-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122647 üzenetére
A zajmeres azert nem megoldhato, mert a homologozacios ertek nem egyelo azzal, ahol hasznalod. Hiaba 98 dB az erteked 5000 fordulaton, ha 14 000 ig forog a motorod peldaul. Vagy 16 000 ig.
Aztan az autoknal az elhaladasi zajt a 4 kerek nagyban noveli, valoszinuleg ezert lehetnek ennyire hangosak a motorok, mert kisebb a gordulesi zajuk. Ez sem egyszeru.Aggalyos tovabba az is, hogy tegyuk fel - felmillas buntit kapna egy motoros, de az egesz jarmupark 50%at azonnal meg lehetne huzni, ami az autoknal van, vagy az is pl hogy teljesen illegalis zajszennyezest evtizedeken keresztul a repter legifolyoso alatt levo keruletek megannyi tiltakozasa es pere ellenere lehet csinalni. mondjuk en mar megszoktam a 16 ban, hogy nem lehet beszelgetni kint az udvaron. Hat jah. Nincsenek videok a pilotakrol, ahogy bekokozva buliznak, illetve egy van, de az is csak videoklipp a foo fighterstol. Aztan nincs idegesito osszevagas csinalva az arte-n az aldozat mernok fickorol, aki telen koltozott az ut melle (megjegyzem itt ket mustang es egy challanger vonatozott fel-ala 30x a 6 fokban, a v8 sem madarcsicserges) sem ahogy a titkarnojet kurogatja, vagy mobbingolja a gyakornokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
csak hogy én is bele vau-vau picit!
Nekem a Pegaso-ra volt Akrám, és DB Killer-rel picit szebb lett a hangja, mint a gyári, de annyival nem, mint amennyibe került, pedig fél áron vettem!
DB Killer nélkül viszont ordenáré hangos volt! Amikor feltettem, és kipróbáltam, el is szörnyülködtem, hogy ki az az idióta, aki ilyet használ? Aztán én lettem az az idióta! Ugyanis a kipufogó nyílása hátrafelé áll (meglepő módon), így zajterhelést én nem, csak a környezet, és a mögöttem jövő kapott. Elég sajátos hangja van az 1 hengernek, de 3 nap alatt megszoktam, és megszerettem. Ha akartam alacsony fordulaton tudtam vele halkan menni, de amikor odahúztam neki, akkor bizony a 86 helyetti 113dB (asszem) megtette a hatását!
Mivel nem vagytok Pécsiek, így hiába mondanám, hogy a volt Galaxis disco-nál állt ismerősöm, és még akkor is hallott, mikor már a Donátusban lekanyarodtam. Alényeg, hogy rohadt messze hallottak! Persze tempónál leginkább csak a mögöttem levők, ergó országúton szerintem röhadtul nem ment életet!
Aztán haverok szóltak, hogy nagyon rossz ám mögöttem jönni, ezért elengedtem ezt a nyitott témát. Mivel a motor eladásánál felárat nem is jelentett volna, így inkább eladtam külön jóval a motor előtt.A motoros simán megszokja a hangos kipufogót, és simán tud elméleteket gyártani hozzá, hogy miért jó ez, de nekem csak akkor hozott "előnyt", mikor épp feltűnési viszketegségem volt! (Meg egy tréningen, mikor odajött egy sportmotoros játszani magát szlalom közben, én meg meguntam, kikaptam a killert, hangosabb voltam nála, meg gyorsabb is, ezért megsértődött, és elment. Na, ez a pillanat azért hízlalta a májam, de pfujj, ez csúnya dolog, ilyet ne csináljatok! Ha megdobnak kővel, ne dobd vissza kettővel!)
Én ha hatóság lennék, akkor (egyrészt nagyon g@ci lennék, másrészt) kiállnék és mérnék! Először figyelmeztetnék, másodszor kis összegű bírságot adnék, aztán onnantól hatványoznám a fizetendőt minden alkalommal. És nem egy helyen, hanem sok helyen, mert csak akkor van értelme!
VISZONT! Nem csak ezt mérném (mert g@ci hatóság vagyok ugye), hanem pl. az autók kipufogógázát is! Mert kevés annál undorítóbb dolgot tudok, mint a berhelt dízelek kormolása! Mindenki tudja szerintem mire gondolok! Amikor a zárt autóbamban a lámpánál előttem álló már alapjáraton is olyan büdös, hogy le kell kapcsolnom a kocsi szellőző rendszerét, mert a gyerek panaszkodik, hogy mi ez a büdös, és még az ablakot is le kell tekernem, mert 2 perc után már szédülök... A régi Ikarus buszok nem voltak ilyen büdösek, mint a modern autók olcsó "megoldása"...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #122651 üzenetére
"A zajmeres azert nem megoldhato, mert a homologozacios ertek nem egyelo azzal, ahol hasznalod."
Megoldható ! Kell egy szabály, hogy kell mérni. Pl motor max fordulatának 20,40,60,80%-nál, majd számtani átlag.
Lehet súlyozni is, hogy azért normális ember pl 50% bank 60% alatt motorozik, tehát azokat lehet 2x-es súllyal, mig a 80%-t pedig csak 1x súllyal.És mindent lehet úgy is, hogy táblázat, kinézi belőle a rendőr, hogy ennek a motornak az ő mérésük szerint (vagy amit a gyár igy megadott) minden gyári egységgel 85 dB, akkor a 95 dB bár megfelel az általános 100 dB alatti szabálynak mégis magasabb 15%-al, kisbünti, illetve javításra küldeni, javasolni.
Ennek lehet a fordítottja is, pl egy motort a gyár eleve akra kipuffal forgalmaz, és a gyári értéke is magasabb a 100 dB-nél., bár nem felel meg az általános szabálynak, megfelel a gyári értéknek, mehet tovább.Itt a nem akaráson van a lényeg, hogy azt mondja a rendőrség, hogy erre neki nincs energiája, mint ahogy sok mindenre nincs, bezzeg a maszk viselés betartására van...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122653 üzenetére
Átlagos 250-est de még 500-ast is ha haladni akarsz nem 60% körül forgatsz.
De szerintem még 600-ast sem...bezzeg a maszk viselés betartására van... Hagyd már... ezen beszarok. Egy nap alatt 200 ember büntettek meg múlthétvégén? Ugyan már kevés, ennyit egy tescoban 1 óra alatt fogtak volna.
Egyébként azok akik most picsognak a motorok miatt itthon is azok akkor is picsognának miatta ha ~20%-al lejjebb lennének a hangszintek. Mert a motorok most rosszak a motorosok meg notórius szabályszegők ennyi, pont mint, hogy minden tyúning ottó veszélyes mert gyors hangos meg ketté szakad stb.
A kinti szabályozás meg megint más főleg az említett útvonalakon...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
Na most azért különbséget kell tenni normál motorozás és szerpentinen élvezkedés között..
A 650-el, ha akartam tartani a tempót az 1000 + -al, akkor valóban forgatni kellett, de ez pár km egy túrán, mondjuk a Ceredi szakasz talán 14 km. Amíg eljutok oda az meg 200. Azaz 5% körüli szakaszon forgattam. De volt amikor kiugrottunk kicsit fagylaltozni Ótátrafüredre és mivel a vezető is 650-el ment, ezért 5000 fölé sosem kellett forgatni, persze nem is mentünk sehol 120 felett.
Most 5000 fordulatnál 6. fokozatban óra szerint már 140 km/h, ami valójában 130-133 km/h. Ez még autópályán is elegendő !!, amit azért (mi) kerülünk ha nem muszáj vagy éppen nem akarunk nagyon haladni..
Régen mentem soros motorral, igen, rémlik, hogy ott 4000 fordulat alatt erőtlen volt, a magasabb fordulatszámon tapasztalthoz képest.
Micsurin: nem a hétvégi statisztikáról beszélek, hanem mikor bevideóztak az ablakon egy "nehéz gépkölcsönzős" ügyfelemhez és ment a sok százezres büntetés. Tudod, a bobcat bérlőket is védeni kell...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #122653 üzenetére
Ezt jól kimatekoztad. Szerinted a minimálisnál van egy picit nagyobb esélye, hogy csak valami fele ennyire bonyolultat is bevezessenek? Magyarországon? Ahol azt nem lehet elérni, hogy ne csak 20-30%-os sebesség túllépésnél járjon bünti? Hogy záros határidőn belül eltüntessék a seb.korlátozó táblákat, ahelyett hogy mérnének? Ahol a büntetőfékező patkányok nincsenek helyszínen kiherélve? Ahelyett... Lehet sokáig folytatni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz Biqci #122660 üzenetére
Nagy részükre ez is megoldás lenne ! (gondolom itt az átlag sebesség mérésre gondolsz, amihez az infrastruktúra MÁR MOST adott)
Egyébként amit írsz, mind a NEM AKARÁSról szól az én olvasatomban...
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122661 üzenetére
Akarhatsz te bármit mikor annyi járőr van szolgálatban és annyira egészséges természetesen papírin minden évben az állomány feltöltöttsége, hogy az elmúlt 40 évben nem voltak ennyire kevesen. Nem lesz aki betartassa a szabályokat...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #122662 üzenetére
Lehet félre értesz, én nem akarom, elmondtam az egyik lehetséges megoldást.
Most amikor pillanatnyi mérés van, egy 100 km szakaszon mondjuk 5 addig tudnak száguldozni, elég ha az 5 ponton betartja. Az átlagmérésnél, értelmét veszti a száguldozás, mert ha kicsit is hamarabb ér oda, az azt jelenti, hogy gyorshajtott és fizeti a büntetést.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #122661 üzenetére
Igazad van, de én arra gondoltam, hogy rengeteg fontos dolog van, amivel nem foglalkoznak. Tehát "nem akarás" mert nem érdek. Nem lehet vele villogni, a népet meggyőzni és amikor kell, szavazatokat szerezni (erre van helyette a krumpli)
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122661 üzenetére
Autopalyan biztosan menne az atlagsebesseg meres, mashol pl vmi szerpentinen eleg erdekes lenne, de jo otlet stadionepites helyett, hogy erezzek a torodest az emberek. Legfeljebb a kovetkezo kapuig egy cigi is belefer.
Termeszetesen nem akaras van. Akar igy a halal kozlekedni. Hogy 130 autopalyan, de inkabb az se?
Erre nem kell nagymotor.
A gond az, hogy te megint sajat magadbol indulsz ki, leegyszerusitve mindent, mintha az lenne a jo mindenkinek, ahogy te motorozol, es amit te akarsz, ehhez pedig egy nem annyira nagy latokorrel szabalyt is hoznal- szoval meg azt is fel kell hozni egy vitaban, hogy nem mindegyik motor egyforma...
En nem azert vettem motort, hogy ugy kozlekedjek vele, mint te. Arra ott a nyalcsorgatos rakos venember hibridautom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #122665 üzenetére
"te MENGINT sajat magadbol"
Ez értelmezhetetlen számomra, mi az, hogy megint? Nem is ismersz, nem tudod, hogy közlekedem. Azért mert nem sodrok életveszélybe percenként embereket, még nem jelenti azt, hogy nagypapásan motorozom.
Nem tudom miért vettél motort, de ha megdögleni, az (is) a te dolgod.
Tudod egyik barátom suzuki szerelőként ismerte magát a "Mátra királyát", legalábbis a csávó így titulálta magát, de aztán nem sokan voltak a király temetésén.A motorom szerint az elmúlt 4000 km átlagsebessége 55 km/h, az autómét évekig nem tudtam 35 km/h fölé tornászni. Én ezért vettem motort, mert közlekedni is lehet vele, nem csak tötymörögni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122666 üzenetére
Az osszes ebben a temaban alkotott hszed szelsoseges velemenyt tukroz. Igazabol legyen megkurva mindenki, aki szabalyt szeg azonnal es legyen jobban figyelve mindenki. Ez sztm nagyon gaz irany. Neked ez tetszene, nekem nem.
Ez a - inkabb 130-al se menjunk autopalyan - az elozoekben megtevesztett, elnezest. Felreertettem. Meg az 50%-os gaz is.
A maszkkal kapcsolatos, homalyosan kisse covidszkeptikus iranyvonal pedig csak olaj a tuzre, de ezt lehet belelatom, de fura megjegyzes lett a vegere amit en sem ertek.Ejha, eleg hamar eljutottunk az amugy annyira nem hatekony, edukalo jellegu megdoglest szoba hozo mondatig, es a temetes is tenyleg frappans a vegen, pedig te sem ismersz engem, es mentsegemre legyen szolva, esetek nagyonnagy tobsegeben teljesen legalisan "szaguldozok"
Szemely szerint leszakadtam a temarol. Nincs baj. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Nah végre össze raktam a kompresszort, következhet a kardán hajtás karbantartása.
De előtte csak beszerelem a nyílászárókat a tárolóba, mert a végén ráfagy a kezem a szerszámra. -
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #122667 üzenetére
Pedig egyáltalán nem vagyok szélsőséges. Egy ideális társadalomban, egyáltalán nem lenne szükség sem ellenőrzésre, sem mérésre, sem büntetésre, mindenki szabályozná magát.
Nem tagadom, hogy én próbálok viselkedni, "élni és élni hagyni" elv számomra szimpatikus, ezért - mint írtam - nem szólok rá, nem megyek utána, nem mutogatok, nem oktatok, stb. Gyorsan akar menni, az mindenkinek az egyéni döntése, de támogatni nem tudom, már csak azért sem, mert az én adóforintjaimat is pár renitens miatt kellett, kell, és fog is kelleni ilyen - felesleges - eszközökre költeni, mint traffipax. Vagy azért nem mehetek majd a Mátrába, mert pár renitens oda jár idegeket borzolni a pillanatnyi élvezetéért.A maszkot utálom, én nem kapok benne levegőt, de a kötelező viselés nagy előnye, hogy most már sehol nem szólnak (pl benzinkúton, de már boltban is vásároltam), hogy nem vettem le a bukósisakot, mert az is megfelelően takar.
A sunyi alattomos pénzbehajtást mindig is elfogadhatatlannak tartottam."Nincs baj. :D" - akkor jó.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122669 üzenetére
Nem akarok offolni es trollkodni, de ha egy maszkban nem kapsz levegot annak ket oka lehet:
1. Psziches okok.
2. Egyebkent is iszonyuan gyenge a tudod es mar reges regen orvosi segitsegre lenne szukseged.Remelem az 1-es pont.
En vigan vegig sielek eleg massziv maszkban napi 8 orat is akar, marpedig ott kicsit tobb oxigen kell mint a boltban setahoz. Valamint a 3-4000m-es magassag sem segit az ugyon.Egy szivsebesz vegigtol 18-20 orat is talpon maszkban. Megis elnek. Csak nem kell ra odafigyelni es kesz. Fejben dol el.
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy mi a neve annak a cuccnak, amit a motoros kesztyűre lehet ragasztani és így lehet vele tapicskolni a telefont?
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
tag
-
bacus
őstag
A tok állandóan fent marad és a telefont rakod bele ill veszed ki?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Shin Chen
tag
válasz bacus #122679 üzenetére
Voltam egy Yamaha márkaszervizében általános átvizsgálásra.
Fékolaj lett cserélve, meg a légszűrő ki lett takarítva, egyébként azt mondta rendben van.
Mármint úgy hallja nincs szelephézag hangja és a teleszkóp olajat/szimmeringet szerinte felesleges cserélni addig amíg nem folyik.
Pedig erre külön megkértem. Nem tudtam mit mondani, a Tenere teleszkópján gumibugyi van, így még ha folyna is, nem venném egyből észre, ahogy elnéztem ő hozzá sem nyúlt...
Jól érzem, hogy másik műhely után kéne néznem?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #122680 üzenetére
Úgy hallja...
Érzem amint persu nem sokára mérgesen fogja püfölni a billzetet ennek láttán és jelezni, hogy mennyire szereti az xray szemű és ultrahang hallású szerelőket.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Horvi
őstag
válasz Micsurin #122681 üzenetére
Már alig várom
#122680 Shin Chen Még mindig jobb, mintha megkérdnéd, hogy csinálja meg, azt mondja, hogy megcsinálta a dolgokat közben pedig nem. Amúgy nem értem az ilyen hozzáállást. Nem kell neki a pénz? Vagy nem éri meg dolgoznia vele? Egy teló karbantartás nem egy akkor meló.
A szelephézagos dolog meg áhh...Hello darkness, my old friend...
-
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #122681 üzenetére
#122682Horvi
Néztem youtube videókat, nekem inkább macerásnak tűnik.. széthúzás, olajzás majd összetolás... ha otthon csinálnám nem is tudnám bakra tenni :/
#122683geresics
Ez is olyan dolog, hogy haverjának rendesen megcsinálja, ő persze tovább ajánlja, de nem mindenhova teszi oda magát...
Most már biztos, sehol nem fogom ott hagyni, amíg nem látom a saját szememmel, hogy tényleg megcsinálja."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
bacus
őstag
válasz Shin Chen #122684 üzenetére
A teleszkóp olaj is olyan mint a fékolaj, nem azért kell cserélni mert már látszik vagy érezni.
Ha jól emlékszem az ajánlásokra a teleszkóp olajat 3 évente kellene cserélni, a fékolajat 2 évente." nincs szelephézag hangja"
na most ezzel van egy kis baj, ugyanis a szelepek két irányba állítódhatnak el, és az a rosszabbik eset, mikor nincs hangja.
Ez egy időigényes művelet, hiszen le kell hagyni hűlni a motort (azaz várni kell vagy 2-3 órát), majd végig mérni, és ha bármelyik rossz, akkor az összeset újra lapkázni középértékre... Amennyiben ugye tűrésen belül van, akkor végül úgy hagyhatja, vélhetőleg ki kéne bírja a szerviz periódust.
Tehát ezt SEM lehet fülre megállapítani.Az a szelep, aminek nincs hangja, az hamarabb tönkre megy..., utána meg sokkal drágább a javítás is, hiszen szelepszár is kellhet, tömítések, akkor már szelepfészkeket is illik megcsinálni, szóval egy lapkázás az sokkal kevésbé költséges munka, nem is jár megbontással.
Én szeretek ott állni a gép mellett a műhelyben, a szerelők meg szeretik, ha nem nézik őket. Örök ellentét. Nem is igen szimpatikus pl a váci úti bmw szervíz, ahol tükrös üveg fal mögött szerelnek, nem látom mit művelnek a motorral/autóval...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz Shin Chen #122680 üzenetére
Én a múlt héten vettem egy Yamahát... ....fülre hallhatóan szelephangja volt. Gyorsan neki is álltam, hogy ránézek...de, mivel a hézagmérő készletemet elhánytam valahová, kénytelen voltam a szó legszorosabb értelmében "érzésre" beállítani... ...
Természetesen a későbbiekben be fogom állítani rendesen, ez most csak annak igazolására történt, hogy tényleg csak a szelep zörög-e...A végére azért hozzáteszem, mielőtt kiátkoznak... ... hogy egy kétszelepes kismotorról van szó...nyilván nem álltam neki egy sornégy 16voltosnak....füllre....
-
Somatom
veterán
válasz bacus #122686 üzenetére
Emlékszem, a CBX -en is nemes feladat volt. 24 szelep és ki kellett hozzá billenteni a blokkot a nyeregvázból. Szerencsére felső lapkás volt, így a négy vezérműtengelyt nem kellett kiszerelni. Azóta hidrotőkés motorjaim voltak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
A hidrotőkés motorok nehezek és csak alacsonyabb fordulatszám tartományban működnek. Azért egy ducati 16000 fordulata az számomra technikai csoda.
Mindazonáltal, én is jobban kedvelem amikor a motor üzemi fordulatszáma 2-8000 fordulat között van, az még olyan emberi, számomra jobban felfogható. Az se baj, ha itt viszonylag állandó a nyomaték , de lehet nagyok az elvárások.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Shin Chen
tag
válasz Somatom #122688 üzenetére
XT660on elvileg 4 szelep van , fenn2 lenn2 és csak a tankot és a hűtőt kell levenni
Egy jó Youtube videó és szervízkönyv alapján simán összehozom#122687GTVili
Szabad tudni mire esett a választás?#122686bacus
Ugyan, mindenki tudja, a szavatosság csak azért van ráírva a folyadékokra, ha lejárt újat kelljen venni. Elmegy az tíz évig is[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
bacus
őstag
válasz GTVili #122691 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem létezik, nem csinálják, mert van még azért motorkp hidrotőkével, de ezek általában nagy ccm alacsony fordulatú motorok (mármint egy motorkphoz képest alacsony, nem egy diesel autóhoz)
Shin Chen: ja, a fékkör elvileg egy zárt rendszer, el kéne menjen többet is, sőt autónál a leggyakrabban nem is cserélik, rámérnek és ha kigyullad a zöld, már le is van tudva. Csak hát ott van körülötted egy zárt kasztni, légzsák, stb, ha rájössz, hogy nincs lábfék, akkor visszarakod kettesbe, motor leállít, majd ha lelassultál kézifék és megállsz (TALÁN, persze nem 20% lejtőn..), de motoron ezt nem tudod eljátszani. , ott nem olyan baj, ha betartják - legalábbis fék esetén - az előírt csere periódust, még akkor sem, ha tudod, hogy egyébként akkor és ott a folyadék még tökéletes.
GTVili: én is bújom a hahut, hátha találok magamnak valami megfelelő munkába járós mocit a téli dzsuvába is. 350-400 ccm azért kellene, legyen lehetőleg kicsi, keskeny, mert alig van helyem tárolni. 2x 5km -re kell napi ingázás ennyi (Árpád híd oda vissza). Persze az ára ne legyen elvetemült, mert nem szeretnék 1 misiért motort.
Tele a hahu PAPIR nélküli motorral, szinte hihetetlen.., de nekem rendszámos kell.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz bacus #122694 üzenetére
Én automatikusan lapozok tovább, ha okmányok nélküli a járgány....nem is értem,hogy ki veszi meg ezeket, és minek...? Max alkatrésznek, vagy szobadísznek....
Én csak hébe-hóba megyek motorral melózni, mert van céges kocsi...
Ezt inkább kiváncsiságból vettem. Meg amúgy is imádok szerelni.... nyáron csináltam egy PK50-et egy ismerősnek, pár éve egy YBR-t raktam össze kosárból....előtte egy Star-t.
A saját motoromhoz meg amúgy sem találni szerelőt....kénytelen vagyok magam kendácsolni... -
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #122687 üzenetére
Szuper. :D
Egy 50 4T nel nem annyira nagy problema, egyetertunk.
Lelked megnyugtatasa vegett siman elhalkitottad egy kisebb hezaggal. En neki se fogtam volna hezagmero hianyaban, mert kidobott ido, ha meg nagyon sok idom van, csak azt neztem volna, hogy van-e hezag. Ha van, joazugy, ha nincs, az baj. Ez a folytonos retteges a zajoktol, nem ertem...Csak osszefoglalva mindenkinek, akit probalnak megvezetni a szelephezagot hallo szerelok:
A motorok 99% an a hezag fogy. Azaz nem hallani a szelephezagot. Ha hallanad, az lenne a jo, de egy nagyobb motornal ugyse hallja senki, csak azt hiszi.A maradek 1% nal ahol no a hezag, valami megnagyobb hiba miatt novekszik. Pl a veztengely elkezd maszni, tehat a csapagyazas szar, vagy hatalmas olajfogyasztas miatt irdatlan korom jon le a dugattyutetorol, amit osszecsip a szeleptanyer a szelepuleknel.
Mod:
Papir nelkuli 2T 125? Olcson? Mi a baj vele? :D
Ezeket keresem, nem hogy ellapozni :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #122696 üzenetére
Pontosan az történt! ... nagyon hangos volt, és érzésre is borzalmasan nagy volt a hézag. Most télen úgysem használom, szóval csak a lelki béke elérése volt a cél...
Tavasszal amúgy is nagyszerviz...meg kell nézni a szabadonfutót, mert szarakodik...olajcsere, szelephézag (rendesen)...gyertya...stb... -
bacus
őstag
válasz GTVili #122695 üzenetére
De legalább meg tudod csinálni. Én panelban lakom, kerülök mindenféle szerelgetést "az utcán". Becsülöm azokat akik megjavítják, pláne szakszerűen a motorjaik.
Azért van egy olyan érzésem, ha lenne egy jól felszerelt műhelyem, akkor sem állnék neki összerakni egy "kosárból" semmit
Járhatnék autóval, sőt ezen a héten jártam is, de nem szeretek. Gond a parkolás, most épp ingyenes, azért, mikor fizetős volt akkor azért . Haza jövök és 4-5 kört megyek a tömb körül, mire találok egy nyomoronc helyet ahol legalább félig szabályos, nem büntet érte a közterületes. Motorral meg van tárolóm, nincs ilyen gond. Csak sajnálom a túra motort ingázásra használni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- PHP programozás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tippmix
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen