ment sajnálom csak meló és kávé mellett néztem ma be.
A véleményt viszont tartom sajnos nem jó irányba kanyarodott el a topik az elmúlt jó hosszú időszakban, és ez nem a régen mindenjobbvót effektus.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pepucs
tag
válasz bajnokpityu #144140 üzenetére
Linket kérhetnék a sztorihoz?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #144130 üzenetére
De azért mégiscsak a rejtett diszlexia a legnagyobb probléma..
garasbaszás (alias fillér baszás) szót garázsbaszás -nak olvasni, sőt többször leírod, hogy biztosak legyünk benne, hogy nem tudod mi az
de lehet csak viccnek írod így, akkor csak a smiley maradt le.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz martonx #144124 üzenetére
Egy ideig én is így gondoltam, és amíg volt a Yamaha World ott ez tulajdonképpen így is zajlott. Többnyire Kozma Tomi dolgozott a motoromon és tényleg minden szart megnézett rajta minden alkalommal, én gyakorlatilag azt se tudtam hogy a szervizfüzet előírásain kívül még miket kéne nézni. Ilyen szempontból ott fullos volt a kiszolgálás.
Hát a Triumph szerviznél ez baromira nem így ment: ha a munkafelvételnél nem írattam fel külön listára mindent, pl nyikorog a lábtartó, kenjék be itt, kenjék be ott, állítsanak a láncon, stb, akkor az nem volt megcsinálva. Amit a listára leírt a munkafelvevő azt a szerelő maradéktalanul megcsinálta, jól is, de egy mozdulattal sem többet
Az autómnál meg pláne az évek alatt felgyűlt a tapasztalat, hogy nagyon sok mindenbe szarnak bele. Pl fékbetétek cseréjekor a csavarokhoz amin az úszónyereg tud csúszkálni egy körömnyi zsírt odakenni mekkora mutatvány, 2 perc? Mégis baszik rá a szervizek többsége, ha emiatt szorul a betét és félrekopik akkor úgyis viszed megint, ami nekik biztosítja a további bevételt.
Volt hogy azon "vitatkoztam" a szervizvezetővel, hogy a vezérműtengelyjeladónál kéne tömítést cserélni, mert mind a kettőnél szivárog az olaj, majd ő közölte velem, hogy az a főtengelyjeladó és csak az egyik szivárog. Most tényleg én vitatkozzak hozzá nem értő informatikusként valakivel aki 30 éve szerel?
Vagy pl gumicserénél hányszor láttad őket rézsprével fújkálni a kerékcsavarokat, esetleg a kerékagyat? Nyomatékkulcsot is 10-ből 9 gumis nem használ, csak rákúrja légkulccsal ami a csövön kifér azt jólvanaz.Inkább megcsinálom már én is magamnak amihez nem kell nagyon drága célszerszám, mert zavar, hogy dupla annyiért gyengébb minőségű alkatrészeket szerelnek be. Vagy ha kérem a jobb minőségűt, akkor sem biztos hogy az kerül be, ha nehéz ellenőrizni, csak a papírra kerül fel.
A pártízezer ezer Ft-os szerszámokat megveszem, jók lesznek 20 év múlva is, elolvasom a szerviz manuálban a folyamatát a javításnak, megnézek mellé még 4-5 youtube videót, aztán nekilátok. Néha szopás, több idő is megy el vele, de legalább tudom hogy az precízen meg van csinálva.Anyagi oldalról sem mindegy egyébként. Az én motoromba a gyári Brembo fékbetétkészlet elölre márkaszervizben 60 ezer Ft volt még ezelőtt 2 éve, plusz munkadíj. Fele ennyiért vettem Bremboból a még street legal kategóriából a legjobbat, és 30 perc alatt kicseréltem. Mivel 2-3 nap Hungaroringen gatyára lehet egy ilyen szettet rakni, ezért hamar behozza az árát, ráadásul konzisztensebb a fékteljesítmény is felhevült állapotban.
Félreértés ne essék, egy jó szolgáltatásra nem sajnálom a pénzt. A középszar szintet sem megütőre prémium áron viszont sajnálom, mert átbaszás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144123 üzenetére
Erre a motorozásra sok értelme nincs a Dl-nek
Ennek egy kínzás ,de szerintem neked is.[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Tavaly is, idén is körbegurultam a Balatont. A déli part dögunalom, meg lassú is, meg motorról alig látni vmit. Viszont a fonyódi kilátóból kb látni az egész tavat (sajna nem autósbarát környék, össz-vissz van 2 parkolóhely, de még a motort se tudod feldobni a járdára /kicsit lejjebb egyébként van egy nagyobb parkoló/) és a balatonboglári kilátó is egész jó. Az északi part ny-k kelet irányban látványosabb szerintem, mint fordítva.
A Bajna-Héreg szakasz nem rossz.
Győr-Zirc szakasz is szép.
Pápa-Zirc szakasz sem rossz Bakonybél környékén.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Topiccsendőr
addikt
Elmentem tuv re, elotte bszakodtam ezzel a fospumpaval ket napot, hogy tudja az eloirt CO szintet, mert elkopott a fojtoszeleppoti, szoval azt lehet ujat venni, mert most szarul veszi a gazt, es nem lehet beallitani. Vagyis be lehet, de akkor nem tudja a CO erteket. A fojtoszelep tengely sem az igazi, lehet azert megy ossze-vissza a poti is.
Szelephezag allitasnal, megint az osszes szelep el volt maszva, 4 nyito 2 zaro hezag, ez azt jelenti, hogy nem tesz jot neki, ahogy hasznalom.
Ebayrol akkor mar rendeltem egy egesz fojtoszelephazat, komplett, mert olcso volt. A generator sztm le van egve, amiota megvettem, olyan 6x 000 km ota, de mivel sose hagyott ott, ezert nem tervezem a cserejet. Never touch a running system, ahogy a bölcs francia mondja.
A kuplungot is kene cserelni, de nem fogom, mert nem csuszik. Addig olyan 10e km van. De mar nagyon kalapál, sokszor mar nekem is sok, amilyen hangot kiad.
Ha mar szelephezagot allitottam, lecsereltem az olajat is, egy nagyon jo evjaratu 3 eves 300V re, amiben ~600 km volt.
A motort kolcsonadtam egy haveromnak, aki eloszor is a parkolofennyel zarta le a motort egesz napra, majd nem indult el, amikor indulni akart a munkabol. Nem ertem miert.
Ekkor a kapkodas miatt elboritotta egy jardaszegelyre, aminek eredmenyekepp az egyik idomcsavar kilyukasztotta az akku egy cellajat. Mivel 16 Ah s akku van benne, egy cellaval kevesebbel is beindult vegul, miutan be lett tolva. Azutan, anelkul, hogy ratoltottem volna, hasznaltam 2 honapot, most csereltem le az akkut, mert ez mar a masodik lyuk volt rajta, mivel az elsot en csinaltam olaszorszagban egy optimistan vett jobbkanyarban.
Es a haverom eleteben eloszor ult ducatin. Ezek utan hogyan tud barki lerohasztani egy ilyen motort ugy, hogy ne induljon el, ezt nem ertem. Az elmenye mindenestre nem pozitiv a markavalNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #144149 üzenetére
Szép kerek történet, de legalább lehet örülni az élet kisebb boldogságainak. A lényeg, hogy a kerék forog, a fék fékez, a kormány kormányoz, van friss Tüv, lehet menni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen