-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #139389 üzenetére
Az a kérdésem: Beázik a csizma esőben motorozva?
Nem szeretnék újra úgy járni, mint szeptemberben, ahol már akvárium volt a bakancsomban, miközben haver rajtunk röhögött az új Vanuccival, ami csont szárz volt neki.Meg az sem árt, ha földúton, ami még egy Harley-nak se terep, ha belelépek egy pocsojába, ami akár bokáig is ér, vagy azt ellepi, akkor utána nem kell hazáig halakkal együtt utaznom.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #139401 üzenetére
A magas szárút használtam rengeteget, az esőben sosem ázott be, pedig volt, hogy egész nap esett! Sajnos leszakadt a talpa 5 évnyi sarok-taposós levétel után, így már nem használom. A szárában van egy mindkét oldalon bevart nyelv, hogy ne ázzon be akkor sem, ha mélyebb vízbe lépsz. Persze a varratok be tudják szivárogtatni a vizet, de ha patakban akarsz mászkálni, akkor vegyél gumicsizmát. Saras, vizes, sokat lelépős terepezésre még teljesen jó!
Az alacsonyabb szárú már nem ilyen jó, ott sokkal kisebb a vízzárási magasság, és mintha a varrásokon is módosítottak volna, mert volt, hogy szerintem indokolatlanul ázott be, de az is igaz, hogy van egy sérülés rajta, és lehet ott szivárgott be a víz.
Ha most kellene vennem, újra ezt venném, ha a jó ár/értékre törekednék! A magas szárú kényelmetlenebb sima motorozásnál, de terepre 100x jobb. Most már külön enduro csizmát használok terepezésre (az beázik, mint a sz@r!), így nekem az alacsonyszárú közútra jobban bejön, kényelmesebb!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #139401 üzenetére
Nilon zacskó Nekem megoldotta, el voltam benne 2 napig, igaz hosszabb pihenőknel kellett egy kis szellőztetés.
A nem beazos csizmanal meg belefo a lába az embernek.
Kb1-1 az állás. -
Geresics
addikt
válasz csongi #139403 üzenetére
Nem beázós csizmához kell egy jó motoroszokni (sokan sízoknit használnak), és nincs belefőlés! Persze ez nem klíma, nem lesz 40°C-ban 25 fokos a lábacskád, de sokunknak ez bevált megoldás! Először nem akartam kifizetni a sok pénzt egy motoros zokniért én sem, de végül megtettem. Soha többé nem motorozok motoros zokni nélkül!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #139401 üzenetére
Van vízálló zokni is, ami két réteg között van egy valami ami nem engedi be a vizet. Viszont amilyen jó, hogy száraz a lábad akkor is, amikor a csizma már feladta, azért a szellőzés rovására teszi.
Egyébként kicsit olyan mint a hasmenésre szedett nyugtató. Beszarsz, csak már nem érdekel...Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz bacus #139405 üzenetére
LOL
Nah ,de én még nem láttam gumi csizmán kívül nem be ázos csizmát... sajnos az igazán durva esőt semelyik nem éli túl
De én ezt elfogadtam.btw
A legjobb a nem be ázós csizmába mikor megáll benne a víz mert nem eresztiha már bejutott legalább megtartja foggal körömmel szakadok
Beugrott mikor haver mint a filmekbe mikor mint más a kannából önti ő a csizmájából önti ki a vizet hát vicces
Amúgy tervezed a júniusi VT talit idén jössz mint tavaly?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #139403 üzenetére
Gondotlam rá én is, segített volna Horvátországba a ciklonban Mindenem száraz maradt, csak a lábam nem. Olcsó decathlonos biciklis esőkabát plusz esőnadrág. A cipőt már nem érte át. Mint a szivacs, úgy szívta be a vizet az. A zacsót rákötözni a gatyára, sok szigszallaggal, lehet elég lett volna.
-
Micsurin
nagyúr
Végül új bukó lett, nem akartam 50k-t kiadni bélés plexi szellőző etc miatt.
Marha jó az új N80-8 a HJC IS17 és az FGST is kényelmes volt de messze a Nolan formája követ le eddig a legjobban az állítható fejbélés meg hatalmas ötlet de ahogy az NCom előkészítést megoldották az is!
Sena SMH5 mennyire vállalható? Haverral nem szoktunk eltávolodni 1-200-nál jobban, mennyire lenne vállalható a minősége?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
Ha már úgyis KTM volt a téma, Tasi mester épp egy 70es évekbeli Suzukival veti össze az egyik KTM túraendúrót
https://fb.watch/i7DZmQNy0D/"100 KTM-ből 100-at hitelre adnak el"
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139409 üzenetére
100m meg oke, 200 nem mindig jo, bar meg hallhato, de recseg. Neha elfelejti a bt kapcsolatokat, ekkor factory reset kell. Az akku szerintem eleg, a hangszoro nagyon fugg a sisaktol, hogy mennyire tudod a fuledhez rakni, az uj sisakoknal kialakitott helye van mar, sztm azzal nem lesz problema.
3 embert tudsz osszekapcsolni egyszerre, igazan lehetett volna 4... radio es sztm felesleges hangvezerles nelkul. Nekem teljesen megfelel, tobb penzt nem akartam volna adni sisakbeszeloert. A hangvezerleses valtozat random ugy hallja beszelgetes kozben, mintha akarnal valamit, az pl idegesito.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz zgospel #139410 üzenetére
BMW 5w40 olajat is leszarozta mert a 20W50 neki tökéletes, nagyon formában van. Jól megy a bolt és ahogy a szerelési úgy a filozófiai témákból is egyre érdekesebbeket mond
Egész szórakoztató a videókat nézni ha nem veszem komolyan.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #139413 üzenetére
Én eddig amit megnéztem tőle abban általában nagy baromságokat mondott, természetesen jó hangosan és mérgesen Ma ezt pont bedobta nekem ajánlóba a facebook, na mondom fél éve nem néztem ezt a faszt legalább, lássuk. Nem csalódtam
Az a durva, hogy tele van munkával, gyanítom a népszerűsége miatt árban sincs a piac alatt.De haveromnak tavaly nyáron úgy vette fel a telefont hogy beleüvöltötte "mi a fasz van már?"
Nem tudom ez mennyire egyedi eset, de ha üvölt az ügyfelekkel, szétszarozza a motorjaikat, és mégis viszik hozzá a pénzt, akkor mi ez, ha nem zsenialitás?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #139415 üzenetére
Ott a piaci rés
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139416 üzenetére
Ez a piaci res kellene a halalnak.
A kuncsaftok java resze a művésznél (szabad ilyet leirnom?) buta emberek. Egyszeruen nem tudok mas jelzot mondani. De ne legyek ekkora paraszt: tajekozatlan emberek. Ezeknek altalaban nem szokott sok penzuk lenni, de neha latni ott dugáttit is. Szoval nehany motort, es a tulajat nem tudom hova rakno, de java reszben eleg olcso motorok fordulnak meg nala. Vmelyik ducati csoportban pedig egy messenger scrshot volt, ahol azt irja: elvallalok ducatit, de markaszerviz arban.Szerintem alapvetoen nem dolgozhat dragan. Rettenetesen hatekonytalanul dolgozik. Abbol a videobol, amkt lattam, nagyon sok hibat, es felesleges munkat vét. Tehat sokat dolgozik, es olcson (igy mondjuk en is allandoan fel lennek baszódva) Gyari tomitest nem rendel. Mindent pasztazik. Nem eloirt, olcso olajjal dolgozik, sokszor hasznalt alkatreszekkel. Valoszinuleg foll svarcba csinalja az egeszet, sztm meg cege sincs, adozni nem nagyon adozhat. Ennyi kuncsaftod csak ugy lehet, hogy olcso vagy, vagy olcsobb, mint egy normalis szakember, aki nem hajlando osszebszni pasztaval egy motort, es gyari alkatreszekkel dolgozik, illetve minden, ami kopott, csereli. Hatalmas kulonbseg van a ket ár kozott. Es egy tajekozatlan emberben felmerul a kerdes. Mi kerul ennyibe, ha ez az ember olcsobban kihozza, bar idegbeteg, de tudok azonosulni a modoraval, velemenyevel, mert kb abbol a retegbol jovok, ahol a mester is van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #139419 üzenetére
Nem védem. A közelébe se mennék motorral. Szerintem az ügyfelei nem foglalkoznak a részletekkel. Megy a motor vagy nem?
Elméletileg számlával és (félév) garival dolgozik de rendszeresen elmondja hogy "megcsinálom de arra garit nem tudok adni". Kizárt, hogy olcsón csinálja mert mindig elmondja, hogy: "szóltam neki hogy mehet a providentbe vagy uzsorára egy talicska pénzért". A paszta használatra többször is elmondta, hogy NEM. De azért néhány összerakott résznél látszik a kinyomódott paszta. Az egyik videóba sikeresen elmondta hogy nevetségesen olcsón kapja az olajat (20 liter olajat kap 14k-ért vagy valami ilyesmi). Persze hogy mindenbe azt teszi jó haszonkulccsal. Nálunk is van egy vizsgabázis+műhely, Q8 van a hordókba, mindenbe azt öntenek. Szerintünk azért lehet ekkora vásárlói köre mert a legócskább romot is "összekendácsolja" működőre még ha gányolva is. Tele van szlovák meg német rendszámos motorokkal mostanában.
Annyiszor elmondja, hogy ő milyen olcsó... a táskámban penészedő szendvicset rátenném, hogy simán árában dolgozik vagy még drágábban is mint néhány maszek... a BMW gyertyacserés videóban is elmondta, hogy direkt megkérdezte a márkaszervízt mennyiért megy az ilyesmi...
Egy dologban igaza van, hajlandó dolgozni és pörgeti is a melót. Szórakoztató és megosztó jelenség az biztos."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139420 üzenetére
A munkaval kapcsolatban nekem mas elkepzelesem van.
hogy hajlando dolgozni? Nekem nem egyertelmu.
A befecs motorokhoz, vagy bonyolultabb motorokhoz hozza se tud nyulni, alap dolgokat nem ellenoriz rajtuk. Ezekhez nem eleg egy vakuumteszter, amirol azt hiszi, ő is, es ezeken a videokon szocializalodott ember, hogy mindenre jo. Soha nem lattam barmilyen befecskendezo rendszer elem ellenorzeset (A videoi alapjan) az ujabb motorokat csak szarozza, olyan hibamegallapitasai vannak, amik nincsenek alatamasztva meresekkel. pl benzinnyomas, pickup, homerseklet jelado, barmilyen szenzor. Ezekre mechanikai hibakat mond, hogy hfejes, beegtek a szelepek stb.Nem eloirt olajjal nem az a fő baj, hogy olcso. ertsd, nem villaolajat rak a telokba. Vmelyik videojaban auto motor olajat rak motorba (!) Ami fokozott valto kopashoz vezet. Konkretan abban a videoban kart tett egy motorban ezzel, bar ez kesobb fog kijonni azon a motoron.
Videoi alapjan csomo munkat meg se tud rendesen csinalni. A munka resze az is, hogy normalisan elvegezd azt. Emelle fejlesztened kellene magad. Utananezni, tanulni.
Ha mindezek melle annyit el lehet kerni, mint egy normalis szakember, akkor van baj. De en tovabbra sem vagyok meggyozodve errol, mivel osszekendacsolasra azert visz vki egy motort, mert nincs penze.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #139421 üzenetére
De, miért kell ezeken variálni? Tavaly nem volt időm, ezért szervízbe adtam a mocit. Azt mondta a szaki, hogy X olaj, meg Y akku. Kérdezem, hogy miért nem gyári. Mert hogy azt nem fizetem ki. Melóba menet beugrottam Augsburg -ba egy HD kereskedésbe és megvettem a cuccokat. Egyáltalán nem volt vészes az ár. A hazai importőr szabadrablást folytat, de miért kell egy független szervíznek az imporőrtől rendelnie? Főleg egy olyan motorhoz, aminél nem kell azon gondolkodni, hogy milyen olajat kell beletölteni, vagy milyen gumit kell rá rakni, mert mindegyiknek az a neve, hogy HD.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #139418 üzenetére
Igen, elég gáz. Tavaly voltam visszahívásos kardán cserén. Közben az első teleszkópokban is cseréltettem olajat, tömítést. Felhívtak, hogy kész, mehetek érte, kérdeztem mennyi, majd levert a víz, mert a kardán munkadíját (ami szintén számomra díjmentes volt) hozzácsapták.
Persze sűrűn elnézést kértek , de az infarktus az már megvolt...Az 1250-esekkel sok gond van, talán lesz is még, nem tudják miért zörög a bal henger, azt mondják ilyen. De ennyi pénzért ne legyen ilyen... A kardán csere is a 1250 miatt volt, szerintem a mostani visszahívás az igazi ok (az 1200-asokra nem is érvényes), a kardáncsere meg próbálkozás volt. Meg se nézték mit cseréltek, 60e km futás felett dobták ki a kardánt... (600e körül volt a végfelh. ára munkadíj nélkül) , pedig az enyém újszerű állapotban volt 75e km-nél. Cserélték.
A 1250-k között akadt ami 7e km-t bírt Vendégmunkások? Állítólag nem volt zsírozva, a szervíznél pedig nem előírás ellenőrizni. Az 1000 km-esnél pláne nem.Némelyiknek a váltójával is gond van/volt már 0 km-esen is. Számolja a fogakat, mindig.. Főleg a japán motorról átülők szidják. A mostani visszahívás is valahol ezt érinti, ha jól tudom. A váltó kihajtásnál törik. Van rá szoftveres update is, ami nem tudom mit takar, talán finomabban adja rá a 147Nm nyomatékot vagy vmi ilyesmire gondolok, de ki tudja, egy mechanikai hibára, hogy tudnak szoftveres frissítést kiadni.
Én nagyon elégedett vagyok a 17-es évjáratú 1200GS-el, közel hiba mentes, igaz én még csak 30e km-t tettem bele.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #139423 üzenetére
Ezek azok a dolgok, ami miatt még mindig nem mertem használt GS-t venni.
De miért van az, hogy 100 éve készítenek kardános motort és még mindig nem megy? A japán miért tudja megcsinálni elsőre jól (pl. Super Tenere)?
De nem csak a BMW-nél van ez, az új AT Adv. változatánál (2018-2019) rozsdásodik a váz, visszahívás volt a tank belső hegesztése miatt, 60 ezernél tönkremegy a léptetőmotor a DCT-n és még sorolhatnám.
Úgy tűnik, egy ideje már a gyártók a tulajdonosokkal teszteltetik a járműveiket....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #139423 üzenetére
Ha zorog a bal henger, de elmegy 100e kmt, nekem teljesen mindegy lenne, hogy zorog-e vagy sem. A zorges nem mindig takar vmilyen hibat. Ebben az esetben termeszetesen nem tudom, de egy belso egesu motor altalaban hangos.
Ha egy alkatreszt visszahivas kereteben cserelnek, az nem hiaba van ugy. Teljesen mindegy milyen allapotban van. Ők jol tudjak mi van elrontva, hidd el, akkora szarragok, feleslegesen nem csinalnanak ilyeneket, es itt nem a kopasrol van szo. Mindig is vendegmunkasok dolgoztak ezekben a gyarakban, egy gyar ugy van megcsinalva-ertsd, a minosegellenorzesi rendszer, stb- hogy ugy kell minden embert, dolgozot kezelni, mintha egy debil robot lenne. Nem lehet a munkafolyamatokat ugy kitalalni, hogy tobbfelekepp meg tudd oldani, csak egyetlen modja lehet az osszeszerelesnek. Ez azert van, hogy ne tudj egyszerusiteni folymatokat munkaskent, ne hagyj el fazisokat.
Veletlenul sem lehet semmilyen munkasra fogni ilyen hibakat. Nulla kedvvel mennek be dolgozni, nagy a fluktuacio, es ez egy rettenet szar melo. Epp ezert van minden ugy kialakitva, hogy ne lehessen elrontani. Csupan azert, mert vmi nincs zsirozva ott, ilyen merteku szoras nincs. Es ez nem csak egy aprocska "nem lett megzsirozva"
Szoftveresen tuzet oltanak, mast nem tudnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #139424 üzenetére
Szerintem egy kiforrott GS-t már megszabad venni. Ezek nagyon sok km-t elmennek. A légolajos rendőrmotorokban 400e+ km van, nem akarják, talán nem is tudják leváltani őket.
A vizes GS-kel sincs semmi gond, némelyik 13-as modellel (akkor volt a váltás) voltak gondok, a visszahívásokat megcsinálták, akkor bármelyik jó. Sőt lassan az 1250GS-k is kiforrnakPersu: A zörgéstől még elmegy, a baj, hogy az elején nem zörög, majd elkezdi, csak a bal, és teljesen más hangja van, mint a jobb oldali hengernek. A boxerek hangját egyébként is szokni kell , de ott van még valami azon túli zavaró zörgés is. Szerintem sok tapasztalat még nincs a zörgős motorok többségében még 50e km sincs.
A gyártósoron nem tudom mit tudtak elrontani, de amikor látsz egy ilyen széthullott, jobban mondva összerohadt kardánt, ami zsírt nem látott, akkor azért ott mégis be kellett csússzon valami hiba. Mégpedig emberi.. Lehet nem volt minőségellenőr, covidos volt .
Az enyémen meg annyi spec víztaszító kenőzsír volt, hogy ihaj, ott hiába jutott be pára a kardánalagútba, a fém részekkel nem érintkezett levegő az tuti. Mindegy, most kapott egy szelepet is, meg új kardánt is, remélem most is rendesen használták az előírt zsírt is, így gondolom még 75e km-ig (vagy 175 km ) nem lehet vele gond, ez engem kiszolgál.
Bár nehéz megmondani, hogy meddig motorozom még, de ha évi 15e km-t sikerül beletenni, az akkor is minimum 10 év még, de lehet akár 15-20 is. Gyanítom, már nem nálam lesz ilyen idős a motor, ha igen, akkor lehet nem motorozom már. Több 70 év feletti motorost is ismerek, így aztán minden lehetséges.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #139426 üzenetére
Én az idősebb motoroknál mindig attól tartok, ha megveszem most pl. 15 évesen, használom pár évet, de megunom/kell a pénz/stb., ugyan ki fog megvenni tőlem egy 18-20 éves, túlárazott, valaha volt prémiumot.
Eddig 6 éves volt a legidősebb motor, amit használtan vettem. Illetve ez nem igaz, volt egy 22 éves régi AT, na az igazi fospisztoly volt, alig bírtam tőle megszabadulni és akkor is jó nagy bukóval. Azt mondjuk jól benéztem.
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #139427 üzenetére
index bmw fórumon állandóan van kereslet még az 1150 GS-re is. A 2010-2013 között gyártott DOHC légolajosok pedig nagyon tartják az árukat, ennek még száraz kuplungja van, legfinomabb váltója, stb. Sokszor drágábbak mint némelyik későbbi már vizes.
Pedig a legfiatalabb ilyen is 10 éves.Egyébként volt pár GS, aminél visszatérő hibák vannak, pl ABS kocka a 2007 körüli GS-ken van amit már 4x cseréltek, javítják is, de az se 100%, a fékrásegítős bmw-ket kerülni kell. Ez pont az a 15 éves kor amit említettél.
Ugyanakkor ha 15 éveset veszel, 18 évesen még nem akarod eladni , ennek ellenére én 2014-18 közötti 1200-st vennék megint.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #139428 üzenetére
Igen, ismerem azt a fórumot és a GS-ekről is elolvastam már mindent oda-vissza. Tudom, nagyjából mi az az évjárat, amit érdemes nézni. 2010 utáni DOHC. Mivel nekem az Adv. tetszik ebből, pont, hogy szökőévenként 1-1 szokott fenn lenni a hahu-n aranyáron.
Pont néztem minap egy 2008-as GSA-t, annak már javítva volt az ABS kockája, de ugye ahogy írod is, ez nem garancia arra, hogy már nem lesz gond vele.
Néztem 2014-2015-ös vizes Adv-t is, az még pont beleférne a keretbe, de vagy gyári ültetésű a futómű vagy törött volt maga a motor.
A legjobb lenne kimenni No-ba egy 2012/2013-as DOHC GSA-ért, ott legalább van kínálat, még ha drágább is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #139426 üzenetére
En sem tudom a valodi okokat, sztm vendegmunkasokat hibaztatni ilyen kaliberu hibanal nagyon reszrehajlo.
Eleg csak egy 50 ezres tartostesztet elolvasni, vagy rakeresni milyen hibak fordulnak elo a gsnel. Erre mondtam, hogy elegge vekony jeg egy gs t tulajdonolva ilyet irni egy masik markarolNem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #139425 üzenetére
Valamit mégis eltudnak szúrni... BimmerGarázsnál pl.: többször volt már téma hogy vesznek két ugyan olyan autót és az egyik még állóhelyzetben is recseg ropog, a másikba pedig síri csönd van. Esti műszak...
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz dellfanboy #139432 üzenetére
Minősített BMW szakszervíz
Bocsánat a régi nevet írtam. Bimmer Experts
Végülis rész igazság a diákköregylet Igen autók, viszont a gyári összeszerelési folyamat elméletek nem hiszem hogy olyan nagyban eltérnének a motorgyártól.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #139430 üzenetére
Értettem én azt a vékony jeges megjegyzést, ugyanakkor miért ne viccelődhetnénk bármivel? Nem gondolom, hogy volt, van vagy valaha is lesz olyan márka amire ne lehetne egy rakat jót vagy épp rosszat ráaggatni. (pláne, hogy márkán belül is van különbség típusokra)
Azért a saját GS-mel én nagyon elégedett vagyok, azt tudom, ha jól működik akkor minden happy, míg azért az előző DL-650 -el amikor minden működött is voltak bajaim.
A gyenge fék és futómű egyértelmű okai voltak a döntésnek, hogy mennie kell, legyen valami jobb, még ha 5x annyiba is kerül. (márpedig annyiba került )Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbeerto
csendes tag
Csak én látom rosszul, vagy pár youtube motoros tényleg acélbetétes bakancsban nyomja? Nem kevés az egy picit ha ráborulsz a bokádra? Oké, hogy a lábujjaid nem vágja le semmi, de a motoros lábbelitől mások az elvárások mint a "betkós"-tól nem?
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
Egy régi yamaha xj 600n mennyire alkalmas munkábajárni pesten? 10km oda reggel, majd ugyanennyi vissza, télen-nyáron.
Városba tudom, hogy kisebb motor az ajánlott, könnyebb vele elférni, kevesebbet fogyaszt, stb, de 2 motort luxus lenne fentartni (főleg az autó mellett), és jó lenne vele néha motorozgatni erre-arra."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139431 üzenetére
Motoroknal amit el tudsz rontani, tapasztalataimbol kiindulva, az manapsag az, hogy nehany kabelkotegelot behanysz az akkutalcaba, ahelyett, hogy megkotned. Csapagyaknal ha rossz csapagyat keszitenek neked oda, vonalkoddal mindennel, akkor rosszat fogsz beszerelni. Visszakovetheto, ki rakta oda, mit, mikor. Lehuzni kritikus dolgokat gep huzza. Minden kritikus alkatresznel vagy gep csinalja, vagy nem tudsz tovabblepni a kovetkezo munkafazisra, amig nincs egyfelekeppen megcsinalva a munkafolyamat. Nem nagyon lehet elrontani semmit. Esetleg idomcsavarokat rosszul hajtod be, ferden, felnit lekurod gumifelrakasnal. Ezekkel talalkozok, ezek az un. Osszeszerelesi hibak. Pedig ezek olaszok, nem is nemetek.
Autoknal nem tudom mit lehet elrontani, amennyiben ket vadonatuj ugyanolyan auto van osszehasonlitva, van ertelme, ha hasznalt, akkor nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139411 üzenetére
Köszi!
Tippre a hangszóró befér az NCom helyére elég masszív takaró szivacsot vettem ki a helyéről nem hiszem attól nagyobb lenne.
Tuti 3? Louis up to 4-ra írja.
Semmi fancy nem kell csak tudjuk jelezni a másiknak ha van valami meg esetleg araszolásnál lehessen pofázni, ha már ~90-100-as tempóig 100 méteren belül lehetne dumálni az meg már a totál elégedettség.
Utassal mondjuk nem bánnám ha ennyiért már folyékony lenne a dolog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139443 üzenetére
Mit értünk rettenet szar és elmegy alatt?
Szakadozik? Drop in Drop outtolnak az emberek? Halk?
Ez mondjuk baj mert a 4 is cél lenne nagy ritkán… lehet így Interphone lesz.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
parijani
tag
Sziasztok!
Tegnap este észrevettem, hogy a motortakaró ponyvám elszakadt egy helyen (Oxford Aquatex), ami maitt vennék másikat. Mivel nem fér be a garázsba, így valami erősebb, tartósabb kellene. Tudtok valamit javasolni, honnan érdemes beszerezni? Jobb készíttetni egy ezzel foglalkozó céggell (bár azért nem szeretnék100 ezret érte adni, inkább olcsóbb, még ha több db szolgálná ki ugyanazt az időt, mint egy drága). Elég nagy a szórás, pl kegel már 8-10eFt, míg egy cég 100-ért csinálna, de oxfordnak is van 30eFt környéki, vagy RMS 20-ért. Köszi! -
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
#14787072
törölt tag
válasz vihartigris #139448 üzenetére
"Mindenekelőtt a kétütemű, elavult, zömmel ételfutárok által használt, 50 köbcenti alatti robogóktól szeretnénk a várost megszabadítani. Ezek üzemeltetése ugyanis fajlagosan sokkal környezetszennyezőbb, mint a többi közúti járműé."
Idáig olvastam. Ezek bolondok....
Azért azt is megnézném, hogy mennyi kétütemű robesz közlekedik Budapesten ténylegesen....
A BKV "környezetbarát" buszairól esetleg valamit hallhatnánk? Igen, azokra gondolok, amelyekről 1-2 éve úgy nyilatkoztak a társaságnál, hogy "nagyjából megfelelnek a környezetvédelmi normáknak", és amelyek mögött tekerve úgy érzem, -2 évvel kevesebbet fogok élni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest