- YouTube
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #138950 üzenetére
Az utolsó tréningen álltunk a pálya mellett, és azt beszéltük, hogy van itt V2, sor2, boxer, de azért akárhogy is nézzük, a legszebb hangja annak az öreg sor4 paripának volt, és ezzel valahogy egyik motor tulajdonosa sem akart vitatkozni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #138952 üzenetére
Ebben a videóban van, ha jól emlékszem, akkor egy Bandit talán
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz bardi #138956 üzenetére
Idehaza HRSZ-el rendelkező, tiltó táblával, és sorompóval nem rendelkező földes utakon lehet terepezni. Egyesek szerint arra egy GSXR is jó. Nekem más a véleményem, de a vélemény olyan, mint a s@gglyuk - mindenkinek van, de csak kevesen kíváncsiak a máséra.
Itthon én azt szeretem, ha élvezetesen lehet még a legmocsadékabb földesutakon is menni, így én mindenképp a túraendurókat szeretem. Amikor külföldi túrára megyünk, akkor pedig szoktam utakat vadászni a dangerousroads.org oldalon, ott pedig már nem sok GSXR-el lehet találkozni általában.Ha Neked csak itthonra kell, akkor szinte bármi jó. Ha élvezni is szeretnéd, akkor érdemesebb az endurosabb modelleket nézni. Ha pedig kemény akarsz lenni, akkor jöhetnek az olyan modellek, mint a KTM-nél az Adventure-R pélányok.
Hogy ki mit tud kimotorozni, az meg egy teljesen más kérdés! A 250-es KLX-em ki tudom motorozni. A 660-as Pegaso-mat is ki tudtam motorozni a végére már terepen és aszfalton egyaránt. Egy 390 Adventure szintén kevés lenne nekem. De már egy 790 is olyan szint, amit soha az életbe nem fogok teljesen kihajtani, nemhogy egy 1290R - legyen az terep, vagy aszfalt. (A mostani 1190-em aszfalton kimotorozásához nekem kb. 300 év kell még! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bardi
aktív tag
válasz Geresics #138957 üzenetére
Köszönöm, megpróbálok utána túrni, hogy Esztergom környékén vannak e ilyen utak. Elég sok hely a pilisi parkerdő része, ott aszfaltról sorompóval lezárt bejárattal. Első motor lenne majd, ami árban nézelődök, ott Aprilia Pegaso meg BMW F 650-ek vannak, semmi komolyabb, erősebb, újabb, de valószínű első motornak nem is feltétlen kéne valami 100 lovas gép, hiába van ami elérhető ennyiért és nagyon tetszik. Mondjuk az terepre alkalmatlan lenne, kivéve az általad említett "egyesek" szerint
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138957 üzenetére
Nem pont igy hangzott el, leegyszerusitetted, vagy egyaltalan nem ertetted meg.
Megint a marketing faszsag altal 260 kilos motorokat terepmotornak nevezo hullamot kritizaltak egyesek, illetve azt, hogy a nem aszfalt utat/poros utat nevezik terepnek az emberek nagy tobbsege. Amin egy r1 el is vegig tudsz menni. (Nem gsxr, mert vki egy feldobozolt R1 el ment at a sivatagon) igy volt vicces a pelda annak idejen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz bardi #138958 üzenetére
Pár éve írtam egy cikket Terepen motorozásra vonatkozó jogi háttér! címmel, abban elég sokmindent megtalálsz. A cikk második felében a jogszabályokat megpróbálom köznyelvre átfogalmazni.
Kiindulópontnak a Google Maps egyébként jó barátod lesz, ott látod hol van a Duna-Ipoly Nemzeti Park határvonala, márpedig azon motorral ne menj át (ezt táblák, sorompók is jelzik).
Ha pedig földesutakat keresel, akkor érdemes elsajátítani az OpenStreetMap használatát! Elég hamar meg tudod különböztetni a földesutat majd a gyalogos útvonalaktól, a többi meg már felfedezés kérdése, ami még mindig a legjobb az egészben!
Ha pedig belföldi terepnyomvonal, akkor ott a TET is! Keress rá itt is bátran, megfogalmaztam épp nemrég pár kritikát vele kapcsolatban, de ez ne vegye el a kedved, és használd bátran!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #138959 üzenetére
Ne vegyél mindent magadra, nem csak Neked lehet olyan véleményed, amit én hülyeségnek tartok
A témában nem csak Te osztod ezt az álláspontot. Ha Nektek jólesik, hát járjatok R1-el, GSXR-el terepen - mert a földesutat én biza' annakfogom hívni míg élek! Szerencsére senki nem kényszerít rá egyetlen egyetemes igazságra minket, így nekem ez a véleményem, Neked az, másnak pedig megint más. Én elfogadom, hogy Neked, nekik a földesút nem terep. Ti nem fogadjátok el, hogy földesút nem csak sima formában létezik, és néhol bizony még a KLX-nek is ihívás. Ahogy azt sem fogadjátok el, hogy vannak emberek, akik 1290 Adv-R-el szeretnek olyan helyen menni, ahol más egy EXC-vel sem.
A legutolsó Jeli Motors videót pedig a T700-ról már meg se nézzd!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138961 üzenetére
De en meg mindig nem akarok r1 el menni terepen. :D
Hogy ki minek nevezi az utat, az inkabb azt arulja el szerintem, mekkora spektrumot jart be motorozas teren. Karburator porlaszto? Hajtorud hajtokar? Megint nem errol van szo.A foldesutas peldat nem ertem, nem tudom mit nem fogadunk el mink, illetve mit jelent hogy te elfogadod a masik velemenyet :D de ebbol a fogalmazasbol ugy erzem, mintha a gonoszok mi lennenk. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
-
-
Micsurin
nagyúr
Ogio hátizsákokkal van valakinek tapasztalata?
Lehet cserélik a céges Lenovokat és kéne valami amibe nem csak egy 14-es gép fér bele hanem egy 15-16-os is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Pocee #138966 üzenetére
Akkor beszélhetünk kimotorozásról, amikor a motoros az adott motorral sikeresen teljesíti az adott szakág előre definiált, legnehezebb gyakorlatát. Cross/Enduro esetén ez a siratófalról elrugaszkodva egy dupla, leszúrt Rittberger.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz Pocee #138966 üzenetére
Látod, a többiek már meg is mondták!
A Pegaso kimotorozása alatt azt értem, hogy nem volt már olyan szituáció, hogy sok lenne. Sem terepen, sem közúton. Terepen viszont már túl nehéz volt ahhoz, ahogy én motoroztam volna. Ilyesmi.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #138971 üzenetére
...egyszer apám motorosjárőr haverja mondta erre, hogy szép szép akkor cserélni nagyobbra mikor végre nem félsz a mostanitól, és közölte érti mért miért nem élvezik általában az emberek a motorozást és miért jut minden hónapra valami hubame alkalom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #138975 üzenetére
miért nem élvezik általában az emberek a motorozást és miért jut minden hónapra valami hubame alkalom
Elég nehezen élveznék valamit lassan 8 éve ha tartanék tőle.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #138977 üzenetére
Meglennél lepve mennyien tartanak a motortól tudtukon kívül mert nem ismerik a motor és a saját határaikat. Szerinted jó kedvükben szánkáznak a ki a kanyarból mert rámarnak a fékre és nem megpróbálják mélyebben ívre tenni a motort?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #138978 üzenetére
Fb markacsoportokban vmelyik ezres sportmotornal az emberek java resze olyanokat ir, hogy: ozvegycsinalo/mar megvan tobb eve, de meg mindig nem merem lenyelezni/ ez nem bocsajtja meg ha hibazol/a 600 assal jobban ereztem magam...
Ezekbol a sztereotipiakbol, ezek az emberek tenyleg felnek a sajat motorjaiktol, es nehany hozzaszolasbol arra kovetkeztetek, hogy az ezzel jaro latszolagos presztizs (?) miatt tartjak meg.
Peldaul vki kerdezett egy dolgot, hogy ez a motor ilyen-e gyarilag, vagy hibanak minosul a jelenseg- beirta az evjaratot, modellkodot.
Erre nehany ember beirta: nekem a xx evjarat van, 178 loerovel, pacsi/nekem mar az xx evjarat van nagyon megy.
Nem tul bonyolult embernek kell lenned ahhoz, hogy ahelyett, hogy valaszolnal a kerdesre, elkezdj a temaba nem illo fszsagokat irni, amivel nem segitesz, csak meltatod magad, hogy egy ilyen szarod van.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138981 üzenetére
Vágom. De, a határok keresésének megvan a maga helye. Olyan hely, ahol a határ túllépése esetén a bukótér következik, nem pedig a szalagkorlát, vagy a szembejövő autó.
Másrészről meg aki félős, az minek vesz olyan motort?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #138983 üzenetére
Nagyon nem akarod érteni.
Ha már szögre ismered a vackod mikor mire , hogy reagál akkor nem fogod össze vissza csókizni a lábszárad ha a kanyarív közepén a fehér murva néz veled farkasszemet sem akkor ha a kamionos által kilotykolt gázolajon hirtelen elbizonytalanodik a motor segge.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #138984 üzenetére
Ha határon vagy és jön a murva, abból panír lesz. Ha nem húzod és nem vagy határon, akkor marad tartalékod arra, hogy kimanőverezd a murvát. A határ itt nem a motoré, hanem a tudásod határa. Mindegy, hogy mekkora a tudásod, a lényeg, hogy mindíg maradjon tartalék. Tök mindegy, hogy 50, vagy 200 lovas motorral mész. A baj nem a lóerő, vagy a súly, hanem az, amikor az ember összekeveri a vágyait a képességeivel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138985 üzenetére
Nálad csak ez a két lehetőség van? Aki nem nyelez, az csak mutogatni tartja a motorját?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138988 üzenetére
Mi az, hogy "megint"? Tulképp nem ezt írtad?
"nem kell huzni a jobboldali kart, ha csak azert tartod a motort, hogy elmondhasd masnak, mid van."
Ezt hogy lehet másképp érteni?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
ÚÚÚÚ b+, el ne kezdjétek !!!
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138988 üzenetére
Engedd el
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #138985 üzenetére
"Es nem a motor ol meg, hanem az inkompetenciad."
Vagy egy autós, esetleg jólesően mélyre döntöttél és emiatt nincs már lehetőséged elkerülni a bajt, más esetben kurva ügyes vagy ugyan, de kihagytál egy pillanatra. Másrészt van olyan is, hogy a polgár magabiztosan és jól motorozik, de "jobb a békesség" alapon közelíti meg a kérdést, mert tudja, hogy az erős motorral túl gyakran menne nagyon gyorsan, ami viszont már önmagában is sokszorosára növeli a baleset kockázatát.
-
norbert1998
veterán
Kicseréltem a kihajtó tengelynél lévő szimeringet tegnap. Jó olajos dzsuvás volt
Azt az állatot, aki megtépte a kis lánckerék rögzítő csavart, azt kissé megütném
150 Nm a gyári meghúzási nyomaték. Namost ezt egy zsír új, 1300 Nm-es Chicago Pneumatic légkulccsal sem sikerült lelazítani. Pedig ez nem Parkside
A megoldás azt jelentette, hogy az öcsém teljes súllyal áll a féken ÉS MÉG emelett egy lécet be kellett rakjak a felni és a lengőkar közé (mert anélkül még a fék is elcsúszott), és egy másfél méternél némileg nagyobb erőkaron erőlködve sikerült lelazítani.
Magától sem szorulhatott meg, mert a gyári biztosító lemezen tökéletesen látszott, hogy ezt eleve így húzta meg valami őstulok és még azt zárta be a lemezzel.A 8 ezer forintos suzuki szimering helyére meg egy 800 forintos citroen szimering került, valami BAG vagy milyen gyártmány.
Na mindegy, akku feltöltve, szimering kicserélve, ott a blokk szép tisztára nyalva, az ottani kis o-gyűrű is kicserélve, a bukócső sem zörög már, az indexbúrát is összeragasztottam, már csak a hásófék beesésének okát kell kideríteni.
Az pár hete egy kis karikán fogta magát, beesett, meg füstölt a hátsó fék. Sajnos nem én vezettem akkor épp, a kolléga meg annyit mondott, hogy ja érezte hogy nincs hátsó fék. Ja hát mondom ez nekem is új. És utána jó pár km-en keresztül nem is volt hátsó fék, majd egyszercsak szép lassan visszatért
Azt hiszem, ráfér egy felújítás. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #138994 üzenetére
Füstölt a hátsó fék? Nah ott a tárcsát is érdemes lesz alaposan lemérni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138994 üzenetére
Ha felujitas nem is, de folyadekcsere mindenkepp.
Hogy miert forrt fel a folyadek az kerdeses.
a kollega rajta tarolta a labat a fekpedalon es vegig nyomta egy kicsit a labaval, ugy hogy nem vette eszre, vagy a dugattyu nem ment vissza. A dugattyu ket modon nem megy vissza: fofekhengernel a visszafolyofurat elzarodott vagy rossz beallitas miatt,
vagy berohadt a dugattyu, a karmantyu nem huzza vissza.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #138996 üzenetére
Utóbbi problémára gondoltam én is, a folyadékot nincs 1000 km-rel ezelőtt, hogy cseréltem. Alsó vákuumos pumpával. Vagy pedig valóban a kolléga ráfeküdt a fékre. Pedig összesen 2 km-t ment vele, maximum.
Ha nem vészes a felújítókészlet ára, akkor inkább megcsinálom azt, mert fő a biztonság, nem a fékfolyadék )
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138997 üzenetére
A csere modja nem sokat befolyasol ezen, csinalhatod vakuumal, meg kezzel is, ha nem nyomod vissza a dugattyut a nyeregbe a cserenel. Ekkor a dugattyu mogotti terben a regi fekfolyadek fog maradni. Akarmilyen eszkozzel csinalod.
Ennek ellenere a kollega labara tippelek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #138998 üzenetére
Idővel jobban szemügyre veszem. Idén már maximum egyszer tervezem csak meghajtani.
Tippre amúgy 4-500 Nm körül lehetett megszorulva az az anya, vagyis akkor nyomatékkal jött le, viszont hiába tud több, mint kétszer annyit a légkulcs, elméletben, nem volt tartása a rendszernek, nem tudta azt az erőt átadni neki, hiszen egy forgó tengelyről van szó, amit a féken keresztül próbáltunk lefogni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138999 üzenetére
Ezt igy nem tudod kimerni, hogy mennyivel volt meghuzva. Ha regota rajta volt ra is rohad, es a legkulcs utogeti, nem pedig egyhuzamban huzza bizonyos nyomatekkal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs