-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144700 üzenetére
Csak az olasz.
Teleszkop szar befogo 8as csavar. 50Nm. .
Mindbe irtak baromsagot sztem. -
vlevi
nagyúr
válasz csongi #144702 üzenetére
"Olyat még sose láttam japán gyártónál "
Yamaha MT-09 (és a Tracer) kézikönyben a láncfeszesség 15mm.
Üresen. Aztán, ha ráülök, pengetni lehet, olyan feszes.
Az újabb Tracerben pedig már 35-45mm-t írnak, de még mindíg rá kell szólni a szerelőre, hogy NE feszítse meg a láncot, középsztenderen 15mm-re. -
fer
őstag
válasz vlevi #144704 üzenetére
Az nagyon kicsi, a 30-40mm-t azért nem árt beállítani. Ha nem jó, úgy is hallani a váltó csapkodásán: A picit lazább jobba feszesnél.
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
teleahocipöm
senior tag
Olyan gyenge a használt rendszámos enduro kínálat, hogy filozok új Aprilia RX 125-t vagy SWM RS 125R factory-t kéne venni, megúsznám a szerelgetést
-
dellfanboy
őstag
válasz teleahocipöm #144706 üzenetére
ezen nincs mit filozni.
venni kell es keszeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pepucs
tag
Mintha egy hasonló balesetről már lett volna szó hogy talán kamu. Itt egy hasonló videóval: https://9gag.com/gag/aeQyqAv?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
gonger
senior tag
Sziasztok
szeretném megtanulni, hogy a láncot miként tudom helyesen beállítani otthon, magamnak.Emelőm van, egy nyomatékkulcsot szerintem vennem kell. Van esetleg a beállítási folyamatra valami jó yt tutorial videó, amit ajánlanátok?
-
5150head
senior tag
Sziasztok. Korábban kérdeztem itt kamera témában. Végül maradtunk a csak motoros akciókameránál. Tudnátok ajánlani 50-60e körül olyan kamerát amihez vannak motoros kiegészítők is? Semmi extrára nem kell gondolni, csak az élménymotorozás/szép tájak rögzítése lenne a cél. FullHD is elég de ha nagyobb a felbontás az is jó. Fps is kb mindegy de azért ne húzzon a felvétel. Köszönöm
-
gonger
senior tag
válasz pepucs #144711 üzenetére
ebbe a keretbe azért már egy gopro 7 black beleférhet. élménymotorozűs rögzítéséhez szerintem jó lehet. NIncs vele tapasztalatom, egy silver 4-est próbáltam hétvégén az Adrián. Motoron teljesen jó volt, sisakon már hiányzik belőle a stabilizátor. 7-esben már van. Én is gondolkodom, hogy váltsak rá.
-
nylontacsko
senior tag
válasz 5150head #144710 üzenetére
Szerintem...
Nézz egy használt GoPro-t. 50-100e Ft között találsz már akár itt is a HardverAprón.
Ezekhez találsz mindenféle kiegészítőt ami motoros és jó is.
Ahogy előttem is említették már, egy gyenge kamerával csak a baj lesz.
Régi tapasztalatból mondom, hogy annál nem sok idegesítőbb létezik, amikor a nem megfelelő kamera miatt, lemaradsz a számodra "fontos vagy szép" eseményekről."A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
vlevi
nagyúr
válasz 5150head #144710 üzenetére
Van olcsó kamerás topic.
Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
De már ott is eljutottunk oda, hogy nincs már ilyen.
A régen készültek sose voltak ilyenre alkalmasak, az újak se sokkal jobbak, cserébe drágát lettek. Annyira, hogy már a külföldi tesztelők szerint sem számítanak budget kamerának.
pl. Akaso Brave 8 és társai, már annyiba kerülnek, mint egy használt gopro, ellenben azok képminőségét továbbra sem érik el.
Nekem is van Firefly8-al felvett ződszürke összemosott folthalmazom, a megtekintését nem ajánlom senkinek.
Itt van [link]
A YT ront a képminőségen, de az, hogy nincs egy éles pixel sem a képen, hanem minden szétfolyik, az ilyen volt az SD kártyán is.
Ez a kamera megvan még, de az előbb látottak miatt nem látom értelmét elővenni. -
Harcipocok84
junior tag
Géles üléshozattal van valakinek tapasztalata?
Nagyon szeretek motorozni, de 100km után már szétülöm a s*ggem, és még a t*köm is elzsibbad... Jelenleg Z1000-et hajtok.
Kényelmesebb lesz tőle az utazás, vagy kidobott pénz? -
teleahocipöm
senior tag
válasz dellfanboy #144707 üzenetére
Így kéne, de nagyon át szoktam gondolni, néha talán túlzásba is viszem
-
pepucs
tag
válasz Harcipocok84 #144715 üzenetére
Aliexpressről ugyan ez más cimkével olcsóbb
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Bacusuz
őstag
sziasztok
tudnátok ajánlani pesten vagy pest megyében motoros boltot ahol tudok venni low budgetes motoros kesztyűt?
egyenlőre csak jogsihoz, gyakorláshoz kellene, később majd talán nézek komolyabbatÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
macilaci78
nagyúr
-
xmad
őstag
sziasztok,
burgmanbazissal van tapasztalata valakinek?
külföldi motorokat árulnak? km valós lehet?néztem egy 2012-est 400-as burgman-t 24 ezer km-el írják. szíjat cseréltek benne, meg variator csúszkákat. valószinüleg mert zörögtek. de 24 ezer km alatt elkophat? vagy inkább a km óra állás nem lehet valós?
B tervnek ott lenne anyám Honda forza 300 -asa újkorától az övé 3 éves. 18 ezer km van benne. csak 190 centimhez a burgman kényelmesebb
-
Des1gnR
őstag
válasz Harcipocok84 #144715 üzenetére
Én rakattam zselét és újra bőrözettem a Hornetet, de már akkor elmondta a srác, hogy kényelembe nem sokat fog hozni...a zselé a rezgés csillapítását szolgálja és talán nem fogsz elzsibbadni. Szóval ez kicsit olyan mint a biciklizés, hozzá kell szokatni a hátsódat.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
palfitom
félisten
Inkább ide: Nagyrobogósok baráti topikja
Egyébként sok kétes futású és "összelegózott" motort árulnak, szóval eléggé óvatosan velük!Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
Lassan (remélem tényleg lassan) vége a motoros szezonnak, elő lehet kapni az ilyenkor szokásos, milyen olajat témát
Megszűnik a Motul 5100 és 7100 motorolaj, a környezetbarát NGEN veszi át a helyét
Hegylakók | Magazin mindenről, ami ... / 57min Búcsúznak a közkedvelt kenőanyagok, de máris itt van helyettük az olajok új nemzedéke, az NGEN... -
A Zéé
addikt
válasz Harcipocok84 #144715 üzenetére
egyrészt ahogy mondják, hozzá kell edződni, másrészt lehet, hogy hülyeségnek hangzik, de nem mindegy milyen alsógatya van rajtad.
Én abból is vettem jól szellőző technikait, ami ráfeszül a testedre, nem gyűrődik össze, és sokkal kevésbé alakulnak ki olyan részek, amin gyűrődik valami anyag, vagy a nedvesség miatt bepállik. Korábban 2-3 óra után kezdtem érezni, hogy kényelmetlen ülni a nyeregben, de egy ilyen alsó tök sokat segített, én se gondoltam volna.Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz Harcipocok84 #144715 üzenetére
Meg kell állni időnként, ne várd meg amíg megjön ez a "szétültem a.." érzés.
Nyilván túraendúrón még van pár lehetőség, pl kiülni a combodra, felállni, átülni a hátsó ülésre, táncolni .
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Lehet, hogy felálltok, de mennyit lehet azon tartósan állni? Szerintem ott állva már alacsonyan van a kormány, rádőlős, ha ránehezedtek, akkor az nem az igazi. De lehet tévedek, javíts ki ha másképp van.
Én sokat megyek állva, akár több 10 km-t is, mert úgy is szeretek, ráadásul jobban ér a szél, ami 35 fokban különösen fontos, de van egy barátom, na amit ő művel (dl 1000) attól még én is becsokizom... simán menet közben feláll átrakja a jobb lábát a nyergen, majd fél oldalasan ül mint régen a nők, egy 10-20 perc után vissza tud ülni. (na nekem ez nem menne..)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Egy kis ömlengés az első 1000 km után az R1150RT-ről. Imádom. Életem legjobb motorja kétségkívül, pedig volt már nagy(obb) köbcentis, fiatalabb, japán vasam.
Nálam nagyon betalált. Minden alkalommal még menetközben is azon filózók, hogy milyen egy k.rva jó motor ez.
Azt leszámítva, hogy zakatolva indul, nem tudok hibát felróni neki. Most már egész megszoktam a méretét, a Pesten való kocsik közötti csalingázás is úgy megy, mint régen.
A tömegéhez és az erejéhez képest meglepő, hogy milyen jól ki lehet ugrasztani, de ez gondolom a viszonylag rövid első 5 fokozatnak is köszönhető.
Mentem már vele hosszúba, pályán, városba, utassal, utas nélkül.... a fogyasztása ugyanúgy 5.5 liter körül van, mindegy mit csinálok.
Utassal is kifejezetten jól viselkedik, mintha nem is ülne hátul senki.Se dinamikába, se fordulékonyságba nem vesztek észre különbséget. Bár a feleségem ügyes utas, gondolom ez is közrejátszik.
Ami még nagyon meglepő volt, hogy mennyire fordulékony, mennyire kis ívben lehet vele megfordulni. Tömegét indulás után egyáltalán nem érezni. A szélességére azért kell figyelni.
Meg aztán minden amit szeretek... utazó sebességnél alacsony fordulat, nagy hatótáv... ma 395km után tankoltam és volt még benne 3 liter. De első két helyen továbbra is a fékje és a futóműve viszi a prímet.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bacus
őstag
válasz V.Stryker #144734 üzenetére
Pedig azóta csak fejlődtek, sőt, egy barátom már vizes blokkos RT-t szeretett volna, vagy fél évig keresgélt, addig sokat volt nála a munka RT. A vége az lett, hogy vette egy 500-as hondát. Az ok: az 1200-as RT már túl steril, annyira jó, hogy már zavaró.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz Harcipocok84 #144715 üzenetére
En egy betetes biciklis nadragot probaltam az ausztria-szlovenia tura alatt, az eleg jol mukodott a horneten.
Everybody lies.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz teleahocipöm #144737 üzenetére
Nem is tutom...azzal is az volt, mint az eddigiekkel. Hogy úgy ott volt, jó volt, de nem jött használni, mint a bmw-t. És hirdetés nélkül megvették tőlem... úgy voltam vele, hogy miért ne. Jobb ez így, békében, tudom vinni az asszonyt, nem kell hallgatnom, hogy mindenhová nélküle megyek.
bacus: Nekem nagy vágyam egy 2010 utáni RT, de a tűzoltó fizuból nem kell aggódnom, hogy mikor jön össze. Meg ezzel is úgy vagyok, hogy ez az 1150 minden tud, ami nekem kell. Pont mint a 2-es prius-om. Nem tudok egy reális indokot felhozni, hogy lecseréjem. Az meg nekem nem az, hogy újabb. Jobb? fél literrel kisebb fogyasztás? sose hozza vissza az árát. A szépséget meg letojom.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Chrys_
addikt
válasz Pttypang #144736 üzenetére
Nekem ez a GORE Windstopper vált be, 4-5 fokban sem volt gáz a motorozás.
-
bacus
őstag
válasz V.Stryker #144738 üzenetére
Dehogy akarlak rábeszélni cserére!
Azért ne add fel, főleg ne mondj ilyet, hogy nekem sose lesz... miért ne lehetne? Most nem engedheted meg, de ez pillanatnyi állapot. Leszel majd olyan élet szakaszban, mikor már sokkal többet költhetsz magadra, akkor meg visszasírod a mostani éveket..Szerintem sokszor egyedül jobb motorozni. Nincs felelősség a nejed életéért, meg nem is veri lilára a hátad, hogy lassabban.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
A Zéé
addikt
elcsavarogram otthonról:
Ezt a kora őszi D8-as utat receptre kellene felírni!Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz vendingo #144745 üzenetére
125-össel azért már kihívás lenne!
Nem is itt helyben, csak míg ideérsz. Nekem Senj 330 km Zalaegerszegről, de az is majdnem 5 óra lett. Pedig Karlovacig pályán jöttem 130-140-el.KrenAtesz
Igen, mi tavaly jöttünk ott az A1 autópálya helyett, az is pazar vidék. De ez tényleg brutál adja. Nincs hatalmas tempó 60-90 között veszem a kanyarok túlnyomó többségét, de tök jó ívek vannak, szinte kanyar kanyar után, forgalom is alig van nyárhoz képest, az út is szinte végig hibátlan, és hát a panoráma...Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz teleahocipöm #144743 üzenetére
Minden változik, főleg az eltartottak száma 10 éve még gondolni sem mertem rá, hogy motort vegyek, minden másra kellett a pénz. Most a fiam végzett diplomás, jó fizetéssel, a lányom 2 év (remélem) szintén teljesen önjáró lesz. A keresetem, mivel ők már nem rám szorulnak kereken a duplájára nő..., az egyik keresővé válásával is már 1,5x-es.
Azt mondják, hogy egy gyerek felnevelése 20 éves koráig egy ferrari ára volt..., szóval már nézegetem a kirakatot tűz piros színben, ha már nem akarok motorozni
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vendingo
veterán
válasz A Zéé #144747 üzenetére
Épp a kihívás miatt tetszene. Nagymotorral bárki lezúz pár óra a alatt a tengerhez. Vidékre járok nagyon sokat (2x100km), de semmi gondom azzal, hogy csak 11 ló van alattam. Korábban biciklivel terveztem ugyanezt, de nem volt elég erős az elhatározás. Bringához képest ez a kis motor is megváltás lenne. Korábban ugyanúgy rengeteget ültem motoron, csak akkor nagyobb távolságokat, vagy lassabb utakat jártam be.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest