-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #144450 üzenetére
Mit jelent az, hogy szakadozik?
Kiforgatod, elengeded a gazt. A fordulat esik. Ranyitod a gazt, 2500 fordulaton es rangat a motor?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
válasz Topiccsendőr #144451 üzenetére
Pl: országúti sebességgel haladva majd lelassítva a körforgalomnál másodikban alacsony fordulaton enyhe gázadásra rángat, akadozik, mintha szakaszosan kihagyna a gyújtás vagy nem kapna üzemanyagot.
bármi reciproka a semmi
-
vihartigris
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
Háj,
Tudtok javasolni oldalt, ahol össze van szedve néhány osztrák motoros karika?
BP mellől mennék 2-3 napos karikát. Minél látványosabb útvonalakon.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Jakab66[hun]
senior tag
Szerintetek milyen megoldással van rögzítve a mobil?
Gyárilag van egy ilyen gps mountom, erre van valami rá való megoldás, vagy vennem kell másikat?
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144457 üzenetére
De ez mar tudja tukrozni a mobilt, nem? Ra kell rakni a mobilt egyaltalan?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #144458 üzenetére
Tükrözni nem tudja, csak gps információkat tud megjeleníteni (kiteszi a nyilakat, hogy mikor merre), de azt csak a saját husqvarnás appon keresztül, annak a térképe meg nem éppen mondható jónak.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
vihartigris
őstag
válasz Topiccsendőr #144456 üzenetére
Nem tudom visszatenni mert a gyári kipufogó van rajta
bármi reciproka a semmi
-
Topiccsendőr
addikt
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #144457 üzenetére
Na úgy nézem ez lesz a nekem való, és hozzá egy spc+ tok talán.
Gipsz Jakab
-
JoinR
senior tag
válasz Jakab66[hun] #144459 üzenetére
Én ezt használtam a KTM-hez, nagyon jól működött Google Maps-szel is. Nézd meg, működik-e vagy van-e hasonló a Huskyra.
-
mAtech
aktív tag
Sziasztok!
Pécs környékén merre érdemes motorral menni? Melyek az ajánlott útvonalak? Orfűt tudom hogy szép.
KöszönömHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
senior tag
válasz Jakab66[hun] #144462 üzenetére
Én egy ilyet vettem, és erre raktam rá a már meglévő quadlock-os cuccom.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz mAtech #144465 üzenetére
Ha jól rémlik, Mánfa - Komló környéke is nagyon szép.
#144467Zsírkrétamen:
Ez sem tűnik rossz megoldásnak. Valahol van is itthon quadlockos bazaram, kormányra fogathatós, még a régi telómhoz rendeltem valamikor. Lehet csak egy tokot kellene vennem. Köszi!szerk.: most megyek a mociért, elvileg megoldották a hibát, újra világít minden ahogyan kell.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
mAtech
aktív tag
Köszi szépen a válaszokat
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Jakab66[hun]
senior tag
Használ közületek valaki scorpion exo sisakot? Nekem 510 air van pár éve, rettentően szélzajos. Tervben van, hogy veszek másikat, és az érdekelne, hogy az újabbak, vagy a drágábbak már jobbak ezen a téren?
Gipsz Jakab
-
pepucs
tag
válasz Jakab66[hun] #144470 üzenetére
Szerintem ez nagyon bukó függő. AGV K3SV füldugó nélkül borzasztó kellemetlen.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #144470 üzenetére
Évekig használtam exo 1xxx szériát, hangos volt az is.
Most scorpion adx van, ez még hangosabb.
Alpine race füldugó nélkül nem hagyom el a várost.Ha halk sisakot szeretnél, akkor shoei felsőpolcos túra sisakjait nézzed meg, de a füldugóval olcsóbban kijössz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
Köszi mindenkinek!
Alpine füldugóm már van, kötelező volt ehhez a sisakhoz is sajnos.
Mindenképp szeretnék másik sisakot venni, mert sajnos kezdi megadni magát. Persze ez nem meglepő jó pár éve nyúzom már. Aztán gondoltam ha már másik, akkor legyen valami csendesebb. Így nem kellene 100km-es kanyarhoz is egyből a füldugesz.
Gipsz Jakab
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #144474 üzenetére
Motortól is függ, hogy mennyire hangos a sisak. Az afrika "nagy" plexije sisakra verte a szelet, így nagyon hangos volt közlekedni, a cbf mellkasra tolja, sokkal kényelmesebb így, illetve halkabb is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
senior tag
válasz Jakab66[hun] #144470 üzenetére
Szélzaj csillapítás szerint szerintem nem érdemes sisakot venni. Anno vettem Schubert sisakot amiben ez a rész kiemelt volt (hogy mennyire csendes - az akkori legcsendesebb a teszteken) önmagában ugyan tényleg csendesebb volt de csak VALAMIVEL, ami messze nem elég ha valaki valóban jól érzékelhetően ki akarja szűrni a szélzajt.
Mindez ugye használat függő is, ha 90%-ban városban, jobban mondva 100 Km/h alatt mégy akkor pláne nem eszerint választanék. Egy szó mint száz ahogy többen írták, legyen bármilyen sisakod, ha zavar a zaj --> füldugó. És nem kell tartanod attól hogy süketszoba lesz a fejeden, még így is átmegy annyi zaj ami kvázi kell a közlekedéshez. Amúgy meg kb autópálya tempóhoz érve már csak szélzajt fogsz hallgatni...[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144476 üzenetére
Milyen R1 et adtal el? Melyik evjarat?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
Pályázáshoz, hosszabb túrákhoz füldugózok, ez nem probléma. Arra gondoltam, hogy mikor itt a környéken megyek mondjuk 80-100km-es kanyart 50-100 közötti tempóval, sok megállóval, akkor ne kelljen mindig vacakolni vele. Természetesen tudom, hogy teljesen egyik sisak sem fogja kiszűrni a zajt, de a mostanival már ilyen használatnál is nagyon zavaró.
Próbakörre gondolom sehol nem adnak sisakot?! Bent a próbálgatásnál meg nem fogom kitapasztalni, hogy a saját motoromon hova dobja rá a szelet, mennyire mozgatja a fejem, és milyen zajos.
Gipsz Jakab
-
dellfanboy
őstag
válasz Jakab66[hun] #144479 üzenetére
tölcsér nelkul kene. mi az MIVV?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz dellfanboy #144481 üzenetére
Adtam vele a gyári dobot is. Pedig szép hangja volt vele. hurric
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
d@vee
őstag
Ma voltam az itt a fórumban emlegetett Alpine motoros füldugóval először motorozni, mert már engem is zavart a szélzaj. Tényleg sokat tompít rajta, de még hallani azért a külső forgalmat.
Felesleges szerintem is csak azért felpróbálni 30 sisakot, hogy melyik a halkabb amikor ezzel meg is van oldva a dolog.[ Szerkesztve ]
Ja
-
vlevi
nagyúr
válasz d@vee #144483 üzenetére
"Alpine motoros füldugóval"
Van, akinek nem válik be, de nekem szerencsém van, hogy a telefonhoz használT BT fülest tudom használni erre a célra.
Így nem kell egy másik eszköz is még, hogy a navigáció, vagy a zene szóljon.
Amit aztán baromirahangosra kellene venni, ha a füldugóval lehalkítod.
Aztán persze ez sem teljesen százas, mert akinek csoportos motorozáshoz kell a kihangosító, annak a BT füles nem jó. -
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #144315 üzenetére
Köszönöm az ajánlást. Pár napja megjött a Fodsport M1-S Plus dual pack. Be is szereltem őket a bukókba és ma élesben ki is próbáltuk. 45k -ból kijött a két darab aliról, szállítással. (Nem kellett vámot és egyebet ráfizetni.)
Konklúzió: Beszerelés nem dráma, egy óra alatt beraktam a két sisakba őket. FM rádió vételi minősége jó. Hangminőség k.rva jó! És ez összességében az egész cuccra jellemző, legyen szó csacsogásról a két intercom között, telefonbeszélgetésről, rádió hallgatásról. Hangerő több, mint elég. Nyilván az RT-n azért nincs nehéz dolga, mert jó a szélvédelem.
Összességében maximálisan elégedett vagyok a cuccal. Hangminősége messze az elvárt minőség felett van. (Igazából nem is tudom, hogy milyen lehet az ami ennél jobb.)[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144479 üzenetére
Aha, a generatorleegetos evjarat, ahol az egyik tekercs egy menettel kevesebb.
Kisse nagy valtas a mostani ehhez kepest
Nem jott be a superbike eleterzes?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #144485 üzenetére
"Hangminőség "
Gondolom azért nagyon nagyban függ attól, hogy hova sikerült a sisakon belül a hangszórókat elhelyezni. Nem úgy értem, hogy hátra, meg a fejed búbjára , hanem a füledtől 1-1 centi távolság előrébb, stb is nagyon sokat számít, hogy hallod-e, vagy sem.
Nekem volt ilyenolyan egyéb kínai, és azzal kb 80-100 fölött tkp semmit sem hallottam.
Nem szoktam csoportban motorozva dumálni, ez el is dönti azt, hogy előbb említett, agybadugós füleses megoldás nekem egy ideig még jó lesz. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #144486 üzenetére
A hangja, meg a menetdinamikája nagyon tetszett, de 300km-es kanyar után úgy szálltam le mint akit seggbe… Valamiért az van bennem, hogy ezek az ezres sportok nem közútra vannak kitalálva. (És ugye ez még egy gyenge motor volt a maiakhoz képest.)
Úton van az első gyerkőc, le kell nyugodni.
Na meg mindig is a terep motorok vonzottak inkább, simson után 450 EXC-F-el tanultam motorozni Na az volt a nagy váltás nem ez
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #144489 üzenetére
Megvan a helye, de ha valahogy nem adja ki megfelelően, akkor nem az igazi.
Nolan pl. a saját cuccaihoz méretezi ezeket a dolgokat, egy, a polcról leakasztott, ismeretlen kihangosító szetnél előfordulhat, hogy nem így van.
én pl. az előbb említett, általam használni kihangosítónál a mikrofont inkább nem is használtam, mert olyan bumszli volt, hogy simán lehetett rágcsálni menet közben -
V.Stryker
nagyúr
válasz vlevi #144490 üzenetére
Pont Nolanbe tettem. Annyit kellett módosítani, hogy nagyon picit körbe kellett vágni az előkészített lyukat, mert a Fodsports hangszórói nagyobbak kicsit. Kb. ennyi mókolással megvolt az egész.
A mikrofon helyét így egy használat után nem találtam még én sem, de pl. simán félre hajtottam, aztán úgyis jó volt. Menet közben ha kellett úgy lehajtottam,hogy sehol nem zavart. Igazából akkor kell egy kis odafigyelés, amikor fel-le hajtom az állrészt.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144488 üzenetére
A megnyugvashoz ott a viffer, az egy igazi nyugger motor egy jo r1 hez kepest.
Hat nem eppen kozutbarat, vagyis szerpentinen de. inkabb nem jogositvanybarat, mert jo hegyi uton nagyon jot lehet veluk motorozni, anelkul, hogy egyfolytaban nyelezned.
Meghat az ezres sport?... nemreg kertem el az uj streetfighter v4s-t probavezetesre. Naked bike, 208 loval az se vmi jogositvanybarat. De nagyon jo vezetni, a terdem lent volt a kanyarokban es a 200/60 as hatsogumin van fel centi majrecsik . Es ez egy naked bike. Egy japan naked bike ilyenkor mar szikrazik minden kanyarban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #144492 üzenetére
Faluból kiérve rágondoltam a gázra egyből 150. Haver meg Panigale v4-el jár, hiába húztam én a gázt, úgy ment el mellettem mint ha a féket húztam volna, pedig azt hittem mennyire durván megyek Na meg mindig egyre bátrabban mentem, nem akartam megvárni azt a pontot ahol besokallok.
Az öreg viffert konzerválni szeretném, megtartani az utókornak, a 800-ast meg szerintem eladom.
Ha megyünk itt a hegyekbe meg ide oda túrázgatni, a husky tökéletesen elég lesz.
szerk: még egy jó pont a Husky mellé, feleségem a KTM-nél dolgozik, kedvezményesen kapok hozzá mindent Viszont azt nagyon szoknom kell, hogy a 182 centimmel is csak lábujjhegyen érek le róla az alacsonyabb üléspozícióval is.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144493 üzenetére
Nemtom, en valahogy ducati v4 szkeptikus vagyok, akarhogy is megy. Utcara nem vennek pani v4 et se, meg tulkep barmit, ami ezt a v4 es blokkot tartalmazza. Nyers, meg raz, meg hangos. Es ami sztm parasztvakitas, hogy a nyomatekgorbe szar. Valszeg direkt. Tehat 10 000 tol van egy oriasi hegymenet a gorbeben. Ami beztossan jot tesz, ha epp kigyorsitasz egy kanyarbol. Allitolag ezt igenylik a ducati rajongok . Palyara kivalo lenne, meg ott nem erdekel mit csinal 4000 fordulatnal, de utcan nekem tul hangos gyari dobbal, es problemas kezelni a kuplungot. Es a blipper sem mukodik jol. A fek tokeletes es a futomu. Jot lehet vele menni, de egyszeruen nem vennek ilyet, mert ezek az aprosagok zavarnak.
Az a husky sztm nagyon ott van, kinezetben is. Ugy hallottam a blipper is sokkal jobban mukodik a huskynal es a ktm nel is. Kar hogy sportmotoros mokus vagyok, es elobb vennek 2 oreg sportmotort abbol a penzbol, amibol ezeket a turaendurokat aruljak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Szerintetek honnan érdemes vagy lehet sisakzsákot rendelni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
gonger
senior tag
válasz V.Stryker #144495 üzenetére
Itthoni forrás kizárt?
filléres tétel, kvázi azonnal elérhető -
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #144495 üzenetére
Minel kozelebbrol, lehetoleg ne kinabol rendeld meg a legkisebb apro szart is, mert azt a sok apro szart kamionra rakjak, ami az A8 ason fog kikotni, ami miatt dugo lesz, es nekem a dugoban kell allnom emiatt. Emellett ne beszeljunk arrol, hnem az unios gazdasagot tamogatod, hatalmas co2 kibocsajtassal kezenfogva, egy darab szőtt nejlonert, amit atutaztatnak a fold masik felerol, holott nejlonunk nekunk is van nem keves.
Nezz alternativ megoldast. Peldaul jofogason hasznaltat keress, vagy kerdezd meg a topicban, hogy van-e valakinek feleslegesse valt sisakzsakja, pl valaki, akinek igy is van 4 bukosisakja, amibol kettot mar kidobott, a zsak meg ott porosodik, es azt is ki fogja vagni lassan, amibol szemet lesz.
Most, hogy feltettem helyetted a kerdest, valaszolok is ra. Nekem van. Ingyen a tied lehet, ha nem zavar, hogy hjc van rairva, vagy suomy, vagy shoei.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen