-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137098 üzenetére
Jah, miutan masszirozva vagy mar egy ideje, valami valtozas elindult, bar volt itt relativizalas is, hogy ugyan mar sracok, ki nem kovet el itt szabalytalansagot. az elso linkelt hszedben meg mindig nem birod feldolgozni, hogy sportmotoron van rendszam, es kozuton is hasznaljak emberek. Raadasul a vegere odairod, hogy
"van-e értelme versenypályára való technikát használni közúton"
Ha ez nalad azt jelenti hogy egyetertesz valamivel, akkor en ertettem felre dolgokat eddig. :DIdorendben ugy volt, hogy ervkent a sebessegkorlatokat hoztad fel, amik barmilyen mas motor elonyben reszesiteset feleslegesse teszik a harleyvel szemben. Erre irtam legeloszor, mintegy helyzetkomikum, hogy egy motoros klubhoz tartozo ember elkezdi a sebesegkorlatokat felhozni vmilyen vitaban. Ti kakaozni jartatok ossze abban a klubban?
Ez is vicc, hogy erezd, mennyire nincs egyensulyban ez az egesz.
Szoval utalok poent elmagyarazni, de most generaltam neked egy meme-et. Remelem igy ertheto lesz.
A motort vezeto egyen lenne az apokalipszis lovasa. Mert szigoru. a sonny barger-es sztereotipiak miatt is.
En egyszeruen felveszek egy egyreszes borkombit es ugy nezek ki mint egy beszart mokus, ugyhogy ezt egy ilyen gyorsasagi motorosra nem lehet railleszteni.
Igy nagyon nehez am beszelgetni. Olyan faradtnak erzem magam.
Szoval:
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Gratula! Jo dontes szerintem a 390, ezen boven meg lehet tanulni motorozni
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Gratulálok én is, nagyon jó választás!
-
bacus
őstag
válasz hroberto #137102 üzenetére
Független megfigyelőként én is megyek.
Egyébként nem védeni a hd-ket, de vmelyik szerpentinen lefelé pont volt előttünk egy 3 hd (szerü)'csapat, akik elég jól terelgették a gépüket. Tudtunk volna gyorsabban menni, de hogy zavaróan feltartottak volna, az elég erős túlzás lett volna.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Gratulalok! 125os utan en is erre a kategoriara leptem (CBR500R), egyaltalan nem bantam meg, oriasi ugrasnak erzodott ez is..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Grat, nagyon jó ez a szín 2 év alatt laza másfélszeresére drágult, ezt még emésztgetni kell. De mivel terepre is készülsz, így mindenképp jobb, mint a többi, amit néztél.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #137065 üzenetére
Sőt, még a C5 után is megmaradtak a laprugók
Vlevi:
Ezek mondjuk nem acél laprugók, hanem szálerősített műanyagok, amik amúgy drágábbak és könnyebbek is az acél tekercsrugóknál. Szóval nem érdemes őket lebecsülni. Mellé (két évtizede) rendelhető volt a Magneride lengéscsillapító, aminél jobb konkrétan semmiben nem volt. Na, azt nyugodtan nevezhetjük akár űrtechnikának is.
Ez már nem a 70-es évek himbilimbi futóműve, hanem olyan, ami simán hozta egy Ferrari vagy egy Porsche szintjét.
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137102 üzenetére
Király! Köszi a lehetőséget! Azért írtam az itthont, mert idén nem szeretnék külföldre menni. A kipuffogóm nem EU kompatibilis. A halkító csappantyúja nyitott állásban van fixálva, mert a kezelő szerkezetét át kell konstruálnom, amit télre ütemeztem.
bacus:
Remek! Hozzuk össze!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137103 üzenetére
Nem hiszem, hogy változtam volna. Elolvastam, amiket tőlem idéztél. Most is pontosan ugyanúgy gondolom és nagy ívben tojok rá, hogy ezért Te, vagy más mit gondol rólam. Sőt! Ha jobban belegondolok, az apokalipszis lovasának lenni tulképp egy csomagkézbesítős futármeló. A világ összes lovasa közül csak négyet választanak ki rá. Mint kiderült, én egy traktor nyergében ülve lettem az egyik. Sztem símán büszke lehetek erre a teljesítményre.
Nem értem, hogy mi olyan érthetetlen számodra. Világosan leírtam, hogy egy sportmotor sokkal jobban fordul lapon, mint egy HD. Az más kérdés, hogy sztem aki közúton lapon fordul az elmebeteg és esetleg közveszélyes attól függően, hogy sikerül bevennie a kanyart, vagy nem. Így már érted?
Időrendben úgy volt, hogy elneveztél az apokalipszis lovasának, mert megszegem a szabályokat. Ezek után hívtam fel a figyelmedet arra, hogy Te is két lábbal tiprod a szabályokat ahhoz, hogy élvezetet találj a motorodban.
Valóban nehéz így beszélgetni. Délelőtt, csevegés közben ügyintéztem, délután összecuccoltam, meg bepakoltam az autóba, aztán este/éjjel még toltam 700 -at Németországba. Most már én is elfáradtam.
Tecccik a kép. Jax motorja típusra, évjáratra ugyanolyan, mint az enyém.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
Persu honnan tippelted be a mágneseket? 2 Mágnes leszakadt, 1 elrepedt. Hollandból úton az utángyártott erősített indító. haver köszöni és jön egy rekesz sörrel.
--
Givi helyett Shad konzol lett, srác csoportból 13-ért odaadta a konzolt kb kihagyhatatlan volt, jött rá 30-ért karcmentes Givi E460 színre fújva gyöngyház szürkében. Holnap legyártok egy összekötőt a platni és a konzol közé fuh ez a kör marha jól sikerült augusztusban mehetünk is nyaralni párommal mocin.
Kicsit tartottam a márkától mert mindenhol olcsósított Givinek írták also erősen fura volt nekem fejben ez a pántos rögzítés de kellemes csalódás volt. És az anyag használata is rendben féltem valami ócska laposvas feel lesz a két kar.
[kép] [kép]Utas kapaszkodót kéne még színtereztetnem, haveromtól kaptam mert rajta volt a CBR-jén (igen az SC59-en ) és inkább vett egy feketét én meg mondtam csak nem lehet vészes és úgyis kell. Hát... de nagyon vészes az a kínai arany szín. De még mindig jobb mintha a 152 centis langalétám éppen csak eléri a tankot támaszkodni és görcsöt kap szegény.
--
EBC színtér betétei mennyire jók? Jelentősen olcsóbbak mint a Brembo betétek, de ha nem hozzák a színtett akkor felejtős nem akarok feltétlen spórolni rajta csak eleve rendelek faternak a Beverlybe EBC betéteket és letudnám egy körre az egészet.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #137112 üzenetére
Lehet latott mar agon varjut. :).
Betetet nehez lesz megondani melyik lesz jobb neked.
Nekem volt elol Nisin, hatul szamomra ismerrtlen Sinter. A hatso melegen jobb volt, mint hidegen.
Hidegen is fogott, csak , ahogy melegedett erezhetoen valtozott.
A Nissin konstans volt.
Szoval melyik, hogyan szereti a tarcsat a tieden, az hasznalat kozben derul ki. Sztem az EBC sem lenne rosszabb.
Ha hasznalt tarcsahoz teszed az uj betetet akkor a fektavokat inkabb 3* hosszabra kalkulad. Ha utasaal, csomaggal vagsz neki az uj betettel, meg foleg. :).
Kell par km, mire meg lesz a teljes fekhatas.
De azt erezni fogod, folyamatosan javul. Az organikus betethez kepest lassaban veszi fel a tarcsa feluleti alakjat. Legalabbis en igy tapasztaltam. -
LógaGéza
addikt
válasz Flashback #137083 üzenetére
178 vagyok, nem érzem kényelmetlennek. Pont a napokban gondolkoztam, hogy el kéne menni még idén egy 2-3 napos túrára.
Ha jól látom környéken laksz, összefuthatunk valamikor ha szeretnéd kipróbálni."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Flashback
addikt
válasz A Zéé #137089 üzenetére
Szia
Köszönöm az infót. Akkor megpróbálok ránézni majd a CB500R, CB650R vagy NC750X-ekre.
A középsö a legszimpatikusabb de sose voltam az a Cafe Racer arc. De úgyis csak rövid utakra lenne használva. Viszont ebben van egy rövidebb autópálya szakasz.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz dellfanboy #137117 üzenetére
Jaja tudom, még nincs is komoly elhatározás és jövö évig még az igények is változhatnak. A nagyrobogó sem kizárt. Egyenlöre csak nézelödöm, infót gyüjtök.
CB650R-el van tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
vlevi
nagyúr
válasz Flashback #137118 üzenetére
Onroad-on már nézegették.
[link]
Én nem ismerem a típust, de egy 600 körüli sor4 blokk az nagy valószínűséggel úgy működik, hogy alul harmatos, már-már kezdő motor, és valahol 7-8 ezer fordulat körül kezdi el megmutatni, ki is ő valójában.
Ha nekem kellene választani, nem tudom melyik lenne. A CB500-t kihagynám, akkor már inkább az NC750. Igaz, hogy papíron alig erősebb, mint az 500-as társa, de a sokkal nagyobb blokk miatt a nyomatéka az jelentősen jobb.
Nem kell forgatni. Nem véletlenül csak annyi a teljesítménye, amenyii, mivel kb 6500 a max fordulata, ha engednék 10e körül forogni, akkor szerintem simán meglenne benne a 100 ló. De nem erre van tervezve. Az NC750 inkább kirándulós, ingázós motor, semmint a pályanapok ördöge
De cserébe, ha jól hallottam másoktól, nem fogyaszt többet, mint a CB500, sőt, talán kevesebbet is. -
nagyúr
válasz Flashback #137118 üzenetére
Az 500-as tanulós motor. Nagyon megbocsátó. Gyakorlatilag bárhol kinyomhatod a szemét, nehéz vele bajba kerülni. A 650-es felül azért már csibész (főképp az 500-ashoz mérten). Fogyasztás ha számít, akkor a 650-es 50-100%-al is többet tud enni. Egyéb fenttartásban is jóval olcsóbb tud lenni az 500-as (lassabban kopik a gumi stb.)
Nekem CBR500R van, ingázok vele, eljárok vele Mátrába / Héregre alkalomadtán és külföldi túrákra is. 1 személlyel ez mind kényelmesen abszolválható, 2 személyhez szerintem már gyenge.
Én azt szeretem benne, hogy nulla motoros tapasztalattal felülve rá is magabiztosan motorozom vele, nem kell félni tőle (mivel nem tudja kitépni magát a 48ló alólad csak ha nagyon hülye van).
-
GalaHU
őstag
válasz Flashback #137118 üzenetére
Nekem CB650R-em van, az első motorom, előtte csak robogóim voltak. Szerinten ideális kezdőmotor, mert nem akar megölni alacsonyabb fordulaton, de ha rakod rá a tüzet akkor azért elindul.
A 200 kilója ellenére jól manőverezhető a városban is.
A külső ugye szubjektív, de nekem szerelem volt első látásra…Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
senior tag
válasz JoinR #137108 üzenetére
Köszi mindenkinek
Igen, ahhoz képest elég drága lett a 390, viszont a Duke ára konkrétan a kétszerese mostanra, így azt is jobb áron tudtam eladni, így kevésbé fájt a 390 ára. Mivel elég sokat túrázok, lehet kiegyensúlyozottabb lett volna a CB, viszont azt a +45kg-ot terepen megéreztem volna.(meg hát én magam is 45 kiló vagyok )
Jól emlékszem, hogy neked is ilyened volt? Vettél rá extrákat? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137111 üzenetére
Most erkeztunk a dac korszakhoz.
Ha nem tudod becipokanalazni a logikai rendszerbe, akkor inkabb leszarod ki mit gondol, te ilyen vagy. Miert nem irod inkabb hogy rajtad kivul mindenki hulye? :DAz apokalipszist nem erted meg mindig. Egy kicsit menjunk mas iranyba, hatha.
Akkor kepzeld el, hogy ez az ember, aki a motoron ul, britney spearst hallgat, vagy miley syrust, mondjuk a wrecking ball-on meg el is pityeredik.
Mikozben noket futtat, fegyverrel es kabitoszerrel kereskedik.
Kontraszt. Ettol vicc. Ez a vicc benne. Egy gengszter, aki szomoru zenet hallgat. Vagy popzenet. Ami nem illik egy gengszterhez. Mert azok nem ilyeneket hallgatnak. Es a fizimiskaja, ahogy elkepzeled, hogy miley syrusra... aah fasszom. Nem igaz hogy nem erted.
De mar agyonbsztad. Mar kiegett az egesz. Annyira lehangolo, ha valaki nem erti, de szerintem meg tok jo.Huh, ma is sokaig leszunk itt.
Osszekeverted az avatarokat. :D
Lofaszt. Semmit nem ismersz el. Sosem.
Te a kresz szabalyokkal magyaraztad, miert nem kell jobb motor a harleynel.Ezutan irtam, hogy hogy lehet hogy te britney spearst hallgatsz.
Jú nó, 136953 elobb van mint 137001.Viszont ha megunod ezt a fuvarozast, valami miniszteriumba szovivonek mindenkepp add le az oneletrajzod, csatolva ezekkel a hszekkel. En tuti alkalmaznalak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #136992 üzenetére
A roxi meg ettől többet is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #137122 üzenetére
Igen volt ilyenem, de csak nem gyári oldaltáskákat és egy kormánymagasítót vettem rá.
-
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137126 üzenetére
Sztem fantáziátlan vagy. Nekem tetszenek a hasonlataid, látom bennük a humort. Símán elképzeltem az apokalipszis lovasát, ahogy kétségbeesetten vágtat egy traktoron, hogy azelőtt kézbesítse az éhinséget, mielőtt a címzettek várakozás közben belehalnának az unalomba.
De, azt is viccesnek tartom, ahogy a korszakaimat boncolgatod. Most éppen dacos lettem. Ez jó.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
őstag
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #137134 üzenetére
Amúgy már az első futóművük is ugyanaz, egyre több a hasonlóság.
-
GalaHU
őstag
válasz dellfanboy #137134 üzenetére
A súlyról folyt a szó, a kezelhetőségét fordulékonyságát elemeztük. Nem kell félni a 200 kilótól…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137132 üzenetére
Az eredeti felvetesnel maradva, mert megint temat valtasz, es a sajat logikai bukfenceidre nem reagalsz.
Te a kresz szabalyokkal magyaraztad, miert nem kell jobb motor a harleynel.
Ezutan irtam, hogy hogy lehet hogy te britney spearst hallgatsz.Akkor ez is tiszta?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137137 üzenetére
Mit nem értesz ezen? Az apokalipszis lovasának neveztél. Milyen alapon, ha Te közben páros lábbal tiprod a szabályokat? Vagy, arról van szó, hogy későn eszméltél, már ki lett választva a négy lovas és most flusztrál, hogy úgy maradtál ki tuti bízniszből, hogy helyetted egy traktoros lett kiválasztva? Hát, ezt sajnos bebuktad. De, talán még az önjelölt pszichológus címre bepróbálkozhatsz, ha az alfahím és a topik lelkiismerete titulus kevés lenne. Csak úgy ne járj, mint Brezsnyev! Majdnem minden megvolt neki, de a hős város és a nagy szovjet anya címeket sehogyan sem sikerült megszereznie.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137137 üzenetére
Ha a többieket szórakoztatja a szösszenetünk, akkor felőlem társaloghatunk tovább. Ha nem, akkor lenne egy konstruktív javaslatom. A jövőben ne reagáljunk egymás hsz. -eire.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137139 üzenetére
A tobbiektol elnezest kerek.
Nalam is szalajt valami, hogy nem hagytam mar az elejen rad az egeszet, de megmondom oszinten, a tokom kivan az ilyen vitakulturaval rendelkezo emberekkel. Es mindenhol ezzel talalkozik manapsag az ember. Gondoltam elmegyek a hatarig,
ha satuban van a tokod, es igen-nem lehetosegeid vannak csak, gondoltam a vegere csak sikerul vmi logikus dolgot kipasszirozni. De tenyleg semmi nem mukodik. Szoval a jovoben tartozkodni fogok az ilyesmitol, mert valoban, semmi ertelme.Viszont en nem hittem el teljesen ezt a backfire effektet. De tenyleg igy mukodik. Teljesen mindegy mivel van szembesitve az ember. Ahogy a muvelt amerikai tuningmeseterek mondjak, miutan szarra verik oket egy gyari allapotu, tuningolatlan autoval: That was a good data.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz Flashback #137130 üzenetére
2018-as cb650f-em van. Idén kapott egy a gyárinál valamivel nagyobb plexit. A kinézetén szerintem alig rontott, viszont menet közben tök lazán lehet nézelődni, 50-ig nyitott sisakkal közlekedni, és még 150-nél se akar annyira lefújni a szél.
Nekem ez újra kezdő motor. 4000-ig úgy lehet közlekedni vele, mintha autóznál. 6000-től kezd élni, 8000 felett egészen brutális (papásan vezeték, más szerint 8000-nél kezd élet jeleket mutatni, minden relatív).Én kérek elnézést!
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #137141 üzenetére
Én többékevésbé szórakoztatónak találtam, miközben végig úgy lűttam, nem vérre megy, csak egymás agyát húzzátok
Zörög a v-strom a kátyúkon... Mi a fene?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137141 üzenetére
Állj! Vissza az egész! Te kultúrált vitát, tényeket, igen/nem válaszokat szerettél volna? Ahhoz neked is úgy kell hozzáállnod. Az, hogy a hidrotőke szükségtelenné teszi a szelepállítgatást, az tény. A válaszod: egy traktorban. Ez nem igaz, motorkerékpárokban is alkalmazzák. A válaszod degradáló. Ha pedig tréfának szántad, azzal is egyfajta irányt adsz a beszélgetésnek, de az nem a tényeken alapuló irány lesz.
Aztán jött, hogy a HD -val nem lehet befordulni. Ez sem tény, én is cáfoltam, más pedig videót is rakott fel. A hogyan az szubjektív. Egy pályán erre lehet objektív módszer, a köridő. De, közúton? Itt jön képbe a Kresz. Azt írtad, hogy ezt azért hoztam fel, mert így tud a HD "versenyben" maradni. Csakhogy itt nincs semmilyen verseny. A Kresz szabályait nem én hoztam. Ha én játszom egy autóssal, és ő üldöz, abból nehezen hoznak ki engem hibásnak. Szintúgy, ha nem kerülök el árokba borulással egy olyan balesetet, amiben a másik fél egyértelműen durván megsértette a Kresz -t. A relatív gyorshajtás is egy ilyen "szürke zóna". De, az abszolút sebességhatárok túllépése egyszerűen és tényszerűen bizonyítható. Ráadásul ez a rendőrség szerint az egyik leggyakoribb baleseti ok. Vállalták, hogy ezt visszaszorítják, csak idő kérdése, hogy mikor szigorítanak tovább a kontrollokon, büntetéseken. Pl. az a bizonyos, itt linkelt Bajna - Héreg videó biztosan kiverné náluk a biztosítékot. Én is tudom, hogy motoron a 130/90/50 -ből legalább az utolsó kettő elég nagypapás. De, ez van.
Itt jön képbe a motorválasztás. Mindenre ideális motor nincs. Robogó, speed, enduro, naked, stb., mindegyiknek vannak hátrányai. Így a felhasználási szokásai alapján optimizál az ember. A fentebb említett okoknál fogva a sebességre optimalizálni sztem nem ésszerű.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
őstag
válasz GalaHU #137136 üzenetére
az megjobb, ha a kezelhetosegere meg a fordulekonysagara mondod hogy szinte ugyanaz, egyiken 180 masikon 160-as a hatso gumi
szoval jah van akinel ugyanugy fordul a ketto. a tobbi aprosagot mar meg se emlitem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #137145 üzenetére
Persze, nem egy kategória a kettő, de szerintem úgy gondolta, hogy vez. tech. tréningen, egy nagyobb méretű felnőtt nem igazán vesz észre lényegi külünbséget a kettő között bólyakerülgetés közben.
Igen, máshogy fordul, de ha már jó a technikád, kiülsz oldalra ahogy mutatják, akkor bólyázás közben ezek a különbségek eltörpülnek.
Mátrában már mást mondanék -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137143 üzenetére
Verre azert nem megy itt semmi, ezek csak betuk, mondatok.
Ha vmi hszre nem reagalsz, ignoralod, akkor meg mi tortenik?bar korabban amikor a cbx szelepallitasan vitatkoztunk, meginvitalt a motorosklubjukhoz, ha van merszem hozza. Gondolom teazni. :DDD
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali fotós kérdések órája
- Okos Otthon / Smart Home
- patomi: Alufelni felujítás amatőr módon.
- Autós topik
- Bittorrent topik
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden, ami Unreal Engine
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest