-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139200 üzenetére
Hát ez a bajom, hogy most mentem vele 10 percet, beállítottam és atomstabil az alapjárat, de hidegen meg megfullad a szivatótól. Vagy a "be kell állítani rendesen" mit takar?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
őstag
válasz duni84 #139185 üzenetére
Nem igazán értem azt, amiről szó van, ugyanis nem kaptam semmilyen hosszabbító konzolt indexhez.
Egy YBR125 lenne az alany és ilyen dobozt tennék fel rá:
[link]
Ehhez nem adnak semmilyen kiegészítő konvolt gyárilag. Abba belegondolva, hogy oldalról is látszódnia kell az ibdexnek, logikus, de akkor csak egy mód van rá, az ha dobozra rakok fel utólag indexet. Ez szabályos lépés? -
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139203 üzenetére
A keverekkepzes az a karburator. Mindenkepp elbaszodott, mivel akkor is allitottal rajta, amikor nem kellett volna.
Ez a ket allasa van a szivatonak? Nulla es full?
Nem tudsz jatszani a szivatoval egy koztes allapotban, ahol mem porog tulzottan, es nem szivja meg magat?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139204 üzenetére
A benzin/levegő keverék csavarra gondoltam, mert max még azzal lehetne játszani, de ahhoz nem nyúltam. Mégegyszer mondom, melegen állítottam be múltkor is az alapjáratot, ehhez képest kb lemerítettem az akkumulátort annyit indítóztam, hogy valahogy beröffenjen, és ez úgy sikerült, hogy szivató plusz alapjárati csavar lefele állítása.
Sima kihúzós a szivató lehet vele játszani, de sajna nem igazán volt egyértelmű, hogy jobb teljesen kihúzva vagy csak félig, mert igazából indult, felpörgött, leállt ha csak a szivatót próbáltam. Mivel úgy gondoltam megfullad, gondoltam kiiktatom az alapjáratot ezért csavartam jól ki. Aztán toltam 100m-t majd uccsó próba és beindult azt hiszem teljesen kihúzott szivatóval. Tanácstalan vagyok, a keverékhez sem akarok nyúlni mert nyáron meg jó volt és nem akarom jobban elcseszni.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139205 üzenetére
De az alapjarati csavarral is elallitod a karbit. Az nem alapjarat beallitas. Csak az alapjarati fordulatszamot allitottad ezzel.
Aztan becsuktad a fojtoszelepet, hogy az alapjarati rendszer ne mukodjon, es csak a dusito rendszerrel menjen a motor. De ennek igy nincs ertelme, mert a kettonek egyutt kell mukodnie.
Pont forditva kellett volna, a dusito rendszert kellett volna bezarnod. Nem az alapjaratit. Ha tul sok neki, akkor tul sok volt a szivato. Nem az alapjarati.A sima kihuzosnal mukodnie kellene teljesen kihuzott allapotban.
Be kell allitanod az alapjarati keverekcsavart es az alapjarati csavart egyutt. Nem tudom mennyire van elallitva barmi rajta, de probald meg a gyari beallitasokat visszaallitani. Ha az sem mukodik, akkor uszoszint ellenorzes, satobbi.
Vagy egyszeruen tul sokaig hagyod a szivatot rajta.
Inditsd be szivatoval, majd rovid idon belul elzarod, mielott tuldusitana. Ehhez allitsd be normalisan be az alapjaratot uzemmelegen, vagy allitsd vissza a gyari beallitasokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139206 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget! Google barátom "aztat" mondja, hogy a gyári beállítása a keverékcsavarnak 1.75. Ha jól emlékszem még a robogós időszakomból, ez azt jelenti, hogy becsavarom koppanásig és kifele 1.75 fordulat igaz? Nem tudom a szervizben mihez nyúltak, de szerintem a karbit csak szétszedték, összerakták azt jóság. Csak mikor elhoztam melegebb volt, akkor is nehézkesen indult, de hamarabb megvolt az alapjárat.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
fattyu
veterán
Akku feltoltve. Inditozas alatt 8voltra terdel a feszultseg. Forgat bar nem tul delcegen Es nem indul. Nem ertek a lovakhoz de ez halott akku esetleg?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbeerto
csendes tag
Sziasztok!
Az új szabvány szerinti sisakok közül szerintetek a Scorpion EXO-1400 EVO Carbon (teszt videó) vagy a HJC RPHA 71 (teszt videó) a befutó? Megéri a carbon a felárat? Scorpionom van most csak egy kategóriával lejjebbi, HJC-ból az RPHA 11-et próbáltam tetszett, hogy könnyebb mint a mostani.
A teszteknél amiket linkeltem a HJC kapott több pontot, viszont a súlya a Scorpionnal jelentősen kevesebb.Ti melyiket vennétek?
Köszönöm előre is!
-
fattyu
veterán
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139215 üzenetére
100 Omv garázs fűtetlen.
ez most a zrx.gsxrt életre tudtam kelteni,.
zrx nem indul. ninja meg az elrejtett akku
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139217 üzenetére
szivatoval nem szeretett indulni előtte sem. röff és utána szivató
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139219 üzenetére
ja nem. az még szezonban volt
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbeerto #139212 üzenetére
Van a Scorpion 1400-ből "sima", nem carbon opció is. Az olcsóbb, persze súlyban kicsit több mint a carbon. (Scorpion-nál az új szabványnak megfelelő sisakok pluszba "Evo" nevet kaptak, tehát "Scorpion EXO-1400 Air Evo" néven találhatod meg; a carbon és kompozit sisakok között általában 100-140g a kül. a Scorpion-nál).
Gyors keresés alapján ami még szempont lehet:
HJC: 120-as pinlock jár hozzá és 4 héjméretben van.
Scorpion (a kompozitra meg a carbonra is igaz): valszeg a korábbi évekhez hasonlóan 70-es pinlock-kal adják, 3 héjméretben van és az arcpárna pumpálható. +1: Attól függően melyik Scorpion modelled van, lehet a mostani plexi(k) amiket használsz jók az 1400-re is.Amúgy ha van időd/lehetőséged menj el és próbáld föl mindkét sisakot, mert lehet nehezebb az egyik, de lehet, hogy pont az a jobb a te fejformádra.
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
veterán
válasz vihartigris #139223 üzenetére
50-es temponal atszakadt a 25 km/h csuszasig tervezett resze a kabatnak, a 45km/h csuszasig tervezett resze pedig alig serult.
Eredmenye horzsolas az atszakadt reszen.
szerk.: a videoban vegzett "teszteles" nem tudom, mi akar lenni, unatkoznak?De koszi a korrekt cimadast.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #139225 üzenetére
Ez komoly kerdes? Miert nem rogton borruhaban mindig ennyi erovel?
En csak azt latom, hogy a megadott ertekek szerint teljesitett a ruha, amit vasarlas elott ellenorizhetett a leendo tulajdonos.Everybody lies.
-
pepucs
tag
A videón felbuzdulva: Pandomoto SKIN UH 3-al és SHELL UH 02-vel valakinek van esetleg innen tapasztalata?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
Van még a Spidi mellett gyártó aminek a szabása alapvetően passzol a vékony és hosszabb kezekre? Az STR4-em kezd elhullani a kezemről így ~4 év után (van benne egy kisebb nyalás is szóval rossz szavam nem lehet rá ) és keresem az utódot, voltam a héten a Shoxban és a Riderben de nem voltam meggyőzve eddig. STR-5 meg nagyon karcos árban van már illetve a forint lehellet... 120-150 eur.
Meg most nem biztos, hogy hosszút vennék nem bánnám ha nem a kabát ujjára hanem alá menne, kemény proti szempont és nem bánnám ha varrva lenne a kisujja. (~30-35 közt agyalok ~40 ha nagyon muszáj)
Berik esetleg? Az új Mugen kesztyűk szabása nem igazán volt begyere... főleg, hogy próbálnak tutymálni a Zoneban mintha nem tudnám mi kényelmes a kezemen és mi nem... "...az ott biztos nem szoríthat," -//akkora műkörmökkel magyarázza ezt a sluszkulcsom
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #139225 üzenetére
Nyilván az ára is ezt tükrözi.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139229 üzenetére
Ebéd előtt baxtam magam az aszfaltra,kb 20-al. " Teljes védelembe."
Kötött sapka, Eső dzseki, Lidl munkavédelmi nadrág, Kesztyű meg a polcon.
A nadrág térde kiszakad, a kabát vállal koszos lett, pedig telibe ra estem, meg a kezem sem tudtam letenni. kicsit csúsztam, a motor többet.
Ha protektor van bent, akkor most nem szenvedek. De tényleg mi a tököm az a 25Km minősítés? Bicikli, rollerre vannak? -
veterán
válasz Topiccsendőr #139229 üzenetére
Nem akarok rosszindulatu lenni, de igen, probalj ne a felkarodon csuszni, ha tudod, hogy a ruhad nem alkalmas ra. Ha ez szamodra fontos, olyan ruhat vegyel, ami erre is megfelel.
#139231csongi
A logika az lenne, hogy akkor ernek le ezek a reszek, amikor mar lassultal annyira, hogy ne legyen problema.A textil ruhak egyebkent is "egyszerhasznalatosak", oruljon, hogy nem lett semmi komolyabb baja, vegyen uj kabatot es menjen tovabb.
Everybody lies.
-
csongi
veterán
válasz Pttypang #139233 üzenetére
Ebbe nem látok logikát én.
Drágán adni a márkanevet. Aki ilyen kabátot használóknak tessék figyelni az eséséi sebességre
Hát persze, ez teljesen ésszerű. Ez egy jogi kibújó, amit kihasználnak, hogy növeljék a profitot.
A kérdés felmerül bennem, akkor a kínai biztos szar? Mert veszek egy neves márkát, lelki nyugalomba és kiderül az első esésénél leszakad és égési sérülésem lesz.
Pfff, elég szánalmas. -
Geresics
addikt
válasz Pttypang #139233 üzenetére
nem láttama videót, és most úgy vaúvaú bele, de tényleg mi a tökért gyárt valaki olyan motoros felszerelést, ami csak 25km/h-ig jó? Érted, itt a motoroson van a hangsúly! Rolleres kabátnak sem jó ma már! Ráadásul ezt egy olyan világmárka teszi, amit azért veszel, mert az tuti jó!
Elolvashatta volna előre? Hát ki a fene olvas el minden kis szar cetlit? Mert ha rohadt nagy betűkkel oda van írva, hogy "hé paraszt, ez csak 25-ig jó!", azt sem veszi észre mindenki Miért kellene egyáltalán számítani arra, hogy egy motoros(!) cuccnak ilyen korlátai vannak?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #139235 üzenetére
Fogyasztói társadalom... amíg van lószar addig lesz... Lásd a motoros protektoros pulcsik amik már 30-nál szanaszét szakadnak.
...népszerűtlen vélemény de nekem a dobozokkal is ez a bajom a 100 meg 120 km/h tesztelésekkel.Meg is lettem érte dobálva k@kival egy más FB csoportokban pedig tartom ha jogilag bevédik magukat anyagspórolás miatt akkor be is fejezhetnék a gyártást és forgalmazást... mikor egy topcase-re ráírják, hogy max 20kg és 120km/h Te meg épp pattintanád fel egy AT1100-re... tuti 110-120-al fog utazni
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #139236 üzenetére
ha még 20kg lenne, az istenes volna! De az összes "prémium márkás" doboz 3 meg 6kg-ra van írva! Én is kiakadtam ezen, amikor vettem a dobozt! Kérdeztem is a forgalmazót, hogy ez meg mi? Azt mondta, hogy nyugi, bírja az! Mondom, és ha nem? Jah, hát akkor ők szóltak!
Mióta fent van a topcase a 1190-en, azóta nem is próbáltam megnézni mennyi a végsebessége!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
Én estem robogóval kb. 60al nyári hálós kabátban (spidi) . A feladatát ellátta, vagyis a protektorokat a helyén tartotta. Szét is szakadt több helyen (könyök, váll, felkar, háta), de én nem sérültem meg a felsőtestemen. Az esés pillanatában 39 fok volt, szóval részemről nem lett volna alternatíva amit magamra is vettem volna.
Szóval egy ilyen kabi kb erre jó. Városban úgy 50-60ig a semminél sokkal jobb. Egy esés után pedig esélyes hogy kuka.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139236 üzenetére
a dobozokkal ez a legnagyobb problema
Nem anyagsporolas miatt nem rakjatsz bele tul nagy sulyt, hanem mert kinyirod magad vele, mert hiaba van odairva, hogy innentol kezdve max 120 km/h, vagy ne nyelezd le (ez mondjuk sehol nincs leirva sosem) mindenki leszarja.
Es nagyon elrontja a motor viselkedeset mar ures allapotban is.
Jopar ilyen autapalyas balesetes, szarra pakolt motort lattam mar. A doboz mondjuk altalaban birta.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Geresics #139235 üzenetére
Egy resze a ruhanak van 25 km/h csuszassal tesztelve, annak megfelelt.
En annyit latok, hogy egy horzsolassal meguszta, a ruha tehat ellatta a feladatat tokeletesen.
Nem ertem a hangulatkeltesi maniat, tenyleg vegyetek teljes borruhat, ha ez ennyire zavar titeket.Az kb arra van tervezve, hogy felkelj, ha kicsuszod az esesedet, de azt megse hordod annyira lelkesen, mert meleg/vastag/nehez.
Ti megveszitek ugy a 60-100k kabatot, amire a testi epsegeteket bizzatok, hogy meg se nezitek, milyen vedelmet nyujt?
Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #139233 üzenetére
Hogy probaljak ne a felkaromon csuszni?
Ez nem rosszindulatusag, ez iphone- rosszul tartod a telefont indok. Na erre tokeletesen illik.Ha tudom, hogy a ruham nem alkalmas ra?
Nezd, amikor egy ducati motoros hoodie van rajtam utcai farmerral, azt tudom, hogy nem alkalmas semmire, anelkul hogy le lenne irva.De kimondottan motoros textilkabat eseten nem tudom, hogy nem alkalmas a ruham ra, mert en elolvastam a revit szovetkabatom utmutatojat, semmilyen utalas nem volt benne, hogy hany km/h ra van tervezve. Tulajdonkepp egy ruhamhoz sem volt odairva, hogy milyen sebessegtartomanyra lett tervezve melyik resze. De lehet tevedek, vagy manapsag ezt le kell irniuk, valaki megmutatna, hol kell ezt keresni?
A revit szovetkabatomat leteszteltem, 50 alatti sebesseggel, kiszakadt, de nem serultem meg. Nem azzal van bajom, hogy egyszer hasznalatos, hanem hogy valami meg se ved, emelle nem irjak oda jol lathato helyre, hogy ennek a kabatnak nemely reszei 25km/h ig van tervezve. Szerintem hulyek lesznek ilyesmit kiirni, plane ha a piac tobbi reszvevoje nincs ugyanerre kotelezve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #139240 üzenetére
Ha a feladata az volt, hogy az a resze, amelyik 25km/h ig tervezett, kiszakadt nagyobb terhelesnel, akkor valoban. ellatta feladatat
a 25km/h ra tervezett kabat reszek es a borruha kozott van par arnyalatnyi atmenet.
A te vedofelszerelesed egyebkent hany km/h ra van tervezve? Gondolom megnezted.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #139242 üzenetére
Nem neztem konkret sebesseget, egy normalisabb minositest kerestem, amirol tudom, hogy komolyan veheto. A km/h elkepzeles egyebkent viccesen hangzik mindig, mert itt se tudjuk, emberunk milyen aszfalton esett el.
Nekem a becsapodas jellegu serulesek zavarobbak, mint a csuszasok.
De ha itt hallottatok eloszor arrol, hogy zonakra van felosztva a ruha, akkor megertem a meglepodest.
Everybody lies.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #139244 üzenetére
Kedves gondolat, de nem irtam ilyet.
Amit nem ertettem, hogy miert lepodtok meg, hogy nem kepes a ruha arra, amire nem kell, hogy kepes legyen.Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139246 üzenetére
Csak nemely reszenek nem kell ellatnia. Ha ugy sikerul esned, akkor beszoptad. Ezt viszont egy cimkebol nem fogod feltetlen tudni. Talan ugy, hogy a besorolasa nagyon rossz egy termeknek, akkor biztos lehetsz benne, hogy nagyon kicsi a vedelme. De ezt leforditani a valosagra, vagy vmirol kijelenteni hogy megfelelt vagy nem, elegge kerdeses. (Plane ha meg is serult az illeto)
Ez a vita tanulsagosabb lett volna, ha arra futott volna ki, milyen class indication-nel rendelkezett a szoban forgo kabat. A class indication pedig nem hatarozza meg, hany km/h ra tervezve barmi, legalabbis ez a besorolas nem hozza tudomasara a usernek ezt. Csak annyit arul el, melyik felszereles mekkora vedelmet nyujthat. Ugy kábéra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
Úgy látom, hogy sikerült egy jó témát találni.
Kicsit keresgettem a neten, hogy a viághálón egyszerű kereséssel milyen információkhoz lehet jutni motoros kabátok minősítése ügyében.
Hozok két linket teljesen véletlenszerűen kiválasztva.
kabát adatlap
részletes vásárlási útmutatók
Mint a két link alatt is olvasható vagy éppen nem olvasható, a kabátok teszteléséről (feltételezem, hogy más termékeknél is) gyakorlatilag semmilyen technikai információhoz nem lehet hozzájutni, még akkor sem, ha valaki próbál megfelelően választani.
Biztos vannak hasznosabb, bővebb információkat tartalmazó oldalak ebben a témában.
A magam részéről azt gondolom, hogy érdemes lenne összeszednünk minél több hasznos információt a "motoros ruházat" biztonsági szempontból történő vásárlással kapcsolatban.
Kellő információ öszegyűjtése esetén az összefoglalóban is érdemes lenne erről írni pl: Vásárlás előtti hasznos tanácsok motoros ruházat vásárlása esetén.bármi reciproka a semmi
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs