- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144500 üzenetére
Nem kizárt az itthoni vétel, de webshopból rendelőset nem nagyon vagy csak drágán találtam.
A Louis-ost már vettem régebb, de elég gyenge minőség. Ami faxa, az a schubert gyárija. Írtam is olyannak, aki több schubert sisakot hirdet, de sajnos nincs neki külön.Szóval itthon az apró oldalakat már néztem.
Sőt a webshopokat is, de 5000 forintos vagy afelettivel menjenek az anyjukba.
És akkor itt kérdezném, hogy valakinek nincs-e felesleges sisakzsákja? Nem ingyen.
2 darabra lenne szükségem. Nem érdekel mi van ráírva.
Topiccsendőr : Szívesen elfogadnám, de ha jól rémlik nem itthon vagy.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Megy az ismerkedés, rohadtul élem!
A csillapításon kell majd állítanom, az eleje nagyon pattogós, de nagy a szerelem már most.
Gipsz Jakab
-
lumpy92
aktív tag
válasz V.Stryker #144495 üzenetére
Csak annyit javaslok, hogy ilyen "tornazsák" kialakításút vegyél, most a hjc bukómat is ilyennek adták. A lényeg, hogy az egyik sarkáhóz át van kötve a (hosszú) dupla madzag, így át tudod vetni a válladon és a hátadon a bukóval tudsz sétálgatni. Nagyon praktikus.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Topiccsendőr
addikt
-
martonx
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz martonx #144506 üzenetére
Nekem is van, én sem használom.
Otthon a tároló pormentes, felteszem a sisakot egy polcra nyitott plexivel.
Munkahely alatt a tároló fala nem ér a mennyezetig, porosodik rendesen, csukott plexivel teszem le a sisakot, a motort is itt tárolom. Szezon elején felviszem a teakonyhába a sisakot és megtisztítom, leveszem a plexit, azt is, cérnakesztyűben összerakom.Ha motorral megyek, a sisakot felveszem, ha bemegyek a boltba, a sisakot kézben viszem, bevásárlókosárnak használom. Ha kocsival viszem a sisakot, nyitott plexivel az állvédőn átveszek egy keskeny gurtnit és a csomagtartó sarkában a rögzítési ponthoz kvázi szorosan lekötöm. Nem gurul, csúszik el, nem sérül.
De el kell ismerni, hogy egy szövethuzat pont ugyanúgy védi a sisakot, mint a gyerekzokni a telefont: nem karcolódik, nem szennyeződik, lehet benn hurcolni, betenni más dolgok mellé. Ha lenne doboz a motoron, amiben egy sisakot hordoznék, miközben mozog a motor, akkor huzatba tenném.
Amiért nem látod te sem az értelmét, annak az az oka, hogy a felhasználói szokásaidban nem jelent előnyt a használata.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
d@vee
őstag
válasz martonx #144506 üzenetére
Nekem is adtak a Rurochoz és az MT-hez is anno. Ahogy havernak is, asszem Shoei-t vett most.
Mindig megtakarítva, tisztán teszem el a bukót a szűtyőjében szekrény tetejére. Havi kb. egyszer 3-4 napra jövök haza, addig sem porosodik és nem takarítással kell kezdeni a motorozás előtti beöltözést.
Plusz ha valahova viszem a cuccokat kocsival, pl. legutóbb szerelőtől hoztam el, akkor sem karcolódott a többi dolog között a csomagtartóban.Ja
-
lumpy92
aktív tag
válasz martonx #144506 üzenetére
Én a szekrenybe is úgy teszem el, de főleg akkor van haszna, ha hátsó dobozba rakom el vagy esetleg az utas sisakot a dobozban szállítom mikor megyek az utasért. Nem karcolódik/verődik össze a dobozban. Meg sajna a 2 új sisakunk nem fér el a hátsó dobozban (az új szabvány miatt nőtt a tömeg és a héjméret), így az egyik sisakot a zsákban, a hátamon viszem magunkkal megalláskor.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
pakfong
tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz d@vee #144513 üzenetére
Vettem egy ózongenerátort, kb 3 hétig teljesen szagmentes a sisak 1 órás program után. Nélküle mosás és több hónapnyi inaktivitás után is 4 hét után már nem ősinte a mosolyom, mikor felhúzom a sisakot...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
d@vee
őstag
válasz macilaci78 #144514 üzenetére
Nemtudom, én nem vagyok túl izzadékony szerencsére, így lazán kibírja a szezont szag nélkül.
Ja
-
V.Stryker
nagyúr
válasz macilaci78 #144509 üzenetére
Gyakran előfordul, hogy asszonyért el kell mennem. Olyankor meg siman a dobozba beb@szva az új sisakot, mire odaérek tiszta karc lesz, nem csak a plexi. Meg ha megállok és beteszem a dobozba, akkor se csípem ha úgy a dobozba siman bele van dobva, épp ki tudja mi mellé.
De hát különbözőek vagyunk. A telefonnál a zokni nem fér bele nekem se, de egy sisakzsák igen. A garázs is poros... A pókok kiírthatatlanok...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
martonx
veterán
A két sisakot a garázsban polcon tartom. Ha olyanom van, és már nagyon bogaras lemosom akár út közben is. Leparkoláskor csak simán a polcra rakom, nem mosogatom.
Így viszont, köszönöm, megvalaszoltátok a kérdésem. Ahogy autót se szoktam mosogatni, csak amikor már nagyon szutykos, úgy a motorral, sisakkal se szoktam pöcsörészni. Van akinek meg ez a hobbija, hogy folyton tisztogatja, mosogatja. Nem vagyunk egyformák.Én kérek elnézést!
-
csongi
veterán
Holnap egy kis tesztkör.
Volt
Lett
-
Des1gnR
őstag
Sziasztok,
Egy kis sisak érdekesség. Első sisaknak egy HJC C70-et vettem. L-es méret volt jó, a Párdiban segítettek sisakot választani. Szerintem egy jó ár étrék arányú sisak, viszont kicsi a látószöge és nem lehet bele kommunikációt tenni. Ezt követően vettem egy I90-es HJC-t. Ugyan úgy L méret, de más a héjak közötti kiosztás mint a zárt sisakoknál, így a fejem hátul elkezdte lezsibbasztani. 1 óra után már elviselhetetlenül fájt és le kellett vennem. Most vettem egy HJC F70-et. Ez újra zárt, bár baromi kényelmes volt a felnyithatósága az I90-nek. Az F70-nek az a héj kiosztása mint a C70-nek, szóval ez újra nagyon kényelmes, nagyon jó a látószöge és halkabb a C70/I90-nél és az első tapasztalatok alapján jobb a szellőzése is. Most tervezek bele venni egy HJC 10B kommunikációt. Ha valakinek van ezzel tapasztalata vagy tanácsa, azt ne tartsa magába.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
veterán
válasz vihartigris #144452 üzenetére
Mi neked az alacsony fordulat? Nekem egyesbe illik visszavaltani a hornetet a fantasztikus hullamos korforgalmaink miatt.
Everybody lies.
-
veterán
válasz vihartigris #144523 üzenetére
Ne hasznald ilyen alacsony fordulaton, valts le egyesbe vagy csusztasd a kuplungot. A hornetbol nekem oregebb, karbis van, de ha ranyitom a gazt, ugyanez. A fordulatszammero kozepso harmadaban kell tartani a fordulatot ez a kresz oktatasi anyagban is benne van, ha ott jelentkezik a problema, foglalkozz vele, ha az also harmadaban dadog, akkor ne csodalkozz, mert tul alacsony neki.
(Jo, a felso harmadban meg a kaland és móka van, de azt talán ne a körforgalomban )
Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144524 üzenetére
Dadognia egy screamer sor4 nek nem szabad semmilyen fordulaton. 2500-3000 nel plane nem. Egy screamer sor4 1500 fordulattol kihuzza magát, dadogas nelkul.
Az, hogy rangat, teljesen mas dolog, vagy tehervaltasnal alacsony fordulaton rosszul viselkedik, de gazt raadva nem szabad rangatnia, es alacsony fordulatnal is teljesen finoman utemkihagyas nelkul emelkednie kell a fordulatnak. Ha rangat, ott valami nem jo.Es kerdes, hogy nektek mi a rangatas.
Lehet eleve a problema nincs jol korulirva, megfogalmazva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pakfong
tag
válasz Pttypang #144524 üzenetére
Karbis Hornet van nekem is. Kb az összes körforgalmat és hasonló erősségű kanyarokat kettesben veszem. Pláne ha túrázok. Sose tapasztaltam ilyen dadogást amiről írtok.
Ha bójáztok tudjátok simán csinálni, vagy ott is bezavar ez a dadogás? Mert bójázásnál nem kicsit zavaró az ilyen, és ez nem normális egy sor4-nél.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
veterán
válasz Topiccsendőr #144525 üzenetére
En is tapasztaltam amugy egyenetlen jarast az enyemnel alacsony fordulatszamon, foleg 1-esben. Szervizes kiprobalta es azt mondta hogy ez teljesen normalis, az o GSXR-je is igy jar. Azota volt szelephezag ellenorzesen meg az injekotorokat is megnezte es rendben vannak. Lanc, lanckerekek is rendben vannak, szoval elhiszem hogy ez nem valodi problema, csak finnyaskodas
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #144524 üzenetére
Yamaha Frazer FZ6N 15 ezerig van skálázva. Én is olvastam a kreszt, már akkor is fura volt, de használat közben sem akaródzott 5-10 ezer közt tartani sem a rutinpályán, sem a forgalomban.
Talán csak akkor pörgettem el ötezerig, amikor az oktató ment elöl és tartani próbáltam vele a lépést legalább annyira, hogy ne veszítsem el szem elől.
Amúgy jellemzően 2-3,5 ezer között elvolt. Hang alapján lehetett hallani, mikor kevés a fordulat, pl emelkedőn visszaváltottam.De elfogadom, hogy van olyan típus, ami az alsó harmadban élhetetlen és az alapjárati fordulatszám sokszorosa kell a használathoz, csak fura lenne, ha ez lenne az általános.
Topiccsendőr: nekem bizonytalan gázkezelésnél rángatott, de akkor én voltam a hülye. Pl mikor alsóbb rendű útról kanyarodtam fel és nem tudtam eldönteni, hogy egyesben még húzzam, vagy váltsak fel kettesbe...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
pakfong
tag
válasz vihartigris #144523 üzenetére
Vmi ilyesmit kell elképzelni, mint amit 5:40 után látunk? Mondjuk a videón olyan mintha három hengerezne.
Alapjáraton is és gáz nélkül gurulva is egyenletesen kéne járnia a motornak, ha meg húzol neki egy kövéret, meg kell indulnia mindenféle dadogás és megtorpanás nélkül.
És nem, nem az a megoldás, ha ezt csinálja, hogy tartsd 6000-es fordulaton a motort.[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144527 üzenetére
Az injektorokat hogyan nezte meg?
Sztm ne keverjuk a finnyaskodast a tapasztalatlansaggal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #144531 üzenetére
Nem hiszem hogy az a szerelo tapasztalatlan.
"Az injektorokat hogyan nezte meg?"
Milyen modokon lehet megnezni?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
senior tag
Szerintetek valahol a fogyasztás mérőt lehetne nullázni? (390 Adv)
Roppant idegesítő, hogy sosem tudom, mennyi benzin van a motorba
Most hétvégén a 14l-es tankot 200km alatt "nulláztam" (tippelő óra szerint kevesebb, mint 60km-nyi benya maradt benne úgy, hogy ezt már az utolsó 20km-en kiírta és villogott hogy tankoljam megfele mert már nincs benne szinte semmi), úgy, hogy szerinte 3.8l/100km a fogyasztásom. (Egyébként, legalább 100-150km-nyi benzin maradt még benne érzetre, de nyilván ilyenkor már inkább megtankolom)
A másik amit imádok, hogy itt a munkahelyemnél elég nagy emelkedő van, ha úgy parkolom le a motort, akkor a délutáni indításkor rinyál, hogy nincs benne benzin, pedig mikor leraktam még 3 egység, és 250km hatótávot ír. Persze 10-15km után észhez tér (vagy, még menet közben is kevesebbet ír a kiinduláshoz képest is, majd 4 egységre ugrik fel, mire hazaérek, tehát reggelhez képest még termelődik is bele benya ). Alapvetően ez nem annyira gáz, de ha reggel nem figyelem, hogy mennyivel raktam le, vagy elfelejtem mikor tankoltam utoljára, akkor be tudok stresszelni, hogy hazaérek-e egyáltalán. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144532 üzenetére
Nem a szerelore irtam, hanem a te reakciodra, hogy a hiba, amin lamentalunk, az vkinek a finnyaskodasa.
Az injektorokat hogyan lehet ellenorizni? Kiszereled, berakod egy erre kialakitott injektor tesztelobe, megnezed hogy milyen a szoraskepe, mekkora elteres van szallitasi teljesitmenyben, visszaszereled.
Valahogynaz az erzesem, nem ez tortent.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144533 üzenetére
Mi lenne, ha akkor teletankolnad, amikor vilagit a sarga?
Nekem ez, a motorgyartok altal kifejlesztett titkos feature bevalt. Van amikor en is elkezdek szamolgatni, de az csak akkor, ha nem egyedul motorozok, mert akkor el tudunk menni benzinert es egy kukabol kivett teletankolt literes petpalackkal vissza tudom szallitatni magam a benzinnel a lerohadt motoromig, ahogy az legutoljara is tortent.Hasznaljuk ki, h nem afrikaban motorozunk ahol szatyorban aruljak a benzint 100 km kent.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #144534 üzenetére
En szakerto velemenyere alapozva gondolom azt a sajat motoromon tapasztalt jelensegrol hogy nem kell neki jelentosseget tulajdonitani. Nem onalloan hoztam a konkluziot (a sajat esetemre), szoval izolaltan az en reakciomra nem tudsz reagalni, mert olyan nem letezik. Lehet hogy mas motorja jobban raz, lehet hogy ott kiderulne hogy valami nem oke, ezt nem tudom. Csak keep in mind, hogy lehet hogy normalis.
Mikor legkozelebb beszelek vele, megkerdezem hogyan ellenorzi oket. A munkalapon ez szerepel:
- szelep ellenorzes, allitas
- injektor szinkron
- gyertya ellenorzes
- vezermulanc ellenorzes
- vakumcsovek csereje
- ...[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #144535 üzenetére
Én értem, csak amikor sír, hogy kifogyott, és elmegy még 250km-ert, (na jó, lehet csak 100-at), akkor nem hiszem, hogy meg kéne állnom tankolni. Ilyen alapon mehetnék 2 naponta tankolni, pedig átlagosan elég egy héten csak egyszer.
Most is siettem haza mert időre mentem, ezért gondolkodtam, hogy kibírja-e az utolsó 20km-ert, így inkább bevállaltam a kockázatot, de egyébként szerintem még vagy 2 nap melóba is behozna. Fonyódon tankoltam meg egyébként mikor indultam vissza, 30percet álltam a kúton, mert tömeg volt, nem lett volna időm még egy ilyen kitérőre. -
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #144537 üzenetére
ez adv motor, ha mar ennyire parazol miert nem pattintasz fel egy benzineskannat, oszt problem solved
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
senior tag
válasz dellfanboy #144538 üzenetére
Ez is logikus, de fullon voltam most csomaggal, nem volt hely benzinre.
Meg persze számolgathatnám is, hogy pontosan mennyi a fogyasztásom, mikor tankoltam, sokan vezetik...Ha nincs más megoldás, akkor majd így teszek
(vagy marad az érzésre megállapítás, súly alapján már nagyjából vágom, mennyi benzin van benne)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144536 üzenetére
Az elso reszet nem ertem a hsznek, de ne ezzel foglalkozzunk.
Ertem. megint osszekevertuk a szinkront es az injektort, bar a multkor magyaraztam el, mi a kulonbseg a ketto kozott. Az injektor nem volt ellenorizve. A fojtoszelepszinkron lett beallitva.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144537 üzenetére
Egyszeru. Sarga--> tankolsz. Kesz. Miert kell tulbonyolitani?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz macilaci78 #144528 üzenetére
Nekem forgalomban 4 ezer az alja kb, alatta nehezebben porog fel, 50 felett meg otezer kornyeken szeretem tartani, mert onnan meg ha lassitok kicsit, nem kell rogton valtanom, a hangja is teljesen normalis. Azt mondjatok, valami nem kerek? Szivotorok csere elott allok, csak nem jutott ra szabadidom.
Kipufogo tomites rez karikak csereje ota sokat javult a gazreakcio meg a rezonalas is eltunt kb.Everybody lies.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #144541 üzenetére
Mert néha ha sárga, akkor elmegy még 250km-ert, néha meg csak 50-et. Honnan tudjam, hogy éppen mennyit?!
Az a baj, hogy néha 200km-ert 150-es átlagtempóval teszek meg, néha meg 50-el, és a pillanatnyi fogasztás óra szerint nem változik.
Mindegy is, átnyálazom a kézikönyvet, vagy felhívom a szervízt, hátha azok tudják.
Azt hittem esetleg járt már valaki hasonlóan és tudja hogy kell nullázni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144543 üzenetére
Ha tul alacsony fokozatban hagyod, termeszetesen nehezen porog fel, de nem kellene kihagynia utemet.
Ezert irtam, h lehet a problema van rosszul leirva, tehat forumos okossagok miatt ne kezdd el szetszedni a motort, mert lehet rosszul irjatok le eleve a jelenseget. en meg sosem megyek semmilyen korforgalomban olyan fokozattal, ahonnan nem lehet gyorsan felgyorsitani, tehat ilyen problemakkal vannak emberek, akik sosem talalkoznak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
válasz pakfong #144529 üzenetére
Nemegészen ilyen.
Valamelyik nap próbáltam motorozás közben előidézni a problémát.
Üresben, alapjáratról emelve a fordulatot nincs gond, magasabb fordulaton (kb: 3000 felett) nincs gond.
A dadogás nagyjából akkor jön elő amikor motorfékkel gurulok (inkább többet mint kevesebbet), majd szinte alapjáratról gyorsítani kell. Inkább alacsonyabb fokozatban (második) történő motorfékes gurulás esetén.
Ilyenkor úgy érződik, mintha kimaradna a gyújtás vagy feltorlódna az üzemanyag ami rendellenesen ég el.
Próbálok a jelenségről videót készíteni.Pttypang: "Ne hasznald ilyen alacsony fordulaton". Néha szükség van az alacsony fordulaton történő biztonságos közlekedésre is. Pl: keskenyebb úton történő megfordulás esetén.
bármi reciproka a semmi
-
veterán
válasz vihartigris #144546 üzenetére
Abban az esetben a kuplungot tudom ajanlani a hatso fekkel megsegitve, ahogyan oktatjak.
Stabil gaz + hatso fekkel vagy csusztatott kuplunggal ezek vegrehajthatoak.Szerintem lefulladas hataron hajtjatok a motorokat, csak furan irjatok korbe.
Vagy csak nekem elenk az emlek az oktatasrol, ahogy dadogtatjak a negy hengereseket is ugyanugy.Everybody lies.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #144533 üzenetére
A robogóm üzemanyagszintjelzője kb 15-18 éve rossz. Egy bükkfatipli szálat használok, tele tanknál beledugtam, megjelöltem, ez a 100%. Negyedenként megjelöltem. Egyszerűen tévedhetetlen. Mondjuk, viszonylag barátságos téglatest forna a tankom.
Már egy ideje nem használom, egy teletankkal kb 120-130 km tehető meg, rászoktam, hogy ha fordul a 100-as helyiérték, tankolok.
Esetedben is fejfájásmentes megoldás lehet a 200 km-enként való tankolás.
Nincs tartalék állás a benzincsapon? Gyakorlatilag csak annyi csinál, hogy a tankban egy mélyebben lévő nyílást nyit meg.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Harcipocok84
junior tag
Halihó!
2014-es Kawasaki Z1000-re a napokban vettem egy eredeti Akrapovic GP kipufogót. E jeles, DB Killeres kipufogó. Műbizonylatom nincs hozzá. Annak ellenére hogy gyakorlailag egy egyenes cső az egész nem túlságosan hangos. Kicsivel hangosabb mint a gyári, viszont sokkal fickósabb, "nagymotorosabb". Telefonnal rámértünk fél méterről, 45 fokkal a kipufogó mellől az előírt fordulaton és nagyon közel volt a gyárinak az értékéhez.
Ugyebár egy hatalmas nagy katalizátor van a motor alján, gondolom ez a hang nagy részét megfogja.
Ennek ellenére a rendőr szívózhat-e, milyen büntetésre számíthatok? -
senior tag
válasz macilaci78 #144548 üzenetére
A korábbi Duke-om megfelelően mutatta, azzal tudtam, hogy 500-550km-ert tudok megtenni, tehát 5 nap be tudok járni dolgozni. Ha nyomtam neki, akkor a pillanatnyi fogyasztás is megváltozott, egy autópályás session után 2.8l/100km-ert fogyasztott, egyébként meg 2.4l/100km-ert. Tehát annál felhasználástól függően változott. Ezen meg bármit csinálok, megvétel óta ugyan annyit mutat.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen